abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.3 sady aplikací pro SSH komunikaci OpenSSH. Přináší řadu bezpečnostních oprav, vylepšení funkcí a oprav chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:11 | Zajímavý software

    Cloudflare představil open source redakční systém EmDash. Jedná se o moderní náhradu WordPressu, která řeší bezpečnost pluginů. Administrátorské rozhraní lze vyzkoušet na EmDash Playground.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 14:00 | Komunita

    Bratislava OpenCamp 2026 zverejnil program a spustil registráciu. Štvrtý ročník komunitnej konferencie o otvorených technológiách prinesie 19 prednášok na rôzne technologické témy. Konferencia sa uskutoční v sobotu 25. apríla 2026 v priestoroch FIIT STU v Bratislave.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:44 | Humor

    Na iVysílání lze zhlédnout všechny díly kultovního sci-fi seriálu Červený trpaslík.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 04:44 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl v březnu 5,33 % (Windows -4,28 %, OSX +1,19 %, Linux +3,10 %). Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 24,48 %. Procesor AMD používá 67,48 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 23:22 | IT novinky

    Společnost Apple slaví padesáté narozeniny. Založena byla 1. dubna 1976.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 22:33 | Nová verze

    FreeTube, desktopový klient pro YouTube využívající lokální API, byl vydán ve verzi 0.24.0. Toto velké opravné vydání implementuje SABR (Server-Based Adaptive Bit Rate), což řeší část nedávných problémů s načítáním videí z YouTube, a aktualizuje základní komponenty jako Electron nebo přehrávač Shaka Player.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    včera 16:33 | Humor

    Je tu opět apríl. O víkendu zmizel kamion s 12 tunami tyčinek KitKat. Firmy to využívají k aprílovým žertům. Groupon má super akci. Koupíte 1 tyčinku a dostanete 100 zdarma. Ryanair si přelepil letadla. Šéf Outlooku se ptá, proč mají v baráku 14 beden tyčinek KitKat (𝕏). Prusa Research představuje Prusa Pro ACU a vysvětluje proč přílišné sušení škodí vaším filamentům. Telefon Sony Xperia má miliónnásobný zoom (𝕏). PC.net představil Super Ultrabox 2600 se zajímavými parametry. Další aprílové novinky například na April Fools' Day On The Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI, která stojí za chatovacím robotem s umělou inteligencí (AI) ChatGPT, získala od investorů 122 miliard USD (2,6 bilionu Kč). Hodnota společnosti tak dosáhla 852 miliard dolarů (více než 18 bilionů Kč). Nejnovější kolo investování se stalo největší, jaké zatím firma uskutečnila, a peníze mají posílit ambiciózní plány rozšíření výpočetní kapacity, datových center a nábor talentů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 13:11 | IT novinky

    Nástroj k identifikaci občanů v on-line komunikaci s úřady byl dnes dopoledne zhruba dvě hodiny částečně nedostupný. Problém se objevil kolem 09:00 a podařilo se ho vyřešit kolem 11:00. Částečně nedostupná byla služba Národní identitní autority (NIA), problémy podle DIA (Digitální a informační agentura) ovlivňovaly přihlašování například i přes bankovní identitu. „Dostupnost NIA byla plně obnovena, přihlášení k digitálním službám

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (5%)
     (1%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1205 hlasů
     Komentářů: 29, poslední 31.3. 11:17
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Není to v pořádku, ale nedivím se

    26.4.2006 13:11 | Přečteno: 1395× | poslední úprava: 26.4.2006 15:14

    Bylo mi necelých osmnáct let a stál jsem před domem a se mnou čtyři další. Tři vojáci a oficír. Fackovali mě protože jsem na ně pohrozil pěstí. Byli to čtyři sovětští vojáci. Tři maníci a oficír. Tedy ti vojáci mě nefackovali. Jen na mě mířili kalašnikovem. Potom, když mě dostatečně oficír zfackoval, odjeli. Mimo tenhle zážitek si tak matně vzpomínám že bylo tehdy asi 86 mrtvých, půl milionu cizích vojáku v této zemi a byli tu dalších 22 let. Pozvali je kámoši a předchůdci soudruha Dolejše.

    Já jsem jen dostal přes hubu za to, že jsem si ve vlastní zemi dovolil na komouše pohrozit pěstí. Ani jsem mu tou pěstí nedal. Šla kolem stará „dáma” a pravila. „Jen mu dejte hajzlovi kontrarevolucionářskýmu.” Tím měla na mysli mě. Byl jsem rád že mě jen zfackovali a nezastřelili. Takže se ani nedivím, že někdo zfackoval „umírněného” soudruha Dolejše. Neříkám, že jsem pro násilí. Ale někteří jedinci a strany jinému slovníku nerozumějí. Rozumějí jen síle. Jak jsme se přesvědčili, když je Reagan uzbrojil a měl nad nimi převahu vojenskou i ekonomickou.

    Pak to vzdali a šli od válu. Za sebou nechali jen v této zemi: Marast, chaos, mrtvé a dost velkou část národa zmrzačeného, leností a plného závisti. S obrovskou neochotou něco změnit ve svém životě a postarat se o sebe. Schopnější, co jim utekli a nebo byli vyhnáni, se prostě nevrátili. Neměli už důvod. Něchtěli být spoluobčany 1 800 000 komunistických hajzlů, co tuhle zem buď aktivně a nebo pasivně zdevastovali. V devastaci pokračují. Ti komunističtí hajzlové i ti, co je ti samí komunističtí hajzlové morálně zmrzačili svým učením a výchovou.

    Možná, že jednotliví komunisté byli a jsou i „slušní lidé” ale to konečně prý byli i někteří příslušníci SS a Čeky. Která parta byla horší o tom se jen dohadujeme.

    Takže asi není v pořádku, že poslanci dostávají přes hubu. Ale u některých poslaců a stran se tomu nedivím. Nedivil jsem se, když dostal přes ksicht Sládek a nedivím se že dostal komouš. Možná se divím jen tomu z jakého důvodu jsme na ně byli tak mírní? Takže jim otrnulo a slibují nám stejný ráj jako tu byl.

    Stejný marast, stejný chaos a stejnou vládu neschopných mužiků, co nepřipouštějí žádnou diskusi. A občané můžou být jen rádi, když budou jen zmláceni a umlčeni. Vlastně nás ani nebudou střílet. I tak nám kdysi vysvětlovali svou změnu k lepšímu.

    Jan Jílek antikomunista.

           

    Hodnocení: 86 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.4.2006 13:35 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Podepisuju taktéž a tesám do kamene.

    Ing.Petr Malásek, PhD. - také antikomunista
    Heron avatar 26.4.2006 13:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Připojuji se.

    Tomáš Crhonek - antikomunista.
    Filip Dominec avatar 26.4.2006 14:47 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Souhlas. Mám dojem, že KSČM byla navíc zákonem z roku 1993 (jako hnutí směřující k potlačení lidských práv a svobod) zrušena a teoreticky by tedy vůbec neměla existovat.

    Filipec Dominec, taktéž "reakční podpůrce imperialistických vykořisťovatelů z Wall Streetu"
    Filip Dominec avatar 26.4.2006 14:49 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Jenom je zvláštní, že ten - oficiálně zakázaný - spolek politických radikálů pustí do poslanecké sněmovny, když tam mají zasedat opravdoví poslanci, a dokonce jim tam drží místa. Podivné. :D
    26.4.2006 14:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Zřejmě se budu podepisovat "Jan Jílek antikomunista z Abíčka" :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    26.4.2006 15:56 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    To radeji ne, bo by is mohli nekteri jedinci myslet, ze jste antikomunista jenom na Abicku :-) :-) :-)
    26.4.2006 15:10 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Uplny souhlas!!!

    Ing. Hanak Tomas
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    26.4.2006 15:21 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Také se připojuji.

    Ing. Ladislav Jančík antikomunista
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    26.4.2006 15:23 Dunric | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Jakákoli ideologie, která podněcuje nenávist a vyčleňuje určitou skupinu lidí podle jakéhokoli znaku a chce proti ní vést boj, je už z principu zhoubná. Většinou se jí chopí vychcánkové, kteří použijí frustrované masy jako výtah ke své moci, když jim prstem ukáží na "viníka" jejich neradostné situace. Takovýto mechanismus nemůže vést k ničemu jinému než k totalitnímu způsobu vládnutí.

    Kolikrát si lidé ještě budou muset zopakovat historii aby si ji zapamatovali a poučili se z ní ? Není 16 let po pádu devastující komunistické diktatury přeci jenom příliš krátká doba na to, abychom slýchávali tolik naivních názorů ?

    In the garden sleeps a messenger ·
    26.4.2006 20:43 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Kolikrát si lidé ještě budou muset zopakovat historii aby si ji zapamatovali a poučili se z ní ?
    Historie se opakuje v kruzích, ale lidská blbost narůstá exponenciálně.
    Quando omni flunkus moritati
    Ku8aZ avatar 26.4.2006 15:27 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    S tím se nedá jinak než 100% souhlasit.

    Bc. Radek Kubíček, zapřísáhlý antikomunista
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    belisarivs avatar 26.4.2006 15:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Nehadam se s Vami, ale nejsmutnejsi podle me je, ze nadavate na KSCM jako takovou, ale nenadavate na lidi, kteri jenom obratili kabaty. To jsou podle me jeste vetsi hajzlove. A najde se jich dost i v ODS i CSSD.
    IRC is just multiplayer notepad.
    26.4.2006 16:00 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    podle me jde o komunisty, ne jen o KSCM..
    26.4.2006 16:01 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Sakra... Jako za prvního máje a nebo na projevu Hitlera. Jen tak dál kluci... :-) Heil Jílek!
    26.4.2006 16:17 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    muj postoj:

    mezi tema vojaka a lidma co nafackovali Dolejsovi neni vubec zadny rozdil. Obe dve party nafackovali cloveku s jinym nazorem. Oboje dvoje je spatne a svedci o slabem duchu onech jedincu.

    PS krom toho verim, ze fackovači za minuleho rezimu a nyni jsou ty same povahy, tj. tito by za totače nafackovali Striderovi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    26.4.2006 16:36 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Souhlasím.
    26.4.2006 17:07 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Skvele napsano!
    masožravá palma avatar 26.4.2006 18:53 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Nezažila jsem, ale vím dost, abych se mohla podepsat!

    Anežka Bubeníčková bt.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    26.4.2006 19:02 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Já to panu Dolejšovi docela přeji. Když někdo propaguje třídní boj a revoluci, tak nevidím nic špatného na tom, že mu někdo jiný trochu toho třídního boje dopřál :-)
    26.4.2006 23:43 madA | skóre: 12 | blog: fallout | electronic frontier
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    souhlas, komunista nepatri mezi slusne lidi

    Adam Příhoda, antikomunista
    war is peace freedom is slavery ignorance is strenght Zabij komunistu, posílíš mír.
    27.4.2006 06:37 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se

    Ponejprv jsem zvažoval, zda-li se nejedná o fintu A. Zápotockého z první republiky, kdy tento, pozdější president měl uplaceného policajta, který mu při demonstraci jednu malou ubalil a Toník měl plus za mučednictví. (poměrně věrohodně doloženo)

    Ale ono asi ne. Chápal bych facku jako reakci, Chápal bych výzvu na souboj. Počíhat si ve dvou a zmlátit, není můj šálek čaje. To je srabárna nějakejch blbečků a žádný antikomunismus.

    Antikomunistou nejsem od konce roku 89. Vzal jsem si partizánskou dovolenou. Antikomunistů, přestoupivších z řad SSM (komunistický svaz mládeže) a bolševických manifestcí bylo nejednou tolik, že jsem si připadal navíc. Což opravdu není rejpanec do autora ani níže podepsaných! Opravdu ne, nic o nikom tady nevím.

    27.4.2006 07:36 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Antikomunistou jsem od roku 1968 k dnešku. V SSM jsem nebyl, v Pionýru krátce. Stále si myslím, že je ještě dost škodlivých komunistů na této planete. Na Kubě, v Koreji i v Číně. Případně v Bělorusku. To mluvím o tom kde přímo vládnou. Zde u nás jich je taky dost. Tady a v okolních zemích se alespoň snaží nadělat zmatky a škody. Julda Fučík, neblahé paměti jedna z komunistických ikon říkal: "Lidé bděte." Tak bdím. A mlátit ve dvou poslance nebo kohokoliv jiného považuji za nemravnost. A to jsem se za mlada prával po hospodách.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 08:08 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Ja jsem nebyl ani v pionyru. Vek jsem na to mel, ale nechtel jsem. Byli jsme dva takovy od nas. Pro me jsi nakazenej komunismem :-)

    Kapitalista ti proda i provaz na kterem ho potom obesis. A ejhle plati to beze zbytku. Cina nas velky pritel. Udelame cokoliv aby jsme mohli prodavat do Ciny. Ze jsme jejich nepratele, a ze by u nas chteli zase revoluci a komunismus? No a co, kupojou.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Oni mě z tý "nákazy" zcela spolehlivě vyléčili. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 08:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se

    Ano: Jak říkám, nebylo to v žádném případě na Vás!

    Pamatuji na debaty, kdy minimálně na slíbení pár facek došlo. Prostě poněkud drsní muži si "ujasňovali svá stanoviska", oba věděli s kým se baví a jak -- OK.

    Pamatuji i tu událost s dvěma cikány a Sládkem, co jí chytil na tribuně. Odmyšleno od všeho kolem, pokud jde o facku, tak mi nijak moc nepohoršuje. Byla to facka a nedokopali ho, bylo ta náměstí plným jeho věrných a on měl u sebe ochranku. Jenže všichni ti verbální drsani se těch cigošů báli. On chtěl silové řešení, tak ho měl.

    Stejně pokud by někdo dal komunistovi (a nebyla to žena a nebo vetchý stařec) facku, při jeho projevu, kdy by obhajoval vraha Gottwalda, tak fackovače bráním.

    Ale tohle ne.

    27.4.2006 08:33 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Sládek dostal dvakrát. Prvně když kandidoval na presidenta v roce 1992. Před Federálním shromážděním mu ji střihnul "obránce demokracie a Havla" a po druhý dostal v Novém Boru, také údajně od "obránců cti" presidenta Havla. Měl to Havel dobrý. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 07:34 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Já s tím nesouhlasím. Zmlátit druhého člověka je špatné, když se jedná o p. Jílka, i když se jedná o soudruha Dolejše. Socialismus jsem zažil a rozhodně si nepřeji návrat ke starým časům. Napsal jsem kdokoliv, ne jen komunisté. Nejsem žádný zapřisáhlý pacifista a budu první kdo se přihlásí jako dobrovolník do armády abych chránil svou rodinu pokud by kdokoliv chtěl provádět nějakou revoluci.

    To že nemám rád komunisty, republikány, pankáče, skiny, cikány, mafiány, islamisty, agresívní křesťany... mne ale neopravňuje k tomu, abych šel některé z nich zmlátil mimo "mantinely" nutné obrany. Případ, ani žádnou ze stran neznám, ale pochybuji, že soudruh Dolejš někoho napadl nebo se na to chystal, prováděl revoluci nebo jinak někoho poškozoval a ten ho zmlátil v oprávněné sebeobraně. Pak by to bylo v pořádku, ale jinak nemohu souhlasit.
    27.4.2006 08:01 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Schopnější, co jim utekli a nebo byli vyhnáni, se prostě nevrátili. Neměli už důvod

    Ja mam emigranty spojene i s necim jinym, napr. s tim ze cast se z nich zpatky vratila, ale chovali se jako machri, a chteli nas tady opice na stromech ucich obchodu a kapitalismu. Kdyz si jich lidi nevsimali, odjeli zpatky a nadavali. Ne s tim jak emigranti po roce 48 nesnaseli emigranty po roce 68 a nadavali jim do komunistu. Jak jim nadavali kdyz si hrali pisnicky S+Š a nadavali jim do komunistu. Nebo nedavno jsem sledoval porad s Hutkou, kde rikal jak prijel do USA, a slysel jak se o nem bavej, "kdo je ten Hutka?" , "to je ten co ho vyhodili z CR", " Ja bych ho odsud (mysleno USA) vyhodil taky". Jak mu nadavali ze je komunista, protoze ma dlouhe vlasy. Dlouha emigrace kazila lidim tim smerem, ze cim mensi meli povedomi o stare vlasti, tim usilovneji se s nim ohaneli, a meli na vsechno "patent".

    Uteklo nebo bylo vyhozeno spousta kvalitnich lidi, kterych si vazim, ale i spousta blbecku, kterymi opovrhuji. A nazvat emigranty temi schopnejsimi od nas, to je neco s cim nesouhlasim. Ale emigrantu by se to urcite libilo.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:02 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Ne s tim -> Nebo s tim
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:13 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    Fakt je ten, že většinou odešli schopní lidé, nebo byli vyštváni. To že někteří z nich po pádu komunismu nezvládli svůj úspěch a měli "patent na všechno" je věc jiná. Ale obrovská spousta kvalitních mozků unikla z této země bez možnosti návratu. A to byla katastrofa pro tuto zemi.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    27.4.2006 09:36 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    ja si spis myslem ze je to tak ze o tom ze odesel schopnej clovek se vi, o tom se mluvi. O Frantovi a jeho odchodu nestekne ani pes. Proto se to tak muze zdat.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    27.4.2006 08:58 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    jen mě tak napadlo, jestli to není jen důsledek bojů dvou frakcí uvnitř KSČM, z nichž soudruh Dolejš jednu dost výrazně zastupuje... čili, komunisté si vyřizují mezi sebou účty způsobem sobě vlastním a navenek to z nich učiní bezmála mučedníky, co trpí pro své přesvědčení...
    27.4.2006 09:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    No vida, že by soudruzi podle hesla "pro hubu na hubu?"
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    JiK avatar 27.4.2006 09:39 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Qui Bono?!
    Podle prastareho pravidla Qui Bono bych to odhadl na to ze si to nejak zaridil soudruh Dolejs sam, aureola mucednika za komunistickou myslenku, za 'prava chudych' totiz pomuze nejen ostatnim komunistum, ale hlavne jemu osobne ve Strane, kde je jako ideove nepevny reformator a nestalinista pomerne dost neoblibeny.

    Poznamka pro hnidopichy, ano, opravdu se nejen muze psat Qui Bono a nejen Cui Bono, a ta prvni verze je dokonce rozsirenejsi a spravnejsi.
    27.4.2006 10:35 yennefer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Není to v pořádku, ale nedivím se
    no, v jiných partajích se rovnou střílí... ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.