Od soboty do úterý probíhá v Hamburku konference 39C3 (Chaos Communication Congress) věnovaná také počítačové bezpečnosti nebo hardwaru. Program (jiná verze) slibuje řadu zajímavých přednášek. Streamy a záznamy budou k dispozici na media.ccc.de.
Byl představen nový Xserver Phoenix, kompletně od nuly vyvíjený v programovacím jazyce Zig. Projekt Phoenix si klade za cíl být moderní alternativou k X.Org serveru.
XLibre Xserver byl 21. prosince vydán ve verzi 25.1.0, 'winter solstice release'. Od založení tohoto forku X.Org serveru se jedná o vůbec první novou minor verzi (inkrementovalo se to druhé číslo v číselném kódu verze).
Wayback byl vydán ve verzi 0.3. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.
Byla vydána verze 4.0.0 programovacího jazyka Ruby (Wikipedie). S Ruby Box a ZJIT. Ruby lze vyzkoušet na webové stránce TryRuby. U příležitosti 30. narozenin, první veřejná verze Ruby 0.95 byla oznámena 21. prosince 1995, proběhl redesign webových stránek.
Všem čtenářkám a čtenářům AbcLinuxu krásné Vánoce.
Byla vydána nová verze 7.0 linuxové distribuce Parrot OS (Wikipedie). S kódovým názvem Echo. Jedná se o linuxovou distribuci založenou na Debianu a zaměřenou na penetrační testování, digitální forenzní analýzu, reverzní inženýrství, hacking, anonymitu nebo kryptografii. Přehled novinek v příspěvku na blogu.
Vývojáři postmarketOS vydali verzi 25.12 tohoto před osmi lety představeného operačního systému pro chytré telefony vycházejícího z optimalizovaného a nakonfigurovaného Alpine Linuxu s vlastními balíčky. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Na výběr jsou 4 uživatelská rozhraní: GNOME Shell on Mobile, KDE Plasma Mobile, Phosh a Sxmo.
Byla vydána nová verze 0.41.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 6.1 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.
Byla vydána nová verze 5.5 (novinky) skriptovacího jazyka Lua (Wikipedie). Po pěti a půl letech od vydání verze 5.4.
Bohužel, ani za dnešní ceny, nemám na 100% zážitek nárok. Takže milé distribuční společnosti, jděte do prdele. Stáhl jsem si TELESYNC a přišli jste o mé peníze. ... Až se rozhodnete promítnout nezkriplenou verzi, možná si na něj zajdu do kina.Narok teda opravdu na nic nemas. Nemas ani narok na to, aby ten film vubec v kine davali. Kdyz to tak hrozne moc musis videt v originale, tak si zajed/zalet treba do Anglie.
, ale je mi 16
.
A to sem si pritom to pivo dal az potom ...
Vyhlásil jsem soukromou válku mafiánským lobby, kterým platím hromady peněz skrze výpalné za každé CD.... Hudební a filmový průmysl zaostal někde v 80 letech, a není schopen a ochoten nabídnout uživatel službu jakou chce dnes.Ano, před několika dny jsem navštívil Bontonland a za hudební CD typu "Best of" - takže zrecyklované písničky ze starších CD - chtěli 480 Kč. Už mě ani nenapadne si za takové peníze jít hudební CD kupovat, u nich už mě neuvidí.
von Importa člověk je pomalu zase zpět na té ceně jako u Bontonlandu. Nějakým US locals s Free Shipping můžeme jen závidět. Celé je to IMHO způsobeno nevhodným distribučním způsobem. Asi jsme holt země kulturních barbarů.
Do kina prakticky nechodím. Vzhledem k nehorázným cenám, nepohodlí (člověk nemůže ani na záchod) a smradlavému sousedovi, co celé představení chroupe popcorn a srká kolu se mi ceny zdají neadekvátní nabízené službě.
+ milion
Dneska se nechodí do kina, dneska se chodí do hypermarketu s plátnem a promítačkou
. To už si raději zajdu do divadla, tam chodí slušní lidé.
IMAX má dvě analogové promítačky + další třetí na titulky, tam bych princip chápal a možná i zajel (i když je to krapet z ruky).
Po přečtení http://blogy.moviezone.cz/KARLOS/filmove-policko-technickym-pohledem/2009/12/02/jit-na-avatar-a-nezabloudit-v-technice/ se mi chce do běžného 3D kina ještě méně.
Stojí avatar opravdu za výlet do Prahy a IMAXU?
co nových věcí člověk objeví ve filmech díky kvalitnímu obrazuNo co? To by mě teda fakt zajímalo.
Ale to je spis zvyk.
Takže milé distribuční společnosti, jděte do prdele. Stáhl jsem si TELESYNC a přišli jste o mé peníze.S tím plně souhlasím. Ono to dneska pomalu ani jinak nejde. Člověk by si to i zaplatil(za takovou cenu a když je to tak jednoduché), jenomže co když se dozví, že na svém operačním systému(bude v tom 64-bitů) nemá nárok si to stáhnou a on-line může sledovat tak max. pár teček a Loading. Teda jako ne že by to snad bylo na Windowsí verzi o něco lepší.
Češi jsou sice mistry dabinguTak ten byl dobrej. Nebo OK, dobrej dabing udělat umíme, ale mezi požadavky zákazníka většinou kvalita není úplně nahoře - primární je rychle a levně, takže se dabuje a dabuje a dabuje, dokud se někdo nepřeřekne... aby to dobře znělo musí jít stranou.
Hodnotit Avatar podle kinoripu je pěkná hovadina.Ok, já prostě nejsem schopný hodnotit hry jen podle grafiky, hudební CD podle obalu, filmy podle toho jak vypadají na první pohled.
To co v kině vypadá úžasně vypadá v kinoripu jak doprovodné video k 8 let staré hře navíc posílené zcela mizerným kontrastem ripu.Ono bohužel ty 8 let staré hry jsou občas o dost kvalitnější a zábavnější než ty dnešní. Avatar bych viděl jako zajímavou hru - ideálně FPS s možností volného pohybu, něco jako Flashpoint nebo Mafia. Na film je to ale fakt moc plytké.
) mě přijde lepší než věta v originále "I see you".
Tiskni
Sdílej: