abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    29.4. 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.4. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 13:33 | IT novinky

    Před 25 lety, ve čtvrtek 29. dubna 1999, byla spuštěna služba "Úschovna".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (15%)
    Celkem 888 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky

    22.10.2005 21:57 | Přečteno: 1896× | Různé

    Baví mě dobré reklamy. Asi jako mnoho jiných mě rozesmívá 'Bóbika', ačkoliv jiní protestují.

    Podobně srdečně jsem se smál, když jsem viděl reklamu na sportku se sloganem "Větší než obvykle?". Tentokrát hrál hlavní roli pravděpodobně Michelangelo (mohl to být ale třeba jiný renesanční umělec, který prostě jen kopíroval, nebylo to nic neobvyklého).

    V reklamě je Davidův penis zcela mimo dnešní i tehdejší průměrná měřítka, je to prostě veleobr. Umělcova milenka, která má sochu ohodnotit, zcela zjihne a zajiskří jí oči. Výsledek, který umělec upravil, vidíte na fotce.

    Prostě vtipná zápletka, perfektní fór. To si zjevně nemyslí slavná rada (ani nevím která, je jich víc a nikde se o tomto případu nepíše). Protože by mohly asi holčičky získat nesprávné informace a chlapečci by mohli získat mindrák, je orgán rozostřen! Vtip je v hajzlu, reklama je trapná, nepochopená, na nic. Pointa se nedostaví, nemá důvod.

    Jiná reklama, snad Telecom, každopádně na ADSL. S heslem "Komunikace nebyla vždy tak snadná." Je to také více reklam na stejné téma. Ale jedna z nich je odporná a cynická - a přesto se vysílá vesele dál.

    Voják v první světové válce (spot je černobílý a popraskaný, aby evokoval starý autentický film) běží přes frontovou linii, vyhýbá se ostnatým drátům, krčí se za trosky a kryje se. Na zádech má roli telegrafního drátu a utíká, aby navázal spojení. Náhle letí granát, voják se rozhlíží za zvukem a ...

    Granát dopadá přesně na něj, je vidět odlétnuvší kus těla. Vše uzavírá cynický a odporný komentář: Komunikace nebyla vždy tak snadná.

    Vojáky z první světové války, legionáře, odbojáře, letce RAF a další odvážné lidi považuji za opravdové hrdiny. Hlavní roli nehraje jejich národnost, zejména ne u těch ze (první) světové války.

    Jenom proto, že jsou mrtví, ať už zemřeli tehdy, nebo později stářím, si z nich dnes můžeme dělat hnusnou 'legraci' kvůli nějakému zasranému telefonu?!?!?! Kde je úcta k předkům, úcta k tradici a historii a úcta k hrdinům?

    Nechci to opakovat, ale národ, který nezná a neocení svou historii, je odsouzen k tomu si ji znovu prožít.

    HANBA!!

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.10.2005 22:10 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Ta prvá reklama zase znevažuje velkého a dávno mrtvého umělce, který se nemůže nijak bránit. Navíc je podle popisu (neviděl) stejně trapná jako ta druhá (kterou jsem viděl a opravdu trapná je, ale vůbec mi nepřišlo, že by něco urážela!).

    Dělat legraci z umění se prostě nevyplatí. Rozhodně bacha na tento obraz, třeba… Teď mě napadá, že jsem nedávno viděl Boticelliho Venuši na nějakém splash screenu k Adobe Illustratoru, určitě to taky schytali.
    Copak toho není dost?
    22.10.2005 22:30 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Ta prvá reklama zase znevažuje velkého a dávno mrtvého umělce, který se nemůže nijak bránit.

    Tak to jsi ji nepochopil. Ale pokud jsi ji neviděl, dá se to chápat.

    ale vůbec mi nepřišlo, že by něco urážela!

    Ti lidi tam kvůli natažení drátu umírali. Třeba v sedmnácti nebo osmnácti. Ani nestihli dojít k maturitě. Předpokládám, že "Na západní frontě klid" jsi četl. A že už je to 90 let? I když to byli třeba Rakušané (čili ne "Češi"), byli to naši pradědové - to není tak dlouho. Můj prastrýc byl (co o něm vím) legionář. Uráží mě to, když si z toho někdo dělá 'legraci'. Byl jsem ve Verdunu - doporučuji všem, kdo chtějí prožít něco silného. Nemusí to být jenom Tibet nebo potápění někde v Pacifiku, jak je dnes móda. Stačí hromadné hřbitovy uprostřed Evropy a sklep plný kostí, které nikdo nedokázal identifikovat.

    Zákopy jsou ještě zcela jasné...
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    22.10.2005 22:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    A mě zase štvou lidé co pochodují kolem s kamenným ksichtem a říkají, ne, děti, z války si legraci nedělejte, to sranda není. S plným vědomím všech historických skutečností si ochotně dělám legraci i z témat jako nacistické vyhlazovací tábory a jiných. Kdo to bere jako nějaké urážení, znevažování či co a komu se to nelíbí, ať mi, no, znám na to pěkný rým…
    Copak toho není dost?
    22.10.2005 22:46 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    ehm dost hloupej nazor.Ze by ste se nechal ostrihat?:-)
    V podstatě nic nevím
    22.10.2005 22:49 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    S plným vědomím všech historických skutečností

    A jseš si fakt jistý, že znáš všechny? :-/

    dělám legraci i z témat jako nacistické vyhlazovací tábory

    Prosím, ne tady, musel bych jet do těch tvých Strakonic a rozbít ti hubu....
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    22.10.2005 23:01 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Ach, další. Ano, znám jich dost a ano, bude-li to vhodné (jakože budu čekat, že se tomu dost lidí zasměje a nikoho to tu neurazí(!)) klidně i tady.

    Nepřijde ti trapné chodit sto let po válce kontrolovat, jestli se jí nikdo nesměje, když už to dělali lidé za té války!? Čeho se bojíte? Někde jsem zaslechl, že musí-li se vážnost a důstojnost nějaké věci vynucovat tak, že se jí nesmí smát, tak je to s ní hodně zlé a souhlasím s tím.

    Samozřejmě nebudete na pohřbu vtipkovat o zemřelém, ale jsou situace, kdy na tom nevidím vůbec nic špatného. Vtip samozřejmě může být blbý, trapný a ubohý, ale to už je věcí těch co se jím baví a vypraví ho. A navíc je to relativní.
    Copak toho není dost?
    22.10.2005 23:06 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Souhlas, já osobně taky nevidim důvod, proč si z něčeho v rámci určitejch hranic slušnosti, respektu a pokory nedělat legraci. Rozhodně bych v tom nehledal projev neúcty nebo něčeho takovýho.
    stativ avatar 23.10.2005 11:07 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    V mezich to beru, treba skvely M.A.S.H.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    23.10.2005 11:14 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    tam se tomu se ve valce delo nesmali
    V podstatě nic nevím
    23.10.2005 11:14 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    tam se tomu se ve valce delo nesmali
    V podstatě nic nevím
    23.10.2005 08:29 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    No, on smích a i vážnost mohou mít mnoho podob. Často bývá smích i obrannou reakcí. Humor lidí, pohybujících se a pomáhajících (!) v drsném prostředí, kde se trpí a umírá, mívá barvu sudu dechtu v bezměsíčné noci.
    Jsou i tací, co si dávají pozor, aby se do něčeho nenamočili, ale jsou plní úcty a patosu.
    Někdo maskuje smíchem svoji rozcitlivělost, strach. Někdo ke smíchu utíká, protože je mu sebeúcta a patos podezřelá. Někdo se vysmívá, protože je pablb. Jak kdo, jak kdy.
    Někdo stojí v úctě před pomníkem, neboť cítí úctu a má hluboké vědomí souvislostí. Někdo proto, že dobře ví, že krom pozy není schopen ani ochoten aktivního soucitu. Jak kdo a jak kdy.
    K tomu, co tvrdím, mne dovedla zkušenost z akcí charitativních a chvil "pohnutých a hrůzných". Pokud jde o ty dvě reklamy. Neviděl jsem a nelituji. Takhle podle popisu, mi to přijde spíš nežli urážející, blbé. Tedy dobré, ale tak do hospody po pátým pivu. No, vlasně TV? Tak možná dobré, co já vím...;-) Přeměřování pérka a utržené nohy jsou taková neselhávájící témata.
    22.10.2005 22:57 matej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Aha, takže ona to bola/je vlastne velká zábava. V tom prípade podopručujem na prázdniny destinácie ako Irak, Čečensko, pásmo Gazy a pod., dnes to ale bohužial nie je tak intenzívne, takže si to nebudeš môcť naplno vychutnať.

    To zas raz máme od teba inteligentný komentár.
    22.10.2005 23:03 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Na prázdniny pojedu podle chuti, nálady a peněz, díky za nabídku. Ale obávám se, že nebudu muset nikam cestovat, protože jestli tu je opravdu dost lidí co se nejsou ochotní v žádném případě tématu jako válka zasmát, tak ji máme co nevidět tady doma.
    Copak toho není dost?
    22.10.2005 23:29 matej
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    A ty sa snáď netešíš? Veď to bude taká zábava...
    22.10.2005 23:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Možná. Budu sedět v bunkru a dělat si z vás tam nahoře srandu…
    Copak toho není dost?
    22.10.2005 23:56 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    asi ti nikdo nerekl ze valka je utrpeni a ze na ni doplacej obycejni lide.Az nekdo bude masakrovat tve nejblizsi tak se tomu budes taky zjevne smat a delat si z toho srandu
    V podstatě nic nevím
    23.10.2005 00:06 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Další, co tu má naučené ,,válka je ošklivá a zlá, nesmím si z ní dělat srandu`` (to říkal pan učitel, maminka nebo už si nějakou vybojoval?). Budu se smát, když mi něco přijde vtipné (s přiměřeným ohledem na ostatní). Určit kdy to je zvládnu i bez vás, ale stejně díky za pomoc.
    Copak toho není dost?
    houska avatar 20.12.2005 14:09 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Další, co tu má naučené ,,válka je ošklivá a zlá, nesmím si z ní dělat srandu``

    Tohle mi nedalo a budu na to reagovat.
    Dovoluju si tvrdit ze jsi stastnej clovek, valku jsi nezazil (ostatne jak taky ne), jen vis ze by sis z toho nemel delat srandu.
    Jednou mi moje pribuzna vypravela o tom jak se jeji bratranec vracel z Terezina a priznam se jeste ted mi beha mraz po zadech. Ti lide co to zazili jeste zijou a je dost smutny, ze spoustu lidi zapomina na to co se tady delo (a nejden za valky).
    21.12.2005 19:54 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    a další takovej ...

    btw, jak někdo může zapomínat na to, co nezažil?
    23.10.2005 00:09 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Jo, abych odpověděl přímo na otázku.

    Možná. Nevylučuju to, ale nemohu to ani zaručit.
    Copak toho není dost?
    23.10.2005 00:23 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    muj nevlastni deda byl srb. V osumnacti kdyz ho povovlali tak musel zabijet lidi jinak by zabili jeho.Valka v byvale jugoslavii byla jedna z nejhorsich a my vsici k ni mame nejbliz casove. Prave z ni cerpam nazory. Jeslti to do tebe tlacej jen ucitele tak je mi te docela lito. Jen tak mimochodem doporucuju ti zkouknout film Harrisnovi kvety
    V podstatě nic nevím
    23.10.2005 00:35 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Každá válka byla jedna z nejhorších. Koukám, že se potvrzuje, co jsem si myslel. Máte v příbuzenstvu účastníky příslušných událostí a patrně vás odmala vychovávají v atmosféře nábožné úcty k té nepěkné věci. A tudíž by bylo celkem zbytečné přít se s vámi o tom, že je to hloupost. Takže se o to asi pokoušet nebudu.
    Copak toho není dost?
    23.10.2005 00:39 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    patrně vás odmala vychovávají v atmosféře nábožné úcty k té nepěkné věci

    Ne. To by příliš zapadalo do tvého vidění jednoduchého světa.

    Takže se o to asi pokoušet nebudu.

    Já taky ne.
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    23.10.2005 00:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Jednoduchý mi přijde právě takový svět, kde je jasně psáno, že smát se smím tomu a tomu a naopak rozhodně nesmím tomu a tomu. Nejlépe ještě připsat kdy se smím smát, kde se smím smát… Smím se vůbec smát?

    Když už mám být drzý a zlý, proč ne důsledně. Je to vaše vidění jednoduchého světa co je důvodem proč mě nedokážete a nechcete pochopit. O takových věcech se totiž nežertuje.
    Copak toho není dost?
    23.10.2005 01:09 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Zkusíme to jednou větou? Když už potřebujete tu úctu vynucovat zákazem vtipů (tenhle je opravdu blbý, ale to na situaci až tak moc nemění), asi z ní už o moc víc jak fasáda nezbylo. Nebo je to s tou legrací trochu jinak?
    Copak toho není dost?
    23.10.2005 10:35 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    v zadadnem pripade.Jen rikal co bylo.Nejsem verici nikdo do me nic nehustil.Staci kdyz vidim dokument z valky jak byli lide v koncettraku a mam mrazeni v zadech.A jestli se tomu smejes tak asi budes mit nejakou socialni uchylku...
    V podstatě nic nevím
    vencour avatar 23.10.2005 02:25 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky

    Já zase doporučuji skouknout film Země nikoho, je z oné války a je docela na palici. Kdyby to tak bylo, jak se ve filmu uvádí, tak nevim, taková nenávist se jen tak nevidí.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.10.2005 22:44 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    ted ji davali v tv... tu s tou komunikaci.Neprisla mi urazejici prisla mi hloupa. Bez napadu a vulgarni ve smyslu nasili.Reklama s penisem mi prisla dost vtipna.
    V podstatě nic nevím
    24.10.2005 11:26 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Keď už "bacha, na tento obraz", tak tam daj poriadny link
    22.10.2005 22:58 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Abych pravdu řek, mě se ty reklamy líběj obě (tu s tou sochou jsem neviděl, ale z toho, co teď čtu, se mi zamlouvá). Má to vtip, má to nápad, prostě to upoutá pozornost. Ani jednu z nich nechápu jako zesměšňování něčeho, k čemu bych měl mít úctu. Jistě, lze si to tam představit, ale po pravdě, kde ne?

    Jinak co se týká toho, proč je obrázek v určitejch partiích rozmazanej, docela to nechápu. Nejsem si tim úplně jistej, ale na obrazovce by se tušim díky našim super zákonům neměly objevovat pohlavní orgány (určitě ne před 22. hodinou, možná dokonce vůbec). Ale že by se neměly objevovat ani na sochách? To mi přijde hodně směšný.
    22.10.2005 23:00 Vlastimil Ott | skóre: 66 | blog: Plastique | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Ano.

    Zákon rozlišuje mezi pornografií, erotikou a zobrazováním nahého lidského těla.

    Tím rozhodnutím zařadila Rada XY Davida do pornografie. Dílo považované za vrchol renesance...
    Práce: Liberix, o.p.s. | Blog: OpensourceBlog.cz | Online kurz Zlatý WordPress
    22.10.2005 23:02 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Tak v tom případě je to banda kreténů. Otázka je ale, jestli za to můžou oni, třeba to udělal sám zadavetel, když se mu začaly na stole množit stížnosti. Ale o tom můžeme leda spekulovat (a nebo se ho zeptat, k čemuž já osobně důvod nemám, mám lepší věci na práci).
    22.10.2005 23:05 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    na obrazovce by se tušim díky našim super zákonům neměly objevovat pohlavní orgány (určitě ne před 22. hodinou, možná dokonce vůbec). Ale že by se neměly objevovat ani na sochách? To mi přijde hodně směšný.
    Proste pochop, ze zadouci je ochrana pred realitou jakoz i pred umenim ve prospech braku a nevkusu (=vkusu vetsiny). Kdyz se ti to nelibi, nesleduj masova media ;)

    PS. Stejne podle televize vsechny skosi ptaci virus, tak jakypak copak :P
    22.10.2005 23:09 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    No tak což o to, já se tomu ani moc nedivim. Když mezi náma pořád žijou lidi, co si třeba myslej, že homosexualita je nemoc a sex obecně je něco neslušnýho, nemůže mě takováhle prkotina moc překvapit. Jen mi to prostě přijde absurdní, že zase někdo nahoře řeší kraviny, místo reálnejch problémů.
    23.10.2005 00:52 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Zdravim

    Naprosto souhlasim s Vlastimilem.

    Reklama se sochou je divna. Puvodne jsem si pod ctvereckama predstavoval neco extra, treba draci hlavu, cojavim. Az pak mi doslo ze tam je asi opravdu jen peknej klacek. Chybi mi v ni vtip (mozna proto ze nemam rad cizi jazyky kdyz je to ceska reklama) a tema ctvereckama je to dorazeny uplne.

    Stejne tak se mi nelibi reklama s tim vojakem. Musim ocenit napad, to jo, ale prijde mi to nevkusny. Patrim asi do te skupiny, ktere ve skole naucili ze valka je spatna, aaano? rozhodne by selo mlade generaci ukazat, ze valka (zejmena ta v podani druhe svetove, i prvni) je neco spatneho a ze by se kazdy mel poucit, ze to proste nesmime znovu dopustit. Muj pradeda (nemec zijici v ceskem pohranici) byl za protihitlerovskou kampan celou valku zavrenej (nastesti ho chytli jeste pred valkou a sopudil ho civilni soud, kdyby stanul pred polnim soudem bych asi tenhle prispevek psat nemohl). Jeho brat podle nepoitvrzenych sprav padl ve sluzbach wehrmachtu nekde u stalingradu. O nasi stolete historii trochu neco malo vim a staci mi to abych mohl jasne rict, ze takto proste ne.

    Nejsem zasadne proti valce v iraku a podobnym vojenskym operacim (IMHO je neco jineho kdyz armada vrazdi civilisty a kdyz je osvobozuje), ale jinak se povazuju za pacifistu a moje deti si rozhodne nebudou hrat s pistolkama na vojacky, to povazuju za vrchol zvrhlosti.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    23.10.2005 01:06 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Co takový airsoft?
    Copak toho není dost?
    23.10.2005 01:27 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Mě taky doma (a možná i ve škole) učili, že válka je špatná. Na válku v Iráku názor nemám (teda kromě toho, že války rád nemám), těch problémů bylo až moc na to, abych mohl jasně odsoudit jen jednu stranu, navíc tyhle věci moc nesleduju. Nicméně svejm dětem klidně pořídim kuličkový pistolky a když bude kde, klidně jim postavim i bunkry. Věřim, že sami poznaj, jestli to je dobrý, nebo ne. Sám jsem si tak jako malej hrál a nevidim v tom nic špatnýho. Nezabíjim denně na ulici otce od rodiny, cejtim respekt k válečnejm veteránům i k obětem válek a uznávám je, stejně jako mám respekt z policie a armády.

    Reklamě s vojákem jsem se od srdce zasmál. Je to černej a morbidní humor a někomu to nesedí, ale hledat v tom primárně něco, co tam primárně neni, je podle mě kravina. Primárně je to vtip, je to znázornění rozdílu a je to způsob, jak diváka upoutat, pobavit a v ideálním případě získat jako zákazníka. Kdybych měl velkou představivost, tak si tam můžu představit, že autoři chtěli válku zesměšnit, můžu si tam představit i pohrdání tehdejšíma technologiema, stejně jako pohrdání tehdejší dobou. Ale nic z toho tam neni, je to jen reklama, jen vtip a jen způsob, jak upoutat diváka v pauze mezi prezentací pracího prášku a hotový jíšky. Nic víc tam nehledejte.
    23.10.2005 09:26 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Tahle reklama s vojákem je možná blbá a možná nevkusná, ale: nejsou horší zprávy, kde se míchá hladomor v Asii a zvětšení prsou modelky, válka tuhle a MS v nějakém sportě támhle. Ve stejné (v lepším případě) důležitosti. Není to větší cynismus?
    Mikos avatar 23.10.2005 13:07 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Moralisti se tu nějak přemnožili
    To je hnus, další banda moralistů :-) Začínam mít pomalu z ABCLinuxu divný pocit ;-)

    Takže abych to shrnul - zcela souhlasim s názorem thingwatha - člověk má mít možnost dělat si srandu z čehokoliv, třeba i z těch koncentráků. To pozérství co tu někteří předvádějí mi příjde nechutnější než ten nejčernější humor. Uvědomte si lidi konečně, že sranda se nerovná znevažování! Já jsem např. myslím si docela velký antirasista, ale nedělá mi přitom problémy poslechnout si (nebo i říct) nějaký vtip na cikány.

    Jednou jsem četl nějaký citát, ve kterém se psalo něco ve smyslu, že jakmile člověk ztratí možnost dělat si z něčeho srandu, je to s danou společností velmi špatné...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    23.10.2005 19:24 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše every vote counts
    taky souhlasím s Thingwathem ...

    nemám rád tabu a pokrytectví; to, jestli si z něčeho dělám srandu, prakticky nijak nesouvisí s tím, jestli jsem schopen to brát vážně ... když to převedu na jiný případ, vy se tu vlastně snažíte popřít pořekadlo "co se škádlívá, rádo se mívá", poněvadž to bych si ze svý milý nemohl dělat srandu, když z vážnejch věcí se legrace dělat nesmí (nebo je snad pro někoho vztah věc méně vážná než válka?)
    23.10.2005 23:19 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Fakt lidi neblázněte: legraci si můžete dělat z kohokoliv a z čehokoliv. Vkus a nevkus jsou subjektivní hlediska. V nejhorším budete trapní a nebo někoho urazíte.

    Hlavní je, aby se vědělo, že se jedná o nadsázku a legraci.
    Only Sith deals in absolutes.
    24.10.2005 10:56 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Samozřejmě že z koncentračních táborů si lze dělat legraci. Pamatujete skvělou reklamu na NAPALMEX?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    24.10.2005 13:57 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rada pro televizni vysílání a její (ne)zákroky
    Jó, ale jó! Já jsem zrovna pro dost černé srandy. Dobrá, i z války, koncentráků... černejch? ženskejch? ... Homosexuálů? A co takhle říznej vtípek na Linux? Myslím proti. :-)
    Proti válkám a koncentrákům opravdu o nic nejde.
    Já jenom, že pokud opravdu ze všeho, tak aby to někoho potom nezaskočilo. :-)
    Pokud ne? OK!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.