abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 28
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    Shteffi avatar 27.9.2005 14:20 Shteffi | skóre: 21 | blog: Shteffi
    Rozbalit Rozbalit vše námět na obrázky
    začal bych od Tuxe a pokračoval přez všechna loga alespoň těch nejrozšířenějších distribucí... atd.. atd... ať si každej najde to svoje...
    28.9.2005 10:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: námět na obrázky
    trička s logy distribucí nechť si vydávají firmy kolem těch distribucí (třeba Mand...něco)

    ledaže by dané tričko byl problém u nás sehnat (ne každému se chce platit mezinárodní poštovné ... viz např. zde, je to třetina už tak nepříliš nízké ceny trika)

    já bych bral něco provokativnějšího, jako třeba Chuck fucks Tux (a na zádech samozřejmě Tux fucks Chuck ;-)) nebo tohle ... ani to výše uvedené logo PLF by nebylo špatné ... případně toto by se mi líbilo ...
    28.9.2005 16:54 imro | skóre: 19 | blog: hovado
    Rozbalit Rozbalit vše Re: námět na obrázky
    Prosim vas,na root.cz v ich obchode sa daju kupit aj tanga s ich logom.Nemohli by ste zacat aj predavat tanga s vasim logom alebo rovno s logom debianu?Ja som svoje priatelke uz kupil dvoje tangace,troje tricka a pouziva ich namiesto pyzama.Je to krasa rozbalovat ju:)))
    28.9.2005 18:07 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: námět na obrázky
    Snad na něco takového také dojde.
    27.9.2005 14:37 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše potisk
    bud blbe ctu, nebo to nikde neni, maji ty tricka potisk, nebo je logo vysite?? Do vysiteho jdu, do tisteneho nikoliv.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.9.2005 14:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: potisk
    Jsou s výšivkami. Doplním to do článku. Jak však píšu v tomto zápise do blogu, chtěli bychom výhledově připravit i potištěná.
    27.9.2005 14:42 Abraxis
    Rozbalit Rozbalit vše Napln?
    Napln tricka je v cene?
    27.9.2005 14:50 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napln?
    jo, ale brejle ne
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Josef Kufner avatar 27.9.2005 14:51 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napln?
    To jako, že bys dostal k dívčímu tričku i dívku?
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    27.9.2005 15:12 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Napln?
    jasne, jenze to tricko je pak o neco drazsi a kupuje se nekde jinde - Tričko i s dívkou
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.9.2005 14:44 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Barvy?
    Budou jiné barevné kombinace? Má to černé polo límec (skoro to vypadá, že ne)?

    Nic proti dámám na obrazcích, ale přijde mi to umělé a nevím, co vlastně na tričku je (nápis na levém/pravém rukávu?).
    Math, as Barbie says, is hard.
    27.9.2005 16:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Barvy?
    Budou jiné barevné kombinace?
    Viz zápis nad touto diskuzí. Plánujeme další druhy, barvy, potisky/výšivky. Ale záleží na zájmu - proto o tom bude zítra anketa. Je to přeci jen dost velká a nejistá investice, takže 4 druhy jsou pro začátek IMHO až až.
    Má to černé polo límec (skoro to vypadá, že ne)?
    Má límec.
    co vlastně na tričku je (nápis na levém/pravém rukávu?).
    Na hrudi vlevo logo, na levém rukávu URL.
    27.9.2005 15:00 lukas.ramlich | skóre: 3 | blog: linux_a_ja
    Rozbalit Rozbalit vše fotky u článku - hnus
    Ty fotky triček u článku jsou děsné. Opravdu to nemohl vyfotit někdo, kdo tomu aspoň maličko rozumí? To už nezachrání ani deset odhalených děvčat, tak moc je to špatné!
    Josef Kufner avatar 27.9.2005 15:16 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fotky u článku - hnus
    Dík za upozornění na fotky. Začínám mít pocit, že adblock je důkladnější než vypadá :-) Pravidlo */reklama/* už je pryč.

    ps: abíčko je jediný kde reklamu nechávám.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    zager avatar 27.9.2005 15:51 zager | skóre: 23 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fotky u článku - hnus
    mno vzhledem k tomu ze jsem to fotil: pokud mi ukazete vlastni fotky, rad uznam vas nazor jako hodnotny :)
    Webdesign a grafika, to je můj život na vitavalka.cz
    27.9.2005 16:12 fanda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fotky u článku - hnus
    Člověk nemusí být kuchař, aby poznal spálené jídlo.
    zager avatar 27.9.2005 16:50 zager | skóre: 23 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fotky u článku - hnus
    To je jiste pravda. Nicmene bezny "cechacek" do vseho keca a "nemnoho" sam dela, takze ja takhle jen sonduju s jakym kalibrem hovorim.
    Webdesign a grafika, to je můj život na vitavalka.cz
    27.9.2005 17:05 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fotky u článku - hnus
    Já bych rozhodně nepoužil tak silné výrazy, ale je pravda, že aby fotky vypadaly dobře, chtělo by to rovnoměrnější osvětlení a pozadí dál od modelek. Ty stíny (a odlesky na obličeji) na některých fotkách nevypadají moc hezky.
    28.9.2005 10:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fotky u článku - hnus
    sakra, tak teď ses u mě shodil :-(

    já jsem ty fotky bral jako recesi a jako takové se mi velmi líbily, krásná parodie na reklamní pózy

    jestli to mělo být míněno vážně, tak teda opravdu palec k hlíně ...

    pokud potřebuješ ke štěstí ..ee uznání kritického názoru srovnání s dílem oponenta, kontaktuj mě soukromě
    27.9.2005 15:17 Krtek
    Rozbalit Rozbalit vše Kosile
    a co takhle poradna solidni kosile by nebyla? v tmavemodre s kratkym rukavem? a XL se pocita ve vetnamske mire, nebo je to i na nasince? mam totiz obvyklych 205cm a mam strach, ze mi to proste nebude.

    jinak dobrej pocin, ale s temi foto musim souhlasit s nazorem o neco vyse

    k.
    27.9.2005 15:17 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše málo X
    Hm, jediné světlé je jen do XL. Diskriminace… :-(
    27.9.2005 15:23 outrage | skóre: 20 | blog: Outrage's Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Modelky?
    Kdepak jste nabrali ty holciny?;)
    Není-li to pravda, je to velmi dobře vymyšleno.
    27.9.2005 16:06 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Ako na Slovensko ?
    Bude nejakým spôsobom možná dodávka aj na Slovensko ? Poprípade aj platba v SKK (v čo ale veľmi nedúfam) ?.
    27.9.2005 16:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako na Slovensko ?
    Není na Slovensku nějaký vhodný internetový obchod, který by se o distribuci postaral? Bylo by to asi nejschůdnější řešení.
    27.9.2005 23:15 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ako na Slovensko ?
    Zatiaľ som, na vlastné počudovanie, nenašiel žiadny vhodný internetový obchod. Priznávam, že som nehľadal veľmi podrobne. Na druhej strane, ak len zhruba prerátam súčasné ceny tričiek kurzom slovenskej koruny voči českej a pridám k tomu náklady slovenského distribútora, vychádza mi z toho dosť vysoká suma za klasické tričko/polokošeľu s výšivkou, vďaka čomu predpokladám nízky záujem. takže tentoraz veľmi neverím tomu, že sa tričká budú na Slovensku distribuovať.
    27.9.2005 17:47 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Osobní odběr?
    Je možný osobní odběr v Praze?
    Math, as Barbie says, is hard.
    27.9.2005 18:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Osobní odběr?
    Ano. V Praze a v Brně po domluvě. Doplním do článku.
    27.9.2005 17:48 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše ...
    Je možné se nějak vyhnout posílání poštou? Nějak tuto instituci nemám rád :-)
    27.9.2005 18:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Info o osobním odběru jsem doplnil do článku.

    (V Praze a Brně lze dohodnout osobní odběr. V Praze v sídle abclinuxu.cz/Stickfish, s.r.o., v Brně individuálně.)

    27.9.2005 19:04 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    radši e-mailem, co?

    česká pošta je v pohodě: co jsem poslal, to vždycky došlo (CDčka, balíky), proč ji nemáte rád?
    27.9.2005 19:12 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    poštovné?
    27.9.2005 19:38 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    No zkušenost z poslední doby:

    Byl jsem doma na neschopence, do schránky mi dorazilo oznámení o balíku, že mě nezastihli. No dobře, tak jsem zavolal, trochu si postěžoval a slíbili doručení asi za 4 dny (proč za tak dlouho?).

    Pošťák kupodivu opravdu dorazil, pohodil před vchod silně omlácenou krabici (kdyby v tom nebyl batoh, ale něco co se mohlo rozbít, tak to asi nepřežilo) a když jsem vylezl na ulici (bydlím v činžáku), tak mi to bez jakéhokoliv ověřování vrazil do ruky a prohlásil, že podepisovat to nemusím, že už to za mě podepsal.
    27.9.2005 19:43 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    Hm, u nás to tedy tak hrozné není. Samozřejmě, jenom nesmíte stěžovat, že zásilky doručují v deset dopoledne, což je absolutně nemožná doba, protože rozumný člověk v té době samozřejmě není doma nebo ještě spí.
    Copak toho není dost?
    27.9.2005 23:04 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    "[...] nebo ještě spí."

    :), presne takhle jsem byl dneska vzbuzen ...
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    27.9.2005 19:43 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...
    do schránky mi dorazilo oznámení o balíku, že mě nezastihli
    Hodně záleží na doručovateli. Dříve se mi tohle stávalo pravidelně - teď, když máme novou pošťačku, už asi rok vůbec.

    Já zase rostu z úřednic na místní pobočce. Pošta snad má speciální kurzy na protivnost, neochotu a stále častěji i otevřenou drzost a sprostá slova.
    vencour avatar 27.9.2005 20:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ...

    Na nevlídnost odporučuju jediné - zeptat se na přepážce po odbavení na jméno místního a oblastního manažera, mělo by to stačit - a když tak mu napsat. Doporučuji zachovávat klid, je v zájmu Pošty snažit se vyhnout skandalizování (doufám).

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    buml avatar 27.9.2005 17:51 buml | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Osobni odber
    Chtel bych se zeptat, jestli je mozny i osobni odber? Ja tu Ceskou postu nak nemuzu skousnout :-)
    To vite, doba ledova je doba ledova.
    27.9.2005 18:41 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Čutňák
    Asi jsem už starý a konzervativní, ale já chci vlevo od nápisu ABC Linuxu tučnáka -- tak jak to bylo na starých návrzích nového loga.
    27.9.2005 18:47 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Čutňák je fuč :-(
    Copak toho není dost?
    27.9.2005 19:06 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Linoxové tričko bez Tuxe?

    Mno, ono to vlastně není linuxové tričko, ale tričko jednoho portálu... mno, ale přece jenom, bez Tuxe? Asi je už pozdě -- trička jsou na skladě, ale snad příště...
    27.9.2005 19:14 ###
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Moc pěkný byl ten co držel ty písmenka. Bez něj je to tu takové smutné. :-(
    27.9.2005 19:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    ono to vlastně není linuxové tričko, ale tričko jednoho portálu...
    Tiše doufám, že se to navzájem nevylučuje...
    vencour avatar 27.9.2005 20:07 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák

    Já taky doufám, že se to nevylučuje, mohlo by to vyhecovat ostatní ambiciózní portály. Navíc podle zájmu o trička se ukáže, jak to lidi berou, zda jen text je to pravé - bez tučňáka, zda se nemýlím. Tj. zda je Ábíčko takový pojem - nebo zda se jím teprv stane.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.9.2005 22:00 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Tohle je jen prvni varka. Az se budou delat dalsi, snad prosadime i nejakou variantu s Tuxem.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    27.9.2005 22:50 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Skvělé. Přimlouval bych se i za to, aby ve druhé várce byla nějaká světlá verze s dostatečným počtem X… :-)
    27.9.2005 22:53 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    No jo, o dalších várkách jsem psal už v tomto zápisku do blogu. Ale jak pořád opakuji - na další várky dojde, až/pokud se prodá ta první. Nemáme prostředky na to, abychom vybavili obchody nějak extra širokým sortimentem. Už 4 druhy jsou IMHO hodně.
    28.9.2005 09:42 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    hm, začarovaný kruh ... rozhoduji se, jestli koupit jedno ze současných nebo čekat na lepší ... když nekoupím, tak nepomůžu vyprodání první várky a další nebude ... když koupím, tak pomůžu vyprodání první várky a další bude, to už se mi ale nebude chtít kupovat další, co se dvěma (jsou také jiné firmy, které chci propagovat :-))
    28.9.2005 10:10 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Hmm, uznávám, že náš tričkový obchodní model zn. "na koleně" není ideální, ale dá se na to koukat i takto: můžeš třeba koupit tričko ze současné nabídky jako dárek (ovšem samozřejmě pro někoho, kdo by si ho sám jinak nekoupil...). Potom koupíš pro sebe jiné.
    28.9.2005 10:47 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    a kde mám ty lidi brát, to už bych to rovnou mohl začít rozdávat bezdomovcům :-) ... chtěl bych třeba i tričko s tímhle, občas dostanu nějaký památeční tričko z akce, zaměstnavatel mi tuhle taky jedno dal, nedávno rozdávala tričko za tři rumy Palírna U zeleného stromu, od města jsem dostal taky jedno ...
    egg avatar 28.9.2005 23:57 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Variantu bez Tuxe bojkotuju. Ale když bude druhá várka s Tuxem, rád si triko koupím.
    29.9.2005 07:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Současné logo abclinuxu.cz Tuxe neobsahuje...
    egg avatar 29.9.2005 08:50 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Však jsem taky protestoval. ;-)
    29.9.2005 09:04 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    No jo... i anketa tenkrát dopadla jasně. Já už nevím, co nás vlastně vedlo k ponechání nápisu bez tučňáka... A teď, když už je logo docela zavedené, by asi nebylo dobré ho měnit. Každopádně myslím, že trička jsou pěkná i takhle.
    29.9.2005 21:22 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Prostě se vám s tím nechce nic dělat, tak na to kašlete :-)

    Já bych radši s tučňákem.
    Copak toho není dost?
    29.9.2005 21:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    Práce by s tím moc nebylo. Spíš by byla potíž s nahrazením všech log, která jsou kde po netu rozeseta. Už je prostě pozdě :(.
    30.9.2005 20:49 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Čutňák
    to je takový problém mít na tričku logo a tučňáka? už jsem se rozhod, bez tučňáka triko neberu, ještě by si někdo myslel, že propaguju prací prášek :-D
    vencour avatar 27.9.2005 22:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše nejen trička

    Zatím mne nabídka neoslovila, nevidím nic, po čem bych "skočil", ty dvě černá vypadají dobře, jedno z nich bych asi vzal, k tomu bych ale chtěl i nějaké modré nebo/i červené. A hlavně se mi líbil nápad na košili - byla-li by?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    27.9.2005 22:50 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nejen trička
    k tomu bych ale chtěl i nějaké modré nebo/i červené. A hlavně se mi líbil nápad na košili - byla-li by?
    Pochopte, že nemůžeme nechat najednou vyrobit spousty druhů a kusů. Až/pokud se tyhle prodají, vymyslíme s pomocí čtenářů další.
    vencour avatar 27.9.2005 23:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nejen trička

    Ok, každá společnost může mít uložený kapitál jen v konečných zásobách. Ozvu se do týdne mailem. P.S. když vyprodáte nějaký vzor, bude ještě možnost na jeho dodělání? A berete tohle jako jednorázovou akci nebo jako (snad) trvalé rozšíření nabídky a služeb?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.9.2005 09:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nejen trička
    když vyprodáte nějaký vzor, bude ještě možnost na jeho dodělání?
    To by snad neměl být problém.
    berete tohle jako jednorázovou akci nebo jako (snad) trvalé rozšíření nabídky a služeb?
    Chtěli bychom mít vždy nějaké to tričko po ruce pro případného zájemce - ta dlouhá pauza od vydání posledních triček nebyla způsobena tím, že bychom trička nechtěli, ale že nebyl čas a peníze. Ale jde o zpestření - nebereme to jako "službu". Naše služby jsou diskuzní fóra, články apod. Možná později, pokud nabídku výrazněji rozšíříme - prozatím je to doplněk pro dobrý pocit.
    27.9.2005 23:39 Lukoko | skóre: 8 | blog: Lukoko | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše chybi mi tux
    Kdyby jenom jedno to tričko měl na sobě Tux místo těch holek, tak si už pro něj běžim :-)

    A teď vážně. Třička jsou pěkná, určitě si nějaké pořídím, ale Tux mi tam opravdu chybí. Je pravda, že nemá smysl dělat trička s logy jednotlivých distribucí, ale Tux je společný nám všem.
    Mac OS X je taky unix
    Josef Kufner avatar 28.9.2005 01:31 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    Tak tak, tričko jen s Tuxem by bylo fajn.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    28.9.2005 04:22 xxl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    Též se připojím. Bral bych tričko s límečkem a s malým tučňákem po straně vepředu. Vedle nápis Linux (nebo nic). Na levém rukávu URL, abyste měli reklamu. Vzadu nic.
    28.9.2005 08:57 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    Bereme to jako podnět pro další trička.
    28.9.2005 09:18 Tomáš Honzák | skóre: 19 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    Berte... já chci taky Tuxe... malého, decentního ale našeho!!!
    28.9.2005 09:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    A nechceš do té doby aspoň jedno s decentním, ale naším logem? :-)
    vencour avatar 28.9.2005 10:28 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux

    Zvedavost: kolik jich zatim mate na sklade, je to do pod nebo nad 50ks?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.9.2005 10:50 Mata
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    vyrazne nad 50ks ;o)
    28.9.2005 10:52 Mata
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    bylo zde uz nekolik navrhu v prubehu par mesicu zpet, nicmene zadny konkretni ;o( proto bychom ted radi udelali anketu a postupne zacali i nejaka ta obrazkova tricka, tyto berte jako start decentniho charakteru
    29.9.2005 19:25 Tomáš Hráský
    Rozbalit Rozbalit vše Re: chybi mi tux
    Mě třeba zase Tux nechybí. Je to krásný symbol, ale jsou chvíle, kdy je potřeba něco decentního, kdy okolí nemůže akceptovat svérázné logo Linuxové komunity.
    28.9.2005 22:07 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Kde jest these?
    Obrazová dokumentace, zdá se mi nekompletní. Jest zde synthese -- dívky v tričku. Přibyla antithese -- trička bez dívek. Kde jest these?
    29.9.2005 21:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kde jest these?
    CENSORED
    29.9.2005 07:40 Roman ŠANDOR | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše a co Slovensko
    Daju sa niekde kupit? Popripade obejdnat? A aka je cena v Skk?

    R.
    29.9.2005 21:15 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: a co Slovensko
    Cena v Sk je podle aktuálního kurzu. Objednat lze už teď, ale je třeba počítat s bankovními poplatky za převod do zahraničí. Budeme se snažit vymyslet nějaký lepší způsob, jak trička distribuovat také na Slovensku.
    vencour avatar 29.9.2005 20:42 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše osobní odběr

    Osobní odběr po Praze bude na pevné adrese nebo jak se bude komu chtít zboží někam donést = jak se domluví? V Křemencově ulici jsem kupoval plyšovýho pingvína, to je asi mimo Vás, co? Kdo to vlastně dodává trička, Stickfish nebo Abclinuxu?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    29.9.2005 21:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: osobní odběr
    V Praze je možný osobní odběr po domluvě v kanceláři Stickfish. V článku i v této diskuzi jsou odkazy. Trička dodává Stickfish, protože to je firma, která vlastní abclinuxu.cz. Ano, Křemencova je mimo nás. Není však vyloučeno, že jejich prostřednictvím půjde někdy v budoucnu trička také koupit.
    30.9.2005 14:21 barunka
    Rozbalit Rozbalit vše velikost
    co třeba menší velikost? S, XS? ne každý má sto kilo a dva metr výšky
    30.9.2005 15:26 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: velikost
    I to by mělo jít zařídit, i když o XS jsem ještě neslyšel a obávám se, že to distributor triček ani nenabízí... Napiš sem (nebo na email) prosím svůj konkrétní požadavek a zkusíme to objednat - jen je třeba počítat s tím, že to může pár týdnů trvat :(.
    David Watzke avatar 1.10.2005 11:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše :)
    Já bych byl pro světlý s obřím logem i nápisem ABCLinuxu na zádech. :-D Ze předu třeba menší. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.12.2005 16:23 Trinom | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :)
    Good idea ;-)
    1.10.2005 19:03 KORMUS
    Rozbalit Rozbalit vše velikost
    Vše je moc fajn. Trička jsou skvělá (to mě vždy naštve, když se prodávají taková ta laciná nepěkná trička - ale tahle s límečkem na fotce vypadají jak od CLOCKHOUSE :-), určitě si nějaké koupím, ale mám docela obavy z určování velikostí. Nějak tak přibližně to je vždy stejné, ale pokud ne...? Šlo by pak to tričko vyměnit.

    (jestli tady na toto téma už zmínka je, tak se omlovám, asi jsem přehlédl)
    1.10.2005 19:27 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: velikost
    Předpokládám, že pokud by bylo tričko čisté, složené a v původním obalu, bylo by asi možné jej vyměnit, ale myslím, že by bylo lepší zvolit správnou velikost už napoprvé. Nejjednodušší by bylo zajít do obchodu s oblečením a zkusit si obyčejné triko - a podle toho potom objednat velikost. Případně, pokud bys mohl triko vyzvednout v pražské kanceláři, by asi bylo možné poměřit triko k tělu...
    3.10.2005 12:24 Petr Svestka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: velikost
    jsem si koupil cerne s limeckem velikost XL a na moji postavu ... 192cm a vaha cca 70 (proste vysoky hubeny), sedlo slusne :) Jen na ten cernej matros se trochu chyta takovy to "svetly cosi", takze je potreba to bud porad oprasovat, nebo spis poradne preprat s avivazi, aby to ziskalo trochu staticke odpudivosti. Pak ma clovek pokoj. Jinak kvalita velmi dobra.
    24.12.2005 17:55 neal_cz | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trička Abíčka
    Ježíšek mi právě před chvilkou nadělil jedno z těch triček. Moooc pěkné, i s propiskou bylo! Díky Ježíšku, díky abíčko, jsem šťasten a na vrcholu blaha :))
    20.2.2006 15:48 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trička Abíčka
    Hodně vody uplynulo, poslal někdo nějaké ty fotky? :-)
    I am Jack's wasted life.
    David Watzke avatar 20.2.2006 16:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trička Abíčka
    Přidám si to do ToDo :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    vencour avatar 20.2.2006 17:01 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trička Abíčka

    To šedé a černou polokošili máme doma, tak fotky nepotřebujeme.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    David Watzke avatar 20.2.2006 17:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trička Abíčka
    To není kvůli tomu, že bys to potřeboval, přečti si poslední odstavec tady :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Heron avatar 20.2.2006 18:26 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Trička Abíčka
    Až mi někdo půjčí digiták, tak se klidně vyfotím v tom tričku s šedým vrchem, i v té košili (a klidně i bez ní :-) ). Hrozně rád to nosím, ta výšivka je docela pěkná.

    PS: jednomu hošanovi se hodně líbí ten tučňák, co je na tričku root.cz. Pořád ho osahává. Ne, že by mi to vadilo :-D.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.