abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo vydáno openSUSE Leap 16 (cs). Ve výchozím nastavení přichází s vypnutou 32bitovou (ia32) podporou. Uživatelům však poskytuje možnost ji ručně povolit a užívat si tak hraní her ve Steamu, který stále závisí na 32bitových knihovnách. Změnily se požadavky na hardware. Leap 16 nyní vyžaduje jako minimální úroveň architektury procesoru x86-64-v2, což obecně znamená procesory zakoupené v roce 2008 nebo později. Uživatelé se starším hardwarem mohou migrovat na Slowroll nebo Tumbleweed.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 16:00 | IT novinky

    Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) ve spolupráci s Národní rozvojovou investiční (NRI) připravuje nový investiční nástroj zaměřený na podporu špičkových technologií – DeepTech fond. Jeho cílem je posílit inovační ekosystém české ekonomiky, rozvíjet projekty s vysokou přidanou hodnotou, podpořit vznik nových technologických lídrů a postupně zařadit Českou republiku mezi země s nejvyspělejší technologickou základnou.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Nová verze

    Radicle byl vydán ve verzi 1.5.0 s kódovým jménem Hibiscus. Jedná se o distribuovanou alternativu k softwarům pro spolupráci jako např. GitLab.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 03:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI představila text-to-video AI model Sora 2 pro generování realistických videí z textového popisu. Přesnější, realističtější a lépe ovladatelný než předchozí modely. Nabízí také synchronizované dialogy a zvukové efekty.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:11 | Nová verze

    UBports, nadace a komunita kolem Ubuntu pro telefony a tablety Ubuntu Touch, vydala Ubuntu Touch 24.04-1.0, tj. první stabilní vydání založené na Ubuntu 24.04 LTS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:00 | Komunita

    Rakouská armáda přechází na LibreOffice. Ne kvůli licencím (16 000 počítačů). Hlavním důvodem je digitální suverenita. Prezentace v pdf z LibreOffice Conference 2025.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    včera 12:44 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) upozorňuje na sérii kritických zranitelností v Cisco Adaptive Security Appliance (ASA) a Firepower Threat Defense (FTD) a Cisco IOS, CVE-2025-20333, CVE-2025-20363 a CVE-2025-20362. Zneužití těchto zranitelností může umožnit vzdálenému neautentizovanému útočníkovi spustit libovolný kód (RCE). Společnost Cisco uvedla, že si je vědoma aktivního zneužívání těchto zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 12:11 | IT novinky

    Ochrana uživatelů a zároveň příznivé podmínky pro rozvoj umělé inteligence (AI). Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) připravilo minimalistický návrh implementace evropského nařízení o umělé inteligenci, tzv. AI aktu. Český zákon zajišťuje ochranu občanům a bezpečné používání AI, ale zároveň vytváří pro-inovační prostředí, ve kterém se může AI naplno rozvíjet, firmy mohou využít jeho potenciál a nebudou zatíženy zbytečnou administrativou. Návrh je nyní v meziresortním připomínkovém řízení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | Komunita

    Dle plánu Linus Torvalds odstranil souborový systém bcachefs z mainline Linuxu. Tvůrce bcachefs Kent Overstreet na Patreonu informuje, že bcachefs je nově distribuován jako DKMS modul.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    29.9. 17:44 | IT novinky

    PIF, Silver Lake a Affinity Partners kupují videoherní společnost Electronic Arts (EA) za 55 miliard dolarů (1,14 bilionu korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (39%)
     (48%)
     (12%)
     (14%)
     (17%)
     (14%)
     (18%)
     (14%)
     (14%)
    Celkem 146 hlasů
     Komentářů: 9, poslední 24.9. 17:28
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    freshmouse avatar 30.12.2007 14:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    A kdybyste mi (i ostatním) někdo mohl poradit nějaký kvalitní obchod s knihami a hudbou, klidně mluvte. :-) (Ale chci jen takové, kde je možnost vyzvednout si zboží osobně v Praze -- nechci platit za poštu a ani nechci využívat poštu.)
    31.12.2007 02:31 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Já jsem nekolikrát využíval služeb www.kosmas.cz (vše v pořádku) a asi někdy dojde i na www.neoluxor.cz (zatím žádná zkušenost).
    Luboš Doležel (Doli) avatar 31.12.2007 02:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Od NeoLuxoru jsem objednával jednou a bylo to OK. Co mě ovšem šokuje je šílený bordel, co v tom e-shopu vedou. Mají tam špatně napsané názvy knih, občas jsou názvy pochybně zkracované atp. Chybí jakékoliv popisy knih.

    Když se podíváte do jazykových kategorií...bože. Španělskou knihu El Alquimista jsem nažel ve francouzských, jinak španělská kategorie je plná španělských, francouzských, italských knih, v ruských knihách najdete knížky v angličtině atd. Raději ponechám bez dalších komentářů...

    Vzpomínám si, že posílají (po *celé* ČR) asi jen přes ČP a to ve dvou variantách: dražší (rychlejší) a levnější (pomalejší). Ta levná varianta je rychlá jako uváděná doba u té dražší.
    31.12.2007 10:18 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    No, mně nedělá problém zajít si tam pěšmo, jsem tam tak za 30 minut svižnou chůzí. ;)
    30.12.2007 14:53 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    A ten dopis, co jim napíšeš - zveřejníš? :)

    A co se doporučení obchodu týče, zkus nějaké větší knihkupectví, já to po dlouhých letech udělal teď před Vánoci a docela jsem byl překvapený, jak se mi tenhle způsob nákupu knížek po letech zase líbil :-) Ale musím uznat, že to je vhodné spíš v situaci, kdy nesháníš konkrétní knížku a máš jen hrubou představu o tom, co by to mělo být.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    freshmouse avatar 30.12.2007 15:22 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    A ten dopis, co jim napíšeš - zveřejníš? :)
    Si piš. I s odpovědí. Teda... Pokud odpoví. :-)
    31.12.2007 15:43 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    moc bych se netesil; mozna ti to zbozi ani neprijde :))
    freshmouse avatar 31.12.2007 17:04 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Proto je taky zkontaktuju až po převzetí -- píšu to i v zápisku. ;-)
    30.12.2007 15:15 depka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    kdyz uz pises prosimte dalsi hovadinu ktera se ani netyka Linuxu aspon se pokus ten nadpis cely poskladat ze slusnych slov
    freshmouse avatar 30.12.2007 15:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Nějak nechápu, proč by se měly zápisky týkat Linuxu. Jestli tě zajímají jen linuxové zápisky, zkus jejich výběr a nebreč mi tady.

    Slovo sračka je možná vulgární, ale zároveň nejlépe charakterizuje situaci. Slovo debil není vulgární, jedná se o diagnózu (známá řada idiot-imbcecil-debil atd.). Naopak slovo hovadina, které jsi použil, by se snadno mohlo řait mezi vulgarity.
    30.12.2007 17:53 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Slovo debil není vulgární, jedná se o diagnózu (známá řada idiot-imbcecil-debil atd.).
    Mám upřímné pochyby o tvém vzdělání v oboru klinické psychologie a psychiatrie. Jsi si jist, že umíš diagnostikovat mentální retardace? ;-)

    Jinak, slovo debil samozřejmě je vulgární. A pokud je mi známo, zmiňovaná označení se už nepoužívají.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 30.12.2007 18:44 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Pokud vím, tak je diagnóza debility závislá jen na výši IQ...

    A že se nepoužívá? Já jsem ze staré školy. :-)
    kyknos avatar 30.12.2007 16:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Vltava? Mohl jsi se zeptat. Nejhorší e-shop, co znám. Navíc mi stejně nic nedoručili.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 30.12.2007 16:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Já měl poukázku na 500 do Vltavy, nemohl jsem si vybrat.
    kyknos avatar 30.12.2007 16:51 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Doufej, že ti něco přijde. Pokud možno to, co jsi si objednal.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 30.12.2007 16:56 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Já jsem si dal osobní odběr. Ale platil jsem prakticky předem -- tou poukázkou, která se zadává už při objednávce. :-( (Teď jim dám hotově jen 11 kaček, co jsem přesáhl 500 + asi 15 korun nějakej poplatek...)
    Luk avatar 30.12.2007 17:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Hoď ji do Vltavy ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    30.12.2007 18:13 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    No vidíš, a já pořád čekám na vltavní dárek od SUSE. :-D
    kyknos avatar 30.12.2007 18:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Huh? Ten z otevřené SUSE? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.12.2007 18:27 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    No jasně, pořád ještě ten. :-) Hele, máš vyplej telefon. Nemůžeš si ho zapnout? ;-)
    kyknos avatar 30.12.2007 18:33 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Jasně můžu. Teda pokud mi řekneš PIN nebo mi poradíš, jak se tam prolomit bez něj.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.12.2007 18:47 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Ehm, tak nic. :-) Tak mrkni na gmail. ;-)
    kyknos avatar 30.12.2007 18:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    mrknuto :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.12.2007 17:04 imro | skóre: 19 | blog: hovado
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    ??? coze ??? iDnes.cz je oceneny ako jeden z najlepsich webov v cechach??? To si snad robia ti co to ocenuju srandu...
    freshmouse avatar 30.12.2007 17:09 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Např. vyhrálo v křišťálově čisté Lupě v kategorii obec. zpravodajství.
    freshmouse avatar 30.12.2007 17:12 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    A to si stěžuju čistě na formu. Kdybych měl přidat i obsah...
    kyknos avatar 30.12.2007 17:17 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    nejvyváženější zpravodajství!
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    freshmouse avatar 30.12.2007 17:30 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    To je pravda! Množství blbostí je plně vyvážené množstvím pitomostí. :-)

    Osobně, když už, si čtu Novinky.cz. Sice mě hryže svědomí, že vlastně podporuju Právo (které na Novinky.cz spolupracuje), ale: 1. Novinky.cz jsou velmi přehledné a neobsahují JS orgie, 2. množství nesmyslů (typu "stařík v Horní Dolní spadl ze žebříku" atd.) je relativně malé, 3. dávají mi základní pohled na události, což mi stačí (někdy si jen přečtu titulky -- víc mě typicky nezajímá, příp. od Novinek nezajímá)...
    freshmouse avatar 30.12.2007 17:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    iDnes.cz je někdy jako Root.cz. Srovnejme: "Skandál! Psi mají rok od roku větší varlata!" vs "Skandál! Distribuce XYZ na Distro Svoloč strmě stoupá, od loňska už o 0,05889 procent!"
    kyknos avatar 30.12.2007 17:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Na rootu pořád ještě vychází spousta skvělých článků (i když jich většina má stejného autora :) - na iHeute jsem dobrý článek ještě neviděl, ale možná se jen málo koukám :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    30.12.2007 17:45 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Minimálně Věda a technika na technetu (tedy hlavně sekce vesmír a občas i reportáže) stojí za přečtení ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    30.12.2007 18:51 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Hlavně že máme scienceweek.cz... ;-)
    freshmouse avatar 30.12.2007 18:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Hmm, hezké a přehledné.

    Jinak mám v Liferee Techblog, Věda a technika a OSEL.
    freshmouse avatar 30.12.2007 18:48 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Jo, jen je na Root.cz sem tam naprosto mimózní článek nebo zprávička... Teď se to, zdá se, zlepšilo a vyšly i jiné dobré články než od Tišnovského (i když ten teď nějak polevil v kvantitě, ale, vzhledem k tomu, co už napsal, není problém, že by nebylo co číst :-)). :-)
    30.12.2007 18:50 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Neboj, příští rok prý bude seriál o scalable výpočtech fraktálů na platformě J2EE. :-D ;-)
    30.12.2007 18:45 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky

    Mně se pro přehled zpráv docela osvědčil Týden. Mají přehledné stránky a tak nějak mi vyhovují :).

    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    freshmouse avatar 30.12.2007 18:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Hmm, obsah začíná v půlce monitoru (rozlišení 1280x1024)... No, Novinky.cz teď zrovna taky umístily nějakou megareklamu nahoru, ale jinak to je lepší.

    Plus má Týden nějaké moc akční menu. :-)

    Chtěl bych zpravodajství se stylem vzhledu jako má třeba Google. Jaképak copak. :-)
    30.12.2007 20:02 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Tak proč nečteš zprávy na Googlu, případně si neklikneš na Pravednes nebo Jyxo článcích na to, co tě zajímá?
    30.12.2007 17:58 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    S Vltavou (a obecně s internetovými obchody) moc osobních zkušeností nemám. Nákup knih obvykle spojuju s procházkou do knihkupectví, podobně s muzikou (v Praze chodím buď do Rock Paradise, když jsem doma v Třinci tak do místního obchodu s muzikou).

    Ale nejspíš začnu muziku objednávat ze zahraničí. Co jsem se tak dočetl, tak to vyjde o dost levněji. V nejblížší době mám v plánu objednat si tohle a tohle, tak uvidím, jak dopadnu. :-)
    30.12.2007 22:59 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    v ankete mi chybi moznost - Ano, ale ne v CR.
    kyknos avatar 30.12.2007 23:03 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Však se ptal na Internet, ne na nějakou respubliku :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    31.12.2007 00:15 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Ta moznost v ankete mi taky chybi. Nakupovani na internetu mi prijde super, ale ne od ceskych e-shopu a ne v zemi, kde clovek musi pouzit ceskou postu.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    31.12.2007 00:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Nemusí. Problémy nemívám, naopak reakce na dotazy jsem měl vždy promptní a ochotné. Asi to záleží na tom, jaký obchod si člověk vybere.
    31.12.2007 01:07 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Mate pravdu. Ale ja netvrdim, ze v CR se to vzdycky podela - vubec nepochybuju ze jsou i dobre ceske e-shopy a ze i ceska posta (kterou navic skutecne nemusim pouzit) lecos doruci spravne.

    Pokusim se tedy vyjadrit presneji - v prumeru mam s e-nakupovanim v CR vyrazne horsi zkusenosti nez v UK nebo USA. Natolik horsi, aby to vyrazne ovlivnilo me nakupovaci zvyklosti. Mohl bych se tady o tom rozepisovat hodne dlouho... ale skoda se rozcilovat;-)
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    31.12.2007 11:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Mně šlo spíš o to, že většinu českých výrobků nebo knih ze zahraničí neobjednáte a že není pravda, že člověk musí na doručení využívat Českou poštu, například já jsem nemusel jetě nikdy. A na to jsem hlavně reagoval.
    31.12.2007 12:57 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Mně šlo spíš o to, že většinu českých výrobků nebo knih ze zahraničí neobjednáte a že není pravda, že člověk musí na doručení využívat Českou poštu, například já jsem nemusel jetě nikdy. A na to jsem hlavně reagoval.
    Mate pravdu, vyjadril jsem se nepresne.

    Jiste i to co ted napisu obsahuje nejake to zjednoduseni - jenze o tomhle tematu bych mohl napsat knihu. Ale nevim kdo by to chtel cist, tak se radeji nebudu vrozcilovat, a uvedu jen muj subjektivni zaver - zit treba v UK a pouzivat tamni e-nakupovani funguje supr, zit v CR a nakupovat v ceskych e-shopech 'funguje' tak ze se tomu radeji vyhybam, zit v CR a nakupovat v zahranicnich obchodech muze prinest jiste obtize (doruceni, rada obchodu neprodava do CR apod.) ale porad je to lepsi nez nakupovat v tech ceskych, a zit v UK a potrebovat nakoupit neco ceskeho v ceskem e-shopu... tak na to po nekolika silenych zkusenostech rovnou zapomenu a radeji si pro to zaletim - bude to jednodussi a vyjde to levneji.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    31.12.2007 12:42 H4wk | skóre: 9 | blog: H4wkuv_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Chci si koupit nejakou ucebnici hrani na kytaru pro samouky. Na Vltave jsem si vybral Kytara pro samouky od Stanislava Barka, ale nevim jestli se dockam, protoze jak pisi titul vychazi 1. 1. 1900. Hotova Y2K apokalypsa. Neni tu nekdo, kdo by mi doporucil nejakou dobrou knizku pro amatera? Neco jako akusticka kytara pro zelenace ;)
    Korespondenční Seminář z Programování - Pro každého středoškoláka, který to s programováním myslí vážně.
    3.1.2008 14:28 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Zkus rovnou videa na youtube, knizka je na houby :) Treba na elektrickou kytaru...
    2.1.2008 09:20 iMHO | blog: iMHO
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chyba #666: Nejlepšími bývají ty největší sračky
    Vltava.cz je fakt silena ... objednal jsem si tam dve CD, po trech tydnech prisel email, ze jedno nema skladem a jestli je chci dodat zvlast, nebo zrusit objednavku. Zrusil jsem objednavku a za dva mesice prislo, ze zbozi je pripraveno k vyzvednuti. Tak jsem si ho nevyzvedl. Ale jsem slusnak, tak jsem vysmolil odpoved v tom smyslu, ze uz jsem objednavku stornoval a zbozi sehnal jinde.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.