abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 24.04.28 s kódovým názvem Time After Time svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) a nová verze 7.24.0 souvisejícího frameworku MLT Multimedia Framework. Nejnovější Shotcut je vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 16:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 03:22 | Zajímavý článek

    V aktuálním příspěvku na blogu počítačové hry Factorio (Wikipedie) se vývojář s přezývkou raiguard rozepsal o podpoře Linuxu. Rozebírá problémy a výzvy jako přechod linuxových distribucí z X11 na Wayland, dekorace oken na straně klienta a GNOME, změna velikosti okna ve správci oken Sway, …

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    28.4. 00:11 | Nová verze

    Rakudo (Wikipedie), tj. překladač programovacího jazyka Raku (Wikipedie), byl vydán ve verzi #171 (2024.04). Programovací jazyk Raku byl dříve znám pod názvem Perl 6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    27.4. 17:44 | Nová verze

    Společnost Epic Games vydala verzi 5.4 svého proprietárního multiplatformního herního enginu Unreal Engine (Wikipedie). Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.4. 17:11 | Nová verze

    Byl vydán Nextcloud Hub 8. Představení novinek tohoto open source cloudového řešení také na YouTube. Vypíchnout lze Nextcloud AI Assistant 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 883 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    ABC Linux 2005

    18.6.2005 22:14 | Přečteno: 3235× | Abíčko

    Ve Stickfish se rozběhly diskuse o oživení distribuce ABC Linux 2005. Rádi bychom vám umožnili nahlednout pod pokličku a případně se i zapojit.

    ABC Linux 2003 byl počeštěný Knoppix, na kterém strávil perné chvilky Ondra Krejčík. Od té doby pořádně ožil Danix, vylepšil se i SuSE Live a zjevil se Mandrake Move. Takže se nám zdálo zbytečné tlačit svou vlastní distribuci. Jenže mít vlastní distro má své kouzlo, zvláště když vidíme příležitost.

    Naše představa je připravit perfektně lokalizovanou distribuci, která bude jednoduchá na používání. Rádi bychom se zaměřili na detaily, které člověku ulehčí start. Například aby připojení přes modem, GPRS či ADSL již bylo předkonfigurováno a ethernet či WI-FI bylo také hračkou, ne-li automatické. Aby webový prohlížeč obsahoval zajimávé záložky. Midnight commander měl správné rámečky a ovládání přes šipky. Kancelářský balík využíval správné fonty a měl k dispozici české šablony. A tak dále. Prostě aby se živé CD dobře a snadno používalo.

    Dalším naším požadavkem je omezení počtu aplikací. Zkušený uživatel Linuxu si jistě mezi desítkami textových editorů vybere, ale začátečník je spíše zmaten. Takže bychom rádi omezili počet duplikátních nástrojů s podobným účelem na minimum. To nám ulehčí další dva úkoly či požadavky. Prvním je co nejlepší dokumentace. Druhým je co nejrozsáhlejší testování. Prostě ať to funguje co nejlépe. Tomuto kroku příkládáme velkou váhu.

    Jako základ jsme si zvolili Slax, protože vychází ze Slackwaru. A ten je nejméně "znečištěn" distribucím-specifickými úpravami, takže by se měl relativně snadno testovat i upravovat. Dodal bych ještě, že chceme umožnit instalaci na disk, poučili jsme se od minula.

    Způsob vývoje je ještě otevřený a dost závisí i na vašich komentářích a zájmu. Cílovým produktem bude knížka s CD, podobně jako minule. Na CD bude offline obsah portálu. Pokud to stihneme, ABC Linux 2005 bude dostupný na Invexu a v knihkupectvích, cena by se mohla pohybovat kolem 150 Kč.

    Jednou z variant je otevřený způsob vývoje. Jednotlivé milníky i finální verze (jen distribuce, bez přídavného obsahu) by byly volně k dispozici ke stažení a používání. Kdo by měl zájem, mohl by CD otestovat a nahlásit problémy. Výhodou by bylo, že více očí více vidí. Opět jsme se již poučili z chyb, viz zásadní problémy prvního designu, kterých si deset lidí nevšimlo.

    Ten popis rozhodně není dokonalý, ale bohužel nemám čas se rozepsat. S Robertem ale máme poměrně přesnou představu, jak by ABC Linux 2005 měl vypadat.

    Jaký máte názor? Měli byste zájem se zapojit do vývoje či testování?

    V tuto chvíli hledáme studenta, který by měl zájem o placenou brigádu přes léto. Nabízíme mimořádně náročnou a zajímavou práci, při které budete nuceni proniknout do hloubky Linuxu a naučíte se mnoho nového. A při vývoji distribuce zažijete určitě více legrace než při prodeji hamburgerů u McDonald ;-).

    Těšíme se na vaše komentáře. Kontaktní osobou je Robert, ja zítra odjíždím na dovolenou a počítače nechci nějakou dobu ani vidět :-).

           

    Hodnocení: -

    zatím nehodnoceno
            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.6.2005 22:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Slax?
    Slax = KDE? Jé :-(
    Copak toho není dost?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.6.2005 23:12 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Ono je KDE a KDE. KDE může být pěkné, ale taky vysloveně hnusné; třeba jako v Knoppixu (nevím, jestli se to změnilo, ale KDE v 3.7 bylo fakt hnus).
    18.6.2005 23:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Hezké KDE jsem nevykouzlil ani já, ale nechme toho. Jde mi o to, že všem kdo se zajímají o Linux obvykle tvrdím, že Gnome či Xfce představují desetinásobně lepší alternativu, takže nějak netrpím obzvláštní chutí doporučovat jim ABC Linux, který by obsahoval KDE (i když s archivem portálu to bude celkem fajn věc) :-/
    Copak toho není dost?
    19.6.2005 00:29 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Každému co jeho jest... já jen aby to tu nebylo tak jednostranné, tak si dovolím podotknout, že mě se KDE líbí víc než GNOME - a nejen kvůli tomu se na to CDčko už moc těším.

    Mějte se krásně, H.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    19.6.2005 00:52 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    No flame, no gain :) Že vás to baví... Mohl bych vyjmenovat tucet důvodů proč KDE ano, stejně tak může kdokoliv z vás říct tucet důvodů, proč Gnome, Xfce, IceWM, WindowMaker. Ale neudělám to, nepotřebuju další důkaz o tom, že tohle je jedna z největších slabin linuxový komunity. Jdu se učit, z toho aspoň něco mám :)
    elviin avatar 19.6.2005 10:40 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše ABC Linuxu
    IMHO jsem z clanku vytusil, ze ABC Linuxu 2005 by melo byt "setkani s Linuxem prvniho druhu", jestli jsem spravne pouzil UFO terminologii. Tim chci rici, ze diskuze pro zacatecniky je v techto pripadech bezpredmetna. Duleztite je, aby m.j. to byl pekny desktop, aby se libil.
    Mikos avatar 19.6.2005 00:41 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Já jako milovník KDE jsem moc rád že je Slax KDE-centrický. Naopak GNOME se mi třeba jeví jako humus, zkrátka každému vyhovuje něco jiného. Nicméně ABC Linux má být zaměřen pro začátečníky a pro ně je KDE zcela ideální...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.6.2005 09:15 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Nejsi náhodou bot, který ke každé zmínce o KDE v diskusi dopisuje komentář, jak je KDE báječné?
    Mikos avatar 19.6.2005 18:35 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Ne, nejsem bot :-) Pouze mě pěkně štve, jak uživatelé GNOME/XFCE/atp. mají neustále tendenci v každé diskuzi se navážet do KDE. Tak holt pak musím reagovat, aby to nevypadalo že všichni na KDE jen nadávají ;-)

    Pokud sis nevšiml, tak já nebyl první kdo tu psal - naopak první kdo tu psal byl uživatel naštvaný tím, že tam bude KDE a né GNOME/XFCE.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.6.2005 18:53 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Nastvany ne. Zklamany je to slovo.
    Copak toho není dost?
    19.6.2005 19:30 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Kdo konkrétně nadával třeba zde?
    Mikos avatar 19.6.2005 21:00 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Zde jsem pouze vyjadroval sve nadseni ;-) To se snad nesmi? Narozdil od nastvanych/zklamanych uzivatelu GNOME/XFCE jsem tam zadny jiny desktop nepomlouval :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.6.2005 21:33 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Já prostě když vidím cokoli o KDE, tak už čekám oslavnou ódu od Mikose -- a málokdy se zklamu...
    Mikos avatar 19.6.2005 21:48 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    No vida, takže už jsem i slavnej ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.6.2005 22:00 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Já snad ano? Pakliže chci Gnome/Xfce, narozdíl od KDE, tak to přeci ještě není pomluva.

    (Pravidelnost oslavných a jásavých příspěvků na KDE od Mikose mě deprimuje, protože se tak moje snaha zabránit tomu aby se tisíckrát zopakovaná lež stala pravdou stává čistě Sisyfovým údělem)
    Copak toho není dost?
    Mikos avatar 20.6.2005 00:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    A zdáli se ozývalo temné "chachachachá"...

    (btw. nevíte někdo jak se dělá ďábelský smajlík? ;-))
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    20.6.2005 21:26 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Kontaktuj můj výbor pro standardizaci smajlíků ;-) (Pche, pakže je k ničemu, cháchá!)
    Copak toho není dost?
    21.6.2005 19:16 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    asi pozdě, ale zkus poslat v gaimu >:-)
    19.6.2005 09:51 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Tohle je zcela nepodložené tvrzení. A navíc opak toho co si myslím, Gnome je k začátečníkům výrazně přátelštější.
    Copak toho není dost?
    19.6.2005 10:38 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Tohle je... shodou oklností... taky zcela nepodložené tvrzení.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    19.6.2005 11:02 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Stejně jako je nepodložené tvrzení o tom, že je Gnome k začátečnímům výrazně přátelštější ;-) Ale je pravda, že každý má jiný názor. Někteří při svých začátcích byli doslova uchvácení třeba WindowMakerem, nebo fvwm2...

    Když instaluju (= ne příliš úpěšně se pokouším o instalaci) Gnome ze zdrojových kódů, vždycky mi kvůli záplavě balíků něco uteče. Horší je, že když instaluju GTK+ do /usr a Gnome jinam (/opt/gnome-x.yy), tak mi nefunguje správně nastavení vzhledu (themes). Nevíte někdo, kde se dají tyhle cesty nastavit? Symlinky mezi /usr a /opt/gnome se mi nelíbí.
    19.6.2005 11:13 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Já taky vím, že je to rovněž nepodložené tvrzení :-)

    Ohledně tohoto tedy nevím, Gnome je na cesty v systému docela vybíravé :-/
    Copak toho není dost?
    19.6.2005 11:17 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Pokud jde o ty cesty, čekal bych, že půjde o nějaké jednoduché nastavení GTK+. Jenže jsem zatím nic nenašel.
    19.6.2005 11:40 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Gnome nepoužívám, tudíž nevím, jaký je vztah Gtk+ témat a Gnome (IMO pro nastavení tématu Gtk+ stačí, aby ho našlo Gtk+). Zkus do GTK_PATH napsat cesty jak z Gtk+, tak Gnome (viz /usr/share/gtk-doc/html/gtk/gtk-running.html nebo někde poblíž).
    19.6.2005 11:59 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    Přesně, tohle ani není tak věc Gnome, jako GTK+. Občas se stane, že jsou témata nahrána někde jinde, než v /usr/share/themes, ale někde jinde. A pak je potřeba něco vhodně nastavit, nebo do zblbnutí symlinkovat. Zatím mám ale pocit, že GTK_PATH moc nepomáhá. I tak díky.
    19.6.2005 12:16 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    GTK_PATH ovlivňuje hledání modulů, tj. theme engines. Datové soubory témat mohou být kdekoli, jejich umístění je relativní ke gtkrc, takže by se měly najít vždy. Ještě by snad mohl být problém s proměnnou GTK2_RC_FILES určující, které gtkrc soubory se mají načítat.

    Já tedy se změnou témat nemám problém ani na stroji, kde mám celé Gtk+ a přidružené knihovny nainstalovány do home.
    19.6.2005 12:22 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax?
    No právě. GTK2_RC_FILES vybere konfigurační soubory k načtení, ale jaksi od všech témat zaráz. :-( GTK+ do home je taky dobrá cesta, hlavně tam, kde to nejde jinak :-)
    19.6.2005 07:25 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše KDE
    Ano, stejne jako u minule verze bude i ABC Linux 2005 postaven nad KDE s vlastnim skinem. Budeme se snazit o co nejvetsi jednotnost ovladani i vzhledu. Proste aby to nevypadalo jako slepenec nesourodych aplikaci.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2005 11:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE
    Nad vlastním skinem? Doufám že to nebude vypadat jako "iXPéčka" :-(
    19.6.2005 12:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE
    Leoš se trochu přeřekl. Nejde (ani u verze 2003 nešlo) o vlastní skin/styl. Jen vlastní barvy, logo, wallpaper apod.
    19.6.2005 16:00 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE
    Vlastni barvy, pozadí, startovací obrazovka - nedá se tomu už říkat skin? ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.6.2005 17:30 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE
    Spíš bych to nazval tématem - theme. Skin by to podle mě byl, pokud by se změnila i výchozí dekorace oken.
    19.6.2005 19:53 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE

    Hlavně aby to nebyl ten příšerný odstín fialové, nebo do čeho to byl laděný ten DANIX, který se mi dostal do rukou. Fuj fuj.

    BTW, co se ADSL týče, určitě doporučuji věnovat pozornost modulu cxacru resp. projektu Accessrunneru, který je třeba k provozu u nás docela rozšířeného USB modemu Zyxel Prestige 630-C3.

    cxacru si to pomalu šine do kernelu, problém s ním doposud byl, že aplikace patche bohužel rozbila zase speedtch (pro Alcatel Speedtouch (rejnok) a na něm založené modemy), který doposud nebyl přepsán pro novou strukturu usbatm... Ale to už možná dávno neplatí, protože Roman Kagan nedávno na mailing-listu vyhrožoval, že snad by se mohl objevit v nějakém brzkém releasu mm-větve. ^_^

    A není v plánu kromě KDE alespoň fluxbox...? @_@

    18.6.2005 22:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše 2005
    Teď mě ještě napadlo, v době kdy se koná Invex už bývá zvykem vydávat produkty s označením 2006 ;-)
    Copak toho není dost?
    19.6.2005 09:45 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše ok
    Mam kamarada, ktery jiz dvakrat linux zkousel a pokazde se vratil. (je to pocitacovy nemehlo) Nejlepe vzpomina na jakesi historicke SuSe Live.

    Osobne nepouzivam Live distra, takze prvni moje myslenka pri cteni perexu byla "Proc?"

    Pak mne to pri cteni presvedcilo. Proste vyber pro CZ lamy. Zadna volba, vse pripravene pro pouziti tak, jak to tvurce povazoval za nejlepsi. A kompletne uzpusobene pro ceskeho uzivatele.

    Zni to dobre.
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    19.6.2005 11:25 mrzout | skóre: 11 | blog: mrzutej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ok
    jeste mne napadlo:

    Jestli to je pro BFU, tak si nebudou umet na Slacka nainstalovat zadny sw (pri instalaci na disk).

    Co to udelat jako DVD se spoustou her? ;)
    Hlasuj pro zavedení OpenID na Abclinuxu!
    19.6.2005 16:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ok
    Uvazovali jsme i o takovem specializovaném distru. Samozřejmě by muselo obsahovat akcelerované ovladače grafiky atd. Ale raději budeme postupovat po malých krůčcích. Rozšiřující CD je možné přidělat kdykoliv.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.6.2005 11:41 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Odhalení?
    Zajímalo by mě jak Leoš zjistil, že budu mít brigádu v Mc' Donalds? Že by nějaký únik informací? :-) BTW: Rád bych se na tom podílel, ale zdarma a jen ve volném čase. Protože musím jit dělat do Mc'Donalds abych máti vrátil prachy co mi půjčila na notas.
    19.6.2005 16:05 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odhalení?
    :-) Výborně. Robert se ti ozve. Pokud půjdeme otevřeným způsobem vývoje (v což doufám), pak určitě budou jednotlivé milníky veřejně oznamovány. Času je ale málo. Červenec na výběr softwaru a základní nastavení, srpen pak testování a ladění. A každá ruka k dílu se bude hodit. I kdyby to bylo "jenom" otestování.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.6.2005 18:23 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odhalení?
    Ok tak já bych si vzal to testování a možna i nějakou pomoc při vývoji,ale jak říkám času je málo. :-(
    19.6.2005 21:24 Stanislav Valasek | skóre: 23 | blog: sloboda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Odhalení?
    Tiež sa hlásim k testovaniu.
    patička?
    eXces avatar 19.6.2005 11:47 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše student..

    Pokud jste hledali studenta, ktery by Vam pomahal, tak jste ho uz nasli;) Kontaktujte me kdyztak pres mail, toto live distro mi prijde jako velmi dobry napad a zaradil bych tam jeste neco, pro snadne pripojeni pres CDMA;) Rozhodne bych alespon byl ochoten testovat, ci prekladat;) Cokoliv.. Proste se mi to libi a rad bych nejak prispel..

    p.s. - icq 215021064, ale mail je jistejsi

    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    19.6.2005 16:05 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: student..
    Díky.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.6.2005 13:27 Jáchym Čepický | skóre: 29 | blog: U_Jachyma
    Rozbalit Rozbalit vše Slax vs. Knoppix
    Je mi jasné, že vaše rozhodnutí již nezvrátím a tak pouze vyslovuji politování nad oklonem od Knoppixe (Debiana) a příklonem ke Slackware.

    Nic proti Slackovi, však jsme ho tady skoro všichni používali, ale s apt-getem v systému se ABCLinux přece jenom rozšiřoval pohodlněji, než přes swaret... není to ani tak balíčkovacím systémem, jako spíš množstvím balíků v těchto distribucích.

    Škoda, naše další Live už bude založeno na "čistém" Knoppixu.
    19.6.2005 16:09 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Slax vs. Knoppix
    Přestože plánujeme možnost instalace na disk, ABC Linux není zamýšlen jako plnohodnotná distribuce, konkurent SuSE, Madrake, Debianu či Fedory. Pokud to někdo zkopíruje na hadr, pak tím získá větší rychlost spouštění aplikací a startu a může si s tím hrát. Až pak se rozhodne přejít na Linux, prostě smaže z disku ABC Linux a nainstaluje tam skutečnou distribuci.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.6.2005 16:15 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše další spolupracovníci
    Díky všem dvěma zájemcům. Škoda že zbytek diskuse se zvrhnul na flame KDE vs Gnome. Měl by někdo další chuť nám s tím pomáhat? Ať už vývojem, laděním či testováním?
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    19.6.2005 16:28 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Jestli to hodlas vyvijet nejakym otevrenym zpusobem, tak k podobnym diskusim a debatam dochazet pravdepodobne bude…
    Copak toho není dost?
    19.6.2005 18:21 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Kdyz bude cas, mozna bych taky mohl pomoci.
    Mikos avatar 19.6.2005 18:32 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Já bych taky rád pomohl, se Slaxem a jeho rozšiřováním mám myslím celkem dost zkušeností. Ale čas budu mít asi až od srpna...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    19.6.2005 21:30 digri | skóre: 12 | blog: digri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Napad je to celkem zajimavy a urcite bych se u toho dost naucil :-). Cervenec mam uz celkem plny, ale pak bych s tim mohl pomoct.
    19.6.2005 21:32 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Já bych chuť bych měl (i třeba jenom testováním), ale čas až v srpnu a září, v červenci se hodlám ještě flákat :-)
    anyone avatar 19.6.2005 23:25 anyone | skóre: 1 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Testování bych se taky mohl zúčastnit, v červeneci i srpenu mám z poloviny volno, pokud nebudu někde na kole nebo do sebe dostávat základy C++.
    20.6.2005 21:29 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Můžu teda kibicovat, testovat, trochu vyvíjet, občas s něčím lehce poradit a přicházet s hloupými nápady. No, však mě znáte :-) Pokud mě teda s tím KDE nenaštvete a nebudu právě vyvíjet konkureční XYZ Linux založený na něčem hezčím :-) (nicméně uznávam, že archiv portálu je značná výhoda, kterou asi jen tak nedoženu :-()
    Copak toho není dost?
    masožravá palma avatar 21.6.2005 18:14 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Jsem ochotna testovat a pokud mi vybude cas, tak bych mohla zkusit i neco s vyvojem.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    22.6.2005 09:35 Zemis | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: další spolupracovníci
    Rád pomůžu, hlvaně tedy s testováním. Případně s výběrem aplikací.
    22.6.2005 09:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Díky
    Všem zájemcům děkuji za vyslovené nabídky. Nakonec jsem se na přímé spolupráci dohodl s Michalem Vyskočilem, který projevil nebývalou iniciativu :-).

    Během práce budeme samozřejmě o postupu informovat prostřednictvím blogu a pracovní verze budou k dispozici ke stažení. Vaši pomoc a kritiku při testování uvítáme.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.