abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Jste fandové Star Treku?

    22.2.2005 19:48 | Jste trekies? | poslední úprava: 22.2.2005 21:04

    Jsem fandou Star Treku již od malička. Tento svět mě vždy inspiroval a fascinoval :). Nejvíce se mě líbila původní série TOS. S Kirkem a Spockem.

    Chtěl bych vědět názor Vás GNU/Linuxové komunity na tento druh scifi. Někde jsem četl, že scifi spojuje určité skupiny lidí. Tímto bych si chtěl tuto teorii potvrdit. Jaké jiné scifi obvykle sledujete, čtete,...

    Čtete vůbec něco jiného než manuály? :)

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.2.2005 19:50 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
    Rozbalit Rozbalit vše Philip K. Dick
    Například se mi líbí tenhleten autor. A to dost.
    Absolutní pravda je nepoznatelná. Všechny ostatní jsou jenom soukromé lži.
    22.2.2005 20:17 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Manuáli je úmyslně?
    Tak třeba já sci-fi rád nemám (pokud to ovšem není počítáno tak, že se do toho řadí fantasy, což je docela běžné a vlastně logické, takže jsem na takové výroky o sci-fi obecně opatrný), nemám nic proti Star Wars (naopak), nějak tak trpím vybrané serie Star Treku (vybrané) ale jinak mi dejte se sci-fi pokoj, nerad a nerad. Asi budu ta výjimka potvzrující pravidlo :-)

    Pak snesu A.C. Clarka, do jisté míry. Je fakt, že mi to šíleně znechutili lidé, co to berou vážně. A Slashdot. Co čtu Slashdot, mám na sci-fi skoro alergii.
    Copak toho není dost?
    22.2.2005 21:07 Vašek | skóre: 2 | blog: IDIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Manuáli je úmyslně?
    :) tak jsem dával pozor na správnou gramatiku až jsem udělal chybu. Děkuji, opraveno.
    22.2.2005 20:58 k3 | skóre: 15 | blog:  
    Rozbalit Rozbalit vše no
    StarTrek ani moc nemusim. Mam radsi StarGate :) a jako oblibene autory knizek mam Asimova a Adamse.
    Nikola Ciprich avatar 22.2.2005 21:10 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše ja radsi fantasy
    ale i nektere sci-fi knizky nejsou (podle me) k zahozeni - zvlaste se mi ted libil napr. P.J.Farmer. z fantasy jsem si ted hrozne oblibil knihy R.E.Feista
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    22.2.2005 21:20 Vašek | skóre: 2 | blog: IDIC
    Rozbalit Rozbalit vše Být či nebýt - ta jest otázka
    taH pagh taHbe'. DaH mu'tlheghvam vIgelnIS.
    Pavel Stárek avatar 22.2.2005 22:17 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Jo jo, sc-fi můžu
    samozřejmě né všechnu, ale většinu. Prostě tak nějak podle nálady. Ale klasická díla pánů Adamse a Asimova jsem si dal za úkol přečíst. Jinak z českých autorů mám rád Josefa Pecinovského (jeho naprosto dokonalá záležitost je Plástev jedu), Ondřeje Neffa (jeho Tma mě docela dostala - až sem si jednu chvíli říkal, že až tak špatné to s naším národem nemůže být. Jak tam je vylíčena česká povaha, no až mi běhal mráz po zádech). Jinak občas si kupuju Ikarii, abych byl alespoň trošku "v obraze".
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    22.2.2005 22:24 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Co čtu ...
    I. Asimov, S. Lem :-D
    22.2.2005 22:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše ee
    Já Star Trek a Star Gate nemohu vystát. Ale sci-fi mám rád. Jen mi to přijde jako nekvalitní sci-fi. Ty seriály jsou neuvěřitelně přitažené za vlasy. Tím nemyslím cestování vesmírem a "Beam me up, Scotty." A ty epizody jsou dějově prostinké, neduchaplné.

    Mě třeba bavila Ledová společnost (G.-J. Arnaud).
    22.2.2005 22:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Doufal jsem, že SG se tady vůbec neobjeví. Nemám dneska, když bylo tak krásně, náladu na něco kydat špínu :-)
    Copak toho není dost?
    22.2.2005 22:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Úplně jsem zapomněl na Franka Herberta a celou sérii o Duně. Ale to je úplně jiná liga. To je těžko překonatelné dílo. Zprvu jsem se u dalších dílů bál (že budou slabší), ale vůbec to tak není. A kdo jiný by to měl natočit než David Lynch :-)?
    22.2.2005 23:12 k3 | skóre: 15 | blog:  
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Neco tak nudneho jsem nedokazal prezit ani v podobe knizky ani v podobe filmu.
    23.2.2005 10:25 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Hmm, pochopím, když někdo tvrdí, že se mu to nelíbí. Ale těžko lze říci, že je to nudné. Četl jsi to vůbec? Pokud vychází tvoje reakce třeba z toho nového filmového zpracování (tuším rok 2000), tak to se nedivím - to byla skutečně blbost. Já sice nemám rád Star Trek, ale nemohu tvrdit, že je nudný.
    23.2.2005 08:49 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Duna to je proste zaklad. Apson jednicka, dalsi dily se mi nelibily.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    22.2.2005 22:58 Vašek | skóre: 2 | blog: IDIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Perhaps today is a good day to die (klingonské rčení)
    22.2.2005 23:40 Vašek | skóre: 2 | blog: IDIC
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Ty seriály jsou neuvěřitelně přitažené za vlasy. Tím nemyslím cestování vesmírem a "Beam me up, Scotty." A ty epizody jsou dějově prostinké, neduchaplné.

    Víte, Star Trek mi příjde jako jeden z těch lepších seriálů (filmů). Samozřejmě, že jsou díly podařené a díly nepodařené. U nepodařených s Vámi souhlasím, že nemusí být v každém aspektu duchaplné nebo dokonce zábavné. Ale na druhou stranu jsou díly velice pěkné (např. The ultimate computer, The trouble with tribbles,..) Z "nové generace" bych jmenoval např. Q^2, nebo "nový" Nemesis. Pokud někdo tvrdí o Spockovi, že je neduchaplný - koleduje si o pěkně velkou intelektuální prohru od Vulkánců. Rasy, která se zbavila emocí aby se stali efektivějšími. Ten kdo tohle vyslovil by si měl prostudovat jejich životní filozofii IDIC (Infinitive Diversity of Infinitive Combinations) - Nekonečná rozmanitost nekonečných kombinací

    Na Star Treku (hlavně starším TOS), nejsou na dnešní dobu dokonalé audio vizuální efekty, miliardové náklady, je v tom něco mnohem důležitějšího - hrdost. Být kapitánem hvězdné lodi mít pod sebou oddanou posádku, která je ochotna položit svůj život za život svého kapitána. Je to model dokonalé společnosti. Které dodává šmrnc ten logický ušatý chlapík jménem Spock.

    Nechci Vás tady přesvědčovat o svých názorech. To je věcí každého z nás. Chtěl jsem jenom vědět Váš názor, vaše touhy a jestli nezdílýte stejné myšlenky se mnou.

    Marek Bernát avatar 22.2.2005 23:45 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Být kapitánem hvězdné lodi mít pod sebou oddanou posádku, která je ochotna položit svůj život za život svého kapitána.
    A na ktorej fregate ste sluzil komander? :-D
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    22.2.2005 23:42 penguin666 | skóre: 26 | blog: Slacked_Life
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    Já se připojuji, Star Trek nemám rád a Star Gate už vůbec ne. Přijde mi to absolutně nezábavný a nezajímavý, o ničem.
    22.2.2005 23:45 penguin666 | skóre: 26 | blog: Slacked_Life
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    chjo... připojoval jsem se pod komentář R. Krátkého, netušil jsem, že se můj příspěvek umístí sem... no nic.
    22.2.2005 23:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ee
    To je v pořádku, tak to má být, tím se neznepokojuj :-) Nahoru od tvého příspěvku přece vede tam kam má, ne?
    Copak toho není dost?
    Marek Bernát avatar 22.2.2005 23:41 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše SF positive
    Adams a Asimov, podla toho ci mam chut na filozofiu, alebo nekonecne zaplavy humoru. Potom miliony poviedok od ludi ako Campbell, Heinlein a podobne, ale v modernej sci-fi sa velmi nevyznam. :-)
    Z ceskych autorov mi celkom padol do oka Jiri Kulhanek. Jeho knizky ani nie su velmi originale, ale velmi dobre napisane a vsetko je tam vykreslene do posledneho detailu.
    Potom tiez Duna, to je klasika, vsetkych sest dielov, ale najlepsi bol urcite prvy. Tie dalsie pomaly ale isto upadaju do vyslapanej cesty jednotky a vsetko je v nich strasne predvidatelne.
    Aha a aby som sa dostal ku Treku, tak suhlasim s vyssie napisanym nazorom, ze ten serial je velmi prostoduchy a vo vseobecnosti sa filmy na knihy velmi nechytaju. Cest vynimkam, napriklad Blade Runner.
    Stargate je podla mna super.
    Dalsim dobrym filmom je urcite Contact. Sice je tam kopec hollywoodskych cliche, ale co uz clovek narobi, ked sa to vsetko toci tam. :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    23.2.2005 10:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SF positive
    O Duně bych naopak řekl, že teprve ve třetím díle začne být skutečně vynikající. Tam už bylo Herbertovi pravděpodobně jedno, jestli to někdo pochopí nebo ne. Jednička je pořád ještě dost "příběhová", drží se románových pravidel. Ale někde jsem četl, že české překlady se moc nepovedly - ale to nemohu soudit, neviděl jsem je.

    Blade Runner, to je výtečný film. Rutger Hauer v nejlepší roli, IMO. Ale o Contact to tedy říct nemohu - to je pro mě slabý odvar.
    Marek Bernát avatar 23.2.2005 23:52 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SF positive
    Tak ked ste uz znova nacali tu Dunu, neda mi to nevyjadrit sa.
    Podla mna jednotka je skvela prave preto, ze je originalna. Dvojka je len taky rychly sled udalosti na jeden dusok. Trojka je ako jednotka a prave preto ma velmi nezaujala. Ak by som ju mal charakterizovat, tak by som povedal, ze je to kopia jednotky, len Paula nahradil jeho syn. Co konkretne sa Vam na nej tak pacilo?
    A ostatne diely proste uz len posuvaju pribeh dalej a dalej.
    Netvrdim, ze nemam Dunu rad, prave naopak, Herbert ma vynikajuci styl rozpravania a jeho filozoficke uvahy stoja za povsimnutie, ale mne osobne zacal vzdy po case naozaj vadit ten stereotyp, ktory si ostatne diely zobrali z jednotky.
    Bohuzial som Duny nemal moznost citat inak ako v cestine, ale napriklad Foundation od Asimova je v slovenskom aj v ceskom preklade podla mna ubohe, takze mozno ked uvidim Dunu v originali zmenim svoj nazor, uvidime.

    Som rad, ze som nasiel fanusika Blade Runnera, IMHO najlepsieho SF filmu vobec
    Suhlasim, ze na Contact sa da pozerat aj z Vasho pohladu, prave kvoli tym cliche, ale je v nom vela velmi dobrych myslienok a R. Zemekis je vynikajuci reziser, takze u mna je to jasne.
    A ozaj, celkom sa tu zabudlo na klasiku najsamvacsiu: Alien :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    24.2.2005 10:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: SF positive
    Třetí díl Duny (a ty další) se mi zdají propracovanější a čtenářsky náročnější. Možná je to skutečně jen můj pocit, protože jsem slyšel už vícekrát podobný názor, jako máš ty.

    Jinak, jak jsem řekl, nemohu srovnávat češtinu s originálem, protože jsem ani jeden díl v češtině nečetl. Ale na ten překlad jsem moc chvály neslyšel.

    Contact mě rozčiluje nedotažeností. Mohlo by to být velmi zajímavé téma, také ta závěrečná myšlenka docela ujde. Ale film je úplně rozmělněn hromadou naprosto nadbytečných mezidějů (různé křesťanské úlety, narážky na ekonomiku, ...) -- prostě se to do toho podle mě nehodí.

    Ale je pravda, že Zemeckis je výjimečný režisér. Sice občas natočí pěknou blbost (What Lies Beneath), ale třeba série Back to the Future, to je skvost.

    A Alien - uvažoval jsem, že to zmíním v předchozím příspěvku, když už jsem mluvil o Blade Runner -- Ridley Scott tenkrát natáčel opravdu skvělé filmy. Bohužel teď už se zdá, že se dal spíše ve stopách svého bratra, Tonyho "TopGun" Scotta. Protože G.I. Jane, Hannibal a Gladiátor, to jsou oproti těm starým filmům (Thelma & Louise a nebo i 1492: Conquest of Paradise) opravdu příšernosti.
    Jiří Svoboda avatar 23.2.2005 10:10 Jiří Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Star Trek ano
    Nebudu tu rozebirat dopodrobna svuj vztah ke sci-fi, ale Star Trek urcite ano. Tedy az na Deep Space Nine, to je hruza.
    23.2.2005 16:44 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Red Dwarf
    Když je sci-fi podáno tak jako Red Dwarf alias Červený Trpaslík tak mám sci-fi docela rád.
    23.2.2005 22:28 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Co je sci-fi?
    Co je "science fiction"? Rekl bych, ze je tak oznacavano jakekoliv literarni/filmove dilo, jehoz dej se odehrava ve svete, ktery je technicky (vedecky) zcela mimo ctenarovu realitu. (Jeste sirsi definice, ktere pripousti libovolny jiny svet, by zahrnovala i fantasy.)

    Pak by do sci-fi patril Star Trek, Star Wars, Cerveny trpaslik, Stoparuv pruvodce galaxii, Lemovy Hvezdne deniky, Duna, Vesmirna odysea aj.

    Jenze ja si myslim, ze to neni to podstatne, proc jsou ona dila tak oblibena. Budoucnost je zde pouzita pouze jako prostredek, nikoliv jako cil.

    Takovy Star Trek nebo Vesmirna odysea jsou ciste dobrodruzne pribehy (no, Deep Space 9 a posledni sladkobolne dily o osobnim zivote clenu posadky Voyageru jsou vyjimkou). Cerveny trpaslik ci Stoparuv pruvodce Galaxii jsou ciste komedie, kde pribeh je pouzit pouze jako hybatel deje. K dosazeni efektu staci samotne repliky a charaktery postav.

    Za sci-fi v onom sirokem pojeti bych nevahl oznacit ani Orwelluv 1984 nebo Bradburyho 451 ° Farenheita, ktere ukazuji marny boj jedince proti totalitni spolecnosti.

    Myslim si, ze kategorie sci-fi obsahuje velmi mnoho rozdilnych del, a proto nepovazuji za dobre se o nich vyjadrovat hromadne jako o sci-fi a vyvozovat z toho jine zavery.

    Abych odpovedel na dotaz autora, ujizdim spis na te starsi sci-fi jako je Adams, Clarke, Lem, Star Trek, ale napr. Star Wars nebo Duna ci Asimov me vubec neoslovily.
    23.2.2005 23:24 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je sci-fi?
    Star Trek je starší než Asimov?
    Marek Bernát avatar 23.2.2005 23:58 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je sci-fi?
    Neviem, ci ma pamat neklame, ale ak sa dobre pamatam, tak Asimov vydal prvu poviedku niekedy v 1940-50, Herber 1960. To sa urcite da oznacit za novu SF, kdezto Adams (1970) je stara. O Star Treku radsej pomlcim...
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    24.2.2005 16:03 petr_p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je sci-fi?
    ...ujizdim na starsi jako je Adams..., ale... Asimov... me vubec neoslovily.

    Dobre, upresnim to: pro mne je _starsi_ vse, co vzniklo do pocatku 80. let (to je muj subjektivni nazor a at si o tom mysli kazdy, co chce). Proto jsem jako starsi oznacil Asimova i Adamsa. Dale jsem z tech, co jsou starsi, odebral Asimova, protoze je starsi, ale nemusim ho.

    Na proti tomu jsem do skatulky _nove_ zaradil Star Trek: Voyager (nebo mnou neuvedeny Star Gate). Z nove literatury nemohu nic uvezt, protoze zadnou neznam, nezaujala me. Urcite existuje, jen ji neznam.
    1.3.2005 10:53 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Co je sci-fi?
    Precti si "Nadaci" od Asimova, je to asi nejlepsi sci-fi, co jsem zatim cetl.
    4.10.2005 22:56 Nadporučík Data
    Rozbalit Rozbalit vše Star Trek a trekkies
    Především bych rád podpořil svého kolegu. Sám již přes deset patřím mezi tzv. Trekkies = fanoušky Star Treku, zúčastnil jsem se celé řady setkání jak v ČR tak v zahraničí a musím říct, že o Star Trek, se zajímají lidé ve věku od 5 do 90 let. Většinovou skupinu tvoří lidé od 16 do 45 let, o kterých mohu říct, že většinou to jsou intelginetní lidé, s vysokoškolským vzděláním a nikomu jinému neberou svůj vlastní názor. mezi "přední" Trekkies patří i Ondřej Neff. Nesouhlasím s tím, že epizody nejsou duchaplné, Star trek vždy kopíroval náměty z reálného života, které pak převáděl do vesmírných konfliktů a různých osobních problémů. Pokud máte odvahu proniknout od svtěa Star treku hlouběji, naštivte třeba tuto stránku: www.darkfort.org

    S pozdravem nadporučík Data, první důstojník lodi USS Abaddon.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.