abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 495 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    SLAVE

    Drzava skrbi za fizicno vzgojo ljudstva, posebno mladine, v svrho dviganja narodnega zdravja, narodne, delovne in obrambne sposobnosti.

    Ravna cedalje bolj popustljivo, dopusca se vsa svoboda. Oblast je pri nas ljudska.

    "Mi smo more krvi prolili za bratstvo I jedinstvo nasih naroda: e, necemo nikome dozvoliti da nam dira ili da nam ruje iznutra da se rusi to bratstvo I jedinstvo...."



    In The Army Now Do you remember what the draft-man said: "Nothing to do all day but stay in bed"

    You're in the army now In the army now

    You'll be the hero of the neighbourhood Nobody knows that you left for good

    In the army now Smiling faces on the way to hell But once you get there no one gives a damn

    In the army now

    Handgrenades flying over your head Missiles flying over your head If you want to survive, get out of bed

    In the army now Just ring out in the dead of the night The sergeant called: "Stand up and fight!"

    You're in the army now In the army now

    You get orders how to shoot on sight Got the fingers on the trigger But it don't seem right

    You're in the army now In the army now

    Night is falling and you just can't see Is this illusion or reality?

    In the army now Is this illusion or reality?

    Aktuální zápisy
    Nejčtenější za poslední měsíc Nejkomentovanější za poslední měsíc

    Invalidita pravicového Internetu

    9.5.2007 17:35 | Přečteno: 3049× | Slave

    Po prechádzaní rôznych fór a sajtov, abclinuxu nie je výnimkou, som si uvedomil, že slovenský a český Internet je tak trochu invalidný, dopadá prevažne na pravú nohu. Pravicové názory sú vo väčšine a poskytované informácie sú nevyvážené. Kopíruje vpodstate masmediálnu mašinériu, ktorá je tiež prevažne pravicová. Prečo je to tak?

    Jednostrané preferovanie informácií, nevyvážené reportáže, elitársky prístup k oponentovi, zamlčovanie niektorých skutočností, prekrucovanie pravdy, zavádzanie paralelnej virtuálnej reality praktizovali v minulosti už fašistické, nacionálno socialistické a komunistické režimy. Deje sa tak aj teraz, žijeme teda v totalite?

    Aby sme si rozumeli, vôbec mi nejde o to, aby bol slovenský a český Internet ľavicový, iba sa pýtam, prečo je súčasný stav taký nevyvážený, keď reálne rozloženie politických síl je diametrálne odlyšné. Pár dôvodov by mohlo existovať:

    U našej dnešnej pseudointeligencie sa tomu moc nedivím, že prezentuje primárne pravicové názory. Veď postupným vymývaním mozgov prechádza od malička. Stačí si zapnúť TV alebo pustiť nejakú gamesu na pc alebo hernej konzole. Ak neberiem do úvahy rôzne strieľačky, v ktorých treba vybiť čo najviac rusov, boľševikov, teroristov a iných nepriateľov podľa momentálnej politickej situácie, stačí sa pozrieť na hociktorú stratégiu založenú na ekonomických modeloch. Zvyčajne anarchia sa nachádza na najnižšom stupni a na najvyšších stupňoch kraľujú komunizmus, nasledovaný fašizmom a konečným najdokonalejším ekonomickým modelom je liberalizmus :D

    Vymývanie mozgov nasleduje na ďalších stupňoch škôl. Výsledkom sú vyrobení jedinci ktorí papagájujú (papouškují) prebraté, nie vlastné myšlienky a názory. A toto je masa, ktorá predovšetkým reprezentuje názorové spektrum slovenského a českého Internetu. Dôkazom toho sú takmer totožné vety od rôznych autorov podobajúce sa ako vajce vajcu, postrádajúce akékoľvek vlastné myšlienky alebo vlastnú skúsenosť.

    Už José Ortega y Gasset vo svojej knihe Vzbura davov napísal:

    Byť ľavicovým rovnako ako pravicovým je jeden z nespočetných spôsobov, ktorý si človek môže vybrať, ak sa chce stať imbecilom - oba tieto spôsoby sú v skutočnosti formami mravného ochrnutia. Okrem toho prežívanie týchto prívlastkov nie málo prispieva k ešte väčšiemu sfalšovaniu reality prítomnosti - falošnej už ako takej, keďže obracajú naruby politické skúsenosti, ku ktorým sa vzťahujú.

    Politika zbavuje človeka osamelosti a intimity, a preto hlásanie integrálneho spolitičtenia je jednou z metód, ktoré sa používajú k socializácii človeka. Politika sa ponáhľa, aby zhasla svetlá a všetky mačky boli čierne.

    Skôr než ma tu niekto nazve ľavičiarom alebo boľševikom, pripomeniem, že nie som zástancom jednostrannosti a nevyváženosti, keďže viem že Jang nemôže existovať bez Jin.

           

    Hodnocení: 48 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Preferujete
     (3 %)
     (53 %)
     (9 %)
     (11 %)
     (4 %)
     (20 %)
    Celkem 142 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    emorjino avatar 9.5.2007 17:52 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Hmm. Mě zase přijde, že český internet je zas*án levicovými s*ačkami. Tím nemyslím tvůj post, kve kterém se naopak projevuje ještě samostatné myšlení, které bohužel většině české levicové scény chybí, část se motá kolem (imho) neobjektivních blistů a jim podobných a další zbytek nezvládá základy práce s PC... Ale ona ani pravá část spektra na internetu za moc nestojí. Informace jsou neúplně a pokud chceš číst něco kvalitnějšího, musíš do angličtiny (případně jiného jazyka) tak jako tak..
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    Rezza avatar 9.5.2007 17:57 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Holt na internetu se vyskytuji vice lidi vzdelanejsi, ponejvice technickeho smeru, takze s aspon kouskem mozku a davaji tedy prednost pravici ;)
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 18:25 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    :-)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 22:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    to má být vzor těch klišé, o kterých autor blogu mluví? :-)
    kyknos avatar 10.5.2007 09:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Spíš popis reality a logické vysvětlení :o)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    10.5.2007 11:59 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Takto nejak som to chcel napisat. Vydlaci s hrablami na internet moc nechodia. Nebezpecenstvo lavicovych vlad je ale v tom, ze tuto masu dokazu zneuzit pre svoj prospech, viz. Fico a napr. rozkradacky v zdravotnictve, co sa teraz na Slovensku deju.
    Bosý v tráve avatar 10.5.2007 15:29 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Fico je asi taky laviciar - ako ja praviciar. Svojho casu sa vyjadril ze SMER je etatisticka strana. Lavicovu stranu v nasom parlamente ja bohuzial nevidim ziadnu. Co sa tyka toho rozkradania v zdravotnicve, snad mi tu nechces tvrdit, ze Zajac bol laviciar.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    10.5.2007 15:34 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Cakal som, ze zareagujes. Nesklamal si :)
    Bosý v tráve avatar 10.5.2007 15:35 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Ja som zasa cakal ze ty zareagujes zmysluplne :D
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 18:01 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Lidský druh upadá to je fakt... není to jenom tady a u Vás na Slovensku. Je to takový celosvětový mor a bojím se, že s tím už moc dělat nejde. Obyčejný člověk hloupne, stává se obětí propagandy, reklamy, zastrašování. Dělení politické scény na pravici nebo levici je již dávno přežité, na druhou stranu se ale na něm staví drtivá většina politické argumentace současnosti. Ano, je pár světých výjimek, ale ty v politice nebo mezi novináři stěží najdete. Je to takový menší ekosystém. Politici se drží koryt, stejně jako novináři. Pokud se novináři rozhodnou, že způsobí převrat, pravděpodobně se jim to povede, pokud se o totéž pokusí politici, situace dopadne podobně. Bežní lidé jsou pouze mediálně masírováni, zastrašováni "hrozbou terorismu", podpláceni různými způsoby, a slouží jako loutky těmto hráčům, udržujícím stabilitu tohoto ekosystému. Jedna chyba a celý svět může být zničen. Technologie na to jsou. Naše jediná obrana je samostatné myšlení. Pokud nebudeme slepě následovat tu či onu stranu, spíše se dohodneme a spíše vytvoříme stabilní ekosystém...

    Mno... asi jsem tu Naushiku neměl přečíst tak rychle... nějak mi to leze do hlavy :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    freshmouse avatar 9.5.2007 18:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    a) Co to je levice?

    b) Co to je pravice?

    c) Co to je kraj levice nebo pravice?

    Dělení na levici a pravici je jako z 19. století, dnes neodpovídá NIČEMU.
    freshmouse avatar 9.5.2007 18:15 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Mno. Teď jsem si zápisek dolouskal a přidávám:

    d) Když se mi zdá, že je něco nevyvážené (a nemusí to tak ve skutečnosti být), nebudu dovažovat jen proto, aby to vyvážené bylo...

    e) V každé době od slova až po dnešek se někomu zdálo, že je něco nevyvážené. Bohužel, já se necítím tak silný v kramflecích, abych se mohl stát kontrolorem vah... Někdo z vás ano?

    f) Co se týče her (slovo "gamesa" má znamenat co? nějakou nemoc?), tak je to jako s filmy z dob studené války (druhé světové války atd.)... V jednom táboře stříleli lidi z druhého tábora. Je to docela logické.

    g) To, že ostatní lidé jsou masa a "papouškuje názory", zavání elitářstvím, před kterým sám varuješ.
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 18:29 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    ad d) Zda sa ti, ze nieco dovazujem? ad e) Ani ja.. ad f) gamesa - hra (slang.) ad g) tomuto moc nerzumiem. Co zavana elitarstvom? Ta masa alebo papouskovani?
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    freshmouse avatar 9.5.2007 18:38 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    ad d) Nedovažuješ, ale ze zápisku jsem usoudil, že by ti tak vyhovovalo víc (jestli jsem to špatně pochopil, nebo jsem neporozuměl textu, pak se omlouvám).

    ad e) V tom případě nevím, proč říkáš, že se ti zdá nevyvážený. :-)

    ad f) Já jsem to pochopil, ale vnitřně nepřijal. ;-)

    ad g) Elitářstvím zavání to, že ostatní považuješ za masy a sebe za...
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 18:48 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    ad e) Ak pisem, ze internet je nevyvazeny, podla teba sa kvoli tomu chcem stat kontrolorom? Je to moja uvaha...

    ad g) Masou sa oznacuje hmota rovnakej konzistencie atd..., myslel som tym blizsie nespecifikovanu mnozinu uzivatelov internetu s rovnakym alebo prakticky totoznym nazorom. Zavana to asi takym elitarstvom ako oznacenie bolsevik pre vsetkych lavicovo alebo inak zmyslajucich ludi.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    10.5.2007 12:06 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Mne sa skor zda, ze je nespokojny, pretoze na internete nema dostatok ludi s rovnakym zmyslanim ake ma on :)
    Bosý v tráve avatar 10.5.2007 15:23 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Zdanie klame, podstatne ale je, ze ty si ssi zvoli tu spravnu vacsinu, teda vies odkial duju vetry ;)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    10.5.2007 15:34 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Njn, teraz si mi to nandal :)
    Bosý v tráve avatar 10.5.2007 15:39 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Robko, Robko kolko mas rokov? 10? Spusti si teda nejaku strielacku a nandaj im to ;)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    freshmouse avatar 10.5.2007 15:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Myslíš "gamesu"? Hahaha.
    Luk avatar 9.5.2007 18:34 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Hlavně je vhodnější používat dvojrozměrný prostor (pravo-levý, autoritářsko-liberální rozměr), který umožňuje lepší vyjádření politických postojů. Může to vypadat třeba takto (můj výsledek).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.5.2007 20:38 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Hm... zajímavé... hned jsem si udělal svůj profil a co se týče pravo-levé škály, tak mě to trochu překvapilo... vždycky jsem si myslel, že jsem spíš doprava... Mno... svět se nehroutí... a Gandhí je ve stejný časti jako já, tak můžu být happy:-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    9.5.2007 21:27 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Hmm, taky me prekvapilo, ze jsem tak nalevo... a to jsem volil stredo-pravici (ne, nedostali se do parlamentu). Doufam, ze se to tam automaticky uklada. http://politicalcompass.jpagel.net/printablegraph?ec=-4.50&soc=-3.59 Jj, Ghandi rulez! :)
    9.5.2007 21:38 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Sakra, neumim z toho udelat klikaci link... sorry. Jeste sousedime s Mandelou a Dalai Lamou (nojo, jsem linuxovy lama).
    9.5.2007 21:41 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Pod textem Váš komentář jsou tlačítka na základní html tagy. Odkaz je to s tím a mezi ostrými závorkami. Jinak syntaxe je téměř totožná s html (kromě pár omezení).
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    9.5.2007 23:12 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Diky moc! Live and learn.

    Jinak ja temto vecem skoro nerozumim. Jsem vlastne odjakziva klikac (pokud nepocitam svoje Atarko z detstvi) :( Si prectu ten HTML rychlokurz.
    9.5.2007 21:38 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Ono, když se člověk podívá na tu adresu, tak zjistí, že tam je ve skutečnosti uložen tvůj výsledek: ec=-4.50 (tedy někde kolem půlky vlevo) a soc=-3,59 (někde nad půlkou dole)... Takže je i není to automaticky uložené...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    9.5.2007 23:14 AltOS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Hehe, to mi vubec nedoteklo.

    To mam z toho, ze kombinuju Gambrinus ligu a compy :)
    10.5.2007 12:27 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Ja takisto :)
    freshmouse avatar 9.5.2007 20:47 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    V té anketě jsem se vším důrazně nesouhlasil (ne, že by mi to tak vycházelo; jen jsem to tak zkoušel) a vyšlo, že bych byl středovým liberálem se sklony k anarchii. ;-)
    10.5.2007 12:29 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Tak to bude potom chyba ankety, malo by to byt vyrovnane.
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 21:53 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Mne vyslo, ze som mierne napravo a viac liberalnejsie od Gandhiho, takmer totozne umiestnenie s Dalai Lamom :D Moj profil. Anarchoindividulista?
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 22:13 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Myslím, že to tam bylo spíš popsáno jako něco dobrovolný regionální kolektivismus... takže já to chápu tak, že něco jako oss komunita :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 22:15 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    :-)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Vykook avatar 9.5.2007 18:07 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    To bude zas flejm...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    Filip Dominec avatar 9.5.2007 18:10 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Neexistuje skutečný "střed". Politickou orientaci posuzujeme relativně - podle vlastního stanoviska. Mně internet nepřijde ani výrazně levicový ani výrazně pravicový a za jednoznačného stoupence pravice či levice se rozhodně nepovažuji.
    Filip Dominec avatar 9.5.2007 18:17 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Z tohoto hlediska je ovšem označovat něco za "nevyvážené" subjektivní a mně nepochopitelné. Podotýkám, že za "nevyvážené" byly označovány protikomunistické texty za minulého režimu. Radši bych toto slovo v politice vůbec nepoužíval.
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 18:39 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Ak ste moj zapis pozornejsie citali, nesnazil som sa vobec nic oznacovat, jedna sa ciste o moj subjektivny nazor a mam daleko od toho aby som niekomu nieco odporucal alebo prikazoval...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 20:52 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Z tohoto hlediska je ovšem označovat něco za "nevyvážené" subjektivní a mně nepochopitelné. Podotýkám, že za "nevyvážené" byly označovány protikomunistické texty za minulého režimu. Radši bych toto slovo v politice vůbec nepoužíval.
    Dnes místo toho používají "neobjektivní".
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 18:35 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Samozrejme, stanovisko je vzdy subjektivne, ovplyvnene vlastnymi skusenostami. Problem nastava vtedy, ked sa clovek vdaka svojim nedostatocnym skusenostiam rozhoduje vdaka interpretovanym skusenostiam (ktorych obsah moze byt posunuty).
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Filip Dominec avatar 9.5.2007 18:54 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    "Posunutý obsah." Opět - oproti čemu? Promiň, buďto je tento blogpost jen takovým bezcenným a nešťastným výkřikem nebo jsem jej ani za mák nepochopil. A nevím, jestli podobné blogy víc neškodí a nematou, než pomáhají a uvádějí na pravou "vyváženou" cestu.

    Nemluvě o člověkohodinách, které se vyplýtvají, protože to vždy řada lidí (podobně hloupých jako já, jak vidíš) nechce nechat bez komentáře. Pak se tu rozvíjí blbé žabomyší diskuse o tom, jestli je lepší pravice, protože odměňuje pracovité místo lenochů, nebo levice, protože odměňuje férové místo loktařů. Ach jo.

    Tohle je ABCLinuxu. Linux není ani levicový ani pravicový.
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 19:13 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Chytate ma tu za slovicka, posunuty obsah = polopravda, skreslenie, deformacia, dezinformacia...

    Ano Linux nie je pravicovy ani lavicovy, tvori ho roznoroda komunita. Priblizna politicka orientacia Torwaldsa mi je jasna, Stallman tiez verejne deklaruje svoje nazory, ktore sa ani zdaleka nedaju nazvat pravicovymi, napriek tomu sa GNU a Linux tak dobre doplnaju. Nie je to nahodou tym, ze netrpia na deformaciu pravej nohy? Toto by mohla byt ta vyvazenost, ktoru som mal na mysli vo svojom poste.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 19:42 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Naopak na deformaciu pravej nohy trpi Bill Gates a MS Windows, tak to potom aj vyzera s tym softverom, ked uz teda sme pri tom softveri.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 18:52 Radim
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Takže já se považuji za pravicově smýšlejícího člověka, jelikož nesouhlasím z Paroubkovou politikou zadlužování a parazitování na všem co má prachy.

    Jinak myslím si že dělení na levici a pravici je v současné době (pouze 17 let po sametové revoluci) je opět na místě.

    Internet je až na sídlo levičáků typu Respekt pravicový, jelikož se na internetu objevují většinou úspěšná, bohatá a inteligentní stvoření a kolik lidí co mají tyhle klady tíhne k levici, pomineme li levicové diktátory, mohu říci, že velice málo.

    Jinak že ve školách převládaj pravicové názory, u nás jsou někteří učitelé enchutní pacifisté a zdá se mi, že asi k té levici tíhnou více, ale to je jejich věc. Nejhorší je jeden dědula, co nás nutí pracovat ve socialistickém stylu (jednou ty kameny přetáhnete z bodu A do bodu B a další hodinu se opět tahají, ale z bodu B do bodu A).
    freshmouse avatar 9.5.2007 19:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Koukám jako blázen...

    a) Kdybych byl levičákem (viz výše, co si myslím o dělení na pravici a levici), byl bych jím i přesto, že je levičákem jakýsi Paroub.

    b) Respekt levicový? Většinou mu "levičáci" vyčítají, že je pravicový. To je guláš! :-D (Nehledě na to, je za pravicovou cenu, srovnatelnou snad jen s 2600 svázanými fotografiemi Jirky Paroubka. ;-))
    9.5.2007 19:26 Arnost
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicoveho Internetu
    Nechci Respekt skatulkovat, ale rozhodne je tam dost na muj vkus prilis levicovych (ve smyslu zduraznovani solidarity oproti rovnym pravidlum) clanku.
    Luk avatar 9.5.2007 20:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicoveho Internetu
    Přinejmenším blogy na Respektu jsou dost pravicové. I já se snažím, aby byly ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.5.2007 23:00 Torquill
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicoveho Internetu
    Respekt si stále ještě dopřávám v tištěné podobě, o blozích tedy nemám takový přehled.
    Luk avatar 10.5.2007 09:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicoveho Internetu
    Občas i do tištěného prosákne něco z blogů. Například nedávno můj "Důkaz Googlem" (je to jen část blogpostu).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.5.2007 18:58 tommy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    chyba mi v tej ankete preferujem vlastny nazor nie cudzi.
    9.5.2007 21:00 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Já jsem ten objektivní/morální/myslící, kdo má jiný názor je jen blbec s vymytým mozkem.

    Sorry, ale názor sepsaný v tomto blogpostu nelze považovat za nějaký výplod hlubokého přemýšlení. Naopak, je to to nejjednodušší řešení pro líné.

    A ještě horší je to trapné vymlouvání "já nic, já nejsem levičák, já chci vyváženost, já nesoudím"... Pokud chceš tohle tvrdit, tak to nesmíš napsat pod pamflet o vymývání mozků.
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 22:04 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Predpokladas ze sposob tvojho uvazovania je totozny s tym mojim. Toto si samozrejme myslia vsetci autoritari...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 21:39 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    U našej dnešnej pseudointeligencie sa tomu moc nedivím, že prezentuje primárne pravicové názory.

    Typické označenie ľavice,s dehonestujúcim akcentom, niekoho kto má iné zmýšľanie.

    Pravý a nie pseudo intelektuál by mal byť asi len ten ľavicový? Intelektuál má predovšetkým samostatné,nezáviské postoje,pravda určítá inklinácia a sympatizácia k ľavici/pravici existuje. A že väčšinou asi k pravici,tak asi preto,že vedia samostatne uvažovať.....
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 22:00 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Sam si sa zaradil, potvrdzujes napisane ;)
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 22:24 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Ja sa nikam nepotrebujem zaraďovať,vystačím si sám.....
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 22:33 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Intelektuál má predovšetkým samostatné,nezáviské postoje,pravda určítá inklinácia a sympatizácia k ľavici/pravici existuje. A že väčšinou asi k pravici,tak asi preto,že vedia samostatne uvažovať.....

    Myslel som, ze sa radis k tej vacsine. Intelektual inklinujuci k lavici nevie samostatne uvazovat? Mozes to trochu rozviest?
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 23:01 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Áno,lebo samostatná úvaha a individualizmus v myslení a konaní ho privedie k tomu,že svoj život.štýl,vzdelanie,pracovné aktivity ,voľný čas atd. si chce zorganizovať predovšetkým on sám a nebude sa spoliehať prípadne vy-zneužívať pomoc a prostriedky niekoho iného resp.štátu. To sú princípy viac pravicové. Inak proti intelekuálom preferujúcim ľavicu nič nemám a samostatné myslenie im neupieram,tak som to samozrejme nemyslel. Len sa im trošku čudujem...
    Bosý v tráve avatar 9.5.2007 23:42 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Áno,lebo samostatná úvaha a individualizmus v myslení a konaní ho privedie k tomu,že svoj život.štýl,vzdelanie,pracovné aktivity ,voľný čas atd. si chce zorganizovať predovšetkým on sám a nebude sa spoliehať prípadne vy-zneužívať pomoc a prostriedky niekoho iného resp.štátu. To sú princípy viac pravicové.
    Nemyslim si ze tebou uvedene atributy su atributmi len pravice, tiez vyznavam tieto hodnoty, napriek tomu sa za praviciaka nepovazujem. Tiez si nemyslim ze su to hodnoty takych pravicovych ideologii ako fasizmus resp. z laveho spektra komunizmus.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    9.5.2007 23:49 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    tak to sú extrémy,tie sem hádam nepatria.Inak O.K
    nooneanymore avatar 9.5.2007 22:45 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Už to, že se ozývá tolik protestujících hlasů, svědčí o tom, že na internet chodí diskutovat hlavně pravičáci a články píšou především pravičáci. Není divu: pravičáci jsou opravdu většinou bohatší a vzdělanější, a proto mají k internetu přístup. Je ale ostuda národa, že neexistuje dostatek svědomitých a soucitných vzdělaných lidí, kritických k dnešní společnosti z principu, kteří by se zastali právě těch méně chytrých nebo jen smolařů, kteří se nenarodili do správné rodiny. Místo soucitu čtu na každém řádku, že proletariát jsou paraziti, že levičáci jsou apriori blbí. Leckdy je oponent vulgárně urážen a nikdo se proti tomu neohradí, nýbrž přitakávají. Já jako levičák musím snášet tolik nesmyslů, poslouchat hromadu lží, ale nikdy jsem nikomu nevynadal do vola či něčeho horšího. Paradoxně jako stoupenec "diktatury proletariátu v dobách nouze" se chovám demokratičtěji než většina lidí, přirovnávajících komunismus k fašismu.

    Dále mě zaráží neflexibilita pisatelů či diskutujících. Já argumenty pravičáků jsem schopen pochopit, leckdy je uznávám, protože svět není černobílý, ale u pravicových diskutérů slyším jen, že se mám se svými názory jít vycpat a nic víc. Pravičáci si myslí, stejně jako náš pravicový prezident, že rozumí umění, globálnímu oteplování, řízení podniků, makroekonomii i mikroekonomii, sociálním problémům. Já si to nemyslím - nejsem elita. Proto asi sklidím nyní od "elity" hromadu posměšků a urážek.
    9.5.2007 22:58 Torquill
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Já argumenty pravičáků jsem schopen pochopit, leckdy je uznávám, protože svět není černobílý, ale u pravicových diskutérů slyším jen, že se mám se svými názory jít vycpat a nic víc. Pravičáci si myslí, stejně jako náš pravicový prezident, že rozumí umění, globálnímu oteplování, řízení podniků, makroekonomii i mikroekonomii, sociálním problémům. Já si to nemyslím - nejsem elita. Proto asi sklidím nyní od "elity" hromadu posměšků a urážek.
    Tak si to chlape ujasni, bud hlásej, že svět není černobílý, nebo že pravičáci jsou .....

    Když po zdůraznění své empatie hned (poměrně troufale) generalizuješ a všechny pravičáky hodíš do jednoho pytle, na který dáš nálepky typu "povýšení", "nafoukaní", "neschopní diskuse", "arogantní", "sprostí", tak ti tu tvoji schopnost nevidět svět černobíle těžko někdo uvěří.
    nooneanymore avatar 9.5.2007 23:25 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Svět ve svých problémech není černobílý, ale osazenstvo diskuze zde na tomto serveru bych černobíle viděl.
    9.5.2007 22:58 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Pravičáci zřejmě mají lepší možnosti, nebo větší chuť se na internetu hádat, ale když se na to podívám odhadem ze statistického hlediska, tak vydím, že poměr těch co urážejí a těch, co diskutují rozumně, je na obou stranách pomyslného spektra (s kterým, jak jsem napsal výše moc nesouhlasím) přibližně stejný. Existují svědomití, vzdělaní a soucitní lidé, ale nejsou, na rozdíl od těch uřvaných, vidět. "...kteří se nenarodili do správné rodiny" - co mi to jenom připomíná... aha červený trpaslík... tak to nic... Proletariát bych sice parazity nenazval, ale daleko k tomu nemají, jenže většina diskutijících také zapomíná, že proletariát != levice, ačkoliv na levé straně spektra je. Jinak já jsem proti jakékoliv diktatuře a je jedno jestli je doba nouze nebo hojnosti. Diktátorský režim je prostě pro mě nepřípustný a (nejen) z tohohle hlediska je naopak přirovnání komunismu (nebo ještě lépe stalinismu) k fašismu trefné.

    Opět, já tohle slýchám často i od "levičáků". Posměšky nesklízíš od elity ale od stáda. Elita (v dobrém slova smyslu) se vyznačuje mimo jiné kultivovaným, inteligentním vystopováním. Nicméně když se ta elita myslí ironicky, a jestli jsem dobře pochopil ty tvoje uvozkovky tak jsi ji tak i myslel, tak nezbývá než souhlasit.
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    9.5.2007 23:00 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    No potěš pánbu... jak jsem tohle mohl napsat... v prvním souvětí má samozřejmě být vidím
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    9.5.2007 23:40 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Hlavně, že píšeš konzistentně - pevný postoj se cení. :-D
    10.5.2007 09:29 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Hups... budu si muset dávat větší pozor (a alespoň jednou si to přečíst, než to odešlu). Není tady nějaká fuknce na editaci starých příspěvku v diskusi? Nebyla by od věci... :-D
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    9.5.2007 23:06 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Já jako levičák musím snášet tolik nesmyslů, poslouchat hromadu lží, ale nikdy jsem nikomu nevynadal do vola či něčeho horšího. .
    Platí to aj opačne..
    nooneanymore avatar 9.5.2007 23:16 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Souhlasím. Ale já narozdíl od protistrany nepovažuji své výtvory za elitní a nekřičím v davu, že nejsem dav.

    Diktaturu obecně nepropaguju, ale to mi snad rozumí každý. Nebo ne?
    9.5.2007 23:20 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    rozumná reč,hulákať tu hádam nikto nechce.
    10.5.2007 16:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    +1

    já nevím, proč si prakticky každý byť jen trochu úspěšnější člověk myslí, že všichni mají stejné šance jako on, a pokud zrovna tolik nevydělávají, tak že je to vinou jejich lenosti, že přeci každý může začít podnikat a vydělávat miliony, když teď máme tu úžasně svobodnou démográcii ...

    typicky třeba v diskusích na téma školného tací s oblibou tvrdí, že nějakej jejich známej Pepík či Frantík vystudoval, aniž by dostal korunu od rodičů, že celou dobu při studiu makal, a tudíž že není problém zavést školný, že to co zvládl Pepík musí dát každej ... fakt, že ten Pepík je jeden ze sta a ostatním není shůry dáno, směle ignorujou, podle nich je to jen o píli, přitom třeba to, že ne každej je schopen dělat světový rekordy ve sportu, i kdyby cvičil do roztrhání těla, nemaj problém uznat
    10.5.2007 18:36 Predator | skóre: 23 | blog: FreeBSD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Je to tak, skutočne je to, či človek bude mať úspech alebo nie, o veľa veciach, a to, či je hlúpy a lenivý, zďaleka nie je jedinou ani postačujúcou podmienkou toho, či človek zbohatne alebo nie. Je predsa toľko iných faktorov - napríklad mať šťastie na to byť v správny čas na správnom mieste, mať bohatú rodinu, silné politické pozadie, riešiť si štartovací kapitál cez nejaké nelegálne či pololegálne aktivity. Často stačí iba nejako (to je jedno ako) získať vstupný kapitál a začať ho obracať. Po tridsiatom milióne sa už väčšinou nikto nepýta, ako si zarobil ten prvý ... a možno sa hrať na bezúhonného, schopného, úspešného, pohŕdajúceho tými pod ním.

    Poznám dosť inteligentných a schopných ľudí, ktorí žijú skromne a o tom, že by zbohatli, ani nesnívajú. A poznám aj dosť takých, ktorí majú doslova "v hlave nakadené", a napriek tomu si užívajú luxus a bohatstvo. A tak je to všade vo svete. Taká Paris Hilton či celebrity typu 50cent sú asi veľkí intelektuáli, že ... a naši univerzitní vedci sú asi podľa našej pravicovej "elity" úbohí hlupáci nehodní úcty spoločnosti, keď sa napriek svojmu inteligenčnému potenciálu pretĺkajú od výplaty k výplate.

    Nie je to o závisti. Chcem len poukázať na to, že obľúbený recept na "americký sen" sa nedá používať ako pravidlo a otrepávať ho oponentom o hlavu.
    FreeBSD zvládne fakt každý .... ak ho bude chápať ako FreeBSD.
    Luk avatar 10.5.2007 20:27 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    já nevím, proč si prakticky každý byť jen trochu úspěšnější člověk myslí, že všichni mají stejné šance jako on, a pokud zrovna tolik nevydělávají, tak že je to vinou jejich lenosti, že přeci každý může začít podnikat a vydělávat miliony, když teď máme tu úžasně svobodnou démográcii
    Stejné šance samozřejmě nikdo nemá. Kdo se narodí jako imbecil, těžko se bude chovat jako génius. Nikdy to nebude tak, že by každý mohl vydělávat miliony (samozřejmě pokud se měna neznehodnotí tak, jako v některých státech, kde centrální banka zběsile emitovala peníze, aby se zalátaly díry v rozpočtu).

    Ale bohužel, spousta lidí má na výrazně víc, než jak na tom jsou. A skutečně je to dáno leností - samozřejmě většinou vrozenou (čili za to opravdu nemohou). Je v pořádku, když jsou lidé odměňováni podle toho, jak si ostatní lidé cení jejich přínosu (jaký mají zájem o jejich práci), který je ohodnocen penězi. Společnost by měla pomáhat jen těm, kdo se nezaviněně dostali do špatné situace, ale rozhodně ne těm, kterým se jen nechce pracovat.

    Dnes jsem viděl ve zprávách reportáž o chráněné dílně v Pardubicích. Podařilo se jim sehnat 5 lidí (plán byl nejdřív 30, později 50), přestože jen pardubický úřad práce má v evidenci přes 1000 nezaměstnaných se zdravotním postižením. Ať mi nikdo netvrdí, že se nikdo z nich na dané práce nehodí.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bosý v tráve avatar 10.5.2007 20:51 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Dnes jsem viděl ve zprávách reportáž o chráněné dílně v Pardubicích. Podařilo se jim sehnat 5 lidí (plán byl nejdřív 30, později 50), přestože jen pardubický úřad práce má v evidenci přes 1000 nezaměstnaných se zdravotním postižením. Ať mi nikdo netvrdí, že se nikdo z nich na dané práce nehodí.

    Problémom bude pravdepodobne mzda. Z toho vyplýva niekoľko ďalších faktorov. Človek pracujúci za nízku mzdu degraduje sám seba - sám seba podhodnocuje. Čas strávený v takejto práci je neefektívne vynaložený. Ten čas môže venovať trebárs štúdiu na zvýšenie svojej kvalifikácie a zvýšeniu svojej hodnoty na trhu práce. Ďalším z faktorov je, že mu hrozí doslova zahrabanie sa na dlhšiu dobu na takto slabo platenom pracovisku. Takáto práca totiž nie je východiskom z jeho situácie.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Luk avatar 10.5.2007 23:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Jak se říká, bez práce nejsou koláče. Přesto si dost lidí myslí, že opak je pravdou - a že ostatní mají povinnost se postarat o to, aby měli koláče i bez práce.
    Čas strávený v takejto práci je neefektívne vynaložený. Ten čas môže venovať trebárs štúdiu na zvýšenie svojej kvalifikácie a zvýšeniu svojej hodnoty na trhu práce.
    Nevěřím tomu, že většina lidí na podpoře nějak pracuje na zvyšování své kvalifikace. Věnují ho v lepším případě lenošení, v horším práci načerno. Vzdělává se jen relativně malá část nezaměstnaných.
    Ďalším z faktorov je, že mu hrozí doslova zahrabanie sa na dlhšiu dobu na takto slabo platenom pracovisku. Takáto práca totiž nie je východiskom z jeho situácie.
    To je právě omyl. Kdo delší dobu nepracuje ani nedělá něco, co má povahu práce, velice rychle zakrňuje. Má čím dál větší problém dělat souvisleji nějakou pracovní činnost, ztrácí smysl pro odpovědnost (pokud ho tedy měl), klesají znalosti a dovednosti. Je lepší dělat jakoukoli práci, i špatnou, mimo obor, bídně pracovat, než hnít na podpoře. Zahrabání hrozí jen tomu, kdo se má sám tyto tendence. Je totiž vždy lepší mít při hledání práce něco v zádech (a tedy mít výchozí pozici), než jít z úplné nuly.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    10.5.2007 21:01 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu

    Dnes jsem viděl ve zprávách reportáž o chráněné dílně v Pardubicích. Podařilo se jim sehnat 5 lidí (plán byl nejdřív 30, později 50), přestože jen pardubický úřad práce má v evidenci přes 1000 nezaměstnaných se zdravotním postižením. Ať mi nikdo netvrdí, že se nikdo z nich na dané práce nehodí.
    To mi pripomenulo jednu reportáž z východného Slovenska v ktorej starosta ponúkal prácu v kolónii so 100% nezamestnanosťou a kedže sa nikto nehlásil obrátil sa na konkrétnu osobu ktorá reagovala slovami: "A prečo práve ja?"
    10.5.2007 21:03 Predator | skóre: 23 | blog: FreeBSD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Je v pořádku, když jsou lidé odměňováni podle toho, jak si ostatní lidé cení jejich přínosu (jaký mají zájem o jejich práci), který je ohodnocen penězi.
    Nie. Je to iba všeobecne šírená spoločenská ilúzia, ktorá v spoločnosti udržiava zdanie akej-takej spravodlivosti a drží ľudí v pasivite. V skutočnosti odmena ľudí vôbec nesúvisí s ich spoločenským prínosom, ba ani s tým, aký záujem je o produkt ich práce (častokrát skôr nepráce).

    Aký je spoločenský prínos napríklad takého výpalníka? Alebo človeka, ktorý si po politickej línii zariadil miesto v dozornej rade veľkého podniku a za to, že sa dvakrát do mesiaca pôjde prespať na schôdzu, zarobí mesačne toľko, čo ľudia skutočne pracujúci v danom podniku za dva až päť rokov? Aký je spoločenský prínos politikov, ktorých má väčšina ľudí plné zuby a napriek tomu stále nájdu cestu ako vyplávať hore? Aký je prínos nagélovaného šaša, ktorý prečíta správy z čítačky a za to berie peniaze, aké sa ľuďom pracujúcim po nočných smenách na týždňovkách, lekárom, inžinierom a iným profesiám ani nesnívajú? Je skutočne prínos nehanebnej fľandry otŕčajúcej rozkrok všade, kde tuší kameru, viac, ako prínos špičkového programátora? Dáva spoločnosti viac bezcharakterný tunelár ako známy neurochirurg?

    Nie. Táto spoločnosť degeneruje a do jej vedenia sa postupne dostávajú vrstvy, ktoré by v normálnej fungujúcej spoločnosti boli marginalizované. Cena práce už nemá žiaden súvis s tým, ako je práca prospešná spoločnosti. Z pôvodnej dobrej myšlienky sa stala jej karikatúra, ktorá dnes iba maskuje skutočný stav veci. Ten je alarmujúci

    Svet, v ktorom žijeme, je iba veľká pyramídová hra. Nič menej a nič viac.
    FreeBSD zvládne fakt každý .... ak ho bude chápať ako FreeBSD.
    Luk avatar 10.5.2007 23:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Nie. Je to iba všeobecne šírená spoločenská ilúzia, ktorá v spoločnosti udržiava zdanie akej-takej spravodlivosti a drží ľudí v pasivite. V skutočnosti odmena ľudí vôbec nesúvisí s ich spoločenským prínosom, ba ani s tým, aký záujem je o produkt ich práce (častokrát skôr nepráce).
    Nikdo zatím nevymyslel lepší v praxi uplatnitelný způsob, jak to dělat. Systém "nabídka-poptávka" je špatný, ale ostatní jsou ještě horší.
    Aký je spoločenský prínos napríklad takého výpalníka?
    Výpalník je zločinec, který má být stíhán, odsouzen a potrestán.
    Alebo človeka, ktorý si po politickej línii zariadil miesto v dozornej rade veľkého podniku a za to, že sa dvakrát do mesiaca pôjde prespať na schôdzu, zarobí mesačne toľko, čo ľudia skutočne pracujúci v danom podniku za dva až päť rokov?
    O tom rozhodli lidé - tím, že si ve volbách vybrali své zástupce a ti tam tohoto člověka dosadili.
    Aký je spoločenský prínos politikov, ktorých má väčšina ľudí plné zuby a napriek tomu stále nájdu cestu ako vyplávať hore?
    Většina lidí ho má plné zuby, ale přesto ho volí. Nebo k volbám raději vůbec nechodí, čímž tito lidé dávají najevo, že nechtějí tyto věci ovlivňovat.
    Aký je prínos nagélovaného šaša, ktorý prečíta správy z čítačky a za to berie peniaze, aké sa ľuďom pracujúcim po nočných smenách na týždňovkách, lekárom, inžinierom a iným profesiám ani nesnívajú?
    Může to jít dělat každý. Já osobně bych to dělat nešel, už proto, že nerad mluvím do kamery nebo mikrofonu.
    Je skutočne prínos nehanebnej fľandry otŕčajúcej rozkrok všade, kde tuší kameru, viac, ako prínos špičkového programátora?
    Přínos přisuzují lidé, kteří za to jsou ochotni platit.
    Dáva spoločnosti viac bezcharakterný tunelár ako známy neurochirurg?
    Tunelář je zločinec. Není to nic jiného než určitý druh zloděje. Není rozdíl mezi člověkem, co vykrádá byty, a tím, co tuneluje firmy. Je to prostě zločinec.
    Nie. Táto spoločnosť degeneruje a do jej vedenia sa postupne dostávajú vrstvy, ktoré by v normálnej fungujúcej spoločnosti boli marginalizované. Cena práce už nemá žiaden súvis s tým, ako je práca prospešná spoločnosti. Z pôvodnej dobrej myšlienky sa stala jej karikatúra, ktorá dnes iba maskuje skutočný stav veci. Ten je alarmujúci
    Taková slova zaznívala už ve starém Řecku, Římě apod. Normálně fungující společnost je ta, co máme - je to prostě společnost složená z lidí, chybujících, toužících po vlastním prospěchu. Jiné to nebude. Může se to jen drobně vychylovat, ale dokonalá společnost tu nebude. Ne s lidmi.
    Svet, v ktorom žijeme, je iba veľká pyramídová hra. Nič menej a nič viac.
    Svět je takový, jaký si ho uděláme. Níc víc, nic míň.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    nooneanymore avatar 11.5.2007 09:21 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Tady je vidět typický přístup pravice: nynější společenský systém je z dosavadních nejgeniálnější, takže jej není nutné měnit ani zlepšovat. Takže vlastně bychom v tomhle morálním bahně měli zůstat napořád. Takováto filozofie bere neprivilegovaným naději a dává ji lidem těžícím z dnešní situace. Pravice neuznává teorii společenského vývoje?

    Levice alespoň naději lidem dává a snaží se přinášet recepty. Někteří vidí cestu ve zlepšování kapitalismu, druzí zase v jeho porážce a usilovném vytváření nového řádu (předbíhám oponenty: stálo to oběti. Pravice nám však oproti levici dosud nabídla "vylepšení" kapitalismu v podobě vojenských junt, koncentračních táborů (pamatujte: v minulém století už Britové), kolonializmu a preventivních válek (za pomoci pseudosocialistického Blaira), takže je vůbec někdo lepší? Je-li, kdo?)

    Tady někde něco padlo o chráněných dílnách: kdo odebírá dílnám dotace? Kdo chce tržní společnost bez výjimek? A je to v pořádku?
    11.5.2007 19:44 Largo | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    1.Tady je vidět typický přístup pravice: nynější společenský systém je z dosavadních nejgeniálnější, takže jej není nutné měnit ani zlepšovat.

    To trvdili komunisti o socializme a mýlili sa

    2..Levice alespoň naději lidem dává a snaží se přinášet recepty.

    Neviem o žiadnom,nedalo by sa konkrétnejšie?Mne nádeje vzalae

    3.Pravice dosud nabídla "vylepšení" kapitalismu v podobě vojenských junt, koncentračních táborů (pamatujte: v minulém století už Britové), kolonializmu a preventivních válek (za pomoci pseudosocialistického Blaira), takže je vůbec někdo lepší? Je-li, kdo?)

    A čo tak ľavicovy vojenský a diktátorský režim v Nicarague,Kube,Sev.Kórei,Kambodži,Čine,Angole..., kolonializmus neruských krajín v rámcii SSSR a ich satelitov a ich okupácia,gulagy,genocída vlastného národa,Afganistán atd. Je to málo?A to v mene ľavicovej ideológie
    Luk avatar 12.5.2007 00:20 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Tady je vidět typický přístup pravice: nynější společenský systém je z dosavadních nejgeniálnější, takže jej není nutné měnit ani zlepšovat.
    Tohle je typický omyl. Někteří lidé to možná tvrdí, ale spousta jiných nikoli (včetně mě). Měnit systém za úplně jiný mi vhodné nepřipadá - nevidím totiž žádný takový, který by byl lepší než tento a současně byl realizovatelný (protože např. komunismus realizovatelný není).

    Pro zlepšování je prostor vždycky. A třeba v ČR je pořádně velký. Například ve vymahatelnosti práva jsme na tom zatraceně bledě. To dává obrovské možnosti podvodníkům a podobné chátře.
    Pravice neuznává teorii společenského vývoje?
    To řekl kdo?
    Pravice nám však oproti levici dosud nabídla "vylepšení" kapitalismu v podobě vojenských junt, koncentračních táborů (pamatujte: v minulém století už Britové), kolonializmu a preventivních válek (za pomoci pseudosocialistického Blaira), takže je vůbec někdo lepší? Je-li, kdo?)
    Tady je problém už v tom, co je pravice. Jedna věc je ekonomická osa (pravo-levá), druhá pak osa osobních svobod (liberálně-autoritářská). Extrémně autoritářský režim může být pravicový (á la Pinochet), stejně jako levicový (á la Stalin).

    Většina režimů (a politických stran) se tradičně kloní na stranu autoritářskou, do té liberální části jdou ojediněle. Je to logické - politici by se museli vzdát větší části své moci, což by jim bylo proti srsti.

    V některých případech je to ještě zajímavější. Třeba Strana zelených je v mnoha věcech poměrně hodně liberální, ale v otázkách životního prostředí má silně autoritářské postoje.
    Tady někde něco padlo o chráněných dílnách: kdo odebírá dílnám dotace? Kdo chce tržní společnost bez výjimek? A je to v pořádku?
    Nejdřív připomenu, že toho levicové vlády za 8 let moc neudělaly - zdravotně postižených bez práce je velké množství. Ona je navíc otázka, jestli to vůbec dělat současným způsobem, který není příliš efektivní. Řešení se totiž zredukovalo na pouhé rozhazování dotací, podobně jako u mnohých jiných případů.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.5.2007 09:45 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Není rozdíl mezi člověkem, co vykrádá byty, a tím, co tuneluje firmy.

    Hele, nekriminalizuj nase celne podnikatele. Nejmenovana vladni strana je na to hakliva.

    nooneanymore avatar 11.5.2007 09:06 nooneanymore | skóre: 14 | blog: Smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Lepší negativní případy, tedy neužitečnosti, ale neodpovídajících vysokých odměn: hokejista, fotbalista aj. prof. sportovci, modelky, modelové. Někteří hráči na burze by sem taky mohli patřit. Dále pak "dosud bezúhonní" podnikatelé typu Pitr. Jinak mzdu těchto lidí určuje to, kolik jsou lidi ochotni zaplatit, takže souhlasím: dnes se za práci neodměňuje podle společenského přínosu.
    11.5.2007 22:17 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Jinak mzdu těchto lidí určuje to, kolik jsou lidi ochotni zaplatit
    Což je jednoduše tolik, kolik ti lidé považují sportovce a modelky za přínos pro sebe ;-). Pokud nějaký manažer podepíše smlouvu s Kate Moss, nedělá to z nějakého osobního rozmaru, ale prostě předpokládá, že její jméno přitáhne pozornost lidí ke značce, tudíž je přínosem. Naopak mě by nedal ani korunu, protože já mu nepřitáhnu nikoho a znalosti programování, nebo Linuxu mi v tom prostě nepomohou, takže pro něj přínosem nejsem.

    Nějaké hodnocení společenského přínosu je dobré jenom pro sociální inženýry, ale v praxi je to zhola nemožné.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Luk avatar 11.5.2007 23:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Lepší negativní případy, tedy neužitečnosti, ale neodpovídajících vysokých odměn: hokejista, fotbalista aj. prof. sportovci, modelky, modelové.
    Jejich odměny jsou odpovídající. Někdo je ochoten jim tyto odměny ze svých peněz zaplatit.
    Někteří hráči na burze by sem taky mohli patřit.
    Jde o to, kdo je to ten hráč na burze. Buď jím může být míněn spekulant, který pracuje se svými penězi a kromě zisku též nese vysoké riziko ztráty. Nebo za něj lze považovat makléře, který činí totéž, ovšem s cizími penězi. Protože mu ale byly svěřeny dobrovolně, i jeho odměna je výrazem toho, nakolik si ho někdo cení.
    Dále pak "dosud bezúhonní" podnikatelé typu Pitr.
    Pitr je pravomocně odsouzený zločinec. Bohužel se zatím mistrně vyhýbá nástupu do věznice a česká justice ho tam není schopna dostat.
    dnes se za práci neodměňuje podle společenského přínosu
    Dnes se za práci odměňuje právě podle společenského přínosu. Ten lze totiž nejlépe vyjádřit tím, na kolik peněz je člověk ceněn.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bosý v tráve avatar 12.5.2007 00:16 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Dnes se za práci odměňuje právě podle společenského přínosu. Ten lze totiž nejlépe vyjádřit tím, na kolik peněz je člověk ceněn.
    Zaujima ma teda ako v tom pripade vysvetlis z pravicoveho hladiska regulaciu miezd u zamestnancov, myslim ich strop.
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Luk avatar 12.5.2007 00:23 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Jaký strop? Nevím o tom, že by mzdy měly v ČR nějaký strop. Vím pouze o dolní hranici, kterou je obecná minimální mzda, resp. minimálních mzdy pro jednotlivé třídy.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Bosý v tráve avatar 12.5.2007 00:44 Bosý v tráve | blog: Slave | bezdomovec, inak hore z osady
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Motorem každé ekonomiky jsou tvořiví a pracovití lidé. I v Česku budou nabývat na významu pracovníci ve výzkumu a podnikatelé schopní přijít s inovativní myšlenkou, vyvinout unikátní produkt a prosadit jej na zahraničních trzích. Totéž platí i pro ty politiky, kteří si uvědomují, že není možné pouze opravovat již existující chyby, ale že je třeba také předvídat a formovat zítřejší podobu ekonomiky. Prostor pro vylepšení vidíme jak v rovině ekonomické, tak i politické. Pokud jde o tu ekonomickou – čeští podnikatelé si dosud nevypěstovali chuť zdravě riskovat. Velká čest výjimkám. Důsledkem je, že stále spíše jen reagujeme na vývoj a konkurenci přicházející ze zahraničí, místo abychom nutili okolí reagovat na nás. Naše firmy musí pochopit, že pokud nebudou s cizími podnikateli soutěžit na jejich trzích, musí se vyrovnat s nevýhodnou situací, kdy budou čelit zahraniční konkurenci doma. Kdo chce být konkurenceschopnější, musí také více investovat, což většinou také znamená více se zadlužit. Co do politických omezení, největší hrozbou pro další růst ekonomiky je „mzdový strop“. Jsme v situaci, kdy nadále nemůžeme a neměli bychom soutěžit s Rumunskem, Bulharskem nebo i Slovenskem v nabídce levné pracovní síly. Přitom nám však vysoké zdanění práce zabraňuje konkurovat Německu, Irsku a vlastně jakékoli rozvinuté zemi ve vysokopříjmové sféře. Český daňový systém tvrdě dopadá na ty, kteří investovali do svého vzdělání a tvrdě pracovali, aby získali dovednosti vysoce ceněné na trhu práce. Takoví zaměstnanci mají nižší čistý příjem, přičemž zaměstnavatelé za ně odvádějí státu více, než téměř kdekoli jinde na světě. Pokud nedojde k „zastropování“ odvodů na sociální zabezpečení a nebude-li zmodernizován systém daní z příjmu, Česká republika by se mohla stát místem, kde se talenty vychovávají, avšak úspěchu dosahují v cizině.

    Zdroj

    To bolo na objasnenie. Na Slovensku v casoch pravicovych vlad bola situacia taka, ze strop zadavala vlada resp. mzdovy strop sa dojednaval medzi zamestnavatelmi, kto ho prekrocil, bol cierna ovca...
    O romale Mre churde čhavore Imar avel e patroľa Nane man nane Pro khoča Akor e čhaj barikani
    Luk avatar 12.5.2007 01:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Pokud jde o tu ekonomickou – čeští podnikatelé si dosud nevypěstovali chuť zdravě riskovat. Velká čest výjimkám. Důsledkem je, že stále spíše jen reagujeme na vývoj a konkurenci přicházející ze zahraničí, místo abychom nutili okolí reagovat na nás. Naše firmy musí pochopit, že pokud nebudou s cizími podnikateli soutěžit na jejich trzích, musí se vyrovnat s nevýhodnou situací, kdy budou čelit zahraniční konkurenci doma.
    Tohle je jako v hokeji. Když všichni hráči zůstávají v obranné třetině, musí stále řešit dotírající soupeřovy útočníky, a spoléhat na to, že se podaří vyrazit do breaku.
    To bolo na objasnenie. Na Slovensku v casoch pravicovych vlad bola situacia taka, ze strop zadavala vlada resp. mzdovy strop sa dojednaval medzi zamestnavatelmi, kto ho prekrocil, bol cierna ovca
    To je samozřejmě nepřípustné. Jednak je to normální kartel (i když poněkud naruby) dokonce posvěcený státem, což je tedy síla. Současně to poškozuje ekonomiku, protože zcela logicky nejschopnější lidé utíkají do ciziny.

    Tento problém je tu teď s lékaři, speciálně anesteziology. Hodně jich odešlo na západ, takže tu teď chybějí. Jenže nejde ani tak o to, že by byly stropy (v příspěvkových organizacích sice v podstatě jsou - tedy jsou jednoduše tarifní platy - ale není zase tak velký problém to obejít), ale hlavně je problém s financováním zdravotnictví.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    12.5.2007 09:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Ale bohužel, spousta lidí má na výrazně víc, než jak na tom jsou. A skutečně je to dáno leností - samozřejmě většinou vrozenou (čili za to opravdu nemohou).
    nevím, co přesně označuješ za "lenost" ... já bych spíše řekl, že někdo na to prostě nemá povahu (když teda vynecháme tu inteligenci :-)); napadá mě v této souvislosti "vtipná" historka co jsem se tuhle dozvěděl o jednom kamarádovi matematikovi, že mu prý žena asi po půl roce přišla na to, že z práce dostává méně peněz než by měl (a zjednala nápravu) - jeho to ovšem nezajímalo, nad nějaké "kupecké počty" je povznesen ... kdyby svůj mozek dal do služeb finančníkům, asi by už dávno neřešili v Praze dvoupokoják nýbrž vilu se služebnictvem ...
    Dnes jsem viděl ve zprávách reportáž o chráněné dílně v Pardubicích. Podařilo se jim sehnat 5 lidí (plán byl nejdřív 30, později 50), přestože jen pardubický úřad práce má v evidenci přes 1000 nezaměstnaných se zdravotním postižením. Ať mi nikdo netvrdí, že se nikdo z nich na dané práce nehodí.
    jsem stejného názoru jako kolega, myslím si, že je to o penězích ... v okamžiku, kdy rozdíl mezi "minimem k přežití", tj. dávkou od státu, a minimální mzdou je poměrně malý, nikoho to příliš nemotivuje k tomu, aby se snažil pracovat ...
    Luk avatar 12.5.2007 16:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    "vtipná" historka co jsem se tuhle dozvěděl o jednom kamarádovi matematikovi, že mu prý žena asi po půl roce přišla na to, že z práce dostává méně peněz než by měl (a zjednala nápravu) - jeho to ovšem nezajímalo, nad nějaké "kupecké počty" je povznesen
    U vědců apod. je to celkem normální - ti takové věci neřeší. A když už řeší peníze, tak chtějí často raději koupit přístroje pro bádánsem stejného názoru
    jako kolega, myslím si, že je to o penězích ... v okamžiku, kdy rozdíl mezi "minimem k přežití", tj. dávkou od státu, a minimální mzdou je poměrně malý, nikoho to příliš nemotivuje k tomu, aby se snažil pracovat í, než zvýšit plat.
    Levicové vlády to řeší velmi jednoduchým způsobem - zvýší minimální mzdu. Tím ale nadělají víc škody než užitku, protože se zmenší nabídka volných míst (zaměstnavatelé, než aby nabírali nové lidi, to raději řeší jinak - pomocí přesčasů, outsourcingem, přesunem výroby do ciziny, ustoupením od plánovaného rozšíření výroby atd.).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.5.2007 10:36 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    no, kdyz tady bezi takova pekna diskuse, zkusil bych se opakovane zeptat freshmouse na definici socana. Uz jednou jsem s otazkou neuspel.
    11.5.2007 19:30 Fëannatar | skóre: 19 | blog: Annals of Taurelador
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Nejsem sice freshmouse, ale tohle stačí? :-D Ukázal mi to strejda google...
    Your freedom ends where others' begins. It's the same with software => promote LGPL.
    11.5.2007 20:39 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    :-D

    Mno jo, ale jako do toho zapadam ja?
    freshmouse avatar 11.5.2007 21:33 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Odpověď tam máš od 23.4....?
    12.5.2007 08:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Promin, toho jsem si vcera, kdy jsem si na to vzpomnel, nevsiml. Ale dekuji, netrefil ses. Blaho kyticek je mi opravdu ukradeny, chudej se necejtim a jednam tak, jak myslim (a obcas s tim narazim).

    Diky za krasnou definici a preji ti abys z te sve zatate umanutosti (co se politiky tyce) vyrostl. Kdyz jsem maturoval, byl jsem na tom stejne, dokonce i stejne orientovan. Casem treba pochopis, ze "ctyri nohy dobry, dve nohy spatny" neni uplne idealni heslo. Sice se na tebe nekteri jedinci budou virtualne sopit, tu ze jsi proamerickej vrah, jako na mne v dobe Clintonova humanitarniho bombardovani Srbska, tu pro zmenu jako na zavileho antiami a socana, jako je to ted u tebe. To je ovsem odveka dan za nepouzivani mavatek ;-)
    freshmouse avatar 12.5.2007 13:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Chtěl jsi můj názor, dostal jsi můj názor. Přečetl sis můj názor, nelíbil se ti...

    Že se mi můj názor změní? Možná. Názor se vyvíjí po celý život (ne nic jako: X let věku, tlustá čára, nový & lepší názor). Vývojem ale může být i to, že názor zůstane stejný. Fakt nemám rád, když člověk s věkem x+1 začne vykládat člověku s věkem x, že je moc mladý a ví houby. Protože vždycky může přijít člověk starý x+2 a...
    freshmouse avatar 12.5.2007 13:05 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Chtěl jsi můj názor, dostal jsi můj názor. Přečetl sis můj názor, nelíbil se ti...

    Že se mi můj názor změní? Možná. Názor se vyvíjí po celý život (ne nic jako: X let věku, tlustá čára, nový & lepší názor). Vývojem ale může být i to, že názor zůstane stejný. Fakt nemám rád, když člověk s věkem x+1 začne vykládat člověku s věkem x, že je moc mladý a ví houby. Protože vždycky může přijít člověk starý x+2 a...
    12.5.2007 18:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Invalidita pravicového Internetu
    Jasne. Jedine, co se ti ale snazim naznacit, ze oznacit nekoho, zaskatulkovat ho kvuli postoji k jedne konkretni veci mi prijde trochu detinske. Me to nevadi, jen jsem chtel vedet jak konkretne jsem se do te skatulky dostal. Asi si otevru velkoobchod skatulkami, bo jsem v uz byl v tolika :-D

    Hezkej zbytek vikendu vinsuju.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.