abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:00 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila svůj nejnovější AI model GPT-4o (o jako omni, tj. vše). Nově také "vidí" a "slyší". Videoukázky na 𝕏 nebo YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Zajímavý článek

    Ondřej Filip publikoval reportáž z ceremonie podpisu kořenové zóny DNS. Zhlédnout lze také jeho nedávnou přednášku Jak se podepisuje kořenová zóna Internetu v rámci cyklu Fyzikální čtvrtky FEL ČVUT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    Společnost BenQ uvádí na trh novou řadu monitorů RD určenou pro programátory. První z nich je RD240Q.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 13:00 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem nadále zůstává Frontier od HPE (Cray) s výkonem 1,206 exaFLOPS. Druhá Aurora má oproti loňsku přibližně dvojnásobný počet jader a dvojnásobný výkon: 1,012 exaFLOPS. Novým počítačem v první desítce je na 6. místě Alps. Novým českým počítačem v TOP500 je na 112. místě C24 ve Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Ostravská Karolina, GPU

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | Nová verze

    GHC (Glasgow Haskell Compiler, Wikipedie), tj. překladač funkcionálního programovacího jazyka Haskell (Wikipedie), byl vydán ve verzi 9.10.1. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:22 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.8 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.9. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna. Později také na Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    11.5. 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (72%)
     (6%)
     (10%)
     (12%)
    Celkem 224 hlasů
     Komentářů: 15, poslední včera 21:33
    Rozcestník

    Novoročné eye-candy

    2.1.2007 15:23 | GNU/Linux | poslední úprava: 2.1.2007 20:38

    Tak som si na nový rok opäť trocha zmenil desktop:

    http://student.ics.upjs.sk/~supervisor/desktop/01.01.2007/

    Čo na to poviete?

    Doplnené:
    Kicker + KBFX = http://www.kde-look.org/content/show.php?content=49629
    Ikonky = http://www.kde-look.org/content/download.php?content=50667&id=1
    Štýl = http://www.kde-look.org/content/show.php?content=40492
    Hodiny = http://www.kde-look.org/content/show.php?content=50846
    Postranná lišta v konqueror = http://www.kde-look.org/content/show.php?content=8692
    Ostatné = http://www.beryl-project.org/        

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Páči sa vám?
     (42 %)
     (16 %)
     (10 %)
     (16 %)
     (16 %)
    Celkem 88 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.1.2007 15:26 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Jen že to menu a aktivní položky jsou pěkně hnusné :)
    freshmouse avatar 2.1.2007 15:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Jedno z nejhezčích nastavení KDE, co jsem kdy viděl (což není nějak velká pochvala ;-)). Nicméně... Kdybych chtěl Windows, koupím si Windows, kdybych chtěl OS X, koupím si OS X. Nejsem přílišným příznivcem napodobování, ale pokud se to někomu líbí...
    Josef Kufner avatar 2.1.2007 15:59 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Jo, taky mi lezou tyhle napodobeniny krkem. Ale přiznám se, že aktuální dekorace oken mám vycucnuté z nějakého screenshotu Win 3.11 a je to daleko příjemější než ty super cool vystínovaný obludy :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    freshmouse avatar 2.1.2007 16:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Mně se z napodobenin líbila snad jen dekorace oken "Amiga" (pro Metacity). :-)
    2.1.2007 19:09 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Hmmm, ja si vystacim s timhle. Nejak tem novym vymozenostem porad nemuzu prijit na chut, na Mac OS X jsem se jich prejedla asi uz naporad. Ovsem zrovna nedavno jsem se hrabala v jakesi zaloze a nasla jsem tam vcelku stary screenshot z doby, kdy jsem jeste zkousela pouzivat KDE. Docela me prekvapil :-)
    ^D
    freshmouse avatar 2.1.2007 19:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Ten Fluxbox by mě přivedl k sebevraždě. :-)

    Nedávno jsem byl v Bontonlandu; mají tam i obchod se zbožím od Apple. Byl jsem se tam mrknout a i jsem si OS X vyzkoušel. Graficky se mi to líbilo, i když uznávám, bylo to občas přeplácané a přehnané (třeba po najetí na položku na panelu se velikost položky ztrojnásobila a úplně na mě vyskočila :-)). Příliš nechápu panel nahoře a za šokující považuji jablečné myši... Ale jinak je to hezký nábytek. :-)
    2.1.2007 20:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Já bych se zasebevraždil z toho wallpaperu, jinak fluxbox fajn. Nějakou dobu jsem ho používal.
    xvasek avatar 2.1.2007 19:36 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Už jsem se lekl, že někdo používá starou waimeu, a on fluxbox vypadá úplně stejně, zajímavé. Kdyby pořádně fungovala (tuhne někdy při přenášení okna mezi obrazovkami) a měla balík ve Fedoře, tak jsem taky neměnil. Teď jsem po delším hledání skončil na Gnome s berylem, protože se to dá nastavit, aby to fungovalo podle mých představ a protože implicitní nastavení se tomu hodně blíží. V Emeraldovi jsem povypínal dekorace oken, zapnul shoření okna při zavření :-) a dobrý.
    kotyz avatar 2.1.2007 22:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    ja zacal na kde, pak zkousel gnome (fuj), xfce a icewm (ty se me i libily), lehce se dotknul window makera a fvwm a *boxu (jeden i na windows) abych se opet navratil ke kde. to je pro me jako linyho cloveka nejlepsi prostredi - vsecko tam je staci kliknout. pripojim flashdisk nebo vlozim cd a vyskoci okynko a nemusim to mountovat poloautomaticky nebo rucne. a ikonky na plose (ikdyz jejich uzitecnost je sporna) sou pekny a fungujou hned po prvnim spusteni.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 2.1.2007 23:09 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Mě by štavly ty neviditelné rámečky oken. Když se dva xtermy překrývají tak to prostě potřebuju mít viditelně oddělené. S Window Makerem jsem si toho užil až až, takže teď mám dekorace ala Win 3.1, kde je rámeček na 4px (černá, 2x šedá, černá) a jsem spokojený.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    2.1.2007 16:12 JKhttp://www.zive.cz/default.asp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    No. Nechapu proc napodobujes Vistu. Jak kdybys mel touhu napodobovat Microsoft. Jako predvadecka moznosti dobre, ale desktop bych si kopii Microsoftu nezprasil...
    Shadow avatar 2.1.2007 16:20 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Linux Vista, no vida. Proč ne? Já jsem teď svůj KDE desktop také poupravil. Lišty nechávám skrývat, programy spouštím klávesovými zkratkami (okno+něco), gkrellm nechávám už jen na jedné ploše. Jednotlivým plochám (1-6) jsem přiřadil různá pozadí z mé sbírky fotek, sedmička je černá a osmička má náhodný obrázek. Zakázal jsem zobrazování ikon na ploše a s řádkou pracuji prostřednictvím Yakuake. Báječné.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    kotyz avatar 2.1.2007 22:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    yakuake. to je opravdu bozi aplikace. uz je kone vecnymu otvirani a zavirani konsole nebo rxvt kvuli nejaky drobnosti kazdou chvili. pekne je to porad po ruce a na pozadani vyskoci. na prvni "zalozce" trvale bezi htop s pravy roota. abych moh krotit procesy (treba limitovat vytizeni procesoru seti@home kterej na nastaveni v boinc klientu dlabe a zere porad 100%). ksysguard je zbytecne tezkopadnej nato aby porad na pozadi moh bezet. tohle je krasa - kazdej jasa ... ;-)

    a nez napodobovat windows to radsi mac, amigu nebo beos. v icewm bylo moje oblibene tema dlouho miggy4-deep nebo jak se to jmenovalo. uz nevim.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    freshmouse avatar 3.1.2007 07:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    yakuake) To já mám zase víc pracovních ploch. :-D

    IceWM) Vidíš, zrovna IceWM má být napodobeninou Windows 98. :-)
    stulda avatar 2.1.2007 16:41 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Me se to moc libi. Nechtel by si popsat co vsechno si pouzil?
    2.1.2007 16:48 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Všem se určitě nezavděčíš - třeba mně se to nelíbí. Hlavně ty hodiny mi přijdou, no, nechme toho. Ale hlavní je že to vyhovuje tobě.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    2.1.2007 16:52 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Podle mne je to moc hezký, dokonce jsem se překonal a hlasoval do ankety :-) Ne že bych to chtěl používat, ale prostě se mi to líbí a nevidím nic špatného na napodobování toho, co je dobré.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    2.1.2007 17:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    To je právě problém podobných designů - hezky to vypadá, to ano, ale že bych si to dal na svůj pracovní systém? Fujtajbl…
    2.1.2007 17:37 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Jistě, jsou uživatelé a uživatelé :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 2.1.2007 17:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Jo, a kdyby někho zajímalo, jak to dělám JÁ, tak tady je kousek k nahlédnutí.
    2.1.2007 17:42 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    O moc lepší :).
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    Vojta Drbohlav avatar 2.1.2007 18:00 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Až na to Gnome to docela ujde. :-D
    freshmouse avatar 2.1.2007 18:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Nemáš rád GNOME, protože KDE? ;-) Já ti říkám: zkus poslední verzi GNOME (vsadím se, že jsi naposledy použil asi tak verzi 0.8), používej ji pár dní, mrkni na to, co nabízí, a pak řekni, jestli ti stále vadí. :-)
    Vojta Drbohlav avatar 2.1.2007 18:39 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    No dobře, já to možná zkompiluju. ;-) GNOME sem naposledy viděl v RedHat 7.2, ale verzi teda nevím. Ale myslím si, že zůstanu u KDE, stejně bych většinou používal KDEčkovský aplikace.

    P.S. Moje plocha vypadá skoro stejně jako ta tvoje. :-)
    Vojta Drbohlav avatar 2.1.2007 18:51 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Už kompiluju, ale 150 balíčků... to bude dlouhá noc. :-D
    freshmouse avatar 2.1.2007 18:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Vojta Drbohlav avatar 2.1.2007 19:00 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Nikdy. :-D Já si to rád zkompiluju, už jede 15 balíček. :-)
    2.1.2007 18:55 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Ne, díky, mně ke znechucení stačí ty kousky nových trendů Gnome, které se ke mně dostanou v těžko nahraditelných aplikacích (Firefox, GIMP).
    freshmouse avatar 2.1.2007 19:03 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Zaprvé by mě zajímaly tvoje konkrétní výhrady ke GNOME, zadruhé by mě zajímaly ty "trendy" ve Firefoxu a GIMPu a zatřetí se domnívám, že Firefox i GIMP lze v dnešní době již nahradit (Opera, Konqueror; Krita nebo třeba komerční, ale relativně levný Pixel) -- přestože oba tyto produkty sám používám.
    2.1.2007 19:11 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy

    Pro mne (bohužel) plnohodnotně nahraditelné nejsou. Alternativy znám, ale dostatečnou náhradou pro mne nejsou. Výhrady mám především ke stupidizaci základních dialogů, zejména filepickeru, u GIMPu pak také např. dialog pro export do JPEG. Promiňte, ale pokud v save as musím pokaždé* přepnout na "verzi pro pokročilé", abych si mohl vybrat, do jakého adresáře soubor uložím, pak docházím k názoru, že je něco hodně, ale opravdu hodně špatně. Aspoň že ve Firefoxu umím tu Gtk šílenost relativně snadno nahradit standardním KDE save as dialogem.


    * - a to opravdu pokaždé, ne aby si ten dialog pamatoval, že jsem ho měl naposledy expandovaný, nebo aby si to pamatoval aspoň v rámci jedné session

    freshmouse avatar 2.1.2007 19:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    (Prosím, tykej / tykejte mi.)

    Ty dialogy jsou kontroverzní záležitostí: někdo je miluje, jiný ne. Třeba mě vyhovují...

    S tím GIMPem máš pravdu: zůstává to expandované pouze v rámci jednoho okna s obrázkem. Kdybych často měnil složku pro uložení, asi by mi to vadilo také (s GIMPem dělám relativně často, ale většinou ukládám do jedné složky).
    xvasek avatar 2.1.2007 19:40 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Přesně tak - když jsem to viděl porvé, tak jsem si myslel, že si ze mě dělají srandu, ale po nějaké době používání mi to připadne jako jeden z nejlepších vynálezů Gnome.
    2.1.2007 19:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Mně ne. V obou jmenovaných aplikacích to používám hodně dlouho (tedy ve Firefoxu už zase ne) a pořád bych autora té stupidní myšlenky nejraději nakopal kamsi…
    freshmouse avatar 5.2.2007 20:25 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Třeba mě vyhovují...
    ... mně vyhovují. Komu, čemu, takže třetí pád. I já dělám chyby. :-)
    kotyz avatar 2.1.2007 22:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    jak bez rekompilace programu nahradit ten save dialog u firefoxu, thunderbirdu, pripadne dalsich aplikaci? moc bych to ocenil. a taky by se me libilo prohodit poradi tlacitek na dialozich (ok/storno) apod. pod windows mam stejny programy a jelikoz sou tam ty tlacitka obracene porad me to mate a sem tam kliknu blbe. to by se me opravdu libilo tohle poresit (pokud to lze jednoduse, rekompilovat s nakou extra volbou se me to nechce ani nahodou).
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.1.2007 22:29 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Snad by to mohlo jít přes LD_PRELOAD, ale buď jsem špatně hledal nebo nic takového zatím neexistuje nebo to prostě nejde.

    Zcela nesouvisející: Ale náhodou jsem při hledání narazil na http://plash.beasts.org/powerbox.html
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    2.1.2007 22:33 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    A ještě jsem našel náhradu Qt filedialogu za Gtk. Kdo by chtěl takovou úchylnost?

    http://www.scratchpost.org/hacks/gtk-filechooser-for-qt/

    A taky to co chceš: http://kde-apps.org/content/show.php?content=36077 (Use KDE Dialogs in Gtk Apps)

    Asi jsem předtím fakt blbě hledal :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    kotyz avatar 2.1.2007 22:39 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    diky, az bude cas kouknu na to.

    a udelam novy screenshoty sveho jen lehce upraveneho kde a vystavim zde.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 2.1.2007 22:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    hned prvni radky me celkem vydesily:

    Description: This is a quick-and-dirty LD_PRELOAD hack that allows *some* Gtk applications to use KDE's file dialogs when run under KDE.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 4.1.2007 16:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    no tak sem to nakonec nainstaloval a funguje to celkem dobre. tomu sem sam rad ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.1.2007 22:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Tak díky za tuto otázku, při hledání odpovědi jsem objevil daleko jednodušší postup pro 2.0, než jaký jsem dosud používal (to byl ten, který tam doporučují pro verzi 1.5). Stačí v about:config změnit klíč ui.allow_platform_file_picker na false.
    kotyz avatar 3.1.2007 21:09 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    ano, to je idealni reseni. sice to neni qt dialog, ale aspon to neni ten osklivej gtk a i se na to aplikuje skin firefoxe.

    timto kgtk odkladam k ledu.

    a za radu vyelice dekuji ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 2.1.2007 21:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Tak to už nemá daleko k Xfce, které se mi taky celkem líbilo.
    freshmouse avatar 3.1.2007 07:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    No, vzhledově každopádně. Ale je nutno přiznat, že se to podobá i KDE a třeba i Fluxboxu -- prostě panel dole. :-)

    A jinak, Xfce se mi taky líbí. I když používám GNOME, tak mě tam občas "naštve" (v Xfce), jak nějaká aplikace jede rychle, i když umí třeba to samé jako její protějšek v GNOME. Např. Thunar (i když Nautilus se fakt dost zlepšil). Podle mě vývojáři Xfce odvádějí dobrou práci.
    2.1.2007 17:07 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Mně se na tom nelíbí, že se nemohu podívat na náhledy. Kdybys použil možnost vložení obrázků do blogu, mnohem lépe by se to prohlíželo.
    2.1.2007 17:39 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Kdybys z těch screenshotů vyřízl kusy tapety, na kterých nic není (žádná ikona, okno atd.) a tu oblast zprůhlednil*, pak dal tapetu k dispozici ve formátu JFIF a udělal html stránku, kde by byla vždycky tapeta a na ní zbytek screenshotu, dosáhl bys netušeného kompresního poměru :-)

    Docela by bylo hezké na tohle udělat nějakou utilitku, která by to udělala automaticky :-D

    * kdyby ikony a okna nevrhaly stíny atp., tak by to stačilo prostě vyfotit bez tapety
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    2.1.2007 19:17 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Tak jsem teď zkusil vyřezat zbytečnosti z obrázku 03 a dostal jsem se na 1/3 původní velikosti (a to jsem se moc nesnažil).
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Honza Balák avatar 2.1.2007 18:20 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Kdyz se mi zacal nacitat 01.png, tak jsem se docela lekl. Kdyz uz jsem si zvykl, tak na 06.png jsem uvidel PowerDVD a to me dostalo :-D. Me se to libi, je to pekny :-).
    <null>
    Daniel Kvasnička ml. avatar 2.1.2007 19:15 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Ta modra barva na displayi ikonky My Computer je dost mimo, ale jinak by me moc zajimalo, kde jsi sehnala tu hezky nalestenou ikonku Eclipse ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Max avatar 2.1.2007 19:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Je to pěkný, ale ta dolní lišta z Visty je strašná, nemám jí rád :-/, nelíbí se mi, kdyby jsi tam měl klsický start, tak by to bylo hezčí :D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    2.1.2007 20:33 David Fridrich | skóre: 2 | blog: major_zeman | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Já to zatim stabilizoval takto. :-)
    kotyz avatar 2.1.2007 22:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    pekny, ty macovsky ikonky na office mam taky. ale takhle vystylovany to zatim nemam.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Josef Kufner avatar 2.1.2007 23:18 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Říkal jsem si, že bych taky udělal screenshot svého desktopu v klidové poloze, ale nějak jsem usoudil, že posílat prázdný wallpaper je asi zbytečné... :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    freshmouse avatar 3.1.2007 07:20 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    ... zejména, pokud je ten wallpaper jednobarevný. :-D :-D
    3.1.2007 15:57 David Fridrich | skóre: 2 | blog: major_zeman | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Co? Dyť je tam takových odstínů šedé a černé:) jedině bych mohl poslat screenshoty, když jsem ve vmwaru upravoval xpčka na verzi server, abych tam dostal wsus, ale zase tak originální to není :) A jinak posílat obrázek nějakýho KDE programu je nošení dříví do lesa, jak vypadá Konqueror ví skoro každý...
    belisarivs avatar 3.1.2007 12:01 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Chyba spojení

    Iceweasel nemůže navázat spojení se serverem nadstolak.net.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.1.2007 15:52 David Fridrich | skóre: 2 | blog: major_zeman | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    To je možný - pipni.cz free, ale už to jede
    3.1.2007 12:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    To je tvoje auto?
    3.1.2007 15:50 David Fridrich | skóre: 2 | blog: major_zeman | Praha 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novoročné eye-candy
    Ne, ale chtěl bych takový.... :)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.