abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    25.5. 19:00 | Zajímavý projekt

    Na crowdsourcingové platformě Crowd Supply byla spuštěna kampaň na podporu open source biometrického monitoru ve tvaru hodinek HealthyPi Move. Cena je 249 dolarů a plánovaný termín dodání listopad letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    24.5. 22:22 | Upozornění Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    24.5. 17:44 | Nová verze

    Firma Murena představila /e/OS verze 2.0. Jde o  alternativní sestavení Androidu bez aplikací Google. Mezi novinkami je podrobnější nastavení ochrany soukromí před sledováním aplikacemi. Murena prodává několik smartphonů s předinstalovaným /e/OS (Fairphone, repasovaný Google Pixel 5).

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    24.5. 14:33 | Zajímavý software

    Do 30. května lze v rámci akce Warhammer Skulls 2024 získat na Steamu zdarma hru Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    24.5. 13:33 | Nová verze

    HelenOS (Wikipedie), tj. svobodný operační systém českého původu založený na architektuře mikrojádra, byl vydán ve verzi 0.14.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnou lze nabídku Start. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.5. 23:22 | Zajímavý software

    BreadboardOS je firmware pro Raspberry Pi Pico (RP2040) umožňující s tímto MCU komunikovat pomocí řádkového rozhraní (CLI). Využívá FreeRTOS a Microshell.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.5. 16:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 24.05. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení. Do balíku se dostalo 5 nových aplikací: Audex, Accessibility Inspector, Francis, Kalm a Skladnik.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    23.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 18.0.0 open source webového aplikačního frameworku Angular (Wikipedie). Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 23:44 | Pozvánky

    V neděli 26. května lze navštívit Maker Faire Rychnov nad Kněžnou, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    22.5. 16:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.20.0, tj. první z nové řady 3.20, minimalistické linuxové distribuce zaměřené na bezpečnost Alpine Linux (Wikipedie) postavené na standardní knihovně jazyka C musl libc a BusyBoxu. Z novinek lze vypíchnou počáteční podporu 64bitové architektury RISC-V.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (87%)
     (3%)
     (5%)
     (5%)
    Celkem 765 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    Psi 0.12

    Vyšlo Psi 0.12. Mezi hlavní novinky patří možnost sdružovat už i konference do jednoho okna, správa záložek konferencí a vylepšené hledání v seznamu kontaktů.

    8.8.2008 09:57 | Spike | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    elenril avatar 8.8.2008 12:24 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    No konečně. Psi je můj oblíbený jabber klient, jen kdyby rychlost vývoje nebyla tak šnečí.
    8.8.2008 12:26 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    8.8.2008 13:43 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Hmmm, no, docela lituju, ze Jabbima zatim nerozchodim. Rozhodne bych ho vyzkousel (zkusim ted na woknech, ale primarne delam na linuxu).

    Debian: Jabbim nepoběží na Debianu Etch (skoda, ale az prijde lenny, tak bude snad po problemu)

    Gentoo: bohuzel PyQt-4.3 zatim neni ve stable (ani jako ~x86). Zkusim mrknout, jestli nekde neni build pro PyQt-4 (nebo nevis, jestli nekde neni?). A mrknu na ten ebuild z SVN.

    Ted na Jabbim koukam ve Woknech. Je to takovy pomalejsi (aspon nez PSI). A nejak jsem nepochopil, jak muzu mit v jednom profilu vic uctu (to je pro me docela dulezita vlastnost). Prihlasuje se taky strasne dlouho (mame jabber server lokalni a se PSI je to hned, tady to trva a trva. no, po restartu jabbimu uz se prihlasil). Hmm, psi-0.12 bezi celkove plynulejc.
    Limoto avatar 8.8.2008 13:45 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Co bys čekal od klienta v Pythonu, navíc dost nepoužitelnýho a roztahanýho.
    8.8.2008 13:47 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    vec nazoru
    8.8.2008 13:51 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Trošku roztahaný je (ale už jsem si zvykl), ale nepoužitelný určitě ne.
    8.8.2008 13:53 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Ale jo, zpravy urcite posila, to verim. Ale, proste nektery vlastnosti jsou pro me dulezity (rychlost, vice uctu, male ikony-to jde snad nastavit i v jabbimu) a to proste neprekousnu. Nehlede na to, ze to na mych systemech (etch a gentoo) ani nejde nainstalovat.
    8.8.2008 13:56 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Vice narocne nez Psi to je, o tom zadna :). Vice uctu nepodporujem, protoze to vetsina normalnich ne-IT lidi nepotrebuje. Ale jinak je klient vec volby :) A nesnazime se aby byl Jabbim stejny jako Psi :) kazdemu vyhovuje neco jineho no :)
    8.8.2008 14:00 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    OK, ja jsem ten pinkyho odkaz chapal, jako "PSI je shit, proto delame vlastniho klienta". Tak jsem to jenom spatne pochopil. Ale pokud je jabbim v DE (nebo aspon EN), tak ho zacnu tlacit i u nas, jako alternativu k Pandionu (ten je jenom pro Wokna):)

    Me osobne v PSI nic nechybi, mozna kdyby mi nekdo nejakou funkci rekl, kterou PSI nema, tak bych zjistil, ze mi chybi.
    8.8.2008 14:03 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    A abych pravdu rekl, jeste hodne dlouho zustanu na psi0.11 (minimalne, nez bude stabilni ebuild pro psi0.12), protoze ani funkce z 0.11 nevyuzivam, takze klidne bych dokazal zit i s verzi 0.10. Jo, ten VoIP by byl super, ale to zatim neni ani ve 0.12, takze me to tolik netrapi.
    8.8.2008 14:30 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Hmmm, tak jsem jeste zkusil jabbim na Gentoo a bezi, docela i svizne. Akorat pro me je nepouzitelny. Nema (nebo jsem v nastaveni nenasel) proxy nastaveni, ktery potrebuju, protoze na cizi ucty chodim pres proxynu na VPN vzdalenym hostu.

    Vypada dobre pro normalni usery, akorat nechapu, cim se tak moc lisi od Pandionu (windows) nebo od nejakych tech Kopete/Pidgin/atd (na linuxu). A proc neni vlastne PSI pouzitelny a jabbim.cz potrebuje vlastniho klienta? To jsem z ty pinkyho zpravicky na pinky.pyco.cz nepochopil.
    8.8.2008 14:55 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Na proxy se pracuje. Pinky si muze myslet co chce a ja si myslim taky co chci :) Divil by ses, ale Jabbim neni jen Pinky :) (Coz nemyslim nijak spatne). Psi neni pouzitelne pro lidi z Windows z hlediska jednoduchosti (Porovnej Psi treba s icq, skype, qipem co se tyka vzhledu... Proste oproti temhle neni tak atraktivni a nema uzivatelum kteri pouzivaji ICQ co nabidnout a jeho vyvojovy cyklus je celkem pomaly). Ja zacal psat pred rokem Jabber klienta a ze se toho Jabbim chytnul je velke plus, protoze mam na to podporu a jsem za to Jabbimu (jako siti) vdecny :).

    Oproti Kopete/Pidgin atd. mame lepsi podporu Jabber (well, ve vsech castech ne, nic nemuze byt dokonale). Ale multiprotokolovi klienti vzdycky odsouvaji xmpp az na druhou kolej (Dukazem budes QIP, ktery stale nepodporuje Status Messages (stavove zprav); zadny dalsi klient a feature v nem me ted nenapada). Pandion jsem nemel tu cest zkusit, takze neposoudim. Ono se nikdy netvrdi ze Jabbim.cz nekdy potrebuje vlastniho klienta a ze jen s tim klientem pojede, jen se v tom klientu snazime sluzby Jabbimu zjednodusit (v svn je napriklad registrace transportu na jeden klik v prehlednem wizardu, mame podporu jingle FT, coz zarucuje 100% FT (filetransfer = prenos souboru) a automaticke nastaveni proxy,s cimz jsou v jinych klientech problemy atd.). Zkratka snazim se, aby Jabbim jel na vsech serverech, ale na Jabbim.cz by mel jet nejlepe a nektere jeho casti jsou napsane jen pro nej.
    8.8.2008 16:44 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    To je proste tak, ze Psi nemuzeme srovnavat s jinym Jabber klientem. Srovnejme ho se Skypem. Nebo s ICQ klientem (byt!). A co si o tom mysli uzivatele? Psi se neda rozsirovat, je hnusne, neumi prenaset soubory, neumi hlas, nevidim avatary, nema animovane smajly. Neumi konference (ano, to rekne uzivatel, protoze v Psi pouzivat MUC je utrpeni a neda se to najit).

    Pokud bychom brali Psi jako vlajkovou lod Jabberu (a autori se do teto pozice radi pasuji), tak je to jasne zduvodneni, proc je Jabber dnes tam kde je: v prdeli. Jen vic takovych klientu jako je Jabbim.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    8.8.2008 17:20 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    V psi 0.10 mi funguje:
    • Prenos souboru
    • Vypada jak jsem si nastavil (jde konfigurovat jako kazda jina QT aplikace), vzhledove pasuje do systemu
    • Vidim avatary
    • Rozsirovat taky jde, porovnejte treba orig Psi 0.10 a Psi 0.10 z gentoo...
    Pouzivam stridave Psi a kopete, u psi se mi libi vzdalene ovladani a u kopete jak pasuje do kde.
    8.8.2008 17:25 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Prenos souboru nejde dobre. Staci byt za HTTP proxynou a nefunguje vubec. Prosim, podivejte se, jak vypada konkurence a ctete mezi radky. Ze vy jste uzivatel Linuxu neznamena, ze uzivatel Windows se spokoji s hnusem fialovym jako je Psi. Avatary v rosteru nejsou a ja na tom trvam. Ne, patch a plugin je rozdil.

    Ne, ja si nevymejslim a mam to podlozeno. Nezkousejte diskutovat v oblastech, kterym nerozumite. Dekuji.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    8.8.2008 17:38 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    A vy zase neumite cist:

    O pluginech jsem nemluvil, odporoval jsem Vam v tom, ze nejde rozsirovat, coz neni pravda, protoze patchu se po netu vali spousta.

    Fialovy byt nemusi, ja ho mam nakonfigurovane tak, ze vypada uplne presne, jako ostatni aplikace. Vzhled mi vyhovuje.

    Avatary vidim v tooltipu kontaktu a pri psani zpravy.

    Z prenosem souboru jsem nikdy problem nemel, kdyz jsem za proxy, mam VPN pres HTTP tunel.
    8.8.2008 17:48 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    V tom pripade jde rozsirovat vlastne cokoliv. Staci delat patche, smesne.

    Hnus fialovy nemusi byt barva. Je to proste jen vyjadreni toho, co si o Psi mysli BFU. Hnusny, odporny klient.

    Avatary v rosteru a avatary v tooltipu nejsou jedna liga.

    Prenos souboru u vas me nezajima. 80% lidi s nim ma chca nechca problemy.

    Jste schopen sledovat rozdil mezi poweruserem a obycejnym uzivatelem? Hadejte ktera skupina je zajimavejsi jako cilova, uzivatele linuxu nebo ti ostatni? (99% lidi)
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    8.8.2008 18:01 petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    V tom pripade jste mel napsat, ze psi neni vhodne pro nezkusene uzivatele a ne, ze neumi prenos souboru, zmenu vzhledu atd... Potom bych Vam na to nerekl nic.

    Avatary v rosteru jsou pouzitelne do doby, nez mate tak 50 lidi online, pak uz je roster moc dlouhy. Nicmene to nemeni nic na tom, ze avatari v psi, v rozporu s Vasim tvrzenim, jsou.

    Myslim ze vyvojari Psi pisou toho klienta i pro sebe a tech 99% ostatnich jim je celkem sumak.

    PS: Muj primarni klient je kopete ;-) To je spicka.
    10.8.2008 11:54 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Nějaká podpora HTTP proxy a XMPP over BOSH je už teď v trunku, takže můžete zkusit testovat. Vývojáři budou určitě rádi, když jim řeknete, zda to funguje/nefunguje s vaší proxy atp. Ještě lepší bude, když budete schopni dodat třeba záznam komunikace s proxy z nějakého Wiresharku atp.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.8.2008 13:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Jaké funkce Psi vlastně chybí? (Zatím jen vidím, že minimálně v hlavní větvi není VoIP, jinak nemám předhled...)
    8.8.2008 16:41 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Jingle neni jen VoIP ale i prenos fajlu. Prenos fajlu v Jingle umi fallback, takze kdyz nevyjde Socks5 tak se zkusi IBB, v Jingle je i ICE, coz je NAT traversing. Psi neumi XHTML-IM, nema ani avatary v rosteru, coz je dnes standard. Ja vim, ze je to k smichu, ale neumi ani animovany smajliky. Neumi skiny. Nema dodnes pluginy. A predstavte si, tohle lidi chteji. Potencial PEPu nedokazalo Psi vyuzit. Nastavit psi tak, aby fungovalo za blbou http proxy a natem a fungoval prenos souboru, to je nadlidsky ukol pro hodne uzivatelu.

    Jabbim je dnes ve verzi 0.4.3, dela se na 0.5. Nez bude hotova 1.0, tak HW bude dal a treba rychlostni problemy se smazou. Pokud by hosi v Psi tahali taky avatary pri startu, tak to taky nijak rychle nebude.

    Jabbim tu na 80% nebude pro uzivatele tohoto serveru. Ty jsou reknemez svy. Ale je pro vsechny uzivatele Jabberu. Protoze i ti co ho nebudou pouzivat oceni to, ze pritahne k Jabberu i lidi, kteri ho dneska proste nedavaji. Pritahne jim kontakty.
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    8.8.2008 23:32 Jirda | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Nevim cim tohle vse mate podlozeno, ale hlavni problem jabberu je, ze mu jaksi ujel vlak, ne ze by to byl spatny protokol s nepouzitelnymi klienty. Ale proste dneska tu ma kazdy ICQ a BFU jsou k nicemu kvality "nejakeho" Jabbim klienta, kdyz drtiva vetsina jeho kamaradu pouziva ICQ. A nejake ICQ transporty jsou pro BFU nepouzitelne, alespon v souladu s Vasimi tvrzenimi o neschopnosti 99% uzivatelu IM cokoliv nastavit.
    9.8.2008 06:34 vencas | skóre: 32
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Když už tady tak flajmujeme, na jabberu mi při výpadku sítě (O2...) všechny zprávy od ostatních v období výpadku zmizí kamsi - nevím jestli je to protokolem nebo serverem (jabber.cz), že se vůbec neobtěžuje kontrolovat, jestli zpráva dorazila (!) a v pokud ne, tak ji odložit a poslat při připojení. (Na ICQ to tak funguje).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.8.2008 07:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Na VoIP mám SIPové telefony, s přenosy souborů nemám problém, díky bohu, že mi nehrozí XHTML a avatary v rosteru by mi roster protáhly na kilometr. Skiny jsou hovadina, to se má řešit na úrovni Qt. Takže nic pro mě zásadního tam nechybí, to jsem rád :-)
    9.8.2008 08:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Však se to řeší na úrovni Qt, navíc máš možnost je úplně vypnout a používat rádoby nativní widgety Qt.
    Zdenek.Z avatar 9.8.2008 19:19 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Jo, minimálně poslední dvě věty by si tu mohli někteří přečít víckrát a uvědomit si, že i když něco nevyhovuje jejich požadavkům, tak někomu může a těm ostatním to i přesto může být přínosné třeba takto.
    8.8.2008 13:57 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Hu, shit, PyQt-4.3.3 uz v gentoo stable je, sypu si popel a cokoliv jinyho na hlavu. Akorat to neni nazev PyQt, ale PyQt4. Jdu zkusit jabbim v gentoo.
    8.8.2008 14:07 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    hmmm, tak python-twisted je v gentoo stable jenom 2.4, zkusim to s unstable, uvidime ..
    8.8.2008 14:27 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    V bugzille je na tu vec ebuild, tak pouzij ten... http://bugs.gentoo.org/show_bug.cgi?id=230739
    8.8.2008 14:33 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Jo, super, mam to v lokalnim portage. Sice jsem to uz z toho tar.bz2 spustil i bez pysqlite a ctags, ale budiz, nainstaluju je.
    8.8.2008 14:43 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Me se ten ebuild vubec nelibi a jistotou muzu rict ze tohle se do portage nedostane, alespon dokud to nebude mit neco co to bude instalovat... cmake, scons whatsoever :]
    8.8.2008 14:54 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    V SVN je Makefile, takže přinejmenším pro nadcházející verzi 0.5 to snad nebude problém. Ne že by v principu dělal něco jiného, než co dělá ten ebuild. ;)

    Ostatně autora jsem na existenci toho Makefile upozornil. Jestli se mu s tím bude chtít předělávat ještě na verzi 0.4.x… http://dev.jabbim.cz/jabbim/ticket/292
    8.8.2008 15:03 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Jestli chces tak muzes ebuild udelat :) Ja budu jen rad :) Sam ted developerim na Vistach a Gentoo jsem naposledy videl tri roky zpatky :)
    8.8.2008 15:06 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Ja to mantainovat neci ;D
    Ale zoptam se net-im lidi...
    No makefile muzu juknout jak vypada a kolik prace by to bylo :P (lenost je hrozna zalezitost)
    8.8.2008 15:08 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Jako mi je to jedno :) Mi o Gentoo vubec nejde :)
    8.8.2008 15:40 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    No, vidim, ze se tam pouziva doins, coz jsou tusim regulerni ebuild veci, takze proc ne. Kdyz se instalace sklada pouze z "cp", tak to ani Makefile nepotrebuje. Ja osobne bych to mozna kopiroval i rsyncem, ale doins je asi lepsi. Takze me osobne ten ebuild nevadi.
    8.8.2008 16:28 Scarabeus IV | skóre: 20 | blog: blogisek_o_gentoo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Doinst je opravdu hrooozne pomalej... :] btw pro ty co ten chteji instalacni proceduru zkouknete bug v bugzille :]
    8.8.2008 16:56 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    A co takhle si natáhnout těch pár knihoven z testingu? Nebo vůbec - co používat na desktopu testing? Není silná linka?

    Testing je opravdu stabilní, vyplatí se ho mít na desktopu místo stable.

    Další možností je manuální kompilace knihovny PyQt.

    Já používám jabbim a pidgin. Jabbim je opravdu klient v plenkách. Dá se to používat, ale za pidginem, psi a jinými opravdu zaostává.
    8.8.2008 17:03 pinkolin | skóre: 10 | blog: pinkolinov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    za pidginem? tak to je docela drsny. ach jo :-D. za psi taky? :-D lol. to je o hovnu, jdu neco delat...
    Quidquid latine dictum sit, altum viditur :-)
    Tvrdenie, ze:
    Jabbim je opravdu klient v plenkách
    povazujem aj ja za velmi vystizne. Pidgin a Psi uz davno nemaju tak elementarne nedostatky, ake dodnes obsahuje jabbim. Napriklad: Pri Prijati suboru padne spojenie, Absence nastaveni proxy serveru, oddeleni prectenych a neprectenych zprav atd.
    9.8.2008 07:05 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    neřeš, oni kluci kolem jabbimu jsou trochu netýkavky :-)

    (nic proti jejich práci, taky ji používám - jen je to takový jejich povahový rys)
    9.8.2008 08:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    Podívej se, prosím, na BTS Psi a povídej něco o elementárních nedostatcích. :)

    Mysterious crash, metacontacts, Add always accept this certificate option, Psi crashes after connection timeout, Disable auto-offline during file transfer (ha ha), neumí automaticky nastavit proxy pro přenos souborů nebo URL pro HTTP Polling… V tomhle ohledu vážně nevidím důvod jedné nebo druhé straně něco vyčítat.
    9.8.2008 08:18 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Psi 0.12
    O Pidginu a jeho podpoře XMPP a neschopnosti jeho vývojářů implementovat funkční přenos souborů, když mají popsaný protokol, darmo mluvit…

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.