Byly zpracovány a na YouTube zveřejněny videozáznamy z konference LinuxDays 2025.
Na konferenci LinuxDays 2025 byl oficiálně představen nový router Turris Omnia NG.
Přímý přenos (YouTube) z konference LinuxDays 2025, jež probíhá tento víkend v Praze v prostorách FIT ČVUT. Na programu je spousta zajímavých přednášek.
V únoru loňského roku Úřad pro ochranu osobních údajů pravomocně uložil společnosti Avast Software pokutu 351 mil. Kč za porušení GDPR. Městský soud v Praze tuto pokutu na úterním jednání zrušil. Potvrdil ale, že společnost Avast porušila zákon, když skrze svůj zdarma dostupný antivirový program sledovala, které weby jeho uživatelé navštěvují, a tyto informace předávala dceřiné společnosti Jumpshot. Úřad pro ochranu osobních údajů
… více »Google Chrome 141 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 141.0.7390.54 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 21 bezpečnostních chyb. Za nejvážnější z nich (Heap buffer overflow in WebGPU) bylo vyplaceno 25 000 dolarů. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.
eDoklady mají kvůli vysoké zátěži technické potíže. Ministerstvo vnitra doporučuje vzít si sebou klasický občanský průkaz nebo pas.
Novým prezidentem Free Software Foundation (FSF) se stal Ian Kelling.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za září (YouTube).
Vyšla kniha Počítačové programy a autorské právo. Podle internetových stránek nakladatelství je v knize "Významný prostor věnován otevřenému a svobodnému softwaru, jeho licencím, důsledkům jejich porušení a rizikům „nakažení“ proprietárního kódu režimem open source."
Red Hat řeší bezpečnostní incident, při kterém došlo k neoprávněnému přístupu do GitLab instance používané svým konzultačním týmem.
Rád jezdím v autě, mám rád svoji spolehlivou škodovku, se kterou můžu jezdit všude. Ale našel jsem si nového koníčka
Chodím na stránky motorkářů a snažím se jim v dobré poradit. Tak například poslední dobou jim sem tam napíšu. Moje auto má volant, má i řadící páku, sedačky, kufr, uveze 4 lidi. Proč to nemáte taky na motorce? A jaktože máte jenom dvě kola? Kde je řadící páka? A vůbec, co je to za nesmysl mít tolik druhů motorek, teréní, silniční, závodní, čopry ... A taky jim říkám, že auta a škodovky zvlášť používá daleko víc lidí, než ty jejich zaprděné motorky. Ale kdyby se přidaly kola, volant, řadící páka, určitě by i jejich motorky používalo více lidí, než doteď!
Neřekli byste, jak rozčíleně na mě reagují. Já jim chci jenom rozumně ukázat, jak by mohli zajistit, aby jejich motorky mohlo používat více lidí, protože v autě je to takhle. A protože auta používá více lidí, tak je to tak správně. Fanatici jedni zas...! Naštěstí se nenechám odbít pár zabedněnci a budu ve své misi pokračovat, však oni se zlomí.
Tento příběh je smyšlený a jakákoliv podoba se skutečností je tedy čistě náhodná a neúmyslná.
doplněny chybějící slova :)
Tiskni
Sdílej: