abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:11 | Bezpečnostní upozornění

    Byla potvrzena zranitelnost CVE-2021-46778 aneb SQUIP (Scheduler Queue Usage via Interference Probing) v procesorech AMD s mikroarchitekturou Zen 1, Zen 2 a Zen 3. Detaily v publikovaném paperu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | Nová verze

    Turris OS, operační systém pro síťová zařízení Turris postavený na OpenWrt, byl vydán v nové verzi 5.4. Přehled novinek a diskuse v diskusním fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:11 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 5.4 (aktuálně 5.4.2753.28) webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 104.0.5112.83. Přehled novinek v příspěvku na blogu. Vivaldi Mail byl povýšen na verzi 1.1.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:33 | Bezpečnostní upozornění

    Intel vydal 27 upozornění na bezpečnostní chyby ve svých produktech. Současně vydal verzi 20220809 mikrokódů pro své procesory. Ta řeší INTEL-SA-00657. Jedná se o bezpečnostní chybu ÆPIC Leak aneb CVE-2022-21233.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2022.3 průběžně aktualizované linuxové distribuce navržené pro digitální forenzní analýzu a penetrační testování Kali Linux (Wikipedie). Přehled novinek se seznamem nových nástrojů v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:11 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 4.0 programovacího jazyka a vývojového prostředí Processing. Ke stažení na GitHubu. Přehled novinek na wiki.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:00 | Komunita

    Konference OpenAlt 2022 proběhne o víkendu 17. a 18. září na FIT VUT v Brně. Přednášky lze přihlásit do 15. srpna.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:00 | Zajímavý článek

    GNOME Web (Epiphany) přichází s podporou rozšíření, která jsou kompatibilní s rozšířeními ve Firefoxu. Více v článku WebExtensions v Epiphany (GNOME Web) na MojeFedora.cz.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 07:00 | IT novinky

    Ve Vancouveru probíhá konference a výstava SIGGRAPH 2022 (Special Interest Group on Computer Graphics and Interactive Techniques) věnována počítačové grafice. Řada firem představuje své novinky. Intel například představil profesionální grafické karty Arc Pro A50, A40 a A30M (Mobile).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.8. 23:33 | Humor

    Příkaz cat měl dnes svůj den (International Cat Day). Kolikrát jste jej dnes použili? Nebo máte raději bat?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    Audioknihy ve srovnání s knihami tištěnými (papírovými nebo elektronickými) poslouchám
     (32%)
     (2%)
     (6%)
     (61%)
    Celkem 157 hlasů
     Komentářů: 1, poslední 8.8. 21:17
    Rozcestník

    Troufalost některých lidí nezná konce

    24.9.2009 10:42 | Přečteno: 2798× | Stěžování si | poslední úprava: 24.9.2009 16:14

    Tak, a už jsem tu zas. A zase si stěžuju. A dokonce jsem použil i break, takže si doufám nikdo nebude stěžovat, že musí ty moje bláboly číst :-D

    Stalo se to asi před čtvrt hodinou. Přihlásil jsem se jako obvykle na Lide.cz, a vidím jeden vzkaz. Dostalo se mi však nemilého překvapení v podobě Komerčního sdělení. To samotné by mi nevadilo, koneckonců firmy musí z něčeho žít. Dost mě ale vytočilo to, že toto komerční sdělení nejde smazat. Kdo má právo nutit mi reklamu, kterou nemůžu po přečtení zahodit? Podle mě nikdo.

    To ale není vše. Všiml jsem si také nového e-mailu. Že mi prý přidělili nějaké členství. No, posuďte sami.

    Ahoj tsLnox !
    
    K tvé přezdívce tsLnox na LIDE.cz jsme Ti přidělili členství i na stránkách 963.cz, kde můzes zdarma stahovat mp3 písničky (těch pro tebe máme miliony), hrát tisíce online her, pustit si své oblíbené rádio přímo z počítače, přečíst si horoskop, začít psát svůj nový blog a nebo se třeba i zúčastnit soutěze o zajímavé ceny.
    
    Přihlásit se můzes na http://www.963.cz
    
    login: ******
    
    heslo: ******
    
    Heslo a i dalsí údaje si můzes hned po přihlášení změnit v nastavení.
    
    
    
    http://www.963.cz
    
    To si snadno zapamatujes !
    
    Tlačítka (DEVĚT) (SEST) (TŘI) jsou hned pod sebou ;o)
    
    Podívej se na svou klávesnici...
    
    
    
    - online hry
    
    - mp3 zdarma
    
    - rádio
    
    - horoskop
    
    
    
    (Pokud si nepřeješ, abychom ti posílali další informační emaily, pošli email s předmětem (NEPOSILAT) na adresu info@963.cz)
    
    Je to odpornost. Pominu-li fakt, že nedokázali ani poslat mail s korektní diakritikou (a vyjímečně jsem ve Windowsu, Firefox, takže to není chyba nastavení systému, diakritika mi v ostatních mailech jde), tak mi bez mého svolení aktivovali službu. A to je hnus.

    Navíc, mě to k ničemu nebude. V poslední době hraji velmi málo (a flashové hry vůbec), o hudbě "zdarma" by se dalo pochybovat - může něco takového být legální? A pokud to legální není, jako by tu už nebylo dost stránek typu beemp3.cz, popř. *mp3*zdarma/free*.cz/com/net/org...), a navíc výběr je dost omezený, a můj oblíbený hip-hop (jen klasiku, nové skupiny už většinou nestojí za nic) a folk (zajímavá kombinace, hiphop a folk, co? :-D) tam stejně nemají.

    Jo, a co se týče rádia a horoskopů, tak rádia neposlouchám, poslouchám shoutcast, a horoskopy v podání internetových webů jsou jedna velká habaďůra (narozdíl od opravdových horoskopů, které, jak je chápu, ani tak neříkají, co se člověku stane, jako to, jaký člověk je.)

    Co myslíte vy? Je přijatelné, aby jakýkoliv poskytovatel uživateli bez svolení aktivoval jakoukoliv službu, byť by byla zdarma?

    EDIT: Tak jsem zprávu stáhl KMailem a zobrazil si zdroj zprávy. Nejsem přes to žádný expert, tak mi to prosím někdo osvětlete :-D

    Received: from smtpsmart.forpsi.com (smtpsmart.forpsi.com [81.2.194.54])
    	by email-smtpd6.go.seznam.cz (Seznam SMTPD 1.1.10@14229) with SMTP;
    	Thu, 17 Sep 2009 20:02:13 +0200 (CEST) 
    Received: (qmail 3782 invoked by uid 89); 17 Sep 2009 18:02:11 -0000
    Received: by simscan 1.4.0 ppid: 3773, pid: 3775, t: 0.0498s
             scanners: clamav: 0.95.1/m:49/d:8550
    Received: from unknown (HELO c138un.forpsi.com) (10.2.194.138)
      by smtpsmart-2.forpsi.com with SMTP; 17 Sep 2009 18:02:11 -0000
    Received: (qmail 32468 invoked by uid 0); 17 Sep 2009 18:02:09 -0000
    Date: Thu, 17 Sep 2009 20:02:09 +0200 (CEST)
    Message-Id: <20090917180209.32467.qmail@c138un.forpsi.com>
    To: tsLnox@seznam.cz
    Subject: =?us-ascii?Q?LIDE=2Ecz=20=3A=20informace=20pro=20tsLnox?=
    From: =?us-ascii?Q?LIDE=2Ecz=20info?= <info@lide.cz>
    

           

    Hodnocení: 38 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Je přijatelné, aby poskytovatel uživateli bez svolení aktivoval službu?
     (4 %)
     (88 %)
     (5 %)
     (3 %)
    Celkem 115 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    24.9.2009 11:04 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    A byl ten email opravdu od seznamu? Nebyl to prostě jen spam, co tě našel na Lide.cz? Nepoužil by náhodou seznam všude stejný systém autentifikace a tak by ti nevytvářel nový účet?
    -- Georgo
    Luk avatar 24.9.2009 11:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Zcela určitě nebyl od Seznamu. Ty jejich stránky jsou, s prominutím, k zblití. Děs a hrůza, zelený sliz, a ještě se to hýbe :-D Čili je to klasický spam, nic jiného. Prolezli server Lide.cz, vysbírali nicky a e-maily, založili účty a rozeslali spam.

    Nicméně ohledně diakritiky, s tím míval problém i Seznam (a zdaleka nejen on). Tvůrci aplikace pro registraci do katalogu si s diakritikou nelámali hlavu, kódování sem, kódování tam, a MIME, co to je? Teď už to má ale Seznam snad všechno v pořádku.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    tsLnox avatar 24.9.2009 11:23 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Je od lide.cz (nebo se tak alespoň tváří)
    Od: LIDE.cz info <info@lide.cz>
    
    Hádám, že asi není těžké poslat mail tak, aby měl @lide.cz (nebo cokoliv jiného), ale v podstatě všechny spamy, co jsem kdy viděl, měly adresy buď @stranka_ktera_spam_delala.cz anebo to byly různé náhodnosti a patvary.

    Tak v tomhle jsem se asi sekl no :-D
    24.9.2009 11:37 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Ano, je velmi jednoduché poslat mail, který bude mít ve From: naprosto libovolnou adresu, obzvlášť pokud máte vlasní mailserver (nebo se napojíte na nějaký, který to nekontroluje). Doporučuju stáhnout mail do nějakého mailového klienta a kouknout se do hlaviček - pokud to bude od Seznamu, tak se tam neboudou vyskytovat jiné mailservery než seznamácké, v opačném případě je to podvržené.

    24.9.2009 12:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou

    Spise je otazka, jak by si spammer spojil emailovou adresu s nickem.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Luk avatar 24.9.2009 12:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Sice už vývoj Lidé.cz moc nesleduji, ale jednak dříve byly v profilu uživatelů vidět e-mailové adresy (kdy to zmizelo, netuším - ale bývaly tam), a také pokud je nick shodný s uživatelským jménem na Seznamu (opět neznám situaci), tak to není problém.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    otasomil avatar 24.9.2009 15:00 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou

    >>>Hádám, že asi není těžké poslat mail tak, aby měl @lide.cz

    Nehadejte - neni to zadny problem.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    danaketh avatar 24.9.2009 12:46 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Tlačítka (DEVĚT) (SEST) (TŘI) jsou hned pod sebou ;o)

    Podívej se na svou klávesnici...

    -

    Koukám, civím ba skoro čumím a nic. Ať se snažím sebevíc, zmíněná tlačítka nikde. A klávesy taky ne :)
    24.9.2009 12:49 wifinista | skóre: 25 | blog: Nesmyslný Svět | Drozdov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou

    963.cz je hostováno u FORPSI, tipoval bych že nějaká skupinka náctiletejch sehnala někde nějakej RS, šablonu a teď to tam plní nelegálnim obsahem, je jen otázkou času, než na ně OSA příde :-)

    Umět dobře pracovat s PC vůbec neznamená umět dobře vytvářet makra v Microsoft Office
    tsLnox avatar 24.9.2009 13:02 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    +1 No, uvidíme :-D
    Luk avatar 24.9.2009 15:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Tipuji - vyklube se z toho čtrnáctiletý kluk, který je v těchto okamžicích hrdý na to, jak velký projekt vytvořil a jak mu bude vydělávat na reklamě. Proto i všechny ty protizákonné levárny (autorská práva, spam, neoprávněné podnikání atd.) spadnou pod stůl.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.9.2009 15:55 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    ...a pak je tu ještě varianta jménem "Aleš Slabý" :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.9.2009 10:16 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Našel jsem ho v rejstříku podnikatelů...
    Zpracování dat, služby databank, správa sítí 
    Druh živnosti: Ohlašovací volná
    Vznik oprávnění: 15.11.2004
    Identifikační číslo: 71319166
    
    Luk avatar 25.9.2009 10:38 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Ano, to už se tu ale přece nějakou dobu řeší. Ten předchozí post jsem včera vypálil od boku, než jsem se podíval na příslušné informace. Vycházel jsem ze zkušeností s několika dalšími podobnými případy. Čtrnáctiletí podnikavci například kopírovali cizí weby (buď jen vlastní obsah nebo i design) a stavěli na tom svůj obsah. Týkalo se to i jednoho webu, který jsem dělal - mně osobně to bylo vcelku jedno, protože 99 % práce bylo v backendu (který pochopitelně zkopírován nebyl), ale zákazníkovi to vadilo hodně, protože předmětem zkopírování se stal jím vložený obsah.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.9.2009 11:15 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dvě troufalosti od Seznam.cz najednou
    Aha, sorry, nedočetl jsem diskuzi.
    tsLnox avatar 24.9.2009 16:16 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Tak se ukazují nové informace, ale já nevím, co si z nich vzít :-D Viz edit :)
    24.9.2009 16:18 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    A co z toho neni jasne?
    -- Georgo
    Luk avatar 24.9.2009 16:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Jasných naopak je řada věcí. Například že to není od Seznamu (to bylo logické už předtím) nebo že to bylo odesláno ze serveru c138un.forpsi.com (jeden z webhostingových strojů FORPSI).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    tsLnox avatar 24.9.2009 18:39 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Mě tam hlavně mate tohle
    by email-smtpd6.go.seznam.cz (Seznam SMTPD 1.1.10@14229) with SMTP;
    
    Nejdřív jsem tam chtěl napsat, že "je jasné, že od seznamu to není", ale pak jsem si všiml tohohle...
    24.9.2009 19:32 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Chce to číst celé
    Received: from smtpsmart.forpsi.com (...)
            by email-smtpd6.go.seznam.cz
    
    Volně přeloženo přijato od smtpsmart.forpsi.com serverem email-smtpd6.go.seznam.cz. Kdyby to žádný server seznamu nepřijal, těžko by sis daný email na seznamu přečetl.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    tsLnox avatar 24.9.2009 21:06 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Jo takhle to funguje :-) Dík, už jsem v obraze :) Nojo, holt se musím ještě hodně učit :-D
    24.9.2009 16:45 ZAH | skóre: 43 | blog: ZAH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Jestli tě to skutečně štve, tak si stěžuj u kontaktu domény (DEVĚT) (SEST) (TŘI). Whois je jasné. A to jméno je známé. Nemusel to být on, ale musí vědět co je to za spolek.
    Luk avatar 24.9.2009 17:16 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Jak tak koukám, tak to asi bude on (Martin Olejár, Oválová 330/12, 160 00 Praha-Vokovice). Když srovnám ten 963 s tímto webem, ta podobnost je do očí bijící. Stejné styly polí, velmi podobná tlačítka, stejná reklama (stejně umístěná).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    tsLnox avatar 24.9.2009 18:42 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Štvalo mě to, ale už mě to přešlo... Dlouho jsem už nic nevyplodil (a jak tak na to koukám, možná jsem měl zůstat zticha :-D) a jak mě to tak štvalo, tak mě napadlo postěžovat si (koneckonců to dělám pořád :-D)
    vencour avatar 24.9.2009 17:30 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce

    Na to, že říkáš, že máš gentoo, jsi nějak ukecanej ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    tsLnox avatar 24.9.2009 18:40 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Tak tohle jsem už vůbec nepochopil :-D
    vencour avatar 24.9.2009 20:09 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce

    No gentooisti jsou spíš zkušenější. A autor se jeví být drobet nerozkoukaný.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    David Watzke avatar 24.9.2009 21:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce

    No gentooisti jsou spíš zkušenější.

    Jsme blázni ;-) :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.9.2009 17:40 kaaja | skóre: 24 | blog: Sem tam něco | Podbořany, Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce

    Teď můžeš udělat jednu ze dvou věci (nebo obě).

    • Napsat forpsi, co to maji za hosting, když od nich někdo posílá spam ještě falšovaný jako od seznamu. Oni určite budou mít obchodní podmínky a budou moci toho člověka odstřihnout, jestli s tím chtějí něco dělat.
    • Napsat na živnostenský úřad proti provozovateli toho webu - tam bych asi dal toho člověka z whois.
    Jakub Lucký avatar 24.9.2009 18:22 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Jo, to je dobrý... mě nedávno přišel takovýto mail:
    Dobrý den,
     velice mne zaujali vámi vytvořené webové stránky.A právě proto
     bych Vám rád pomohl k větší návštevnosti,kterou si podle
     mne zcela jistě zaslouží.
     A nabídl Vám výměnu odkazů.
     Váš odkaz jsem již umístil na:
     http://www.albiongroup.cz/cs/partneri/blogy-a-osobni-stranky-c549.html
     (a rád ho upravím dle vašich požadavků a přání, aby byl pro vás co největším přínosem)
     A Vás bych poprosil o umístění jednoho z těchto odkazů na vaše stránky
     (v nezměněné podobě).
     ### nějaké dlouhé HTML plné <a> ####
    Děkuji Vám za spolupráci a těším se na vaší odpověď,
    Se srdečným pozdravem
    Martin Kozák
    
    
    --- Martin Kozák, LINKBUILDING manager ---
           ALBION Group, a.s.
    Zbraslavská 55, Praha 5 - Malá Chuchle, 159 00
    
    Tak jsem dotyčného vyslal do patřičného /dev/null a řekl mu, aby můj odkaz klidně stáhnul...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    30.9.2009 19:25 Miroslav Žídek | skóre: 20 | Prachatice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce

    No dneska mi to prislo taky - mas docela stesti: 549 pozice, to je lepsi nez moje 734 :)))  Pochvalil jsem mu neotrely napad a dodal, ze kdyz neco podobne napise znova, tak to poslu  na SpamCop a jeho webhosterovi.

    Amarok avatar 24.9.2009 18:37 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    Pokud ta nova registrace patri firemne k te puvodni, tak je to podle me v poradku, vyuzivat se to nemusi. Jestli nepatreji k sobe, tak je to drza obchodni taktika.
    Napr. me uz parkrat volali na mobil ze citibank (zajimave je, ze se to dozvim az tak po 2 minutach, a nemam s nimi taky vubec nic spolecneho, nekdo jim prodal asi moje cislo), a vzdy se z toho vyklube nabidka kreditni karty. At uz jdou do haje, pristi telefonat uz povedu uplne jinym tonem.
    GNUniverse - May the source be with you...
    kotyz avatar 24.9.2009 23:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce
    me zas prisel mailem login a heslo na nakej serverhosting "zdarma", kde ale to zdarma znamenalo ze si musis dat na svy stranky jejich reklamu a musis je mit na vlastni domene (takze webzdarma neprosel). tak sem to nekomu dal, at se na to prihlasi jestli to vyuzije (ja na tech strankach nikdy predtim nebyl natoz abych nekde neco vyplnoval, tak nevim jak na me prisli. uz sem to smazal a nekdo to mozna uz pouziva. ale spis ne, spis uz to propadlo.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    24.9.2009 23:34 Martin Olejár
    Rozbalit Rozbalit vše vyjádření autora 963.cz
    Dobrý den. Narazil jsem na vaši diskuzi. Zprávy byly odeslány pouze na e-maily, které byly uvedeny při registraci na 963.cz. Pokud někdo vyplnil tvůj email, tak za to bohužel nemůžeme. Za případné komplikace se omlouváme.

    E-maily potvrzující registraci jsou nyní posílány z adresy info@963.cz

    PS: Paradoxní je, že zde zveřejňujete mé osobní údaje (adresu bydliště) a sami se pozastavujete nad zneužíváním osobních údajů.
    25.9.2009 08:41 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vyjádření autora 963.cz

    Zprávy byly odeslány pouze na e-maily, které byly uvedeny při registraci na 963.cz. Pokud někdo vyplnil tvůj email, tak za to bohužel nemůžeme. Za případné komplikace se omlouváme.

    To je zajímavé, že v původní zprávě nic takového není. Je tam uvedeno "K tvé přezdívce tsLnox na LIDE.cz jsme Ti přidělili členství", nikoliv něco ve smyslu "potvrzujeme vaši registraci".

    E-maily potvrzující registraci jsou nyní posílány z adresy info@963.cz

    Fajn. Proč jste předtím používali mail info@lide.cz?

    Paradoxní je, že zde zveřejňujete mé osobní údaje (adresu bydliště) a sami se pozastavujete nad zneužíváním osobních údajů.

    Vzhledem k tomu, že je tato adresa veřejně dostupná (např. www.azet.sk/firma/56149/martin-olejar/), tak to snad není nic špatného, narozdíl od podvodného spamu.

    Luk avatar 25.9.2009 08:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vyjádření autora 963.cz
    PS: Paradoxní je, že zde zveřejňujete mé osobní údaje (adresu bydliště) a sami se pozastavujete nad zneužíváním osobních údajů.
    Ta adresa "bydliště" (přesněji řečeno místa podnikání, ale ta může být samozřejmě totožná s bydlištěm) je zveřejněna na mnoha místech, kupříkladu na firmy.cz nebo v živnostenském rejstříku. Nejde tedy o zveřejnění ničeho, co by už nebylo veřejné - nelze to tedy považovat ani za neetické, natož za protizákonné.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2009 09:40 Martin Olejár
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vyjádření autora 963.cz
    Pokud se v registračním formuláři (http://963.cz/uzivatele_novy.php) zaškrtlo, že má registrující se uživatel již přezdívku na některém z komunitních servrů použitou, email vypadal takto.

    Jsem si vědom toho, že email nebyl v minulosti formulován zrovna nejlépe. Nepočítali jsme s možnou zneužití formuláře pro nové uživatele třetí stranou.

    A k té adrese - ano, na každý daňový doklad musím psát své rodné číslo a uvádět kdekoli mou adresu je v souladu se zákonem. Jen říkám, že je to paradoxní.
    25.9.2009 09:55 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vyjádření autora 963.cz

    A proč se mail tvářil, že je z adresy info@lide.cz? Předpokládám, že šlo o chybu programátora, která se stane jednou za deset let :-)

    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.9.2009 11:14 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vyjádření autora 963.cz
    Vaše adresa je veřejně dostupný údaj, který jste publikoval při registraci domény a při získání živnostenského listu.

    Jinak ty vaše žvásty o tom, že někdo zneužil váš formulář, jsou pěkně průhledné. Každému je jasné, že to bylo trochu jinak. Bylo třeba rozjet mrtvý projekt a spamování byla nejkratší cesta.
    Luk avatar 25.9.2009 11:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: vyjádření autora 963.cz
    Takových už bylo, kteří mi psali, že jsem se u nich registroval. Takové zprávy házím do koše, tedy přesněji řečeno na nich stisknu takové to tlačítko s plamínkem ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    25.9.2009 12:46 bazyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Troufalost některých lidí nezná konce

    Mozna by jeste slo nabonzovat ten web googlu. To skryvani zpetnych odkazu podle me neni prilis korektni SEO taktika a google by ho mohl hezky penalizovat...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.