abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:11 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 142 (pdf) a HackSpace 79 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:22 | Nová verze

    Qtractor (Wikipedie) dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Audio/MIDI vícestopý sekvencer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:33 | Nová verze

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 30
    včera 12:33 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg, autor nástroje curl, z databáze SteamDB zjistil, že aktuálně 22 734 her na Steamu používá curl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    20.6. 19:55 | IT novinky

    Společnost Anthropic vydala Claude 3.5 Sonnet, tj. novou verzi své umělé inteligence Claude (Wikipedie). Videoukázky na YouTube. S Claude 3, stejně jak s GPT-3.5, Llama 3 a Mixtral, si lze pokecat bez přihlašování na DuckDuckGo AI Chat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.6. 16:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.8 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 126. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu a na YouTube. Vypíchnuta jsou vylepšení v integrovaném poštovním klientu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    20.6. 12:11 | Zajímavý článek

    Příspěvek Aukce domén – měsíc po spuštění na blogu CZ.NIC shrnuje první měsíc provozu Aukce domén .CZ. Aukcemi prošlo celkem 18 174 domén, z toho na 742 z nich byl učiněn alespoň 1 příhoz. Nejdražší aukcí byla na doménu virtualnisidlo.cz s cenou 95 001 Kč, která však nebyla včas uhrazena. Nejdražší aukcí, která byla vydražena i zaplacena je praguecityline.cz s cenovkou 55 600 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    20.6. 11:11 | IT novinky

    Před 40 lety, 19. června 1984, Bob Scheifler představil první verzi okenního systému X (X Window System). Vycházela z okenního systému W (W Window System).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 58
    20.6. 11:00 | Nová verze

    Desktopové prostředí MATE bylo vydáno ve verzi 1.28. V gitových repozitářích je sice už od února, ale oznámení vydání se na webu objevilo s několikaměsíčním zpožděním (únorové datum zveřejnění je nepravdivé). Jde o první velké vydání od roku 2021. Uživatelsky nejvýznamnější pokrok je v podpoře Waylandu.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10

    Nyní si můžete předobjednat Ubuntu (32 a 64bitová verze), Kubuntu (32 a 64bitová verze) a Edubuntu (32bitová verze) 7.10 Gutsy Gibbon přes Shipit. Finální sestavení by mělo vyjít 18. října a CD se zasílají do 4 až 6 týdnů.

    9.10.2007 18:11 | Honza Balák | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Honza Balák avatar 9.10.2007 18:13 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    7.10 samozřejmě :-(.
    <null>
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2007 20:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    Opraveno.
    Honza Balák avatar 9.10.2007 21:18 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    Díky, asi zatmění mysli :-)
    <null>
    9.10.2007 20:45 kapo | skóre: 15 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    18.rijna? hmm to by podle drivejsich zvesti znamenalo, ze fglrx rady 8.42 je na spadnuti kazdy den :).
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    9.10.2007 20:53 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    Windows ve škole jsou na spadnutí každý den:-D
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    frEon avatar 9.10.2007 23:04 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    spis na zkopnuti :-)
    Talking about music is like dancing to architecture.
    unknown_ avatar 9.10.2007 20:57 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    Ale četl sem, že to tam nebude. Ikdyž sem zkoušel Mandrivu 2008, tam to už je a na mé ATI Mobility Radeon 9700 je u glxgears zlepšení z 2000 FPS na 5000 FPS! Což je výrazný a je velice škoda, že to v Ubuntu asi nebude.
    9.10.2007 21:28 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    V Ubuntu to určitě nebude. Někde se k tomu vyjadřovalo i Shuttleworth. Prostě oni nebudou do distribuce zařazovat nic, co nebylo dostatečně otestované. Doinstalovat to samozřejmě půjde ručně...

    Osobně doufám, že výjdou co nejdříve (ovladače). 11. října chci přejít na 7.10 a o víkendu bych chtěl zkusit i ty ovladače. Samozřejmě, pokud budou k dispozici. Něco mi říká (vnitřní hlas), že by to mohlo být v pátek. Ale kterej pátek, to nevím... U svého Radeonu 9550 očekávám taky zvýšení, ale hlavně doufám v funkčnost, protože minulé ovladače mi nikdy nefungovaly...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    10.10.2007 21:37 kapo | skóre: 15 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    Pockat pockat. Jako na strankach ATI/AMD neni o 8.42.x ani zminka a v mandrive 2k8 to je? to tam maj jako nejakej beta? Muzes se pls podivat, co tam ve skutecnosti je za verzi? Dik.
    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    10.10.2007 23:32 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.04
    Na tom jejich webu se dá ta verze stáhnout pouze pro určité karty, ale ty ovladače fungují i na ostatních (podporovaných). Ale AMD prohlásilo, že až příští verze bude i pro ty ostatní karty doladěná...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    freshmouse avatar 9.10.2007 21:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Objednáno. Beta byla, tamtadadá, opět skvělá. :-)
    Honza Balák avatar 9.10.2007 21:26 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    No já mám betu ve Virtualboxu a nějak blbne upgrade. Nejspíš je CZ zrcadlo nějak zatížený či co...
    <null>
    freshmouse avatar 9.10.2007 21:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Jo, to jo. Já to hodil na hlavní server a jelo to jako po másle...
    9.10.2007 21:30 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Pokud mě paměť neklame, tak CZ zrcadlo mělo problémy už při minulé verzi (možná předminulé). Ale do oficiálního vydání to vyřešili...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    9.10.2007 23:08 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    nechapu proc objednavat? to nemas tak rychlej inet aby sis to stahl?

    ... aneb jak utracet zbytecne nekoho penize :)
    Metal smajdalfe, METAL!
    Pavel Půlpán avatar 9.10.2007 23:39 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Propagacni duvody... je furt lepsi nekomu doporucit system s tim, ze mu date original instalacku nez na noname smazenym mediu :-)
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    9.10.2007 23:57 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    presne tak, a prijdou k tomu i hezky samolepky :)
    10.10.2007 00:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Operační systém se snad doporučuje (respektive měl doporučovat) na základě jiných kritérií než podle potisků médií, obalů a samolepek.
    10.10.2007 00:35 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Ono to (K)Ubuntu ale není špatné ani bez těch samolepek, víš? ;-) A samolepky potěší, já jedno taky mám na starším PC.
    10.10.2007 00:54 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Nevyjadřoval jsem se k tomu, zda je (K)Ubuntu špatné.
    10.10.2007 08:19 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    > Operační systém se snad doporučuje (respektive měl doporučovat) na základě jiných kritérií než podle potisků médií, obalů a samolepek.
    Pre niektoré OS stačí odporúčanie v štýle "aj hentam to majú!". Potlač a samolepky nie sú o nič horším spôsobom ;-)
    10.10.2007 10:11 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    většině lidí takováto kriteria zjevně stačí, viz též diskuse ke zprávičce o předinstalovaném Ubuntu na serverech
    10.10.2007 10:17 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Pokud stačí, je to jen jejich věc. Oni jsou zodpovědní za to, co dělají. Sami sobě, případně dalším.
    10.10.2007 10:26 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Operační systém se snad doporučuje (respektive měl doporučovat) na základě jiných kritérií než podle potisků médií, obalů a samolepek.
    Tak to asi žijete mimo všeobecnou virtuální realitu. Základní kritérium je vždycky wallpaper s ikonkama anebo přinejlepším image značky. Všechno ostatní je až daleko potom. To platí u všech produktů, proč ne u OS :-D
    10.10.2007 10:28 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    No tak to má Ubuntu docela blbé, když jej asi většina lidí používá v jiném jazyce než v angličtině, a velká část z nich ani nerozumí tomu, co je na tom obalu napsáno...
    10.10.2007 10:35 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    No tak to má Ubuntu docela blbé, když jej asi většina lidí používá v jiném jazyce než v angličtině, a velká část z nich ani nerozumí tomu, co je na tom obalu napsáno...
    Nepsal jsem vůbec nic o "rozumění" čemukoliv. To je totiž taky naprosto nepodstatné.

    Píšete, jako byste žil ve světě bez reklamy.
    10.10.2007 10:42 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Nemyslím si to.
    freshmouse avatar 10.10.2007 10:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    A já si to taky myslím. Vůbec tě, Petře, nepoznávám. :-(
    10.10.2007 11:03 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Rozumím světu reklamy, už proto, že jsem v něm do jisté míry dlouho a hodně působil... A už proto vím, že nelokalizovaná reklama může ztratit dost ze své váhy. O ničem jiném jsem nepsal. To, že první dojem je také důležitý a když to přijde lidem do schránky bezplatně, se samolepkama, potištěné a v obalu, že to působí lépe, to je přece jasné. Přijde mi zbytečné o tom psát.
    freshmouse avatar 10.10.2007 11:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Chtít, aby to posílali v češtině, je asi trošku moc.

    Co se mě týče, tak když jsem Ubunťáka dával češtináři, tak jsem mu poštou hodil i kompletní překlad.

    Stejně si ale myslím, že je potřeba pár slov přímo ode mě (směrem k adresátovi toho CD), takže shrnout popis toho CD není problém (z důležitých věcí tam je snad jen popsán způsob spuštění).
    10.10.2007 11:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Netvrdím, že to není moc... A vím, že nějaká reklama a prnví dojem (byť nelokalizovaný) je lepší než nic. Se zbytkem příspěvku souhlasím, přijde mi to jako normální postup.
    freshmouse avatar 10.10.2007 10:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Stává se to minimálně, ale souhlasím s xkeshem. Drtivá většina lidí dá na první dojem, tak proč neudělat ten dojem dobrý? Mně je jasné, že většinu lidí asi nebude zajímat, s jakými volbami bylo přeloženo GNOME, ale to, jak to GNOME vypadá.
    10.10.2007 12:05 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Správně. A proto je spíše než Ubuntu bude zajímat něco jiného, přívětivějšího a použitelnějšího...
    freshmouse avatar 10.10.2007 12:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Není to ten Petr Tomeš, co ještě před tím, než na truc* odešel od Ubuntu, Ubuntu doporučoval jakožto právě v tomto oboru nejlepší?

    * nevymluvíš mi to, bylo to příliš okaté
    10.10.2007 12:23 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Ano jsem tu, ale víš, svět je o něčem trochu jiném než úzkostně lpět donekonečna na jendé konzervě za každou cenu... Dříve byla jiná situace. Podívej se na Fedoru 8, Mandrivu 2008, openSUSE 10.3... Všechny distribuce jsou pro většinu uživatelů víceméně srovnatelné a nebo i lepší než Ubuntu 7.10. Mírný náskok, který mělo Ubuntu před půl rokem anebo rokem dnes již neplatí, je to pasé a je to dobře. Pro všechny.
    freshmouse avatar 10.10.2007 12:32 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Já na Ubuntu nejsem jakkoli vázán a přejít jinam mi nedělá problémy -- jak se možná uvidí do měsíce. I tak ale považuji Ubuntu za naprosto srovnatelné s tím, co jsi vyjmenoval.
    10.10.2007 12:35 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Srovnatelné ano, jistě, ale (již) ne výjimečné. A pokud se dobře podíváš, tak to provedneí GNOME je pro běžné uživatele lepší právě v openSUSE.
    10.10.2007 12:24 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Mimochodem jakékoliv zvěsti o trucu jsou jen hloupé a lživé doměnky. To já musím přece vědět nejlépe, že to bylo kvůli něčemu jinému.
    freshmouse avatar 10.10.2007 10:55 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Mám dvě obsahově úplně stejné knížky. Jedna je nová a s hezkou vazbou, druhá je trochu zmuchlaná, s ušmudlanou vazbou. Kterou si přečteš? A neříkej mi, že se budeš rozhodovat podle toho, jak ty knihy vypadají!
    10.10.2007 11:14 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Tvá úvahová konstrukce má chybu již v předpokladu. Linuxové distribuce nejsou úplně stejné. Tak byl ten můj příspěvek míněn. Nicnémě uznávám, že pokud jste se všichni zabývali pouze tou rovinou, kdy chcete doporučit pouze Ubuntu, tak pak ano, originální CD udělá lepší dojem. Ale na obsahu a funkčnosti se "nezmění" ani bajt.
    freshmouse avatar 10.10.2007 11:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Nemá úvahu v předpokladu. Otázka zněla jasně. Buď si totiž jistý, že většině lidí je jedno, jestli používají Ubunťáka, Fedoru nebo Gentoo -- oni vidí jen ten povrch (GNOME, KDE atd.), takže to pro ně JE stejné.
    10.10.2007 11:56 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Mno, ale to se obrovsky mýlíš. Stejné to ani zdaleka není.
    Pavel Půlpán avatar 10.10.2007 11:31 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Petre, sam dobre vis, ze nekomu doporucit jakoukoliv distribuci Linuxu je tezke. :-) Original instalacka je dost casto velke plus.

    Lama vidi okopceny cedo, reknes mu jeste, ze je zadarma a legalni... a co ho v prvni chvili napadne? Zadarmo, legalne? To musi bejt nakej smejd, kdyz to nic nestoji?

    Je to jen a jen tim, ze lidi maji v povedomi pravidlo, ze za vsechno se dneska plati.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    10.10.2007 13:56 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Ne, lidi mají v povědomí, že to nejdražší je automaticky to nejlepší. Cena je pak - speciálně u SW - většinou nezajímá. Zajímá je pouze to, zda najdou dostatečně rychlý zdroj...
    Pavel Půlpán avatar 10.10.2007 14:00 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Myslis zdrojem nejaky torrent tracker? :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    10.10.2007 15:00 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    No, nechtěl jsem to tady vyřvávat, ale ano! ;-)

    Dokonce jsem se setkal i s lidmi co si mysleli, že ty MS Office mají zadarmo. A pak taky s těmi, kteří to libovolně zaměňovali s licencí k MS Windows.
    Honza Balák avatar 10.10.2007 15:22 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Jojo :-). Nedávno jsem se dohadoval se 14letou sestřenicí ohledně hraní půjčených Sims, no sranda. Možná bych sem mohl postnout historii :-).
    <null>
    Pavel Půlpán avatar 10.10.2007 15:28 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Raci ne... horory ja nerad! :-D
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    10.10.2007 09:04 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    me se to zda jako naproste zbytecne plytvani penez :-/ doufam ze si objednate aspon neco z ubuntu shopu :D
    Metal smajdalfe, METAL!
    10.10.2007 10:23 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    nechapu proc objednavat? to nemas tak rychlej inet aby sis to stahl?

    ... aneb jak utracet zbytecne nekoho penize :)
    Když budete v rámci reklamní kampaně nabízet něco zdarma, tak budete nejspokojenější v případě, že si to vyžádá co nejméně lidí a tudíž vy na tom "ušetříte"?

    Pokud tohle firma stojící za Ubuntu dělá, tak si ví proč chce, aby si lidi objednávali její produkt zdarma. Kdyby na tom chtěli šetřit peníze, nebudou to dělat.
    freshmouse avatar 10.10.2007 10:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Rozhodně si ta dvě CD neobjednávám jen proto, abych je měl v poličce.

    Jestli mám, nebo nemám rychlé připojení, to nevím, každopádně pro sebe si to stáhnu sám a vypálím. Čekat na Ubunťáka čtyři nebo šest týdnů bych prostě nevydržel. :-)

    Obdržená CD někomu rozdám, aby je vyzkoušel a pak příp. poslal dál. Vypadá to trošku důvěryhodněji než vypálená CD popsaná fixou. Takže si myslím, že lisovaná CD zvýší šanci na penetraci počítače Ubunťákem.
    Honza Balák avatar 10.10.2007 10:56 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Naprosto s Tebou souhlasím.
    <null>
    10.10.2007 10:59 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    No vidíš, já objednávám po 10 ks od Ubuntu, Kubuntu a 2 Edubuntu. :) Ale jestli tím zvýším penetraci, to nevím, většinou bych to dával jako přídavek k SUSE, Mandrivě nebo Fedoře s tím, že ať si to lidi zkusí, kdy jim tamto nepůjde nebo se jim to nebue líbita vyhovovat... A naopak, pokud by měl někdo zájem přímo o to, tak mu k tomu dám ostatní... Ať je to fér a ať si vybere, co chce... ;) A udělám mu klidně český potisk, barevný... :D
    freshmouse avatar 10.10.2007 11:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Nejsem si jistý, jestli je dobrý způsob dát někomu nějakých 15 CD a říct: tady to teda máš, něco z toho zkus...

    Spíš si vyber jedno distro (které považuješ za nejlepší, zejména pro nováčky -- pokud si to budou spravovat sami), a to rozdávej.
    10.10.2007 11:07 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Nepsal jsem, že někomu dám 15 CD. Psal jsem, že mu dám SUSE/Mandrivu/Fedoru/Ubuntu podle okolností, s tím, že pokud nebude výslovně trvat pouze na jednom, tak mu dám klidně ještě aspoň jednu další pro případ, že by se mu ta jedna distribuce nelíbila, nešla, nefungovala... Nebo kdyby si ji chtěl prostě zkusit... Narozdíl od fanatických agitátorů jednoho řešení (už) dohlednu i dále. Naštěstí.
    10.10.2007 12:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Na druhou stranu když už se to objednává, tak vzhledem k poštovnému, balnému a administraci by bylo účelnější objednávat více než 2 ks...
    Honza Balák avatar 10.10.2007 11:28 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Ten český potisk mě taky napadl hned jak se tu objevila zmínka o nelokalizovaném obalu :-)
    <null>
    10.10.2007 08:22 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Mám drobnú otázku: sú na tých CD aj zdrojáky k balíkom ktoré je možné z tých CD nainštalovať?
    10.10.2007 09:03 kewk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    nie, su tam len binarne deb balicky, zdrojaky si mozes stiahnut z packages.ubuntu.com
    10.10.2007 09:57 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Keď to mám sťahovať, tak už je jedno či stiahnem aj binárky. Mať offline k dispozícii zdrojáky množstva balíkov by nebolo zlé.
    cezz avatar 10.10.2007 09:12 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    AFAIK nie, zdrojaky najdes v repository so zdrojakmi.
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    freshmouse avatar 10.10.2007 11:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Předobjednávky (K,Ed)ubuntu 7.10
    Rozhodně nejsou. A ani si nemyslím, že by kdy byly.

    Nicméně, veškeré zdrojové kódy jsou k dispozici tady.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.