abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | IT novinky

    Zakladatel WikiLeaks Julian Assange je na svobodě (𝕏, 𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Upozornění

    V neděli 30. června skončí (EOL) podpora CentOS Linux 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 10:44 | Zajímavý článek

    David Tschumperlé a Garry Osgood v obšírném článku se spoustou náhledů shrnují vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.6. 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    23.6. 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    21.6. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 23:11 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 142 (pdf) a HackSpace 79 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 18:22 | Nová verze

    Qtractor (Wikipedie) dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Audio/MIDI vícestopý sekvencer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 14:33 | Nová verze

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 52
    21.6. 12:33 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg, autor nástroje curl, z databáze SteamDB zjistil, že aktuálně 22 734 her na Steamu používá curl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Aktuální zápisy

    Propagace linuxu

    1.3.2006 02:31 | Přečteno: 1181× | poslední úprava: 10.3.2006 19:19

    Propagace linuxu

       Jak na tom Linux opravdu je a jak vyvíjí? Samozřejmě výborně. Už se těším, až po masivním nástupu nových lepších Linuxů smete připravovaný systém Microsoft Vista z počítačů a nastane období spravedlnosti a svobody.

       Pro začátek by to chtělo alespoň zvýšit počty uživatelů Linuxu, ale taky, a to bude horší, zvýšit procentuální zastoupení Linuxu u uživatelů. Potkávám hodně lidí, ale že by měl někdo zájem jsem si nevšiml.

       Taky jsem lidem říkal, že je lepší a zdravější chodit pěšky a nejezdit autem, autobusem, ani vlakem. Že když budou chodit pěšky, prospějí tím sobě i ostatním. Ale oni raději dělají to, na co si zvykli a co je pro ně pohodlnější.

       Jen aby nedostal Microsoft nápad a nechat třeba rok po nástupu Visty Windows XP pro domácnost zdarma. Jak a čím bych potom přesvědčoval lidi, aby doma požívali Linux fakt nevím.

           

    Hodnocení: 5 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    prometeus avatar 1.3.2006 02:53 prometeus | skóre: 9 | blog: Nielen historický blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Necitim potrebu niekoho presviedcat, ze je Linux lepsi, proste ho preto pouzivam, lebo mi vyhovuje, a mozno ako ste podotkol, ze som si nan zvykol a zvyk je zelezna kosela. S tou zeleznou koselou treba nieco spravit, takze ak sa narodi nejaky revolucny operacny system, tak ho urcite vyskusam, ale ziadna z verzii Windows to urcite nebude, uz som totiz linuxom zhyckany :))
    Kto vraví pravdu, ten neumrie na chorobu. -- Džingischán
    1.3.2006 03:44 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Nikdy neříkej nikdy :-)

    Podle mě je možná škoda, že to všichni necejtěj stejně, osobně už na tu propagaci začínám bejt skoro alergickej. Myslim, že se o linuxu mluví dost a materiálu ke studiu a zkoumání je taky dost (i v češtině), prostě je od čeho se odrazit.

    Kdo o alternativy (ať už Linux, nebo opensource obecně) má zájem, ten už je pravděpodobně dávno v obraze a buď takovej software používá, nebo ho neoslovil. Ať se na to koukám z jaký strany chci, shledávám jakoukoliv další propagaci a osvětu nošením dříví do lesa.

    Za mnohem užitečnější považuju boj za otevřený formáty (předevšim dokumentů), z toho může profitovat každej bez ohledu na používanej systém/software a předevšim se na potřebnosti asi shodneme všichni (kromě Microsoftu, ale to třeba ještě přijde, neni to nereálný, zákazníci se daj udržet i jinak).
    1.3.2006 07:44 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu

    Proč??????

    Názory pana Plešingera už všichni známe. Tak proč je tady pořád dokola opakuje? Nabízí se odpověď: nepamatuje si, že to sem už psal, tak to vždycky po čase napíše znovu... Nebo potřebuje odbornou lékařskou pomoc.
    Nemám rád NVidii!
    1.3.2006 09:29 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    No a co? Je to jeho blog. Vadí vám snad jeho osoba? Šlápl vám v autobuse na nohu, nebo se nemyje a smrdí? Když vám něco vadí tak to prostě ignorujte - je to nejspolehlivější metoda.
    1.3.2006 07:56 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Rok po nástupu Visty budou Windows XP bezdanějně zastaralá, přesto stále budou takoví zákazníci, kteří za ně budou ochotni platit i nadále, protože se nechají nachytat...
    1.3.2006 18:42 pv
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Win 98 OEM za tri a pul litru: http://cybex.cz/Produkt.aspx?Type=S&Shortcut=OEM-WIN98 jenom doufam ze vyrobcem doporucena cena je preklep .-)
    1.3.2006 19:48 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Hlavně že si k tomu dá koupit klávesnice nebo myš. :-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.3.2006 08:19 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Myslim, ze jsi v tomhle moc netrpelivy a prehnane skepticky. Napr. Xgl tomu pomuze, rekl bych. Lidi o Linuxu vi mnohem vic, nez treba pred rokem, dvema, open-source/Linux businessu se chopilo mnohem vice firem etc. Vyviji se to...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    1.3.2006 08:51 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu

    Jen aby nedostal Microsoft nápad a nechat třeba rok po nástupu Visty Windows XP pro domácnost zdarma.

    Zatím to tak dělá. Já moc nevěřím, že jim vadí pirátské šíření jejich softu. Hlavně v zemích, kde nejsou ještě pevně uchycení. Na co si zakázník zvykne, to později zaplatí. Takhle to dělají mobilní operátoři také, s dárky volání zdarma na nějaké období.

    Proti penězům a strategii Microsoftu se těžko něco jen tak prosadí a je zázrak, že se drží. Kvalita v tom nehraje až tak roli. Coca Cola také není žádná kvalita, ale umějí jí prodat.

    Linux se rozšíří, pokud ho budou výrobci a správci dávat na počítače uživatelů. Ta masa si nic shánět nebude, protože ji to nezajímá a neví o tom a vědět nechce. Musí toho vědět i takhle moc a pokud mají počítač, tak si přejí, aby to nějak šlo oni se tím nemuseli zabývat, což je nakonec pochopirelne, většina také netouží vědět jak funguje mobil, pračka, co je to diferenciál u auta.

    1.3.2006 09:29 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu

    Jste přehnaně optimistický, uživateli je sice jedno, že má OOo místo MS Office, ale u mu oprávněně vadí, že neotevře stažený ceník (.xls), nenapíše korektně dokument založený na připravené šabloně (.dot) a nepřehraje prezantaci (.ppt) co mu přišla poštou. To si MS velmi dobře uvědomuje a proto IMHO nepřistoupil na OpenDocument, schválený za jeho účasti jako standard. Proto záměrně vytváří nekompatibilitu pod záminkou rozříření funkčnosti u všeho, co se pokusí zaintegrovat do svých produktů. Obávám se, že nějaké zázračné rozšíření na desktopy (ani jinde) se u OS software konat nebude.

    1.3.2006 09:52 I love M$
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Bohužel mám ten samý pocit. Občas slýchávám jak je nás víc, jak "budujeme a vítězíme", ale zdá se mi, že je to spíše naopak. Aby všechno kromě windows padlo se mi taky nezdá, vždycky se pár cyber-pankérů najde co se s tim nespokojej a je to jakási přirozená regulace, ale nějaké větší procento používání to "nenareguluje", to by se muselo jednat o něco více uživatelského, kde se nepíše do konzole žádný rpm -x na druhou krát y /fň, kde se není pro "normální" používání v životě potřeba šahat do ňákej konfigů a podobný pro uživatele kraviny, snad ten RaactOS, je to zase ale strašně syrový a dohánět už dlouho existující systémy se bude obtížně.
    1.3.2006 11:22 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Souhlas. To řadím do té strategie MS. Tedy rozšířit svůj výrobek tak, aby se stal jakýmsi standardem sám o sobě a komplikovat uživatelům jiného přístup. (zjednodušeně řečeno).
    Co bude? Třeba někdo globálně vypne proud a bude po ptákách... :)
    Nicméně jsem koukal že ČR jde poslouchat v ogg a je tam pěkný odkaz s vysvětlením o co jde. :)
    1.3.2006 14:25 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Ten komu patří 96% trhu se nepotřebuje s někým dohadovat na kompatibilitě a na standardech. Uvědomte si už konečně že MS se nepotřebuje ohlížet po tom co si z jeho pohledu doma patlá pár GNU nadšenců, protože MS je obr a má sílu a hlavně prostředky k tomu, aby si dělal svoje vlastní standardy a na GNU mohl z vysoka kašlat. Jako legrační mě připadá to snažení ze strany GNU programátorů vnutit MS něco nového, když ta firma léta letoucí používá to co jí lidé kupují a z čeho má ohromné zisky. A to jak Windows s jeho MSIE a WMP, tak třeba MS Office. Kšeft se daří, peníze se Billovi hrnou stále větším proudem, tak z jeho pohledu není nejmenší důvod na tom cokoliv měnit.
    1.3.2006 14:31 Goffix | skóre: 25 | blog: Powered by ArchLinux | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Třeba mu jednoho krásnýho dne rupne v kouli a řekne si: "Tak, peněz už mám docela dost a teď začnu dělat taky něco pro lidi!!" :-D
    1.3.2006 14:46 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Nechci se Billa zastávat, zmetek to je o tom žádná, ale na druhou stranu lakomej taky není a dává na dobročinnost spousty peněz vydřených ze svých zákazníků. Kéž by to tak lidem vracely i ostatní firmy. Neslyšel jsem nikdy o tom co třeba pro dobročinnost dělá Apple a spousta jiných společností nejenom z IT oboru.
    1.3.2006 15:46 Goffix | skóre: 25 | blog: Powered by ArchLinux | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Bill umí vydělávat prachy a s tím souvísí určitá nutnost "nebrát ohledy". Ty tu srovnáváš jablka s hruškami. To Bill dává na charitu a různý výzkumy, ale ne Microsoft (nevím, možná jo). Takže bych do toho nepletl Apple. A že jsi neslyšel... pátral jsi po tom vůbec? Já toho neslyšel a také neříkám, že se to neděje ;-)

    Jinak já to myslel jinak to "pro lidi"... Myslel jsem jako pro uživatele PC v softwarové oblasti ;-)
    9.3.2006 10:03 Boss
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Microsoft doporučuje svým zaměstnancům odvádět určitou část svého platu na dobročinné účely. A 50% zaměstnanců MS tak činí...
    1.3.2006 10:36 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Myslím, že čas linuxu teprve přijde a snad se ani nebudeme muset moc snažit. Proč?

    1) Windows Vista jsou takový žrout systémových prostředků, že snad alespoň pár lidem dojde, že není rozumné, aby u zcela nového (pekelně drahého) počítače braly 90% výkonu grafické sračičky operačního systému a nezbytný (ne zcela spolehlivý) antivir.

    2) Spousta lidí si nechá XP nebo 98, které budou brzy ve srovnání s linuxem absolutní vykopávkou a pak budou hledat levnou alternativu...

    3) M$ bude pokračovat se svými provokacemi s "(ne)podepsanými drivery" tak dlouho, až bude podporovat jen hardware své hardwarové sekce a linux bude mít tedy mnohem větší podporu hardwaru...

    4) Mainstreamové distribuce se budou postupně stále více windoualizovat, takže bude brzy rozdíl mezi novou verzí linuxu s XPDE a Widlema jen v ceně a nárocích na systémové prostředky.

    Utopie, co? Ale kdo ví, jak to dopadne... :-D
    θηριον ειμι
    1.3.2006 14:37 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Co máte doma za pixlu že Vám na tom nepojede Vista ? A co myslíte že mají domácí uživatelé dávno na svých stolech jen proto aby si mohli zahrát nejnovější herní trháky ? Za mizerné 3000 korun jsem minulý týden prodal staré AMD Athlon 2000XP s 256MB RAM a s 80GB diskem, protože se mě to doma pletlo a dráž to prodat nešlo. Dát do toho trochu ramky, mohla na tom Vista v pohodě běhat.

    Ať vlezu do bytu ke komu chci, vždycky na stole má už dávno mašinu jako pro Vistu přímo stvořenou a nejsou to vždycky jenom bohatí podnikatelé. Jen ty mašiny co mají lidi pro hry jsou nabušené že se jeden kolikrát nestačí ani divit. A vzhledem k tomu že tak 90% času se na domácích PC prohánějí různá auta a letadla nebo hokej a fotbal a jen ten zbytek času se na těch PC něco málo dělá jasně říká, že na ty dnešní hry lidem nějaké staré šunky nemůžou stačit. Koukněte se do SCORE a do LEVELU na dema her které předvádějí a bude Vám hned jasné, že ty hry pořádný výkon potřebují. Tak proč by měl hned každý človíček dělat upgrade kvůli Vistě vážně nevím. Dávno mají stroje, které Vistu v pohodě zvládnou.
    1.3.2006 17:19 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Třeba na mou pixli (Pentium II 400 MHz, 256 MB RAM) to nešlo nainstalovat ne proto, že bych měl slabý hardware, ale proto, že M$ se neobtěžoval dodat ovladač na IDE RAID řadič HighPoint 370. Zkoušel jsem to celkem dávno (loni v létě), pokud vyšla novější demoverze, tak tu jsem ještě neviděl.

    P.S.: Věřili byste, že s Rivou TNT 2 mi na tom starém počítači jede Quake 3 i Unreal Tournament v rozlišení 1680x1050 poměrně plynule? :-)
    5.3.2006 21:15 freon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Veril bys ze s mym P4, 3,2GHz, 1024MBram, geforce 5200FX quake 4 beha maximalne na 800x600 a nfs most wanted taky tak? Lidi chtej hrat nejnovejsi hry (quake 3 je uz vykopavka, ikdyz netvrdim ze na sitovou hru neni lepsi)a tak maj doma nejnovejsi hardware. A vista se svou trojrozmernou plochou bude urcite taky hoodne hw narocna.

    Jinak jasny ze s tema ixpeckama clovek udela stejne mnozstvi stejne kvalitni prace jako s vistama, nebo by udelal s Win98 ale Micro$oft uz vi jak presvedcit zakazniky ze vista budou urcite lepsi....
    Filip Dominec avatar 1.3.2006 17:22 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    1) Rozhodně bych se nechlubil tím, že bych začátkem roku 2006 prodal Athlon 2000+, 256 MB RAM a 80 GB disk za 3000! To svědčí nanejvýš o neznalosti trhu :-/

    2) Jsem přesvědčen, že na kancelářskou práci spolehlivě stačí 250 MHz s 128 MB RAM. Na této konfiguraci běhá Debian s OOo dostatečně svižně. Proč by měla firma vyhazovat peníze každé 2 roky za nové železo?
    1.3.2006 18:24 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Docela by mě zajímalo, co znamená dostatečně svižně. (I když s 256 MB RAM a rychlým diskem bych tomu věřil.) A 250 MHz je zvláštní frekvence - je to vůbec x86 kompatibilní? Podrobnosti by mě celkem zajímaly.
    9.3.2006 10:07 Boss
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Co třeba kvůli daním? Proč by měli srát prachy státu, když můžou nakoupit co dva roky nový železo a ušetřit na daních ;-)
    Filip Dominec avatar 1.3.2006 17:15 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Souhlasím
    Souhlasím a pozvolný přechod na open-source alternativy považuju za zákonitý a skoro nutný vývoj.

    Hlavní důvod pro odklonění se od M$ je IMO v samotném principu, který ale přes svou důležitost lidi nezajímá.
    1.3.2006 10:37 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
       Podíval jsem se na http://counter.li.org a v jednom mě jejich vystavovaný graf utvrdil. Zlatý časy Linuxu (desktopu) byly po kolem roku 1999. Tenkrát byl Linux lepší než Windows 95 - 98, nepadal, byl rychlejší a spolehlivější. Dnes se dá argumentovat pro přechod na Linux (desktopu) jen cenou.

       Byl bych opravdu rád, kdyby se Linux dostal na hranici třeba 10%, nebo jen 5% desktopů, ale nevěřím že se tak stane.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    1.3.2006 13:44 Goffix | skóre: 25 | blog: Powered by ArchLinux | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Myslím, že se dá argumentovat více věcmi než jen cenou. Ale plno argumentů samozřejmě je i proti. Prostě kdo má zájem, tak si tyto pro a proti zjistí (u všech OS) a rozhodne se, co mu více vyhovuje... Já už mám dávno jasno ;-)

    Btw.. k Linuxu jsem se dostal tak, že mi to ukázal kámoš na vejšce před třemi roky. Nikdy jsem ho u nikoho jinýho neviděl. Dnes používají Linux minimálně 5 mých známých (které jsem znal i před třemi lety) a plno dalších (AntiLinuxáku) docela svižně přecházejí na OpenSource software. Takže myslím, že Linux a OpenSource se docela roztahuje a né, že ne.

    Jinak jak někdo výše psal o těch otevřených dokumentech. Něco jsem zaslechl, že Microsoft plánuje v těch nových Office 2007 přejít právě na "odf"!! Nevíte o tom někdo něco? Btw jestli jste vyděli ten připravovaný interface, tak u toho jsem zvědavej jak si lidi zvyknou :-) Pokud bude OpenOffice vypadat pořád stejně, tak lidi třeba budou přecházet spíš na něj (jelikož se bude pořád vyvíjet), než přecházet na něco "jinýho".
    1.3.2006 17:42 DabelS | skóre: 7 | Bučovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    1) Pokud je mi známo, MS v nových Office má přejít na něco otevřeného, ale ne na "odf", ale udělá něco otevřeného vlastního.

    2) OOo 2.0 se hodně přiblížilo vzhledu nynějších MS Office. Proč si myslíte, že za dva-tři roky OOo nepřejde na vzhled, který teď bude v Office 2007? Myslím si, že to, co teď bude v MS Office, tak dřív, nebo později se objeví i v OOo. Takže si nové MS Office dobře prohlídněte, myslím si, že nás to nemine.
    Luk avatar 1.3.2006 18:31 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    Ad 1 - To něco není otevřené, nýbrž "otevřené". A to je rozdíl. Jedna věc je, když lze formát používat zcela univerzálně, a druhá potom, když si MS po pár letech vzpomene, že za použití těch x patentů chce peníze (viz FAT).

    Ad 2 - Nějak jsem vzhledu MSO 2007 nepřišel na chuť, hlavně těm ribbonům. Takže si myslím, že by to zrovna nebyla výhra.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    1.3.2006 19:36 Goffix | skóre: 25 | blog: Powered by ArchLinux | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    2) No já si nemyslím nic, já jen mluvil čistě hypoteticky... kdyby to tak bylo, tak co by lidi brali radši - "Starý vzhled" VS "nový". Hlavně mluvím o sekretářkách a našich rodičích (:-)) co na kompu neumí nic jinýho než jen klikat ve Wordu a Excelu ;-) Myslím si, že by nebyli moc nadšení se učit nové rozmístění ovládacích prvků, apod...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 1.3.2006 13:31 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Propagace linuxu
    co se tyka propagace a rozsirovani Linuxu, doporucoval bych ti precist si clanek, na ktery odkazuje moje posledni zpravicka...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.