abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    včera 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    včera 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 32
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 549 hlasů
     Komentářů: 25, poslední včera 20:12
    Rozcestník

    Na hry raději:

    PC
    78% (593)
    konzoli
    22% (169)

    Celkem 762 hlasů
    Vytvořeno: 29.4.2010 20:58

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    29.4.2010 21:00 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    první, ale nejde mi hlasovat...:-)
    29.4.2010 21:03 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Aha.. v tom sterus, abych tu byl jako první trol, jsem si nevšiml, že je ta anketa tak zastrčená :-)
    m.florian avatar 29.4.2010 21:03 m.florian | blog: McFeeblog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    druhej :) zatim rekord :)
    tak abych se vrátil, já sám jsem tedy na chalupu jezdil...
    29.4.2010 21:06 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    tak u mě to byla dneska náhoda, upozornila mě Opera, kterou vlastně na RSS už ani nepoužívám :-) A připojení nestávkovalo, takže jse měl dneska vážn štěstí
    29.4.2010 21:59 Jindra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    A na čom teda rači hraje hry? Já mam tetris 8in1 od rejžožroutů a je to bomba věc.
    30.4.2010 21:20 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Já poslední dobou hraju už jen Battle for Wesnoth a občas, na InstallFestech a tak, openArenu, takže jednoznačně počítač
    2.5.2010 22:02 radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    to jsem sve doby paril jak svina :)) zrovna vcera jsem to oprasil ze sklepa :D jsem tam sel spravit kolo a co nevidim v jedny krabici :)
    29.4.2010 22:56 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:

    Počítá se Apple jako konzole? Vendor lock-in jako lock-in :-D

    Vykook avatar 30.4.2010 11:38 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Jo, to ja taky uz hraju v podstate jenom na iPhone, uroven nekterych her je fakt dobra a navic s akcelerometrem a dotykovym displejem je sranda ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    xkucf03 avatar 1.5.2010 17:17 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše mobilní hraní
    Hraní na mobilu mně nikdy moc nebralo – vždyť se to nedá pořádně ovládat. Takové PSP, to je jiné kafe – v podstatě gamepad s pořádným displejem :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Vykook avatar 1.5.2010 17:52 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mobilní hraní
    To ale nemuzes srovnavat s "hloupejma" mobilama a hrama v jave me, grafika je na uplne jiny urovni a hlavne ovladani je pohodlny, proste naklanis telefon a obcas nekam kliknes. Navic na to vychazej uz docela peckoidni hry, jako Broken Sword, Rise of the triad, Tyrian a mnoho dalsich.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    xkucf03 avatar 1.5.2010 18:52 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mobilní hraní
    O grafiku až tak nejde, vím že současné chytromobily mají docela výkonné procesory, ale jde o to ovládání – akcelerometr není vše, osobně mi to moc nevyhovuje – a tlačítka ve stylu gamepadu prostě chybí, přehmatávat a trefovat se na dotykový displej prostě není ono – na PSP mám prsty na tlačítkách a můžu hned reagovat a těch tlačítek je tam víc.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Vykook avatar 1.5.2010 20:44 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mobilní hraní
    Jasne na nektery hry to neni uplne idealni, ale i takovej golden axe se na tom da hrat, na obrazovku to proste hodi virtualni cudliky a da se to tak i docela hrat. Hry ktery jsou psany rovnou pro dotykac bejvaj ovsem bezkonkurencni, treba zavody aut jsou na iphone s akcelerometrem urcite lepsi nez na konzoli bez nej ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    mirec avatar 1.5.2010 18:05 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: mobilní hraní
    +1, tiež radšej hrajem s nejakým gamepadom než na iphone ...
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    mirec avatar 30.4.2010 08:19 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Textovky samozrejme v konzole :P
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    30.4.2010 14:25 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Este neviem. Az kupim konsolu zahlasujem :D
    30.4.2010 16:44 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    jedine real
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    30.4.2010 19:14 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    No vzhledem k existenci žánru střílečka mě přeběhl mráz po zádech :-D.
    1.5.2010 16:11 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    paintball, airsoft, ipsc...
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    xkucf03 avatar 1.5.2010 17:19 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše v reálu
    Já jsem si vzpomněl spíš na Larryho nebo Sims :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    2.5.2010 11:52 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: v reálu
    Co teprv takovej Flight Simulator :-D
    2.5.2010 12:33 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Nebo treba takovej Defcon :-D
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    Vykook avatar 2.5.2010 12:35 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Jo, to ja zase doma hraju simant, zatim mam ale jenom 3 kolonie ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    3.5.2010 22:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Nebo Carmageddon ...
    corsse avatar 1.5.2010 07:32 corsse | skóre: 6 | Klánovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Vždycky bych hlasoval pro PC (levnější hry, jeden stroj na hry i na práci...), ale od dubna mají děcka PS3 a na velký placce je to o něčem jiným. Takže konzole... Jinak já osobně občas zapařím na své N900...
    Limoto avatar 1.5.2010 21:49 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Ono se k té "velké placce" nedá připojit PC?
    corsse avatar 2.5.2010 23:23 corsse | skóre: 6 | Klánovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Ale jistě že dá, ale nebudu tahat PC z patra do přízemí k televizi se vším co k tomu patří (třeba včetně volantu). Navíc nevím, jak by si ten 5 let starej komp poradil ve hrách s rozlišením tý televize.
    19.5.2010 14:32 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Poradi stejne jako ta konzole. A tech 1280x720 by ten pocitac utahnout mohl.
    otula avatar 1.5.2010 13:10 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    V možnostech chybí hrací deska a hřiště :-/
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 1.5.2010 21:07 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    A „nic, nehraju“.
    otula avatar 1.5.2010 22:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Tak to já si klidně dám šachy, scrabble, či třeba osadníky, nebo pro změnu basket :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 1.5.2010 22:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Kdysi dávno jsem hrál právě ty Osadníky a Carcassone, ale už mě to nějak nebere :-).
    otula avatar 2.5.2010 08:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Příloha:
    Carcassone už také nechci hrát, protože jsme se u něj vždycky pohádali - ve chvíli, kdy udělám něco, při čemž poškodím jiného spoluhráče, tak Jana mi začne nadávat, že jsem hnusnej a nedá se se mnou hrát a už ji to nebaví, Tomáš se začne šíleně vztekat, že ho nenecháme nikdy vyhrát, a Míša se sice nevzteká, ale začne bulet… Takže je to hraní na dvě věci. U Osadníků se tak moc nevztekají. Ještě občas hrajeme Citadelu, Alhambru nebo Puerto Rico. Výborné jsou také znalostní hry Evropa a Česko, ve kterých neznám odpověď na 99 % otázek ze sportu ;-) A totálně vždy bez výjimky prohraju pexeso - potřebný typ paměti se u mne blíží nule :-D

    Bezva hra jsou také 3D piškvorky, viz přílohu.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 2.5.2010 12:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    U Osadníků se tak moc nevztekají.
    Tam mě zase štvalo, že je to moc o náhodě (blíží se to Člověče, nezlob se, možná je to v tomto směru ještě horší). Netuším, jestli je to tak schválně, nebo si tvůrci neráčili uvědomit, jak je to s pravděpodobností při hodu dvěma kostkami. Takže kdo si vylosuje na důležité surovině číslo z okraje intervalu <2;12>, může v podstatě odejít.

    A v TODO listu mám napsat slovníkový solver na šibenici (hangman) :-).
    otula avatar 2.5.2010 12:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    No jo, ale náhoda je blbec. Když jsme to hráli posledně, trojka padala asi 3× častěji, než osmička :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 2.5.2010 13:00 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    …ale i bez vlivu náhody - on si to člověk nevylosuje, ale obsadí sám na hrací ploše, případně si také může udělat domeček na směňovacím místě toho, čeho má dost, nebo měnit se soupeři (BTW, u nás doma mi nikdo nic nevymění, ale mezi sebou si to mění velice ochotně - hraju vždy sám proti třem :-D)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 2.5.2010 17:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    on si to člověk nevylosuje, ale obsadí sám na hrací ploše
    Neboli vylosuje ;-). Když si vybírá, kde chce domeček postavit, tak nemá tušení, kde je co za čísla (nebo máme každý jiná pravidla?).
    2.5.2010 17:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Tak to máme asi každý jiný pravidla.
    U nás teda vždycky čísla předem nějak rozumně rozložíme, protože když to dáš náhodně, tak se může stát, že budou čísla blízká 7 někde u sebe, a ten kdo si tam dá vesnici, prakticky vyhrává.

    Tohle mě u Osadníků taky štve, no, to je nedomyšlený. Imho je ta hra o ničem, když jsou začáteční podmínky nerovné, protože pak je velmi malá šance, že se výsledek bude od výchozího stavu lišit...
    otula avatar 2.5.2010 17:58 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Ona asi vůbec žádná hra není úplně fair-play. Ani šachy.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    otula avatar 2.5.2010 17:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    nebo máme každý jiná pravidla?
    Asi ano. Ale předpokládám, že to hrajeme správně - dle návodu: náhodně rozmístíme políčka (6úhelníky), potom podle abecedy rozmístíme dokola hodnoty a otočíme hodnotou nahoru. Teprve poté stavíme výchozí vesnice a cesty a1-b1-c1-d1-d2-c2-b2-a2
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Jendа avatar 2.5.2010 18:09 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    potom podle abecedy rozmístíme dokola hodnoty a otočíme hodnotou nahoru
    Ááá…
    otula avatar 2.5.2010 18:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Pavel Čejka avatar 3.5.2010 15:51 Pavel Čejka | skóre: 28 | blog: tosinezaslouzijmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    ...jj, Osadníky jsem hrával (teď nějak není čas), dá se v nich docela rozumně vydírat :-) Kolik dáš, když ti nedám zloděje na lukrativní políčko? A taky uplácet :-) 2 hráči podstrčí surovinu, zloděje schytá třetí, příp. ten, co dal nejméně zajímavou surovinu :-)
    otula avatar 3.5.2010 17:19 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    U nás to funguje spíš stylem:
    já: Míšo, dám ti za jeden šutr dřevo a dvě ovce
    Míša: nedám
    maminka: Míšo, dáš mi šutr za ovci?
    Míša: jo, jasně…
    :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    4.5.2010 12:36 Jir
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    a taky tam chybi moznost: jsem dement a musim porad prudit!
    otula avatar 4.5.2010 12:48 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    No to máš blbé, že's nemohl hlasovat…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    D.A.Tiger avatar 4.5.2010 13:22 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    ... a poker :-)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    otula avatar 4.5.2010 14:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    No jo, karty jsem opominul také :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Fluttershy, yay! avatar 2.5.2010 06:31 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Těžká otázka. Možná je to už pasé, ale s hrami na PC se mi vybaví klávesnice a myš, s hrami na konzoli zase gamepad. Na základě toho preferuji na strategie a RPG PC protože klávesnice -- jednou jsem hrál na stařičkém PS C&C: RA a byl to děs (s tím gamepadem). Na druhou stranu na závodní/sportovní hry a mlátičky (a střílečky) se mi zdají být lepší konzole, jelikož se tam počítá s tím gamepadem (snadno dostupné určité množství kláves) a grafickými efekty se tam nešetří, přičemž ale není nutné kupovat co půl roku novou grafickou kartu a upgradovat soukromou elektrárnu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    2.5.2010 07:55 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    nejak podobne; ked mam cas a nudim sa (co nebyva tak casto) zahram nejaku strielacku a tie sa hraju na konzoli priserne; Xbox, PS a pod. ma nikdy nechytili; hravam obcas Savage a Urban Terror
    2.5.2010 14:12 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Mám herní PC a pak PSP, a hraní na obojem mě baví asi tak stejně. Takže těžko říct ;-)
    3.5.2010 21:50 just me
    Rozbalit Rozbalit vše Zeptejte se
    Zeptejte se na foru Sony Playstation ci XBox. Je jasny, ze tam stejna anketa dopadne presne naopak :o)
    Fluttershy, yay! avatar 3.5.2010 22:08 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    Já slyšel, že pro ty linuxy hry nejsou!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    default avatar 4.5.2010 12:55 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    Ale samozřejmě že jsou. Jen namátkou třeba tato. :-)
    D.A.Tiger avatar 4.5.2010 13:17 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    Tahle - i když poněkud z jiného soudku - taky nevypadá špatně :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    mirec avatar 7.5.2010 19:48 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    Tú hrávam, ale zatiaľ som nedohral lebo stále už keď som myslel, že som všetko porazil mi zmiznú položky zo systray-u, alebo mi vyskočí game over, alebo segmentation fault, či ako sa to volá.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    15.5.2010 23:15 just me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    tato je imho vice zabavna :o)
    D.A.Tiger avatar 19.5.2010 00:50 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    To jo :-) Zvlast, kdyz narazis na vicevlaknoveho bosse. To je potom bitva na spoustu chladnych zimnich veceru :-D
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    19.5.2010 21:31 just me
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    :-)
    D.A.Tiger avatar 4.5.2010 13:13 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zeptejte se
    Jj. já to slyšel taky, přesto hraju jak vzteklej. A nejen hry pro Linux... :)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    robotics avatar 17.5.2010 22:41 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Zásadně hraní na PC. Protože na PC můžu hrát i konzole (emulace) :-D. Takže klávesnice, myš, joystick, gamepad..
    D.A.Tiger avatar 19.5.2010 00:47 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Zkousel jsi posledni dobou emulator PS2? Ja testoval (uz pred delsi dobou) NFS Most wanted a pohorel jsem hned ze zacatku, protoze mi nechtely reagovat ovladaci prvky ve hre (tlacitka v dialozich, atpd...) :-(
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    robotics avatar 19.5.2010 20:16 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Na hry raději:
    Já emulátor PS2 ještě nezkoušel :-/.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.