abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 19
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    SLAVE

    Drzava skrbi za fizicno vzgojo ljudstva, posebno mladine, v svrho dviganja narodnega zdravja, narodne, delovne in obrambne sposobnosti.

    Ravna cedalje bolj popustljivo, dopusca se vsa svoboda. Oblast je pri nas ljudska.

    "Mi smo more krvi prolili za bratstvo I jedinstvo nasih naroda: e, necemo nikome dozvoliti da nam dira ili da nam ruje iznutra da se rusi to bratstvo I jedinstvo...."



    In The Army Now Do you remember what the draft-man said: "Nothing to do all day but stay in bed"

    You're in the army now In the army now

    You'll be the hero of the neighbourhood Nobody knows that you left for good

    In the army now Smiling faces on the way to hell But once you get there no one gives a damn

    In the army now

    Handgrenades flying over your head Missiles flying over your head If you want to survive, get out of bed

    In the army now Just ring out in the dead of the night The sergeant called: "Stand up and fight!"

    You're in the army now In the army now

    You get orders how to shoot on sight Got the fingers on the trigger But it don't seem right

    You're in the army now In the army now

    Night is falling and you just can't see Is this illusion or reality?

    In the army now Is this illusion or reality?

    Aktuální zápisy

    Nejčtenější za poslední měsíc Nejkomentovanější za poslední měsíc
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Romales historiae

    19.4.2007 16:20 | Slave | poslední úprava: 21.4.2007 05:20

    Na tomto mieste sa nachádzal článok prebratý z externého webu, ktorý mal objasňovať príchod rómov do Európy. Nakoľko tu boli namietnuté výhrady voči spôsobu jeho zverejnenia a doposiaľ sa mi nepodarilo spojiť s autorom pôvodného textu, článok sťahujem. Opakovane aj dodačne tvrdím, že nie som si vedomý žiadneho porušenia autorských práv, copyrightu prípadne ďalších xyz porušení zákonov. Čo som konal, konal som v dobrej viere.        

    Hodnocení: 70 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    19.4.2007 16:34 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Originál zde.
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 16:35 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Ano odtial som to prebral...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 16:39 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    A proč jsi to nenapsal pod zkopírovaný článek? Tohle se nedělá.
    19.4.2007 16:40 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Pokud samozřejmě nejsi autorem i původního článku o čemž pochybuji.
    19.4.2007 16:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Třeba se s autorem zná? Třeba i hodně dobře?
    19.4.2007 16:45 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    No a? Jaký to má vliv na to, že to pro ostatní vypadá, že autorem je on?
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 16:48 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Nikde som neuviedol ze som autor, ak ti to tak pripada, za to nemozem :(
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 16:52 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Zveřejnil jsi článek v místě, kam uživatelé posílají své výtvory. Kdo podle tebe může za to, že ho všichni budou považovat za tvůj? Mají snad všichni automaticky počítat s tím, že to, co čtou, nenapsal majitel blogu? :-)
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 16:58 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Prispevok ilustruje nieco na co chcem nadviazat v dalsich blogoch, mam teda radsej pisat to, co uz niekto napisal? Musel sby som len vymienat slovicka za slovicka, lebo nemam k dispozicii pramene, ktore mal k dispozicii autor. Je pravda, ze stacilo sem dat odkaz, ale uz mi tu bol vytykany moj minimalizmus, tak som sem dal ten clanok cely. V com je problem?
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 21:46 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Je pravda, ze stacilo sem dat odkaz, ale uz mi tu bol vytykany moj minimalizmus, tak som sem dal ten clanok cely. V com je problem?
    Stačí se držet zavedených zvyklostí:

    1) Článek můžete zkopírovat, máte-li souhlas jeho autora anebo majitele autorských práv. Podle autorského práva můžete jinak volně využít cizí dílo ve formě citace. V každém případě je vhodné uvést zdroj, tj. místo původní publikace.

    2) I tak samozřejmě musíte uvést autora - a zejména na místě, kde může snadno dojít k omylu, jako je váš osobní blog, je vhodné uvést pravého autora hned na začátku textu.

    Tedy zkopírovat kompletní text anebo i části bez toho, aby splňovaly definici citace, a dát pod to pouze odkaz "zdroj" rozhodně nestačí. Když už to není přímo porušením autorského práva, tak přinejmenším bezohlednost.
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 22:02 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Vidim, ze co sa tyka copyrightu a autorskeho prava mate znacne medzery.

    1. Dezider Lakatos sa nevydava za autora

    2. Text obsahuje priamy odkaz na zdroj.

    3. Na predmetnom webe sa nikde nenachadza zmienka o tom, ze data na nom podliehaju pod niektoru z licencii

    4. System na ktorom su data publikovane spada pod licenciu GPL, obsah v nom publikovany nenesie ziadne atributy, ktore by davali jasne najavo, ze podlieha pod inu licenciu.

    5. Toto vsetko je zvyraznene uz v nadpise prispevku Dezidera Lakatosa a nasledne v dalsich jeho prispevkoch, cim nevznikaju ziadne pochybnosti o autorstve...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    20.4.2007 08:26 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Vidim, ze co sa tyka copyrightu a autorskeho prava mate znacne medzery.
    Tohle jste měl napsat v první osobě.
    1. Dezider Lakatos sa nevydava za autora
    Pokud něco uveřejníte ve svém vlastním blogu, kde je v záhlaví vaše jméno, a neuvedete výslovně jméno autora, vydáváte se za autora.
    2. Text obsahuje priamy odkaz na zdroj.
    To v tomto případě nestačí (viz výše).
    3. Na predmetnom webe sa nikde nenachadza zmienka o tom, ze data na nom podliehaju pod niektoru z licencii
    To máte ale vlčí mlhu, já tam vidím zcela zřetelně tohle:
      
    Informácie
      Názov časopisu: WWW.ZAPISNICEK.INFO
     Copyright: Juraj B.. 2005
     email: info[zavinac]zapisnicek.info
    
    Co myslíte, že asi znamená to slůvko "copyright"?
    4. System na ktorom su data publikovane spada pod licenciu GPL, obsah v nom publikovany nenesie ziadne atributy, ktore by davali jasne najavo, ze podlieha pod inu licenciu.
    To snad nemyslíte vážně, podle vás tedy se všechna autorská díla publikovaná pomocí opensource redakčního systému stávají automaticky také opensource? Tak to ale v žádném případě není. Autorská díla podléhají autorskému právu a to je dané zcela jasně najevo slůvkem "copyright" a vámi zkopírovaný článek je podepsaný: Juraj B.

    BTW také je uvedeno, že skutečným zdrojem je "Arne B. Mann - Historická Revue " - teď už je věcí "Juraje B.", jestli odsud prostě článek bez svolení autora a vydavatele Historické Revue prostě opsal, anebo jestli ho shrnul vlastními slovy. To první je porušením autorského práva, to druhé je legitimní. V každém případě je aspoň zdroj uveden. To se vás ovšem netýká, jestli je váš zápis jen plagiát anebo plagiát plagiátu na podstatě moc nemění.
    5. Toto vsetko je zvyraznene uz v nadpise prispevku Dezidera Lakatosa a nasledne v dalsich jeho prispevkoch, cim nevznikaju ziadne pochybnosti o autorstve...
    Dodatečná závorka v nadpise sice je, ale pořád neuvádíte jméno pravého autora, proto to řešíte pouze částečně. A připomínám vám znovu, že pro kopírování je především nutný souhlas majitele copyrightu.

    V civilizované společnosti se tohle obvykle řeší tak, že

    a) uvádí se jméno autora tak, aby nevznikly žádné pochybnosti

    b) uvádí se místo původní publikace a výslovné povolení majitele autorských práv (např. "publikováno se svolením XY" nebo "se souhlasem vydavatele přejato z XYL" či "copyright XY"), případně že text je volně kopírovatelný apod. (obecně záleží na dohodě s majitelem copyrightu)

    Tím pak odpadají veškeré zbytečné diskuse a když se tím budete řídit, jistě nikdo nebude nic namítat.
    Bosý v tráve avatar 20.4.2007 16:46 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Pozri, beriem tvoj nazor na vedomie, nemam uz chut to tu dalej rozoberat, mohli by sme pokracovat do nekonecna. Ak ti moje zapisky vadia, tak si ma blokni a mas to vyriesene...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    20.4.2007 23:49 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    naopak .. budem do tebe rezat ze tento srver opustis ... protoze tohle se opravdu nedela uz kvuli moralnimu hledisku ... ovsem sorry ... vy ho v sobe nemate uz od prirody
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    Bosý v tráve avatar 21.4.2007 00:00 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    nacko ne****er sa...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    21.4.2007 00:03 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    goto ignor baby ,)

    tohle je free server a ja si tu budu rikat co uznam za vhodny pro svou osobu a ne pro lidi ktery se chovaj jako ty !
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    20.4.2007 23:46 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    ale i kdyz mozna mas pravdu tak porat je to otazka cestnosti ... avsak ... Vy ji moc v sobe nemate uz jako cely vas narod
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    19.4.2007 22:55 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Problém žádný, jen jsem reagoval na tohle:
    Nikde som neuviedol ze som autor, ak ti to tak pripada, za to nemozem :(
    To je totiž do nebe volající blbost :-) Hlavní totiž je, že jsi neuvedl, že *nejsi* autor. Takže člověk, který čte *tvůj* blog si logicky musí myslet, že je článek tvůj. Tomu tvému myšlenkovému pochodu v tom citátu výše prostě vůbec nerozumím :-) Ale to je teď už ostatně jedno...
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 23:09 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Ach jaj, myslim, ze na tomto mieste som to dostatocne vysvetlil. Tocime stale o tom istom, pricom ja viem, ty vies, Dezider Lakatos to vie a mozno to uz vie aj autor clanku, ze v zapise bol pouzity prebraty text z externeho webu a ze Dezider Lakatos nie je jeho autorom. To upozornenie v nadpise zapisku snad uz musi vidiet aj slepy :( Boze, uz na mna nezosielaj morove rany :(
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 23:14 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    V době, kdy jsi se mě zeptal, v čem je problém, jsi ještě nic v příspěvku ani v nadpise neupravil a bylo tady jen několik málo příspěvků (ode mě, od Ignora a od několika dalších). Další debaty, které jsi později vedl kolem už mě nezajímají a ani jsem je nečetl. Zeptal ses, v čem byl problém, já ti teď odepsal. Tečka. Morové rány si nechávám v záloze na později.
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 23:20 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Skontroluj si cas poslednej modifikacie clanku, teda ak to ide...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 23:30 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    poslední úprava: dnes 17:34
    Jak jsem řekl - neřeš to. Mě je to naprosto jedno :-)
    19.4.2007 23:32 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Krucinál, zase... 's/Mě/Mně/'. To je tou pozdní noční hodinou. Doufám.
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 23:17 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Len mi to tak pripada, ze komusi viac vadi obsah clanku ako jeho autorstvo, autorstvom sa tu operuje iba ucelovo.

    Kto teda este nevie, ze nie som autorom prispevku, ladujte to prosim do tohoto vlakna, nech sa potom mozem vyjadrit k hromadnemu dotazu.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 23:27 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Článek byl pro mě velmi zajímavý.

    Na ten druhý odstavec už se nebudu snažit znovu odpovídat, protože jsi zřejmě opět nepochopil, o čem jsem mluvil (a že jsem odpovídal na tvou několik hodin starou otázku k mě osobě). Takže jdu ztrácet čas něčím užitečnejším a nebudu tě dále rozrušovat.
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 23:31 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Ja som tiez nereagoval len na tvoju odpoved ale na x odpovedi pred tebou, mozno som ta iba zle pochopil, potom prepac...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 23:34 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    V pohodě.
    20.4.2007 23:43 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Stacilo by se podto priznat ze je to okopirovany ... klasika ... no comment fakt jdes do ignoru ... tyhle debility se fakt nedaj cist
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    19.4.2007 16:53 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Myslím, že z prvního komentáře je celkem jasné, že mi to tak nepřipadalo. A takovýhle odpovědi si schovej pro své retardované já, já hraju jinou ligu.
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 17:00 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Necakas odpoved, odpovedas si sam, Ale tvoj narcizmus mi vobec neprekaza ;)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 17:10 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Som Doc Dr Dezider Lakatos Csc, za svoje prispevky som plateny a moje meno ziskava renome pomocou plagiatov ktore vydavam zasadne v svojom mene :D
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    20.4.2007 23:54 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    aha tady je nekdo jeste k tomu ze je to cikan taky egocentrista ... jednou jedinkrat jsem potkal cloveka ktery by mel dve vysoke skoly a byl CSC ... a to nebyl takovej dement jako ty a pochybuju ze je vubec mas ... pac tvoje demence je do nebe volajici
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    Bosý v tráve avatar 21.4.2007 00:06 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Skludni sa nacko, pravdepodobne si nepochopil zmysel postu na ktory reagujes, mal by si byt menej na slnku, lebo to ti pravdepodobne neprospieva na tvoju holu hlavicku :(
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    21.4.2007 00:15 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Ironie sarkasmus ti nic nerika ? ... jinak jedine co jsem myslel vazne v tom postu bylo to o tom egocentrusmu .. to je hruza .. a jen tak btw holou hlavicku nemam chlapecku
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    Bosý v tráve avatar 21.4.2007 00:20 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Nepisem, ze beriem tvoje zapisky vazne, ironizovat a byt sarkasticky samozrejme byt mozes, to ti neberiem ;)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    21.4.2007 00:23 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    ale ze se tvaris ze ti to vadi ?... sebestrednych je dneska na svete az moc ... jeste ze na ten svet nemusim zas az tak casto ...
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    19.4.2007 16:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Třeba je? A nebo se dohodli. Občas jsem psal pro někoho s tím, že on si to vydá za sebe. Prostě měl kus ode mne, někdy podstatný.
    19.4.2007 16:50 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    A třeba taky vůbec :-D
    19.4.2007 16:52 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    :-)
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 16:41 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Sorry, pastol som to iba pred chvilou, uz som to napravil.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    19.4.2007 16:48 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    hele a co teda linux a romové? Já bych třebas rozdával ty notebooky pro afriku do slovenských romských komunit na výhodu aby z nich vyrostli pořádný UX hackeři! :-) A myslím že by děcka computery mohli bavit.
    Bosý v tráve avatar 19.4.2007 16:49 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Konecne spravna rec :D
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    20.4.2007 23:55 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Radsi NTB do afriky nez na slovac ...
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    19.4.2007 17:55 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Má to jeden podstatný háček.. Museli by na to mít hlavičky. Ne že bych je považoval jako nějaký nácek za podlidi, to rozhodně ne, ale už jsem o tom tady ale v jiné diskuzi psal.

    Problém je i v tom, že jejich uvažování je už tak zdeformované, že fakt nevím jak jim nějak z toho svrabu pomoct. Jeden příklad za všechny. X-krát jsme nabízeli že vezmem některé z jejich děcek sebou do loutkáče, na bazén, nebo na výlet s naším mrňousem. Vždycky nejdřív jo jo jo.. a pak pokaždé nějaká stupidní omluva proč ne. Prostě nechápou, že tím nejvíc zraňují ty naše mrňousy, protože jedněm je líto že nikam nesmí a tomu našemu je zas líto, že s ním jeho kamarádky nemohou jít tam kde je to tak príma.
    19.4.2007 19:18 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Jo tak nějak. Včetně toho odkazu. Ta nedůvěra a odtažitost je vzájemná.

    Vídávám se s romskými dětmi, které jsou naprosto v pohodě. Ale ty z toho kola vyšoupl osud.

    Notebooky nerozdávat, leda naučit je používat a ukázat, že si je jde i koupit.
    20.4.2007 23:57 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    a co je na tom spatneho ? ... proc by meli dostavat neco vic nez ostatni jakkoli barevne deti ? ... at taky konecne poznaji silu penez ... a kdyz neco chteji tak at si to nevyrvou na socialce ale at si to za poctive vydelane penize jdou koupit
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    19.4.2007 19:23 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    už větné spojení museli by na to mít hlavičky je docela pobuřující... Stejně pobuřující že že všichni na ABClinuxu jsou pseudo kreténi jak jsme už v mých předchozích blozích psal. Tedy jeslti já pobuřuji svými alko splašky který si ani nepamatuji tak váš textový výplod je stejné né-li nižší úrovně... Neřikám že nejsou někde problémy ale říci že oni nemají na to hlavičky.... FUCK OF NACI!
    19.4.2007 18:01 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    myslim, že ten notebook nehoří, cikáni si nevážej něčeho co dostanou zadara
    hmm
    19.4.2007 19:17 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Jo, jestli mě tady lidi považují za magora a blokují mě pro nepřípustný obsah, tak já tebe považuji za rasistu a člověka který má v hlavě nasráno a jestli páni ADMINI budou takovéto NACI hovada tolereovat tak pardón budu pánové zvracet a pozvracím nejen tebe ale i veškeré Adminstvo-SVINSTVO!
    19.4.2007 20:48 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    tak mě ignoruj
    hmm
    20.4.2007 09:31 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    Škoda. Na chvili jsem si i myslel že jsi normální. Bohužel to vypadá na pokročilé stadium schizofrenie..
    20.4.2007 13:09 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    :-) díky moc.
    21.4.2007 00:01 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Romales historiae
    to klidne muzes .. ale presne suhlasim s timto nazorem .. cikani si nevazi niceho co maj zadarmo ... presne jak je pet popsano vyse tak bych jim to ukazal a jestli to chces tak si na to do**ele vydelej ... proc mas mit nejaka privilegia za to ze jsi cikan, cernoch, cinan ... bilej kdyz bude chudej taksi to holt nekoupi a kdyz bude cernej tak to dostane ? ... tak at potom ten svet vypada tak jak vypada ... !!!
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.