abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    30.4. 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 503 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Kdo za to může?

    17.4.2009 17:04

    Tak já už fakt nevím. Vždycky když spouštím KDE nebo restartuju Xserver, objeví se mi na několik vteřin na obrazovace taková hrůza (viz příloha). Když spustím hudbu v Amaroku, nejede mi zvuk z Mplayeru, dokud Amarok nevypnu. totéž platí pro flash v prohlížeči, pokud hraje něco jiného.... Může za to KDE4, Opensuse 11.1 nebo nVidia (za tu grafickou příšernost)

           

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Anketa

    viník
     (77 %)
     (53 %)
     (33 %)
    Celkem 30 hlasů

    Obrázky

    Kdo za to může?, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    17.4.2009 17:15 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Vždycky, když jsem měl na Ubuntu problém se zvukem (naprosto stejnej, jak máš ty), tak pomohlo odstřelit Pulseaudio...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    mkoubik avatar 17.4.2009 17:18 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Když se ti takhle rozjebe obrazovka, tak skus udělat screenshot a poznáš, jestli za to může KDE (pokud bude screenshot taky rozjebanej), nebo ovladač grafiky (pokud bude screenshot OK).
    17.4.2009 18:04 Ugly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Screenshot přeci udělat nejde. Děle se to při restartu X serveru ctrl+alt+backspace nebo při splash screennu načítajícího se KDE.

    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 19:08 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Vždyť ti píšu, že máš něco s ochranou paměti... :-D ...odkud by se ti brala ta grafika, he? Zůstala ti po restartu v paměti!
    kotyz avatar 17.4.2009 19:28 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    V pameti graficky karty zustal nakej bordel od posledka. Ale na funkci to nema vliv, kdyz X server nebo kdecka po tech par vterinach konecne najedou tak to zmizi. A na neco co odporuje osobnimu krasocitu se neumira ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Salamek avatar 17.4.2009 22:22 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    mě dělá to samé nvidia , na PC i na note brostě hromda sraček co tma zůstala z minula , dále neumí restovat LCD (nechá mi zobrazený poslední obsah na LCD a vubec se neopovažuje krystaly natočit alespon do černé ) za ten bordel muže 100% nvidia ... jo a ještě mi nefunguje s nvidií přepínání do VT při přepinani skončím na těhle sračkách
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    kotyz avatar 17.4.2009 22:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Zkusil bych novejsi drivery, jestli uz to tam nemaji opraveny.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 22:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    ...řikám vám volové že je to nedostatečnou kontrolou vzájemnýho přepisování adres v grafický paměti...
    kotyz avatar 17.4.2009 22:54 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Nekdo tady mluvil o neinicializovany pameti na grafice. To taky vypadalo jako rozumnej duvod ...

    PC neni Amiga, tak nevim jestli to trpi stejnyma nedostatkama nebo to ma svoje vlastni.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 17.4.2009 23:01 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    jestli to trpi stejnyma nedostatkama

    Je to ještě horší! :-D

    kotyz avatar 17.4.2009 23:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Tos rek ty. Ale jo, docela bych i souhlasil ...

    Kde to mam podepsat? ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 17.4.2009 23:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Třeba tady :-D

    kotyz avatar 17.4.2009 23:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Kus, tobe nic nepodepisu!
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 23:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Ty jsi asi "polodementní opice©" ne? Memory Managment Unit je Memory Managment Unit! jestliže ti zůstanou nějaký hovna v paměti pod určitou adresou a něco si pak vyvolá ten adresní blok, tak mu to vyplivne ty sračky co tam zůstaly! A to jak na hyperpočítači Deep Blue tak na Atari 800XL, Didaktiku, Maťo, atd.! ;-)

    © Petr Tomeš
    kotyz avatar 17.4.2009 23:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Dobre, budu ti to verit, vypadas ze tomu rozumis vic jak ja ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 17.4.2009 23:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Nemusíš tomu "šaškovi s ksichtem PT" také všechno věřit. Prostě si to drží nějaká data ve framebufferu z Xek(na Didaktiku VIDEORAM, adresa 16384), při přepnutí do VT se ovladač uspí a při přepnutí zpět do Xek se nejdříve přepne rozlišení(a tak je vidět ta část, která díky nízkému rozlišení VT není vidět + obsah VT ale v jiném grafickém módu) a pak se teprv zase probudí ovladač a on to přepíše validními grafickými daty. Je dost možné, že to řeší KMS.

    BTW, když už jsme u toho:Amiga 500 saje. Nebo ať jsem přesnější:

    As I always say - you don't need Amiga 500 is you already have ZX Spectrum 48K.
    Another tune to prove it. ;) It's a digital 3-channels song in style of KOTO/LaserDance, made on Sample-Tracker 2.0.
    A chiptune intro has been made on GarageBEEP 1-channel editor by Andrew Owen.
    Btw, it took 4th place on Atari XL/XE music compo in March 2009. ;) (YES: I wrote "ATARI"! ;) ). Thanks for voting, guys!

    Už se nemůžu dočkat Jardíka.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.4.2009 00:00 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    framebufferu z Xek

    To jsem zas plácnul kravinu. Framebuffer mají samozřejmě všichni k dispozici jeden společný.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 18.4.2009 00:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Ted si to propalil, do tyhle chvile sem ti to veril (a urcite sem nebyl sam). :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 18.4.2009 00:11 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Jen blbá synchronizace prstů na klávesnici. Prostě používají jak VT, tak Xka jeden společný paměťový prostor pro grafický výstup(tuto část paměti nejspíše už někde na grafické kartě čte z druhé strany RAMDAC čip a převádí na analogový signál do monitoru. Je to ta část jak se dřív udávalo na grafikách jako paměť. Určitě ještě někdo pamatuje S3 s 256kB paměti).

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 18.4.2009 00:12 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Moje S3 maji 1MB pameti ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 18.4.2009 00:03 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    I když vzhledem k pravidelnosti těch bloků na tom možná něco bude.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2009 00:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Věřim tomu, že to člověku kterej nepřišel do styku s počítačem bez MMU může bejt divný, ale je to tak ;-)
    Grunt avatar 18.4.2009 01:09 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Co to meleš? Věz, že nejsi jediný kdo vyrůstal na procesorech bez MMU. I když, nenech se mýlit. Oba typy procesorů měli dedikované obvody na přepínání bank(u Spectra myslím Z8015, u Didaktiku ví bůh, beztak zase nějaká poctivá kovářská práce soudruhů. I když dvě blbé banky o 32kB se s Amigou asi těžko dají srovnávat) což bylo považováno za předchůdce dnešních MMU jednotek. A nějaké se mi tu povalují ještě dnes.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    kotyz avatar 18.4.2009 00:07 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Jo, KMS ma resit nejaky blikani pri prepinani VT a to bude mozna i tohleto. Uvidime, az to budeme mit.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Grunt avatar 18.4.2009 01:59 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Ono jde o to, že v to framebufferu nějaká data musí být. Pokud by se to změnilo ještě před přepnutím grafického módu tak zas bude vidět maglajz než to blikne. Nejlépe by to samozřejmě bylo kdyby se to vykreslovalo hned po přepnutí, ale ještě než se stačí CRT nebo LCD nažhavit. Ono vyplnit framebuffer nulama v tak krátkém časovém úseku není žádný problém, ale je potřeba brát v úvahu, že při přepnutí se různě předává kontext aby se mohl grafický mód vůbec přepnout a X-Server má na práci docela dost jiných věcí než zrovna nějaké kreslení.(Stačí si všimnout spotřebovaný procesorový čas při přepnutí. Vzhledem k tomu, že to dost žere i v kernel-spacu, bych řekl, že to zdržuje nVidiacký binární modul) Sám tomu vlastně moc nerozumím a mám to zařazeno někde mezi kategoriemi černá magie a blackbox. Ale konkrétně toto IHMO nebude bug, ale featura. Ještě může být rád. To u mě v kombinaci s přepínáním, svga a binárním modulem vzniká jiná magie a u té už jsem si jistý, že to bug je. Ale mám také podezření jestli za to spíš nemůže LCD panel nebo jestli to není nějaký Easter EGG.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2009 00:17 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Milý Gruntíku, začneme od toho, že se bavíme minimálně o 32bitech, čili o A1200 a výše ;-) Pokud tedy plácám hovna o adresacích v paměti a špatnym memory managmentu, vysvětli mi co to teda způsobuje a kde se bere ta grafika, když né z předchozích zápisů do Chip RAM ;-)
    Grunt avatar 18.4.2009 00:51 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Milý Gruntíku

    Pozor, no offense. S tím nazýváním sis začal sám a já smajlíky nepoužívám.

    Pokud tedy plácám hovna o adresacích v paměti a špatnym memory managmentu, vysvětli mi co to teda způsobuje a kde se bere ta grafika, když né z předchozích zápisů do Chip RAM ;-)

    Jde o to, že od dob Amigy doba přeci jen trochu pokročila. Novější MMU mají ochranu paměti, takže pokud nějaký proces(a snad už doba pokročila tak, že i nějaké jednodušší jaderné vlákna) sahá na paměť kterou nemá alokovanou, tak to MMU nabonzuje jádru a to mu obratem pošle dáreček v podobě SIGTERMu.(Samozřejmě to také není až tak docela pravda, protože to by asi milw0rm plný různých exploitů typu buffer overflow)

    . Bohužel Amigy moc osobně neznám, tak teď jen skrčený v rohu pokoje pevně doufám, že Motorla 68k neměla také ochranu paměti abych si neutrousil další ostudu. Samozřejmě netvrdím přímo, že plácáš hovna, ale jen jemně koriguju. Ve skutečnosti to opravdu tak nějak bude, protože při přepínání grafického módu už místy probíhá doslova magie, jen to asi nebude úplně přesně to co máš na mysli a jak to probíhalo za starých dobrých poctivých časů.(Třeba dostane při alokaci zrovna tato místa - nejmenuje se to Random access memory jen tak) Jo a ještě je potřeba brát v úvahu, že grafická paměť není v RAMce jako tomu bývalo v 8-bitové éře, ale ve framebuffru někde na grafice. Teda aspoň dřív tomu tak bývalo. Jak je to dnes se všelijakou sdílenou pamětí, různým drátováním a podobnou havětí už neví ani sám pán bůh.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.4.2009 01:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    MMU nabonzuje jádru

    Nebo možná zas kecám, kdo hlídá zámky netuším, ale řekl bych že softwarová část to s největší pravděpodobností nebude.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 18.4.2009 10:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    SIGTERMu.

    Ach jo. SIGSEGV samozřejmě.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    =^..^= AmigaPower® avatar 18.4.2009 13:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Milý Gruntíku
    ...to nebylo myšleno nijak zle ;-)
    doufám, že Motorla 68k neměla také ochranu
    Neměla.

    Nevidim do tý "magie" zas nějak extra, ale řekl bych, že nám jde zhruba o to samé. Bylo to to první co mně napadlo, když jsem ten obrázek viděl, jen jsem použil "selský rozum" protože to nedokážu specifikovat tak jako ty. Správa grafické paměti je pro mně dnes velká neznámá, ale pokud by šlo o tu sdílenou paměť jak jsi psal, nedivil bych se ničemu, ani tomu, že by tam někde fakt k přepsání "něčeho něčim" (překrytí adres) mohlo dojít....
    default avatar 17.4.2009 23:08 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    polodementní opice? Tak když už tak buď dement nebo retard. Kolikrát to budu opakovat. :-D

    kotyz avatar 17.4.2009 23:16 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Mistr amigapower cituje mistra PT, tyhle vyroky sou uz klasika.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    default avatar 17.4.2009 23:21 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Když já bych se je rád naučil, ale nějak nemůžu sehnat ten seznam :-/

    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 23:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    To bude třeba poprosit zbytek "místní retardované verbeže" o sepsání ve speciálním zápisku v blogu ;-)
    default avatar 17.4.2009 23:35 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    OKi, já to downloadnu. :-D Už mám na to v hlavě rozmyšlený program. :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 23:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Ty budeš asi retardovaný, jako většina místní verbeže © :-D

    © Petr Tomeš
    default avatar 17.4.2009 23:22 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Přesněéé! :-D Tohle jsem měl namysli. :-D

    kotyz avatar 18.4.2009 00:06 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Proste se tam ukazou naky stary data z naky pameti, ktery uz by tam nemeli bejt ale sou tam. Udela to blik, blik a je tozase fuc. Stacilo to rict takhle. Z jaky je to pameti to imho na funkci a vyslednej efekt nema vliv.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 18.4.2009 00:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Uz chytas tu sadamovo hovnosrackovou mluvu. Aby to casem nebyly jenom vety slozeny ze slovesa srat ve vsech moznejch tvarech - absolutni to vitezstvi formy nad obsahem ... :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.4.2009 11:18 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Zaspals, Sadámovo klíčové slovo v poslední době zní mrdat :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    Salamek avatar 18.4.2009 18:28 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    ehm , většinou mám betu a zatím mi to dělaly všechny nvidia drivery .... nv ani nouveau to nedělaj
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    18.4.2009 15:45 miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    A na neco co odporuje osobnimu krasocitu se neumira ...

    Že by to mohl být bezpečnostní problém, vás nenapadlo?

    kotyz avatar 18.4.2009 15:47 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Ne, jak by to moh bejt bezpecnostni problem?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 17.4.2009 17:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    nVidia v tom nebude, mam ji taky a nikdy sem nic takovyho nevidel. Ani v KDE 4.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.4.2009 17:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Je zapnutá 3D akcelrace desktopu?
    17.4.2009 18:11 Ugly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    před startem KDE?

     

    17.4.2009 19:21 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    To je jedno, jestli před nebo po, jde o to, že tenhle stav mi nápadně připomíná situaci, kdy se nahodí 3D část grafické karty, ale ještě není plně inicializovaná, popř. stav, kdy 3D část zhavaruje a čeká na restart od ovladače (to jsem ale viděl jen ve Windows).
    default avatar 17.4.2009 17:34 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Tak za ten obraz může rozhodně tvůj nick. Něco tak ugly jsem dlouho neviděl (nepočítám produkty Microsoftu). :-D

    17.4.2009 17:40 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Paroubek ...

    belisarivs avatar 17.4.2009 18:25 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Hm. Nezvykle jmeno u vas. Cekal bych Klause.

    IRC is just multiplayer notepad.
    kotyz avatar 17.4.2009 18:42 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Muze taky za maly brambory a rozbity silnice a ze v televizi davaji samy ptakoviny a taky ze ...

    :-D :-D :-D

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.4.2009 19:16 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    ... jsem jen zkousel, jestli davaj vsichni pozor ...

    =^..^= AmigaPower® avatar 17.4.2009 17:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Chyba adresací v memory managmentu, mi Amigisti to známe nejlíp... ;-)
    kotyz avatar 17.4.2009 18:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Ale nevypada to zle, takovy moderni umeni - digitalni/virtualni kolaz/vitraz/muchlaz/dekupaz :-D

    Udelat to jako olej na platne tak to nakej bohatej idiot vydrazi za nekolik mega a tv nova bude mit peknou reportaz :-D (dneska vecer se budou venovat kauze "pirát bej", to bude jeste zajimavy, kdyz to ani neumi poradne vyslovit)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.4.2009 18:28 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Nahodou to je pravda. Jsem delal s jednou grafickou a ona taky delala nejaky video-dj, takze ruzny graficky efekty. A kdyz se nam adminum nebo programatorum neco zaseklo na linuxu, napr. maximalizovanej firefox, nebo byl system pretizenej a clovek tam rejdil nejakym mensim oknem, tak to delalo zajimavy efekty a ona se vzdycky priritila, at ji to nahrajeme nebo udelame video:) Takze za tohle by na tebe byla taky moc mila:)
    kotyz avatar 17.4.2009 18:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Jeste by to chtelo nejaky copper bars a plasmu a je z toho pekny oldskoolovy demicko (mam par dvd ze scene.org a je to fakt zradlo) ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 17.4.2009 18:04 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Kdyz nekomu neco nefunguje, nejsnadnejsi je obvinit uzivatele ... ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Marián Kyral avatar 17.4.2009 18:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Když spustím hudbu v Amaroku, nejede mi zvuk z Mplayeru, dokud Amarok nevypnu. totéž platí pro flash v prohlížeči, pokud hraje něco jiného....

    Tenhle bug bohužel znám :-(

    Bug 164104: No sound when playing Flash Videos in Opera, Konqueror or Firefox

    17.4.2009 18:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Mam opensuse11.1, KDE4, nVidii, Amarok a MPlayer a nic z toho se mi nedeje :-(
    Marián Kyral avatar 17.4.2009 19:06 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    A proč jsi tak smutný?

    Jaký máš HW?

    default avatar 17.4.2009 21:22 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    A proč jsi tak smutný?

    Protože si nemá na co stěžovat. :-D

    18.4.2009 06:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Presne tak ;-)
    Marián Kyral avatar 18.4.2009 06:46 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Tak napiš HW, my ti pošlem nějaké rozbité ovladače :-D

     

    17.4.2009 19:47 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Ano muze za to nVidia.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    frEon avatar 17.4.2009 20:49 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Neco takovyho jsem videla na kamarodove noteboku. Po restartu nahrazeni vidli linuxem z livecd se na kratko behem startu xserveru na obrazovce objevil logout screen jeho xpecek. Jestli me pamet neklame, ma v ty masine cosi od intelu.

    Vysvetluji si to neinicializovanou pameti behem inicializace grafickyho chipu

    Talking about music is like dancing to architecture.
    Bluebear avatar 18.4.2009 01:14 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Mně to dělá to samé (notebook s integrovanou intelí grafikou, tedy nVidia za to asi nemůže).

    Mohu jen opakovat staré známé: pokud se ti děje bug, pošli zprávu do bugzilly, a pokud tam takový už je, přidej komentář "mně se to děje taky" s popisem tvé konfigurace! Tím ukážeš, že bug se děje ještě někomu dalšímu a zvýšíš tím pravděpodobnost, že se to bude řešit.

    Sám se účastním hledání bugů v X-kách a můžu říct: není žádná legrace bug zreprodukovat; několik bugů už v bugzille visí několik týdnů bezradně, protože nikdo nemůže najít stroj, na kterém by se to dělo, kromě mých počítačů - určitě si vývojáři už myslí, že mám halucinace nebo používám zásadně zprasený hardware. Když to nemohou zreprodukovat, těžko to mohou ladit. Kdyby byli lidé aktivnější a hlásili, když jim něco nejde, pracovalo by se lépe.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Grunt avatar 18.4.2009 13:54 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    Což takhle nainstalovat debugovací symboly, přihlásit se vzdáleně či přes sériovou konzoli, dát si na nějakou funkci v Xkách při přepnutí breakpoint a pak to krokovat dokud ten maglajz nepřepíše a hlásit místo incidentu? Přeci jen když už se obviní nějaká funkce, knihovna, modul, tak se to bude lépe ladit než nějaký screenshot.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.4.2009 01:21 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Tuto s tou grafikou se mi stavalo hodne za mlada s s3 virge gx2 na starem mandrake.
    randy avatar 19.4.2009 00:04 randy | skóre: 21 | Hviezdoslavov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    mam to rozbite aj na desktope (nvidia) aj na notebooku (intel), takze nvidiou to nebude. na druhom desktope mam ati, ale pre zmenu kde3 a tam som toto chovanie nepostrehol ;)

    R>
    andree avatar 19.4.2009 17:13 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    ta obrazovka - holt neinicializovana video pamat, sa stava... kym to nerobi pocas normalneho pouzivania, neriesil by som to..

    zvuk - skus si na webe najst "alsa dmix", myslim ze ti to pomoze ;-)

    Marián Kyral avatar 19.4.2009 18:12 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?
    Příloha:

    Mám dmix nastavený, Firefox + mplayer + amarok hrají spolu naprosto v pohodě, bohužel phonon to dmix nastavení ignoruje (nebo nevidí?) a uzurpuje si přímo zařízení, čímž odstaví všechny neKDE4 aplikace.

    Jednou se stalo, že se v nastavení phononu objevilo dmix zařízení a všechno to krásně fungovalo. Po další aktualizaci se vše zase vrátilo zpátky a nezjistil jsem, kde byl rozdíl. :-(

    2.5.2009 16:44 VB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo za to může?

    add Hruza:

    Vzdyt je to hezky!

     

    add KDE4+

    Resenim je docasne prejit na GNOME desktop.

    Substitucni lecba obsahuje:

    kate => geany

    konsole => terminator, clusterssh

    konqueror => nautilus in browse mode

    kmail => thunderbird

    amarok => xmms (NE xmms2 nebo audacious)

    amarok => streamtunner

    distribuce Fedora 10

     

     

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.