abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 689 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Stargate: Extinction

    25.1.2011 22:26 | Ostatní

    Pro ty co to ještě neví (jako sem byl před chvílí i já), plánuje se natáčení nového SG filmu navazující na konec SGA :-)

    Škoda že sem to zjistil tak brzo, teď se nebudu moct dočkat :-(        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.1.2011 22:28 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No super! SGU je na prd :-(
    xxxs avatar 25.1.2011 23:23 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    to bolo zakerne a nicim nevyprovokovane ohovaranie. hanbi sa.

    mozem ta vsak potesit, na jar vyjde posledna seria sgu a potom koniec.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.1.2011 23:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Pro mě je SGU jen parazit na názvu Stargate, protože to s tím má docela málo společného.
    26.1.2011 00:01 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Aha, takže když si odmyslíš předponu Stargate, tak jak se ti jeví pak?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.1.2011 00:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Jako průměrný drama.
    26.1.2011 03:01 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No se všema epizodama imho lehce nadprůměr, ale na ty koukat člověk nemusí. Nejhorší jsou ty o řešení vztahů. Ale jinak taková epizoda Darkness a Light je velmi dobrá.

    Jinak u SG1 to mám tak, že časem mě přestala bavit ta happy-endovost a ten formát z půlky 90. let. Ale když to tady dávali poprvý, tak to samozřejmě byla sranda :-).

    SGA je imho jen přepracovaná SG1 + tuna vtípků, což ale v pozdějších sériích nestačí a hodně snižuje kvalitu (ve smyslu, je sice hustý jak Zelenka nadává v šachtě, ale tohle není sitcom).

    SGU byla v tomhle extrémní změna, což vidím jako plus. Ale bohužel furt tam jsou určitý nelogičnosti a klišovitosti postav ze starého SG světa (hlavní hrdina voják, dcera senátora, která najednou umí skoro všechno). Taky nechápu, proč u tohodle restartu nedefinovali nějaká pevná pravidla síly lodí a spotřeby energie a proč třeba jsou furt v časové tísni, když stačí něco strčit do otevřený brány a hnedka maj 30 minut navíc :-D. Nebo tu časovou anomálii, tu bych dokázal taky využít lépe :-D (takzvaná time loop logika ).
    26.1.2011 09:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Nejhorší jsou ty o řešení vztahů. Ale jinak taková epizoda Darkness a Light je velmi dobrá.

    Přesně. Zezačátku to vypadalo jako sociální drámo, ale pak se tam konečně začalo něco dít. A když se začalo něco dít a dalo se na to koukat, tak všechno zruší...
    Quando omni flunkus moritati
    kotyz avatar 26.1.2011 12:17 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    to je prave kvuli tomu ze se ze zacatku nic nedelo, klesala sledovanost a kdyz se pak neco zaclo dit tak uz bylo pozde. neni sledovanost, nejsou prachy, neni serial. a to bylo naplanovanejch tusim celkem az 5 serii ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.1.2011 12:51 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    klesala sledovanost a kdyz se pak neco zaclo dit tak uz bylo pozde. neni sledovanost, nejsou prachy, neni serial.
    AFAIK to takhle nebylo.

    Sledovanost byla původně dobrá, ale pak se v té televizi rozhodli, že zkusí konkurovat "velkým hráčům" a změnili den, ve který se vysílalo - na dobu, kdy ti velcí dávali to svoje nejlepší. No a tohle neklaplo a sledovanost klesla. Kdyby zachovali původní čas, asi by nebyl problém.
    Quando omni flunkus moritati
    26.1.2011 12:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Stargate SG-1 jsem míval rád, ale od sedmé série to začalo jít do kytek a od osmé je to úplná katastrofa. Navíc od chvíle, kdy jsem poznal BSG, už ani ty starší díly nejsou co bývaly…
    26.1.2011 12:54 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Stargate SG-1 jsem míval rád, ale od sedmé série to začalo jít do kytek a od osmé je to úplná katastrofa.
    Osmá série měla své světlé okamžiky, ale devátá už fakt ne... mě docela vytáčelo, jak se postupně rozhodli zabít všechny vedlejší postavy a to včetně případů, kdy tím vznikla nesrovnalost (Selmak - nejdřív měla bejt živá ještě několik set let a najednou po pěti letech šlus) nebo to prostě bylo naprosto praštěné a jenom chtěli udělat velkou ránu (Asgardi)
    Quando omni flunkus moritati
    26.1.2011 14:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Imho konec 7. série a dakara z 8. byly velmi dobrý díly. Pak taky i ten díl Good to be king :-D. Díly 9. a 10. série byly už slabý.
    26.1.2011 14:31 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Některé věci samozřejmě povedené byly, ale celkově mne to moc neoslovilo. Hlavní problém vidím v postavách. Mitchell se jako postava vůbec nepovedl, generál Landry byl sice o něco lepší, ale Hammonda nahradit nedokázal, k tomu se Teal'c a Daniel začali posouvat někam úplně jinam...
    26.1.2011 00:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Naopak SGU je nejscifoidnější ze všech SG. Uznal bych, že některý díly SG1 jsou lepší než některý SGU, ale celkově je SG1 na současnost moc zastaralá. SGU má navíc naprosto brutální hudbu (úvodní scéna, průlet plynným obrem nebo tankování Destiny :-D).
    progdan avatar 26.1.2011 00:15 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction

    SGU, alespon od druhe rady je docela dobra...ale co sem slysel tak druha rada bude taky posledni, takze na film se urcite tesim

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    26.1.2011 08:34 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    volil bych i tvrdsi slova. prestal jsem na to koukat, protoze to jejich vecny zvaneni a nehorazny nelogicnosti to se proste neda.

    no vono i SGA uz byl takovej slabej odvarek SG-1

    26.1.2011 09:50 Martin Petr | Třinec/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    SG-1? Děláš si srandu? Vždyť to v posledních cca 4 sériích nebylo nic jiného, než trapný pokus o sci-fi komedii ve stylu: Vala řekne nějakou "vtipnou krávovinu", Daniel udělá "vtipný obličej", a Teal'c zvedne jedno obočí, furt dokola, O'Neilla radši vynechám... V prvních sezónách to byl můj oblíbený seriál, ale co z toho pak ti chudáci udělali, to se nedá ani popsat.

    Atlantis bylo o dost lepší, ale teprve Universe byl podle mě opravdu parádní seriál. Konečně měl někdo koule zahodit veškerý SG balast nasbíraný za celé ty roky a udělat úplně nezávislý seriál. Sice museli udělat radost průměrnému sci-fi geekovi a přidat tam i toho trpáka jménem Eli, ale po pár dílech jsem se ho naučil ignorovat, tak to bylo ok.

    Bojím se, že celý sci-fi seriálový byznys jde do kytek, asi se zase pustím do knížek. Snad by to mohl zachránit The Walking Dead, jinak už nevím.
    26.1.2011 12:17 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    ok. mel jsem to upresnit. SG-1 do osme serie.

    Atlantis byla kopie SG-1 akorat ze zaporaci byli slabsi a herci slabsi. sheppard se o'neillovy proste nemuze rovnat. Mckey, Carson, Ronon, Teyla?? prisernost. jedina zajimava postava byl Tedd a pak svetly chvilky kdyz tam hostoval nekdo z SG-1 (a zelenka :-) )

    a jak rikam SGU je plna nelogicnosti coz me osobne dokaze neskutecne nasrat, takze jsem na to prestal koukat (stejne jako napriklad na The Event ze stejneho duvodu. zpocatku vypadal nadejne, ale vyklubal se z toho taky podobnej nesmysl)

    Jakub Lucký avatar 26.1.2011 13:25 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Zrovna Rodneyho (a s ním Zelenku) jsem si zamiloval, taková postava mi v SG-1 chyběla... Ale jinak byla hlavní čtyřka v SG-1 asi lepší než v SG-A
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    26.1.2011 13:39 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Kterého Rodneyho, toho na začátku nebo toho na konci? :-)
    Jakub Lucký avatar 26.1.2011 23:50 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Jo, to je pravda... Ještě v Tao of Rodney se mi líbí, ale pak už je moc machr...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    26.1.2011 13:53 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Naprosto souhlasím, Universe je bezkonkurenčně nejlepší SG seriál. Konečně to není jen o tom někam přijít, někoho vykydlit, hodit nějakou hlášku a tak pořád dokola. Eli a Chloe mne trochu štvou, ale vynahrazuje to geniální Nicholas Rush, ten chlap je prostě démon. Té důvěře mezi ním a Youngem moc nevěřím, to je pořád sud střelného prachu, který může kdykoliv bouchnout, což je super.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    26.1.2011 14:19 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Eli ještě ujde, sice není moc pravděpodobný, že by nejtajnější projekt na Zemi byl zapracovanej do online hry, ale chová se relativně přirozeně. To mě už spíš štve Chloe, ale pokud měla být součást zápletky ve smyslu, že se začne měnit na nepřítele, tak se to dá zkousnout. Rush je naprosto boží postava, je to hlavně on kdo dává mnoha dílům nadprůměrné hodnocení. Za to u Younga a třeba Greera se musím divit, jak takoví neprofesionálové můžou u tajnýho projektu být. Ale pro příběh jsou docela důležití.
    Martin Stiborský avatar 26.1.2011 20:03 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction

    Na Walking Dead jsem se dost těšil, ale je to teda pořádné WTF. Dokoukal jsem to, to jo…ale proto, že jsem pořád čekal na "něco", nelíbilo se mi to.

    Kvík ..
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.1.2011 21:54 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Mně se to naopak moc líbilo :-) Ale nešel jsem do toho se žádnými očekáváními.
    Josef Kufner avatar 25.1.2011 22:33 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Jo, scénář je hotový, ale MGM má prý slušné potíže, takže kdo ví jestli se vůbec začne točit.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 09:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    MGM AFAIK zkrachovalo a znovu vzniklo
    Quando omni flunkus moritati
    kotyz avatar 25.1.2011 23:00 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    ono uz se zase planuje? to se planovalo uz kdyz skoncilo SGA (to uz budou nejaky 4 roky), ale slo to k ledu. navic prvni SGA film by mel predchazet jeste treti SG-1 film (jestli se neco nezmenilo od ty doby). mgm je dlouhodobe v minusu a proste na to nemaj zbytecny prachy, takze scenare sou uz davno hotovy ale tocit se bude buhvi kdy. sice ted dostali nejakou financni injekci, ale to spis pude na novyho bonda nez na branu. nebo ze by za ten mesic co sem naposledy cet fora prislo neco prevratne novyho?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 25.1.2011 23:45 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Alespoň by mohly dokončit SG-U, první díli stáli za prd, ale pár posledních už to začínalo být trochu lepší a už se nemůžu dočkat, až přijdou na to, jak vzniknul vesmír (= čím nás asi nakrmí :-))
    Věřím v jednoho Boha.
    26.1.2011 00:10 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Je možný, že se inspirovali nějakým dílem z doby zlaté sci-fi jako v díle Light. Ale vzhledem k tomu, že se série zrušila, tak se to už asi nedovíme. Nicméně je pořád šance, že provedou obnovení (jako teďka v případě seriálu Lost Room :-O, i když jen jako komix :-( ).
    Jardík avatar 27.1.2011 12:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    SG-U zrušili? Já myslel, že mají zimní pauzu, jako každý rok :-(
    Věřím v jednoho Boha.
    xxxs avatar 27.1.2011 13:06 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    este pustia jednu seriu, ale uz sa nebude tocit.
    27.1.2011 14:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Nn, AFAIK dovysílají akorát aktuální sérii, třetí už nebude.
    Quando omni flunkus moritati
    26.1.2011 09:22 hanicka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No pokud vím, tak SG filmy byly odloženy na neurčito a nic nového od té doby (prosinec 2010) nikde nevidím.

    http://www.gateworld.net/movies/05.shtml
    tomboytom-deviant avatar 26.1.2011 09:25 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Hmm, kulisy rozprodaný, zájem o SG(U) není, MGM v dluzích, fakt si myslíte, že na ten film dojde?... s každým dalším rokem to bude složitější a složitější. Když se podíváte, co teďka "frčí" na ScyFy, je to docela děs, ale odráží to poptávku, která je v USA.

    Já jsem nějak stargate už pohřbil, přestože ve druhé řadě SGU to začalo být zajímavý.

    Teď nejvíc čekám co se vyvine s Blood & Chrome, snad to nebude taková nazáživná super nuda jako Caprica (v porovnání s BSG), jestli kývne J.J. Abrams na další Star Trek (třeba tam budou konečně Klingoni :) ) a jestli se na foxu udrží Fringe, což považuji v posledních letech za velmi vyjímečný počin.

    Když už jsme u sci-fi, velmi mě překvapil Torchwood, a to hlavně Children of the Earth a ani project Amandy Tapping Sanctuary není k zahození ;)
    26.1.2011 11:38 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Když se podíváte, co teďka "frčí" na ScyFy, je to docela děs, ale odráží to poptávku, která je v USA.
    A jaky sci-fi podle Vas bylo SG. Vzdyt to, ze to je <>, musel prokouknout kazdy, kdo pochopil fyziku vyucovanou na zakladni skole.
    26.1.2011 12:16 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    To ale platí pro všechna sci-fi. A jestli ne pro všechna, tak aspoň pro drtivou většinu. (Zvlášť když fyzika základní školy popírá možnost cestování rychlostí větší než c.)
    Quando omni flunkus moritati
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 12:51 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Ale ty lepší sci-fi udělají jen několik "méně nápadných" prohřešků a pak je konzistentně používají. Třeba BSG je v tomhle směru na velice slušné úrovni.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    tomboytom-deviant avatar 26.1.2011 13:02 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak jestli potřebujete k potěšení "uvěřitelnější" sci-fi, proč ne, ale to jste asi u BSG nedával moc pozor ;)

    Sice neměli paprskomety a trasportéry, ale lítali rychleji než světlo, stvořili dokonalý umělý život, existoval tam bůh...
    26.1.2011 13:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Na BSG je nerealistická hlavně ta představa, že se dala v 50000 lidech a podmínkách pár lodí, které pro ten účel nebyly navrženy, udržet funkční civilizace.
    26.1.2011 13:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    U Stargate seriálů mi hlavně vadilo, že si vždycky nejdřív vymysleli skoro neporazitelného nepřítele a ten pak jednak nenápadně slábnul. Na začátku byli Gouauldi skoro nesmrtelní a zabít Jaffu bylo zatraceně těžké. Po pár sériích už se Jaffové zabíjeli jedním zásahem z pistole a Goauldi nebyli o moc náročnější. A jako bonus nerovnost v účinku zbraní: Jaffa (tedy zlý Jaffa) zůstane po zásahu ležet do konce epizody (pokud není pro dějovou zápletku potřeba, aby později vstal), zasažený klaďas se po pár vteřinách zvedne a bojuje dál. Totéž v SGA: na začátku bylo do Wraitha potřeba vystřílet zásobník P90 a doufat, že to bude stačit; ve čtvrté sérii už běžně stačilo pár ran z pistole.
    26.1.2011 13:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tenhle problém ovšem u BSG byl taky, i když ne v takové míře.
    26.1.2011 14:26 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Cestovani rychlosti vetsi nez c je imo naprosto v poradku, pokud je skrze cervi diry, protoze o nich toho moc nevime. Jinak je to mnohem mensi prohresek nez treba to, kdyz se ve vesmiru siri zvuk nebo kdyz si nekdo vysila od Marsu na Zem bez jakehokoliv zpozdeni. Videl jsem asi 5 dilu SG a prislo mi to jako snuska blabolu, mnohem vic se mi libil treba Cervenej Trpaslik, to byla alespon legrace.
    26.1.2011 15:20 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak pokud se přes červí díru dá cestovat, tak by měl i přes ní jít poslat signál. Imho ve SG je to tak, že se vysílá přes subprostor, kde jsou vzdálenosti mnohem menší.

    To s tím šířením zvuku ve vesmíru je imho jen zvuková kulisa podtrhávající děj a zvuky zevnitř lodí. Například SGU a onen průlet okolo plynného obra, Destiny asi nebude mít motory, který generujou zvuky podobné jako elektrická kytara :-D.
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 15:33 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Zrovna u SG-1 si s dobou šíření signálu v jednom díle vyhráli (s04e12, Tangent). Bylo to o tom, že testovali nové latadélko, které tak trochu neposlouchalo a vydalo se na cestu daleko do hlubin vesmíru.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 15:41 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Njn ale to byla normální vysílačka ne? Už si to nějak nepamatuju. Ale on je to pro děj docela problém, kdyby měli na každou větu čekat než se doplazí k zemi. Tak by stihli tak pět vět a byl by konec dílu :-D.
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 18:19 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Jo jo, tehdá ještě ty subprostorové vymoženosti neměli. Prometheus se objevil až o dvě sezóny později a ani tam to ještě neměli (a nepotřebovali). Většinou se obyčejnou vysílačkou dorozumívali nanejvýš z povrchu planety na oběžnou dráhu, kde to zpoždění ještě není moc velké (aby to mohlo ovlivnit děj). Jen museli trošku dořešit výkon a dosah vysílaček, ale to zas aspoň na jedné straně mají nějakou vesmírnou loď, takže prostor pro repeater s hodně citlivou anténou tam je. Na druhou stranu se jim taky často stávalo, že prostě signál nedosáhl (obvykle když byl nejvíce potřeba).
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 18:26 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak pokud se přes červí díru dá cestovat, tak by měl i přes ní jít poslat signál. Imho ve SG je to tak, že se vysílá přes subprostor, kde jsou vzdálenosti mnohem menší.
    Narazim na scenu, kde komunikovali beznou vysilackou v nasi slunecni soustave. Nevolali skrze branu.

    Ono i to sireni vlneni skrz branu je podivne - vyditelne paprsky ze zbrani projdou, presto neni videt, co na druhe strane brany je. Jak to? Vlnova delka je preci stejna.
    To s tím šířením zvuku ve vesmíru je imho jen zvuková kulisa podtrhávající děj a zvuky zevnitř lodí. Například SGU a onen průlet okolo plynného obra, Destiny asi nebude mít motory, který generujou zvuky podobné jako elektrická kytara :-D.
    Jsou slyset vybuchy...
    26.1.2011 18:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    vyditelne paprsky ze zbrani projdou

    Ve Stargate jsou nějaké zbraně, které by používaly paprsek viditelného světla? Žádnou takovou si nemůžu vybavit.

    26.1.2011 23:16 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Vypadala jako velke cistitko usi.
    kotyz avatar 26.1.2011 23:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    nemyslis tycovou zbran? ta strili plazmovy vyboje. a na druhym konci ma dokonce lampicku, takze to je 2v1 :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.1.2011 00:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    S vhodně upravenou lampičkou se dá dokonce dovolat do cizí galaxie :-O.
    27.1.2011 03:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tyčová zbraň rozhodně nestřílí paprskem viditelného světla. Pozná se to podle toho, že se to, co z ní vylétá (ať už je to cokoli), se pohybuje rychlostí, která je pozorovatelná okem (řádově metry za sekundu, nanejvýš desítky metrů za sekundu).
    26.1.2011 18:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Ono i to sireni vlneni skrz branu je podivne - vyditelne paprsky ze zbrani projdou, presto neni videt, co na druhe strane brany je. Jak to? Vlnova delka je preci stejna
    Nj to je zajímavý :-O. Ale pokud se horizont událostí vlní, tak bude to světlo asi roztříštěné.
    Jsou slyset vybuchy...
    Vždyť jsem psal "zvuková kulisa podtrhávající děj".
    kotyz avatar 26.1.2011 21:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    to zminovali uz v jednom nebo vice dilech, ze brana sama zjistuje jestli se neco snazi projit nebo ne a podle toho se bud zavre, zustane otevrena a nebo to propusti. ale v serialu to bylo dost nekonzistentni, treba jednou otevreli branu na planetu z inteligentnim oceanem a voda z ni netekla. pak v jinym dile (to uz bylo v atlantisu) zase byla brana pod vodou a tam jim rikali vysilackou at nevypinaji stit, jinak jim tam natece spousta vody. na druhou stranu to bylo v atlantisu a tamto v sg-1 a tam je jinej model bran, tak muzou mit jinej software. si myslim ze si to ohejbaji jak se jim to hodi do kramu a kdyz to je moc ocividny tak nechaji nejakou postavu to vysvetlit (carterovou nebo mckaye), proc to tak je. asi nejvic je to videt na tom, ze v kazdym dile je brana otevrena podle potreby. nekdy se do par vterin zavre a jindy zustava otevrena ikdyz ji neprochazi ani radiovej signal, kterym se jinak da udrzet otevrena az tech obligatnich 38 minut. proste tak akorat aby stihli projit. a tohle se tam nikdy neresilo. pak dalsi blbost, kdyz na lodi vysadi motory tak na fleku zastavi, zadna setrvacnost, ikdyz minimalne v jednom dile (jak skakali do tech paralelnich realit v atlantisu) tomu tak nebylo, ale to zase ze se jim to hodilo do kramu. taky to ze treti rana zatem rozlozi na atomy se vyuzilo v cely sg-1 asi jenom ve trech dilech. vono taky ty scenare pise x lidi a po tech letech si uz ani nepamatujou co zasadniho bylo receno/udelano v prvni serii a pak vznikne nejaka blbost (treba jako ze by slo branou prochazet obousmerne, ale neco tak okatyho se jim nastesti zatim nepovedlo, jenom v jednom slabsim dile si z toho delali srandu).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.1.2011 22:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    jednou otevreli branu na planetu z inteligentnim oceanem a voda z ni netekla.

    Když ji otevřeli směrem tam, tak téct ani nemohla, protože základní postulát je, že hmota může procházet pouze směrem, kterým bylo spojení navázáno. Problém mohl vzniknout až na konci, když se vraceli (případně když se předtím vracel ten ruský tým se vzorkem), ale to mohlo být tím, že se inteligentní kapalina sama udržela mimo bránu.

    kotyz avatar 26.1.2011 23:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    no prave ze to meli otevreny asi 4x tam a 2x zpatky a nikdy nic neproteklo.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    26.1.2011 22:29 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No tak jakej je rozdíl mezi radiem a světelným paprskem? Ale bylo by hustý kdyby se nejdřív ukázaly lasery zaměřovačů a pak se vyloupli SG týmy.

    Jinak tuším, že setrvačnost lodi byla v tom dílu jak je skoro odpálili Asurani a když poprvé letěli Atlantidou v hyperprostoru (moc úspěšně ne :-D).
    27.1.2011 11:10 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No tak jakej je rozdíl mezi radiem a světelným paprskem?
    Např. v kmitočtu, třeba má brána velký útlum v případě světla, ale pro rádio ne. I ve zcela reálných podmínkách nastávají situace, kdy rádio projde a světlo ne. Zrovna v tomhle bych chybu nehledal.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 27.1.2011 11:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    I ve zcela reálných podmínkách nastávají situace, kdy rádio projde a světlo ne.
    Ano, třeba zeď :-) I když zdí by zase neprošel člověk...
    27.1.2011 17:26 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No v takovém SGU pilotu (když prošli na Destiny) a podobných dílech na SG1 by člověk o takových rychlostech prošel možná i iris :-D (a to i přesto, že iris zabraňuje ještě materializaci...).

    Jinak spíš než útlum ho imho právě tříští to vlnění té "vody", ale řekl bych že to je standardní nedomyšlenost. V opačném případě by ani nepotřebovali sondy, protože by hned viděli, co je na druhé straně.
    27.1.2011 20:41 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Já se to nesnažil vysvětlit, to by ani nemělo smysl, jen naznačuju, že není nic překvapujícího na tom, že neplatí implikace projde radiový signál => projde světlo. V tomhle nevidím žádnou nedomyšlenost, našli by se tam horší.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    27.1.2011 22:32 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Určitě mít nebude. Viz díl 2001, kde se bude nepřátelské rase po vytočení první adresy z ukradenýho seznamu postupně "stmívat" :-D. Anubisův hologram taky projde i když ten asi bude fungovat jinak. Gamma záření projde krásně. Jinak teď mě zrovna nenapadá nějaká epizoda, ale kdyby pronášeli branou zařízení, jehož principem je světlo okolo viditelné oblasti. Tak by vlastně po průchodu branou zřejmě přestalo fungovat.
    27.1.2011 22:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Viz díl 2001, kde se bude nepřátelské rase po vytočení první adresy z ukradenýho seznamu postupně "stmívat"

    Pozor, ta formulace o stmívání vznikla až v českém překladu. Nevzpomínám si přesně, co je v originále, ale význam je úplně jiný. Tuším něco jako "…and the rest is progressively worse."

    Josef Kufner avatar 27.1.2011 22:46 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Ono jim dali adresy vedoucí do černých děr... které byly temnější a temnější.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.1.2011 22:47 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak podle titulků je tam: "First one being a black hole, and all. They get progressively darker after that."
    27.1.2011 22:51 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No je i fakt, že to říká Jack :-D.
    28.1.2011 10:57 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Já to myslel tak, že nemá smysl se snažit to jakkoli vysvětlit, aneb jak psal někdo níž - je to jenom jako. Jen chci říct, mi nepřijde jako nesmysl to, že rádiové vlny projdou a viditelné světlo ne, je to vlastnost, která mi přijde naprosto logická, jelikož se s ní setkávám i v reálném světě, kde je to doopravdy. Ty dvě vlnění se liší a tak není divu, že se se chovají různě.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    28.1.2011 20:17 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Ale tohle vlákno bylo o uvěřitelnosti sci-fi a logických chybách. Já se snažím ukázat, že si některé události v stargate světe odporují. Třeba takovej asuranskej satelit s hvězdnou bránou bombardoval Atlantis laserem.
    Once the Stargate activates, the Asurans transmit a powerful energy beam through.
    Což znamená, že viditelné světlo bránou projde.
    28.1.2011 22:19 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Ale tohle vlákno bylo o uvěřitelnosti sci-fi a logických chybách.
    Ano, ale to, že rádiový signál projde a viditelné světlo ne, nepovažuji za logickou chybu, nebo něco neuvěřtitelného, už jen proto, že se tím denně setkám v reálném světě, který (možná naivně :-) ) považuji za logický a uvěřitelný.
    Já se snažím ukázat, že si některé události v stargate světe odporují.
    Takových jsou tam určitě mraky, ale tohle je zrovna špatný přiklad.
    powerful energy beam through
    To ale neříká, že je to světlo, ale i kdyby, je tam to ještě slovo powerful a opět - i v reálném světě má silný světelný paprsek (laser?) dost jiných vlastností než viditelné světlo.

    Já se o tom nechci hádat :-), v SG je určitě hromada blbostí, ale tohle mezi ně IMHO nepatří.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    28.1.2011 23:12 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Podle mě to je laser a viditelný světlo to je určitě, protože je vidět. To, že by měl laser jiný vlastnosti než normální světlo to asi jo, ale takovou zdí stále neprojde :-D (pokud to není ten asuranskej :-D). Navíc mám pocit, že v puddle jumperech jsou optický kabely.

    Njn je to no win situace, s neplatnýma předpokladama lze odvodit cokoliv :-D.

    29.1.2011 01:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Podle mě to je laser a viditelný světlo to je určitě, protože je vidět.

    To, co vidíte, může být až druhotné záření rozžhaveného vzduchu. Nebo spíš musí, protože laserový paprsek v čistém vzduchu nebo dokonce ve vakuu také nevidíte. To, že v řadě sci-fi vidět je, bych označil za ještě větší faux pas než to, že tolikrát propírané zvuky výbuchů (které lze snadno vysvětlit tak, že máme ruchové mikrofony na všech lodích).

    ale takovou zdí stále neprojde

    Záleží na výkonu. :-)

    29.1.2011 02:02 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Jasný, paprsek se musí od něčeho odrazit... Na druhou stranu by mě teda zajímalo co to je za paprsek (=beam, Ronon říká přímo laser, ale zase Ronon že :-D ). Myslím, že ta část kdy to pralo do asteroidu to bylo ve vakuu a bylo to vidět. Tak jedině, že by po nich pálili nějaký rozžhavený částice (plazmou ze slunce? :-D), ale to by měli zase problém s rozbíhavostí :-).

    Je asi fakt, že to je jen tv-seriálový sci-fi a aby vysvětlovali jejich fyziku, tak by museli mít větší rozpočet :-D. Já jen, že mě přišlo pravděpodobnější, že brána propouští všechno (koneckonců jí taky zkonstruovali/vymysleli Antikové ještě předtím (těsně) než vypadli z Ori galaxie.
    Jakub Lucký avatar 29.1.2011 11:46 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    V nějakém díle SG-1 neprojde voda... SG-1 cestuje skrz ruskou bránu do nějakého podvodního světa, kde je brána pod vodou a nic neproteče...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    29.1.2011 11:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    To už jsme jednou řešili.
    kotyz avatar 29.1.2011 11:11 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    nejen ve sci-fi, i ve vetsine jinejch zanru sou laserovy paprsky videt, pokavad to nema ztizit hlavnim hrdinum/padouchum situaci (vetsina vylupovani bank a spol. ale tam si stejne nasadi oranzovy brejle a uz sou normalne videt). a laserovy prestrelky kde by nebylo nic videt by byly takovy suchy, neco by tomu proste chybelo. vsechno je podrizeny tomu aby to vypadalo "cool" na obrazovce a ze to lidi chteji videt.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.1.2011 12:04 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction

    Zajímavé je, že u přestřelky klasickými palnými zbraněmi nikomu nevadí, že nevidí dráhu kulky…

    Ono ovšem většinou o žádný laser nejde, to jen diváci jsou přesvědčeni, že jak z toho vyletí něco svítícího, musí se jednat se o laser, a to i když se to něco pohybuje pozorovatelnou rychlostí a má to úplně jiný efekt. Typickým příkladem jsou třeba blastery ve Star Wars nebo tady v diskusi zmíněné tyčové zbraně.

    kotyz avatar 29.1.2011 13:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    treba v matrixu drahy kulek videt byly. a urcite to nebylo jen v matrixu. ale bezny to, pravda, neni.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.1.2011 16:40 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Jo hnedka jsem po přečtení příspěvku nad tebou věděl jaká bude reakce :-D. BTW tuším, že to bylo i v Bladeovi a možná v Neprůstřelném mnichu.
    kotyz avatar 29.1.2011 17:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    ale to uz bylo jen okopirovany z matrixu. matrix to mel prvni ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    29.1.2011 17:25 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Blade je z roku 98, ten to měl dřív.
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 22:38 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Ve kterém díle vysadily motory a loď na místě zastavila? To že vypadnou z hyperprostoru je celkem pochopitelné (a po vypadnutí mají relativně zanedbatelnou rychlost), ale jinak?

    Jinak s tou vodou... asi na to Rodney zapoměl, ale kdyby to nefungovalo, byla by to celkem sranda – hodně bran tam je ve vesmíru :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 23:11 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    kdyz na lodi vysadi motory tak na fleku zastavi, zadna setrvacnost
    To AFAIK taky platí pro většinu vesmírných sci-fi
    Quando omni flunkus moritati
    kotyz avatar 27.1.2011 00:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    to mi vadi vic nez to ze se ve vesmiru siri zvuk. ono by ty bitky bez ty zvukovy kulisy byly strasne suchy a nikoho by na to nebavilo dlouho koukat. na druhou stranu, v nekterejch scenach to muze zase budouvat atmosferu - treba sou na nejakym vraku a vidi jenom metr pred sebe a slysi jenom vlastni dech ve skafandru (tohle bylo treba parkrat v universe). ale bitky bez zvuku to by bylo nepruchodny. i u 2001 vesmirny odysey mi to vadilo, ty dlouhy tichy sceny, treba prulety, pristani. kdyby se to zkratilo na polovinu nebo ctvrtinu tak by to urcite neskodilo. a tu cast kde je asi 3 minuty cerna obrazovka a do toho nejakej ramus to bych vyhodil uplne. 2010 druhou odyseu mam mnohem radsi. tam uz nektery ty klasicky chyby na ktery sme zvykli sou (ikdyz ty zvuky pri brzdeni v atmosfere jupitera asi budou 100% jenom zevnitr lode). taky tezko vydejchavam treba "dokumenty" typu microcosmos nebo naqoyqatsi kde zase neni zadnej komentar. proste to ve me nechava pocit ze tam neco podstatnyho chybi (ikdyz to tam ve skutecnosti nechybi).
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    tomboytom-deviant avatar 26.1.2011 12:56 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Já myslel, že sci-fi žánr mají lidé rádi k vůli tomu, že je tam "vše" povoleno a nenazvou to pí**vinou k vůli tomu, že by to dle lidského poznání nefungovalo ;)

    Já měl s té nabídky ScyFy na mysli třeba wrestling nebo takový to, kde je někdo upír a někdo vlkodlak. Produkční společnosti nebudou vytvářet samozřejmě něco, co neprodají. Aktuálně mám pocit, že v USA chtějí diváci v kategoriích 15 až 25 let vidět sex, sex, potom nějaké střílení, jednoduchou zápletku vyžadující IQ >60 nakonec sex.

    26.1.2011 14:17 tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Zanr, kde je vse povoleno je fiction. U sci-fi by vymysly mely respektovat bezne lidske poznani te doby, rekneme na urovni stredoskolaka. Napriklad Jules Verne psal sci-fi, protoze v jeho dobe nebyly dostupne znalosti, kterymi by se daly jeho predstavy prohlasit za nesmyslne (napriklad existence magneticke sfingy na antarktide, protoze ta v te dobe nebyla prozkoumana).
    26.1.2011 14:33 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Touhle definicí ovšem vyloučíte výraznou většinu žánru…
    26.1.2011 14:24 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak je rozdíl mezi fantazií a nelogičností dějové linie. Ve scifi je často jen pozměněn nějaký přírodní zákon, ale zbytek zůstává. Ideálně by dobré scifi mělo být takové, které se stane blbostí, až bude nepravdivost prakticky potvrzena (viz ten Verne).
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 14:47 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    To mi tak připomíná jednu sadu grafiky pro OpenTTD, která má v popisku napsáno, že nahrazuje koleje pro Maglev kvůli tomu, že ty původní (z roku 1995) neodpovídají realitě :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 15:11 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Wow, to je realistický :-O ! Jinak v OpenTTD dělali mnohem šílenější věci. Například přepracování normálních kolejí, protože byly o pixel mimo :-D.
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 15:35 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak ono 1px při 10px velké mašince je sakra znát...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 15:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Ale mám takovej dojem, že to byl jen návrh.
    26.1.2011 10:07 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Hmm, se sci-fi to jde posledních pár let docela z kopce: SG-1 výborná, ale ten konec byl takový moc narychlo. Atlantis špička, to uznávám. Universe ušla, ale na můj vkus to až moc často sklouzávalo k seriálům venezuelské produkce. Z ne-SG seriálů... Sanctuary šlo poslední dobou do háje, Eureka taktéž. Co má člověk dělat o zkouškovém? Má někdo nějaké tipy?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    26.1.2011 11:39 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    V
    tomboytom-deviant avatar 26.1.2011 13:09 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No zatím jsem viděl všechny díly, čekám že se to rozjede, ale teda nic moc, Příšerný kvantum citové omáčky, prakticky je to citová omáčka na jakože sci-fi pozadí. O řád lepší mi přijde The Event, ale taky je to crossover.
    26.1.2011 13:40 zdenek-hbr | skóre: 10 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    k tomu V. jo neco na tom bude. cekal jsem, ze se to s druhou sezonou trochu rozjede (s tim cervenym nebem), ale bohuzel furt se placaj sem tam.

    event me nasral tim dilem kdy skoro odhalej toho double agenta, ale najednou otisky podstrcej falesny, a pak si hlavni zaporak klidne vleze do strezeny laboratore a prohodi velice dulezity dukaz (tu krev) a vsehchno je zae v pohode, agent je cistej. nemam rad kdyz ze me scenarista dela debila... v tu chvili jsem to vypnul a smazal :-)

    docela dobrej byl Flashforward, ale bohuzel skoncil po prvni sezone.
    tomboytom-deviant avatar 26.1.2011 14:28 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak taky jsem se v tom eventu urazil, když mi to takhle naservírovali :-D Ale jelikož je tam i dost toho "politickýho zákulisí", který mě baví, tak tomu dám ještě za měsíc a něco šanci.
    26.1.2011 13:48 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    To je remake původního "V" někdy z 80. let nebo něco úplně jiného?
    26.1.2011 12:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Co se vlastně děje s Eurekou? Nejkonkrétnější, co se mi podařilo nají, je, že zbytek čtvrté série bude odvysílán někdy v roce 2011.
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 12:54 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    O zkouškovém se máš učit na zkoušky a pak je úspěšně absolvovat :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    26.1.2011 12:57 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    http://www-ucjf.troja.mff.cuni.cz/scheirich/index.php?s=4&strip=12
    Quando omni flunkus moritati
    26.1.2011 13:10 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Už se stalo. A teď mm víc volného času než bych čekal...
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jakub Lucký avatar 26.1.2011 13:28 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Tak si přiber druhou školu :-P

    Já mám denní + kombinovanou a to zkouškové je pak o moc napínavější...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    26.1.2011 13:53 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    To by mě zajímalo, jaké to kombo je :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    26.1.2011 19:17 tralala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    ekonomka + rekreologie?
    26.1.2011 19:17 tralala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    najít si babu?
    26.1.2011 22:37 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    No, to bych taky rád někdy zrealizoval. Ale tak nějak to ztroskotalo na tom, že není baba :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Josef Kufner avatar 26.1.2011 22:38 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Hledej, šmudlo ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Pavel Stárek avatar 28.1.2011 21:03 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    Doctor Who a Torchwood se mi zdají celkem dobré. Jinak sjíždím starou klasiku jako je Star Trek (DS9, Voyager, NG a novou Enterprise (dějově z doby před původní sérií Enterprise)), SGA nemám ještě zkouknutou, dobrý je i Babylon 5 + filmy (bohužel asi není česky). Materiálu je, ale čas není :-(
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    gtz avatar 26.1.2011 15:34 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    mluvilo a psalo se o Stargate: Extinction již někdy v roce 2009. Jinak SG-1 do 7 série ušla a pak nic moc. Stejně je nejlepší ten první film
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2011 19:20 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stargate: Extinction
    SGA mě nebere, ale jestli ten film bude, tak se samo podívám, to se prostě musí. Ať je na co nadávat :)

    A k dalšímu, co se rozebírá v diskuzi - To je jenon jako, vy trubky! :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.