abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 699 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    smazáno

    27.4.2010 22:37 | Přečteno: 2947× | sw

    smazáno

    Ne, zase takový troup, abych mazal, jak už je tu zvykem, nejsem. Ale asi tak nějak tu cítím zatuchlinu. Mluvím teď o místních blogískách. Potažmo obecně o českejch "technologickejch" zápisníčcích. Regulérní články jsou na tom o dost lépe. Každopádně:

    Root se nedá číst, navíc je to tam teď samej webař, Linuxsoft je kapitola sama pro sebe a od doby, kdy se ábíčka zmocnil pan grafoman Jílek a jeho chovanci, tak i totok stojí za hovno.

    Otázky zní: co čtete? Existuje v bohémii někdo, kdo dokáže psát čtivě o zajímavých věcech - (axiom) ano, weboviny a mobilní telefonky nejsou zajímavá věc (konec axiomu) - ideálně tak, abych text nemusel překládat z "češtiny" do češtiny a mohl se věnovat jen a pouze smyslu textu?

    Doporučujte. Odkazujte.

    Zároveň nehledám překlady zahraničních textů, z těch si vybrat dokážu.

    Konec zoufalého postesknutí. Dejme si šláftruňk a dobrou.

    hit týdne: Masters Hammer - Mantras. Anouk - Anouk is Alive. Death - Zombie Ritual (živej bootleg). Necrocock - K dubům.

    průser týdne: The Kris Norris Projekt - Icons of the Illogical. Hrozná onanie z domácího studia. Překvapivé.        

    Hodnocení: 90 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.4.2010 22:44 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Si kup Respekt a jako bonus ulevíš očím ;-)
    27.4.2010 22:46 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    takový krutý a podpásový humot mne bolí
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    Limoto avatar 27.4.2010 22:54 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Řekl bych, že Root ovládá hlavně Mr. Adam Štrauch, kterej dokáže udělat z každé blbosti článek na hlavní stránku. To pak hodně upadá, když se na hlavní stránce objeví každej den dvě natáhlý zprávičky.
    Jendа avatar 27.4.2010 23:45 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Root hodně zabíjí, že si dali za úkol vydat denně dva články - kvantita na úkor kvality.

    Bednář na Rootu je taky věc… Dokonce už (nejen) já používám pojmenování literárního žánru bednářovina.
    Heron avatar 28.4.2010 07:52 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Jak někdo napsal do diskuse na rootu. Štrauch je v podstatě nadšený český kutil, který sice ničemu pořádně nerozumí, ale všechno umí, všechno udělá. Potud asi v pořádku, pokud se to týká PC a slaboproudu.

    Je ovšem chybou redakce, že takové články (a chybné zprávičky) zveřejňuje.

    Jendа avatar 28.4.2010 12:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Potud asi v pořádku, pokud se to týká PC
    No, kvůli podobným kutilům (asi ne zrovna Štrauchovi, ale podobným) mám denně ve schránce hromádku spamů a počítače z celého světa mi na port 22 posílají slovníky různých jazyků.
    28.4.2010 14:19 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Ale to je přece nový trend. Nikdo už nechce, aby člověk rozumněl všemu, ale aby měl hlavně rozhled a jak jsi říkal, všechno udělal, když na to přijde. To je myslím si v pořádku.
    gtz avatar 29.4.2010 16:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    JPotud asi v pořádku, pokud se to týká PC a slaboproudu.

    Nevím zda někdy pájel, já jsem na jeden jeho článek odpovídal, protože spousta věcí byla odňekud převzata a bylo to celé napsáno velice divně. Ptal jsem se ho zda toto někdy dělal a jaké IO na to použil. No a jak to celé dopadlo. Dělal mrtvého brouka.

    No já root nemusím ... byl kdysi celkem dobrým zdrojem, ale hodně a hodně se pokazil.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2010 23:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    od doby, kdy se ábíčka zmocnil pan grafoman Jílek a jeho chovanci, tak i totok stojí za hovno.

    Otázky zní: co čtete? Existuje v bohémii někdo, kdo dokáže psát čtivě o zajímavých věcech
    Samozřejmě! Je to AMIGAPOWER
    27.4.2010 23:06 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Ty nejsi chovanec pg Jílka ?
    kotyz avatar 27.4.2010 23:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    ne, jenom obdivovatel.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 27.4.2010 23:19 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Ne,já jsem chovanec Daga. :-D
    kotyz avatar 27.4.2010 23:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    a az se jednou stanes pravym a nefalsovanym alkoholikem (zatim ses jenom uzivatel), tak k nemu (Jilkovi) muzes zacit chodit na terapii. ;-) muzem tam chodit voba, ale to bych si musel nejdriv nakou zavislost poridit ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.4.2010 23:38 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    přišla jsem o něco zajímavého? Pikatního? Chvíli si čtu na internetu jinde a hle, takový výpadek v toku informací. Třeba bych se dozvěděla něco zajímavého i o sobě, nějaký drb, pikošku ... Dneska si hraju s fotkama, potřebovala jsem nějakou pěknou do rámečku o velikosti 29x39 cm, a ve fotolabu takový formát nemají. A tak smutním a teď ještě smazaný blog na abíčku. Ach jo. Ani se mi nechce hledat nějakého trhlého smajlíka.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    kotyz avatar 28.4.2010 00:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    hned v prvni vete pise ze zadnej blog ve skutecnosti nesmazal, ze to byla jen navnada ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.4.2010 00:06 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    no skočila jsem na to jako blondýna na vtip, fakt!
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 08:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Myslel jsem, že jste velmi světlá brunetka? Na ty nejsou ani vyjmenovaný slova. :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 08:07 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Zjistěte si první větší (asi 30x40mm) formát, kterej tam maj, Udělejte si v Gimpu nový plátno 30x40cm (asi 1704 X 2272px), do něj vložte vrstvu s tou fotkou Mr. Jílka, a zmenšete jí na 29x39cm (případně ekvivalent v pixelex), pak Ctrl+H a uložit. Ve výsledku vám vytisknou fotku 40x30 s většími bílímy okraji na straně a dole, který si pak odstříhnete ;-)
    28.4.2010 09:24 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    v čemže? a zvládne to i program "kreslení"? Moc mi to tam nešlo. A musí to být Janova fotka? Jsem tam tedy chtěla mořskou pláž nebo západ slunce, kamarád fotograf (nemrava) hnedky navrhoval že nejlepší bude akt a že hned ke mě jede fotit (že by myslel Janův akt? musím se ho raději zeptat). Něco podobnýho mě taky napadlo, protože třeba u té pláže jsou krásný ty lidský stopy a stíny (tu fotku jsem si dala na lidé, je moje nejoblíbenější), a prostým zvětšením bych o tuhle část přišla.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 09:50 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    No, jestli myslíte to "kreslení" co já, tak to to zcela určitě nezvládne. Před dvěma lety jsem udělal pár fotek písčitý pláže s kamínky, možná si je taky někam dám v nějakym větším formátu, ale jestli ten váš kámoš udělá akt pana Jílka, tak ten má rozhodně přednost. :-D
    28.4.2010 10:24 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    A že by to foto pak Rita šoupla do blogu? Skvělý nápad.

    Chovankyně Marcelka:-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    28.4.2010 10:42 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Marcelo, netěš se, jednak kamarád fotograf fotí umělecky, takže stejně není nic moc vidět, jen ta fotka krásně vypadá, a druhak mě s tím nápadem hnal, že není teplouš a chlapi nefotí. Takže nic ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    28.4.2010 13:04 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Až uvidí ten stříbrný vlas, výraz a rýhy v tváři, změkne. Na tom by si smlsnul každý fotograf který se jen trochu zabývá portrétem /bez legrace/.
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 19:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Až uvidí ten stříbrný vlas, výraz a rýhy v tváři, změkne.
    oprava
    Až uvidí ten stříbrný vlas, výraz a rýhy v tváři, tak mu změkne. :-D
    28.4.2010 19:17 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    možná proto se tomu ten kamarád fotograf vyhýbá?
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    default avatar 28.4.2010 11:17 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    u té pláže jsou krásný ty lidský stopy
    No, mně se teda ty poházený PET flašky moc nezamlouvaly. Ikdyž třeba se to už zlepšilo. U moře jsem byl naposledy snad před deseti lety. :-)
    28.4.2010 11:33 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    nejde mi sem vložit ta fotka, jak to udělám, aby sem šla jenom jedna? Nechci dávat odkaz na svoje stránky. Tam žádné pet flašky nebyly, pláž a u ní bar, jídlo, pití. Ještě lepší byla Kamelie, vodní bar, bar u tobogánu, bary cestou na pláž, bary na pláži, ale o ty fotky jsem přišla :-( Asi tam budu muset jet ještě jednou
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Fluttershy, yay! avatar 28.4.2010 11:36 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    U odpovědi je dole "Vložení přílohy".

    Ale už mě taky začíná srát, jak si tu fanklub Jílka řeší svoje capiny. Kecy KU jsou aspoň prdel, ale tohle?!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jendа avatar 28.4.2010 12:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Úplně stejně, jako jsi vložila toho smajlíka (škoda, že ve školním prehistorickém prohlížeči nejde vypnout animace gifů jako to mám doma).
    28.4.2010 13:31 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Příloha:
    pro oči nevidím :-) tak zkouška ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    28.4.2010 13:32 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Safra, to je nějaká ptačí perspektiva!
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    28.4.2010 13:39 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    o fotky dělané z padáku nad mořem jsem přišla, ale tohle je focený z výtahové terasy hotelu, hotel byl na skále a k moři sjížděl výtah. Momentka, co jsem vyfotila jsem zjistila až doma. Ale fakt se mi líbí.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    29.4.2010 22:44 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Fotka je super, jen by stálo za to oříznout ty nohy dole /vyšla by tak i třetinová kompozice/, a zaretušovat stín vlevo. A výtvarná fotka na světě :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 22:51 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Vlastně koukám že to nejsou nohy tam dole, ale něj. figurky a stoly či lehátka :-)
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    29.4.2010 23:45 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Příloha:
    jo jo, ono to bylo focený opravdu z výšky 5 pater výtahu, ten hotel je na skále nad mořem ..
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    29.4.2010 23:52 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Příloha:
    ta výška měla svoje kouzlo - panoramatický bazén ...
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    30.4.2010 13:08 Marcela | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Rito, jestli se chcete fotkou hlouběji zabývat, tak na takovéhle západovky/východovky je výborný šedý přechodový filtr. Vyrovná jasy od slunce, přepálené plochy pak mají kresbu. Ale líbí se mi jakákoli nápaditost, lišící se od běžných plážových snímků za poledního slunce..
    Nejvyšší myšlenka je vždy ta, která obsahuje radost...
    30.4.2010 20:51 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    díky, zůstávám věrná svému jednoduchému digitálu "zde zmáčknout" a "zde smazat":-) Občas jsem ráda že je na fotkách přibližně to co chci, a lidi mají občas i hlavu. Někdy taky ne celou, ale tím se chlubit nebudu. No, letěla bych k moři hned. Jinak dneska jsem si objednala fotku přesně 29x39 cm s 1 cm bílým rámečkem, jde to! A žádný extra příplatek, jen to není na počkání.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    kotyz avatar 28.4.2010 14:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    neni to nekde v recku? tenhle odstin modry je mi podezrele znamej ... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.4.2010 14:47 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Turecko, zatím mi přišlo že je to nejlepší kombinace výborných hotelů a jídla, koupání, zaručeného počasí a ceny. Výlety mimo rezervaci ale vynechávám, v hotelích je zábavy dost.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 19:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Jaký pivo a za kolik? ;-)
    28.4.2010 19:16 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    amígo, nevím, pivo nepiju, ale v těhle hotelech je utra all inclusive, cokoliv k dispozici a neplatíš nic navíc. Je fakt, že ožralu jsem tam viděla jenom jednou, a to nějakého občana bývalé SSSR, který zůstal na recepci u welcome drinku a každého zdravil pozvednutou skleničkou šampaňskýho a voláním "éééto komuníísmus, éééto komunísmus". Asi ho ještě nestihli uklidit.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 19:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    ...nesedí tam ještě, bych tam zaletěl... ;-)

    ...ale nemůžu :-( chybí mi 80 na kocoura, a do konce tejdne záloha 25... :-(
    28.4.2010 19:28 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    no jo, to řešíme všichni, taky tam nelítám dvakrát do roka. Jestli tam Éto komunísta ještě sedí nevím, ale určitě byste ho zvládnul nahradit i s pohvizdováním po ženských.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 19:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    sověta? nikdy...
    kotyz avatar 28.4.2010 20:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Amiga ma picak (pici prukaz) jen ne skupinu B (pivo). Zato vrcholovej se zlatym pruhem (bez omezeni + vicedenni akce) ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 28.4.2010 20:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    jen NA skupinu B
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 28.4.2010 20:52 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Tak zrovna tenhle příspěvek by si diakritiku zasloužil. :-D
    kotyz avatar 28.4.2010 21:13 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    ja vim, ale sem taaaaak linej ...

    a vazenej ctenar neni snad tak blbej aby si to nedoplnil spravne ;-)

    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    gtz avatar 28.4.2010 21:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Pivo v turecku

    Pivo Efes cca 0,8€

    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 21:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Fuj, hnus, ale dík za link na ten servr ;-)
    28.4.2010 22:15 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Ty podle fotky poznáš, jak to chutná?
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 22:32 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Né, nepoznám, já vždycky když je přiloženej odkaz s recenzí, tak si jí přečtu :-D
    28.4.2010 22:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Áha, tak v tom je ten trik :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 22:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    gtz avatar 28.4.2010 23:37 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    To pivo "efes" jsem měl čest pít a bylo to zhruba stejné jako naše starobrno. Kamarád co jezdí TIR jich pár přivezl a celkem se to dalo. Sice to mělo nějaký divný "ocas" po vypití, ale nám i horší. Ale jak o říkal tam je k dostání i ostatní produkce třeba Heineken.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    29.4.2010 09:34 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    To pivo "efes" jsem měl čest pít a bylo to zhruba stejné jako naše starobrno.
    Čím to, že mě to nepřekvapuje. Břečka jako břečka.
    gtz avatar 29.4.2010 16:45 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Znám spoustu jiných břeček, Starobrno k ní neřadím. 10 není špatná, 11 je o poznání lepší. Třeba po Starobrnu-12 mě nebolí tolik hlava jako po Budvaru nebo po Krušovicích. Nelze to srovnávat třeba s Plzní, ta je i cenově někde jinde.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2010 01:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Pivo Efes chutná výborně, mohu potvrdit. Však ho také učili vařit ty Turky naši sládci.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 01:33 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Hmmm, ale v tý recenzi psali něco jinýho. :-D
    gtz avatar 29.4.2010 08:56 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Ta recenze je jak se koukám z dob, kdy možná to pivo nebylo takové jaké je dnes. Já jsem ho pil cca před 2 roky a bylo celkem normální.

    Teď se koukám ta recenze je z roku 2002, snad na tom serveru jsou i mladší recenze.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 28.4.2010 21:38 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Bohužel není to tak jak to tam bývalo před nějakou dobou. Nyní je tam pouze betonová džungle. Velmi mi to připomíná hotely v Rumunsku za totáče (kempy i hotely byly oplocené,aby se místní lidé nedostali k dovolenkářům). Výlety mimo rezervaci ale vynechávám, v hotelích je zábavy dost. proboha proč? vždyť je tam kolem a kolem spousta nádherných památek, které nejsou skoro nikde vidět. Proč se jen povalovat na lehátku a čumět někam do blba. A cenově je Turecko méně drahé než třeba Chorvatsko v plné sezóně.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    28.4.2010 22:22 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Jezdím do velkých hotelových kompelexů, a rezervaci neopouštím z toho důvodu, že tam jezdím sama. Řídit se tam bojím, a organizované zájezdy jsem přežila jednou - Pammukkale, a byla to taková hrůza, že už nikdy více. Ty hotely jsou skvělý na to opravdu vypnout, nemuset nic řešit, byla jsem tam jednou 14 dní, a mám pocit, že jsem si nikdy zatím tak neodpočinula jako tam. Dostatečně spát, žádný spěch, žádný telefony, žádný internet, jen bazény (asi 7), aquapark, moře, výborný jídlo. Bezpečno, neztratila se mi ani sponka do vlasů, Turci milí ale ne dotěrný.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 22:37 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Madam, s váma na dovolený bych chcíp nudou ještě dřív, než na nedostatek kvalitního českýho pivního moku! :-D













    ...leda že by jsme furt píchali :-D


    28.4.2010 22:51 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    nevšimla jsem si, že bych zrovna Vás na tu dovolenou tahala. Každýmu co mu vyhovuje, taky nebudu s Janem chodit ty tisíce kilometrů po zeměkouli, stejně tak ho nenutím jezdit na tobogánu v aquaparku.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    gtz avatar 28.4.2010 23:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Turci jsou celkem dobří řidiči, na to jak jezdí a v jakém stavu jsou vozovky. Bohužel vymizely ty malé motely a hotely, kde bývalo útulno a nahradila to betonová džungle. Pamatuji si někde u Silifke a u Adany malý hotel, který měl vše co měl mít tedy bazén,klimu apod. a když jsem se po lety díval jak se to tam celé změnilo tak místo malého hotýlku s nádhernou pláží je jen betonový komlex s čímsi.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 01:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    nevšimla jsem si, že bych zrovna Vás na tu dovolenou tahala.
    ...ále, já vás chtěl vytáhnout na tejden na bahňák, na ryby a lahváče ;-)
    taky nebudu s Janem chodit ty tisíce kilometrů po zeměkouli,
    Předpokládám, že pan Jílek mezi kontynenty plave... :-D
    29.4.2010 16:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Předpokládám, že pan Jílek mezi kontynenty plave... :-D
    Skutečnost předčí tvůj předpoklad... p. Jílek chodí i mezi kontinenty ;-)
    Moment, ale nenarušuje tím území cizích států? Pokud vím, tak volný pohyb je možný pouze po Schengenu.

    Jinak pan Jílek samozřejmě abclinux.cz koupil a po dohodě s Leošem se stal novým majitelem abclinuxu.cz. Psát o Linuxu je tu nadále zakázáno, a pouze zprávičky ještě dobíhají.

    Namísto poradny, která bude smazána, se objeví nový poradna zvaná „Sally radí“. A namísto galerie desktopů (rovněž bez náhrady bude aktuální obsah smazán) pak přijdou fotografie pana Jílka, kterou si budete moci v bohatém výběru dát jako pozadí na desktop.

    Jinak IP adresa, ze které přijde nějaký linuxový, nebo databázový příspěvek bude na měsíc zabanována. Pan Jílek se nenechá opít rohlíkem a banuje i IPv6 adresy.
    =^..^= AmigaPower® avatar 29.4.2010 16:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Moment, ale nenarušuje tím území cizích států? Pokud vím, tak volný pohyb je možný pouze po Schengenu.
    Já bych řek, že si spíš normálně někde v přístavu vyřídí pasovou kontrolu a teprv pak hup do vody... :-D
    29.4.2010 19:52 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Pokud vím, tak praxe je opačná. Ze státu můžete odejít bez povolení (vynechme totalitní systémy), ale při příchodu se musíte do určité doby ohlásit na nejbližší celnici.
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2010 16:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Moment, ale nenarušuje tím území cizích států? Pokud vím, tak volný pohyb je možný pouze po Schengenu.
    Pokud se pohybujete v mezinárodních vodách, nejde o narušení území cizích států. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    belisarivs avatar 29.4.2010 18:05 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Akorat ze aby mohl prejit mezi kontinenty, musi jednou vkrocit i do nemezinarodnich vod.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Fluttershy, yay! avatar 29.4.2010 18:13 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Jak je to s nemezinárodními vodami okolo Antarktidy?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Platí jednoduché pravidlo. Pokud je tam ropa, patří to USA. Pokud ne, tak na to stejně všechny státy kašlou a je to jedno.

    Výše uvedené samozřejmě neplatí jen pro Antarktidu, ale také třeba pro asijské státy.
    Darth Phantom avatar 29.4.2010 20:21 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Jak je to s nemezinárodními vodami okolo Antarktidy?
    No to je přece jasný, Россия — священная наша держава :-D )))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2010 01:38 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    V Turecku je krásně, měl jsem příležitost v Istanbulu se zúčastnit jedné velké svatby jako VIP host :-) a u moře je taky hezky - to nevynechám antické památky. A ta jejich rakije se taky dobře pije ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 19:11 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    jste vyšší než jsem myslel... :/
    Jendа avatar 28.4.2010 12:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    To jsem jednou zkoušel u Rossmanna (akorát ne s fotkou Jílka) a oni mi ty okraje automaticky uřezali :-(. Musí tam být nějaký vzorek (stačí JPEG artefakty), jinak to automat vyhodnotí jako zbytečné a uřízne to.
    Grunt avatar 1.5.2010 11:45 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Musí tam být nějaký vzorek (stačí JPEG artefakty)
    Můžu o ukázku nějakých JPEG artefaktů jako vzorek požádat?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Jendа avatar 1.5.2010 12:21 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Už to nemám, ale prostě šlo o to, že jsem kolem fotky udělal černý okraj a oni detekují, jestli je na okrajích jednolitá barva, a když jo, tak ji uříznou. A tam, kde byl v těch okrajích JPEG bordel od hrany fotky, tam to neuřízli.
    Grunt avatar 1.5.2010 12:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Aha.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 28.4.2010 12:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    potřebovala jsem nějakou pěknou do rámečku o velikosti 29x39 cm, a ve fotolabu takový formát nemají
    No vidíte, já jsem včera pekla bábovku a úplně se mi zdrcla. Zatracaný komunisti a Paroubek! :-D ))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2010 13:13 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Šmarjá Fantome, vy jste ženská? :-D :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 28.4.2010 13:32 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Ee, já jsem eso Rimmer :-))))))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    belisarivs avatar 28.4.2010 15:49 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    To nemuzes. Protoze ten je s Listerem kamarad a to ty s JiKem nejsi. ;-)
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.4.2010 16:48 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Já jsem Eso Rimmer! Jo, ono jich je vlastně víc, to je ok.

    Abych také něco v novém stylu tohoto portálu: Tak jsem si včera koupil nový sáčko. A ta holka prodavačka, ta ti měla dudy! A kam jedeš na dovču Fantome? Nějaký moře?
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 19:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Somálský...
    Darth Phantom avatar 29.4.2010 11:58 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Somálský ne, ale obyčejný Jadranský... :-O
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Grunt avatar 1.5.2010 11:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno

    Mě zas v potrefení mysli napadlo:

    GIMP pico!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Darth Phantom avatar 28.4.2010 13:07 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    já jsem chovanec Daga
    Čoveče, já asi taky. Dag je třída a strašně rád čtu jeho komentáře. Jílkovy eposy na pokračování o tom, jak soudruh Jílek pobýval v Kanadě, to nečtu. Až ale napíše o tom, jak letěl na Měsíc, tak to už si určitě přečtu. Musí to mít ale apoň čtyři díly! :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    28.4.2010 16:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: nasráno
    Šmarjááá, díky, ale to si snad ani nezasloužim. To abych ty svý kydy po sobě alespoň přečetl a trochu učesal do čitelna, když to někdo čte.
    Chytrex avatar 29.4.2010 01:51 Chytrex | skóre: 30 | Bohumín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    beeejku tě tak rád čtu:D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS .:. define QUESTION ((bb) || !(bb)) .:. Odmítám vaši realitu a nahrazuji ji svou vlastní..
    kotyz avatar 27.4.2010 23:03 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    ja uz nectu nic, akorat tady amigapowerovo blogy a na rootu serial o historickejch pocitacich.
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    27.4.2010 23:04 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    http://bazi.cz/ - blog jednoho teplouše s přezdívkou BAZI - nikoli BUZI. :))))
    kotyz avatar 27.4.2010 23:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    a co z toho budem mit?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.4.2010 07:52 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    A jak to mám vědět? Chtěl nějaká doporučení, tak je dostal. Co z toho bude kdo mít, to mě nezajímá.
    kotyz avatar 28.4.2010 11:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    a to si nemoh doporucit neco jinyho?
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.4.2010 13:23 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Moh.
    kotyz avatar 28.4.2010 13:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    a proc si to teda neudelal? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.4.2010 13:53 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Protože na to seru. ;)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 07:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Ty? Minimálně orgasmus! :-D
    kotyz avatar 28.4.2010 11:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    pisu si poznamku: 1. az prijede amigapower na camp ku, hned dostane 30 ran bicem za odmenu. 2. vypucit si nekde velkej bic :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 12:48 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    ...amigapower má velkej bič :-D
    kotyz avatar 28.4.2010 13:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    nemyslel sem tenhle bic, ale tyhle bice ... ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Darth Phantom avatar 28.4.2010 13:31 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    To jsou príma biče. Tak já tam na ten camp taky přijedu a budu tě učit pomocí této pomůcky psaní velkých písmen a diakritiky. Začneme slabikářem a uvidíš, že výsledky se určitě rychle dostaví! :-D))))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    kotyz avatar 28.4.2010 14:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Mě to učit nemusíš, já to přece umim. jen to nedelam protoze me to zdrzuje a sem na to linej ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 28.4.2010 14:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    a to ze me uz nikdo nevybicuje ... :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2010 15:23 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Jo, to je užitečná znalost. Protože SMS od pláže, vypadá jinak, když se napíše
    vzduch je citit morem
    než vzduch je cítit mořem :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kotyz avatar 28.4.2010 18:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    tak zrovna u ty sms by to muselo bejt bez, protoze tam hacky nejdou vubec a carky jen nad A, E a I a to jeste nektery obracene ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Václav 28.4.2010 15:53 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Stačily by ti důtky?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    kotyz avatar 28.4.2010 18:26 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    kdyztak mu nasleham UTP kabelem :-D
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 27.4.2010 23:46 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    To je normální, já taky většinu článků v RSS čtečce označím jako přečtené, aniž bych je četl…
    28.4.2010 06:46 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    :) Ja uz tu koukam jen na fotky desktopu a obcas na blogy...

    Ze zahranicnich ctu linux.softpedia.com a howtoforge.org ...
    Heron avatar 28.4.2010 07:46 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Kvalita blogů: blog je prostě od toho, aby si tam každý napsal co chtěl. Ne, že by se mi to vždy líbilo, ale ten člověk musí být registrovaný (což přece jen nějaký malý filtr je). Technických blogů moc není, ale co také pořád psát, že?

    Co mě vadí daleko víc je chování přispěvatelů v diskusích. Není to teď před volbami, je to dlouhodobý nárůst neslušných, urážlivých příspěvků zejména od neregistrovaných anonymů.

    xxx avatar 28.4.2010 10:20 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    blog je prostě od toho, aby si tam každý napsal co chtěl.
    Což je důvod proč někteří radši ten blog napíšou jinde nebo vůbec.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Saljack avatar 28.4.2010 17:55 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Já se teď chystám psát blogy o OpenWRT, takže snad nějaký technický přibudou ;-).
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    28.4.2010 07:51 Robotics
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Pokud vím, tak zajímavé články týkající se Linuxu, jsou označené malým tučňákem. Na ostatní nemusíš klikat.
    28.4.2010 07:58 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Jilek to tu v poslednej dobe tapetuje fakt hrozne
    28.4.2010 08:41 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Chce to jen dvě věci:

    1, Naučit se používat blokování. (Blogy blokovaných se odfiltrují)

    2, Dostatek sebedisciplíny a odolat pokušení rozbalit blokovaný příspěvek v diskuzi

    Pak toho pravděpodobně ke čtení moc nezůstane. Proto také navštěvuji koncentrátor zpráv http://www.pravednes.cz. I když i tam je to většinou nuda, nuda, šeď, šeď. Ostatně jako v celém našem bohem zapomenutém českém rybníčku. Chvála za to!
    Jendа avatar 28.4.2010 12:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    1, Naučit se používat blokování. (Blogy blokovaných se odfiltrují)
    Nebo si implementovat filtrování do RSS čtečky (nebo jí předřadit filtrující proxy). Ani jedno se mi nechce dělat, takže holt ten jeden zápisek denně označím ručně.
    28.4.2010 08:45 -=eM=- | skóre: 11 | blog: Merljin | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    To je sice pravda, ale pokud tě tak moc štve, mělo by být snadné řešení.

    1. Vytvoř si účet tu a přihlaš se k němu

    2. Pana Jílka a jiné pány dámy kteří tě štvou si zablokuj

    Poté by tě příspěvky a články blokovaných uživatelů neměli dále obtěžovat. Já osobně tuto funkcionalitu nepoužívám, protože jsem zatím nenarazil na nikoho koho bych nemohl prostě ignorovat, blokovat nebylo třeba. Tak možná to funguje trochu jinak, ale někde to určitě bude vysvětlený, nebo to prostě vyzkoušej.

    Zrovna Jílkovy blogy mi přijdou zábavné a poučné. Dobrý čtení v práci u kafe, když si chci trochu odfrknout od řešení technických problémů.
    It is wiser to find out than to suppose. -- Mark Twain
    28.4.2010 08:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Jě několik novinářů, které nemusím. Protože je nemusím, a ani mě nikdo nezkouší z toho zda jsem je četl či nikoliv, nečtu je. Ani já nejsem povinná četba. Fakt ne.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 09:01 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    jak pro koho ;-)
    28.4.2010 09:39 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Pro nikoho, ani pro modrooké brunetky a ani pro další jim podobné. I když na některé je moc hezký pohled. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    28.4.2010 13:17 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    a aky to ma zmysel tapetovat to tu niekolko rokov starymi clankami, ktore uz boli publikovane inde?
    kotyz avatar 28.4.2010 13:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    protoze tady je jeste nikdo necet? ;-)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    28.4.2010 09:32 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Pana Jilka jsem si uz od jeho pocatku pusobeni dal do blokovanych, protoze pro me byla jeho temata nezajimava a bylo jich moc. Od te doby jsem ani nevedel, jestli tu jeste funguje nebo ne. Az ted v posledni dobe jsem nekde narazil na nejaky blog, ze ktereho vidim, ze se tu jeste pohybuje.

    Tento tyden jsem treba zablokoval i amigupowera, protoze si jeho blogy nechci poustet do hlavy. A mam pokoj, protoze se mi opet nezobrazuji.

    No, je pravda, ze po par blokacich ma clovek pocit, ze se tu temer nic nedeje.
    28.4.2010 11:19 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    No, je pravda, ze po par blokacich ma clovek pocit, ze se tu temer nic nedeje.
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    Fluttershy, yay! avatar 28.4.2010 09:42 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Je tu výběr blogů. Bohužel spousta dobrých blogů je na vlastních doménách, takže o nich nikdo neví. Chtělo by to agregátor.

    Jinak Root, ani Linuxsoft nečtu, tady to vždycky jen tak proletím. Není čas!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    28.4.2010 10:03 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    so slovesnkymi blogmi je to podobne, skusali sme si spravit agregator ale aj tak sa vela ludi nepridalo. nevadi, aspon mam par znamych pod jednym rss :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 10:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    co to je ten masturbátor?
    28.4.2010 10:42 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    28.4.2010 10:47 rita-gabriela | blog: reklamace
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    tohle je opravdu dobrý Volič ČSSD, bohužel to není vtip Tak si říkám, proč tady není čet? Vždyť ty komentáře už k tomu nemají daleko
    Jsem tu vlastně omylem, ale jsem tu ráda.
    28.4.2010 11:03 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    pretoze mame poruchu osobnosti a real-time četom cez http opovrhujeme?
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2010 11:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    jj, tohle je opravdu dost husté :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    default avatar 28.4.2010 11:30 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Otázky zní: co čtete? Existuje v bohémii někdo, kdo dokáže psát čtivě o zajímavých věcech - (axiom) ano, weboviny a mobilní telefonky nejsou zajímavá věc (konec axiomu) - ideálně tak, abych text nemusel překládat z "češtiny" do češtiny a mohl se věnovat jen a pouze smyslu textu?
    Když to je problém. Já třeba české články o tématech, které mě zajímají, číst nemůžu. Za prvé jim nerozumím, protože neznám českou terminologii. Za druhé mi už nemají co nabídnout, jsem náročnější.

    Sám jsem uvažoval, že bych napsal článek o SQL, ale vzdal jsem to. Česky by byl snad jen úvod. Psát spoušť namísto trigger? Hnus. Je to česky, ale nikdo tomu nerozumí. Nebo můj favorit: úložná procedura. To se do tý procedury jako něco ukládá, či co? Když už tak uložená procedura, což zní ještě hůř. Češtinu jsem v IT odepsal. :-)

    Takže ti snad můžu doporučit jen zahraniční literaturu. Inspirovat se můžeš třeba na Safari Books Online.
    Heron avatar 28.4.2010 11:41 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    To je také zajímavá věc k diskusi. Já třeba takhle nemůžu poslouchat javáky (někdo zde doporučoval CZPodcast). To je samá eksepšna, deplojnout, býna, kložura a další hrůzy. Přitom tyto věci (většina z nich) mají jednoznačné české pojmenování. Podle mého názoru není problém používat češtinu i na ty spouště a úložné procedury. Nakonec i v sítích není problém používat výrazy typu přepínače a směrovače. Pokud má posluchač inteligenci na pochopení funkce těchto prvků, tak mu nebude dělat problém názvosloví.
    28.4.2010 11:47 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Český termín pro Java Bean by mě zajímal - kávové zrnko je sice roztomilé, ale asi by mě tím všichni umlátili ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Heron avatar 28.4.2010 11:55 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    (většina z nich)
    28.4.2010 12:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Já netvrdil, že existuje, ale že by mě zajímal ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2010 12:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    To mi připomnělo, jak v RH 6.2 bylo přeloženo cookie jako "koláček" :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 28.4.2010 13:15 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Koláček je roztomilé slůvko. A generál Failure (překlad General failure) je taky píma :)))
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    29.4.2010 01:59 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Zavolejte generála Attorneyho...
    Quando omni flunkus moritati
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2010 14:25 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Ano, to je takový překladatelský oříšek .. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    30.4.2010 12:16 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Javabean [javabín], třeba se s tím „í“ jednou bude i psát. Dá se to česky psát i vyslovovat, nevidím v tom problém. Český termín klidně může být počeštěný cizí termín – ale opravdu počeštěný, tj. dá se skloňovat či časovat, psaná a vyslovovaná podoba si nějak odpovídají…
    default avatar 28.4.2010 12:12 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Ale jó. Vždyť neříkám, že to nejde. Jen říkám, že já ty termíny neznám; a tudíž je pro mě čtení náročnější. A psaní jakbysmet.

    Kdysi tu vyšel blog s názvem Jednotkové testy času. Až po druhém přečtení jsem zjistil, že autor píše o Unit Tests a testuje jeho kód, zda si poradí se změnou data a času. Žádný testování času zda ještě pořád jde po vteřinách dopředu a tak, jak jsem původně z názvu pochopil. :-) Jsem čekal fyzikální teorii a vono testy a ještě ke všemu snad zašifrovaný v Perlu či v čem. :-)
    29.4.2010 08:49 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno

    Na ten článek si vzpomínám, měl jsem s ním stejný problém :-D

    České překlady jsou hnus.

    Sám se přiznám, že v češtině mnoha článkům nerozumím, zvláště, pokud si autor hraje na národní obrození. Bohužel to už není jen v IT.

    Snaha neustále vymýšlet nová a nová inovativní slova je fajn, jen jaksi čtenář pak není v obraze.

    Osobně nechávám termíny v angličtině. Ostatně, když budete psát o SQL, tak nebudete psát „vyber * z tabulka kde a = 3". Nikomu to nevadí, protože termíny jsou jen temíny.
    default avatar 28.4.2010 15:30 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Když jsem dělal pro jednu banku, tak jsem pár měsíců seděl v kanclu s managementem. To bylo samý: "Já mám fílink...", status mýtynk, stýrink, status komitý, progres a já nevím co všechno. :-D
    Dalibor Smolík avatar 28.4.2010 15:49 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    A to nemluvím o brainstormingu a teambuildingu :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    28.4.2010 18:26 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    mezi kterými nesmí chybět cofee break ...
    28.4.2010 18:27 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    ale musí se to nejdřív dobře vykomunikovat a zprocesovat
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2010 01:32 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Včas vygooglit a potom killnout.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Darth Phantom avatar 29.4.2010 11:55 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    No ono je to s těmi překlady věru problematické. Třeba ty "cookies". On má ten překladatel několik možností a žádná z nich není ideální.
    1. Přeložit výraz jako "sušenky". To zní komicky, ale už jsem se s tím docela i setkal.
    2. Přeložit to jako "koláček". To zní taky divně a srandovně.
    3. Nechat ten výraz v původním znění, což ale pak činí dojem nepřeloženosti a polovičaté práce
    Já si nemyslím, že české překlady jsou hnus. Stojí za tím práce mnoha lidí, a není to zdaleka tak jednoduché, jak by se mohlo zdát. Ono to není jen záležitost překládání řetězců třeba v pootle či kbabelu, pak musí i člověk výsledek zkontrolovat podle kontextu, aby ty jednotlivě přeložené řetězce dávaly smysl jako celek. Pan Ponkrác se tady zmiňuje o datábázových výrazech. Tady něco překládat asi už opravdu nemá smysl, to je už trochu specifická oblast a krajní případ. Já mám na mysli třeba úplně obyčejné programy pro denní použití. Tady překlady smysl mají a nazvat to hnusem je poněkud přehnané.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Dalibor Smolík avatar 29.4.2010 14:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Naprostý souhlas. Už v 19. století se neujal výraz "prstoklapkobřink", "nosoplena" nebo "citoň" :-) a byly ponechány počeštělé názvy původní .. V IT oboru je překlad velmi diskutabilní a u databázových výrazů není vůbec co řešit. Ono stačí, když v takovém Excelu se používá výraz suma() místo sum(), i to nadělá někdy zmatek, když si to člověk nevypne.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    A proč si překladatelé neudělají jednotnou terminologie IT výrazů? Byl by tak veliký problém založit někde web, blog, či cokoli a shodnout se na jednotné české terminologii?

    Někdy mám pocit, že překladatelé jsou jako Linux – tisíce variant a distribucí. Unavený čtenář pak dá raději přednost originálu, neb ho pochopí rychleji.

    Nic proti, vážím si práce překladatelů. Nicméně právě jejich práce mně velmi popohnala ve snaze číst angličtinu.

    Programy pokud možno nechávám v anglické verzi, protože vím o co jde na rozdíl od české veze. Prostě stejná akce je ve stovce programů pojmenovaná anglicky stejně, zato v českých je to velká přehlídka fantazie jak se stená věc dá nazvat.

    Pomíjím věci jako když se mně GIMP neustále ptá: Chcete opravdu smazat obrázek a na výběr mi dá dvě tlačítko: Storno a Storno. Takové excesy ale bohužel nejsou neobvyklé.

    Prostě pokud se nesjednotí terminologie, pak díky za originál. A je škoda právě práce těch překladatelů.
    Fluttershy, yay! avatar 29.4.2010 15:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    A proč si překladatelé neudělají jednotnou terminologie IT výrazů?

    l10n.cz

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    30.4.2010 00:03 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Příloha:
    A proč si překladatelé neudělají jednotnou terminologie IT výrazů? Byl by tak veliký problém založit někde web, blog, či cokoli a shodnout se na jednotné české terminologii?
    založit web či cokoli není problém, viz Davidova odpověď

    shodnout se? - hmmm ... co myslíte?

    když jsem se nedávno po asi dvoudenní diskusi dozvěděl od zastánců opačného názoru než je můj a Davidův, že tam pro "naši" variantu nepadl ještě ani jeden argument, myslel jsem, že to se mnou snad šlehne ... tak kurnik o čem jsme tam těch X mailů psali, to jsme se podle nich celou dobu bavili o počasí?

    a speciálně mi leží v žaludku Milan Keršláger, při vší úctě co pro lokalizaci před deseti lety udělal, tak dělat z nás malé děti, poučovat nás, že konzole není textový terminál, a pak s klidem použít označení textový terminál pro to, o čem prohlásil, že to textový terminál není, tak jako kde to jsme ... :-/
    konzole jako textový terminál je mi sympatická a podle mně i vystihující

    co jsme na tom webu považoval jako nešťastné je podobnost překladů delete a cancel. Často jsou tato tlačítka vedle sebe. Kdyby se delete třeba přeložilo Odstranit a cancel jako Storno, nebo Zpět, tak to pak nevypadá morbidně jako ve většině dialogů.

    Ale to jsou jen mé názory. Nejsem překladatel. Podle mně takových 20–30% slov v tom slovníku na té straně nevystihuje vůbec funkci.
    Třeba ty "cookies". On má ten překladatel několik možností a žádná z nich není ideální.

    Cookies je terminus technicus. Nechat ho tak. Podívejte se dnes do novin. Všude v českých novinách i na odborných webech je to vždy cookies.

    Právě snaha počešťovat zažité technické temíny je největším viníkem naprosté nesrozumitelnosti takto přeložených textů. Bez toho by se to dalo pochopit.

    Čech není v technických termínech zvyklý na básnické výrazy jako angličtina v takové míře jako angličtina dává. Tak bych je do češtiny necpal. Ještě jsem třeba neviděl do češtiny doslovně přeložený třeba daisy chain.

    Stejně tak jako běžný člověk chápe, že existuje skener a firewall. „Pořídil bych si nějaký program na ohnivou zeď. CO mi můžete nabídnout?“

    „A ještě bych si koupil program Microsoft Slovo a také tu knihu o dělání prezentací ve výkonném bodu.“

    „Rád bych zkusil od Sunu otevřenou kancelář, prý už nemusím platit microsoftí kancelář.“

    „A jdu si koupit UTP kabel na éterickou síť.“

    Kdybyste náhodou něčemu nerozuměli, tak je to ukázka práce překladatele, co nechtěl nechal polovičatou práci. A pádný důvod, proč angličtina. Bohužel to není daleko od ideálu českých překladatelů. Snaha počešťovat úplně všechno. A už mlčím. Jen jsem řekl subjektivní pocit, proč angličtina je čitelnější v programech pro mně.
    Václav 30.4.2010 06:49 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    NKP kabel, když už jsi v tom počešťování :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    30.4.2010 09:43 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Právě snaha počešťovat zažité technické temíny je největším viníkem naprosté nesrozumitelnosti takto přeložených textů. Bez toho by se to dalo pochopit.
    "Ten to snad musel napsat v Poznámkovém bloku a nakreslit v Malování!"

    A i když je zvykem názvy programů nepřekládat, tak jedním z důvodů, proč Malinkaté měkké zboží* slovo* zní divně je, že je to špatný překlad.

    *Microsoft
    Stejně tak jako běžný člověk chápe, že existuje skener a firewall. „Pořídil bych si nějaký program na ohnivou zeď. CO mi můžete nabídnout?“
    Ohnivá zeď je především špatný překlad. Když už, tak je to protipožární zeď (dalo by se říct požární zeď, stejně jako existuje slovo požárník, ale tento výraz se nepoužívá).

    Pořád to sice není dobrý překlad IT termínu firewall do češtiny, protože jak už jste řekl, odborná čeština má skutečně odlišná pravidla a zvyky.

    V případě slov, které prostě český ekvivalent nemají, je asi nejlepší ho prostě postupně převzít do češtiny. Nicméně nesouhlasím s tím, že bychom se neměli snažit o hledání české odborné terminologie tam, kde to jde a dává smysl.
    Kdybyste náhodou něčemu nerozuměli, tak je to ukázka práce překladatele, co nechtěl nechal polovičatou práci.
    Při vší úctě - toto je to pouze ukázka vaší snahy parodovat práci takového překladatele. Ve skutečnosti překlad odborného termínu probíhá tak, že překladatel hledá český výraz, který by co nejlépe odpovídal významu originálu. Router - směrovač, driver - ovladač, kernel - jádro, compiler - překladač, ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.

    Při vší úctě - toto je to pouze ukázka vaší snahy parodovat práci takového překladatele. Ve skutečnosti překlad odborného termínu probíhá tak, že překladatel hledá český výraz, který by co nejlépe odpovídal významu originálu. Router - směrovač, driver - ovladač, kernel - jádro, compiler - překladač, ...

    Bohužel ta parodie není daleko od reality. To je celé co jsem chtěl ukázat.

    Zrovna mně třeba děsí, že překladatelé open source se nejsou schopní domluvit, když třeba ví, že velmi častý dialog „Chcete smazat to a to?“ a následně potvrzovací dialog s tlačítky „Vymazat“ a „Zrušit“ je opravdu. Přitom se takové dialogy vyskytují chronicky často. Opravdu by nešlo tohle upravit?

    V minulosti jsem byl také svědkem rozsáhlých pokusů přeložit handle jako rukojeť, menu jako jídelníček, cursor jako běžec.

    3.5.2010 09:39 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Zrovna mně třeba děsí, že překladatelé open source se nejsou schopní domluvit, když třeba ví, že velmi častý dialog „Chcete smazat to a to?“ a následně potvrzovací dialog s tlačítky „Vymazat“ a „Zrušit“ je opravdu. Přitom se takové dialogy vyskytují chronicky často. Opravdu by nešlo tohle upravit?
    Není tohle případ, kdy se spojí dva různé překlady? Dialogy (alespoň ty v Gtk) totiž mívají překlady tlačítek zabudovány, takže se může stát, že při spojení vyjde patvar. Nicméně zrovna v případě opensource to není tak složité opravit, nebo alespoň nahlásit.
    V minulosti jsem byl také svědkem rozsáhlých pokusů přeložit handle jako rukojeť, menu jako jídelníček, cursor jako běžec.
    Nejlepší na té celé věci je, že se špatné překlady prostě neuchytí, takže si s nimi není třeba lámat hlavu :-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    28.4.2010 18:56 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    případně gangbang...
    Cubic avatar 28.4.2010 15:50 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    28.4.2010 15:54 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Já myslím, že je hlavně třeba všechno dobře vyskeďůlovat, a mít dobrej fejs na lidi :-) Tak tohle je zase celkem oblíbený u nás.
    frEon avatar 28.4.2010 16:03 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    bych je musel uskrtit, tyhle zmrdivyrazy fakt nemusim
    Talking about music is like dancing to architecture.
    28.4.2010 17:36 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    bullshit bingo!
    Takže odborné výrazy se překládají do češtiny a české do angličtiny.

    Ale u nás už se také provádí edukace, a profesoři provádějí learning a zápis na začátku ročníku už nená zápis, ale tutoriál. Když chtějí vědět, jak jsme spokojeni s profesory, není to hodnocení, ale evaluace.

    A studijní materiály už je lehčí číst v angličtině, neb v češtině je stejně půlka slov anglických.
    Fluttershy, yay! avatar 28.4.2010 16:25 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Když chtějí vědět, jak jsme spokojeni s profesory, není to hodnocení, ale evaluace.

    Na latině je špatného co?! Historicky vyšší vrstvy u nás hovořily německy, v Anglii francouzsky; vzdělanci užívali latinu či řečtinu, ve východní Asii pro změnu čínštinu. No a?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Evaluace je mimochodem z francouzštiny.

    Na žádném jazyce není nic špatného. Jen mám pocit, že příjemce by tomu aspoň rámcově mohl rozumět i bez znalosti 6 jazyků.

    Mimochodem, napsal jsem už do příspěvku k vědě, a k tomu, jak vědci brečí, že jsou jim sbírány peníze. To je mimo jiné také důsledek toho, že neexistuje příliš příjemců, co mají čas luštit šifry mimo vědeckou obec. Takže mnoho let široká obec lidí získávala dojem, že vědci dělají kulové. (Samozřejmě, nejsem naivní, a vím, že tunelovat bude vláda vždy, ale je to hezký doklad, jak také může kdokoli dopadnout, když se nebude snažit o porozumění čtenářem.)

    Jinak mě je zcela fuk, jakým jazykem se bude mluvit – já se klidně ten JEDEN jazyk naučím. Je mi fuk, jestli to bude svahilština, maďarština, finština, řečtina, latina, čínština, je mi to zcela fuk. Ale stav, kdy jsou pro mně anglické vědecké materiály srozumitelnější, než české, ačkoli moje znalost angličtiny je ubohá, něco o českých autorech podstatného říká.
    28.4.2010 17:46 FAtbluNT
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Pravda, je to o zarazeni se do vrstvy, odliseni se, tak jako si driv davali pralidi na krk ruzne kaminky. Ostatne, tahle vyrazova difuse patri vlastne k naprosto naturálnímu lingvistickému progresu ;-) nevadi mi to. Akorat mi obcas neco skripe, napriklad na hdmag sem zahlidl pouzivat nejakym autorem hojne sluvko "narace" (od anglickeho narration) to mi znelo trochu (dost) kostrbate
    28.4.2010 12:40 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    zdravim,

    >>Linuxsoft je kapitola sama pro sebe

    vcelku nechapu, co chcete rici ? Muzete se nejak vice vyjadrit ?

    Neni vam vubec rozumet, co jste chtel sdelit.

    Debilni otazku "Co proto udelate ?" si radeji necham od cesty.

    Osobne jsem s Linuxsoftem konecne posledni dobou spokojenej a vice me to bavi. Par lidi pise a do budoucna je "potvrzen[naslibovan] vcelku zajimavy obsah.

    Vcelku by bylo dobry si uvedomit, ze plkanim zde v blogyskach a diskusich a na FB (a podobnych) se nic nezmeni. A zkusenosti posledni doby me presvedcuji, ze vetsina takovych diskuteru/blogeru je doslova k nicemu. Akorat otravuji ostatni, co chteji neco delat. A ani nedovedou tito lide napsat, co presne chteji a jak toho dosahnout.

    Hehehe, kecy, reci, dohady. Jak u piva nekde v hospode.....

    gf
    28.4.2010 13:00 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    jdi pryč
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    28.4.2010 13:24 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    jo, klidne. Nezapomente pouzit tlacitko Blokovat. Je to jednodussi nez se umet vyjadrit, stat si za svym nazorem a umet komunikovat s lidmi.

    gf
    28.4.2010 13:39 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    já bych si zase přál, abys byl schopen chápat psaný text, když už píšeš velmi, ehm, nestandardně.
    vcelku nechapu, co chcete rici ? Muzete se nejak vice vyjadrit ?
    chápeš vůbec při svém vzdělání, že mluvím o blogískách? Že si oficiální články dokonce pochvaluju.
    Pozvánka na LPT 19
    Pozvánka na 79. Linuxový pátek
    Pozvánka na 78. Linuxový pátek
    Hledá se restaurace pro Linuxový pátek
    Zvýšení cen honorářů za články
    Pozvánka na 77. Linuxový pátek
    atd. Tomu říkám pestrost.
    zbytek komentáře
    Hele, ty jasný názore a komunikátore, Triko s nápisem "Čo si spravil pre slovenský hip-hop?" si tahej jinde. Nebo ukaž "výsledky". Dík.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    28.4.2010 14:21 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Slava, uz je Vam vice rozumet.

    Co se tyce blogu, tak to se u me neosvedcilo. Proto nemam verejne pristupne zadavani do blogu. Mozna je to nad sily hodne lidi psat "o necem" technickem.

    Blogy na linuxsoftu padly na tom, ze lidi uz dneska neumi psat k tematu. Takovych lidi je uz dneska hodne malo. Vsechny ostatni duvody o svobode a uzivatelskem rozhrani a o "zle goldenfishi" jsou uz jenom "zvasty, typickeho ceskeho cloveka", ktery by chtel hrozne moc psat, ale v praxi nic moc nenapise.

    Proste nemam zajem, aby u me lidi psali uplne o vsem. Me zajimaji spise specialiste, co umi odborne jednu ci par veci dobre a umi to opublikovat.

    gf
    28.4.2010 20:40 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno [k tem blogum]
    Pridam tu nejakou myslenku z te druhe strany provozovatelu. Mam po delsi dobe nejaky osobni cas.

    Vim, ze Vy uzivatele si chcete neco precist. A radi si prectete i neco neoficialniho nez clanky. Par dobrych a i odbornych blogu tu ve state je. Pred casem me dost prekvapil pan Eischmann - http://my.opera.com/Sesivany/blog/.

    Co se tyce blogu, tak jsem se vcelku poucil z chyb. Vim, ze kdyz uz neco na linuxsoftu bude, tak to nebude blog. Ale jiny typ media.

    Dalsi problem je cas a penize. Je treba nejaky SW. potrebujete take mit nejaky obsah - clanky. Chce to, aby bylo videt, ze portal trochu zije.

    A uplne nejvetsi problem se jmenuje nejaka osobnost, ktera umi a bude psat. A tech je skutecne malo.

    Pocitejte take nejake naklady na spravu. Sehnat cloveka je tezke. Aby nedelal jen, to co se mu libi. Nebo, aby Vas neojebaval. Nebo, aby nemel predstavu, ze za 0-100% vlastnictvi linuxsoftu bude neco psat. Ano, da se hovorit o tom, ze se podelim o nejake "love" (penize), ale ty se musi nejak vygenerovat.

    Berte i v potaz to, ze nechci delat obsah(=nejaky blog ci jine medium) stylem, ze vydam blog/medium, kde se pise vsechno a pak odhodim 80% uzivatelu/prispevovatelu a reknu, ze "ted to delame kvalitneji". Tato cesta se mi nelibi. A pripada mi to vuci lidem dost blbe.

    Ded je mou nejvetsi starosti obsah, finance na provoz a zaplatit lepe sefredaktora (podzim) a vubec jej najit. Vcelku makacka.

    Nejvetsi problem ? Osobnost, co neco umi. Budu -li uprimny, tak v Cechach nedostatkove zbozi. dejte si sami otazku, kdo to muze byt? Jo, z ceho mam radost, je ze jsem potkal/mluvil/psal za posledni mesice s hodne zajimavymi a chytrymi lidmi.

    Tak at jste nejenom Vy v obraze.

    gf

    28.4.2010 21:08 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno [k tem blogum]
    ale o tom přesně mluvím. Já jen chtěl aby mi tu lidi ukázali prstem na něco, co čtou. Toť vše.

    Ostatní je jenom vomáčka.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    28.4.2010 21:28 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno [k tem blogum]
    ok, v tomto se shodnem. Kdyz jsme u toho cteni, tak ctu news-y. Mam vetsinu veci hned a bez zkresleni medii. Mozna, ze to je co hledate. Rekl bych, ze ciste informace. Sezente si newsoveho klienta a ceka Vas nekonecne cteni...... Pravda, blogy to uplne nejsou. Mozna je to vyssi meta.

    goldenfish@goldenfish:~$ !slr

    slrn -h news.gmane.org

    Jinak je vcelku zajimave a asi budu ted premyslet cestou tramvaji 10 a 3, o tom ze par lidi je schopno definovat problem, ale jen nekteri jej jsou schopni resit a jen hrstka dotahnout k cili. Mozna, ze jen v Cechach je posledni dobou velky nepomer mezi temito skupinami. Toto neni v zadnem pripade kritika.

    jdu bydlet.

    gf

    28.4.2010 21:59 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno [k tem blogum]
    news jsou na stejné úrovni jako mailing listy. Teď jich sleduju asi 12 a není to to, co sháním - komplexnější delší text, subjektivně podaný, podávaný v delších intervalech.
    Jinak je vcelku zajimave a asi budu ted premyslet cestou tramvaji 10 a 3, o tom ze par lidi je schopno definovat problem, ale jen nekteri jej jsou schopni resit a jen hrstka dotahnout k cili. Mozna, ze jen v Cechach je posledni dobou velky nepomer mezi temito skupinami. Toto neni v zadnem pripade kritika.
    to jsou kecy na úrovni frází "typycky čecháčkovský", "jseš socka když..." navíc kdybych měl dotahovat všechno, co mi kdy proletí mozkem, tak se zblázním.

    vyzkoušej někdy problém vzít tak, aniž bys do něj promítal tyhlety podivný filozofie. Většina lidí ti nechce ublížit, jen je sebestředná a na obecné dobro (tedy na to, co je dobré pro tebe) prdí.

    Konec psedofilozofického okénka.
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    default avatar 28.4.2010 14:05 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Debilni otazku "Co proto udelate ?" si radeji necham od cesty.
    Ta otázka je opravdu debilní. Ty provozuješ server, chceš mít návštěvnost, tak ty lidi musíš něčím zaujmout. A je to docela jednoduchý.

    Vezmi si třeba příklad ze zdejších tučňáčků či statistiky nejdiskutovanějších blogů, zpráviček či článků. Zjistíš, co lidi zajímá: Tvůrčí monopoly, kopání do Windows a nenávist k uzavřenému software je jen začátek. Vydávej na tato témata články a budeš za vodou. Nebo můžeš třeba ve spolupráci s 004.cz vydávat na pokračování Tomešovo studie o adopci děcek homosexuálními bližními. :-D

    Ale fakt nevím, proč ti pomáhám. Jsem holt dobrák od kosti. :-D
    28.4.2010 14:10 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Vcelku zajimava odpoved - viz druhy odstavec. Akorat jsem si rekl nekdy v srpnu 2007, ze touto cestou nepujdu. Nebavilo by me to. Je to moc jednoduche. Ale dost mozna, ze bych mel vice penez nez ted.

    Co se tyce obsahu - nezavisi to jenom na me. Dost i na lidech, co pisi. Ale nejaka zpetna vazba typu "Chci si precist toto" by me zajimava. Mozna je to obcas take neresitelny problem to sepsat. Lide, co mi popisi seznam temat, co chteji cist, je jako safranu.

    gf
    vencour avatar 28.4.2010 14:49 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno

    Co chctějí lidi číst? Co se chtějí dozvědět? Možná vše, co je zajímavé, proto to nelze specifikovat?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    28.4.2010 15:07 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Pred 5 dny me naucil kolega kouzelnou dvojici slov "Konkretni pozadavky". Vetsinou, kdyz se uz ptam, tak vim, ze goldenfishova veta "nejak se to udela" neni uplne idealni reseni.
    default avatar 28.4.2010 15:24 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Přesně tak. Můj konkrétní případ tady: Seriál o mail serverech nečtu. To jde úplně mimo mě. Maily pro mě začínají a končí e-mailovým klientem. Ale třeba Ládíčkovo No-schema databáze jsem si s chutí přečetl, protože mě databáze zajímají. Nebo ten článek o PureData nebo jak se to jmenuje. Osobně nejsem cílovou skupinou, ale ten koncept je zajímavý.

    Naopak třeba můžu říct, že mě absolutně nezajímají webové technologie a mobily. :-)

    Obecně mě zajímá spousta věcí. Ale spíš mě zajímají pokročilejší témata a vyšší odborná úroveň. Takovýto Úvod do ... mi už nestačí. A to tady v Čechách chybí. Částečně je to i tím, že lidi, kteří ty znalosti mají, sdílejí tyto informace tam, kde se je sami naučili -- v zahraničí.

    Já sám jsem měl stránky v angličtině, než mi je strejda Google smazal. :-D
    28.4.2010 15:57 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    to co pisete take tak nejak citim a hledam snad 10 let. Puvodne jsem si myslel, ze internet bude umoznovat rychlejsi komunikaci mezi lidmi, kteri si chteji vymenovat informace v nejake oblasti na vyssi urovni nez je ten uvod...

    Proto take vlastne obcas ctu ty blogy i zde a obcas se necham strhnout k tomu kopnout do Jilka a podobnych, ale sam si musim priznat, ze je to ze zoufalstvi. Mnohem radeji bych vymnenoval zkusenosti v technicke oblasti.

    Neco mi rika, ze to ale neni na portalech mozne. Pan Kysilka se sice pta, co by lide radi cetli, ale je limitovan (myslim si , ze to tak vidi) samozrejme tou pocetnou skupinou lidi - zacatecniku, pro ktere musi zejmena prinaset zajimave clanky. Ze zarazil blogy se myslim neni tak spatne rozhodnuti, po tom co je videt zde.

    Jsem presvedcen, ze zdroje, po kterych vola i autor blogu nemohou byt na portalech, ktere se snazi vydelavat. Pote co jsem musel delat na webove zakazce jsem zjistil, ze udelat (naprogramovat) neco takoveho neni az tak hrozne a proto by zainteresovani lide myslim nebyli od zavedenych portalu zavisli.
    28.4.2010 16:14 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Nejsem limitovan a ani to tak nevidim. Nemuzete to nejspise videt a ani mozna vedet, ale jdu jinym smerem.

    Limitace jsou pro me: autori, cas, penize.

    Doslova vice snesu, kdyz mi klesne navstevnost a budu mit kvalitni clanek na pokrocilejsi tema, nez abych psal veci, ktere jsou modni nebo pouze pro zacatecniky. Nebo lepe snesu, kdyz clanek bude mit mensi ctenost prvnich par dnu.

    Problem jsou ted pro me autori. Uz mi par lidi v mailech naznacilo, ze jsou zvykli nektere veci publikovat spise mimo republiku nez u nas.

    Mam nejaky seznam preferovanych temat (investicne zhruba okolo 40kKc) a nejsou to veci, co by byly vylozene "pro masy".

    Co se tyce financi, tak je to spise otazka casu. Chce to shanet, jak reklamu, tak autory. A moznosti je v tomto smeru hodne. Staci se obcas ekonomicky vzdelavat.

    Jak jsem psal. Jdu "proti proudu". Taky nac si konkurovat s portlaly, ktere se soustredi na co nejvetsi pocet uzivatelu. Je to cesta do pekel byt zavisly na maximalni navstevnosti - coz je v cesku posledni roky trend.

    Znate situaci. Ja take. Jen to chce danou situaci nejak menit.

    gf

    28.4.2010 17:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Přísahám, není v tom žádný rejpanec. Proč nepsat i pro začátečníky? I pro ně, nejen pro ně.
    28.4.2010 17:48 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    zdravim,

    v tom co pisete, souhlas.

    vysvetlim: osobne se nebranim psani pro zacatecniky. Preferuji ale clanky pro pokrocilejsi. Taktez pokud nemate clanky, co preferujete, tak jste jako vydavatel rad, ze neco s nejakou minimalni kvalitou vyjde.

    Clanky pro zacatecniky urcite potesi, kdyz necim zacinate. Jenomze po par letech zjistite, ze na ceskem trhu uz tolik ty pokrocilejsi veci nejsou. A Vy ty pokrocilejsi veci potrebujete. A jako pokrocilejsi uzivatel (doplnte cehokoli), pak vyrabite cennejsi veci. Tudiz se pak muze lepe cilit reklama (uz tedy hure nez na ty masy - trh u nas moc nedozral).

    Logicky ale za pokrocilejsi clanky vice zaplatite a musite se vice otacet co se tyce financovani.

    Takze tak vysvetleni.

    gf
    28.4.2010 18:00 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Dík, To chápu, to je asi fakt. Nicméně, to je i směrem k dalšímu příspěvku ve vláknu, si myslím, že pro začátečníky je toho hodně, ale mizernýho. I když jsou výjimky.

    Fakt si ale netroufám do tohodle kecat. A záměr dělat web na vysoký úrovni je úctyhodná odvaha. Držím palce!

    Díky za odpověď.
    28.4.2010 18:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Tedy díky za minulou odpověď. Už je mi to jasný. Zdravim, jp
    default avatar 28.4.2010 17:51 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Protože těch webů pro začátečníky je, jak jsem pochopil, dostatek. A goldenfish chce jít jiným směrem.
    28.4.2010 19:58 Z.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    ...budu mit kvalitni clanek na pokrocilejsi tema, nez abych psal veci, ktere jsou modni nebo pouze pro zacatecniky...
    V tom pripade nejak nechapu, co delaji na linuxsoftu napr. (z posledni doby) nasledujici
    ...
    Instalace redakčního systému WordPress
    Lazarus
    Instalace redakčního systému SunLight CMS
    ...
    =^..^= AmigaPower® avatar 28.4.2010 20:12 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    ...tak si to dál nechápej a nevotravuj! :-D
    28.4.2010 20:16 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Berte to jako dlouhodobejsi koncepci nez okamzity stav.

    Neni reseni nic nevydavat. Asi vite, ze dost veci na webu ma nejakou setrvacnost. K tem lepsim clankum musite nejak dospet. Hodiny casu, shaneni lidi, shaneni penez, .....

    Spise se drzim toho, ze se nevydavaji prilis modni veci, ktere hned pominou.

    gf

    28.4.2010 18:47 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    zdravim,

    poslete mi nas Vas kontakt (mail, vcard) na email goldenfish at linuxsoft dot cz. Kvalitnejsi diskuze vedu po mailu s obcas delsi dobou odezvy a spise nez stav(znam, ale mohu neco prehlednout) me zajimaji reseni.

    gf
    29.4.2010 13:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Jasně, že kopete ze zoufalství, a z neschopnosti něco sám kloudného napsat. Takže si kopejte, to dělají malé děti. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Fluttershy, yay! avatar 28.4.2010 16:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Otázkou ale je, na koho je cílená reklama na webu. Ty tvé věci zajímají v česky hovořící části světa jen několik lidí a je otázkou, nakolik jste aktraktivní cílovou skupinou (co se reklamy týče) -- IMHO je to riziko, jelikož masa začátečníků vždycky nějaký zisk ponese. Články _pouze_ o vysoce odborných věcech by onu masu odradily, tzn. když vyjde tu a tam něco, dá se předpokládat, že ti náročnější kvůli tomu překousnou články pro lamy, kdežto naopak to neplatí. Navíc je nutné sehnat autory, resp. dostatek autorů...
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    default avatar 28.4.2010 16:41 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Hele. Já si nestěžuji. Já to naprosto chápu. Tiše jsem se zařídil a jsem spokojený.
    28.4.2010 16:29 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Nejste sam. Do podobneho stavu, ze "uz nemam, co cist" jsem se uz take dostal pred par lety. Tak jsem zacal platit za clanky a samozrejme, ze chci aby, kdyz se najdou lidi na psani neceho slozitejsiho, tak aby psali to, co shanim.

    Ze me ani tak moc nezajimaji webove technologie, take.

    Nejhorsi na tom je, ze aby clovek popsal ty slozitejsi veci, co delal, tak na to nema cas. Resite neco jineho. Hodne casto vlastni unavu.

    Jinak zajimave namety. Sice vyssi cenova skupina, ale zajimavy cil.

    gf
    Já bych se webových technologií nezříkal, když očešete marketinkové haló, které se kolem nich točí, stejně tak jako mlhu „je to neuvěřitelně složité“, kterou v mohutné míře vypouštějí tvůrci webů, seo optimalizátoři, copywriteři, aby mohli obhájit co nejvyšší cenu projektů.

    default avatar 28.4.2010 17:47 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Na trhu jsou mnohem zajímavější technologie, které nejsou broken by design, kterými se člověk může bavit. Na to prosím nezapomínejte. :-)
    Ano, s tím broken by design souhlasím. Nicméně vyhnout se jim tak zcela nemůžete.

    Ostatně technologie, která by se nedala vylepšit není. IPv4 se snaží vylepšovat IPv6. Python pojal „vylepšení“ velkoryse, a provedl tvrdé škrty v kompatibilitě. Perl vylepšuje tak dlouho, až po něm za chvíli neštěkne ani pes.

    U Javy by mohli začít znovu a jinak s J2ME a u J2EE to také nebylo ideální.

    C++ se snaží vylepšit pomocí C++0x, který spěje do finále.

    .NET a C# byla snaha vylepšit Javu. United Linux byla iniciativa jak nějak vylepšit roztříštěnost Linuxu.

    U Apple se zase snaží úspěšně vylepšit svoje cash flow a pochopili starou známou větu, že nejlépe se prodávají iluze a nejvýnosnější povolání je prodávat drogy, nebo založit sektu. Vybrali si to relativně nejméně problematické před soudy.

    HTML byla snaha vylepšit tehdejší internetové technologie, zejména možnost bohatších a proodkazovaných dokumentů, ale poněkud se to zvrtlo – do značné míry ovšem absolutní nekompetencí W3C. Svojí neschopnosti pak W3C analogicky předvedla v XHTML, který zavedla až do nutnosti odpískat celé XHTML. A v CSS, který svojí neschopností na 10 let utlumila a stále nic moc.

    Ostatně Java také byla původně jen snaha něčím řídit ledničky a elektroniku. Dodnes je to na silné očesanosti jazyka znát.

    PHP byla snaha si pomoci několika rutinami, ale nějak neplánovaně z toho vzniknul celý jazyk.

    Někdy mám pocit, že nejrozšířenější věci často vznikají původně jako prasečiny, nebo vedlejší projekty. Které někdo časem opraví, či přenavrhne, nebo častěji ne.
    28.4.2010 18:18 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    jo, presny popis. Ono je ze zacatku jednodussi vetsi cast "noveho jazyka" vytvorit nejakym designerem(osobou) a vygenerovat a pak to teprve zacit "kodit", kdyz to je trochu k svetu. Nekdy mam ten pocit.

    Vcelku mam nejake vize prevadet vetsi srot na mensi srot. Mluvim ted o zdrojacich programovacich jazyku. Mozna by to byl zajimavy kseft....

    gf
    28.4.2010 18:21 osvc1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    pane kolego, uz jsem to chtel napsat pred lety, no mozna je ted ta spravna prilezitost. Vase prispevky jsou velmi fundovane (tedy v oblasti kde se trochu vyznam mam pocit ze to tak je) a se zajmem si je prectu. Jenom jedna vec me vadi.

    Vase prispevky maji takovou 'konecnou' formu. To je mi kvuli diskuzi trochu proti srsti, protoze se uz vpodstate neda nic namitnout. Vy pronesete nejake mineni a clovek ma pocit ze je konecna, ze uz vse bylo receno. Nevim jestli to citim jen ja tak, mozna ze to tak neni, zajimal by me i nazor ostatnich kolegu.
    28.4.2010 18:59 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    nazor ostatnich: Ano, mate castecne dobry postreh. Jen se tu musim tise smat (v dobrem)...... Je na kazdem do jakeho stavu poznani dospeje a chce dospet.

    gf
    Děkuji za upřímnost i za názor. Moc si toho cením. Neuvěodmoval jsem si to, a zkusím styl změnit. Děkuji.
    Saljack avatar 28.4.2010 18:04 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Já čtu snad jenom abíčko a občas mozilla.cz. Root mi nikdy k srdci nepřirostl, čtu akorát komiks.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    30.4.2010 07:52 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Patrim uz mezi pametniky, ktery pamatuje vznik root.cz, penguin.cz, pamatuje Skolicky p. Hubicky. Pamatuje CZLUG, Mail-List na linux.cz.

    ABCLinuxu navstevuji od jeho vzniku, ale na "protest" pred blbostma tady uz nepouzivam registraci. Nechci se podilet na nesmyslech, ktere na odborny web nebo alespon na web ktery ma jit nejakym smerem (GNU/Linux) nepatri.

    Vzpominam na slova primare Sovy "Chirurg ma sve schopnosti a um dokazovat pouze na operacnim sale..." a prichazi mi na mysl jak by bylo, kdyby se to zavedlo sem. Zrusit blogy plne "volovin" co sem nepatri (jinam snad ano, proc ne), tim by odpadlo mozna i par uzivatelu co sem vubec nepatri. Veci okolo "zivota", vztahy, sex a chlast si mohou a asi by i meli resit jinde....
    5.5.2010 14:01 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: smazáno
    Pokud si vzpomínám, blogy vznikly proto, aby lidi tyhle věci, co "sem nepatří", neřešili v diskuzním fóru (dnes v Poradně)
    Quando omni flunkus moritati

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.