abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 524 hlasů
     Komentářů: 22, poslední dnes 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    5.2.2010 10:15 hajoucha | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    fíha, sraz střídá sraz. Vidím to docela nadějně.
    Amarok avatar 5.2.2010 10:16 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Musi to byt zrovna v cinske restauraci? :)
    GNUniverse - May the source be with you...
    5.2.2010 10:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Nemusí. Ale protože proti tomuto výběru nikdo výrazněji neprotestoval, tak je. Co je špatného na čínských restauracích?
    5.2.2010 10:48 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Tvrdí, že mají pálivé jídlo, které ale nepálí. (Asi ne všechny, ale za tím všechny, na které jsem narazil)
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 11:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    V této konkrétní už jsem byl svědkem toho, jak se několik milovníků pálivých jídel pořádně zapotilo.
    5.2.2010 12:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Hmmmmm.

    Dobře, vepřový nitky po sečuánsku mají u sebe namalované dvě papriky; jestli to bude jako strava pro kojence, jsi osobně zodpovědný za to, že jsi ve mě vyvolal další plané naděje ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 14:03 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Minule jsem si ověřil, že nejen správný guláš pálí dvakrát… :-)
    5.2.2010 14:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    mají u sebe namalované dvě papriky
    Pokud si dobře vzpomínám, tak jsou tam i jídla se třemi symboly papričky. Číšnice se při takové volbě vždy ujišťuje, jestli si je host vědom, že to je opravdu pálivé.
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 10:54 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Nikdo asi neprotestoval z toho duvodu, ze vetsina ucastniku je schopna/ochotna dat za jidlo maximalne tech 89 Kc :) Co je na nich spatneho? Prostredi, jidlo... Snazsi bude uvazovat co je na nich dobreho :)

    Pristi setkani by mohlo byt v Praze treba Na Knizeci nebo na Palmovce u stanku. :)
    5.2.2010 11:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Nikdo asi neprotestoval z toho duvodu, ze vetsina ucastniku je schopna/ochotna dat za jidlo maximalne tech 89 Kc :)
    Aneb proč si nekopnout, ačkoliv o těch lidech nic nevíš, že?
    Co je na nich spatneho? Prostredi, jidlo...
    Prostředí této restaurace mi připadá příjemné, navíc má sympatický velký kulatý stůl, u kterého se dobře povídá. A jídlo tam myslím většině lidí chutnalo.
    Pristi setkani by mohlo byt v Praze treba Na Knizeci nebo na Palmovce u stanku. :)
    Nic ti nebrání navrhnout vhodnější místo.
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 12:47 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Do nikoho nekopu, jestli si to nekdo bere osobne, tak k tomu ma asi duvod. :)

    Me cinske restaurace prijemne neprijdou... Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce... :) I kdyz, pokud ma nekdo jako zakladni slozku stravy cinske instantni polevky, tak to muze byt vitana zmena. :)

    Sveho casu se srazy lidi z konference FreeBSD konaly zde:

    http://www.staradoba.cz/
    5.2.2010 13:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce... :)
    Co je špatné na jídle? Že nedělají knedlo vepřo zelo?
    http://www.staradoba.cz/
    Hm, Praze 1 a 2 je lepší se vyhnout. Přece jenom nezanedbatelná část ceny služeb je "taháme prachy z turistů"; nic pro mě, nejsem turista.
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 13:28 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Co je špatné na jídle? Že nedělají knedlo vepřo zelo?
    To myslis vazne? :o)

    Tak mimo jine to je nizka kvalita surovin a take to, ze v podstate vsechno je s delane na oleji a servirovano mastne. Mluvim tady o obecne vietnamsko-ceske restauraci (prihodnejsi nazev).
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 13:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    To je stejný nesmysl jako prohlásit, že v českých restauracích si nedělají hlavu s hygienou, je tam depresivní prostředí, hluk a zahuleno. Jistě, jsou takové a není jich málo. Ale platí to automaticky pro všechny? Mimochodem, ta kachna, co jsem si tam minule dal, nijak zvlášť mastná nebyla, rozhodně ne víc, než bych od kachny očekával.
    5.2.2010 13:46 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Jistě, jsou takové a není jich málo. Ale platí to automaticky pro všechny?
    Mozna sis jeste nevsiml, ale na svete musis vsechny soudy brat jako pravdepodobnostni vyroky, "skoro vsude" v matematice taky neznamena vsude :o)

    Ted k veci: jakmile vidis jidelnicek + prostredi, tak ta pravdepodobnost, ze restaurace (at uz vietnamska, nebo ceska) bude podobna tem, ktere jsi uz zazil a ktere prave tyto vlastnosti mely, bude hodne vysoka.
    ta kachna, co jsem si tam minule dal, nijak zvlášť mastná nebyla, rozhodně ne víc, než bych od kachny očekával
    Nejaka takova?
    • Ta omacka kolem toho neobsahuje sojovou omacku + olej?
    • Kachna, alespon ta ceska, se odjakziva serviruje s velkym mnozstvim omastku, takze se nedivim, ze to neni "vic, nez bys cekal". Nase narodni ceska jidla jsou mnohdy desiva. Ceske hospody taky nenavstevuji.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 13:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Těžko říct, ten obrázek je tak titěrný, že si netroufám hádat, co na něm vlastně je.
    Jendа avatar 5.2.2010 14:03 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Prošel jsem fotky z minula (mám i nějaké zkažené - nezveřejněné), ale nikde není přímý pohled do talíře. Takže zítra budu fotit i jídla.
    Ceske hospody taky nenavstevuji.
    A jaké tedy navštěvuješ?
    5.2.2010 14:07 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    A jaké tedy navštěvuješ?
    1. Hospody nenavstevuji.
    2. Vegetarianske restaurace. :D
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 15:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Kachna, alespon ta ceska, se odjakziva serviruje s velkym mnozstvim omastku, takze se nedivim, ze to neni "vic, nez bys cekal".
    Někdy je potřeba před odsuzováním ochutnat. Zatím jsem nepotkal čínu, ve které by kachna byla tak moc mastná jako servírovaná po česku. Spíš bývá poměrně suchá (ale zase ne tak, aby to vadilo.)
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 15:20 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Někdy je potřeba před odsuzováním ochutnat.
    Promin, ale to ode mne v brzke dobe necekej. :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 15:29 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    V tom případě mi ovšem vaše hodnocení připadá asi stejně relevantní, jako bych se já vyjadřoval k tomu, jak se jezdí na které motorce…
    5.2.2010 15:55 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Pokud jsi na motorkach jezdil a jen jsi pred nejakou dobou prestal, pricemz stale jezdis na trikolkach ci jinych malych motorovych strojich, nevidim v tom problem. Jidlo jsem jist neprestal :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 16:49 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    V tomhle případě jsi nicméně pravděpodobně jezdil na fichtlu, protože nic jinýho nebylo. Když jsi přestal, objevily se větší kubatury a jiné konstrukce, které soudíš podle toho fichtlu... ne, tvoje hodnocení opravdu není moc relevantní.
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 16:58 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Ze mne tak znas :o) Kdybych Ti nerekl, ze nejim maso, ani bys to nevedel.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 19:23 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Takže tvoje hodnocení má asi stejnou hodnotu, jako kdybych začal říkat, že jídla složená výhradně ze zeleniny nejsou dobrá. Aspoň vím, co si o tom mám myslet ;-)
    5.2.2010 20:45 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Takže tvoje hodnocení má asi stejnou hodnotu, jako
    Ne, nema, protoze to je hloupa analogie. Myslis si snad, ze nemuzu jist jidla s olejem? Nebo ze jsem nikdy nejedl kachnu?

    Kdybych rekl nejakou chujovinu jako "jidla s masem nejsou dobra", pochopil bych Tvuj komentar. Nicmene muj argument rozhodne nebyl, ze v Cine delaji masita jidla, a proto je to fuj :o) Cti lepe.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 21:25 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Myslíš, že jsem nikdy nejedl jídlo složené výhradně ze zeleniny? Nicméně asi ti dlužím omluvu, nějak jsi mi splynul s jiným diskutujícím.
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 21:57 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    :)
    Jendа avatar 5.2.2010 13:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Moje kuře ve sladkokyselé omáčce také mastné nebylo, ale ty nudle jo (ale dalo se to čekat, když mají v názvu „smažené“).
    5.2.2010 13:46 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Tak mimo jine to je nizka kvalita surovin
    To nemohu kvalifikovaně posoudit, ale žádné nekvalitní věci jsem v této restauraci nepozoroval. Zelenina chutná dobře, maso také. Není to žádný Ritz, ale už jsem tam vyzkoušel hodně položek z menu a nikdy jsem nebyl nespokojený - a to si na dobré jídlo dost potrpím.
    v podstate vsechno je s delane na oleji a servirovano mastne
    A není to záměr? Spousta čínských jídel _má_ být mastných. Ostatně, že si na mastnotu či tuky stěžuje zrovna někdo v ČR, když naše tzv. česká kuchyně je plná jídel mastných, tučných a olejových, to je přinejmenším úsměvné. Samozřejmě chápu, že to někomu nechutná, ale to pak nebude chyba jídla (nebo způsobu přípravy).
    5.2.2010 13:53 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Spousta čínských jídel _má_ být mastných.
    [citation needed], moje nactene informace se s timhle dost rozchazi. Nekolik takovych jidel urcite je, ale tesim se na tu "spoustu".
    Ostatně, že si na mastnotu či tuky stěžuje zrovna někdo v ČR
    I v CR existuji lide, co maji radi zdrava jidla. Mimochodem, argument "jsi v zemi, kde nekdo ji jako prase, tak si nestezuj" je dost prihlouply a zbytecne utocny.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    pavlix avatar 6.2.2010 01:21 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    je dost prihlouply a zbytecne utocny.
    A přesně tohle si myslím o tom, co jsi právě napsal. Naproti tomu na robertově zápisku mi nic tak přihlouplého ani útočného nepřipadá a už vůbec ne v porovnání s tvým.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.2.2010 11:07 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    A: "X -> Y"
    B: "Mimochodem, argument "S->P" (prevypravena verze A)
        je dost prihlouply a zbytecne utocny."
    C (ktere s clovekem A nema co delat): "Ne ne ne! To Tva deklarace
    utocnosti je utocna!"
    
    Vtipne. Pripomina mi to socialni dynamiku zakladni skoly, kdy je chudak dite penalizovano klikou za to, ze si dovolilo protestovat proti utoku jednoho z clenu. Dalsi komentar cekam ve stylu "Ne, Ty sis zacal!" :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    pavlix avatar 11.2.2010 16:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    C (ktere s clovekem A nema co delat)
    Zdá se, že ti jde víc o (útoky na) konkrétní lidi, než fakta a argumenty... když ti vadí, že v diskuzi na tebe reaguje někdo jiný než na koho jsi reagoval ty.

    Trvám na tom, že jsem na robertově zápisku nic hloupého ani útočného neshledal.

    Tak chudáka dítě (jak sám píšeš) žádám, aby se ujistil, jestli útokem náhodou neodpověděl někomu, kdo se útok vyvolat vůbec nesnažil (Robert).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.2.2010 01:47 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Btw, pokud podle tebe platí
    má rád tučná jídla -> jí jako prase
    tak nadhazuji
    živí se převážně zeleninou -> jí jako vůl
    A za to se již omlouvat nehodlám ;-)
    6.2.2010 10:51 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    No, to je aspon vtipne. :o)

    Jinak samozrejme jen tucna jidla praseci stravu netvori. Jeste maji Cesi radi "rychla" jidla (ale ktery narod dokaze vzdorovat) a preslazena jidla.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    6.2.2010 08:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    argument "jsi v zemi, kde nekdo ji jako prase, tak si nestezuj"
    Ano, to by možná útočné bylo. Ale já to tak nenapsal. Já řekl, že mi připadá _úsměvné_ (tedy žádné útočení), když si Čech stěžuje na mastnotu jiné národní kuchyně. To, že jsi vegetarián, neznamená, že se kvůli takové poznámce musíš urazit :-)
    6.2.2010 10:59 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Je super, ze se tu budeme topit v pravnictine, jestli "usmevne" znamena uz opovrzlivy usklebek nad nekym, kdo neji jako vetsina lidi v tomto state, nebo ne.

    Mimochodem tohle neni jediny prispevek tady, ve kterem jsi mi prisel zbytecne konfliktni.

    (Ty odkazy se zobrazuji v nahledu spatne, ale zapsany ve formulari jsou dobre, pokud nebudou fungovat po odeslani, jsou to komentare #12 a #26.)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    7.2.2010 08:49 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Je super, ze se tu budeme topit v pravnictine, jestli "usmevne" znamena uz opovrzlivy usklebek
    Snad by mohlo postačit, když řeknu, že to _nebylo myšleno_ jako "opovržlivý úšklebek". Mrzí mě, že jsi to tak pochopil. Já slovo "úsměvné" nepoužívám v negativním smyslu. Je to něco, co vyloudí úsměv na tváři. Není to výsměch.
    usklebek nad nekym, kdo neji jako vetsina lidi v tomto state
    Upřímně, připadá mi, že to vše zbytečně převracíš do osobní roviny. Já viděl vývoj této debaty zjednodušeně takto:
    1. Já: Sraz bude v čínské restauraci.
    2. Ty: Čínská kuchyně je tučná/mastná.
    3. Já: Česká přece také.
    4. Ty: Nenavážej se do mě, jsem vegetarián.
    5. Já: ???
    Jinými slovy: Neměl jsem v úmyslu jakkoliv zpochybňovat tvé vegetariánství nebo se mu posmívat. Moje komentáře sis vztáhl jako útok na svou osobu zcela zbytečně. Nebyly tak míněny.
    Mimochodem tohle neni jediny prispevek tady, ve kterem jsi mi prisel zbytecne konfliktni.
    Sorry, ale mám zcela čisté svědomí - odkazované komentáře rozhodně nebyly "konfliktní". Naopak myslím, že byly poměrně umírněné vzhledem k tomu, na co reagovaly.

    Pokud ti připadá jako konfliktní chování, když na neopodstatněnou urážku zareaguji povzdechem, že si dotyčný chtěl do někoho kopnout...
    pavlix avatar 11.2.2010 16:34 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    1. Já: Sraz bude v čínské restauraci.
    2. Ty: Čínská kuchyně je tučná/mastná.
    3. Já: Česká přece také.
    4. Ty: Nenavážej se do mě, jsem vegetarián.
    5. Já: ???
    Jak přesné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 11.2.2010 16:32 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Pečlivě jsem si přečetl všecky tři příspěvky, které ti připadají od Roberta zbytečně útočné, a nic útočného jsem v nich nenašel.

    Nechci být zlý, ale přijde mi, že hledáš způsob, jak ze sebe udělat oběť xenofobie.

    Jenže ty sis nedal ani práci s tím, aby sis našel někoho, kdo tvé vegeteriánství odsuzuje a zatracuje. Jen si vybíjíš vztek na tom, kdo vybral čínskou restauraci pro konání srazu. Zbytečně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    5.2.2010 14:11 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    > Ostatně, že si na mastnotu či tuky stěžuje zrovna někdo v ČR, když naše tzv. česká kuchyně je plná jídel mastných,

    Jako například: ...
    5.2.2010 14:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Jako například: ...
    To myslíš vážně? Nikdy jsi neviděl hospodsky připravený např. bůček, krkovičku a spol.? Tvrdit, že česká kuchyně není mastná a tučná, je dost zvláštní.
    5.2.2010 14:26 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    > To myslíš vážně?

    Ano.

    > Nikdy jsi neviděl hospodsky připravený např. bůček, krkovičku a spol.?

    Viděl, proč? Česká kuchyně se snad skládá výhradně z nejtučnějších částí prasat?

    > Tvrdit, že česká kuchyně není mastná a tučná, je dost zvláštní.

    Tohle jsem nikdy netvrdil.
    5.2.2010 14:30 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Česká kuchyně se snad skládá výhradně z nejtučnějších částí prasat?
    To jsem zase netvrdil já, ale pokud bychom srovnávali různé národní kuchyně, tak by česká byla určitě na prvních místech žebříčku tučných, mastných a hutných kuchyní.
    5.2.2010 14:47 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    > To jsem zase netvrdil já

    Netvrdím, že ano.

    > ale pokud bychom srovnávali různé národní kuchyně, tak by česká byla určitě na prvních místech žebříčku tučných, mastných a hutných kuchyní.

    Tak to bych neřekl.

    Ano, česká kuchyně je hodně postavena na "těžkých" jídlech z masa, ale zároveň jsou v ní třeba ryby, telecí maso, kuřata atd. Např. tradiční omáčky (jako je rajská) nebývají moc mastné, maso k nim podávané je vařené a knedlíky taky nejsou samý tuk.

    V české kuchyni je poměrně málo smažených věcí (kromě třeba řízku), zato jsou tu různé pečené věci.

    Obecně chybí tepelně neupravená zelenina, ale to ta jídla mastnější nedělá.

    Že česká kuchyně v očích lidí zdegenerovala (asi v průběhu komunismu) na mastný guláš s deseti v hospodě čtyřce, to je jiná věc.

    Co se týče toho žebříčku, nevím, školy nemám, ale řekl bych, že mezi prvními deseti nejmastnějších kuchyní nebudeme (tam asi budou figurovat anglická, americká, možná východoasijská nebo západoasijská a další kuchyně).

    Mimochodem, známé "lehké" středomořské kuchyně do hodně jídel lijí (olivový) olej.
    5.2.2010 14:49 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    > tam asi budou figurovat anglická, americká, možná východoasijská nebo západoasijská a další kuchyně

    Ale je to jen výčet toho, co mě teď náhodou napadlo.
    5.2.2010 15:03 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    ... balkánská kuchyně nebo i kuchyně kolem ČR jsou dost mastné.
    5.2.2010 15:14 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    zato jsou tu různé pečené věci
    ...přičemž maso tak v polovině případů obsahuje poměrně hodně tuku. A ten se samozřejmě úplně nevypeče.
    Mimochodem, známé "lehké" středomořské kuchyně do hodně jídel lijí (olivový) olej.
    Olivový olej asi s jídlem neudělá to, co je zde označovano za tučné a hutné.
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 15:21 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    > ...přičemž maso tak v polovině případů obsahuje poměrně hodně tuku. A ten se samozřejmě úplně nevypeče.

    Však jsem pečená jídla taky uvedl jako ta tučná!

    > Olivový olej asi s jídlem neudělá to, co je zde označovano za tučné a hutné.

    Netvrdím opak. Faktem ale je, že olivový olej je tuk, a proto jsem ho taky zmínil, když se bavíme o tuku...
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 14:16 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Lepsi dobre knedlo vepro zelo nez cokoliv od "cinana". Ja osobne bych si rad dal na takove akci sirloin steak, medium rare.

    To druhe tvrzeni je nesmysl, resp. neni to pravidlo. Je videt, ze to na praze 1 a 2 v tomhle ohledu asi neznate.
    5.2.2010 15:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Lepsi dobre knedlo vepro zelo nez cokoliv od "cinana"
    A prozradíš nám už konečně důvod proč?
    Quando omni flunkus moritati
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 15:27 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Proste je nemam rad, nechutnaji mi, nebavi me ta jidla, beru to jako maximalni nouzovku, ktere se rad vyhnu, podobne jako srackam typu mekac nebo kfc.
    5.2.2010 15:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    A rozdíl mezi "mně nechutnají, nemám je rád" a "je to (objektivně) hrůza" vám unikl?
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 15:37 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Ne neunikl, proc?
    5.2.2010 15:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009

    Tak si to připomeňme:

    Co je na nich spatneho? Prostredi, jidlo... Snazsi bude uvazovat co je na nich dobreho

    Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce

    Lepsi dobre knedlo vepro zelo nez cokoliv od "cinana".

    Cinska restaurace... to je teda uroven.

    A teprve v 15:27 jste poprvé připustil, že vlastně nejde o to, že by ta jídla byla objektivně strašná, ale jen o to, že vám osobně nechutnají.

    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 16:01 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Nechutnaji proto, ze je v nich (objektivne) glutamat sodny, ze je to jidlo (objektivne) prosakle nasmradlym tukem. Zaroven vypaveni vetsiny cinskych restauraci (objektivne) vypada jak z pouti nebo spis z trznice (odkud pochazi).
    5.2.2010 16:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    ze je to jidlo (objektivne) prosakle nasmradlym tukem

    Objektivní je jen to, že to závisí na konkrétní restauraci.

    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 16:12 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    OMG :)) V tehle kategorii zcela jiste! :)) OK, nechte si svoje iluze... :)
    5.2.2010 16:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Už jsem to konečně pochopil. Vaše hodnocení kvality jídla v této konkrétní restauraci je daleko objektivnější než moje nebo Robertovo, protože váš pohled není ovlivněn tím, že byste tam už jedl. Tak to pak ano…
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 16:31 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Staci se podivat na jejich web a tato konkretni vypada jako vsechny ostatni, jidelni listek ma taky jako ostatni. Tak proc by to melo byt jinak... :) Ale treba to je jinak a objevili jste uplny poklad, kam se rad kazdy vraci :))
    5.2.2010 17:24 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Další možnost je, že nejsme takoví snobi, abychom se museli předvádět, že nám nešmakuje nic než "sirloin steak, medium rare". Ale kdo ví, možná máte opravdu tak špičkově vychované chuťové buňky, že vás nemůže uspokojit jídlo, které je dost dobré pro plebs. V tom případě vám ovšem není co závidět, je to asi jako když Václav Hudeček vysvětloval ve Všechnopárty, že pro houslistu není absolutní sluch žádná velká výhra, protože je pak pro něj těžší přizpůsobit se ladění konkrétního orchestru, se kterým zrovna hraje.
    5.2.2010 13:39 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Do nikoho nekopu
    Jasně. A kdo tedy napsal "vetsina ucastniku je schopna/ochotna dat za jidlo maximalne tech 89 Kc"?
    Me cinske restaurace prijemne neprijdou...
    Naštěstí ne všichni tvůj názor sdílí.
    Jidlo komentovat nebudu, asi se da snist, aby se clovek necim zaplacnul (lepsi nez oschla bageta na benzince), ale mit to jako doplnek spolecenske akce...
    A thajské je OK? A co japonské? A nebo jsi nikdy v žádné dobré čínské restauraci nebyl, takže si myslíš, že je čínské jídlo jen nějaký fast food?
    I kdyz, pokud ma nekdo jako zakladni slozku stravy cinske instantni polevky, tak to muze byt vitana zmena.
    A zase si kopnout...
    http://www.staradoba.cz/
    To vypadá hezky, ale podmínkou je bezbariérový přístup, což točité schody do sklepa bohužel nejsou.
    xxx avatar 5.2.2010 17:57 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009

    Tak Starou Dobu mam kousek od baraku a musim rict, ze me teda vubec nezaujala. Typicka hospoda pro turisty. Prumerna jidla s dementnimi nazvy (tj. ze asi desetkrat prolistujete jidelak abyste zjistili, ze ty jidla jsou uplne normalni minutky), ceny ne uplne prestrelene, nicmene trochu vyssi.

    Jinak nejsem zrovna priznivcem hospod ve stylu "star,nova, 60's,piratska..." doba, takze atmosferu hodnotit nebudu. Snad jen jako + beru to, ze to s tim neprehanej a omezuji se na interier + decentni ustrojeni.

    Please rise for the Futurama theme song.
    Jendа avatar 5.2.2010 13:51 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Co je na nich spatneho? Prostredi
    Viděl jsi fotky z minula? Hluk tam nebyl (byli jsme tam skoro sami), zakouřeno taky skoro ne, špína taky ne…
    jidlo
    Je pravda, že já pozřu skoro vše, ale chutnalo mi :-).
    d.f.h avatar 5.2.2010 15:37 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    To je fakt, já chodil kouřit ven, bylo krásně nasněženo :-)
    Amarok avatar 5.2.2010 13:33 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Co je špatného na čínských restauracích?

    Pokusim se strucne napsat muj nazor: kvalita jidla behem nekolika let klesla, ceny stouply na uroven ceskych restauraci, obsah jidla je hodne nastavovany (pri objednani smazenych rybich kousku se zakaznikovi dostane na stul hromadka neceho, co vzhledove pripomina morske houby a chutove chutna jako vse ostatni), vseobecne chut jidel je nekdy skoro k nerozeznani, at se to jmenuje jakkoliv, nektere restaurace dokonce neprichucuji uz skoro vubec. Dale nesouhlasim s pristupem ke zviratum ze strany Cinanu, driv jsem si myslel, ze nemuzu byt tak rasisticky a hazet je vsechny do jednoho pytle, dnes uz si tim vubec nejsem jisty, jejich mentalita je naprosto odlisna od evropske. Na zaver mohu uvest, ze moje posledni navstevy cinskych restauraci skoncily nevolnosti jednak ze smradu a take mi to nesedlo v zaludku, i kdyz jsem to zapijel pivem.

    Nepochopte to ted spatne, nechci timto nejak zvratit sraz abclinuxu, neplanuji tam ted prijit. Jednoduse odpovidam a pisu moje duvody. Dokonce je mozne, ze ta restaurace na Chodove tvori vzacnou vyjimku (alespon co se tyce kvality jidel a prostredi bez zapachu), osobne jsem tam nebyl.

    GNUniverse - May the source be with you...
    Jendа avatar 5.2.2010 13:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Na zaver mohu uvest, ze moje posledni navstevy cinskych restauraci skoncily nevolnosti jednak ze smradu a take mi to nesedlo v zaludku, i kdyz jsem to zapijel pivem.
    V této smrad nebyl a ohledně nevolnosti - nepřišlo mi, že by v tom jídle bylo nějaké extrémní množství glutamátu.
    Prokop Mikule avatar 5.2.2010 10:23 Prokop Mikule | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Cinska restaurace... to je teda uroven.
    5.2.2010 10:38 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    je ten datum správně?
    5.2.2010 10:51 KaiSVK | blog: kaiov_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Je spravne, ide sa tam cez time-machine ;)
    Changing mental contexts from one task to another wastes a lot of time. /Aaron Griffin/
    5.2.2010 12:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Nějak si pořád na to nové číslo nemohu zvyknout :-)
    Jendа avatar 5.2.2010 13:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Já taky ne :-). Měl jsem v podstatě celou dobu, co umím psát, ve zvyku napsat „200“ + inkrementované číslo. Na počítači to ještě jde, to ten backspace zmáčknu, ale mé sešity jsou plné „20010“.
    5.2.2010 12:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Ne, správně je to datum. :-)
    pavlix avatar 6.2.2010 01:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Přesně takhle jsem chtěl odpovědět já.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    David Ježek avatar 5.2.2010 11:04 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    japa dopadly fotky ze z plzně? :-D
    5.2.2010 11:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Pořád se k tomu nemohu dostat, ale snad dnes.
    5.2.2010 11:16 linuxfan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    jen tak na okraj, dnes je opet linuxovsky patek. Je podle me tragedie, ze se linuxsoftu musel ukrast i tento napad...
    5.2.2010 11:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Je podle me tragedie, ze se linuxsoftu musel ukrast i tento napad...
    1) AbcLinuxu.cz mělo srazy dávno před tím, než vznikl linuxsoft.cz.

    2) Nechceš rozvést, které ještě nápady byly linuxsoftu ukradeny?
    Jendа avatar 5.2.2010 13:57 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    2) Nechceš rozvést, které ještě nápady byly linuxsoftu ukradeny?
    Při tom, co všechno lze dnes patentovat, bych se nedivil, kdyby někdo měl patent na „pravidelné setkávání uživatelů konkrétního systému“…

    (a co zkusit linuxový pátek a tohle sloučit?)
    5.2.2010 14:19 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    (a co zkusit linuxový pátek a tohle sloučit?)
    můžeš zkusit obojí dnes to a zítra to, sloučení je pěkně blbý nápad :-)
    5.2.2010 14:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2009
    Je to nevhodné už jen kvůli tomu, že srazy Abc nikdy nebyly (a ani se nechystají být) pravidelné.
    5.2.2010 12:10 Stanislav Petr | skóre: 27 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Taky bych se zasel podivat, ale fakt netusim jak budu stihat. Zrovna tuhle sobotu odpoledne mam vyhrazeny okno na preroutovani jedny zakaznicky site... Takze kdyz bude quagga fungovat jak ma, tak dorazim. :D
    No jo... Co bych cekal od systemu, kterej se vypina tlacitkem start... http://glux.org
    Saljack avatar 5.2.2010 12:43 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Tentokrát to asi nezvládnu zkombinovat :-( tak snad příště.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Ondrej avatar 5.2.2010 13:03 Ondrej | skóre: 20 | blog: darkblair_server | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Juu, konecne sraz na miste odkud do mam domu pesky rychlejsi nez MHD :)
    Nikdo neni nikdy lepsi nez ty! Pouze ty jsi obcas horsi nez ostatni.
    Jakub Lucký avatar 5.2.2010 13:59 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Nevím, jestli dorazím... minule to bylo velmi příjemné, ale skauting je skauting a já se vrátím někdy mezi 16 a 17 do Prahy, takže bych v 18 dorazil lačný jak po jídle, tak po diskuzi :)

    Jinak všem doporučuji, restaurace je příjemná, konverzace milá, témata zásadní
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    5.2.2010 14:00 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    restaurace je příjemná, konverzace milá, témata zásadní
    Chybi mi tam "vysledky mizive" :o) (Jsem zastancem motta 'talk is cheap, show me the code'. A propos, co tu kecam? Zpet do prace :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    5.2.2010 14:02 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Výsledky kvaletní. Třeba bolest hlavy po celou neděli :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Jakub Lucký avatar 5.2.2010 14:05 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    To ani ne... Ale připomnělo mi to, že bych měl dorazit, protože Marcele dlužím flašku vína...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    5.2.2010 14:06 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Řiká se REJŽE, ČULÁKU.

    Jo, a kdyby na někoho to jeho žrádlo zaštěkalo, tak máte štěstí -- nejste v žádné napodoběnině, ale v pravé čínské restauraci.
    5.2.2010 14:10 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    ... ale nechci tady žádnému šikmookému restauratérovi nasazovat koňskou nebo ovčí hlavu... ;-)
    5.2.2010 14:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    V Thajsku jsem se pídil po psím jídle, ale bez úspěchu. Nevím, jestli v čínských restauracích vaří z psů, ale zcela určitě to často dělali v hospodě jedné nejmenované vesnice na Plzeňsku, kde však nikdo se šikmýma očima nebyl - kuchaři i vděční strávníci byly výhradně Češi.
    5.2.2010 14:23 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Vždyť já vám přece ta jídla typu "smažené kousky lhasa apso s marinovanými obojky" nebo "tajemství kuchařovy boudy" přeju. Vaše spokojenost je moje spokojenost.
    David Ježek avatar 5.2.2010 14:42 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    no jestli to byla ta vesnice, kteoru myslím já, tak tam to byla každoroční tradice, že se zfutroval psí guláš a pak na sebe všichni ožralové začali štěkat :-) ... já se toho teda nikdy nezúčastnil.
    Jendа avatar 5.2.2010 14:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Na psím masu nevidím nic špatného.
    5.2.2010 15:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Fakt je, že kvalita čínských restaurací v tomhle ohledu klesá - začínají do jídel dávat kočky, no fuj ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 14:35 linuxfan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    jeste upozornuji, ze tentokrat bude na linuxovskem patku Zaneta Severova ...
    5.2.2010 14:58 kbelik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    jeste upozornuji, ze tentokrat bude na linuxovskem patku Zaneta Severova ...
    no a proč to píše v komentáři na sraz abíčka? jseš asi trochu mimo co? Je to sice fajn holka, ale lákat někam něho na zadanou slečnu (což předpokládám že víš) mi přijde také poněkud zvláštní
    d.f.h avatar 5.2.2010 15:39 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Hezký, ono už se u nás nesmí koukat nebo mluvit na zadané slečny? Jsem si nějak nevšiml, že bychom tu masově přešli na islámské způsoby... Kde se teď aktuálně bičuje, na Staromáku? #fail
    5.2.2010 15:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Nevím, jestli zrovna na Staromáku, ale v Praze se určitě něco najde… :-)
    5.2.2010 17:21 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Me teda prijde jako fail cely tenhle thread. Jakoby takove "OMG, to bude skvela reklama, na linuxovy patek dokonce prijde jedna slecna, vsichni rychle tam!" :-)
    5.2.2010 17:38 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Me teda prijde jako fail cely tenhle thread.
    Celá tahle diskuse... kde se pár lidí (já mezi nimi) pustilo do zcela zbytečného obhajování jedné bezvýznamné restaurace ;-)
    6.2.2010 15:19 el
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Nehlede na to, ze na linuxovem patku uz byla nekolikrat ;)
    7.2.2010 12:35 nahodny-navstevnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    ...ale lákat někam něho na zadanou slečnu ...

    nevite jak moc je zadana ... ?
    11.2.2010 23:42 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Hodne. A navic s poradnikem plnym na 387 let dopredu. Move along.
    12.2.2010 00:01 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

    Ta reakce mi něco připomíná…

    `This girl is very nice-looking,' Krum said, recalling Harry to his surroundings. Krum was pointing at Ginny, who had just joined Luna. `She is also a relative of yours?'

    `Yeah,' said Harry, suddenly irritated, `and she's seeing someone. Jealous type. Big bloke. You wouldn't want to cross him.'

    12.2.2010 01:58 fissie | skóre: 12 | blog: One little blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Yeah, right. I'm SO into her. Yummy.
    12.2.2010 17:10 plisatko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Ze ja vas pokousu...
    14.2.2010 13:19 nn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Se ji zeptej, ne?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.2.2010 17:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    a) A to je kdo? b) Co je tak převratnýho na tom potkat nějakou ženskou? c) Jak to souvisí s touhle akcí?
    d.f.h avatar 5.2.2010 17:38 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Ad b) - ačkoliv netrpím zažitými předsudky, tak tohle si neodpustím: Jsme v diskuzi linuxáků, ne? Je potřeba ještě něco dodávat? :-D
    vencour avatar 5.2.2010 21:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

    A programuje pro .NET?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 5.2.2010 21:23 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

    Navíc komentuje SW a ST neee ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.2.2010 15:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    To má být důvod proč tam nechodit? :-)
    Jendа avatar 6.2.2010 21:52 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Příloha:
    Tady bylo slečen víc!
    thingie avatar 6.2.2010 22:06 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    A to kolik? Obrázek naznačuje libovolné číslo od nuly do tří včetně. Případně taky libovolné číslo.
    Růžové lži.
    Jakub Lucký avatar 6.2.2010 22:24 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    2 (hodnota leží na tělese přirozených čísel)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    6.2.2010 23:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Přirozená čísla netvoří těleso. Tedy aspoň ne s obvyklými operacemi sčítání a násobení.
    Jakub Lucký avatar 6.2.2010 23:35 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    ah... tak to se omlouvám, šlo o falzifikační předpoklad na základě tělesa reálných čísel (to už doufám existuje), který vznikl v důsledku studia humanitních škol...

    každopádně díky za opravu...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    thingie avatar 7.2.2010 00:11 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    MK správně podotýká, že nejde jenom o tu množinu těch čísel, ale jsou k tomu třeba i dvě nějaké operace. Vhodnější by bylo bývalo říct obor, což je český termín pro to, nebo ještě případně množina.
    Růžové lži.
    thingie avatar 5.2.2010 16:20 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Restaurace je možná pěkná, ale z toho jména se mi zvedá kufr. Tam bych jíst nemoh.
    Růžové lži.
    d.f.h avatar 5.2.2010 16:47 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    V tom případě doporučuju třeba U starejch hadrů, vyhovuje? :-)
    thingie avatar 5.2.2010 16:52 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Kdyby naproti byla Smůla, udělal bych vzdorosraz tam.
    Růžové lži.
    5.2.2010 19:03 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    na Hadry mi nešahej
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    5.2.2010 16:44 hajoucha | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    koukám, že sraz fandů linuxu se změnil v boj o to, co si kdo dá (nebo dává?) k jídlu :)
    5.2.2010 16:47 hajoucha | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    mimochodem... pokud skočím na kalendář akcí a odtud na sraz abclinuxu 6.2., tak tam není žádná diskuse a když chci poslat nějaký příspěvek (tj. diskusi zahájit), tak mi to napíše varování:

    Pozor, chystáte se komentovat 30 dní dní starou diskusi.

    5.2.2010 17:05 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Pozor, chystáte se komentovat 30 dní dní starou diskusi.
    To proto, že ta akce byla do kalendáře vložena už před více než měsícem. Ale není se třeba toho bát - klidně potvrdit a psát komentář.
    5.2.2010 16:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Je neuvěřitelné, kolik lidí se ve stringu "Čínská restaurace Štěstí" zasekne buď na substringu "Čínská" nebo "Štěstí". Asi jsou to samý citlivky :-D

    Btw. chápu to správně, že to je od stanice metra přes ulici? Abych tam někde nebloudil...
    Jendа avatar 5.2.2010 17:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Příloha:
    Dovolil jsem si vyznačit cestu, protože minule jsem také trochu bloudil :-). Snad jsem to udělal dobře.
    5.2.2010 17:30 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Díky! Východ z metra je na Chodově jen jeden?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 5.2.2010 17:32 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Ne, je jich víc. Pokud se nepletu, z peronu jdeš východem směrem napravo. To je ten zásadní směr.
    d.f.h avatar 5.2.2010 17:40 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Tak podle toho plánku bych to nenašel. Nicméně minule jsem použil něco lepšího, než Google Maps - zeptal jsem se místních... :-)
    5.2.2010 17:56 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    To je poměrně nemoderní metoda...
    Quando omni flunkus moritati
    5.2.2010 18:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

    Jak primitivní!

    Ale jak účinné…

    d.f.h avatar 5.2.2010 18:07 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Ovšem, vyžaduje to určitou sociálně komunikativní soběstačnost, což může být pro některé zdejší jedince problém :-D Ale zase je to větší sranda, než Google Maps v mobilu.
    Jendа avatar 5.2.2010 18:10 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Ovšem, vyžaduje to určitou sociálně komunikativní soběstačnost, což může být pro některé zdejší jedince problém :-D
    Zase na druhou stranu už to, že projevili zájem o setkání se s jinými lidmi (byť též jedinci stejného druhu a postižení) znamená, že alespoň jisté minimální sociální cítění mají.
    5.2.2010 18:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Správně, nic se nesmí uspěchat, chce to hezky postupně. Když se rozhodu si trochu zlepšit fyzičku, taky hned nepoběžím maraton… :-)
    Jendа avatar 5.2.2010 18:24 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    S tebou je poslední dobou nějak veselo :-).
    wake avatar 5.2.2010 20:26 wake | skóre: 30 | blog: wake | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Cože? Restaurace? Nemá to být řetězový dopis??
    Tento příspěvek má hlavičku i patičku!
    5.2.2010 20:32 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Řetězový dopis to sice byl, ale to slovo místo "restaurace" v názvu bylo IIRC "modlitba".
    pavlix avatar 6.2.2010 01:38 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Zdar, kvalitu zrovna téhle čínské restaurace neznám... ale čínu mam rád, takže bych si těch blbých keců moc nevšímal.

    Blbý kecy tomu samozřejmě neříkám proto, že by mi vadilo, že někdo dá přednost jinému druhu podniku... ale to s 89 korunama bylo dost ubohý... a ty hnusný kecy okolo...

    Vlastně mam radost, že konání v čínský restauraci odradí takový ten typ lidí, co by mi stejně jenom kazil chuť k jídlu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    vencour avatar 6.2.2010 08:51 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

    Malej má planý neštovice, už je z toho skoro venku. Mne čekaj na 90% v dohledné době. Prej tak tři dny před pupínkama je člověk nakažlivej. Tak ... přeju fajn zábavu zdravým :-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luk avatar 6.2.2010 11:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Pokud jsi měl neštovice někdy v minulosti, tak je nejspíš nedostaneš. Jsou ovšem časté případy, kdy virus zůstane po nemoci v těle a může se později aktivovat - pak ale způsobuje spíše pásový opar, což je možná ještě horší než neštovice.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vencour avatar 6.2.2010 12:38 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

    Právě že jsem je neměl a s malým jsem v docela blízkém kontaktu.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Luk avatar 7.2.2010 01:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Já mám v tomto ohledu obavy z příušnic. Ty jsem totiž neměl a u dospělých často způsobují nebezpečný a velmi nepříjemný zánět varlat (každé varle může nabýt až velikosti velkého pomeranče). Sice jsou dnes relativně vzácné, protože se už nějakou dobu proti nim očkuje, nicméně možná by nebylo od věci nechat se také očkovat.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.2.2010 02:15 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Ani mi nemluv, taky jsem je neměl...
    Quando omni flunkus moritati
    7.2.2010 11:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Mimo jiné, co znamená ta patička?
    Quando omni flunkus moritati
    7.2.2010 11:45 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    IMHO narážka na takové ty výzvy, jak máme být bdělí a hned nahlásit, když vidíme, jak si někdo fotí nádraží nebo letiště, protože to určitě bude terorista. Případně výchovné historky, jak taková bdělost pomohla včas teroristu odhalit.
    Luk avatar 7.2.2010 13:07 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Přesně tak. Včera jsem při čekání na odjezd vlaku stiskl spoušť foťáku směrem ven z vlaku a pak čekal, zda nějaký bdělý cestující neohlásí přítomné policejní hlídce, že si nějaký terorista fotí nádraží, aby tam mohl co nejlépe umístit bombu ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.2.2010 13:09 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    IMHO parodie na plakáty britské policie - viz příloha.
    Jendа avatar 7.2.2010 15:19 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    JJ, přímo na webu londýnské policie. A je jich tam víc. Třeba podle této, této nebo této jsem terorista!
    8.2.2010 11:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Mě dostalo hlavně to s těma mobilama, já mám 3. :-) Český služební, český osobní, finský osobní. :-) Pravda český osobní mám přesměrovaný na český služební, ale stejně ho skoro pořád tahám sebou, protože SMSky se přesměrovat nedají :-(
    Jendа avatar 8.2.2010 13:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Říká si to o antikampaň „terrorists eat bread“, případně „terrorists have two eyes“.
    7.2.2010 16:28 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    No to je neuvěřitelný...
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 6.2.2010 16:04 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010

    Prý v různých krizích klesá vzájemná úcta. Je fajn to předpokládat. Blbý je to pozorovat.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.2.2010 22:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Příště by to akorát chtělo lépe ošetřit výjimky, které nastávají při použítí kombinace otáčecí střed stolu + nejištěné lahve & sklenice vína ;-)
    7.2.2010 00:41 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Já se příště nebudu řídit tím, kolik papriček je namalováno u jídla. Dvě papričky a bylo to jak strava pro kojence. No naštěstí tam byla k dispozici chilli omáčka, takže jsem si vylepšil a potom jsem se i orosil ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    Jendа avatar 7.2.2010 01:02 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Kup si takový ten pepřový/kapsaicinový sprej určený na obranu a pořádně si tím to jídlo nastříkej…
    thingie avatar 7.2.2010 01:53 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Lépe to funguje spíš opačně. Řádně opepřit běžným pepřem, ideálně z pepřenky, kde ho člověk nabírá prsty (jo, najdou se), zapomenout na to, a promnout si za okamžik prsty oči. Ale popravdě, taky slabota.
    Růžové lži.
    Luk avatar 7.2.2010 13:13 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Viděl jsem v televizi člověka, který si kapal šťávu z chilli papriček do očí a vůbec mu to nevadilo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    MaT avatar 7.2.2010 17:01 MaT | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    No jo, nesmíte taky věřit všemu, co vidíte v televizi. :-)
    Open source software for open minded people. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.2.2010 23:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Já jsem měl jednou v Sushi restauraci pálivou polévku, která pálila dokonce i při nakapání na ruku. Nějakou chvíli jsem s ní zápasil a pak jsem to vzdal...
    7.2.2010 23:48 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Já to vzdávám. Všichni viděli nebo měli něco pálivého, jenom já všude dostávám kojeneckou stravu. To neni fér.
    Quando omni flunkus moritati
    8.2.2010 00:16 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Příloha:
    OK, tak já se přidám. Naprosto nejhorší pálivý pokrm jsem měl v Seoulu. Bylo to tak otřesné, že jsem ho nedojedl. To se mi nikdy dřív nestalo! A ke konci mého marného zápasu jsem na vidličku nabral svazek nudlí s omáčkou, jedna nudle se našponovala a vymrštila přímo mně do oka. Nestihl jsem ucuknout ani oko zavřít.

    Do svalu, který se stará o oční víčko, mě chytla ukrutná křeč, nebyl jsem schopen oko otevřít. Zachránil mne kámoš, který vší silou roztáhl víčka mého oka od sebe a nalil mi tam asi litr vody. Nebýt toho, tak myslím, že už bych na to oko neviděl. Přikládám fotku toho vražedného pokrmu.

    Přísahám, že jediný kousek té zeleniny, která byla obalena semínky bůhvíjakých papriček, byl šílený, krutý a nepoživatelný. A to obyčejně nemívám problém chroustat samotné feferonky a moje spotřeba Tabasca leze do peněz.
    Jakub Lucký avatar 8.2.2010 01:16 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Je čas vydat se do Indie... Tam tvé ústa a posléze i druhá strana trávícího traktu pozná pravý středověk...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    8.2.2010 00:05 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    My jsme doma jednou měli nějaké chilli papričky, které pálily dost. Po několika hodinách (mezitím jsem si několikrát důkladně umyl ruce) jsem se poškrábal u oka a pak jsem mlátil hlavou do zdi, protože to bylo snesitelnější. Mamka mi pak říkala, že cca týden(!) poté si promnula oko a ještě to cítila.
    8.2.2010 00:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Tak to mě se dneska povedlo sníst papričku ze zavařenejch okurek. Nebylo to poprvé z téhle várky a všechny byly vcelku v pohodě, ale tentokrát jsem nevěděl, jestli mám běhat po zdech nebo po stropě.
    Quando omni flunkus moritati
    8.2.2010 15:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Imho ta chili omáčka by měla v menu nejmíň 4 papričky :-D
    10.3.2010 00:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pražský sraz AbcLinuxu.cz, 6. 2. 2010
    Tak jsem konečně přemohl lenost a vystavil pár fotek ze srazu.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.