abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 1
    včera 15:44 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:55 | Komunita

    Richard Stallman přednáší ve středu 7. května od 16:30 na Technické univerzitě v Liberci o vlivu technologií na svobodu. Přednáška je určená jak odborné tak laické veřejnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    28.4. 23:33 | Nová verze

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.04.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:22 | Zajímavý projekt

    TmuxAI (GitHub) je AI asistent pro práci v terminálu. Vyžaduje účet na OpenRouter.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 17:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze R14.1.4 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5, Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání. Podrobný přehled v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.4. 21:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 23:00 | Komunita

    V Tiraně proběhl letošní Linux App Summit (LAS) (Mastodon). Zatím nesestříhané videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 481 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 17.4. 12:41
    Rozcestník

    Děkuju

    4.6.2010 12:52 | Jiné

    Tímto zápiskem chci velmi poděkovat těm kokotům, co se přiživují na našich poplatkách za elektriku, když si jen tak pro radost vypínaj elektriku na několik minut, zrovna když aktualizuji systém. Ono vlastně je vůbec jedno, že jsem aktualizoval systém, protože by se to asi stalo i kdybych ho neaktualizoval, protože tím jejich vypínáním mi pojebali celej disk. Já mám na to ostatně štěstí jako kráva. Přikládám pár zajímavých screenů, jak jsem dopadl. Naštěstí první disk s Windows přežil.        

    Hodnocení: 50 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Děkuju, obrázek 1 Děkuju, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 12:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Od toho je taková věc, říká se tomu UPS.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Heron avatar 4.6.2010 12:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Byls rychlejší :-)
    Nicky726 avatar 4.6.2010 13:16 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    A pak je taky sranda občas kouknout na logy a sledovat těch několik probliků do měsíce, kterých by si normálně člověk ani nevšiml.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    4.6.2010 22:18 tk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    co konkretne myslis? nejaky vypadek napajeni, ktery nezpusobi reboot? da se neco takoveho najit v logu?
    gtz avatar 4.6.2010 22:24 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    myslel disk, když si párkrát cvak e... jo v logu se to dá najít. Musíš hledat nějaký stav disků sata/ata, kde jsou nějaké chyby dma apod. SATA/ATA reset apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Nicky726 avatar 4.6.2010 22:36 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Myslím výpadky napájení, někdy jsou tak rychlé, že to je poznat maximálně na probliknutí světla, a ne vždy se svítí. Ano v logu od apcupsd to je vidět jako power failure, a okamžitě je tam pak hláška o návratu napájení. Jinak, pokud má stroj naddimenzovaný zdroj, tak většinou takové krátké výpadky ustojí.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    xkucf03 avatar 5.6.2010 19:06 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Tyhle krátké výpadky jsou svinstvo – někdy to počítač ustojí, ale někdy se zasekne dost zvláštním způsobem – kontrolka zapnutí svítí, ale disky a procesor stojí, počítač je v jakémsi nemrtvém „zombie“ stavu – ani vypnutý, ani zapnutý. Naštěstí se to moc často nestává.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Nicky726 avatar 5.6.2010 20:26 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    No, mě právě překvapilo, že to zas tak málo často není. Ale tak síť u nás není nic extra...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Václav 5.6.2010 21:39 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Nám takhle v práci u jedné série desek přes noc kolabovaly síťovky i u vypnutých počítačů - bylo to opravdu výkyvy proudu (na UPS to nedělaly). Prostě pracovník ráno zapl počítač a všechno naběhlo, jen síťovka se neprobrala.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.6.2010 22:55 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Imho & afaik se do těhlech stavů dostávají procesory, microprocesory a podobné chytré čipy, když dostávají příliš malé napětí. Pokud to napětí je na určité "správné" úrovni, pak daný chytrý čip dělá neskutečné zombie-divy.
    (V tvým případě to byl nejspíš jeden z postraních čipů, možná čip biosu nebo tak něco...

    Moderní elektronika je proti tomuhle obvykle chráněná, ale mám tu doma postarší rádio Olympia (má i KV se sidebandem!;-)) s uprocesorem uvnitř, a když dochází baterky nebo snižuju napětí, zobrazují se na displeji nejroztodivnější bullshity, pamět se podivným způsobem napůl vyresetuje, apod. Velká sranda.
    xkucf03 avatar 5.6.2010 23:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    K té napůl vyresetované paměti: jedno se mi na displeji po restartu počítače ukázal obraz (jen probliknul), který tam byl před resetem (nějaká okna a tak). Je to vůbec možné? To muselo zůstat v paměti grafické karty…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 5.6.2010 23:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Je a působí to bezpečnostní problémy.
    Grunt avatar 6.6.2010 17:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    V extrémním případě zůstávají data v paměti od přiškrcení přívodu el. energie až 30 sekund. Jinak na rozpadnutý obraz je přeborníkem Nouveau. Když mám pech, tak při restartu se mi těsně před naběhnutím gdm zobrazí rozpadlé okna (Windows) z doby před restartem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.6.2010 03:37 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Imho & afaik se do těhlech stavů dostávají procesory, microprocesory a podobné chytré čipy, když dostávají příliš malé napětí. Pokud to napětí je na určité "správné" úrovni, pak daný chytrý čip dělá neskutečné zombie-divy.
    Si pamatuju, že jako malý dítě jsem měl takovou populární hru do ruky obsahující tetris, hada a nějakou formuli. Když se do ní daly nějaký starý polovybitý baterie, tak třeba při zvukovým efektu se program hry nějak pozměnil a hra se dostala do nějakýho neidentifikovatelnýho stavu. Zajímavý bylo, že občas šlo hrát částečně dál, ale s určitýma změnama. Například životy hada se počítaly v něčem podobným binární soustavě (sloupeček 4 pixely), po ploše byly neviditelný pixely, které když had snědl, tak se přestal poslední pixel při pohybu umazávat. Nebo mnohem zajímavější byl jakýsi šum všech pixelů hrací plochy, kde se objevovaly nejrůznější vzory různě se posouvající.

    Potom jsme se ale jednou o tu hru se ségrou tahali což vyústilo v to, že ji máma hodila do koše :-(.
    xkucf03 avatar 6.6.2010 11:20 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Blender ničitel
    Příloha:
    Šum pixelů říkáš? V příloze je rozbitá ikona Konsole (v menu – kdežto v editoru je správě). A bylo to daleko horší, to mám nafocené foťákem – rozbité body úplně všude – i mimo KDE, v přihlašovacím dialogu, dokonce i po restartu! Neví někdo, co by to mohlo být?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 11:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Jen takovej typ: Měl jsem něco podobnýho na Amče a bylo to vinou otáček FDD, chyby při čtení v kompresi ILBM, najít, zničit, přehrát tim samim...
    default avatar 6.6.2010 11:33 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Takže když se blbě točí motorek, tak se blbě vykresluje grafika? Muhehe. :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2010 12:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Nějak tak, ztráta dat, nikdy jsi neviděl jpg, který bylo od půlky třeba zelený?
    kotyz avatar 6.6.2010 12:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Příloha:
    spis sedivy nez zeleny ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.6.2010 12:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    ja sem lempl, pisu dva komentare a do toho jednoho zapomenu dat prilohu a misto toho ji dam do toho druhyho ... to bude blouzneni ze zizne :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    xkucf03 avatar 6.6.2010 13:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    :-D a já v tom hledal, kde je co šedivého (ta kuna trochu je).
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    kotyz avatar 6.6.2010 13:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    vsak sem rikal ze to byl omyl. uz sem nasel i priklad toho sedivyho kde kus chybi ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.6.2010 13:27 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Taky :D.
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 6.6.2010 12:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Příloha:
    tak sedivej jpeg kde kus chybi sem na disku nenasel, ale nasel sem takovej, kde nic nechybi, ale je do pulky zelenej. po tom sedibym se jeste podivam, vim ze sem tam mel nakej obal na dvd kde dole par cm chybelo a misto toho to bylo sedivy, ale to sem uz smazal. jinak tohle je to nahled k videu, ktery ale hraje v pohode, asi se to jen blbe vygenerovalo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.6.2010 13:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Příloha:
    a ted ten sedivej error ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 6.6.2010 13:09 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Jo takhle. Já spíš uvažoval, jak takovej motorek může ovlivnit systémový GUI, protože to je patrně jeho případ.

    Ale asi ne. Když stačilo vylejt keše… Patrně má rozbitej disk. :-)
    kotyz avatar 6.6.2010 13:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    jeho komp je posedlej zlym duchem. mel by zavolat exorcistu (beru dva tisice za hodinu) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 6.6.2010 13:39 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Tenhle by mohl být levnější. :-D :-D :-D
    kotyz avatar 6.6.2010 13:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    toho ne, prosim, toho ne :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    6.6.2010 11:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Ten screenshot bych hodil na KDE4. Stačí se podívat na jejich tray, to je častokrát ještě horší.
    Ale jestli se to objevuje i mimo KDE, po restartu, prostě obecně v Xorgu, pak je nebezpečí vadné grafárny. Nebo to taky můžou dělat samozřejmě ovladače, co tam máš?
    xkucf03 avatar 6.6.2010 12:03 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    KDE je v asi tom nevinně – chyba byla i v přihlašovacím dialogu. Viz fotky. Chyba se objevila, když jsem v Blenderu dal vyrenderovat scénu – rozpadl se obraz, nejdřív jen trochu, pak hodně. Ale programy pod tím běžely v pohodě dál, jen ten obraz byl rozbitý. Po restartu se to hodně zlepšilo, ale ne úplně. Mezitím jsem aktualizoval jádro. Pak zase restart. Na chvíli jsem počítač vypnul a zase to bylo lepší. Zbyla jen ta rozbitá ikona Konsole – na to pomohlo promazání /var/tmp/kdecache-* a teď už je zase všechno OK. Grafická karta snad rozbitá není, ale zřejmě se dostala do nějakého divného stavu, který přetrvával i po odpojení napájení. Ale zase v textovém režimu se vše zobrazovalo správně, terminál naštěstí fungoval. Ovladače jsou proprietární nvidia…
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    6.6.2010 12:13 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    Podobné bullshity mi dělá hd4870 na desktopovým PC, kterou se chystám (už hezky dlouho:-() reklamovat.
    To, že to začalo právě při renderování v Blenderu, ukazuje právě na problém s grafárnou. Především první věc co bys měl udělat, je zkontrolovat teplotu grafárny. Pokud říkáš, žes to vypnul, chvíli nechal a pak to šlo, tak to nazančuje, že se mezitím grafárna ochladila. Je dost možné, že grafárna je v pořádku, ale třeba nedolejhá chladič nebo je tam málo pasty. Pokud bys chtěl, mám dobrý tip na realtivně levnou, ale kvalitní pastu. A namlatat to tam není technicky velký problém ani u větších/dražších grafárnen. Někdy může stačit i prosté odprachování. No zkrátka zkontroluj teplotu (hlavně v 3D-záteži!) a porovnej s techinckou dokumentací, jestli je v normě. Pokud bude vyšší, nejspíš to bude zdroj problému. Pokud bude v normě, bude dost možná vadná grafárna, případně bude problém schovaný někde jinde.
    6.6.2010 12:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blender ničitel
    namlatat → namatlat
    6.6.2010 12:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jojo, tez sem to mel a delalo mi to co popisujes. Navic se z toho pri vybitych baterkach linula dost podivna hudba... Pak mi s tim jednou kamos mrskl o zed a bylo po tom :-D.
    Baník pyčo!
    Jendа avatar 4.6.2010 16:15 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Nebo používat notebook…
    Že jak neni špeku, tak něsu výkony.
    ?
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 16:20 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Copak nechápeš?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 4.6.2010 16:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Tu patičku… (neasi)
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 16:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Že jak neni špeku, tak něsu výkony.

    Implikace, neslyšeli??? NIKDY?!?!?!

    Jestliže není špek, pak nejsou ani výkony.

    Zdroj: jistá píseň jistého populárního písničkáře z mého téměř-rodného kraje

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 4.6.2010 16:49 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Slyšeli.
    Jestliže není špek, pak nejsou ani výkony.
    To jsi mi moc neobjasnil :-).
    Zdroj: jistá píseň jistého populárního písničkáře z mého téměř-rodného kraje
    No hurá, vygooglil jsem si (kon)text a pochopil. Díky, už mě to trápí delší dobu…
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 16:55 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    To jsi mi moc neobjasnil :-).

    Není špek (jakožto zdroj energie), nemohou být konány výkony. Co na tom nechápeš? Nemám ti to přeložit celé?

    No hurá, vygooglil jsem si (kon)text a pochopil. Díky, už mě to trápí delší dobu…

    Mít tvoje problémy... (Mohl sis to vygooglit i bez mé pomoci.)

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jendа avatar 4.6.2010 17:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Mít tvoje problémy...
    Irituje mě, když se s něčím pravidelně setkávám a nerozumím tomu :-).
    Mohl sis to vygooglit i bez mé pomoci.
    Nenapadlo mě, že je to googlitelné (ano, příště už budu vědět).
    kotyz avatar 4.6.2010 18:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    je draha. a kdyz ma bejt kvalitni, je jeste drazsi.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 18:43 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Kvalitní prodlužka a laptop k tomu. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    4.6.2010 22:20 stekot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Když zrovna jsem v síti a nedobíjím tak mívám baterku vyndanou. Docela se tím prodlužuje životnost.
    Jendа avatar 5.6.2010 09:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Za předpokladu, že není nabitá na 100 %, ale tak na půlku.
    Heron avatar 5.6.2010 13:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    To si nehlídá notebook sám?
    Fluttershy, yay! avatar 5.6.2010 13:18 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Měl by -- ten můj si to AFAIK hlídá. Tyhle pověry by už tak pět let neměly platit.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.6.2010 01:20 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju

    Já mám zase takovou věc, které říkám „akumulátor v notebooku“. Také užitečné.

    Připadá mi absurdní, aby kvůli výpadku odešel disk. Nezbývá než disk reklamovat, protože fakt nevidím důvod, proč by disk neměl přestát náhlé vypnutí. Na takovou situaci by měl být prostě připravený.

    xkucf03 avatar 6.6.2010 01:30 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Šifrujte disky
    Reklamovat? A co data?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 6.6.2010 09:19 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šifrujte disky
    Co jako data? Myslíš, že Jardíkova data někoho zajímají? Beztak tam má obskurní systém souborů a vůbec!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.6.2010 10:03 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Šifrujte disky

    Na tohle je pochopitelně potřeba myslet před případnou poruchou, ne až po ní. Pokud má disk uchovávat citlivá data a zároveň být „bezpečně reklamovatelný“, jistě nezbude nic jiného než šifrovat. Disky pro profesionální nasazení (SCSI, SAS, FibreChannel, ...) sice mají ve firmware funkci jakéhosi bezpečného smazání, ale obávám se, že v okamžiku, kdy je disk vážně poškozený, se už ani tohle použít nedá.

    4.6.2010 13:02 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jen pro zajímavost: Jaké značky byl ten disk?
    Jardík avatar 4.6.2010 13:13 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    SAMSUNG SpinPoint EcoGreen F2, 1.5T. Samsung už nikdy více...
    Věřím v jednoho Boha.
    4.6.2010 15:49 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Mně odelšy DVA samsungy, oba po výpadku napájení. Na to asi tedy opravdu stavěné nejsou.. Na druhou stranu jinak jsem s nimi problémy neměl..
    4.6.2010 13:05 Ragzid | skóre: 24 | blog: Pivní koutek | Liberec-Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Nestezoval sis tu nahodou nedavno, jak jsou pravidelny kontroly disku na nic? ;-)
    Jardík avatar 4.6.2010 13:12 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ano, pravidelný kontroly jsou na nic, ale kontrola při hnusném vypnutí (jako bylo toto) užitečná je.

    Zajímavý je, že grub z toho to jádro natáhne, windows NTFS partition na tom disku taky čte dál (ale vidím propad výkonu, čte to jenom 5 MB/s!, ale alespoň se snaží), ale jádro se zdá kleknout. Ta chyba na těch screenech se ukáže hodněkrát za sebou, pak to ukáže, že spouští init, tam to klekne na 2 minuty, pak to ukáže hlášku, že není žádný proces a pak to jen trčí a trčí a nic to nedělá.
    Věřím v jednoho Boha.
    Grunt avatar 4.6.2010 13:17 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ty, já ti do toho (opět) nechci moc kecat, ale to spíš než na chybu souborového systému vypadá na čtecí chyby média, takže si nemyslím, že by na to měl nějaký zásadní vliv výpadek elektrické energie. Leda že by při výpadku neparkovala hlava, ale sekla by sebou rovnou o roztočené plotny, ale parkování hlav při výpadku je tu už s námi hodně dlouho. Nemáš ten HDD vykšeftovaný odněkud z Vietnamské tržnice?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.6.2010 16:20 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Nemáš ten HDD vykšeftovaný odněkud z Vietnamské tržnice?

    řekl bych že ne, to je prostě samsung.. nic proti té značce nemám, disky jsou to spolehlivé, tiché.. ale výpadky jim prostě nesvědčí. Přesvědčil jsem se o tom 2x. Možná je to návrhem elektroniky,nevím... ale výpadek napájení během provozu je pro disk samsung téměř jistá smrt :-(
    4.6.2010 21:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Mám Samsung, výpadek přežil už mnohokráte bez problému.
    5.6.2010 12:47 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    zajímavé... asi to bude štěstí na dobrý kousek, a nebo dvojnásobná smůla na mé straně :-)
    Heron avatar 4.6.2010 13:10 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jinak vřele doporučuji se seznámit se standardními parametry, třeba na eonu (ono je to jedno kde): http://www.eon.cz/cs/info/parameters.shtml, to pak koupi UPS poněkud urychlí.
    Grunt avatar 4.6.2010 13:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Já bych řekl, že je to prostě tak, že kdo ty data opravdu potřebuje, tak to má zazálohované a kdo ne, tak je ve skutečnosti nepotřebuje.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jardík avatar 4.6.2010 13:17 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Já nemám prostě čas ani náladu každou sekundu zálohovat data (ani každou hodinu)... a vzhledem k jejich kreténským oblibám vypínat proud bez toho, aniž by vám to předem řekli (jinak je tu hezky, svítí sluníčko a kvůli tomu teda výpadek určitě nebyl). Co je mi do toho, že si něco potřebujou udělat a potřebujou to vypnout ... maj to alespoň předem říct. Takhle mi to vlastně zničili oni, jaká je asi šance na náhradu škody ... žádná, protože ČEZ má státní protekci a vlastně za nic nemůže ...
    Věřím v jednoho Boha.
    default avatar 4.6.2010 13:20 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ze zkušeností vím, že je lepší přijít o jeden den až týden práce, než úplně o všechno.

    Když jsem ještě míval desktop, měl jsem i UPS. Fakt se to hodí.
    Grunt avatar 4.6.2010 13:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Mně to přijde jako ty kecy při výpadku typu:Ale já ten internet skutečně potřebuju k …

    Odpoveď: Paní, kdyby jste ho opravdu potřebovala, tak máte záložní linku od jiného nezávislého poskytovatele stejně jako já. Takto si jen myslíte, že ho potřebujete, ale opravdu ho ve skutečnosti nepotřebujete.

    nebo:Já si platím [0-3][0-9][0-9]Kč měsíčně, tak <libovolná vulgarita> chci aby mi to také jelo (24 hodin denně, 7 dní v týdnu/když přijdu večer z práce/když se ve tři ráno vzbudím) vy <další libovolná vulgarita>. Nashle. <Plesknutí se sluchátkem o telefon vší silou aby to bylo dostatečně slyšet>.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Nicky726 avatar 4.6.2010 14:32 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Znáš cron?
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    4.6.2010 14:37 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Treba jsi zrovna jel na slunecni energii a na chvilku prisel mrak:-) Neobjednal sis nahodou cistou ekologickou energii? Mozna ti ji posilaji i tak:-)
    4.6.2010 16:00 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    U nás jsou všechny delší plánované výpadky předem hlášené a krátké se hlásit nemusí.
    5.6.2010 23:02 Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Mě se stalo něco podobnýho. Asi rok spátky šlo do zásuvek "míň šťávy", žárovky naříklad pobledly. Z počítače, respektive ze zdroje se zakouřilo. Tak jsem se nasral, druhej den jsem šel na ČEZ a sepsal jsem tam stížnost, že chci pětikilo za ten uškvařenej zdroj. Nechal jsem tam kontakt, ať se staví nějakej ten technik to vomrknout. Za týden přišel dopis, že nic nezaplatijou, že to byla "kuna na vedení" ... dál jsem se tím nezabýval.
    6.6.2010 12:13 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Lol, asi si měl žalovat kunu nebo co... WTF! :)
    Baník pyčo!
    kotyz avatar 6.6.2010 12:37 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    to je jasny, v tom maji prsty vesmirny kuny! :-D

    21.01.2006:

    Sabotáže

    Vesmírným Kunám je činnost kolem portálu www.vesmirna-drubez.cz trnem v oku a snaží se jakýmikoliv způsoby komplikovat vydávání nových šokujících odhalení. V době, kdy byla našim kontakérem připravována první podoba obrázku č.10000 (duben 2005, ještě před spuštěním portálu), došlo k přerušení dodávky energie a následné ztrátě všech neuložených dat. Až nyní nás jiný kontaktér (zabývající se kriminalitou Vesmírných Kun na Zemi) upozornil na tyto podrobnosti výpadku a souvislosti, ze kterých vyplívá, že zkrat způsobila kuna lesní, spojenec Vesmírných Kun. Za svůj pokus o sabotáž však v tomto případě doplatila životem.

    vice tady

    P.S. Milujte se a krmte drubez!

    :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.6.2010 12:41 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    a bude hur!

    na druhou stranu zase lhc vyradil z provozu holub nesouci kus bagety, ale to bude jen sprosta propaganda vesmirnejch kun ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 6.6.2010 12:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Příloha:
    takze ten obrazek mel patrit sem.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 4.6.2010 13:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Třeba píšou toto: 50 Hz ± 1% (tj. 49,5 ... 50,5 Hz) během 99,5% roku 50 Hz + 6%,- 4%( tj. 47 ... 52 Hz) po 100% času

    To očividně nesplnily, protože když neteče proud, těžko bude nějaká frekvence...
    Věřím v jednoho Boha.
    Heron avatar 4.6.2010 13:31 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Roční četnost poruchových přerušení napětí delších než 3 minuty může být menší než 10, avšak v závislosti na oblasti může dosahovat až hodnot okolo 50. Pro předem dohodnutá a nahlášená přerušení napětí se směrné hodnoty neuvádějí.
    Grunt avatar 4.6.2010 13:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Možná to bude pro tebe čistý šok, ale ze zkušenostní mám, že hodnoty dostupnosti jsou ve valné většině případů naprosto vycucané z prstu. Dost bych se divil, kdyby tomu zrovna u eONu bylo jinak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.6.2010 15:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Frekvence bude, ale amplituda nulová :-D.
    4.6.2010 13:40 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Je veliká hloupost na cokoliv důležitého používat cokoliv bez baterky... A u toho nedůležitého je to jedno.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 13:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    LOL! :-D Když tam nemáš Kernel panic, tak jsi furt ještě malý pívo... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 14:25 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jardík panic!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Jardík avatar 4.6.2010 14:38 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ale já jsem panic, přestože mi je 22. Mám totiž poruchu osobnosti a pohlavní styk neprovozuji.
    Věřím v jednoho Boha.
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 14:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Možná bys to potřeboval...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 4.6.2010 18:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    ja bych sukal az bych kukal ...

    ale neni s kym :-(

    hlasi se nekdo dobrovolne? :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 4.6.2010 19:29 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    JÁ! :-D :-D :-D
    kotyz avatar 4.6.2010 21:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    a mas kozy a kundu? :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 21:52 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jasně vole, v základu (default) :-D
    kotyz avatar 4.6.2010 21:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    jen aby z toho nebyla klobasa s vejcema v 17:30 :-D :-D :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 4.6.2010 23:40 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ani jedno, ani druhý. Ale jak říká kamarád bisexuál: "Díra jako díra." A jak říká kamarád homosexuál: "Ještě se nenašel, aby se nevešel." :-D :-D :-D
    kotyz avatar 4.6.2010 23:56 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    kdepa, neni dira jako dira. nechci ho mit celyho vod hoven ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 6.6.2010 11:49 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Neboj. Já se předtím vypláchnu. :-D :-D :-D
    kotyz avatar 5.6.2010 00:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    este ze si usazenej v tom spanelsku, jinak bych se vazne zacal bat o svoji rit ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2010 00:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Na kotyze bacha, pak řekne jen: "já nejsem teplej, já byl jen zvědavej" :-D
    AsciiWolf avatar 5.6.2010 12:11 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    lol :-D
    default avatar 6.6.2010 11:50 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Zbytečné obavy. Já nejsem nebezpečnej. ;-)
    kotyz avatar 6.6.2010 12:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    ja sem jen predbezne opatrnej ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 5.6.2010 00:26 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    "Díra jako díra."

    Jak by řekl odborník Béčková díra je taky díra , co by na to řekl asi PT :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 5.6.2010 11:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Přílohy:
    tak vono na tom (viz priloha) precijenom asi bude neco pravdy ...

    mel bych se mit pred tebou na pozoru :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 5.6.2010 11:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Přede mnou ne :) :) já mám rád baby ..., ale ten citát o béčkové ... jsem někde slyšel ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 5.6.2010 12:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    to platilo hlavne na defaulta ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 5.6.2010 12:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    puvodne sem tam chtel dat obrazek "prepadeni zezadu v apple store", ale nasel sem akorat tohle a to je jen slabej odvar ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 5.6.2010 12:41 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    No já jsem musel jednou do jednoho jejich shopu zde v Brně a připadal jsem si, že jsem tam normální jenom já. Prodavač na mne mluvil dívčím hlasem :) :) Tak jsem rychle zeptal na příslušenství pro klienta co jsem chtěl a rychle vypadl.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    default avatar 6.6.2010 11:51 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    No ty vole! Příště si novej počítač koupím radši od buzen. Co jsem posledně nakupoval od heterosexuálů, tak se z nich vyklubali zloději.
    kotyz avatar 6.6.2010 12:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    takze si komp koupis radsi od teplejch zlodeju? proc volit mensi zlo ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 5.6.2010 11:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Hmm, já na počítači Windows nemám, a v kabelech mám bordel možná větší než ten vpravo…
    5.6.2010 12:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    No to je tim, že tam máš linux :-D
    Heron avatar 5.6.2010 13:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    To teda moc nefunguje :-) Drátů tam mám ještě víc a protože nemád rád wifi, tak i dva až tři (kabel k zesilovači) kabely k NTB.
    kotyz avatar 5.6.2010 13:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    tak si asi ta vyjimka potvrzujici pravidlo :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 5.6.2010 14:38 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    To by mě zajímalo, jestli když si jablíčkář na svůj přístroj nainstaluje Windows, tak se mu to samo takhle zabordelí.
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2010 14:45 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ty jsi vůbec dílo woe... :-D
    default avatar 4.6.2010 14:47 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Podle mě je lepší mít kernel panic, než bejt panic. :-D
    4.6.2010 14:58 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Nepřichází o nic.
    default avatar 4.6.2010 15:01 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Však to píše, že o panictví ještě nepřišel. :-D
    kotyz avatar 4.6.2010 18:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    a ani neprijde :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.6.2010 20:50 fraxinus | skóre: 20 | blog: fraxinus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Hledá ženu co bude mít 64 bytů
    4.6.2010 20:58 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jednu znam, vlastni dva panelaky :-)
    otasomil avatar 4.6.2010 15:16 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju

    >>> pohlavní styk neprovozuji.

    A zije se Vam lip nez tem co porad hledaji nejakou koc ci bojujou se stalou partnerkou nedejboze manzelkou.

    O nic neprichazite.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Jakub Lucký avatar 4.6.2010 16:45 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    ale 64bit pohlavní styk nepřináší :-D
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    4.6.2010 16:54 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Holt si musí počkat do 64 ;-).
    kotyz avatar 4.6.2010 18:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    tjn, chce to 69bit :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    bluemoon avatar 4.6.2010 16:59 bluemoon | skóre: 2 | blog: bluemoon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    tak ted si myslim, ze si nevrznes ani v linuxu

    bluemoon site
    default avatar 4.6.2010 17:20 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    :-D :-D :-D
    gtz avatar 4.6.2010 18:58 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    a to ne-existují nějaké cosi-kdesi ... v Praze je blaze a spousta děvčat jistě dá ...

    nebo nějaký ten club, takový kde byl Bolek v KurwaHoši ..
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 19:00 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ne každý po tom tak touží. Riziko nákazy považuji za příliš velké.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    gtz avatar 4.6.2010 19:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    No někde nějaká lepá děva na hlaváku .... to ne ... tfuj ..., ale Ty děvčata v těch salonech jsou kontrolovány a tam myslím nějaká nákaza není.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 4.6.2010 21:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    jen aby, jen aby ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 21:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Já nevím, ty selůny, to není ono... A zase nějaká děva v Belmondu (legendární klub tady, v Olomouci) nebo přes libimseti.cz/lide.cz -- tam kontroly nejsou a když vidím ty statistiky, nevěřícně kroutím hlavou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 4.6.2010 21:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    za to to fakt nestoji :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Fluttershy, yay! avatar 4.6.2010 21:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jako ve slušném (nóblhóch ~.^) podniku jó, ale to si běžný uhrovatý pubertální linuxák nemůže dovolit. Fakt profesionální pornoherečky taky budou oukej, ale kde by k tomu našinec přišel?

    Na druhé straně cenově dostupné podniky nebo nadržené (především ale zpravidla hnusné) děvy na seznamkách už tak bezpečné nebudou.

    Proto si myslím, že lehké děvy by měly pracovat na živnostňák, měly by chodit na pravidelné prohlídky u lékaře a měly by být přísně kontrolovány (daně, hygiena, zdraví). Pak by se situace dramaticky zlepšila.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    gtz avatar 4.6.2010 22:16 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    :) :)

    No hodina za 49€ někde u Znojma, to je celkem slušná cena (MR) a koukám se na fotky těch dívek zda nějakou neznám foto...

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    kotyz avatar 4.6.2010 21:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    tak. proc za to platit a jeste z toho chytnout filcky nebo syfla ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.6.2010 15:43 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    ROFL, co to máš proboha za disky, když je zničí prostý výpadek napájení. Já mám WD 40G a seagate 80G a občas se mě přeruší napájecí kabel (dřív se při zapnutí zesilovače - na stejné větvi, taky vypínaly). Ale i přes to jsou pořád OK.
    4.6.2010 15:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Já bych dost možná obvinil zdroj. Je možný, že ten zdroj při nějakém kolísání vstupního napětí/frekvence/příkonu zdroj na výstupu posílá nějaký bullshity, který ohrožujou zdraví disku. Jardíku, co to tam máš za "paur supláj"?
    Jardík avatar 4.6.2010 15:58 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Věřím v jednoho Boha.
    4.6.2010 16:52 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    To by ovšem musel mít hodně velký shit, já měl jeden s nafouklými kondíky asi rok a celkově asi 5 let. Druhej mám teďka ze skládky :-D opět s vyměněným kondíkem.

    Jinak nejhorší chyba disku byly blbě zapsaný sektory (výpadek během zápisu), takže jsem je musel přepočítat na pozici v /dev/hdX a dd-nout tam blok. Pak už jenom přehřátí.
    4.6.2010 17:32 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Ja koupil zdroj za kilo, protože vyhořel... přepájel sem kondíky a jede jak víno ;). Výpadky pořád a disk ok ;).
    Baník pyčo!
    4.6.2010 17:33 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jinak je to ten proklínaný WD green (640 GB).
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 4.6.2010 18:06 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    ROFL, co to máš proboha za disky, když je zničí prostý výpadek napájení.
    IMHO za může Jarda sám (když tak kašle na kontroly disku) a jen nemá dostatek sebereflexe a snaží se chybu házet na vše co se dá mimo sebe sama.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 4.6.2010 18:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    taky mam wd a snasej to dobre. parkrat uz se mi stalo ze se mi jeden nebo oba zastavili za chodu, nekdy stacilo prastit do case a naskocili (a system nestacil ani zatuhnout), v horsim pripade se museli sundat plechy a zregenerovat konektory ktery uz nechteli drzet (to uz byl ale system davno tuhej a po zapnuti to pak chtelo fsck) ... wd mi zatim zadnej jeste nechcip, pokud se dobre pamatuju.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    4.6.2010 16:22 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Cely disk? Nemas tam nahodou len jeden necitatelny sektor, ktory staci prepisat a disk je "opraveny"?
    pavlix avatar 4.6.2010 23:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    A kde najde čím to přepsat? :)
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    4.6.2010 23:15 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    /dev/urandom :-D. Ale jestli to chcípá během bootu, tak to není problém, jádro není tak vzácné, leda by si ho kompiloval sám.
    Jardík avatar 4.6.2010 23:30 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    No já jsem zkopíroval ty data z win partition (trvalo to hooodně dlouhoooo), na partition s linuxem jsem nic důležitého neměl, jenom stupidní seriály typu smallville, sanctuary,... Začátek jsem přemázl obsahem z /dev/zero, tím jsem se zbavil hnusných chyb při detekci disku jádrem. Bohužel, když jsem vytvářel ve Windows NTFS partition a vypnul quick format, tak to po půl hodině vyplivlo chybu.. asi půjde do popelnice i s celým kompem, vyhodím i ten podělanej rachotinovej Delláckej noťas, vyhraju ve sportce 50M a koupím nějakej pořádnej noťas, ...
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 4.6.2010 23:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    nevyhazuj do popelnice, sloz to u kotyze doma, kotyz to ekologicky zlikviduje (bude to tahat do skoly a parit na tom tetris a open arenu) :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.6.2010 13:14 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Najdem si chybny sektor (z chybovych vypisov jadra alebo zo SMARTu), overim si, ci je naozaj chybny (hdparm --read-sector) a ak ano, tak ho prepisem (hdparm --write-sector --yes-i-know-what-i-am-doing).
    poky74 avatar 4.6.2010 17:41 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju

    Heleď, kde bydlíš? Dneska ráno k nám do patra přišli dva hošánci, velice hlasitě si povídali tak jsem koukl kukátkem a co nevidím.

    Ten mladší šahá do rozvodné skříně a co se nestalo, celé patro bez proud, upsku nemám takže desktop, domácí server atp. down.

    Tak jsem na ně vylít, jakože jestli si uvědomují co vůbec dělají a že jejich neopatrné jednání mě už jednou připravilo o HDD, že by mohli být alespoň té slušnosti a před tím než vám natvrdo vypnout proud třeba nezazvonili a neoznámili to - třeba server bych okamžitě vypnul.

    Bylo mi s klidným hlasem odpovězeno že to není jejich povinnost a že dva dny předem bylo prý někde u výtahu oznámení, že dnes od 7:00 do 11:00 budou probíhat opravy.

    Měl jsem chuť ty dva nakopat do prdele. Takže jsem si na rozvodnou skříň u nás v patře dal svůj zámek a jedinej kdo se tam dostane budu já.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Jardík avatar 4.6.2010 18:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    V paneláku nebydlím, ani tu žádnej poblíž není, navíc je to vesnice uprostřed ničeho :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    4.6.2010 20:50 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Máte v baráku něco jako centrální vypínač?
    poky74 avatar 4.6.2010 21:34 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju

    To samozřejmě ano

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    4.6.2010 22:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Aby příště nevypínali ten :-D.
    kotyz avatar 4.6.2010 22:49 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    vypni to a di spat! nebo ti to mam zase vypnout jisticem? :-D

    schvlane jestli to nekdo zna, tyhlencty monology ...

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 4.6.2010 23:31 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Chuck Noris se narodil v domě, který si sám postavil.
    Věřím v jednoho Boha.
    Václav 5.6.2010 09:10 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Jo, internát. Po tom co takhle jedna kráva odrovnala půlce patra zdroje už to nezkusili :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 5.6.2010 10:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    to byla jednou takova stranka, kam jeden typek daval nahravky svy matky, ktera mela desnej problem s tim ze pari quaka do tri rano ...

    nejaky chutovky co sem si zapamatoval: vypni to a di spat, uz je zase zejtra nebo chces mit brejle idiote? nebo skoncis s ukrajincema kopat nebo znicis si nervovou soustavu :-D :-D :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    5.6.2010 23:26 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju

    Znám, dokonce jsem si to nedávno pouštěl...jak autentické a zábavné :-)

    Budil jsi nás v půl jedný a pak v půl dvanáctý, znova!

    24.9.2011 00:49 Defetista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    Nemáš náhodou někde onu nahrávku (vypni to a jdi spát)? Nikde se mi ji nedaří najít... Moc děkuji
    gtz avatar 5.6.2010 18:36 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    to myslím nesmíš rozvodnou skříň uzamčít tak, aby se k ní nikdo nedostal tedy pokud je tam elektroměr. Ta rozvodnice myslím patří baráku a tobě patří jen připojení od el-měru do bytu. Většinou jsou elektroměry přístupné speciálním klíčem ( no jde to i šroubovákem se tam dostat ), ale znepřístupnění el-měru může mít vážné následky -- co kdyby hořelo? kdo se tam dostane? a dříve za uzamčení skříně byla nějaká pokuta.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    poky74 avatar 5.6.2010 19:34 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju

    Nezájem, dokud mi budou bez upozornění vypínat (úmyslně) proud tak na ně z vysoká kálím.

    A kdyby hořelo vypnou to centrálním jističem, určitě nebudou vypínat každé patro zvlášť.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    kotyz avatar 4.6.2010 18:10 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    tak kdyz ti to tak vadi, tak vytlac par tisic za ups a mas to v cajku. ja si ji taky nekdy koupim, az budu mit zbytecny penize. me ta eletrika vypadne (nebo dedek vyrazi nejakym vynalezem hlavni jistic nebo si to sam omylem vypnu v domeni ze to zapinam) nekolikrat do roka a kdyz mam stesti tak i nekolikrat za den a jeste sem snad nikdy (s ext3, s jfs to bylo horsi, proto sem se zase rad vratil k ext3) o zadny data neprisel a vetsinou se to obejde i bez fsck ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 4.6.2010 19:02 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Děkuju
    No nyní nechme keců o jardíkovi ... a tedy vážně ...

    U nás bydlíme na vesnici a místní rozhlas obyčejně toto hlásí. I tak se zde párkrát stalo, že si to cvaklo, pípnulo a jelo to dále.

    Já jsem věrný Seagate a starším modelům od WDC. Jako když to vypne i když disk zapisuje, tak by se nemělo nic stát... skoro to samé jako když Ti někdo omylem šáhne na reset.

    No disk buď odzálohuj a hoď ho na reklamaci, napřed pusť nějaký check.... s tou rychlostí kouknul bych se na nějaký hdparm co píše.

    No máš smůlu ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.