abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:44 | Nová verze

    Valkey, tj. svobodný fork již nesvobodného Redisu, byl vydán v první stabilní verzi 7.2.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:11 | IT novinky

    Společnost Espressif Systems oznámila, že rodinu SoC ESP32 brzy rozšíří o ESP32-H4 s IEEE 802.15.4 a Bluetooth 5.4 (LE) s podporou protokolů Thread 1.3, Zigbee 3.0 a Bluetooth Mesh 1.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 13:11 | Zajímavý software

    Kevin Bentley zveřejnil na GitHubu zdrojové kódy počítačové hry Descent 3 z roku 1999: "Někdo se nedávno zeptal, zda budou zveřejněny zdrojové kódy Descent 3. Oslovil jsem svého bývalého šéfa (Matt Toschlog) z Outrage Entertainment a ten mi to povolil. Budu pracovat na tom, aby se to znovu rozběhlo a hledám spolusprávce." [Hacker News]

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (61%)
     (13%)
     (2%)
     (24%)
    Celkem 424 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Novinky o FatRatu - 13

    20.7.2010 16:24 | Přečteno: 1708× | FatRat | Výběrový blog | poslední úprava: 20.7.2010 16:47

    Po nekonečně dlouhé odmlce je tu další přehled chystaných novinek ve FatRatu.

    Od posledního zápisku na toto téma se ve FatRatu, co se novinek týče, moc věcí nestalo. Kód byl především aktualizován v souvislosti se změnami API u libtorrentu a glooxu a dále byly opravovány chyby nahlášené uživateli. V Git repozitáři je zařazený patch od Davida Watzkeho, který zajišťuje, že se kromě grafu rychlosti přenosu zobrazuje i graf rychlosti celé fronty.

    File sharing servery

    Doba je taková, že snad nejdůležitější funkcí "stahovadel" se jeví jejich schopnost umět zadarmo stahovat z co nejvíce file hostingů. Je bohužel nad moje schopnosti programovat a udržovat v provozu pluginy, decaptcha algoritmy apod., mimo jiné by to zjevně vyžadovalo časté vydávání nových verzí. Jedinou výjimkou tak asi bude Ulož.to, kde je prolomení velmi snadné.

    Měl jsem nápad dodat FatRatu podporu používání pluginů z JDownloaderu. Na první pohled to vypadá šíleně, nicméně to není tak neproveditelné, a to díky JNI, kde je nejen možné volat C/C++ kód z Javy, ale jde to i obráceně. U stahovacích pluginů, kde není captcha, je to docela v pohodě a JVM překvapivě žere naprosté minimum paměti. Mám dokonce i prototyp konzolového nativního programu, který mi úspěšně vyhodí URL, ze kterého by se mělo začít stahovat.

    U pluginů s captchou je to ale těžší, kód kolem celé té operace je dost rozsáhlý a jeho "vypreparování" je poněkud netriviální úkol. Navíc mám obavy, že by se ve výsledku s FatRat pluginem spouštělo i třičtvrtě JDownloaderu, což pak trochu celé ztrácí smysl.

    Nové webové rozhraní

    Pracuje se na novém webovém rozhraní, jehož účelem je dohnat ostatní stahovací programy. Je stavěno s pomocí jQuery a jQuery UI a s FatRatem komunikuje přes XML-RPC. Smyslem je doplnit i pokročilejší věci, tedy aby byla přes web možná nejen základní správa přenosů, ale i pokročilé věci specifické pro typ přenosu. U BitTorrentu tedy například nastavování priorit jednotivým souborům z torrentu.

    Webové rozhraní je připravované ve zvláštní Git větvi ajax_webui. Zatím se můžete podívat na screenshot průběhu práce.

    Závěr

    Pro ty, co si toho ještě nevšimli, FatRat je v Debianu, což je pro mě asi ten největší úspěch :-) Jinak dřív, než to někdo zmíní v diskuzi, vím, že podpora RapidSharu je teď poněkud rozbitá kvůli změnám na RS. Rovněž vím, že na Archu nefunguje BitTorrent, jakmile se zvolí plná alokace souborů, ale nechápu, proč tomu tak je :-)

           

    Hodnocení: 81 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Novinky o FatRatu - 13, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 20.7.2010 16:58 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    RS funguje normalne (nedavno sem z nej stahnul cca 30 GB bez problemu), aspon teda premium (free nepouzivam, tak nevim, ale i tam by to snad melo jit), jediny co nefunguje je to pocitadlo zbejvajiciho trafficu, ale to mi nefungovalo ani pred tema zmenama na RS (misto ciselnyho udaje ukazuje jen ERROR).

    Coz takhle podpora pro stahovani z share-rapid? Tam zadna CAPTCHA neni a muzu se podelit o svuj ucet pro ucely testovani. Ne ze bych mel share-rapid nejak zvlast v oblibe, ale obcas tam najdu veci ktery jinde nejsou a kdyby z nej slo z fatratu stahovat primo, usetrilo by mi to dost prace (takhle se musim ve firefoxu prihlasit, zahajit stahovani, stopnout ho a link prekopirovat do fatratu kterej to uz pak stahne).

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 20.7.2010 17:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Coz takhle podpora pro stahovani z share-rapid? Tam zadna CAPTCHA neni a muzu se podelit o svuj ucet pro ucely testovani. Ne ze bych mel share-rapid nejak zvlast v oblibe, ale obcas tam najdu veci ktery jinde nejsou a kdyby z nej slo z fatratu stahovat primo, usetrilo by mi to dost prace (takhle se musim ve firefoxu prihlasit, zahajit stahovani, stopnout ho a link prekopirovat do fatratu kterej to uz pak stahne).
    Pamatuju si, že jsem se tam snad před rokem registroval a bylo tam, že jestli chci urychlit přijetí ověřovacího mailu, mám poslat Premium SMS. Žádnou SMS jsem neposlal a ani po roce mi ověřovací mail nepřišel :-) Ale jo, snad by to šlo.
    kotyz avatar 20.7.2010 18:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    prej je to po rapidu a uloztu u nas nejoblibenejsi a nejrozsirenejsi sdileci sluzba. ikdyz se proslycha ze poskozuje soubory a je pravda ze sem si uz nejaky archivy co nesly rozbalit z share-rapid stahnul. ale mohlo by bejt snazsi pridat pro nej podporu nez pro ulozto, protoze na ulozto je captcha, pritom je prudce pouzitelny i ve free verzi a je tam toho opravdu hodne.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.7.2010 20:45 JiriB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Chtěl bych se zeptat jestli jde nějak nastavit aby FatRat začal automaticky spustil stahování při kliknutí na webový odkaz v Opeře, nebo Firefoxu?
    kotyz avatar 24.7.2010 23:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    pro firefox to resi rozsireni flashgot, s operou nevim
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jiří Němec avatar 20.7.2010 17:56 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Skvělý nápad s těmi javovými pluginy. Měl jsem jistý nápad něco podobného řešit pomocí javascriptu - Qt ho umí a odpadla by pak nutnost restartů celé aplikace kvůli aktualizaci, ale vyžadovalo by to napsat ty pluginy.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    David Watzke avatar 20.7.2010 18:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jojo, mám kód ve FatRatu. Teď už jen zasadit strom a zplodit syna.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kotyz avatar 20.7.2010 18:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    a postavit dum mas kde? :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 20.7.2010 20:25 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    postavit dum
    No to je právě ten kód v tý aplikačce. :-D
    20.7.2010 18:27 bb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Ackoliv to v linuxu neni moc oblibeny, tak by se mi libil fatrat v provedeni standalone aplikace.
    3.8.2010 10:52 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Asi to bude pro tebe novina, ale FatRat funguje jako standalone aplikace skvěle. Snad až na hůře dokumentovanou ruční konfiguraci, ale vyřešil jsem to tak, že jsem to přes GUI nakonfiguroval a pak ji nahrál na server :-)
    20.7.2010 19:28 Veritas | skóre: 13 | blog: veritas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Tak to je dobře. Zrovna FatRat je program, bez kterého se už v linuxu neobejdu a je jeden z prvních, který jdu instalovat. Takže je dobře že se stále vyvíjí dále. Díky
    Nehledej hry v Linuxu. Linux je hra!
    20.7.2010 20:55 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Pro ty, co si toho ještě nevšimli, FatRat je v Debianu, což je pro mě asi ten největší úspěch
    Až na ten detail, že tam nedávno domršili závislosti, takže při aktualizaci v podstatě přestal fungovat a házel spoustu nesmyslných chyb. Podle správce to nicméně takhle bylo v pořádku, což mě propříště odradilo od hlášení chyb.
    Quando omni flunkus moritati
    20.7.2010 20:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Btw. co znamená dostupnost 1.98315 u torrentů?
    Quando omni flunkus moritati
    Max avatar 20.7.2010 21:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Že se dá poskládat skoro 2x celej?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kotyz avatar 20.7.2010 21:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    ze je dost seedu ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.7.2010 23:48 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Seed môže byť aj jeden a mohol prestať posielať, takže nikto okrem neho nemá viac ako 98% dát. :)
    Přemek Vyhnal avatar 20.7.2010 21:21 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jedinou výjimkou tak asi bude Ulož.to, kde je prolomení velmi snadné.
    Pozor, nevim jestli myslíš tohle, ale vypadá to tak, že ty soubory s obrázky jsou statické (že jde napevno přiřadit id captchy/filename obrazku k hodnote captchy) a taky to tak je, ale jen na nejakou dobu. asi po mesici, dvou (?) to pregeneruji a zmeni.
    NO RAPTORS!
    David Watzke avatar 21.7.2010 00:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jde o audio captchu, která je trapná.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Přemek Vyhnal avatar 21.7.2010 01:58 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jak trapná? myslíš použít nějaké rozpoznání řeči? nebo to nějak obejít?
    NO RAPTORS!
    David Watzke avatar 21.7.2010 10:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Obejít. Trapně :-D Řekněme, že každý znak je vždy stejný.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Přemek Vyhnal avatar 21.7.2010 11:15 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    myslis to same jako ja? ze soubor pod stejnym nazvem (jmenem captchy) obsahuje vzdy stejnou hodnotu?

    Pak bude o audiocaptche platit to same co jsem psal o obrazkove. Bude to tak fungovat, ale napriklad po mesici prestane. Ty obrazky (a asi teda i audio) vygeneruji znovu. (zmeni se hodnota captchy pod danym jmenem)
    NO RAPTORS!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 11:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    myslis to same jako ja? ze soubor pod stejnym nazvem (jmenem captchy) obsahuje vzdy stejnou hodnotu?
    Ne, nic takového. Neboj se, funguje to :-)
    Přemek Vyhnal avatar 21.7.2010 11:52 Přemek Vyhnal | skóre: 24 | blog: Toto není blog! | Dobřichovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Tak v tom pripade se uz nebojim a jen jsem zvedavy a zajimalo by me jak to funguje ;)
    NO RAPTORS!
    21.7.2010 12:06 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jako jedna z moznosti, i kdyz nevim jak narocna, je rozpoznavani primo zvuku v tom souboru, protoze ty znaky byly namluveny pouze jednou a to stejnou osobou, a ted jsou znaky jen spojovany do souboru, aby odpovidaly obrazku. Je tedy mozne ziskat znak po znaku z audia a porovnat to s ulozenyma konstantama.
    20.7.2010 21:23 kilinux | skóre: 15 | blog: KILinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Chci se zeptat. Jde to zkompilovat v poslednim ubuntu (lucid lynx)?
    belisarivs avatar 21.7.2010 09:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jde. Ale mas tam i balik. Nebo minimalne v PPA.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Vojtěch Trefný avatar 22.7.2010 09:10 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    FatRat je přímo v repozitářích ;-)
    21.7.2010 09:24 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Neplánuje se ještě nějaká podpora pro DC? :) To by pak bylo úplně geniální :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 09:56 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Koncept DC je dost mimo koncept download manageru, podobně je na tom ED2K. Mimo to je to vcelku mrtvá síť, která je v ČR plná policajtů...
    21.7.2010 10:07 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Na druhou stranu zase byly DC huby, které nebyly veřejné a tam tohle riziko tak moc nehrozilo... nějak se toho pořád nechci vzdát a mám kvůli tomuhle puštěnej jeden grafickej bazmek na serveru navíc :)
    kotyz avatar 21.7.2010 10:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    DC? dekuju nechci, nemam zajem aby mi zase policajti odnesli komp na 3/4 roku kvuli dvema empetrojkam :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    AsciiWolf avatar 21.7.2010 14:40 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    aby mi zase policajti odnesli komp
    [citation needed] :-D
    Fluttershy, yay! avatar 21.7.2010 14:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Vždyť už to tu popisoval.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    kotyz avatar 21.7.2010 14:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    hledej smudlo tady ve starejch blogach a diskuzich, mas tam naskenovany zapisy z domovni prohlidky a potvrzeni o vraceni veci (pocitac sede barvy 1ks) :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Rezza avatar 21.7.2010 13:42 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    No, prakticky jsem prestal stahovat, alespon na RS jsem ucet uz neprodlouzil, jeste mam na CZShare - tam se stahuje na data a neplatim zbytecne, kdyz nepotrebuji. Proste neni co - filmy a serialy porizuji na Amazonu a dal? Kazdopadne po tomto updatu zkusim dodelat balicek do Fedory ;-)
    21.7.2010 14:12 xut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Toho tučňáka co symbolizuje "kvalitní příspěvěk" jsi tam "přiklepl" sám...? Zajímalo by mě, jak se o tom tady rozhoduje...
    default avatar 21.7.2010 14:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Zajímalo by mě, jak se o tom tady rozhoduje...
    To je jednoduchý. Tučňáčka dostaneš za Samoobsluhy Tvůrčích Monopolů™ nebo když si kopneš do komerčního software, nejčastěji Windows. Když se vyjádříš hodně vulgárně o iPadu či iPhonu, tučňáček tě také nemine. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 14:36 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Tak to mi ukaž, kdy něco takového tučňáka dostalo ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 14:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Tučňák je za přínosné linuxové nebo IT zápisky. Obecně jde o zápisky o vývoji softwaru, linuxových akcích, zkušenostech s Linuxem/hardwarem apod.
    Heron avatar 21.7.2010 14:59 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Na to se ale neptá, to ví (Toho tučňáka co symbolizuje "kvalitní příspěvěk").

    Ptá se na to, kdo ten článek tak označil. Mě by to tedy zajímalo také.
    21.7.2010 15:00 xut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Pouze dva ze tvých třinácti příspěvků o _tvém_ programu FatRat nedostalo tučňáka (to aby se neřeklo)...To admini shledali každou novinku o tvé aplikaci za přínosnou komunitě?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 15:06 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Zjevně ano. Ostatně pokud se člověk podívá do historie, většina zápisků o vývoji vlastního softwaru tu tučňáka dostane.
    21.7.2010 15:27 xut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Spíš to vypadá tak, že jsi si to přidělil sám...Ovšem pokud o tom třeba rozhoduje více adminů tak se Ti hluboce omlouvám...ale nevěřím tomu
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.7.2010 15:39 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Adminů, kteří o tom rozhodují, je nejméně 12 (z nichž minimálně o čtyřech vím, že můj software používají). Sám jsem si tučňáka nepřidělil...
    David Watzke avatar 21.7.2010 15:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Někdy sem to udělal já, jindy zas někdo jinej...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.7.2010 10:26 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Pošramocené ego, nebo závist? Já párkrát Lubošovi tučňáka přidělil.
    22.7.2010 03:37 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Po vzhledové stránce vypadá GUI Fatratu značně nevzhledně. Mohu jen doufat, že se toho někdo chopí a vyřeší tento „problém“. Jdou alespoň nějakým způsobem změnit ikonky nebo téma ikonek?
    Max avatar 22.7.2010 07:08 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Nesouhlasím. Mně se třeba vzhled FatRatu líbí. A pokud vím, jeho vzhled se odvíjí od nastavení QT4, jelikož je v qt4.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Václav 22.7.2010 09:48 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jen doufám že vzhled nehodnotil podle toho screenshotu Web GUI :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    22.7.2010 17:10 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    A pokud vím, jeho vzhled se odvíjí od nastavení QT4, jelikož je v qt4.
    Nejspíš si měl na mysli nastavení Qt tématu. Mně jde o to, že fatrat ve mně budí dojem nedotaženosti.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.7.2010 17:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Mně jde o to, že fatrat ve mně budí dojem nedotaženosti.
    A čím konkrétně?
    David Watzke avatar 22.7.2010 10:20 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Po vzhledové stránce vypadá GUI Fatratu značně nevzhledně.
    Též nesouhlasím.
    Jdou alespoň nějakým způsobem změnit ikonky nebo téma ikonek?
    Je to open-source, hádej...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.7.2010 16:55 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jdou alespoň nějakým způsobem změnit ikonky nebo téma ikonek?
    Je to open-source, hádej...
    To znamená ne?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.7.2010 16:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    To znamená, že ano. Stačí si vyměnit ty soubory v /usr/share.
    22.7.2010 17:35 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Mohu používat i svg nebo jen png? Nebylo by lepší naučit fatrat respektovat ikonkové téma nebo snad Qt žádnou správu ikonek nemá(žádnou jsem nenašel)?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 22.7.2010 17:41 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Jen PNG a "respektování ikonkového tématu" ani nedává smysl, když ikonková témata neobsahují typy ikon, které FatRat potřebuje. Správu ikonek jsem neřešil (je to asi ta nejmíň důležitá věc), ale patche přijímám...
    23.7.2010 11:04 pozortucnak | skóre: 21 | blog: vecny_windowsar
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Možná než-li dodávat podporu pluginů z jdownloaderu (díval jste se i na freerapid?) by bylo vhodnější nějak hezky zakomponovat Slimrat a Plowshare...

    Minimálně Plowshare vypadá zajímavě...
    Jsem mimořádně obtížný případ
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.7.2010 11:13 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Plowshare je zajímavý, ale pluginy JDownloaderu je už z principu možné integrovat daleko lépe než Bash skripty Plowsharu. A ono to JVM žere fakt málo, ač to nechápu.
    default avatar 23.7.2010 11:41 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    A ono to JVM žere fakt málo, ač to nechápu.
    Co je na tom k nepochopení? Prostě do toho láduješ mnohem míň tříd a Class Loaderů než třeba NetBeans. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.7.2010 11:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Nejde o tuhle kategorii paměti. Jde hlavně o heap, který se chová umírněně.
    3.8.2010 10:55 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Mno jak která VM. Ale konzolové aplikace jsou nenáročný, dokonce jim lze srazit heapp až na 7 MB paměti. A to už se dá.
    23.7.2010 11:06 rur
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Hezkemu programu chybi dokumentace.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.7.2010 11:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    Uživatelská dokumentace existuje, na vývojářskou není čas.
    brk avatar 25.7.2010 17:21 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    U těchhle stahovátek mi nejvíce vadí captcha. Bez premium účtu to je použitelné jen pokud jsem fyzicky u počítače a jednou za dvě hodiny opíšu nějaký kód.

    Co takhle doimplementovat sdílení captchy? Když nejsem u počítače, tak požadavek na opsání kódů vyskočí někomu z definovaných přátel, kdo u PC zrovna je a naopak.

    Když už si to rozumí s jabberem, tak tohle by mohla být cesta. FatRat stáhne captchu, uloží ji třeba na ImageShack a pošle URL online kontaktu z jabberu požadavek na opsání. Zpět pak obdrží přelouskaný kód a může stahovat.
    USE="-qt -kde"
    kotyz avatar 25.7.2010 18:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    to je vskutku originalni reseni, opravdu sem to nevymyslel ja? :-D :-D :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.8.2010 10:57 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    No hlavně musíš mít nejdřív ty přátele - v jiných časových zónách :-)

    Nápad dobrej, kdyby se to nějak bodovalo...
    24.8.2010 20:15 Picard0147
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Novinky o FatRatu - 13
    FatRat můžu jedině pochválit, rapidshare zvládá perfektně, že nezobrazí zbývající kredit vůbec neva. Torrenty zvládá naprosto s přehledem narozdíl od KTorrentu, který mi co chvíla zpadne. Jen mi trochu chybí podpora uloz.to alespoň upload, protože se mi nejednou podařilo zavřít si okno prohlížeče a 500MB uploadu šlo vhniveč... Takže až na podporu uloz.to naprostá spokojenost.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.