abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×

dnes 01:55 | Bezpečnostní upozornění

Společnost Uber potvrdila bezpečnostní incident a únik dat v roce 2016. Unikly údaje o 57 milionech cestujících (jména, emailové adresy a čísla mobilních telefonů) a 600 tisících řidičích (navíc čísla řidičských průkazů).

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 23:44 | Humor

Co vypíše příkaz man půl hodiny po půlnoci? Text "gimme gimme gimme". Jedná se o virtuální velikonoční vajíčko připomínající skupinu ABBA a její hit Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight). Problém nastane, pokud gimme gimme gimme nabourá automatizované testování softwaru. To se pak příkaz man musí opravit [Bug 1515352] [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 18:11 | Zajímavý článek

Mozilla.cz informuje, že Firefox na Fedoře podporuje Client Side Decorations. Firefox na Linuxu se vykresluje včetně standardního záhlaví okna, které je v případě webového prohlížeče většinou nadbytečné a ubírá drahocenné vertikální místo na obrazovce. Verze distribuovaná uživatelům Fedory však nyní obsahuje experimentální podporu pro takzvané Client Side Decorations, které umožňují vykreslování „oušek“ panelů do záhlaví okna.

Ladislav Hagara | Komentářů: 9
včera 05:00 | Bezpečnostní upozornění

Maxim Goryachy a Mark Ermolov ze společnosti Positive Technologies budou mít v prosinci na konferenci Black Hat Europe 2017 přednášku s názvem "Jak se nabourat do vypnutého počítače, a nebo jak v Intel Management Engine spustit vlastní nepodepsaný kód". O nalezeném bezpečnostním problému informovali společnost Intel. Ta bezpečnostní problém INTEL-SA-00086 v Intel Management Engine (ME), Intel Server Platform Services (SPS) a Intel

… více »
Ladislav Hagara | Komentářů: 28
včera 01:33 | Zajímavý projekt

Na Humble Bundle byla spuštěna akce Humble Book Bundle: Java. Za 1 dolar a více lze koupit 5 elektronických knih, za 8 dolarů a více 10 elektronických knih a za 15 dolarů a více 15 elektronických knih věnovaných programovacímu jazyku Java od nakladatelství O'Reilly. Peníze lze libovolně rozdělit mezi nakladatelství O'Reilly, neziskovou organizaci Code for America a Humble Bundle.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
včera 00:11 | Zajímavý projekt

Článek na OMG! Ubuntu! představuje rodinu písma IBM Plex. Jedná se o open source písmo (GitHub) navržené a uvolněné společností IBM (YouTube, Carbon Design System). Ukázka na Font Squirrel.

Ladislav Hagara | Komentářů: 11
20.11. 23:22 | Komunita

Na Humble Bundle lze získat počítačovou hru Brütal Legend (Wikipedie, YouTube) běžící také v Linuxu zdarma. Speciální akce končí ve středu v 19:00.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
20.11. 06:00 | Zajímavý článek

USA Network vysílá již třetí sérii seriálu Mr. Robot (Wikipedie, ČSFD.cz). Ryan Kazanciyan, technický konzultant seriálu, se na Medium v sérii článků Mr. Robot Disassembled věnuje jednotlivým dílům a popisuje použité nástroje a postupy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
19.11. 23:55 | IT novinky

Společnost StartCom oficiálně oznámila, že jako certifikační autorita končí. Od 1. ledna 2018 přestane vydávat nové certifikáty a následující 2 roky bude poskytovat OCSP a CRL. Počátkem roku 2020 budou všechny platné certifikáty zneplatněny.

Ladislav Hagara | Komentářů: 53
19.11. 22:00 | IT novinky

Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny, překonala hranici 8 000 dolarů [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
Jak se vás potenciálně dotkne trend odstraňování analogového audio konektoru typu 3,5mm jack z „chytrých telefonů“?
 (9%)
 (1%)
 (1%)
 (1%)
 (74%)
 (14%)
Celkem 735 hlasů
 Komentářů: 37, poslední včera 15:21
    Rozcestník

    Kernel modul KERNEL ULTRAS

    3.10.2010 03:05 | Přečteno: 2009× | Linux & programování | poslední úprava: 3.10.2010 13:47

    Už je to tak. Nemožné se stalo skutečným. KERNEL ULTRAS mají svůj kernelový modul.

    Co že to...?

    Kernel modul. Co je kernel modul? No to je přece modul do kernelu ;-)

    Co to dělá?

    V současné době jsme ve velmi raném stadiu vývoje. Čti: napsal jsem to dneska.
    No ale už teď to poskytuje celé dvě nové character devices v /dev. A sice: Obě devices fungují jako fortune. Prostě při čtecí operaci vyberou z vnitřní zásoby nějakou citaci či průkec a zkopírují na výstup.
    Jsou tematicky rozdělené. /dev/ka obsahuje citáty ze zdejšího prostředí abclinuxu.cz a přilehlého okolí, citáty, které vytrousili zdejší lidé, především členové KU, ale i jiné celebrity.
    /dev/finger či /dev/prst slouží jako příslovečný prst, ze kterého je možné si vycucat kdejakou chytrou a spolehlivou informaci. Zkrátka až si budete v příštím flamewaru potřebovat něco vycucat z prstu, ale zrovna vám to nepůjde, /dev/finger bude vaším pomocníkem.

    Malá ukázka:
    $> cat /dev/ka 
    Jsem kernel panic, neni to lehky nesel bych za nic do naky /dev/ky...
                                                                        --Kevin (anonym)
    $> cat /dev/finger 
    58% uživatelů desktopových PC používá Linux
    
    Vzhledem ke zmíněné rané fázi vývoje je citátů v modulu zatím málo. Narval jsem tam pár takovejch co mě zrovna honem napadly. Ale v budoucnu jich tam snad bude víc, hlavně když mi s tím helfnete a nějaké perly na světlo vytáhnete!

    Název

    Kvůli dočasnému, ale úplnému výpadku fantazie jsem nebyl schopen kápnout na příhodné drsně znějící a přitom chytlavé jméno, takže to zatím nese pracovní název kumodule. Kdo budete mít nápad na lepší název, netajte se s tím ;-)

    FAQ

    Q: Proč je to kernel-space modul? Vždyť by to šlo napsat stejně jako fortune nebo rovnou napsat fortunes-file do fortune.
    A: To je sice možné, jenže my nejsme user ultras, ale KERNEL ULTRAS. Takže program prostě bude v kernel-space a basta.
    Q: Proč je databáze citací/průpovídek přímo ve zdrojáku programu a ne v externím fajlu?
    A: Protože načítat soubory na disku z kernel-space se nedoporučuje z vícero důvodů.

    Známé problémy

    Vzhledem k tomu, že jsem to napsal převážně dneska (aha, ono je po půlnoci, no tak včera), bude hlavním problémem netestovanost a nestabilita. Prostě to je experimentální. Nezkoušejte, pokud na to nemáte tarballs.
    Dalším, ale jen drobným problémem jsou extrémně dlouhá slova - nefungujou s mým šíleným zalamovačem řádků , naštěstí se ale v citátech na 99% nevyskytují. A když už se objeví, problém není fatální, jen to blbě vypadá.

    Jak to rozchodím?

    Nejjednodušší je zatím být uživatel Arch linuxu a stáhnout si z AURu balík.
    Po nainstalování balíku proveďte pod rootem příkazy depmod -a a modprobe kumodule. Pokud chcete mít po startu systému modul natažen automaticky, přidejte kumodule do pole MODULES v /etc/rc.conf.

    Pokud Arch nemáte, budete si muset leda nějak poradit sami. Ale zas takovej problém to není. Projekt je v gitu tady: github.com/kralyk/kumodule, odtamtud si můžete stáhnout tarball nebo git clone. Kompiluje se to stoickým make. Vyleze z toho soubor kumodule.ko, který je možné načíst přkazem insmod kumodule.ko.

    V obou případech poznáte úspěch jednak podle toho, že na konci dmesg se bude skvět řádek
    KERNEL ULTRAS kernel module summoned
    
    A taky samozřejmě podle toho, že se v /dev objeví ty devices.

    Kam mam poslat citát, hlášení chyb nebo výhružku?

    Citáty a hlášení chyb sem do diskuse nebo mně na jabber nebo mně na mail. Výhružky do /dev/null, přece jsem říkal, že to je experimentální ;-)

    Do budoucna

    Priorita číslo 1 je dostat modul z extrémně experimentálního stavu do pouze lehce nestabilního stavu. Snad se časem povede...
    Taky by možná nebylo od věci hodit fortunes do externího souboru, a vytvořit nějakej konfigurák, kde by bylo možno flexibilněji nastavit počet, jména a obsah devices. O tohle by se musel starat user-space daemon, kterej bych musel napsat. Celý projekt by tím byl o něco složitější na rozchození, čili to by se muselo uvážit.
    Dále by šlo přidat nějaké další devices, například jsem přemejšlel nad blokovým /dev/p0rn, který by při čtení přeposílal data z náhodně vybraného souboru s tématikou, kterou jméno device naznačuje. Cestu k místu s obsahem by nastavil uživatel... Mohlo by to fungovat podobně jako /dev/loop, ale napsat to by asi nebylo jednoduchý.

    Závěrečný tip

    Příkazem notify-send "`cat /dev/ka`" se pošle jeden z citátů do vyskakovací bubliny desktopu. Viz screenshot níže.

    Závěrem jen řeknu užijte si to, ať vám systém moc nepadá (:-D) a dobrou, já už ale opravdu musim letět spát...
    V dalších dnech, bude-li čas, přijdou updaty...        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Kernel modul KERNEL ULTRAS, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.10.2010 07:41 MX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Kdybys to projel aspon checkpatchem ... najdes v scripts/
    3.10.2010 08:35 heh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Tenhle zápisek mi připoměl, že existují momenty, ve kterých by si měl člověk uvědomit, že už úplně ztratil smysl pro realitu, evetuelně zešílel :-D
    oryctolagus avatar 3.10.2010 12:27 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Za hranicí šílenství už jsem překročil a stále zrychluju :-D
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 22:12 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Aha, lízům cajzum. Viz citát z knihy Terryho Pratchetta Čarodějky na cestách:
    Desideráta jen výjimečně používala silnějších slov, a když se tady vyjádřila velmi opatrným výrazem „lízům cajzum“, vyjadřovala tím své přesvědčení, že osoba, o které mluví, se už pohybuje několik kilometrů za obzorem příčetnosti a stále zrychluje.
    oryctolagus avatar 3.10.2010 22:21 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Díky, já si furt nemohl vzpomenout odkud to mám.. ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 08:43 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Konqui avatar 3.10.2010 08:57 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Mozilla dělá program pro 300 milionů lidí, díky kterýmu pokračují inovace na webu a vyvíjí se i dominantní prohlížeč.

    --ptomes
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Konqui avatar 3.10.2010 08:57 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Opera dělá vcelku bezvýznamný produkt vesměs pro pár procent méně náročných úchyláků, kteří se spokojí s omezenými možnostmi Opery a jejími vyššími paměťovými nároky.

    --ptomes
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    Konqui avatar 3.10.2010 09:00 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Nekdo rad holky, nekdo rad suka smradlavy chlapy do prdele.

    --pinkolin
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    3.10.2010 11:45 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Když už, tak "ty budeš asi retardovaný, jako většina místní verbeže" :-D
    Samae1 avatar 3.10.2010 13:06 Samae1 | skóre: 6 | blog: Ohniště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    polodementní opice retardovaná jako většina místní verbeže!
    Thomas Jefferson:Když se lidé bojí své vlády, pak existuje tyranie.
    oryctolagus avatar 3.10.2010 13:13 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Jak jsem na tento skvost mohl jen zapomenout? :-D Přidáno, zakrátko bude v gitu...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Jendа avatar 3.10.2010 13:35 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Akorát si v jednom videu na YuTube někdo stěžoval, že mu při používání tohoto mikrofonu nestojí ve vzpřímené poloze (mikrofon).

    --jirkaqwe

    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    3.10.2010 09:20 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Z Linuxu se zatim nestal OS podobny Windows prave proto, ze Linux (kernel) neobsahuje hovadiny.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 3.10.2010 09:25 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    A proto dělá Kralyk záslužnou práci! Nechť: "58% uživatelů desktopových PC používá Linux"!!! :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 3.10.2010 12:29 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Omyl. Z linuxu se zatím nestal OS podobný Windows právě proto, že v Linuxu jsou hovadiny pouze nepovinný modul ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 13:38 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Me slo spis o to, ze Linux se snazi zatim jeste dodrzovat model, kdy do jadra necpe nic co by nemohlo byt u userspace.
    belisarivs avatar 3.10.2010 13:48 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    A ty vazne veris, ze Linus ten modul prijme a zaradi do jadra?
    IRC is just multiplayer notepad.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 3.10.2010 09:23 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    3.10.2010 09:44 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Kód je konfigurace, userspace saje, ring 0 je místo pro pravé chlapy! :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    3.10.2010 10:41 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Jen tip - raději, než externí soubor to udělejte nastavitelné přes sysfs :)
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    3.10.2010 11:27 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Koukám že nejsem jediný, kdo si vybíjí zlost do komentářů :-D
    //kdyz se nenajde mezera (tzn. i != 0), zkopirovat po soucasnej a pridat \n
    // -pozn.: tahle cast poradně nefunguje (utf-8,...). Kaslu na to. Stejne to je extremni situace.
    // Ale nicemu to nevadi. Prinejhorsim ten text bude vypadat hnusne no, se nikdo snad nezblazni...
    belisarivs avatar 3.10.2010 18:30 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    grepni si zdrojaky jadra na slovo "fuck" ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.10.2010 18:47 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Hustý :-D
    Saljack avatar 4.10.2010 23:13 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Nazdar Johny ;-)
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    3.10.2010 11:35 Kevin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Som slaaaavny :-D

    Vas hrdy anonymny clen KERNEL ULTRAS Kevin!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 3.10.2010 11:46 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Spíš mi poraď jak mam v Sane scannovat bez toho, aniž abych musel odpalovat X pod rootem, protože pod userem to žádný zařízení nevidí... :-(
    [root@zapomel_sem_co_tady_mam_kurva_napsat amigapower]# sudo sane-find-scanner
    
      # sane-find-scanner will now attempt to detect your scanner. If the                                                         
      # result is different from what you expected, first make sure your                                                          
      # scanner is powered up and properly connected to your computer.                                                            
    
      # No SCSI scanners found. If you expected something different, make sure that
      # you have loaded a kernel SCSI driver for your SCSI adapte
    
    found USB scanner (vendor=0x03f0 [HP], product=0x7611 [DeskjeF2400 series]) at libusb:005:005
      # Your USB scanner was (probably) detected. It may or may n be supported by
      # SANE. Try scanimage -L and read the backend's manpage.
    
      # Not checking for parallel port scanners.
    
      # Most Scanners connected to the parallel port or other proietary ports
      # can't be detected by this program.
    ...mimochodem, když to odpálim pod rootem v konzoli, tak mně to 10x varuje a pak to stejně najde hovno a né scanner. :-(
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 3.10.2010 13:18 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Vypadá to, že bys měl toho usera přidat do nějaké skupiny. Ale jaké, to nevim, se scannery jsem zatím neměl tu čest...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 14:17 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS

    Co třeba výmluvná skupina s názvem "scanner" ? ;-)

    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 3.10.2010 16:00 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Vedle, jak ta jedle... :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    3.10.2010 16:23 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS

    Tak k čemu ta skupina je? Linuxu pro parádu? :-) V čem je ten zakopanej pes?

    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 3.10.2010 16:27 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    ...to nevim a nezajímá mně to, já si na skupiny nehraju, je to zbytečnej vopruz. Né pro parádu, spíš na škodu... :-D V posraný zabugovaný verzi hplips, 3.9.12 jede bez problému.
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    3.10.2010 16:32 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Ja jsem pro rozchozeni sveho scanneru potreboval odremovat jeden radek v /etc/sane.d/... Nemuze to byt ten problem?
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 3.10.2010 16:59 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Já už to rozchozoval dvakrát (sys-reinstal) a pokaždý úplně jinak, nicméně už to zase funguje. :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 3.10.2010 17:15 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Ja jsem pro rozchozeni sveho scanneru potreboval odremovat jeden radek v /etc/sane.d/... Nemuze to byt ten problem?
    To jsem si taky prvně myslel, ale ten měl Amiga už odremovanej...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 20:19 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS

    pravda, u normálního kompu doma to nemá smysl, rodiče (/kočka, děti), nezávisle na nastavení, si stejně scanner sami nepustí, tak k čemu jim na to dávat oprávnění

    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 3.10.2010 21:25 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    No jo, až takhle hluboko jsem nad tim teda nepřemejšlel, ale máš 100% pravdu, někde ve firmě tomu rozumim, ale doma? :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Dalibor Smolík avatar 4.10.2010 10:00 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    adduser uzivatel scanner a restartovat počítač ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.10.2010 12:01 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Proboha, proč RESTART?!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Dalibor Smolík avatar 4.10.2010 12:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    no, vyzkoušeno v praxi ..možná stačí jen restart saned :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.10.2010 12:08 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Stačí znovu načíst uživatelské oprávnění (su, odhlásit a přihlásit..).
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    vlastikroot avatar 3.10.2010 11:55 vlastikroot | skóre: 24 | blog: vlastikovo | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Bezvadnej napad! Chvalim. A koukam, ze jsem slavnej :-D
    Sg1-game | We will destroys the Christian's legion ... and the cross, will be inverted | IP 80.188.182.6
    3.10.2010 12:11 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Nj :-), na tvůj torčr asi nezapomenu ;-).
    Baník pyčo!
    3.10.2010 13:00 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    jsem jedinej kdo se citil trapne kdyz jsem cetl tuhle picovinu?
    3.10.2010 13:16 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    to se ale musite citit trapne porad. Tento post charakterizuje presne soucasny stav spolecnosti.
    3.10.2010 13:18 fred
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    soucasna spolecnost je v pohode, jen na tyhle kokotiny nejsem zvyklej, s retardovanou svoloci bezne do styku neprijdu
    oryctolagus avatar 3.10.2010 13:23 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Panebože... Někteří lidé nechápou, že nejenže tento post není seriózní, seriózní ani být neměl. Smiř se s tím. Až napíšu zase jednou něco serióznějšího, dám ti vědět. Nebo spíš radši ani ne, protože lidi jako ty nebo fred nejsou spokojení nikdy...
    (Co takhle jít radši flamovat pod Jílkův blog? Tam to zapadne...)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 13:55 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    hm, skutecne jsem nenasel ve vasem zapisku pres enormni snahu zadny naznak ironie a musim proto vychazet z toho, ze to myslite vazne. Pak mi nezbyva, nez vas mili kolego nasledne erudovat.

    Uzivatel fred reagoval na vas radoby humorny zapisek jako klasicky a zkuseny troll a otevrel diskuzi do obecneho smeru. Tim musi kazde troll vlakno zacinat. Nekdo dalsi pote nadhozeny mic zasmecuje a nebo nahrava dal lepe postavenemu spoluhraci. Vsimnete si prosim, jak fred reagoval na muj prispevek, zejmena to slovni spojeni 'retardovana svoloc' je velmi dobre zvolene a normlne to musi prinest minimalne dalsich 20 prispevku. Tot vse.

    Jinak k tomu Jilkovi. Pod blogem toho pana se _neprispiva_ a to z jednoho prosteho duvodu. Podle vsech priznaku je pan Jilek velmi sobecky, egoisticky a rekl bych i zly prislusnik nasi spolecnosti. Jiste, kazdy mame sve chyby, ale nekde jsou hranice. Nemuzeme takove lidi predelat, ale alespon jim nemusime zametat cestu, aby se mohli vpoklidu i nadale nad spolecnost vyvysovat a otravovat ji.
    oryctolagus avatar 3.10.2010 14:32 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    No já v tomto vlákně končim. Opravdu nemám chuť rozebírat ironii mého zápisku, a troly freda nebo Jílka. Den má jen 24 hodin a život jen circa 150 let...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 15:08 marvn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    nicmene jak "jsem jedinej kdo se citil trapne kdyz jsem cetl tuhle picovinu? ", tak "Tento post charakterizuje presne soucasny stav spolecnosti. " by mohli jit smele mezi fortunky
    rottik avatar 3.10.2010 14:39 rottik | blog: rottik | Roudnice nad Labem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    ja se tady u tohoto zapisku pobavil, ale hodil by se vedlejsi projekt, ktery by vytvarel databazi pro fortune
    Kašlu už na chytrý kecy a citáty, je to pěkně trapný.
    Václav 4.10.2010 12:04 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    To já taky, protože ani takovou blbinu bych momentálně jako modul napsat nezvládl. A doufám že to bylo myšleno takto :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    oryctolagus avatar 4.10.2010 17:14 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    No já jsem silně čerpal (čti: téměř opsal :-D) odtud... výbornej tutoriál.
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 13:14 Jirka Keresteš | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    A je v tom aspon jeden backdoor? :-D
    A physics book seems to be a mathematician's worst nightmare.
    oryctolagus avatar 3.10.2010 13:24 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Ne ne, je to absolutně bezpečné (zdroj: /dev/prst) :-D
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Jendа avatar 3.10.2010 13:30 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Nezkoušejte, pokud na to nemáte tarballs.
    :-D
    jendoduchý
    Ano?
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    oryctolagus avatar 3.10.2010 13:47 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    jendoduchý
    Ano?
    Lol :-D sry, fix'd...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 13:54 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Ok, posledny pohar Absolutky Vanila s colou plnime na pocest tohto noveho modulu. :D
    oryctolagus avatar 3.10.2010 18:32 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Nazdraví ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Fluttershy, yay! avatar 3.10.2010 14:59 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Užívej si svou retardaci a primitivismus.
    A vida, echo z žumpy.
    Wokna mnoha lidem vyhovují víc. Ne proto, že by byla lepší, ale proto, že oni jsou horší a platí svůj k svému.
    Mně to přijde trhaný... — Laguje ti mozek.
    Svoboda zůstává obrovskou překážkou pro růst moci.
    Máme dva králíky: jeden se jmenuje Napaprice a druhý Sezelím.
    oryctolagus avatar 3.10.2010 17:16 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Díky moc, bude pushnuto...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    oryctolagus avatar 6.10.2010 16:12 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Hm no tak "retardace a primitivismus" a "napaprice a sezelím" se mi nepodařilo dohledat. Ani googlem ani místním hledáním... jak je to možný? Vzpomínám si, jak to napsal...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Jendа avatar 6.10.2010 16:16 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Napaprice a sezelím byla Davidova patička.

    Pokud to integruješ, přimlouvám se za variantu kralyky.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    Fluttershy, yay! avatar 6.10.2010 16:27 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Byla to moje patička, ale odněkud vzešla... a jsem si skoro jist tím, že to padlo tady.
    oryctolagus avatar 6.10.2010 16:29 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Já mam pocit, že to řek Smolík v některém z Jílek-flejmů. Takže to asi nenajdu, páč JJ blokuju ;-)
    Ale ten primitivismus mi je divnej, páč si vzpomínám (alespoň si to myslim), že to Tomeš napsal...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Dalibor Smolík avatar 6.10.2010 16:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    A jéje. Já jsem něco řekl a už nevím co. To jsou ty konce :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Fluttershy, yay! avatar 6.10.2010 16:50 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    To pochybuju, protože Jílka nečtu skoro od začátku, tohle je docela staré a vsadil bych boty, že to nějak souviselo s králíkama, jež jsem choval.
    6.10.2010 20:01 voda | skóre: 28 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Fluttershy, yay! avatar 6.10.2010 20:40 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    To nevím, ale tady jsou moc pěkné náměty na zařazení.
    oryctolagus avatar 9.10.2010 11:54 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Máš na mysli něco konkrétního?
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Fluttershy, yay! avatar 9.10.2010 13:25 Fluttershy, yay! | skóre: 81 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Jo, to vlákno a hlavně jeho závěr. Chtělo by to něco jako bugzillu pro hlášení hlášek.
    oryctolagus avatar 14.10.2010 14:28 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Chtělo by to něco jako bugzillu pro hlášení hlášek.
    Tak jo ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    3.10.2010 15:21 maertien | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Pekne. Drzim palce :-)
    oryctolagus avatar 3.10.2010 18:51 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Teď mě napadlo, jestli tím vynášením citátů do GPL-kódu náhodou neporušuju nějaké autorské troll.. é.. zákony. Mohlo by se Stickfish zlobit? ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Jakub Lucký avatar 3.10.2010 23:50 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Stickfish určitě ne, páč Stickfish není autor citátů... Pokud bude u citátu uveden autor, pak je asi vše v pořádku (zákon na ochranu osobnosti se tady asi nevztahuje)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    3.10.2010 19:26 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    32 bitů bude stačit každému. - Petr Tomeš

    Tenhle kumodule bych rád viděl ve vanilce co nejdříve. - Linus Torvals
    4.10.2010 01:57 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Takhle se na abc zasměju málokdy.
    Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
    oryctolagus avatar 4.10.2010 08:01 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Těch 32 bitů nějak nemůžu dohledat... Nebo to je "citace"? ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    4.10.2010 11:34 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Zkurvím i blbej pokus o vtip, samozřejmě tam měl být u těch 32bitů Jardík.
    3.10.2010 20:00 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Najlepsia spolocnicka na nedeleny vecer je /dev/ka...
    Michal Fecko avatar 3.10.2010 21:50 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Ak chcete publikovat clanok na abccku a date datum starsi aktualneho vycaruje portal carovnu vetu:
    Nemůžete publikovat v minulosti!
    3.10.2010 22:04 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Jakub Lucký avatar 3.10.2010 23:48 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Mám návrh na další feature: Změny uptime volatelné z userspace...

    A mám k tomu i reklamní slogan: Držte svůj e-penis stále největší
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are. (Zen P.) Blogísek
    Jendа avatar 4.10.2010 00:42 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Patchni si /usr/bin/uptime, na oklamání většiny délkoměřičů to stačí a je to jednoduché bez zásahu do jádra.

    Návrh na další hlášku: Měříme si s kamarády uptime a pak si je ve škole porovnáváme, kdo ho má delší.
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    Salamek avatar 4.10.2010 01:42 Salamek | skóre: 21 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    01:47:22 up 4 days, 8:05, 1 user, load average: 0.93, 1.03, 1.15
    sakra sem ho musel nedavno vyrvat ze zdi :-(
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Jendа avatar 4.10.2010 01:52 Jendа | skóre: 74 | blog: Výlevníček | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Já mám rekord 173 dní na serveru a 65 na desktopu (ne, ekoložky, nebojte se, uspával jsem ho).
    Why did the multithreaded chicken cross the road? to To other side. get the
    oryctolagus avatar 4.10.2010 01:53 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    01:56:43 up 1 day, 6:41, 1 user, load average: 0.46, 0.51, 0.57
    Já zas při vývoji toho modulu jednou jaksi splet indexy u pole a jaksi jsem restartoval :-D
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    4.10.2010 08:10 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Mám ho delší, heč :)

    10:27:16 up 417 days, 15:13, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00
    4.10.2010 09:42 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    root@krize:~#uptime
     09:41:47 up 1453 days,  1:19,  1 user,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
    
    
    
    4.10.2010 10:08 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    root@my_machine:~# uptime
     09:57:12 up A(42) days,  2:05,  1 user,  load average: 0.00, 0.00, 0.00
    ZDROJ
    Chcete určovat, kdo povede vaši firmu? Ale prosím vás...
    oryctolagus avatar 4.10.2010 17:16 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Přidal jsem něco podobného do /dev/finger ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    4.10.2010 19:32 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    hmm, kde to tam je? ve zdrojáku to nevidím (nebo jsem už oslep :)). Jinak v té slavné Tomešově větě je překlep - retartovaný místo retardovaný :)
    oryctolagus avatar 4.10.2010 19:48 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    hmm, kde to tam je? ve zdrojáku to nevidím (nebo jsem už oslep :)).
    Spíš než že bys voslep jsem to ještě nepushnul na github...
    Jinak v té slavné Tomešově větě je překlep - retartovaný místo retardovaný :)
    No jo, ten je ale už v tom originále :-D Nevim, jestli se typo v citaci má opravovat, nebo ne...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    4.10.2010 20:23 Tomáš Heger (geckon) | skóre: 62 | Praha/Valašsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    No jo, ten je ale už v tom originále :-D Nevim, jestli se typo v citaci má opravovat, nebo ne...
    Myslím, že to citaci naopak krásně dokresluje ;-)
    Chcete určovat, kdo povede vaši firmu? Ale prosím vás...
    4.10.2010 22:21 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Ok, Ok, v tom případě mlčim :))
    Salamek avatar 4.10.2010 01:40 Salamek | skóre: 21 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    aaaaaa kolik ze jsi toho vychlastal nez jsi tohle napsal ? xD
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    oryctolagus avatar 4.10.2010 01:56 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Jen jeden čaj s rumem ;-)
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    skywaker avatar 4.10.2010 10:55 skywaker | skóre: 26 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS

    este by to chcelo patch do kernelu aby namiesto tuxov mi zobrazovalo logo rumu :)

    Donate Bitcoins to Luko: 14mXEWw9tgTtRT35RSvLL27XSpyety8x3N
    kotyz avatar 4.10.2010 11:50 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Tuzemskej linux z Bozkova :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 4.10.2010 12:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    To ne, spíš orosenej půllitr, nebo logo KU.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Dalibor Smolík avatar 4.10.2010 12:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Příloha:
    Něco takového? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    oryctolagus avatar 4.10.2010 17:17 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Což o to, technicky vzato by to šlo, jenže člověk by si musel po každým updatu kernelu tento znova překompilovat, což je otravné. Nebo se mejlim a kernel to logo tahá z disku nebo initrd?
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    kotyz avatar 4.10.2010 17:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    netusim, ja tam zadny logo vubec nemam :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    oryctolagus avatar 4.10.2010 21:26 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Kde vůbec je logo KU takýto černý velký od Amiga? Nějak to nemůžu najít...
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 4.10.2010 22:29 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    V mojí patiče?
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 4.10.2010 23:48 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    proc to rikas dvakrat?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 4.10.2010 23:52 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Neříkám...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 5.10.2010 01:02 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    lol
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    5.10.2010 01:44 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    heh
    Baník pyčo!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 5.10.2010 06:44 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    nedoklep
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 4.10.2010 22:29 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    V mojí patičce?
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    kotyz avatar 4.10.2010 23:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    proc to rikas dvakrat?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 4.10.2010 23:52 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Neříkám...
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    oryctolagus avatar 5.10.2010 01:02 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    lol
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    5.10.2010 01:44 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    heh
    Baník pyčo!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 5.10.2010 06:44 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    nedoklep
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Dalibor Smolík avatar 5.10.2010 08:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Náročná noc, že? :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Václav 5.10.2010 09:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Combo braker!
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    oryctolagus avatar 5.10.2010 10:26 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Jo jo, zadupnul nám to :P
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Václav 5.10.2010 18:45 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    taky nedoklep :/
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 5.10.2010 23:09 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Já ti dám "náročnou noc" Smolíku Pacholíku!!! Z práce jsem přišel včéra v těch půl jedenáctý v noci!!!
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Dalibor Smolík avatar 6.10.2010 09:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    No tak se už nezlob ;-). Byl to jen žert. Také takhle chodím občas z práce a ještě dělám doma ..Ale je to dobře. Dnes práci na ulici nenajdeš ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ avatar 6.10.2010 22:48 ✭Ⓜ♪☭✯⚑☢ⓦ€☈ | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Hele, já sem hotovej, pevně doufám, že po nějakejch 14ti dnech překonám krizi, protože jinak timhle způsobem dlouho nepotáhnu... 7 měchů mimo úplně a před tim 2 roky v kanclu, to sem jen buzeroval techniky a seděl non-stop tady... :-D
    I♥DRX * Děte do píči s poníkama!   -->   www.KERNELULTRAS.org     devonrex@jabber.ccc.de
    Rezza avatar 5.10.2010 12:31 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Uz to posilals na LKML? Co na to Linus? Kdy to uvidime ve vanilkovem jadre?
    oryctolagus avatar 5.10.2010 13:56 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Ne* - nevim - nevim ;-)

    *) Imho by mě poslali velmi rychle tam, kde světlo nesvítí... :-D
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Rezza avatar 5.10.2010 23:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    To je jak rodeo na bykovi!
    oryctolagus avatar 5.10.2010 14:08 oryctolagus | skóre: 29 | blog: Untitled
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    Jinak kdo jse to zkoušel, nevyskytly se nějaké segfaulty nebo podobné radosti?
    Existuje 10 druhů lidí: Ti, co nerozumí binární soustavě, ti, co ano, a ti, kteří znají i balancovanou ternární.
    Václav 5.10.2010 18:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kernel modul KERNEL ULTRAS
    zatím funguje bez problémů.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.