abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    včera 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska oznámila, že si zajistila opci buď na akvizici startupu Cursor za 60 miliard dolarů (přes 1,2 bilionu Kč) do konce letošního roku, nebo na zaplacení deseti miliard dolarů za nové partnerství s touto firmou zabývající se generováním kódů. SpaceX se dále prosazuje na lukrativním trhu s vývojářskými nástroji pro umělou inteligenci (AI). Cursor, startup zabývající se prodejem modelů AI pro

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Komunita

    Díky AI modelu Claude Mythos Preview od společnost Anthropic bylo ve Firefoxu nalezeno a opraveno 271 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.54.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 137 vývojářů, z toho 66 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 13.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci a na YouTube. Stalo se tak na konferenci GrafanaCON 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1395 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    Vypracované maturitní otázky

    3.3.2010 22:25 | Přečteno: 7567× | Zamyšlení

    Založil jsem tuhle takovou stránku (sps.watzke.cz), kam vystavuju maturitní otázky, které jsem vypracoval já nebo někdo z mých spolužáků. Je zajímavý vidět kolik lidí se přidalo a kteří to jsou. A taky je zajímavý poslouchat od některých názor "proč to vystavuješ? vždyť si to může stáhnout každej blbec, kterej nic neudělá na oplátku"...

    Asi nikoho nepřekvapí, že jsem člověk, kterej má rád svobodu. Svobodnej software, informace (wikipedia rocks!), život a hafo dalšího... Dělám to celý z toho důvodu, že si myslím, že když někdo něco hledá a chce se o tom dozvědět něco víc, mělo by mu to být co nejvíc usnadňováno.

    Je mi docela smutno z učitelů, kteří mi nejsou ochotní poskytnout svoje zdroje, když to celý učej už X let a maji to pěkně vytuněný. Já osobně bych byl jako učitel rád za zájem toho studenta. No, ale... je to jejich svoboda, že ;-)

    Píšu tu o tom ze dvou důvodů: možná se vám čirou náhodou něco z toho bude hodit. A chtěl jsem se zeptat, jakej na to máte názor? Je podle vás lepší škudlit si otázky odevšaď jen sám pro sebe a nechat tak lenochy na pospas osudu nebo se vám líbí to co dělám?

    V mém ideálním světě bych nic z tohodle dělat nemusel, všechno by dávno bylo zpracovaný a já bych se mohl místo ztrácení času rovnou učit.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jakej máte názor?
     (10 %)
     (82 %)
     (8 %)
    Celkem 212 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    3.3.2010 22:37 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    na vejsce bylo bezny ze nekdo kdo prvni udelal nejakej zapoctovy projekt tak ho ostatnim posklytl ke studijnim ucelum, ostatni pak meli drinu o to tezsi to udelat tak aby se to tomu nepodobalo a nebyli obvineni z podvodu :)

    Neni dulezite odkud se clovek nauci na zkousku, jestli z ucebnic, internetu, prednasek, nebo u valecne porady se spoluzakama v hospode.
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    3.3.2010 22:44 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Co se týká školy, je mi tenhle přístup sympatickej (z důvodů který jsi vyjmenoval). Ale nedovedu si moc představit, jak by se to dalo praktikovat v práci. Znalosti a know-how jsou prostě konkurenční výhoda a nějak se člověk uživit musí.
    David Watzke avatar 3.3.2010 22:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Jo, to je pravda. I když těžko říct co by se stalo např. kdyby automobilky poskytovaly CAD výkresy svých aut zadara. IMHO by to vedlo k rychlejšímu pokroku, ale kdo ví k čemu ještě dalšímu :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.3.2010 23:13 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    V tomhle jsem spíš pesimista. O novinky se nikdo dělit nebude, protože by okrádal sám sebe. A na vymyšlenejch věcech toho k řešení obvykle neni tolik, aby nestačil k pokroku tlak konkurence.
    3.3.2010 23:15 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Od doby co makám se snažím s kolegy sdílet znalosti, předávat zkušenosti. Děláme to tak všichni - každý samozřejmě má nějakou svou specializaci, ale průběžně se navzájem informujeme a vzděláváme. Je to super. Vím, že se na kolegu můžu spolehnout, protože každý má nějakou minimální úroveň znalostí v oboru. Nějaké soukromničení je k ničemu a uvnitř firmy/projektového týmu nevede k ničemu dobrému. Docela příjemné je, že lidé, které považuji za skutečně znalé, za špičku ve svém oboru, se o své znalosti rádi a ochotně dělí.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    3.3.2010 23:47 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    S timhle samozřejmě problém nemám. Mám to dokonce i v popisu práce. Spíš jsem mluvil o tom, že bych asi nerad svoje know-how někde vystavoval na internetu pro nejširší veřejnost. Samozřejmě nemám problém někomu poradit např. s nastavením FTP serveru. Ale určitě nikomu nedám zadarmo návod, jak nainstalovat, rozjet a úspěšně provozovat server pro webhosting. To je moje know-how, moje potenciální konkurenční výhoda a důvod, proč jsem zaměstnanej já a ne Jarda kterej stojí před barákem a neumí ten FTP server ani spustit.
    4.3.2010 03:55 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Tak to já se toho nebojím a klidně ten návod dám. Ono to totiž vyrábí spíš víc zákazníků (zrovna ten uvedený příklad s webhostingem) než aby je to odvádělo pryč :-)))
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Heron avatar 4.3.2010 09:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    To je moje know-how, moje potenciální konkurenční výhoda a důvod, proč jsem zaměstnanej já a ne Jarda kterej stojí před barákem a neumí ten FTP server ani spustit.

    Nesouhlasím. Info typu "jak nainstalovat a nastavit apache a ftp" si každý může vygooglit. Tohle ví každý správce. Jenže dobrý správce si umí poradit v nestandardních situacích, umí vymyslet řešení problému, má obecný rozhled v oboru atd. A toto už se předat nedá, tohle se prostě musí poctivě oddřít.

    4.3.2010 14:29 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Samozřejmě, takhle triviální problémy nemá smysl škudlit pro sebe, tim spíš že většina lidí stejně začínala právě tak že si to vygooglili. Ten příklad nebyl šťastnej, protože je moc konkrétní a pak nefunguje. Myslel jsem právě ty věci, který si každej nadře sám, dojde k nim složitou cestou pokusů a omylů, investuje do toho čas a peníze a je to jeho výhoda před ostatníma.
    Grunt avatar 4.3.2010 18:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    To já zas jsem pro to aby se i takové informace sdílely.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jakub Lucký avatar 3.3.2010 23:17 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    My jsme jako třída měli na maturitu wiki... Bohužel do ní přispívalo jen minimum (cca 4) lidí... Ale výsledek nebyl špatný...

    Bohužel mi tam chodilo nějak moc botů, tak jsem jí stáhnul, ale někde mám pořád dump...

    Jinak tyhle aktivity chválím, byť bývám obvykle autor (psával jsem spolužákům obsáhlé přípravy na testy z dějepisu, které pak v počtu 30ks byli rozmístěni po třídě...)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    3.3.2010 23:24 xavier | skóre: 10 | blog: borkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Ideální na tyhle věci je použít nějakou wiki. Spousta lidí se připojí, když vidí, že to k něčemu je. Většina teda jenom opravuje chyby(gramatika, překlepy, špatné formulace atd.), ale to je taky potřeba. Třeba na vejšce to tak funguje a úspěšné to je dost.

    Jinak sám si vypracovávat okruhy k maturitě úplně od nuly je dost šílený nápad. Zabere to spoustu času a myslím, že to ani nemá moc význam. Nejlepší je stáhnout někde z netu už zpracované a případně si to trochu doupravit, ale to taky není většinou potřeba.
    David Watzke avatar 4.3.2010 06:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Od nuly to nedělám nikdy, ale třeba na SPS toho na webu moc není a když už něco, tak ne tak, jak by se mi hodilo.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    3.3.2010 23:27 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Jo, sám si takové stránky dělám. Res. na mých stránkách vždy něco rozpracuji (obvykle nedopracuji), nicméně tam mám ty věci na později - bohužel střední školu jsem moc nedopracoval :( (povaluje se někde v zálohách).

    Jinak, kdyby někoho zajímalo: www.anilinux.org/~keddie/
    |🇵🇸 avatar 3.3.2010 23:30 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Wow! Mrknu na to, více zdrojů se hodí. My máme spoustu materiálů na lavice.unas.cz -- především parádní přehledy do matematiky. Plus já si házím nějaké poznámky na wiki(.tuxware.cz) -- během března tam hodím i poznámky do informatiky.

    S tím sdílením je to IMHO výhoda. V rámci třídy každý udělá něco, když neudělá, ostatní se na něj sesypou. Člověk si tím v případě webu dělá i slušnou reklamu. Taky výhoda. Pokud bude státní maturita, beztak nebude záležet na nadrcení se zesystematizovaných faktů, ale na schopnosti _myslet_ (týká se češtiny a těch OSP-like záležitostí).

    BTW u nás s tímhle fakt není problém. Někteří vyučující poznámky vůbec nemají, ostatní nám je v pohodě půjčují, včetně (řešených) zadání starých písemek atd. Navíc máme ten třídní web, takže někteří vyučující nám věci hází přímo tam, když chtějí, abychom něco měli/uměli.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.3.2010 00:26 maertien
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Tak tuhle aktivitu osobne fakt chvalim. Snazil jsem se pred mou maturitou delat neco podobneho a nejake vystupy jsem i vystavil, ale stacil jsem zpracovat pouze jeden predmet. Jelikoz jsem se to ucil behem zpracovavani otazek, nestacil jsem tri dalsi predmety. Prakticky jsem je nevidel. Aj a It byly v pohode. Cj bylo horsi, ale luck-factor zafungoval. Jediny predmet, ktery jsem mel nauceny, fyziku, jsem zvoral. Takze nakonec vsechno za jedna krome fyziky, ktera byla za krasnou trojku. Nejak mi prislo, ze mira pripravy nasledne u vysledku nehrala roli. Rozhodne jsem nikdy nebyl studijni typ. Btw drzim vsem maturantum z abicka palce, at to uspesne daji. :-)
    David Ježek avatar 4.3.2010 00:55 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Když já maturoval (léta páně 1999), tak jsme také vypracované otázky sdíleli. Tehdy se to ale řešilo tak, že to někdo napsal a vytiskl a ostatní vlítli na kopírku. Téměř všichni si brali kámošovu verzi, ale já si otázky dělal sám, na všechny předměty. Není lepší způsob jak se na maturitu naučit, než při vypracovávání vlastních materiálů (třeba literaturu jsem si nad rámec maturity obohacoval o věci z encyklopedie atd). Jo to byly časy.
    5.3.2010 01:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    opět musím říci, že tvůj názor a zkušenost má něco do sebe

    krom jiného nedodělaného a nepovedeného, zvládli jsme s kámošema přepsat (a doplnit) nějaký materiály tisíckrát kopírovaný od angličtinářky do slušný, tehdá ještě Wordový, podoby, pak se to předalo tiskárně a za pár korun vznikly skripta pro každýho ... tedy pro celej gympl, nejen pro skupinky, co dotyčná vyučovala

    a hádejte, kdo maturoval z angličtiny za jedna - pár šprtek, a nás pět lidí, co bylo pod těma skriptama podepsanejch
    4.3.2010 10:09 Filip
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Nebylo by lepší spolupracovat na již vznikajících materiálech, např. cs.wikibooks.org/wiki/Maturitní_otázky_z_literatury? Jinak bude na webu mnoho nedodělaných projektů místo mála kvalitních.
    4.3.2010 10:37 David Watzke
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Hezky, o tomhle jsem nevěděl.
    vencour avatar 4.3.2010 10:55 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky

    To, že máš zdroje, ještě neznamená, že to zvládáš. Ale hodně to pomůže. Jsem pro vzájemnou pomoc.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.3.2010 11:35 David Watzke
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Já netvrdím, že to zvládám. Asi spíš naopak a proto to dělám, ne? ;-)
    vencour avatar 4.3.2010 15:59 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky

    Mně dělalo dobře opakování jakož i tvorba nějakých materiálů k učení, proto jsem je dělal. Pak i jen procházení oněch materiálů mne v jistém smyslu uklidňovalo.

    Moje argumenty zněly pro to, že považuji za normální ony mé materiály sdílet. A jako jejich ohodnocení kvality jsem bral, když je někdo chtěl půjčit.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    4.3.2010 11:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Já vždycky vystavoval na webu i seminární práce z elektroniky, protokoly z měření,... :) Nicméně vypracované maturitní otázky ne, protože jsem žádné neměl, nikdo mě nenutil k tomu, abych něco podobného musel mít, takže jsem si řekl, že nechám úspěch u maturity na štěstí a na tom, že mám dobrou paměť a nakonec jsem dopadl velice slušně :)
    Grunt avatar 4.3.2010 18:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Blázen. Kdybys šel místo toho chlastat. Budeš potom z té maturity zklamaný.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 4.3.2010 21:00 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    :-D Občas zajdu, i když už to není co to bejvávalo. Nechápej mě špatně, nelituju toho :-)

    Ale ty se asi snažíš hlavně říct to, že z toho dělám big deal, že? Dělám, no. Aby ne, furt nás strašej a učitelé na strojařský předměty nemají problém si mě na požádání namazat na chleba. Vytáhnu si pakárnu a letím. Totéž literatura.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 4.3.2010 21:10 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    A víš co? Užívej si to. Takový stres už si asi stejně v životě neužiješ.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    5.3.2010 21:29 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Nene, neměj strach, stresu si ještě užiješ dost. Zkouškové období je dvakrát do roka :-)
    otasomil avatar 4.3.2010 20:57 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky

    Pekny.

    Za nas takovato moznost nebyla (slovo internet skoro nikdo neznal)

    Pokud Vas to nijak nezatezuje tak je to jen dobre.

    Prej maji na nekterych VS studenti zakazany pouzivat materialy z internetu pac pod nimi neni "nikdo podepsan" a nelze overit duveryhodnost.  Nevite o tom neco ?

    MJ Docela by me zajimaly maturitni otazky z informatiky - ma-li zde nekdo moznost je nekam nahrat.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    5.3.2010 17:20 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky

    To je poněkud zjednodušené. Nikdo nemá nic zakázáno. Ovšem u čehokoliv většího než triviální seminárky je jaksi automatickou součástí seznam použité literatury. A "zdroj Internet" z mně nepochopitelných důvodů prochází novinářům. Nikomu jinému zcela logicky neprojde.

    Internet jako zdroj informací - např. různých vědeckých článků, knih a spoooousty jiných se samozřejmě využívá, bez něj by to asi moc nešlo. Nicméně oblíbená wikipedia je akceptovatelná možná na středních školách, na vysokých se většinou za autoritativní a citovatelný zdroj moc nepovažuje (ale nemohu mluvit za právníky, sociology a jinou podobnou naničhodnou pakáž :-) ).

    Jakub Lucký avatar 9.3.2010 08:16 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Wikipedie je v tomto ohledu dobrá jen jako odkazník na další (zdánlivě relevantnější) zdroje
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    10.3.2010 15:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Nicméně wikipedie pěkně slouží právě jako zdroj zdrojů :-)
    microcz avatar 5.3.2010 09:06 microcz | skóre: 18 | blog: Michalův zápisník | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    dávám ti za pravdu, škudlit materiály a informacemi se dneska nevyplácí, už jenom proto, že je dalších n lidí, kteří jsou schopní podobné věci vytvořit/zformulovat/sepsat a minimálně někteří z nich jsou ochotni své pozatky zveřejnit, takže všichni ostatní se informací stejně dozví, záleží jen od koho.
    5.3.2014 08:33 ROnald
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vypracované maturitní otázky
    Já s tím souhlasím. Letos maturuju a takové pomůcky mi opravdu dost pomůžou. Ne že bych byl líný, si vypracovat otázky, ale prostě mně to nejde, nemám k tomu vlohy.. Našel jsem si tyhle stránky a v několika otázkách mi dost pomohly http://www.edejiny.cz/

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.