abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 254 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    2.10.2007 22:44 outsider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Me je to jedno, ja te neznam, nebudu ti psat ani na icq, ani na jabber :-D

    Hlavne to rekni lidem z tvyho ICQ contact - listu (ehm, teda, pokud o komunikaci s nima stojis) :-)
    tsLnox avatar 3.10.2007 06:29 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    :D s něčím takovým jsem počítal :P
    freshmouse avatar 2.10.2007 22:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Hmm, myslel jsem, že na vejšce si ICQ zruším, ale ono prd. Je to jako mor, většina lidí to používá (a zároveň na to nadává). A i když jsem IM omezil na minimum, občas něco vyřídit potřebuju. :-/
    3.10.2007 08:23 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Mor? Tak proč se nakazit? Z osobní zkušenosti vím, že ti co to opravdu potřebují se přizpůsobí, zvlášť když jim to člověk rozumě vysvětlí. A Ignoranty, i když jsou třeba přáteli, holt ignorovat. Jiná cesta ven z toho není.
    3.10.2007 10:28 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    A Ignoranty, i když jsou třeba přáteli, holt ignorovat.
    A co třeba tohle - snažíš se získat náklonnost sympatické, leč počítačově naprosto nevzdělané slečny. Používá ICQ a ty s ní chceš elektronicky (samozřejmě především osobně, ale i tenhle způsob s občas hodí) komunikovat. Vysvětlovat jí, že ICQ je fuj, ne že by nemělo cenu, ale není zrovna nejlepší téma k rozhovoru....
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    3.10.2007 10:52 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Tady bych spis doporucil zajit k dotycne osobne a nejprve nastavit pocitac a pote se venovat zajimevejsim vecem.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    3.10.2007 11:18 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Něco ve stylu nejdřív práce a pak zábava? To je sice hezká myšlenka, ale věnovat se nejdřív jejímu počítači a až potom jí? Na jejím místě bych se cítil uraženě...
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    Ilfirin avatar 3.10.2007 12:04 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Pro správného geeka je to obráceně ;-)
    Nejdřív zábava a potom práce :-D
    3.10.2007 14:02 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Asi nejsem správnej geek...
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    3.10.2007 11:37 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Vetsina slecen kolem me, minimalne vzala na vedomi, ze ICQ z nejakych, jim nepochopitelnych, ale jiste rozumnych duvodu nechci. V dobe internetu a mobilnich telefonu neni absence nekoho na ICQ siti zadna tragedie. Ale asi kolem sebe nemam dost patnactiletych pubertalni pipinek s forkou ve spodnim pradle na libimseti.cz (konsky trh) pro ktere je ucet ICQ zakladnim predpokladem navazani vztahu :-D
    3.10.2007 11:54 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Nechtěl jsem říct, že ICQ je základním předpokladem k navázání vztahu (a myslím, že ty, u nichž je, mne nezajímají). Je to jen jeden ze způsobů komunikace (a rozhodě ne ten nejdůležitější). Tvrdit něco jako, promiň takle s tebou komunikovat nebudu, protože ICQ má špatnou licenci atd. mi přijde divný. Vysvětlovaní proč je ICQ špatný mi nepřide jako nejlepší téma při navazování vztahu...
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    3.10.2007 12:01 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Ona: nemas ICQ?

    Ja: nemam, nevedu. napisu ti sms.

    Ona: Ok

    :-D
    3.10.2007 14:05 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Samozřejmě taky možnost. Ale proč si zavírat jeden komunikační? Myslím, že obětované ideály můžou stát za výsledek. Krom toho později jí to můžeš vysvětlit a k ideálům se vrátit.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    3.10.2007 14:21 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    S mym šarmem voe....? :-D

    Ne, ale teď vážně. Jak říkám. Baby co znám, tak těm to bylo vždycky jedno. S komunikačními kanály jsme nikdy neměli problém. A upřímně, když se nad tím zamylíš, opravdu stojíš o ženskou, kdy by kritickou "aplikaci" pro úspěch mělo být ICQ. To by bylo přece něco sakra špatně :-D
    3.10.2007 22:22 qiRzT | skóre: 14 | blog: U_Marvina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Neříkám, že je kritická, ani náhodou. Jen chci říct, že se můžou najít důvody, kvůli kterým se ICQ hodí.
    Důležité je vědět jak problém vyřešit, zbytek zvládne i cvičená opice...
    xkucf03 avatar 5.10.2007 20:04 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Krom toho později jí to můžeš vysvětlit a k ideálům se vrátit.
    Vážně? Věř, že to bude o dost těžší - když si začnete psát po ICQ a pak jí teprve doporučíš Jabber, co ona z toho bude mít? Kdežto když IM nejdřív nebudete používat vůbec, tak pak můžeš navrhnout, jestli si s tebou nechce chatovat, a že máš Jabber. Takže nebude muset utrácet za SMSky nebo posílat složitě e-maily a proto do toho půjde - tzn. nějaká očividná výhoda (i pro laika) tam je.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 5.10.2007 20:00 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Nemusíš vysvětlovat proč. Prostě každý z vás používá jiný systém IM a jeden z vás se bude muset přizpůsobit, jde jen o to, kdo je ten silnější, nebo po IM komunikovat nebudete, to taky není žádná tragédie, je spousta jiných možností: e-mail, telefon, sms, osobní kontakt...
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    xkucf03 avatar 5.10.2007 19:56 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Dá se použít e-mail. Pokud slečna nevypadá jako strašidlo, tak ji přes ICQ otravuje kde kdo, tak nemusíš být další z mnoha :-) Online seznamování je na nic, skutečný svět je lepší :-) takže po mailu si domluvíš rande a když si s tebou pak bude chtít chatovat, tak jí dej svoje JID a instrukce.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    freshmouse avatar 3.10.2007 10:57 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    To jsem si taky myslel, ale ono se to hůř dělá než říká. Jelikož jsem na škole asi tři dny, těžko budu hned někoho přesvědčovat: "Ahoj, já jsem ten a ten. A nepoužívám ICQ. Doufám, že se přizpůsobíš."
    3.10.2007 11:38 JK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    mas prece e-mail, mobil.... Moje ICQ okoli to vzalo na vedomi, a zadnou ujmu jsem neutrpel.
    2.10.2007 23:01 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Mám dotaz.

    Mám zde také jako samostatný blog pokaždé ohlásit každou změnu svého mailu, založení svého konta na skype, nebo kdykoli si najdu jiný podnájem a přestěhuji se? Myslím si, že by to měl udělat naprosto každý, ať je z toho pořádná žumpa, když už tak už. Třeba nedávno jsem si založil z pracovní nutnosti konto na MSN, a za chvíli ho pak zase zrušil - to by hned byly 2 články v blogu.
    David Ježek avatar 2.10.2007 23:03 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    sakra! já dneska zapomněl dát všem na vědomí, že jsem si ráno uvařil čerstvou kávu, oblékl čerstvé <CENSORED> a ... pustil své zahnilé mnohaleté ICQ :-D
    tsLnox avatar 3.10.2007 06:31 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    no comment (postnul jsem to abych tady neměl tak prázdno :D)
    2.10.2007 23:25 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    By to chtělo server, kam bys zadal svůj UIN k němu heslo a on by byl za tebe online a na došlé zprávy by odpovídal novým kontaktem na tebe :-)
    Zdenek.Z avatar 2.10.2007 23:38 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Takové autorespondery už jsou.
    Honza Balák avatar 2.10.2007 23:39 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Ale jo, něco podobnýho existuje. Na Rootu se pod jedním článkem objevil velmi zajímavý příspěvek. Jednu chvíli jsem to i používal. Akorát jsem to měl u sebe na kompu a zapínal jsem to jen, když jsem si vzpoměnl :-). Ale asi by to klidně mohlo běžet u někoho na serveru a sloužit veřejnosti.
    <null>
    2.10.2007 23:43 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Jo, tak jsem to myslel, jako služba, se kterou bych neměl nic společnýho. Jinak je mi jasný, že vyrobit něco takovýho, co si člověk spustí doma, je jednoduchý, když existují open source klienti pro icq :-)
    Dalibor Smolík avatar 3.10.2007 00:35 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    A jsou ti open klienti pro ICQ vůbec legální? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    tsLnox avatar 3.10.2007 06:30 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    no a právě proto končím :)
    kotyz avatar 3.10.2007 23:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    nejsou, ale nevim o nikom komu by to vadilo ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Karel60 avatar 4.10.2007 11:10 Karel60
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    To je tím, že o tom OSA (Ochranný svaz autorů) ještě neví. Jakmile jim to nahlásíš, určitě to zpoplatní. (nemohu najít ten šmajlík s vystrčenou zadnicí)
    xxxs avatar 3.10.2007 12:00 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    mozno by stacilo iba nastavit klasicku offline spravu a niekde nechat prihlaseny ucet. server netreba.
    Jan Drábek avatar 3.10.2007 10:54 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Do té doby než budu něco potřebovat od lidí co mají jen ICQ? bych ho nechal vyplé... a vzhledem k tomu, že vidím sem tam i problémy Jabberu a jiných síťí mi příjde zbrklé utíkat k jiné síti jen protože je to otevřené... atd.
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    3.10.2007 11:31 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Ano ano, sám nechápu, proč všichni kdo opouštějí ICQ se cítí být velcí kingové a hrdinové a spoustu z nich nám svůj super pocit nezapomene sdělit tady v blogu.

    Mě je úplně jedno jakou sítí komunikuji, můj IM program zvládl zatím všechny protokoly, které jsem kdy potřeboval.

    A jabber také není bez chyby, není to tak dávno, kdy padnul největší český jabber server a vzal sebou do věčných lovišť všechna data za několik měsíců. Ono nic není dokonalé.

    Já klidně budu dál část svých kontaktů žhavit na ICQ a bude mi úplně jedno, že ICQ používám, dokud v kontaktech budu mít zajímavé lidi, se kterými si chci povídat a něco sdělit. A nikdo nikdy ode mě neuslyší (pokud ICQ bude fungovat) přejděte na jiný protokol. Chcete-li kontaktujte si mě přes jabber, chcete-li přes ICQ, chcete-li třeba přes msn, nebo přes další sítě, kde jsem. Mě zajímají lidé, ne to přes jaký protokol se mnou chtějí mluvit. A pokud mám na druhém konci lidi, se kterými chci mluvit a se kterým si mám co říct, IM protokol je pro mě naprosto nepodstatná věc, kterou nemám proč řešit.
    xkucf03 avatar 5.10.2007 20:18 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Mě zajímají lidé, ne to přes jaký protokol se mnou chtějí mluvit.
    To zní logicky a přirozeně. Ale narazíš na problém, když budeš chtít použít IM na něco jiného než je zabíjení času nebo kecaní o nesmyslech. Až budeš chtít někdy řešit pracovní nebo důvěrné věci, tak zjistíš, že ICQ (a podobné sítě) je nepoužitelné, protože si nemůžeš být jistý tím, kdo všechno tvoji komunikaci čte, nebo jestli si píšeš s tím, s kým myslíš, že si píšeš.

    V případě Jabberu můžeš šifrovat pomocí GPG* a pak máš jistotu že zprávy nečte nikdo kromě příjemce (ani správce IM serveru) a nebo si pořídíš vlastní Jabber server a pak můžeš důvěřovat i zprávám nešifrovaným pomocí GPG, protože správcem serveru jsi ty sám.

    BTW: existuje v ICQ něco jako GPG šifrování v Jabberu? Zatím jsem viděl pouze s proprietární/nestandardní řešení, která fungovala jen když obě strany používaly téhož klienta. Kdežto GPG šifrování v Jabberu je standard a nezáleží na tom, kdo má jakého klienta.

    *) o TLS šifrování kanálu mezi klientem a serverem ani nemluvím, to považuji za samozřejmost.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Vykook avatar 3.10.2007 12:53 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Je krásné se kochat fanatismem některých lidí. Škoda že nestuju psychologii...
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    michich avatar 3.10.2007 13:02 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Taky je zajímavé, jak někteří hnedka považují jakékoliv nadšení nebo zásady u cizích lidí za fanatismus.
    Vykook avatar 3.10.2007 13:09 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Jak jinak bys pojmenoval vybírání partnerky na základě toho jaký IM používá. ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    3.10.2007 16:39 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    A mohlo by být hůř .. co kdyby ó hrůzo ještě kromě ICQ používala i Windows a to prosím dobrovolně! ;-)
    3.10.2007 16:48 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Mám nápad jak prosadit Linux. Kdyby všichni z linuxové komunity daly jasně najevo, že chtějí partnerky jen uživatelky Linuxu - myslím, že by ženy rychle pochopily co se od nich žádá a jak zvýší svojit přitažlivost.

    Jen je potřeba zajistit dostatek krásných a bohatých kluků v linuxové komunitě a je to. Doporučuji tedy houfně uveřejňovat u kont vaše fotografie.
    3.10.2007 16:49 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    A u fotografií konta :-)
    Marián Kyral avatar 3.10.2007 17:32 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    No nevím, já jsem prostě doma kompletně přešel na Linux už dávno a manželka prostě přešla taky. Žádný jiný systém prostě na počítači nainstalovaný není. On ji stejně stačí jen web. Pustil jsem FF, ukázal záložky, otevírání odkazu do záložky prostředním tlačítkem a je spokojená. A na všechno ostatní má mě :-)

    Dceři (2,5) občas pustím nějakou pohádku na DVD a pomalu se seznamuje s GCompris. Taky se nezdá, že by jí něco chybělo :-D
    Nebezpecna_sit avatar 3.10.2007 17:37 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Kdyby všichni z linuxové komunity daly jasně najevo, že chtějí partnerky jen uživatelky Linuxu - myslím, že by ženy rychle pochopily co se od nich žádá a jak zvýší svojit přitažlivost.
    A nebo by padly do náručí prvního tupého svalovce s novou Audinou a posměšně by Linuxákům mávaly skrz škvíru v alobalu v okně :o)
    Linux is sexy :o)
    3.10.2007 19:02 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Takže ještě kvůli vám máme povinně chodit do posilovny? Nějaké přehnané požadavky, nezdá se? ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    3.10.2007 20:01 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Něco mi uniklo, ale Linuxáci nemají Audiny? :-)
    Nebezpecna_sit avatar 3.10.2007 21:16 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Pardon, to byl joke :) Samozřejmě, že Linuxáci můžou mít Audiny, stejně jako tupý svalovec může mít Linux :o)
    Linux is sexy :o)
    Dalibor Smolík avatar 3.10.2007 21:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Jen je potřeba zajistit dostatek krásných a bohatých kluků v linuxové komunitě
    ... kteří zbohatli vývojem aplikací v open source ..
    a teď tu o Červené karkulce, prosím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.10.2007 13:12 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    To ani ne, ale snaha vykřikovat neustále do světa co jsem udělal mi přijde spíš jako exhibicionismus, než nějaké zásady.

    Mám také spoustu zásad a řekněme, že se podle nich plus mínus řídím, ale necpu to každému koho potkám. Nervu každému na potkání, že jsem skončil s ICQ, a pokud to udělám, tady na blogu se o tom nedočtete ani řádek. Zatímco tadu z nějakého důvodu spousta lidí co skončí s ICQ musí otravovat tento blog a namasírovat si svoje ego, jací jsou pašáci.
    3.10.2007 13:17 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Měl bych jeden dotaz jakožto nezkušený uživatel abclinuxu.cz. Je možné nějakým způsobem zablokovat nějakého člověka tak, aby se mi neobjevovaly jeho blogové zápisy ve výpisu blogů?

    Rád bych si zablokovat každého, kdo napíše, že skončil s ICQ, neboť předpokládám, že jeho ostatní zápisky budou podobně přínosné - a není třeba abych svůj čas věnoval blogům lidem, kteří hodlají psát podobnou vatu.
    Ilfirin avatar 3.10.2007 13:23 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Je to možné
    3.10.2007 14:20 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    K tomu slouží odkaz blokovat ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    3.10.2007 16:10 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Děkuji Vám.
    3.10.2007 16:12 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Bohuzel pak neuvidite zadne blogy ani komentare daneho cloveka (lze si je pripadne zobrazit) a ani reakce na ne. A bohuzel i SADAM ma obcas dobry zapisek/komentar :'(.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.10.2007 14:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    No, třeba to nakonec bude Centrum, kdo rozjede veřejně Jabber:
    $ host -t SRV _xmpp-server._tcp.centrum.cz
    _xmpp-server._tcp.centrum.cz has SRV record 5 0 5269 kom1.centrum.cz.
    Ilfirin avatar 3.10.2007 14:24 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Hepčí. No, to by bylo zajímavé.
    unknown_ avatar 3.10.2007 17:10 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    jabbim.cz nebo jabber.cz jsou snad soukromý? ;-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.10.2007 17:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Měl jsem na mysli z velkých českých portálů. Ale dostal jsem echo, že je to jen zapomenutý DNS záznam...
    tsLnox avatar 3.10.2007 15:21 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    no vidím že je blbost vůbec něco psát, protože cokoliv napíšu je ihned kritizováno mnoha lidmi. Kritiku beru, bez ní by to nešlo, ale berte na vědomí, že píšu BLOG, a pokud se nemýlím, do blogu můžu psát co chci (pokud tím někoho neurážím nebo např. neoslavuji rasismus atd.)

    imho, nikdo vás to nenutil číst
    Luboš Doležel (Doli) avatar 3.10.2007 15:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    A nikdo vás zase nenutil to psát ;-)... jako je vaše právo to napsat, tak je právo ostatních na to nadávat :-)
    tsLnox avatar 3.10.2007 15:40 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    nj, máš pravdu...
    3.10.2007 15:43 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Však si piště cokoli chcete, třeba že jste koupil chleba, nebo že jste se rozhodl, že tento měsíc jste skoncoval s Šumavským chlebem a namísto toho jste se rozhodl kupovat Finský chléb. Případně byste mohl napsat cokoli jiného.

    Já jen, že blogů, které psaly "končím s ICQ" už bylo poněkud dost. Nemluvím o těch, které třeba informovaly proč ICQ ne, nebo nějakým způsobem informovaly, nebo dělaly osvětu.

    Já neberu Vaše právo psát o čemkoli chcete, ale jen jsem zase vyjádřil svobodně a na to mám také právo, že stokrát ohřívaná polévka ve stylu "končím s ICQ, jsem pašák, pohledně na mě, na borce" už je poněkud jednotvárná. Ale klidně si piště o čem chcete, v tom Vám nikdo nebrání.
    3.10.2007 16:16 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Mozna bych mel napsat svuj prvni zapisek ve stylu "proc nekoncim s icq prestoze bych chtel" s vyjmenovanim dulezitych lidi kteri jsou na icq - jako treba sef. Nastesti tyto problemy resi multiprokolovy klient ve windows a kombinace gajim/gaim doma. A ted prosim ztrhat me ze se tu chlubim uzasnym softem ktery pouzivam ;).
    Ale diky moc, osvetlil jste mi proc jsem si spravne rikal ze o pripadnem konci na icq budu informovat pouze kontaktlist (k tomu jeste par let asi nedojde).
    tsLnox avatar 3.10.2007 18:17 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    a to se dělá, používat icq na komunikaci ve firmě?

    už radši nebudu psát, obávám se, že ať napíšu cokoliv, vždycky se to někomu nebude líbit.

    a nemožnost vymazat příspěvek pokud už je komentován je blbost
    Nebezpecna_sit avatar 3.10.2007 18:42 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Imho není třeba hned psaní vzdávat :o)
    Linux is sexy :o)
    tsLnox avatar 3.10.2007 18:46 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    já nevím... v poslední době je toho na mě moc...
    tsLnox avatar 4.10.2007 15:50 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    na druhou stranu, proč jim dávat záminku? Když nebudu psát, tak naši moudří bloggeři (kteří nikdy neudělali chybu a nikdy nenapsali žádný špatný článek) nebudou mít kam psát svoje úžasné výlevy. (oprávněnou kritiku beru, ale kritiku např. od pana Ponkráce mi opravdu oprávněná nepřijde)
    Nebezpecna_sit avatar 4.10.2007 16:21 Nebezpecna_sit | skóre: 34 | blog: dangerousness | Valašské Meziříčí/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Vždycky bude někdo kritizovat, vždycky bude někdo chválit. Neřeš a piš dál :o)
    Linux is sexy :o)
    tsLnox avatar 4.10.2007 21:22 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    tak jo... pokud mě něco napadne :) díky
    tsLnox avatar 3.10.2007 18:23 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    lol jsem si nevsim ze jsi to ty, sheery :D
    3.10.2007 19:32 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Nj, ja vedel ze jsem obcas nenapadny, ale ze az takhle :D. Ale jinak maji fakt trochu pravdu - radikalnich lidi je u linuxu az prilis a nema smysl byt az tak radikalni :).
    Co se tyce toho icq v praci tak mas pravdu, ale rozhodne nepujdu za sefem a nebudu mu rikat ze ma prestat pouzivat icq kdyz tam ma kupu kontaktu ;).
    Ilfirin avatar 3.10.2007 19:41 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Ale můžeš se zmínit, že porušuje licenci. Sice tos ním ani nehne, ale už nebude mít čisté svědomí :-)
    3.10.2007 19:45 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Vážený šéfe, chci mít čisté svědomí a nemohu mlčet. Jirka Nováků Vám chodí za ženou a milují se ve Vašem bytě, když jste na služební cestě. A ten ICQ používáte nelegálně. Měl byste s tím ICQ něco dělat, dovolte, abych Vám představil jabber - super protokol pro IM....
    3.10.2007 19:49 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    A proc myslis ze by ho porusovani nejake silene tezce citelne licence rozcilovalo kdyz to nerozciluje vetsinu uzivatelu Mirandy, QIPu, a spol.? :D
    Dalibor Smolík avatar 3.10.2007 21:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Uživatelé linuxu obecně mají větší morální problémy s porušováním licencí. Drtivá většina BFU vypálí placku a je to. Ti už se nad legálností nějaké Mirandy apod. nezamýšlejí vůbec.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    4.10.2007 14:05 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Poslední měsíc s ICQ
    Miranda je naprosto legální, kde je problém? Myslíte si, že je nelegální používat Mirandu na komunikaci přes jabber, nebo přes IRC? Je nelegální používat mirandu jako upomínkovač? Nebo pro zjištění informací o počasí? Je nelegální přes mirandu posílat SMS? Je nelegální přes mirandu posílat maily? Je nelegální přes mirandu poslouchat interentové rádio?

    Miranda je naprosto legální - miranda je jen obal pro jakýkoliv IM protokol, vše ostatní je děláno pomocí pluginů a samotná miranda s tím ani moc nesouvisí. To, že je v mirandě nějaký ICQ plugin je vedlejší věc. S mirandou máte pluginy pro několik desítek IM protokolů, se kterými se můžete bavit.

    Je sice hezké, že uživatelé Linuxu mají větší respekt před legálností, ale měly by se zde pronášet pouze názory, o kterých je znímo že jsou pravdivé a ne jedna paní povídala. Na Mirandě není naprosto nic nelegálního - je to dokonce open software pod GPL licencí - a IMHO jeden z nejlepších programů na IM pod Windows.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.