abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (32%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 252 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / / nic /  
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

     

    2.10.2011 14:51 | nic | poslední úprava: 3.1.2019 00:14

    Cupiditate sit voluptatibus architecto minus voluptatem quia et in. Facere repellendus natus ullam sunt eius non. Tempore inventore et nihil alias. Possimus sequi voluptates repellat odio quia suscipit dolores. Et nihil nihil dolore nemo harum qui quidem excepturi. Sit ut ipsa eum.

           

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.10.2011 15:53 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Aby to bylo pochopeno správně. Já Vás chápu. Já s Vámi souhlasím. Ale chtít aby státy se zřekly podobných akcí, to je jako chtít aby se všichni lidi měli rádi, nebo aby nikdo na světě neměl hlad. Myšlenka správná, ale nerealistická. Progres - už se o tom mluví.
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2011 15:57 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Já ale stále věřím, že Biebera dostanou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kotyz avatar 2.10.2011 17:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    To je jako v tom filmu Sneakers (česky jako Slídilové), jak tam ňáký "hackeři" ukradli nějaký šifrovací zařízení a pak vyjednávali s US vládou o jeho vydání a kromě obligátní dovolený v Evropě a obytnýho přívěsu chtěl jeden taky světovej mír a ten agent mu povídá - my sme vláda spojených států, my takové věci neděláme. Maximálně rozbíjející hláška celýho filmu :-D Bohužel je to pravda, takový věci oni opravdu nedělají ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    2.10.2011 20:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Jasný, to je pravda, ale neznamená to, že se člověk nemá vozvat, když se něco takovýho stane...
    4.10.2011 15:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Tak to ano! Souhlas! jen bych volil platformu. I když, plně souhlaim, když prostě nezvládnu jinde, alespoň to někde zařvu. Taky to dělám.

    Jinak blogy na abc jsou dobré na tříbení názorů a formulací a a a a ... neb přeci jen tady je menší koncentrace úplných blbů. Na nějakou akci je to špaténka. "Víte my intelektuálové a věci tak dlouho přemýšlíme, až to nekonec zvážíme a nic neuděláme." Pravil jednou jeden. :))))

    Případně uděláme http://www.youtube.com/watch?v=i2iTGbfNR_I viz immer zde. :))) No jasně.. námitku na můj postoj chápu a souhlasim. není je to reálné. Jde ještě o to, zda je reálý svět bez politických vražd. Abychom nebyli jako Rimer v ukázce.
    gtz avatar 2.10.2011 16:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Ty jejich raptory létají i tam kam by neměly tedy do cizího vzdušného prostoru. Doufám, že ho jednou někdo sestřelí :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    2.10.2011 16:59 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Vrazdit bez vyhlaseni valky na uzemi ciziho svrchovaneho statu je nepekne, tim spis, ze by ten dotycny mel mit samozrejme narok na regulerni soud, obhajobu, atd... To si myslim, ze plati i u Usamy Bin Ladina. Jestli tam sli rovnou s tim, ze ho sejmou, je to pekne nechutne. Svetovy cetnik zase v akci, ach jo...

    Nevite nekdo pls, jestli meli vubec usa pravo zasahnout v Pakistanu v pripade Usamy???
    2.10.2011 17:28 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti

    Vrazdit bez vyhlaseni valky na uzemi ciziho svrchovaneho statu je nepekne, tim spis, ze by ten dotycny mel mit samozrejme narok na regulerni soud, obhajobu, atd...

    Platí to i v případě nacistických pohlavárů? Když si totiž rozeberete Norimberský proces, tak zjistíte, že z právního hlediska byl velmi problematický. Soud nebyl nestranný (vítězové soudili poražené), paragrafy byly retroaktivní (což je naprosto nepřípustné) atd.

    To si myslim, ze plati i u Usamy Bin Ladina. Jestli tam sli rovnou s tim, ze ho sejmou, je to pekne nechutne. Svetovy cetnik zase v akci, ach jo...

    Bin Ladin byl nepřátelský velitel, který vyhlásil USA válku (již v roce 1998) a následně prováděl vojenské operace. Byl zabit v bojové operaci, nevidím v tom žádný problém.

    Nevite nekdo pls, jestli meli vubec usa pravo zasahnout v Pakistanu v pripade Usamy???

    Těžko říct, ale nelze očekávat, že se nepřátelský velitel bude ukrývat v "neutrální" zemi a USA tomu budou jen přihlížet.

    2.10.2011 23:41 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Platí to i v případě nacistických pohlavárů? Když si totiž rozeberete Norimberský proces, tak zjistíte, že z právního hlediska byl velmi problematický. Soud nebyl nestranný (vítězové soudili poražené), paragrafy byly retroaktivní (což je naprosto nepřípustné) atd.
    Rekl bych, ze je to uplne neco jineho. Nejsem sice vzdelan v pravu, ale cekal bych, ze v Norimberku se soudilo podle prirozeneho mezinarodniho prava, takze bych to jako velky problem nevidel.
    Bin Ladin byl nepřátelský velitel, který vyhlásil USA válku (již v roce 1998) a následně prováděl vojenské operace. Byl zabit v bojové operaci, nevidím v tom žádný problém.
    At si vyhlasil valku, nebo ne, narok na soud ma kazdy clovek. Nehlede na to, ze byl zabit na pude ciziho svrchovaneho statu.
    Těžko říct, ale nelze očekávat, že se nepřátelský velitel bude ukrývat v "neutrální" zemi a USA tomu budou jen přihlížet.
    To je pekne. To jako ze svetovy cetnik muze strilet, kde ho napadne? To snad ne...
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2011 23:53 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    At si vyhlasil valku, nebo ne, narok na soud ma kazdy clovek. Nehlede na to, ze byl zabit na pude ciziho svrchovaneho statu.

    +1

    Měli ho zajmout a dotáhnout do Haagu. Takhle jsou to stejní teroristi jako on. Což takhle atentát na Baráka?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    3.10.2011 08:07 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Kdyby sis ted zacal myslet, ze po tobe jdou, tak po tobe opravdu jdou:)
    Fluttershy, yay! avatar 3.10.2011 10:30 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Navrhuji DoS útok, aby nestíhali jít po všech a zhroutili se.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xkucf03 avatar 3.10.2011 17:46 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Zastřelte toho negra“ se říkat může.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    3.10.2011 08:28 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti

    Rekl bych, ze je to uplne neco jineho. Nejsem sice vzdelan v pravu, ale cekal bych, ze v Norimberku se soudilo podle prirozeneho mezinarodniho prava, takze bych to jako velky problem nevidel.

    Do WWII neexistovalo žádné mezinárodní právo zakazující válku. Válka byla považována za legitimní pokračování politiky. Teprve během WWII Spojenci vytvořili paragrafy, které umožnily stíhat německé pohlaváry, ovšem retroaktivní princip je nepřípustný. Dále soud nebyl nestranný, protože vítězové soudili poražené. Soudci měli seznam témat, o kterých nebylo možné mluvit (Katyň, spojenecké bombardování, sovětská okupace Polska a Pobaltí) atd.

    At si vyhlasil valku, nebo ne, narok na soud ma kazdy clovek. Nehlede na to, ze byl zabit na pude ciziho svrchovaneho statu.

    Nepřátelský voják (Bin Ladin byl vojenský velitel) takový nárok nemá. Pokud se nepřátelský voják nevzdává nebo není vyřazen z boje zraněním, tak může být kdykoliv zabit. Taková je válka.

    To je pekne. To jako ze svetovy cetnik muze strilet, kde ho napadne? To snad ne...

    Je to složitý problém. Každopádně je to mezi USA a Pákistánem.

    4.10.2011 16:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Věděj, ono asi tak. Já vždycky rostu, že nějací pakové si uděljí z lidí figurky. Různě je obětují, šíbou s nimi. A pak řeknou nevyšlo. s vítězem partie si podají ruce a je jim blaze. Příště to třeba vyjde. Za nimi mrtví co zemeřeli v hrozných bolestech, vdovy, siritci, děs a hrůza. Odmítám lkát nad osudem hajzla, co začínak nějakou válku a uřízli mu hlavu. Až jednou nebudou oběti jejich her, tak možná. Zatim je mi jejich osud okradený. Ať chcípnou.
    3.10.2011 16:04 jenicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Nic jako "prirozene mezinarodni pravo" neexistuje:-)
    belisarivs avatar 3.10.2011 17:14 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Spis mam pocit ze myslel neco jako pravo tak nejak vnimane za prirozene.

    Jako treba ze neni v poradku vyhlazovat lidi a tak.

    Nicmene, pak ovsem na lavici obzalovanych nemeli sedet jenom nemci (pripadne italove a kolaboranti, nebo kdo tam sedel).
    IRC is just multiplayer notepad.
    2.10.2011 17:46 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti

    Vrazdit bez vyhlaseni valky na uzemi ciziho svrchovaneho statu je nepekne

    nepěkné to je, ale za to velice oblíbené - dělá to CIA, mossad, MI6, GRU - dál těžko říct, ale nedělal bych si iluze o číně ani jiných "větších" zemích - stačí si projíd dějiny špionáže a dějiny studené války

    2.10.2011 17:47 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti

    projít samozřejmě :(

    3.10.2011 11:27 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Nevite nekdo pls, jestli meli vubec usa pravo zasahnout v Pakistanu v pripade Usamy???
    Čítal som, že existovala dohoda medzi USA a Pakistanom o tom, že armáda USA môže zasahovať na území Pakistanu. Zvláštne na tom bolo snáď len to, že USA neinformovali vládu Pakistanu o chystanom zásahu - to ale možno bola nutné preto, aby OBL niekto nevaroval.

    Ďalšie zaujímavé linky o tom čo môže prezident USA.

    Každopádne "tenhle spůsob řešení, zdá sa mi poněkud nešťastný", ale nikdy sa nedozvieme, či by iná cesta bola lepšia. Rovnako ako napr. pri Breivikovi.
    2.10.2011 18:33 Sandokan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Jistě, byl to narušitel a nejspíš vrah. A s takovými se musí jednat bez milosti! To není jako práce s busolou.
    2.10.2011 20:37 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Nebyl Sandokan literární předchůdce bin Ládina? :-D

    Také bych dodal jeden citát:

    "Dejte mi pokoj s Ústavou, to je jen cár papíru!"

    G.W.Bush
    2.10.2011 21:46 Sandokan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    :-) :-) :-)
    gtz avatar 2.10.2011 22:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Jistě, byl to narušitel a nejspíš vrah
    ale bylo na území jiného státu ....
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Fluttershy, yay! avatar 2.10.2011 22:39 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    A byl to AFAIK občan vlastního státu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    3.10.2011 07:33 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    A byl to AFAIK občan vlastního státu.
    nepřizpůsobivý
    3.10.2011 09:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti
    Verny spojenec a vzor demokracie muze cokoliv. Vzpomenete si, co se deje v mediich, kdyz policajti seberou komplet demonstraci o nekolika stech hlav? A ted? Klid, pohoda, sem tam zminka...
    3.10.2011 21:36 whistleblower
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Věrný spojenec a vzor demokratické společnosti

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.