abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 23:11 | IT novinky

    Akcionáři americké mediální společnosti Warner Bros. Discovery dnes schválili převzetí firmy konkurentem Paramount Skydance za zhruba 110 miliard dolarů (téměř 2,3 bilionu Kč). Firmy se na spojení dohodly v únoru. O část společnosti Warner Bros. Discovery dříve usilovala rovněž streamovací platforma Netflix, se svou nabídkou však neuspěla. Transakci ještě budou schvalovat regulační orgány, a to nejen ve Spojených státech, ale také

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 22:33 | Nová verze

    Canonical vydal (email, blog, YouTube) Ubuntu 26.04 LTS Resolute Raccoon. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vydány byly také oficiální deriváty Edubuntu, Kubuntu, Lubuntu, Ubuntu Budgie, Ubuntu Cinnamon, Ubuntu Kylin, Ubuntu Studio, Ubuntu Unity a Xubuntu. Jedná se o 11. vydání s dlouhodobou podporou (LTS).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:55 | Nová verze

    V programovacím jazyce Go naprogramovaná webová aplikace pro spolupráci na zdrojových kódech pomocí gitu Gitea (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 1.26.0. Přehled novinek v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:44 | Pozvánky

    Ve středu 29. dubna 2026 se v pražské kanceláři SUSE v Karlíně uskuteční 7. Mobile Linux Hackday, komunitní setkání zaměřené na Linux na mobilních zařízeních, kernelový vývoj i uživatelský prostor. Akce proběhne od 10:00 do večerních hodin. Hackday je určen všem zájemcům o praktickou práci s Linuxem na telefonech. Zaměří se na vývoj aplikací v userspace, například bankovní aplikace, zpracování obrazu z kamery nebo práci s NFC, i na úpravy

    … více »
    lkocman | Komentářů: 1
    včera 21:55 | Nová verze

    LilyPond (Wikipedie) , tj. multiplatformní svobodný software určený pro sazbu notových zápisů, byl vydán ve verzi 2.26.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 11.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 237 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 500 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska oznámila, že si zajistila opci buď na akvizici startupu Cursor za 60 miliard dolarů (přes 1,2 bilionu Kč) do konce letošního roku, nebo na zaplacení deseti miliard dolarů za nové partnerství s touto firmou zabývající se generováním kódů. SpaceX se dále prosazuje na lukrativním trhu s vývojářskými nástroji pro umělou inteligenci (AI). Cursor, startup zabývající se prodejem modelů AI pro

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:11 | Komunita

    Díky AI modelu Claude Mythos Preview od společnost Anthropic bylo ve Firefoxu nalezeno a opraveno 271 zranitelností.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 04:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.54.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 137 vývojářů, z toho 66 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 13.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci a na YouTube. Stalo se tak na konferenci GrafanaCON 2026.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (2%)
     (13%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1395 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Utopili byste kotě?

    2.1.2006 01:11

    Právě jsem v jedné diskuzi k blogu narážel na topení koťat a napadla mě zásadní otázka - byli byste schopni utopit kotě?

    Já teda asi ne, i když kočky zrovna moc nemusím...vsadím se totiž, že by nasadilo ten svůj smutný pohled a já bych si ho nakonec nechal :-)        

    Hodnocení: 17 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Utopili byste kotě?
     (21 %)
     (79 %)
    Celkem 195 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vencour avatar 2.1.2006 01:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?

    Jestli bych je dokázal utopit, to nevím. Asi jo, kdybych musel. Přestože nechci. Ale jak jsem slyšel, topí se v pytli - a ne zbytečně.

    To máš těžký - utopíš nebo neutopíš - kočka má dost koťat, když je nebudeš živit, můžou pojít hlady nebo zimou. Takže pak "skončí špatně" tak jako tak.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 2.1.2006 01:31 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?

    Když už se ptáš na topení mazlíčků, tak s tím souvisí otázka, zda má ten, kdo odpovídá, zkušenost s hospodářskými zvířaty - třeba. Tam totiž občas takové nepopulární kroky podnikat musí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    2.1.2006 01:36 js
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    jedna znama kdysi sekala kotatum hlavy sekyrkou, klidne tak zabila 10 kotat a nemela s tim zadne problemy....
    2.1.2006 07:55 necron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    radšej by som ich rozdal na dedine.utopiť mačky?starí egypťania by s vami zatočili!
    2.1.2006 09:44 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Az si budes pochutnavat na hovezim vzpomen na indii jeslti by te pochvalili
    V podstatě nic nevím
    2.1.2006 10:12 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?

    rozdal na dedine ? Komu ? Když všichni mají pravděpodobně stejný problém, jako Ty :o)?

    Z.H.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    2.1.2006 10:54 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Přesně, rozdat po dědině je skoro nemožné, hlavně pokud máte nějaké větší množství. Kamarád to řešil tak, že udělal webovou prezentaci, kde ty koťata nabízel. Nevěřili byste, kolik lidí mu volalo, z celé republiky...byly pryč během chvilky.
    Takže, až se budete chtít zbavit koťat - žádná malorážka, žádný pytel, stačí web :-)
    I am Jack's wasted life.
    2.1.2006 09:35 Veritas | skóre: 13 | blog: veritas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Tři bublinky a je konec.... Ale doopravdy to udělat bych prostě nedokázal, takový hezký tvorečky.
    Nehledej hry v Linuxu. Linux je hra!
    2.1.2006 09:37 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Predevsim bych se snazil zabranit, aby se narodilo. Zbavil bych se jeho matky.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    2.1.2006 09:45 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Malorazkou:-)
    V podstatě nic nevím
    2.1.2006 10:00 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Takže bys radši utopil březí kočku? :-)
    I am Jack's wasted life.
    2.1.2006 11:57 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Do tohoto stavu by se asi nestihla dostat ;-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Dalibor Smolík avatar 2.1.2006 11:44 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Já jsem nedávno chtěl utopit kotě, když jsem si všiml, že má na čele znak Windows. Tak jsem ho nechal být. Po pár dnech jsem zaznamenal, že místo znaku Windows tam má tučňáka. Pak jsem si uvědomil důvod této změny: Kotě bylo ze začátku slepé, pak prokouklo :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    2.1.2006 12:14 Jarin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Zajímavé téma. Jsem z vesnice a semtam kuchnout nějakýho králika nebo udělat zabijačku je běžná praxe. Co jsem ale nikdy nepochopil je, že se koťata vzdycky topí, je to kravina. Pokud tady řešíme to co se ohledně tohodle vždycky řeší, tedy "humánnost" a emoce kolem, tak mě osobně přijde daleko humánnější tý kočce rozšlápnout hlavu. Jediné co mi na tom topení přijde jakoby humánní a proto to asi i vzniklo je to, že je to bez krve, což je samozřejmě iluze (myslím to,že je to tímpádem nějak milosrdné) a to dost nesmyslná. Zkuste si představit svůj vlastní skon utopením. Naproti tomu jednou nouhou si tu kočku přidržet na boku a druhou jí prudce vší silou rozdupnout hlavu botou kanadoidního typu je velice rychlé a efektivní a tudíž podle mého názoru daleko menší trápení ikdyž to třeba na pohled humánně příliš nevypadá,ale smrt nastane běhěm zlomku vteřiny. Nejlepší je samozřejmě, když si kotě někdo vezme, pokud ale nastane diskutovaný krajní případ, je prostě podle mě zrovna topení naprosto blbá zvyklost.
    2.1.2006 12:22 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    v podstate mas pravdu.Al epokud se topi kote hned po narozeni myslim ze to tak nehumalni neni.Ale je pravda ze je lepsi zastrelit(dobre se trefit) nez pak topit
    V podstatě nic nevím
    2.1.2006 12:43 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Taky radši koťátkům nebo štěnátkům rošlápnu hlavičku, než abych je topil v pytli. Alespoň je vidět že už nežijou.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Isah avatar 2.1.2006 13:20 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?

    A vyrůstal jsi v úplný rodině ? To potřebuju vědět kvůli té semestrálce.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    2.1.2006 13:39 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Jasně že v úplné rodině. Mám mámu, tátu, bratra a sestru, jsme na sebe hodní a máme se rádi. Bratr a sestra jsou starší a maj děti a ty mě maj moc rádi. Jsou jim asi 3, 4, 6, 7 a strašně rádi si se mnou hrajou. Všichni střílíme oškliváky (Quake, SeriousSam, Soldier of Fortune, ...) a moc se jim to líbí. Jen ještě nedokážou zkoordinovat běhání a míření (klávesnice a myš) a tak jen skáčou a střílej. Ale baví je to.

    Ale mám dojem že kecáš z hladu o tvé semestrálce. Jak chceš něco psát o někom, koho reálně neznáš a jen čteš jen jeho názory? Podle mě je to kravina a nemá to žádnou cenu ani budousnost, natož možnost kontroly. Prostě pokud chceš vycházet poze z psaného textu, je to na prd. Měl by si přejít k hlubšímu hodnotnějšímu studiu.

    Ty by si paději koťátko nebo štěňátko utopil?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.1.2006 13:42 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    ty si ale rozumbrada:-))))))))))) P.S. Klido utopil.
    V podstatě nic nevím
    Isah avatar 2.1.2006 13:58 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?

    By ses divil co všechno jsi na sebe už prozradil. To má mnohem vyšší výpovědní hodnotu.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    29.4.2007 17:20 p
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    naprosto souhlasím
    2.1.2006 15:38 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Pokud by byla kočička použita jako krmení pro hada (žraloka, aliena, ...), tak by to byla dokonce i přirozená smrt.
    2.1.2006 15:57 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    nebo treba cinana, nebo nejakeho spotrebitele v cinske restauraci:-)
    V podstatě nic nevím
    2.1.2006 16:19 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Ááá, další teoretik. Pes se sníst nechá a řekl bych že je dobrej. Ale maso kočky fakt smrdí a musí se docela dost upravovat. Asi tak jak smrdí kočočí hovno smrdí i kočka když jí stahuješ z kůže.

    Pozor: Podle zákonů v ČR se psi, kočky a podobná domácí mazlíčkoidní havěť na maso chovat NESMÍ.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.1.2006 16:23 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    jo teoretik.Tohle maso jim jen nevedomky.Kocku sem z kuze nestahoval ale poptam se jestli je to nejaky zajimavy.V tom zakone je napsano co je mazlicek a co ne?
    V podstatě nic nevím
    2.1.2006 17:14 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Pleso, proc sem pises ty prazdne prispevky :-) :-D
    Ze by to delalo to tlacitko blokovat? Asi uz to tak bude. Kouzelna vecicka.

    Sorry, ale tohle jsem si nemohl odpustit, uz to vicekrat neudelam. Jinak, diky Leosi!
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    2.1.2006 18:53 SuE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Doufam, ze si vetsina diskutujicich dela legraci - bylo by opravdu smutne, kdyby mladi a vzdelani lide, mezi ktere navstevnici tohoto blogu patri, prosazovali takoveto nehumani a protizakonne metody likvidace zvirat. Taktez si dovoluji upozornit na zákon č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, ktery mimo jine zakazuje topeni, duseni a dalsi metody usmrcovani zvirat.
    Kotata a stenata smi usmrtit pouze veterinar, a to bezprostredne po jejich narozeni. Starsi zvirata smi usmrtit pouze v pripade, ze je jejich dalsi prezivani spojeno s utrpenim, tzn. zvirata tezce nemocna nebo ranena. Za stenata a kotata je odpovedny majitel kocky / feny, a je povinen se o ne dobre starat. Nesmi je mimo vyhnat ci se jich jinak zbavit.
    Pokud nechcete od sve kocky mladata, nechte ji sterilizovat / kastrovat. Zakrok je pomerne jednoduchy, rychly a neni zas tak financne narocny... Strucne shrnuti vyhod kastrace je dostupne na www.kocky-online.cz/kastrace
    SuE
    2.1.2006 19:22 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Pekny prispevek. Nicmene smrt zvirete pokud ma smysl a je rychla mi nevadi.
    V podstatě nic nevím
    2.1.2006 19:40 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    A to rošlápnutí hlavičky se mi zdá nejrychlejší.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    2.1.2006 19:43 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    pokud mas dobrou botu a trefis se:-) ale radeji bych volil asi jine metody.
    V podstatě nic nevím
    2.1.2006 20:19 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Jejda vy jste nechutní...
    I am Jack's wasted life.
    2.1.2006 21:24 Pmx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    aneb injekce od Dr. Martense :-)
    2.1.2006 22:35 adama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Já kočky moc ráda nemám ale topit je či mlátit do hlavičky ,jak se tu někteří z Vás prezentovali,to je vrchol!Když začnete koťaty,čím asi budete pokračovat?
    Isah avatar 2.1.2006 23:18 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?

    Budou se topit navzájem :-)

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    AsciiWolf avatar 19.2.2007 19:28 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Nee,budou topit Windowsáky :))

    mno ale teď vážně: zvíře stejně jako člověk je živé a proto bych ho (nejspíš?) nedokázal zabít...
    22.6.2006 01:12 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Ne vážně, tenhle zvyk "utopení" je sprostá brutální, hnusná, neuctivá vražda(vrr)! Ale jinak: kočičky zabíjet na cirkulárce:-)
    25.9.2011 14:21 linda27
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    Když se někdo někdy budete chtít zbavit kotěte takovým způsobem, radši mi písněte na mail ruhasova@seznam.cz a já bych si ho vzala, pokud by ste byli odněkud z okolí.
    10.11.2020 23:16 Max
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Utopili byste kotě?
    NIKDY! ja proste nejsem takovej curak jako ti idioti, co klidne utopi kote. Do utulku, nabidnout nekomu nebo si ho nechat a vykastrovat kocku. Nechapu, jak muzou existovat takova hovada, ktera topi kocky! bezte vsichni topici kocek nekam

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.