abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.7. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    24.7. 06:00 | IT novinky

    T‑Mobile USA ve spolupráci se Starlinkem spustil službu T-Satellite. Uživatelé služby mohou v odlehlých oblastech bez mobilního signálu aktuálně využívat satelitní síť s více než 650 satelity pro posílání a příjem zpráv, sdílení polohy, posílání zpráv na 911 a příjem upozornění, posílání obrázků a krátkých hlasových zpráv pomocí aplikace Zprávy Google. V plánu jsou také satelitní data.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.7. 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.7. 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (29%)
     (25%)
     (5%)
     (4%)
     (4%)
     (1%)
     (3%)
     (27%)
    Celkem 135 hlasů
     Komentářů: 17, poslední včera 20:08
    Rozcestník

    NVIDIA 180.08 Beta

    Vyšel ovladač NVIDIA 180.08 Beta. Ten přidává podporu pro OpenGL 3.0 (vyšlo dříve ve stavu beta beta ve speciálním ovladači) a řeší nějaké chyby v nedávno zavedené experimentální akceleraci dekomprese videa (PureVideo) - VDPAU.

    18.11.2008 18:06 | Luboš Doležel (Doli) | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Heidelberg avatar 18.11.2008 20:12 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    gr8 :-) a ted jen tuhle podporu do nouveau ;-)
    David Watzke avatar 18.11.2008 20:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Háhá... ;-) Ne že bych klukům nedržel palce, ale tohle teda nevidím moc reálně.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.11.2008 21:34 Peta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Nouveau moc drzim palce, ale fakt s tim se neda nic hrat. Fps jak rychlost ve fronte v Tescu.
    18.11.2008 22:11 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Teda nvidia se nějaká až moc snaží, čím to?
    19.11.2008 00:37 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    AMD/ATI jim obecně (nebavim se teď o Linuxu, i když dost věcí je tam podle mě podobnejch) šlape na paty příznivější cenovou politikou. Jelikož zlevňování firmy v oblibě zrovna nemaj, snaží se nVidia samozřejmě cenu nějakym způsobem udržet, například vyšší přidanou hodnotou. Konkrétně podpora Linuxu je ale podle mýho názoru spíš vedlejším produktem plnění "objednávek" firem jako je Sun (X.Org najdete i v Solarisu a Sun karty nVidia Quadro používá už dlouho). A jelikož AMD specifikace karet postupně uvolňuje a nVidii se do toho nechce, musí se držet u kormidla rostoucí kvalitou svejch ovladačů. Nicméně podíl nás uživatelů Linuxu na týhle "válce" je zanedbatelnej, bez zájmu velkejch firem o podporu UNIXovejch systémů by se nám každej velkej výrobce hardwaru vysmál.
    19.11.2008 08:34 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    No, spis jde o to ze ted mela Nvidia pekny pruser se zatajenim chybovosti nekterych karet, coz melo za dusledek, ze ji zaluji vlastni akcionari a docela vyrazne se ji propadly akcie.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    19.11.2008 09:28 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Proc musej lidi zacit opravdu makat az kdyz jim tece do bot?
    Grunt avatar 18.11.2008 22:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    řeší nějaké chyby v nedávno zavedené experimentální akceleraci dekomprese videa (PureVideo) - VDPAU.
    A to? Nezkoušel někdo?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 18.11.2008 22:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    A to tak že jsem si nevšiml žádnýho zlepšení.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 18.11.2008 23:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Tak, tak. Ani jeden, ani druhý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.11.2008 10:50 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    žádné zlepšení vzhledem k čemu? Minulé verzi, nebo verzi bez té akcelerace???
    Grunt avatar 19.11.2008 14:37 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Jas bloků u MPEG2 je furt stejný(možná jen jinak poskládaný, těžko říct) a u H.264 furt problémy s levelem bitstreamu 5.1.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.11.2008 12:32 aresek | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    A co problem s KDE 4? Resi se to jeste vubec?
    Grunt avatar 19.11.2008 14:41 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Už moc ne, většina to vyřešila přechodem na GNOME.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.11.2008 16:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Jo většina, to určitě.
    mirec avatar 20.11.2008 12:45 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Otázka pozná niekto reálneho človeka čo u KDE ostal? U mňa možno 90% KDE-čkárov čo som poznal kvôli KDE4 odyšli.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    20.11.2008 12:50 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    A to 3.5 prestalo fungovat ze je potreba nekam utikat?
    Marián Kyral avatar 20.11.2008 14:36 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Otázka pozná niekto reálneho človeka čo u KDE ostal? U mňa možno 90% KDE-čkárov čo som poznal kvôli KDE4 odyšli.
    To nebyli KDE-čkáři :-)

    Zůstávám na kde3 a průběžně testuji kde4. Kdo si počká, ten se dočká... A znám minimálně další 4 lidi co stále používají kde3. Nicméně jsou z IT, umí se vyhnout nucenému upgradu na kde4.
    Václav 20.11.2008 20:54 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Jo, znám se celkem dobře, děkuji za optání :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    20.11.2008 22:41 aresek | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Tak si pricti me, kde 4.1 pouzivam bez problemu (jen mam kvuli nvidii vyple efekty). Do GNOME uz bych nesel, vim trochu o cem mluvim, nejsem uzivatel kubuntu.
    mirec avatar 21.11.2008 12:39 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta

    Hovoril som o tých ktorých poznám osobne ;) A z ľudí čo poznám osobne jediný prešiel na KDE4, zvyšní sa buď na odchod od KDE chystajú alebo tak už urobili. KDE som používal len preto, lebo bolo malé, rýchle, nenáročné, nastaviteľné, nerobí zo mňa idiota ... KDE4 je prakticky opak a čím ďalej tým je to horšie a horšie. KDE3 sa síce používať dá takže odchod nie je zatiaľ nutný ale obávam sa toho čo až prestane KDE3 kvôli nejakému updatu fungovať, to radšej prejdem teraz keď mám čas sa učiť niečo nové, nakonfigurovať si to poriadne i keď budem omnoho efektívnejší než v KDE3. Lenže už na KDE závislý nebudem. Takto uvažujú aj takmer všetci KDE-čkári ktorých osobne poznám.

    Postoj vývojárov KDE je podľa mňa jeden z najhorších aký poznám. Chybná implementácia XEmbed spôsobuje prakticky nefunkčný systray ktorý funguje všade inde ale ich to netrápi ... Predstavte si ako by to vyzeralo keby som ja robil weby neoptimalizovaný pre IE7. Asi by ma každý za to mal chuť zastreliť. I keď viem, že problém je v IE7 snažím sa to opraviť. U KDE to chodí tak, že začnú nadávať na niečo čo dokážu opraviť, niečo čo používa 99% užívateľov (možno aj viac) ale keďže "chyba nie je u nich" tak si radšej vymyslia vlastné "štandardy" no a vieme ako to asi môže dopadnúť. Len pre zaujímavosť skúste si predstaviť, že teraz prestanú v iných prostrediach fungovať KDE aplikácie používajúce systray, pekná sranda, že. Najlepšou zbraňou iných prostredí voči KDE sa stalo KDE samotné.

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    21.11.2008 12:48 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Proc nepouzivas 3.5.10?

    D-Bus neni"jejich" standard :-) http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/nova-system-tray-v-kde-4.2
    mirec avatar 21.11.2008 15:10 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta

    Pretože teraz si môžem dovoliť od KDE odísť. Ak to budem musieť urobiť ak budem mať nejakú veľmi dôležitú prácu bude to omnoho ťažšie než teraz.

    O D-Bus-e som nehovoril. To že ho používajú je ich vec (mne moc nevyhovuje ale to je nepodstatné). Nečítal som ako chcú konkrétne použiť D-Bus na systray ale v každom prípade D-Bus so systray-om nemá nič spoločné a teda na to aby to vedelo zobrazovať nejaké dáta musia použiť nejaký ďalší protokol ktorý budú ovládať iba KDE aplikácie. Otázka znie ako to bude fungovať keď spustím takúto aplikáciu v prostredí ktoré nový systray vôbec nebude podporovať?

    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    otula avatar 21.11.2008 10:51 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Také se hlásím k těm, co zůstali. Samozřejmě s KDE 3.5.10. Co budu dělat, až to nepůjde dál udržovat, fakt nevím…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Marián Kyral avatar 21.11.2008 15:05 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Do té doby už bude KDE4 vychytané. Rozdíl mezi KDE 4.0, 4.1 a 4.2 je obrovský. Nebýt problémů s nvidií 8400, tak tak bych doma už přešel na 4.1.7x a pomohl s hledáním chyb.
    otula avatar 21.11.2008 16:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    No jo, ale já mám s tou čtverkovou verzí i ten problém, že i kdyby běhala skvěle a byla naprosto stabilní, tak se mi prostě vůbec nelíbí. Možná až bude možné v některé verzi povypínat úplně všechny efekty, bude stejně ergonomická jako 3.5 a nebude celá zavislá na možnostech grafické karty, začnu o ní uvažovat. Jinak začnu zase od píky zkoumáním jiných desktopových prostředí. Vždyť i tu debilní Vistu se mi během chvilky u kamaráda podařilo povypínat do vzhledu W2k.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    mirec avatar 21.11.2008 19:49 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Zatiaľ čo u visty sa to vypnúť dá u KDE4 to funguje tak, že aj bitmapové časti renderuje ako svg a nevidím žiadnu snahu, že by to chceli zmeniť. Len pre zaujímavosť odporúčam pozrieť tie ich "na pixel presné" svg-čka ktoré sa surovo skladajú z farebných štvorcov. No nič, hlavne, že sa dajú analógové hodinky otáčať ...
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    tsLnox avatar 19.11.2008 17:09 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Jakej problém? Já o žádným nevím (občasný artefakty jako tak kritickou chybu nevidim)
    19.11.2008 17:29 Andrtalec | skóre: 15 | Trnava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Taký problém, že s kartou GeForce 7300 a ovládačom 177.80 som musel vypnúť OpenGL a zapnúť XRender (v nastaveniach Desktop --> Desktop Effect --> Advanced settings) aby KDE4.1.2 vôbec chodilo. (Čierna obrazovka nie je moje hobby). Takto nastavené môžem používať iba tie najjednoduchšie efekty, nejaký ten blur, stmavnutie a tak. Ale animovaná mini/maximalizácia, gumenné okná... zabudni, milý užívateľ.... :-(
    SomaFM commercial-free internet radio
    19.11.2008 17:51 KDE_RULES
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    to bude spis chyba xorgu,protoze me to jede s GF7300 perfektne na opengl
    19.11.2008 17:53 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Tuším, že na tuto "vlastnost" jsem narazil na nějakém fóru a bylo to tam úspěšně vyřešeno. Bohužel nevím kde, protože jsem řešil něco jiného (polofunkční PowerMizer).

    Mě vlastně ani nejde přepínání z X-ek na textovou konzoli. Po přepnutí nastane konzolový blackout, ale aspoň lze přepnout se zpět do grafiky. Ale s tím se dá zatím žít.
    19.11.2008 20:11 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Castecne, navod je nekde na jejich foru. Je potreba pri kazdem prihlaseni do Xek sputit ten jejich nvidia-settings (nastesti staci z prikazove radky). Ale vykonnostne je to porad dost chabe.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    20.11.2008 22:46 aresek | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Nerekl bych navod, ale spis castecny workaround, zalezi na konkretni verzi karty, pokud vim, u starsich (do 6k a 7k) uz problem neni, rady 8k a 9k nemaji vlastni akcelerator pro 2d (je soucasti 3d) a nvidia priznava, ze je "chyba" v ovladacich. Existuje par triku, jak to zrychlit, vubec nejlepsi je asi pouzit beta ovladace 180.08. KDE 4 uz se da pouzivat, ale porad to nejni ono...
    19.11.2008 17:44 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Já bych celkem uvítal, kdyby jejich PowerMizer měnící výkon karty podle potřeb a teploty skutečně fungoval. Ze čtyř úrovní výkonu používá jen dvě, a právě ty nejslabší. V průměru se tak využívá jen čtrtina výkonu karty. Na internetu jsou stovky "stížností" uživatelů, desítky i na jejich fóru a pořád se k tomu nikdo moc nehlásí. Přitom ovladač pod Widlousama s tímto problémy očividně nemá (vyzkoušeno na gamese Urban Terror). Kdyby byly k ovladači dostupné zdrojové kódy, tak by to bylo vyřešeno za pár hodin/dnů a ne za několik týdnů/měsíců. Pevně doufám, že nejsem přílišný optimista a že se řešení a plnohodnotného používání grafické karty dočkám už během roku 2009.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.11.2008 17:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    To se vám pod zátěží skutečně nezvedne výkon? Já zapnu OpenGL aplikaci a už je to na Maximum Performance.
    Grunt avatar 19.11.2008 17:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    +1
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.11.2008 18:03 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Mě osobně se pod zátěží zvedne výkon podstatně, ale ta grafická karta funguje asi nějak jinak :-). Maximum Performance mi to v nvidia-settings ukáže také, ale je to jen druhý performance level ze čtyř. Glxgears mi nepřekročí ani 1200 fps.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.11.2008 18:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Pokud je "Maximum" druhý level, tak co má být ten čtvrtý? :-)
    19.11.2008 19:19 Delaunay | skóre: 17 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Vista Ordinary Secret Extra-Terrestrial Revocation level? A každý kdo má Linux je samozřejmě mimozemšťan.
    Grunt avatar 19.11.2008 17:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Pevně doufám, že nejsem přílišný optimista a že se řešení a plnohodnotného používání grafické karty dočkám už během roku 2009.
    A to je v plánu co?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    19.11.2008 22:15 TX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Nevite nekdo, jestli tenhle ovladac funguje s MX440? Mam Ubuntu 8.10 s ovladacem 177 a grafika nejede...
    David Watzke avatar 19.11.2008 22:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Ne, nefunguje. Pro tyhle karty z pravěku jsou určeny legacy ovladače...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.11.2008 08:27 TX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    A jeste jsem chtel dodat, ze Linuxaci se vzdycky chlubili, ze Linux jede naramne prave na pocitacich z praveku ;-)
    20.11.2008 10:05 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    20.11.2008 14:29 dustin | skóre: 63 | blog: dustin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Ale no tak, tyto ovladače přece nevyvíjí linuxová komunita, ale pár lidí v nvidii svázaných přísnými firemními obchodními požadavky a omezeními (které nakonec chápu a akceptuji).
    David Watzke avatar 19.11.2008 22:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    A mám pocit že jsem od někoho četl že v tom novym Ubuntu budeš mít asi smůlu, protože je tam na ty legacy drivery moc novej xorg server, tak nevím. Jestli to je pravda, musel by sis trochu zablbnout abys to rozchodil :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.11.2008 08:25 TX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Tak si zablbnu asi tak, ze si tam dam Wokna :-)
    20.11.2008 09:08 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: NVIDIA 180.08 Beta
    Vieš to by si mal vysvetliť tvojmu dodavateľovy hardvéru, že ty chceš používať aj jeho starší výrobok s novším softwérom. Alebo použi nv (bez 3d akcelerácie).

    Alebo podpor nejakým spôsobom noeauvu (slobodný ovládač pre NV karty).

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.