Byla vydána nová verze 6.4 linuxové distribuce Parrot OS (Wikipedie). Jedná se o linuxovou distribuci založenou na Debianu a zaměřenou na penetrační testování, digitální forenzní analýzu, reverzní inženýrství, hacking, anonymitu nebo kryptografii. Přehled novinek v příspěvku na blogu.
Společnost initMAX pořádá sérii bezplatných webinářů věnovaných novému Zabbixu 7.4. Podrobnosti a registrace na webu initMAX.
… více »Byla vydána verze 7.0 open source platformy pro správu vlastního cloudu OpenNebula (Wikipedie). Kódový název nové verze je Phoenix. Přehled novinek v poznámkách k vydání v aktualizované dokumentaci.
E-mailový klient Thunderbird byl vydán ve verzi 140.0 ESR „Eclipse“. Jde o vydání s dlouhodobou podporou, shrnující novinky v upozorněních, vzhledu, správě složek a správě účtů. Pozor, nezaměňovat s průběžným vydáním 140.0, které bylo dostupné o týden dříve.
Organizace Video Games Europe reprezentující vydavatele počítačových her publikovala prohlášení k občanské iniciativě Stop Destroying Videogames.
Společnost Raspberry Pi nově nabzí Raspberry Pi Camera Module 3 Sensor Assembly, tj. samostatné senzorové moduly z Raspberry Pi Camera Module 3.
Cathode Ray Dude v novém videu ukazuje autorádio Empeg Car (později Rio Car) z let 1999–2001. Šlo o jeden z prvních přehrávačů MP3 do auta. Běží na něm Linux. Vyrobeno bylo jen asi pět tisíc kusů, ale zůstala kolem nich živá komunita, viz např. web riocar.org.
Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.7.
Wayland byl vydán ve verzi 1.24.0. Jde o menší vydání po více než roce. Více funkcionality bývá přidáváno v průběžných vydáních Wayland Protocols.
Textový editor Geany byl vydán ve verzi 2.1. Jde o udržovací vydání po bezmála dvou letech. Obsahuje drobná vylepšení vyhledávání, aktualizace podpory zvýrazňování syntaxe a dále převážně opravy chyb.
Rád jezdím v autě, mám rád svoji spolehlivou škodovku, se kterou můžu jezdit všude. Ale našel jsem si nového koníčka
Chodím na stránky motorkářů a snažím se jim v dobré poradit. Tak například poslední dobou jim sem tam napíšu. Moje auto má volant, má i řadící páku, sedačky, kufr, uveze 4 lidi. Proč to nemáte taky na motorce? A jaktože máte jenom dvě kola? Kde je řadící páka? A vůbec, co je to za nesmysl mít tolik druhů motorek, teréní, silniční, závodní, čopry ... A taky jim říkám, že auta a škodovky zvlášť používá daleko víc lidí, než ty jejich zaprděné motorky. Ale kdyby se přidaly kola, volant, řadící páka, určitě by i jejich motorky používalo více lidí, než doteď!
Neřekli byste, jak rozčíleně na mě reagují. Já jim chci jenom rozumně ukázat, jak by mohli zajistit, aby jejich motorky mohlo používat více lidí, protože v autě je to takhle. A protože auta používá více lidí, tak je to tak správně. Fanatici jedni zas...! Naštěstí se nenechám odbít pár zabedněnci a budu ve své misi pokračovat, však oni se zlomí.
Tento příběh je smyšlený a jakákoliv podoba se skutečností je tedy čistě náhodná a neúmyslná.
doplněny chybějící slova :)
Tiskni
Sdílej: