abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    dnes 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 492 hlasů
     Komentářů: 19, poslední dnes 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    15.2.2006 12:32 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Srovnání s komunisty nechápu. Snad si v blogu můžu psát cokoliv co chci a každý se může rozhodnout jestli si to přečte nebo ne. Jestli tě někdo nutí číst všechny zápisy v blogu, tak upřímnou soustrast.
    15.2.2006 12:42 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Samozřejmě mě nikdo nenutí číst všechno, ale vadí mi že politika lidi rozděluje, kdežto tyto portály je mají spojovat. A taky mě vadí to že lidi odsuzují druhé za to že mají jiný názor a hlasají o tom svém že je ten pravý.
    15.2.2006 12:34 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Do prdele bez ty. Vic takovych jako ty, a komousi budou brzy zpatky.
    15.2.2006 12:41 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    chovej se slušně na webu!! nejsi v hospodě...
    15.2.2006 12:52 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva. Cetl sis titulek blogpostu?
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    15.2.2006 13:03 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    O politiku se sice zajímám ale titulek jsem zvolil schválně proto, protože politiku považuji za humus a odpad. Jo jinak já jsem v titulku nikoho konkrétně neurážel. :-)
    15.2.2006 13:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    protože politiku považuji za humus a odpad.
    Haha. A bylo by nám bez ní lépe? Tyhle výkřiky mě vždycky pobaví.
    15.2.2006 14:33 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Já si moc dobře uvědomuji že i když jí považuji za humus tak, jak už jsem napsal, ji sleduji a neobejdem se bez ní. Zároven jedním dechem říkám že je to humus. :-)
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2006 15:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Já bych to upřesnil: českou politiku považuji za humus a odpad. V civilizovaných zemích existují nástroje, které politiky dokážou usměrnit do patřičných mezí. Například Šaron. To je velmi oblíbený politik. Ale jeho syn něco provedl a ponese důsledky, jako každý jiný. Nedovedu si představit, že by to bylo možné v našich podmínkách.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.2.2006 22:25 Milan Jurik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Saron uz tezko nejake dusledky ponese...

    A co se tyce nasi politiky, je, tak jako vsude jinde, jen obrazem naroda. Jsme demokraticka zeme, sve predstavitele si volime.

    A "majitel" tohoto blogu necht si zije ve sve skatulce. Ano, i ja se snazim o sve "pravde" presvedcovat jine. Nepohrdam "pravdou" jinych, ale rezignovat neminim. Rezignace = prohra. Ve vsech smerech zivota.

    Blog mel na pocatku jediny smysl (a pro mnohe dosud ma). Vyjadrovat autorovy nazory na cokoliv.
    15.2.2006 13:41 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    V poho. Mne to nepohorsuje. Ale jestli nekdo na vulgarni titulek odpovi vulgarne, tak bych ho rozhodne nepoucoval o tom, jak se chovat na webu. A nebyla to reakce na tebe, ale na A. Nespora. To doprdele si v titulku mohl nechat.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    15.2.2006 14:36 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    radši jsem to trochu poupravil aby to nebylo tak křiklavé. Byl jsem jenom naštvanej za to že tu pořád čtu o tom že tamten a tamtej je hajzl a přitom do problematiky moc nevidí atd... Dokonce jsem dneska na linuxsoftu zaznamenal že Marek Olšanský si začal místo zpráviček na linuxsoftu zakládat politickou agitku proti jedné straně a to bylo na mě už moc... :-( ještě že to majitelé smazali.
    vencour avatar 15.2.2006 14:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(

    ...politiku považuji za humus a odpad

    Takhle se prezentuje politika navenek, takhle končí dobré úmysly. Tj. tohle je z nich v noviách vidět, ale: o tom dobrém nepíše, třeba se i to občas stane?

    Takže mám za to, že za stav "politiky", čili "řešení věcí veřejných a společných", si můžeme dost sami, dáváme od nich ruce pryč, myslíme spíš na sebe, nedochází nám souvislosti, jsme moc pohodlní či třeba už unavení věčným handrkováním, nechce se nám s tim patlat - těch důvodů může být moc. Je to i pojetí každého, někdo hrabe na sebe, někdo na ostatní, někdo (už) nemá rodinu, někdo ještě ne. Pro někoho je něco cíl a pro jiného zase prostředek.

    Politikou je i to, zda kradu/nekradu, chovám se podle zákona/morálky, zda jsem či nejsem příkladem ostatním, zda se tím chlubím nebo mi to je fuk, jaký jsem.

    Čili mám za to, že nemohu politiku odsuzovat bez snahy o změnu. Ano, třeba taková politika je a když nic neudělám, tak to lepší nebude. A co s tim dělat nevim, aspoň se snažit, dělat si svou práci. A ta mne pak pohltí a politiku budou dělat ostatní, když vidím, jako moc toho ještě nevím o mé práci a souvisejících oborech, tak chápu, že o něčem, o čem teď vím nic, tak tam na tom budu ještě hůř a tedy musím aspoň někomu věřit, když už mám volit. Těžké zjištění, co?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.2.2006 16:10 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Naprosto souhlasim. Dokud budou vsichni rikat, jake je politika svinstvo a rezignovat i na tak elementarni pravo, jakym jsou volby, tak se nemuzeme divit, ze do politiky se budou bat jit slusni lide a naopak bude pritahovat gaunery.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.2.2006 17:17 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    bohuzel, volbama to zacina a v podstate i konci. dal uz nemame zadnou paku, jak politika odvolat, jak regulovat jeho financni ohodnoceni v zavislosti na kvalite jeho prace (a to spouste z nich nestaci, ze si sami schvali platy a radu dalsich prijmu z nasich dani, ale jeste se nechaji platit od ruznych firem), atd. ...

    dokud nebude moznost jak jejich praci pruzne a citelne ohodnotit - ne jen jednou za par let pri volbach, zkratka nejaky bic na ne, bude to porad jen sbirka lumpu hrabajicich do vlastni kapsy, pripadne lidi s puvodne dobrymi umysly, kteri ovsem zakratko s temi gaunery tahnou za jeden provaz.

    vsimli jste si, ze rada politiku mluvila jinak (mnohdy i rozumne) pred svym zvolenim, mluvi jinak po skonceni sveho volebniho obdobi, ale behem nej jako by pochazeli z jine planety? zrejme se zvolenim dostanou do zcela jineho sveta, odtrzeneho od reality, utopeni vymyslenim zbytecnych zakonu a handrkovanim o nesmyslech. i na tom je videt, ze cim vic se stat snazi ovladnout veskere deni v zemi, tim vic se v tom placa a svymi nedokonalymi a prevazne zbytecnymi zasahy jen vse zhorsuje a komplikuje.
    15.2.2006 13:59 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    třeba myslel doprčic :)
    15.2.2006 14:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Nemyslel doprava? Taková pravicová propaganda. :)
    15.2.2006 14:39 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    :-))) to mě ani nenapadlo když jsem to upravoval...
    15.2.2006 16:35 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(

    tak tohle je vtip mesice na ABCLINUXU!

    :-):-):-)
    15.2.2006 16:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    Dám si inzerát: Vyměním schopnost vymýšlet kraviny za schopnost napsat slovo bez překlepu (specielně konzole se odmítá domýšlet a jinde jsem za negramotnýho) :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 15.2.2006 15:01 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou doprdele. :-(
    neni co dodat. je to tak :-(
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    15.2.2006 13:25 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    To, že někdo vyjádří svůj politický názor neznamená, že se zařadí na nějaký můj blacklist, je mi jedno jakého politického vyznání jsou čtenáři tady, zde lidi soudím podle znalostí a vystupování.
    15.2.2006 13:39 dad
    Rozbalit Rozbalit vše tedy uz po ste ...
    kdyz si tady nekdo zaklada blog, tak tam stoji, ze ty blogy maji navaznost na linux a kdo chce klabostit o vsem, at si ho radeji zalozi nekde jinde. Jestli nekdo neumi cist (a ani mezi radky), tak at si to elementarni vzdelani prosim doplni.
    15.2.2006 14:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tedy uz po ste ...
    Nic takoveho tam neni. To si vymyslite. Musim to vedet, kdyz jsem to psal. Ta navaznost na Linux je smerovana na uzivatele (ne na obsah), protoze sem chodily ctrnactilete holcicky psat si sve denicky a pak se divily reakcim.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.2.2006 14:09 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tedy uz po ste ...
    A je opravdu nějaký principiální rozdíl mezi deníčkem čtrnáctileté dívčiny a blogem, který obsahuje téměř výhradně jen politickou agitaci? Myslím tedy zdůvodnění, proč sem to první nepatří a druhé ano…
    15.2.2006 17:21 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tedy uz po ste ...
    Ale on nikdo neřekl, že sem ten blog čtrnáctiletých dívenek nepatří. Pouze jim bylo objasněno, kdo to tu pravděpodobně bude většinou číst, takže se nemají divit těm reakcím.
    vencour avatar 15.2.2006 14:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tedy uz po ste ...

    ...sem chodily ctrnactilete holcicky psat si sve denicky

    Nějak jsem si nevšim? Kdy, kde, je nějaký příklad?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.2.2006 14:29 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tedy uz po ste ...
    Napríklad tento blog. Síce tam už vidno len ono spomínané "udivenie" nad reakciami, keďže pôvodný blog autorka vymazala - snáď niekto s lepšou pamäťou alebo Google cache pomôže.
    vencour avatar 15.2.2006 14:37 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tedy uz po ste ...

    No nazdar, to mi teda uteklo, co by se s tim dělalo? Smazat to adminem asi nejde ... snad v diskusi by se to vytříbilo?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.2.2006 17:33 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: tedy uz po ste ...
    [...]Blogy na abclinuxu jsou službou jeho čtenářům. Pokud nejste čtenář abclinuxu a s Linuxem nemáte nic společného, jen hledáte prostor na publikování, raději si zvolte jiný veřejný blogovací systém.[...]
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    15.2.2006 14:18 ehm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    souhlasím,politika ven z ABClinuxu
    vencour avatar 15.2.2006 14:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(

    A) mám za to, že téma politiky je zcestná diskuse k tomuto serveru

    B) tak ovšem mohou mnohé diskuse k ní směřovat, co pak s tím?

    C) zábava není přímo z AbcL "kliknutelná", co takové řešení? Mj. blogy jdou nezobrazovat = co tedy komu vadí? Pokud by ho politika = kde jinde než v blogu se může objevit zajímala, tak proč má blogy zobrazovatelné?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.2.2006 14:43 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Ať už sem patří a nebo ne, pokud by se zakázala, tak si myslím, že by to bylo horší. On by každý to, co chce říct sem stejně napsal. Ale narouboval by to do článku o Linuxu. Něco jako: Program xxx je špatnej a používají ho jen (nějaká strana), a tahle strana ... a už to jede.
    Výsledek by byl že by ty články nešlo rozlišit podle názvu tak, jako to zatím jde. Jen názor.
    15.2.2006 14:47 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Já jsem ani tak nemyslel něco zakazovat jako spíše vyslovit názor že by se měli lidé píšící politické agitky na abíčko zamyslet jestli je to to nejlepší co za ten den mužou udělat. Jestli by pro ně nebylo lepší si zajít na stranický kongres strany kterou volí a být mezi svými. pak by si vklidu zanadávla na ty ostatní, pro něk kretény, a byl by v klidu.
    15.2.2006 15:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Jo, chápu, takový apel. Myslím že se to nechytne. Lidi to zajímá (což je nakonec dobře) a tak je to tady. Snad by stačilo opravdu jen to označení už v nadpise blogu, aby se tomu dalo vyhnout. Pravděpodobně by pak šlo i dát blokování politiky.(?)
    15.2.2006 15:56 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Naprosto s Tebou souhlasim. Myslim, ze je fajn, ze se na abicku da diskutovat i o jinych vecech, nez striktne o Linuxu, vcetne politiky, ale jsou jedinci, kteri to proste prehaneji, jmenovat asi fakt netreba.

    Drtiva vetsina lidi diskutuje pod svym jmenem, nebo alespon nickem, a nestydi se za sve nazory, stoji si za nimi a pouziva argumenty misto pitomych nadavek, takze vysledne diskusi se da rikat diskuse, ne handrkovani na jarmarku.

    Jsem ale celkem alergicky na to, o cem jsi mluvil - kdyz s necim nesouhlasim, tak na to nahazim co nejvic spiny, i kdyz o tom vlastne vim kulove, a budu se za to rvat za kazdou cenu. Mozna neni nahodou, ze tenhle pristup se nejvic projevuje u tech jedincu, kteri maji nejvic politicko-agitacnich blogpostu.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    15.2.2006 16:58 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Ono na takový razantní názor, co jde hulákat, je potřeba o věci moc, (lépe nic) nevědět. Kdo ví víc, ví že to není tak jednoznačné a míň huláká. A tím také není moc slyšet a nemá vliv.
    elviin avatar 15.2.2006 15:15 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Nadruhou stranu je dobre, ze technicky zalozeny lidi se zajimaji o politiku, protoze ti muzou spachat hodne zlyho, pokud se stanou obeti manipulace nejakyho politika.
    15.2.2006 15:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    A co teprve když se sami stanou politiky :-)
    Copak toho není dost?
    vencour avatar 15.2.2006 16:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(

    Čet jsem kdysi Profily odvahy od JFK. Když jsem slyšel, že v zákulisí v Parlamentu někteří poslanci ČSSD projevili názor, že jim Rath "asi nezvyšuje preference" a báli se k tomu veřejně přiznat a Paroubek pak na to řek novinářům, že je nechápe, proč se nepřiznají, tak mne napadají dvě věci:
    a) to se ten reportér nemoh zeptat na vyhazování ze strany? (nebo to třeba neuveřejnila TV - ale proč by ne?)
    b) dal bych jim, všem poslancům, tuhle knihu přečíst za úkol. Je tam něco, jeden případ o odolání poslance tlaku většiny, dnes by se takový charakter dost hodil.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.2.2006 18:25 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Správně! Běžte s politikou dopr... - držte hubu a krok!

    A tímto způsobem se dostanete k tomu, že vám nic jiného nezbyde.
    Quando omni flunkus moritati
    15.2.2006 18:39 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Bohu díky jsem toto neřekl a ani nemyslel. Blog se týkal poněkud něčeho jiného. A to toho že já mám také vyhraněné politické názory ale nevidím nic kladného na tom že lidi vykřikují na abclinuxu.
    15.2.2006 22:14 Milan Hejpetr | skóre: 25 | blog: poznamky | Plzen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Aspon ja s vami temer bezvyhradne souhlasim. Zdejsi politicti onaniste mne svym zapalem obcas pripominaji nektere aktivni svazaky z 80.let. Obcas jen malo schazi k tomu, aby ctenare _technickeho_serveru_ ABC Linuxu zacali nekteri zde pritomni kadrovat. Tu dobu jsem zazil uz jako plnolety, takze vim o cem mluvim. Mam hruzu z bolseviku - jak z tech rudych, tak z tech modrych.
    Maji na to ale pravo a provozovatel serveru tomu preje (slabe slovo). Takze nam nezbyva nic jineho nez to tise ignorovat a "zapnout" filtr. On ten server porad jeste stoji za to, aby ho clovek obcas navstivil, tak proc si kazit naladu.
    15.2.2006 23:28 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Politika a náboženství ... to jsou témata, o kterých je lepší nediskutovat. Hlavně proto, že se jedná především o emocionální rozhodnutí, které se těžko logicky obhajuje. V jistých specializovaných komunitách je také dobré nevznášet dotaz typu KDE vs Gnome, Qt vs Gtk, distribuce 1 vs distribuce 2 vs ... vs distribuce n a podobně ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.2.2006 22:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Nojo. Ale tahle výzva možná zapůsobí na ty soudné a zdrženlivé. S řvouny to nehne.
    15.2.2006 22:38 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Běžte s politikou dopr... :-(
    Mozna by se hodilo, kdyby blokovani prispevku v diskusi od urcitych lidi slo vztahnout i na blogposty.

    Ja kuprikladu ctu blogy rad, takze skryvat vsechny blogy nechci, ale kdyz na uvodni strance neuvidim prispevky nekterych jedincu, bude mi lip.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.