abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:11 | Komunita

    Microsoft v příspěvku na svém blogu věnovaném open source oznámil, že textové adventury Zork I, Zork II a Zork III (Wikipedie) jsou oficiálně open source pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | Komunita

    První prosincový týden proběhne SUSE Hack Week 25. Zaměstnanci SUSE mohou věnovat svůj pracovní čas libovolným open source projektům, například přidání AI agenta do Bugzilly, implementaci SSH v programovacím jazyce Zig nebo portaci klasických her na Linux. Připojit se může kdokoli.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:00 | IT novinky

    Google oznámil, že Quick Share na Androidu funguje s AirDropem na iOS. Zatím na telefonech Pixel 10. Uživatelé tak mohou snadno přenášet soubory z telefonů s Androidem na iPhony a obráceně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 8.5 (8.5.0) skriptovacího jazyka PHP používaného zejména k vývoji dynamických webových stránek. Přináší řadu novinek a vylepšení (URI Extension, Pipe Operator, Clone With, …). Vydána byla také příručka pro přechod z předchozích verzí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | IT novinky

    Evropská komise zahájila tři vyšetřování týkající se cloudových platforem Amazon Web Services (AWS) a Microsoft Azure. Evropská exekutiva, která plní také funkci unijního antimonopolního orgánu, chce mimo jiné určit, zda jsou americké společnosti Microsoft a Amazon v cloudových službách takzvanými gatekeepery, tedy hráči, kteří významně ovlivňují provoz internetu a musí dle nařízení o digitálních trzích (DMA) na společném trhu

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:33 | IT novinky

    Společnost Meta Platforms vyhrála ostře sledovaný spor o akvizici sítě pro sdílení fotografií Instagram a komunikační aplikace WhatsApp. Podle amerického soudu firma jejich převzetím neporušila antimonopolní zákon, protože si tak nemonopolizovala trh sociálních sítí. Žalobu na Metu podala před pěti lety americká Federální obchodní komise (FTC). FTC argumentovala, že Meta, tehdy známá jako Facebook, koupila tyto dvě společnosti v letech 2012 a 2014 proto, aby s nimi nemusela soutěžit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:11 | IT novinky

    Home Assistant včera představil svůj nejnovější oficiální hardware: Home Assistant Connect ZBT-2 pro připojení zařízení na sítích Zigbee nebo Thread.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    19.11. 19:44 | Nová verze

    Byla vydána verze 9.1 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a informačním videu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.11. 17:44 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,809 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější superpočítač v Evropě JUPITER Booster s výkonem 1,000 exaFLOPS je na čtvrtém místě. Nejvýkonnější český superpočítač C24 klesl na 192. místo. Karolina, GPU partition klesla na 224. místo a Karolina, CPU partition na 450. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    19.11. 17:22 | IT novinky

    Microsoft představil Azure Cobalt 200, tj. svůj vlastní SoC (System-on-Chip) postavený na ARM a optimalizovaný pro cloud.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (35%)
     (46%)
     (19%)
     (18%)
     (23%)
     (15%)
     (23%)
     (15%)
     (17%)
    Celkem 373 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 19.11. 21:57
    Rozcestník

    Chci koupit "mini" notebook

    5.8.2008 20:32 | Přečteno: 1971× | poslední úprava: 5.8.2008 20:32

    Právě jsem se vrátil z nákupu v Tescu, kde jsem viděl Asus eee PC (Asi tu starší verzi). Jsem unešen. Chci ho taky..

    Je to opravdová bomba :-) Do školy bude super! Nebudu muset tahat svého ThinkPada a počítač budu moci brát i na cesty.. Otázkou je, určitě bych měl sáhnout po eeečku, nebo počkat na konkurenci??? Případně kde se vyplatí tyto notebooky zakoupit?? V Tescu ho určitě nekoupím :-)

           

    Hodnocení: 78 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Vojtěch Trefný avatar 5.8.2008 20:46 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Nějaký ten "mininotebook" si chci pořídit také, ale zatím mi žádní nabídka nevyhovuje plně, jen z části. Na EEE se mi nelíbí design, ale zas je skvělá šesti článková baterka v základu. Na MSI Wind se mi líbí vzhled a "velký display" (tudíž i lepší klávesnice), ale zase je tu tříčlánková baterie, Windows XP a SSD disk, na HP 2133 se mi strašně líbí design, ale HP má děsnou nevýhodu -- nemá Intel Atom, ale Via C7-M... Asi ještě počkám :)

    Jinak dobrým zdrojem informací jsou "videorecenze" na živě.cz -- mají tam všechny tyhle "mrňousy" a dá se z toho opravdu hodně zjistit...
    Vojtěch Trefný avatar 5.8.2008 20:49 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    ...ale zase je tu tříčlánková baterie, Windows XP a SSD disk...
    Oprava: U MSI Wind mi vadí, že nenabízí SSD disk, ale jen "normální".
    5.8.2008 20:59 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Tak u MSI mi vadí cena. Na czc.cz ho mají za cca 10 tisíc.. Eee je kolem 8 tisíc..
    Vojtěch Trefný avatar 5.8.2008 21:04 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Tak u MSI mi vadí cena.
    Jo, ta je taky nepříjemná...
    Eee je kolem 8 tisíc..
    Kde? A hlavně které -- 1000H stojí u Asus.as 11 490,00 Kč a 901 "jen" 9 490,00 Kč
    5.8.2008 21:24 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    U takové hračky bych si představoval cenu někde kolem 5 tisíc... Za 10 tisíc se dá dnes sehnat i klasický "velký" notebook...
    5.8.2008 21:28 Jindra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    A když si uvědomíš, že za 10 tisíc se dá sehant i bicykl...

    Tak tě asi napadne, že když si chceš koupit malý přenosný notebook, je cena velkých notebooků tak nějak naprosto a zcela* irelevantní.

    *Rozuměj úplně.
    pools avatar 6.8.2008 12:22 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Co ja vim tak deseti palcovy vaio se da sehnat uz pod ctyricet, a to se vyplati!
    Vivre libre ou mourir!
    the.max avatar 6.8.2008 13:06 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    pri nakupu MSI ve statech se da vcetne dopravy pri dnesnim kurzu poridit okolo 7000.
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    5.8.2008 21:03 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    nemá Intel Atom, ale Via C7-M
    Hmm lidi dokážou udělat i z výhody nevýhodu :-) Nebo Atom má snad podporu pro padlock, nebo něco kompatibilního?
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.8.2008 23:28 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    na HP 2133 se mi strašně líbí design
    +1 ...ne nepodobny HP 6720s :-) Ale ani to nove pripravovane Lenovo nevypada zle.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.8.2008 12:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    ale HP má děsnou nevýhodu -- nemá Intel Atom, ale Via C7-M
    V cem je ta nevyhoda? Jen me to zajima, cetl jsem totiz ze nove procesory Via Nano davaji Atomu vykonove docela na frak...
    pools avatar 6.8.2008 12:23 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Nema taky grafiku Sis? To bych videl jako hooodne velkou nevyhodu...
    Vivre libre ou mourir!
    Vojtěch Trefný avatar 6.8.2008 13:38 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    cetl jsem totiz ze nove procesory Via Nano davaji Atomu vykonove docela na frak... >
    Via Nano ano, ale tohle není Via Nano ;)
    Michal Fecko avatar 5.8.2008 20:47 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Radšej možno toto alebo toto...
    5.8.2008 21:00 tcw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Výběr je velký
    5.8.2008 21:05 bubo. | skóre: 20 | blog: Buboo | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Mam MSI WIND a je to super. S Ubuntu funguje takmer vsetko. Je to najlepsia hracka, aku som si kupil za polednych 5 rokov. :-)
    ICQ 217-602-332
    5.8.2008 21:11 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Čekám na mivvy-m310 (bude 20 až 30 srpen) je to vylepšený MSI Wind a dokonce je i levnější.
    Michal Fecko avatar 5.8.2008 21:18 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Čekám na mivvy-m310 (bude 20 až 30 srpen) je to vylepšený MSI Wind a dokonce je i levnější.
    Klasicky HDD, baterka iba 2200 mAh :(
    5.8.2008 21:32 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    No to jo, já chci klasický HDD. Jen ta baterka by mohla být větší. Ale zase by byl těžší. Píšou tam: Baterie je 3článková a zatím jiná nebude (bude jen jako volitelné příslušenství). Tak uvidím za kolik bude ta více článková, když tak budu mít dvě baterie. Každopádně má větší HDD a paměť než MSI Wind a je s Linuxem. Zbytek je stejný, protože je to upravený Wind. MSI Wind se tu prodávat s Linuxem asi nebude, když už se tu dávno prodává jen s Windows. :-(
    Luk avatar 5.8.2008 21:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    V mininotebooku osobně nevidím žádný velký přínos. Na to, abych ho mohl stále nosit u sebe (jako nosím PDA) to není, současně mi ale neposkytne to, co plnohodnotný notebook (tedy výkon, použitelnou klávesnici, dostatečně velký displej...).

    Už před lety jsem podobnou zkušenost učinil se středně velkým digitálním foťákem (ultrazoom od Olympusu). Na trvalé nošení byl příliš velký, současně se nemohl kvalitativně poměřovat s velkou zrcadlovkou. Proto jsem se později vrátil ke kombinaci (kterou jsem používal už u foťáků na film) malého kompaktu pro běžné nošení a zrcadlovky na pořádné focení. Je to mnohem lepší.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.8.2008 21:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Na trvalé nošení byl příliš velký
    kompaktu pro běžné nošení a zrcadlovky na pořádné focení.
    Tím chceš říct, že ten kompakt sebou trvale nosíš?
    Luk avatar 5.8.2008 23:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Tím chceš říct, že ten kompakt sebou trvale nosíš?
    Nenosím, protože si ho teď na delší dobu půjčil otec, poté co mu odešel ten jeho. Já si aktuálně vystačím s focením na PDA, i když je to kvalitativně bída.

    Mimochodem znám pár lidí (a nejsou profesionální fotografové), co u sebe stále nosí nejen zrcadlovku (např. Nikon D300), ale také sadu několika (3+) objektivů, velký blesk a někteří dokonce i stativ.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Grunt avatar 5.8.2008 23:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    To už i sem dorazila móda mikroblogů(či jak se na ten bazmek vůbec nadává)?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.8.2008 06:29 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Viz bug #1054
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Grunt avatar 6.8.2008 10:55 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Ježiš, jen to ne. To bych měl čtečku plnou bojových výkřiků nebo falme iniciátorů a na druhou stranu, kdybych si to vypl by se mohlo stát, že bych přišel o nějaký důležitý flame.

    Ale kdyby přece jenom, tak prosím někam do boku a automaticky s menším zápiskem než 200 znaků(nebo kolik bude limit) alou na hanbu do mikroblogu. A také by nebylo špatné zauvažovat o automatickém obnovování toho "uložiště plků".

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.8.2008 02:52 pils | skóre: 8 | blog: pils
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook

    Ja osobne cekam na Asus EEE 1000 s 40GB SSD a Linuxem, jenze po mailove konverzaci s dealerem asusu jsem se dozvedel uzasnou novinu, a to ze se u nas tohle EEE prodavat nejspis nebude. Dost jsem se tomu divil a tak jsem psal o nejake vysvetleni a chtel vedet, jestli az se tu nebudou tolik prodavat auta s dieslovym motorem, tak jestli je taky radsi prestanou nabizet, no a odpovedeli mi tohle:

    7“ verze s Linuxem se v ČR příliš neprodávaly, většina jich šla s XP. Proto se 901 a 1000H budou prodávat jen s XP. O 1000 s SSD zřejmě také nebude velký zájem, většina lidí dává přednost HDD s větší kapacitou.

    Takze kdyz tu nebude, tak ho asi zajedu koupit nekam za hranice, na slovensku ma byt zacatkem zari, tak snad ho do zacatku rijna budu mit...

    Jsem docela zvedav jak se to tady jeste s touhle verzi vyvrbi...

    In TUX we trust
    AltOS avatar 6.8.2008 05:49 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    "...na slovensku ma byt zacatkem zari..."

    Vidim, ze jsis zcela spravne vybral odlisne trzni podminky. ;-)
    6.8.2008 07:33 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Bohužel to tak opravdu vypadá. Včera jsem byl v předváděcí prodejně Asusu na Jiřáku. Zatím mají pouze černý s XP. Do týdne snad dostanou další barvy s XP. A podle aktuálních informací u nás Linux verze vůbec nebude. Tak jsem jim pěkně poděkoval s tím, že si nejspíš počkám na Dell. No prý mám zkusit zavolat za 14 dnů, protože u Asusu člověk nikdy neví.

    Takže pokud má někdo zájem o Linux verzi, zkuste je taky trochu otravovat (jo a ptejte se po zelený :-)). Ale to Slovensko zní taky nadějně.
    6.8.2008 08:22 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    jo, ja takhle otravoval v Mironetu a na Asus.as. Chci (jako darek) bilou nebo tyrkysovou 901 s linuxem.
    Vojtěch Trefný avatar 6.8.2008 09:12 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Na asus.as tvrdí, že možná budou k dispozici v říjnu...
    6.8.2008 10:00 pils | skóre: 8 | blog: pils
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Otravuju skoro vsude ale zatim to nevypda moc nadejne...nu coz, jeste ze to neni do jinych statu s rozumnejsimi prodejci daleko;-)
    In TUX we trust
    SYSMAN avatar 6.8.2008 07:26 SYSMAN | skóre: 24 | blog: SYSMAN | Veselí nad Moravou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Já si pořídil eee 901. Oproti 700 má několik výhod, které jasně převařovali k tomu, že 700 je k ničemu. Stojí sice o 1500-2000Kč méně(dle shopu). Ale 901 - lepší CPU, rychlejší, úsporný. Větší SSD 12GB(700 má jen 4).Větší rozlišení dislpeje.Vetší ram a hlavně mnohem delší výdrž na baterie. Už se těším jak přijde. Datum dodání je cca 14.8. 2008
    6.8.2008 09:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Taky bych ho koupil ale nikde jej nenabízí bez Win XP. Nehodlám touto formou platit licenci Microsoftu, když na tom chci provozovat Debian.
    Ondroid avatar 6.8.2008 09:28 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Já koupil eee 901 s Linuxem na ebay.com.
    SYSMAN avatar 6.8.2008 10:13 SYSMAN | skóre: 24 | blog: SYSMAN | Veselí nad Moravou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Problém je v tom že verze z Linuxem je dražší než s WinXPH.lepší koupit s WinXPH a pak si tam třeba nahrát linux pro eee, např eeebuntu, eeefedora apod..... je jich na netu hotových obrazů už plno.
    6.8.2008 10:51 Michal Kašpar | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    To, že je Lin verze dražší, máte odkud?
    Ondroid avatar 6.8.2008 14:09 Ondroid | skóre: 32 | blog: Hombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Eee 901 s Linuxem stojí úplně stejně jako s Windows, výhoda Linuxové verze je 20GB ssd oproti Windows s 12GB. Pozor na trik se zapnutou komprimací ntfs u Windows verze - tváří se pak jako 20GB ale je to opravdu jen 12GB. Někteří obchodníci suveréně uvádí, že to má 20GB.

    Z vlastní zkušenosti můžu říct, že eeebuntu oproti oroginálnímu Xandrosu má hodně co dohánět v použitelnosti a hlavně funkčnosti driverů.
    |🇵🇸 avatar 6.8.2008 12:51 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Ono toho, bohužel, moc není s SSD, podporovaným GNU/Linuxem, wifinou a výdrží pět hodin a více. Zajímalo by mne, jak bude vypadat ten nový Dell E. Ale jinak to vidím na Asus "í" 901.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.8.2008 14:56 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Ono toho, bohužel, moc není s SSD, podporovaným GNU/Linuxem, wifinou a výdrží pět hodin a více.

    Tak za túto formuláciu by si si zaslúžil zlomiť prst :)

    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    |🇵🇸 avatar 6.8.2008 15:01 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Japato?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.8.2008 15:03 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Potreboval som asi 5 prečítaní, kým som pochopil zmysel vety :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    |🇵🇸 avatar 6.8.2008 15:11 |🇵🇸 | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Potíže s porozuměním textu?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.8.2008 15:21 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Obvykle žiadne, v prípade tamtej vety veľké :) A to prekladám z japonskej angličtiny, takže som už zvyknutý na všeličo. S češtinou žiadny problém nemám.
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    6.8.2008 15:23 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Lidi co maji problemy s porozumenim nejakeho textu je dost. ;-)
    Michal Fecko avatar 6.8.2008 16:02 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chci koupit "mini" notebook
    Potíže s porozuměním textu?
    Alebo skôr s pisanim a slovosledom ... :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.