abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:33 | Nová verze

    UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch, vydala Ubuntu Touch OTA-9 Focal, tj. deváté stabilní vydání založené na Ubuntu 20.04 Focal Fossa.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:22 | Nová verze

    Firma Murena představila (PeerTube, YouTube) novou verzi 3.0 mobilního operačního systému /e/OS (Wikipedie) založeného na Androidu a LineageOS bez aplikací a služeb od Googlu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.12 svobodného multiplatformního softwaru pro konverzi a zpracování digitálních fotografií primárně ve formátů RAW RawTherapee (Wikipedie). Vedle zdrojových kódů je k dispozici také balíček ve formátu AppImage. Stačí jej stáhnout, nastavit právo ke spuštění a spustit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.6. 19:33 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za květen (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.6. 12:11 | Bezpečnostní upozornění

    Byly publikovány informace (txt) o zranitelnostech CVE-2025-5054 v Apport a CVE-2025-4598 v systemd-coredump. Lokální uživatel se může dostat k výpisu paměti programu (core dump) s SUID a přečíst si tak například /etc/shadow.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    2.6. 11:11 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu aktuálně činí 2,69 %. Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 30,95 %. Procesor AMD používá 68,77 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.6. 23:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 open source programu na kreslení grafů Veusz (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Proběhla portace na Qt 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.6. 11:44 | Nová verze

    Dibuja je jednoduchý kreslící program inspirovaný programy Paintbrush pro macOS a Malování pro Windows. Vydána byla verze 0.26.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    31.5. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.13 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    31.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (33%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 193 hlasů
     Komentářů: 14, poslední 2.6. 08:30
    Rozcestník

    Postal III vyjde i pro Linux

    Phoronix informuje, že hra Postal III vyjde i pro Linux. Toto jsme tedy věděli už v roce 2008, jenže potom se vynořily pochybnosti o portu Source Engine, na kterém hra běží, na Linux. Teď ovšem CEO společnosti Running With Scissors, která hru vyvíjí, oznámil, že když všechno klapne, měla by hra vyjít už v květnu tohoto roku.

    13.2.2011 22:15 | David Watzke | Zajímavý software


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    D.A.Tiger avatar 13.2.2011 22:19 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Jedním slovem : Paráda....
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Pokud se pamatuju, o Postal jsem někde četl jako o mimořádně násilné hře (jedna mise údajně byla postřílet demonstranty proti násilí v počítačovách hrách :)). Do toho bych i šel.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    David Watzke avatar 13.2.2011 22:58 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Jo, je to fakt zábavná hra, i když dost lidí ji nedovede odlišit od reality a považujou tě za úchyla, když ti přijde zábavný "zabíjet" soubory pixelů s srovnávají to se skutečným životem... Viz komentáře pod Doliho recenzí Fudge packu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.2.2011 09:17 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Velmi primitivní postoj...
    belisarivs avatar 14.2.2011 12:59 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Nikoliv.

    Clovek, ktery dokaze odlisit hru od reality (s cimz mas evidentne problem) primitiv neni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    mikirc avatar 15.2.2011 09:22 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    +1 A navic, vetsina lidi co nadava na nasili ve hrach, pak sedi vecer u televize a divaji se na ruzne horory ci akcni filmy. Ja rikam, ze je to vsechno pouze o vychove.
    Byl jednou jeden...
    20.2.2011 08:30 eee
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    A co jsi uz vychoval?
    14.2.2011 09:36 eman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    ty pixely neco reperezentuji vime? ale hlavne ze si umis svoji deviaci omluvit, picmulinku.
    14.2.2011 11:22 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Pokud vím, neexistuje žádná studie, která by potvrzovala, nebo vyvracela vliv počítačových her nebo filmů na osobnost člověka. Já osobně pochybuji, že to nějaký vliv má. Hrál jsem Postal, a vražedný magor ze mě není. Hrál jsem DCS BlackShark a pilot vrtulníku ze mě taky není a hrál jsem Theme Hospital a ředitel nemocnice taky nejsem.

    Naproti tomu Němci ani Sověti za 2. světové války zcela jistě žádný Postal nehráli a zvěrstva, která dělali se dají jen těžko vůbec srovnat s tím co můžete dělat v Postalu.
    D.A.Tiger avatar 14.2.2011 11:32 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Myslím, že vliv, který má násilný film, nebo hra záleží hlavně na psychyckém stavu a vlastnostech jedince, na jeho výchově a žebříčku hodnot.

    Já osobně už od dob co jsem se naučil číst miluji horrory a fantasy. vyrůstal jsem jako dítko školou povinné mimo jiné na takových autorech jako je King, Baxter, Gallagher, Lovecraft. A nikdy jsem neměl nutkání někomu ubližovat.

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.2.2011 13:30 Anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Podla mna sledovanie filmov a hranie hier vplyv ma. Z psychologickeho hladiska to co vidis, je velmi silny vnem a ked vrazdis na obrazovke, Tvoj mozog sa prisposobuje takejto aktivite. To znamena, ze ak by si niekoho naozaj zabil, tak hrac by s tym mal mensi problem ako ne-hrac. Jednoducho preto, ze jeho mozog je viac pripraveny (nemusi byt uplne) na tento proces. Tymto nechcem povedat, ze kazdy hrac je vrazedny stroj. Chcem len povedat, ze ak niekto v zivote videl vrazdu, je na to lepsie pripraveny ako niekto kto vrazdu v zivote nevidel. Toto je zakladny princip na ktorom nas mozog funguje a rovnako funguju aj nase sny.

    Samozrejme, zalezi od mnohych dalsich faktorov, ale urcite to co vidis podvedome ovlplyvnuje Tvoje myslenie. Prikladom mozu byt aj ludia napodobnujuci filmy alebo opakujuci niektore frazy dookola. To je tiez vplyv na mozog cloveka. Dost pochybujem, ze ludia v minulosti, ktori nevideli akcne filmy plne krvi, by sa vysporiadali so zabijanim na obrazovke rovnako ako dnesni teenageri. Vsetko to nasilie je aj tak len propaganda pre armadne korporacie. To ze to niekoho bavi, je len preto, ze nebol smerovany k mierumilovnemu mysleniu. Clovek je len prazdna schranka, ktora sa da naformatovat pre akykolvek ucel. Syn vojaka bude pravdepodobne vojak, syn ucitela bude pravdepodobne ucitel.

    Podla mna generaciu, ktora zila cez druhu svetovu vojnu nemozes porovnavat s tou dnesnou. V obdobi 2. svetovej vojny nebola propaganda tak vyvinuta ako dnes. Ludia sa vtedy dali lahsie manipulovat vedome (za slobodu, za narod, za rodinu...), dnes je propaganda zamerana na podvedomie a zneuzivanie zakladnych ludskych vlastnosti. Avsak, tak ako cez vojnu ani dnes nema ludsky zivot ziadnu cenu a ludia si na to pomaly zvykaju ... 100 frags left.
    14.2.2011 13:52 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Stejně tak ovšem hraje roli sledování válečných filmů či čtení knih, zpravodajství z médií... Všechno člověka nějakým způsobem ovlivňuje a ve srovnání s výchovou a prostředí, v němž vyrůstáme považuji význam her za margiální. Problém je v tom, že, dle rétoriky bojovníků proti násilným hrám, se z každého, kdo si párkrát zahraje GTA stává masový vrah, který s oblibou zabíjí policisty a přejíždí lidi autem. Fakticky přitom v posledních dvaceti letech došlo (v USA) ke snížení kriminality snad ve všech směrech.

    To, co se používá jako "odstrašující" případy přitom vidím z druhé strany, pokud vůbec nějaká spojitost s hrami existuje - lidé se sklony k agresivitě prostě více hrají násilné hry, stejně jako lidé, kteří mají rádi přírodu v ní tráví více času.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    stativ avatar 14.2.2011 13:53 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Chcem len povedat, ze ak niekto v zivote videl vrazdu, je na to lepsie pripraveny ako niekto kto vrazdu v zivote nevidel. Toto je zakladny princip na ktorom nas mozog funguje a rovnako funguju aj nase sny.
    Já bych to viděl opačně – člověk, pokud není magor, co viděl vraždu ví, jak je to hnusné a bude se tomu snažit vyhnout.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    14.2.2011 14:07 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Ano, ale pokud se budete s násilnou smrtí setkávat opakovaně, tak to na vás přestane tolik působit - obyvatelé některých afrických zemí, kde jsou násilné středy takřka na denním pořádku prostě při pohledu na zastřeleného člověka nemají žádnou výraznou reakci - mozek se tak chrání před neustálým stresem tím, že se přizpůsobí.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    mikirc avatar 15.2.2011 09:32 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Hraji akcni hry pravidelne, postal jsem hral 2x, a ted rad hraji CS zombie mod kde se jenom strili a sama krev, dalsi hry jako CoD samozrejmnost. Ano bavi me to, ale kdyz vidim to co ta hra ukazuje, tak v realnem zivote mam k nasili stale vetsi odpor, protoze hry mi ukazaly jak je to odporne. Take rad jezdim zavodni simulatory F1, DTM ci arkadovky NFS a take ze mne zadny zavodnik na cestach neni, jedna vec je ve 250km/h napalit do zdi na PC a jina je v 90km/h napalit do zdi v realite. Autem co jezdim tak vykon ma, dokonce je to i sportovni verze, ale vzadnem pripade mne nenapadne s tim zavodit, protoze svuj zivot mam rad.

    Takze reci, ze to ma vliv, jsou pouze od lidi co maji slabou vuli, rodice zanedbali (asi) jejih vychovu a rozumu moc nepobraly. Coz je treba v americe normalni, ze se pak vymlouvaji, ja ho zabil protoze to tak bylo v GTA.
    Byl jednou jeden...
    15.2.2011 11:34 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Výmluva na to, že "to bylo v GTA" je pouze snaha právníků dosáhnout nižšího trestu, protože "ten chudáček za to nemůže, za to můžou ty zlé hry". Já nepsal o tom, co dělají hry, ale o setkávání se s reálnou smrtí například ve válečných oblastech.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    mikirc avatar 15.2.2011 17:47 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Ano ale valecna oblast se nas netyka, clovek, ktery se v takove oblasti narodi, tak bohuzel jej to provazi cely zivot a zabit je pro nej asi tak obtizne jako pro nas v nasich ůodminkach pouzit verejne zachodky. To se vubec neda srovnavat. Ale pokud hra udela z cloveka, ktery vyrusta v bezne spolecnosti, nekoho jako je ten z valecne oblasti, tak chyba neni ve hre, ale jinde.
    Byl jednou jeden...
    14.2.2011 14:18 BlackShark | skóre: 15 | blog: windows
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    S tím rozhodně nemohu souhlasit. Počítačove hry hraji už poměrně dlouho (od Atari 800). Za tu dobu jsem ve hrál, dle slov moralistů, zavraždil už pěkné tisíce lidí, zvířat, mimozemšťanů a co ja vím čeho všeho a rozhodně jsem s tím neměl žádný problěm ani žádné výčitky, že jsem někomu ublížil. Víte, ty PC postavy nemají rozum, nemají rodiny, pocity ... nemjí nic. Je to jako venku nakopnout šutr.

    Když ale vidim v televizi nějaký dokument o 2. sv. válce a ukazují tam dobové zábery z osvobozených koncentráku, věznic a masových hrobů, tak to se mi pěkně svírá žaludek.

    A když jsem se začal setkávat se smrtí i v realném životě ( k překvapení všech moralistů, jsem smrt nezpůsobil, i přes to že jsem hál GTA i Postal), rozhodně si můj mozek neřekl: "hm, na to už jsem davno zvyklej".

    Ovšem naproti tomu vím, že v armádě se používají terče ve tvaru člověka, právě pro to, že to má údajně vliv na vojáky, kteří pak mají menší zábrany vystřelit na skutečného člověka.

    Takže dle pozorování sama sebe, jsem jednoznačným odpůrcem tvrzení, že hraní PC her děla s lidí magory nebo dokonce vraždící maniaky!

    14.2.2011 16:04 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    "If Pac-Man had affected us as kids, we'd all be running around in dark rooms, munching pills and listening to repetitive electronic music."
    14.2.2011 17:14 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Toto je ovšem nebezpečné tvrzení, řada lidí tak opravdu žije :-)
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    mikirc avatar 15.2.2011 09:33 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    ale je studie, ktera zase dokazuje, ze hrani her typu cod, z pohledu prvni osoby zlepsuje schopnost se soustredit zrak na urcitou oblast.
    Byl jednou jeden...
    20.2.2011 08:51 qwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Bavil jsem se o tom se svoji partnerkou, ktera ma vystudovanou psychologii a zabyvala se i prave timto tematem.

    Výzkumy na toto téma existují a násilí ve filmech a ještě více ve hrách má negativní vliv na člověka. Samozřejmě že nemění osobnost člověka, alespoň ne prokazatelně. Za to ale docela účinně snižují zábrany. Čím víc (často a dlouhodobě) je člověk vystaven pohledu na násilí, tím má menší zábrany. Důsledkem je zaprvé větší ignorace reálného násilí, která se člověka osobně nedotýká a za druhé pokud se člověk sám dostane do stresující situace, má větší tendence sáhnout po násilném řešení. Může to tak třeba mít vliv na růst domácího násilí.

    Míra ovlivnění člověka je závislá na hloubce prožitku, osobní reálné vystavení násilí je samozřejmě daleko účinnější než koukání na film nebo hraní her. Hraní her je ale výrazně horší než koukání na film, protože hraní her zprostředkuje osobnější zážitek. U filmu je člověk jen divák, u hry už je aktér, který mnohdy sám o své vůli to násilí vykonává. Proto je zcestné při obraně násilných her poukazovat na násilné filmy.

    A asi nepřekvapí, že míra ovlivnění člověka závisí i na věku a děti jsou mnohem citlivější. U menších dětí mohou násilné hry vyvolat různé poruchy a nejen že by je neměly hrát, ale neměly by se ani koukat, jak je hraje někdo jiný. Ale je rozdíl i mezi dvacetiletým, třicetiletým a padesátiletým člověkem. Co se týče hodnocení her, z psychologického hlediska by měly být hodnoceny až do 30+. Právně to ale samozřejmě nad 18+ ošetřit nejde.
    14.2.2011 21:32 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux

    Obavam sa, ze deviaciou tu trpite skor vy nez on a jemu podobni. Priemerny clovek totiz dokaze rozlisovat medzi realitou a fikciou. Priemerny clovek sa dokaze rozhodovat inak pokial ide o realitu a pokial ide o fikciu.

    Existuje iste percento (velmi, velmi male, statisticky zrejme bezvyznamne) ludi, pre ktorych to robi problem. Pokial s tym niekto problem ma, tak proste patri do ruk psychiatra. Jeho spravanie je pritom klasifikovane ako psychicka porucha. Pre tychto ludi moze byt hranie nasilnych hier nebezpecne. Samozrejme moze sa stat, ze niekto, kto nie je lieceny (obvzlast u deti) proste podlahne a nieco na danom zaklade spravi. Taky je proste zivot. Lenze stale je to na urovni teoretizovania, ze padne lietadlo, v ktorom clovek leti a pod. Podobne veci sa proste stavaju a niekto si to mozno niekedy odnesie, ale nevidim jediny dovod, preco kvoli takymto velmi ojedinelym pripadom ma trpiet cela spolocnost. Alebo si myslite, ze sa ma prestat lietat, prestat ludom davat vodicske preukazy (a tu ide o omnoho vyssie percenta), zakazovat hry/filmy/hudbu, prestat ... ?

    14.2.2011 10:12 Kvilda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Dětský porno je hádám taky jen soubor pixelů?
    Při natáčení vámi zmíněného materiálu jednoznačně došlo k poškození určité osoby (dítěte). K poškození koho došlo při výrobě hry?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    14.2.2011 10:46 zeman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Oni te tyhle kecy prejdou az ti nejaky dite co podobny picoviny hlta urazi lopatou palici az budes proti necemu protestovat
    AsciiWolf avatar 14.2.2011 11:08 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    ehm...
    Pokud je malé dítě vychováváno normálními rodiči - a nikoli debily -, tak se k takovým hrám v daném věku ani nedostane. A pokud je dospělý normální - a nikoli debil -, tak umí odlišit hru od reality.

    Je-li někdo debil, katastrofě nelze zabránit i bez násilných her. To bychom mohli brojit proti válečným filmům, protože by nějaké špatně vychovávané dítě mohlo vzít brokovnici a postřílet pár Němců...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    D.A.Tiger avatar 14.2.2011 11:18 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    +1
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    mikirc avatar 15.2.2011 09:36 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    +1^inf
    Byl jednou jeden...
    16.2.2011 14:30 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    (To je pořád 1 :P)
    16.2.2011 17:51 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux

    Kiezby, je to nedefinovany vyraz, viz napr. lim (1 + 1/x)^x | x<-[1..inf] .

    16.2.2011 18:52 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Kdyz uz limity, tak lim[1^x, x->inf] = 1 ;-)
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    16.2.2011 20:16 jas | skóre: 13 | blog: blag
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux

    Nie som nejak extra dobre vyspaty a akurat analyza ma nikdy nejak moc nebavila, ale 1^inf je nedefinovany vyraz.

    Ta moja limita prave ukazuje, ze to je nedefinovane (v nekonecne vyjde 1^inf, ale vysledok nie je 1) ;) .

    14.2.2011 12:00 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    tzn renderovane detske porno by bylo OK ?
    14.2.2011 12:08 zeman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    jo, třeba lolicon je v pohodě, Bille
    Pro mě osobně není žádný typ "dětského filmu" OK. Zajímalo by mě ale, jak by se dokazovalo, že jde o tento druh produkce. A i pokud by se dokázalo, že jde, jaká vznikla škoda, újma? Čistě pragmaticky: není lepší, když se úchyl bude starat raději o kreslené filmy než o hrané?

    Podle mě se v případě kreslených filmů jedná čistě o problém morální, nikoli právní.

    (Druhá věc je distribuce takových děl, proti níž zcela jednoznačně jsem.)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    14.2.2011 12:12 xaint
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    renderovane detske porno se pouziva pro pedofily, presp. pro ty, ktery o svem problemu vedi, nechteji ublizovat a tohle jim nabidne moznost to ventilovat jinak. Nevidim v tom naprosto zadny problem.
    Nevidim v tom naprosto zadny problem.
    Tak problém to jednoznačně je. Prostě není a nikdy nebude v pořádku, aby se někdo zajímal o děti ve směru, jaký byl řečen.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    14.2.2011 13:20 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    A co jiné úchylky, třeba homosexualita? V situaci, kdy se dnes vehementně prosazuje registrované partnerství, jsou snahy o povolení sňatku mezi osobami se stejným pohlavím a podobně, tak je poněkud nelogické, že jiné úchylky jsou pranýřovány. Samotná pedofilie ještě nemá nic společného s tím, že někdo znásilní dítě, k tomu je zapotřebí kombinace se sadismem a morální zaostalost či podobné faktory.

    V nějakém rozhovoru s kriminalistou dokonce bylo, že většina pedofilních znásilnění je činností "náhražkovou", kdy agresor nemá k pedofilii sklony, ale pod vlivem okolností (opije se, dítě se, byť neúmyslně, zachová způsobem, který v dotyčném vyvolá vzrušení) se takového skutku dopustí.

    Celkově považuji toto rozlišování "bezpečných" a "nebezpečných" úchylek za nešťastné, protože jako u všech trestných činů vede k jejich uskutečnění buď špatná morální výchova (selhání rodičů...) či okamžitý zkrat v jednání. Bohužel, při současné náladě ve společnosti si málo kdo, z obav o svou pověst, troufne tvrdit něco, co jde proti "veřejnému názoru".

    PS: "není a nikdy nebude v pořádku" se týká této západní společnosti v současné době. I nyní existují oblasti, kde je legální sňatek třeba s devítiletým dítětem a jen pod tlakem současné západní společnosti se vyvíjí nějaká snaha o to, aby takový sňatek mohl být naplněn až po dosažení plnoletosti.

    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    A co jiné úchylky, třeba homosexualita?
    Vezmeme-li příklad, kdy se dva dospělí homodějové ochmatávají někde v soukromí, nikomu (maximálně kromě nich samotných) to neuškodí (záměrně beru v úvahu příklad, kdy o tom jejich okolí neví).
    PS: "není a nikdy nebude v pořádku" ...
    Nemyslel jsem právně, myslel jsem v mých očích (a očích všech lidí, které považuji za součást stejné civilizace). Prakticky vzato, těch 15 let někde může být 14 nebo taky 16. Jde ale o dítě jako takové a pohled na něj - a definice dítěte může být různá.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    14.2.2011 14:49 Atom321 | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    ... kdy se dva dospělí homodějové ochmatávají někde v soukromí, nikomu to neuškodí ...
    Však pokud si někdo vyrenderuje nahaté děti a ukájí se nad tím někde v soukromí, také nikomu neškodí. Lepší když se bude úchyl učit s Blenderem, než obtěžovat děti na chatu, no ne?
    Přečtěte si, co píšu výše i níže. Vyhneme se tak duplicitám.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    14.2.2011 12:13 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Pokud nebylo renderované podle skutečných záběrů (což by jaksi postrádalo smysl renderování), tak pro mě za mě... Morální otázka nastane ve chvíli, kdy to renderování bude nerozlišitelné od natočených záběrů, ale na "anime-like" záběrech škodlivého nevidím nic.

    Druhá věc je, zda by takoví lidé neměli se svojí úchylkou bojovat a vyhýbat se tomu, ale v situaci, kdy homosexualita je oslavována, tak nevidím žádný důvod, proč by se mělo něco jiného potlačovat (za předpokladu, že ten jedinec není rizikem pro okolí).
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    belisarivs avatar 14.2.2011 14:17 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Violent games do not cause violent behaviour. Lag does. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    14.2.2011 15:32 kapo | skóre: 16 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    +1 :D
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    AsciiWolf avatar 14.2.2011 21:12 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    lol
    14.2.2011 22:35 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Mueeeeee! To mi nedelejte :-)
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    14.2.2011 00:38 kik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Ta mise se údajně dala splnit i bez jediného výstřelu a zabití.
    Salamek avatar 14.2.2011 00:44 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    kdo by se s tim sral, riz lopatou do palice a hned je hotovo :-D
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    14.2.2011 14:21 Jir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    +1
    15.2.2011 01:13 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Postal je takový slabý pokračovatel legendárního Bloodu :-D
    Solitary avatar 15.2.2011 09:23 Solitary
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Az na to, ze prvni dil Postal vysel jen asi o 3mesice pozdeji nez prvni Blood.
    15.2.2011 09:50 kapo | skóre: 16 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    jojo Blood delal cest svemu jmenu, kurna to byla parba :)
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    13.2.2011 23:35 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Tohle ve mě vyvolává nostalgické vzpomínky na první a druhý Postal, který byl opravdu velmi zábavný. Hlášky typu "Just sign the fucking petition or I kill your whole family" při nenuceném žadonění o podpisy do jednoho levelu mě fakt dostávaly :-)
    Jardík avatar 14.2.2011 00:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    A pro jaké architektury se tam nepíše? Pokud nevydají pro x86-64, tak nekoupím.
    Věřím v jednoho Boha.
    Herr Königstiger avatar 14.2.2011 00:31 Herr Königstiger | blog: MRDAT_MRDAT_MRDAT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Pokud nevydají pro x86-64, tak nekoupím.
    O tom tady nikdo nepochybuje ty úchyle :-D
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje rozkoš...
    Kaacz avatar 14.2.2011 13:08 Kaacz | skóre: 10 | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Neni nahodou 64bitova uchylka taky trestna ?? :-D
    Jsem uz moc stary na pouzivani windows .. / Optimismus je jen nedostatek informaci ..
    mikirc avatar 15.2.2011 09:40 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    A neni dnes uz 32bit uchylka take trestna :D Dnes nikdo nepouziva 8bit pocitac (nepocitam microcontrolery), tak proc pouzivat 32bit :D
    Byl jednou jeden...
    D.A.Tiger avatar 14.2.2011 00:37 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    14.2.2011 09:09 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Kde mohu nahlasit tvou paticku, ktera me urazi?
    Jardík avatar 14.2.2011 12:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Jako že tě uráží pár znaků vedle sebe? Pokud ti to připadá urážlivé, tak mě můžeš buď blokovat (pro to se ale musíš zaregistrovat), nebo se na to nedívat. Těch pár znaků rozhodně nemá za cíl ukazovat panáčka, co tě "fuckuje", mají za cíl ukazovat panáčka, co ti ukazuje prostřední prsty na obou rukách. Ať už si to vykládáš, jak chceš, rozhodně tím není myšleno něco špatného. Např. ty máš (doufám) taky prsty a pokud někomu ukážeš prostřední prst, tak to znamená, že si mu ukázal prostřední prst. Pokud se ti nelíbí link na flashovku "you are an idiot", tak na něj neklikej a nebuď idiot.
    Věřím v jednoho Boha.
    14.2.2011 12:22 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Ano, mel jsem na mysli ten flash. Vetsina lidi ma v paticce neco prinosneho, nebo zajimaveho a tak nechapu, proc bych mel byt idiot, kdyz na ty linky klikam(pres paticky uz jsem se dozvedel par zajimavych veci).
    14.2.2011 12:37 kik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Potrefená husa vždy zakejhá.
    14.2.2011 17:01 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Samozrejme, ze jsem potrefena husa. To nejak znehodnocuje mou vytku?
    Jardík avatar 15.2.2011 00:42 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Ano. Pokud se ti ten link nelíbí, tak na něj neklikej. A pokud si někdo myslí, že pod okazem, který směřuje na soubor s koncovkou ".swf", najde něco přínosného, tak nevím ... :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    15.2.2011 11:40 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Aha, to je neco jako 32bitu.
    14.2.2011 10:14 Kvilda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Neboj, speciálně pro tebe plánují Virgin Edition Ultimate 64b
    14.2.2011 09:19 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Pokud ovšem bude source engine portovaný na linux, pak to znamená možnost snadno rozjet i další hry na něm a tím pádem už zajímavou databázi pro steam. Začínám se těšit...:-)
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    vain avatar 14.2.2011 09:28 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Tak jestli Steam má (nebo už běží) běžet na MacOS X tak to přeci nemůže být (nebo ne až tak velký) problém už teď.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    14.2.2011 10:53 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Tak jestli Steam má (nebo už běží) běžet na MacOS X
    běží od května 2010 (s hrami např. Portal a všemi ze série Half-Life 2)
    vim ~/.emacs
    Pavel Stárek avatar 14.2.2011 09:34 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    No, to by znamenalo, že bych kvůli Half Life Source, a Half Life 2 + (episode One a Two) nemusel přebůtovávat do Windows. Jsou to sice "staré" hry, ovšem můj hardware byl ještě starší, takže si je vychutnávám až teď (tedy Half Life jsem hrál na Voodoo 1, ovšem pod Source enginem vypadá lépe). :-)
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    14.2.2011 09:45 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Source engine jel odjakziva dobre i pod wine ...
    ZeX/OS - http://zexos.org
    Pavel Stárek avatar 14.2.2011 09:48 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    No, ovšem nativně to bude ještě lepší.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    14.2.2011 10:04 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Ano, melo by to byt lepsi. Ovsem pokud bude port jako ten na Mac OS X, budou zde chybet nektere graficke efekty, ktere se Valve uz jaksi nechtelo implementovat pod OpenGL - FPS je pritom skoro stejne, nemaji to moc optimalizovano.
    ZeX/OS - http://zexos.org
    AsciiWolf avatar 14.2.2011 10:37 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux

    Steam pro Linux (interni build) existuje. Respektive existoval a nejakou dobu bylo mozno stahnout "early-alpha" (temer nefunkcni) verzi primo z webu Valve.

    Adresar se Steamem pro Linux na webu Valve stale existuje, nicmene ted uz pise "403".

    A Source engine pro Linux byl (respektive mel byt) portovan uz nekdy v roce 2003, jelikoz v leaknutych zdrojacich Source enginu je nekolik "Makefile" a zdrojaku pro Linux (a ne, nejedna se jen o server).

    14.2.2011 09:46 ZeXx86 | skóre: 19 | blog: ZeXx86 blog | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Podle me po tomto prohlaseni na ne opet nekdo zatlaci a linuxovy port se najednou neobevi, coz uz ale bude dost divne a mohl by to nekdo zacit resit.
    ZeX/OS - http://zexos.org
    14.2.2011 10:19 sidik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Tak zrovna na RWS se moc tlačit nedá, protože si zakládají na tom, že dělají co chtejí :) Stačí se podívat na jejich hry, které vycházejí i přes protesty a zákazy ze stran různých zemí.
    mikirc avatar 15.2.2011 17:42 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    A tak se to ma delat, pristoupenim na protesty se problem jenom zvetsuje.
    Byl jednou jeden...
    14.2.2011 10:35 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    zrovna co si reknu ze hrani na linuxu asi nema cenu a koupim si Wii tak zacnou hry pro linux vychazet :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 14.2.2011 11:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Wii není náhrada počítačového hraní. Je to jiný způsob hraní.
    14.2.2011 15:01 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Je to více než ekvivalentní náhrada, hlavně při tom tolik neroste prdel. Aha, už začínám chápat..... ;)
    David Watzke avatar 14.2.2011 18:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Vůbec netušíš jak tvůj komentář působí hloupě, když odsuzuješ lidi na základě nějaký podivný domněnky. Kdybys tak tušil, jakej je Doli hubeňour a že má doma Wii :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    14.2.2011 18:54 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Hloupě tu působí leda tak to tvoje fanatický vřískání.
    belisarivs avatar 15.2.2011 08:52 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Fanaticke vriskani? No muj ty smutku. Nepopletl sis komentare, na ktere chces reagovat?
    IRC is just multiplayer notepad.
    15.2.2011 09:36 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Ne, reaguju správně na typickýho fanatickýho vřískajícího linuxáka.
    15.2.2011 09:54 Der Teufel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Kde jsou ty doby kdy byl Trolling umnění...
    15.2.2011 10:25 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Chudy se pokusi poblite sako vyprat. Bohaty ho vyhodi a koupi si nove. Jen skutecny znalec dokaze rict "Tohle poblil Havel" a chvalit se tim na vernisazich.
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    15.2.2011 10:47 Der Teufel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Co???
    15.2.2011 12:18 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    To nebylo ve zlem :-) Reagoval jsem na toho umelecky pojateho trolla. Asi je to starim. Driv byl troll vzacnejsi, protoze malokdo mel pristup k modemu a ne vsem proslo, kdyz prosedel hodiny na bbs... doba pokrocila a pametnik je ochoten tehdejsiho trolla posuzovat s trochou nostalgie. Dnes trolluje kdejaky cyp z ucnaku.
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    15.2.2011 12:39 Der Teufel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Čím víc o tom přemýšlím, tím se mi zdá, že má ten "troll" vlastně pravdu :(
    belisarivs avatar 15.2.2011 11:07 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    reaguju správně
    O tom se ovsem da dost pochybovat.
    fanatickýho vřískajícího linuxáka
    A s Linuxem maji ty komentare, na ktere udajne reagujes, spolecne co? A kdyz jsme uz u toho, tak co maji spolecneho s vriskanim a fanatismem? Ja tam proste vidim pouhe konstatovani.
    IRC is just multiplayer notepad.
    15.2.2011 11:14 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    O tom se ovsem da dost pochybovat.
    Pochybuj a namlouvej si co chceš, pravdu z tvýho dost mimo názoru neuděláš.
    A s Linuxem maji ty komentare, na ktere udajne reagujes, spolecne co?
    Halóóó, abcLINUXU.cz
    belisarivs avatar 15.2.2011 13:29 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Pochybuj a namlouvej si co chceš, pravdu z tvýho dost mimo názoru neuděláš.
    Ja si nemusim nic namlouvat. Spis si pockam, az ti odezni ten matros, cos ho musel do sebe naprat kvanta a usoudis, zes tu proste napsal desne picoviny.
    Halóóó, abcLINUXU.cz
    A? Ty tu taky pises. Tudiz podle te tve "logiky" jsi taky Linuxovy fanatik.
    IRC is just multiplayer notepad.
    14.2.2011 17:50 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    no nevim jstli se da klavsnice vs gamepad povazovat za jiny styl hrani ..
    14.2.2011 18:14 kapo | skóre: 16 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Asi jste ten Wii ovladac nikdy v ruce nedrzel ;)
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    14.2.2011 18:25 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    no kdyz nahore napisu ze jsem si koupil Wii tak jsem ten ovladac asi nikdy nedrzel.. to ze tam je hodne her kde s ovladacem sermujete, mavate atd. neznamena jeste ze ta nejsou hry kde snim zachazite stejne jako s klasickym gamepadem.
    14.2.2011 20:13 kapo | skóre: 16 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Kurna takhle me precurat :), beru zpet a bezim k ocnimu.
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    Luboš Doležel (Doli) avatar 15.2.2011 12:03 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Postal III vyjde i pro Linux
    Docela dost. Ten rozdíl je o dost větší než "mám gamepad místo klávesnice". Na PS3 máte taky gamepad, a přesto má PS3 z tohoto hlediska velmi blízko k PC.

    Zkuste si srovnat hraní typické hry na Wii a hraní třeba UT3 na PC nebo PS3. Nepřijde vám, že je tam trochu rozdíl?

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.