abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:22 | Nová verze

    Byla vydána betaverze Fedora Linuxu 43 (ChangeSet), tj. poslední zastávka před vydáním finální verze, která je naplánována na úterý 21. října.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:22 | Nová verze

    Multiplatformní emulátor terminálu Ghostty byl vydán ve verzi 1.2 (𝕏, Mastodon). Přehled novinek, vylepšení a nových efektů v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.5 (𝕏, Bluesky, Mastodon) multiplatformního open source herního enginu Godot (Wikipedie, GitHub). Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (Mastodon) nástroje pro záznam a sdílení terminálových sezení asciinema (GitHub). S novou verzí formátu záznamu asciicast v3, podporou live streamingu a především kompletním přepisem z Pythonu do Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:00 | Komunita

    Canonical oznámil, že bude podporovat a distribuovat toolkit NVIDIA CUDA (Wikipedie) v Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 20:44 | IT novinky

    Tržní hodnota americké společnosti Alphabet, která je majitelem internetového vyhledávače Google, dnes poprvé překonala hranici tří bilionů dolarů (62,1 bilionu Kč). Alphabet se připojil k malé skupině společností, které tuto hranici pokořily. Jsou mezi nimi zatím americké firmy Nvidia, Microsoft a Apple.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 20:33 | IT novinky

    Spojené státy a Čína dosáhly dohody ohledně pokračování populární čínské platformy pro sdílení krátkých videí TikTok v USA. V příspěvku na síti Truth Social to dnes naznačil americký prezident Donald Trump. Dosažení rámcové dohody o TikToku vzápětí oznámil americký ministr financí Scott Bessent, který v Madridu jedná s čínskými představiteli o vzájemných obchodních vztazích mezi USA a Čínou. Bessentova slova později potvrdila také čínská strana.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 16:55 | Komunita

    MKVToolNix, tj. sada nástrojů pro práci s formátem (medialnym kontajnerom) Matroska, byl vydán ve verzi 95.0. Podpora přehrávání formátu Matroska míří do Firefoxu [Bug 1422891, Technický popis]. Přehrávání lze již testovat ve Firefoxu Nightly.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.9. 17:33 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 211. sraz, který proběhne v pátek 19. září od 18:00 ve Studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Na srazu proběhne přednáška Jiřího Eischmanna o nové verzi prostředí GNOME 49. Nemáte-li možnost se zúčastnit osobně, přednáškový blok bude opět streamován živě na server VHSky.cz a následně i zpřístupněn záznam.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.9. 01:33 | IT novinky

    Microsoft se vyhnul pokutě od Evropské komise za zneužívání svého dominantního postavení na trhu v souvislosti s aplikací Teams. S komisí se dohodl na závazcích, které slíbil splnit. Unijní exekutivě se nelíbilo, že firma svazuje svůj nástroj pro chatování a videohovory Teams se sadou kancelářských programů Office. Microsoft nyní slíbil jasné oddělení aplikace od kancelářských nástrojů, jako jsou Word, Excel a Outlook. Na Microsoft si

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (81%)
     (6%)
     (4%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
    Celkem 185 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 10.9. 13:00
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Josef Kufner avatar 1.11.2005 00:51 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Krásný článek, takový seriál tu chyběl... díky.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    1.11.2005 07:26 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Připojuji se k pochvale a přidávám veliký dík!
    corwin78 avatar 1.11.2005 09:04 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Souhlasím, super článek, těším se na pokračování.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    1.11.2005 08:17 tomas84 | skóre: 30
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Jen tak dál.
    1.11.2005 08:41 lukas.ramlich | skóre: 3 | blog: linux_a_ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    no... krása. o GIMPu jsem taky chtěl napsat do blogu. Ale trochu z jiného soudku. Něco o usability. Neboli "Why GIMP sucks" aneb "proč se v GIMPu patlá půl hodiny něco, co je ve Photoshopu (klidně 5 let stará verze 7) hotové po dvou bouchnutích do klávesnice"

    Nakonec jsem si to rozmyslel, fanatičtí open source vyznavači by mě určitě ukousali. Ale kdyby byl zájem, třeba bych se přemohl.
    1.11.2005 09:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Myslím, že srovnání skutečných možností a konkrétních rozdílností by bylo mnohem přínosnější než vnepodložené výkřiky modličů z té či oné strany, který program je ten nej.
    24.11.2008 13:07 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)

    gimp je neskutečná sra.čka, třeba právě teď řeším, jak napsaný text zkopírovat a posunout o kus vedle. Bože to je sra.čka....

    24.11.2008 13:10 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)

    a pořád někde lovit to skur.vený menu, který je v plovoucím okně pořád někde v pr.deli pod ostatními okny. Proč to kur.va nejde připnout na fest k tomu oknu s editovaným obrázkem GGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

     

    chci nakreslit obyčejnou šipku mezi dvěmi částmi obrázku - no neřešitelný problém

    24.11.2008 13:15 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)

    vložím výběr, chci ho zmenšit - NEJDE, musím CTRL+T a zadat to v procentech - co to sakra je??? já to chci zmenšit myší, copak můžu takhle odhadnout jestli to bude 63% nebo 68%???

    to musel dělat kokot

    29.4.2010 15:47 lady anne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    když s ním neumíš já jí měla za 2 minuty
    29.4.2010 15:47 lady anne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    tak nepoužívej
    1.11.2005 09:30 Radek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Jo, docela by mě to zajímalo. Photoshop neznám, ale vždycky jsem chtěl vědět, v čem je o tolik lepší než GIMP, když je o tolik dražší.
    1.11.2005 10:29 mc_bizon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    tak to som si nevsimol. pouzival som ps, teraz pouzivam gimp a gimp sa mi nezda byt o nic tazsi na ovladanie
    1.11.2005 12:23 Ax
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Jen do toho, treba se dozvite, jak to s cim se patlate pul hodiny udelat rychle;)
    1.11.2005 13:58 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    A co když ano? Tak to bude samozřejmě přínosné pro všechny. Tedy kromě provokatérů, protože si budou muset najít jiné místo, kde provokovat.
    1.11.2005 14:36 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)

    Ja som Photoshop nikdy nepouzival a GIMP mi pripada uplne bezproblemov ovladatelny.

    Najvacsi problem "usability" debat je v tom, ze diskutujuci si castu pletu zvyk a naucene pohyby s "usability". A som temer presvedceny o tom, ze tvoj blog by sa dopustil tej istej chyby, keby si ho napisal.

    Hadat sa o takychto veciach je ako hadat sa o tom, ci plniace alebo gulickove pero, alebo ci na bicykly radit rychlosti palcom packou, alebo celou rukou tocenim

    Ak chces pomoct, tak radsej napisanu fundovanu a faktami podlozenu esej o tom, co je v GIMPe zle a ako to napravit.

    1.11.2005 15:47 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Jestli jsem to pochopil, tak chce srovnat, jak se liší postupy k dosažení téhož výsledku v aplikacích Photoshop a The Gimp. A odrazovat ho od toho mi přijde jako strach, že se náhodou jednou vyplave na povrch nějaká skutečnost.

    Mně osobně by zajímalo, co dělám v Gimpu špatně, že z něj mám pořád blbý pocit. Photoshop jsem použil párkrát v životě, před lety, a tak nějak mě přímo motivoval k práci.
    1.11.2005 17:36 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Ja som to pochopil tak, mozno zle, ze ma X rokov praxe vo Photoshope a GIMP sucks preto, ze sa to robi inak. Pri tom ale zabuda na to, ze inak!=zle.
    1.11.2005 19:35 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Občas inak=zle, aneb ať žije best practice. Nedá se prostě takhle generalizovat a házet všechny do připomínky do jednoho pytle.
    brozkeff avatar 3.11.2005 16:05 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše příklad
    Když jsme u té usability, vadí mě že Gimp má X oken, kdy kliknutím na panelu na jedno okno se zviditelní jen právě to, a ne všechny ostatní. Potřeboval bych aby když mám na popředí třeba firefox a alt-tabuju si hlavní okno Gimpu, tak aby se zobrazily zároveň obrázky a pravý panel. Jde to nějak?
    4.11.2005 00:52 Mti.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad
    gimp s okny na jinem virt. desktopu nez ffox to neresi? (nerikam druhem monitoru)
    brozkeff avatar 4.11.2005 20:02 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad
    Sice to tak obvykle řeším, ale to je pořád jenom workaround.

    Ve windows navíc defaultně žádné virtuální desktopy nejsou. Mají je až ovladače od nvidie, ale málokdo o tom vůbec ví (protože nic nekonfiguruje). Stejně to ale je pomalé.

    Pořád jsem zvyklý používat jen jednu plochu a na to je tohle zneviditelňování hrůza.

    Chtělo by to, aby: - při zviditelnění jednoho okna se zviditelněly všechny - dalo se nastavit které pod-okno gimpu bude výš, pokud by se částečně překrývaly. Nevím, jak udělat ani jedno. Pomůže někdo? Prosíím... slibuju, že pak bych aspoň na 14 dnů dal pokoj a nestěžoval bych si...možná bych i napsal oslavný článek:)
    5.11.2005 12:41 Vladimír
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad

    Mně vadí úplně stejná věc. A řval bych proto vztekem. Podle mě to nelze udělat, je to chyba designu.

    Zlatý Photoshop.

    6.11.2005 13:15 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad
    To chování oken by se mělo řešit na úrovni window manageru. V e16 to šlo docela dobře.
    17.11.2005 16:14 Douglish | skóre: 9 | blog: mind_dump
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad
    Ve verzi 3 GIMPu jiz bude cela aplikace v jednom okne, takze to bude daleko lepsi a prehlednejsi ...
    20.11.2005 21:21 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad
    Ak to nebude konfigurovatelne, tak to je pekny pruser.
    24.11.2008 13:13 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad

    hurá, že jim to ale trvalo

     

    ...jestli mě ale gimp nenas.ere natolik, že zatím přejdu zase na Photoshop

    Heron avatar 24.11.2008 14:14 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad

    Nic ti nebrání. Kup si licenci a buď v pohodě. 

    19.1.2006 00:56 peter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: příklad
    samozrejme ze to jde...ach jo lidi http://plasticbugs.com/?page_id=294
    2.11.2005 01:17 9x0
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Zasadne palcom :-)
    1.11.2005 14:52 next | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)

    Pekny clanok, mam len 2 pripomienky:

    • Castejsie screenshoty
    • (aj) anglicka navigacia v programe

    1.11.2005 21:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Taky bych se přimlouval za anglické názvy příkazů
    Quando omni flunkus moritati
    3.11.2005 10:22 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    (aj) anglicka navigacia v programe

    Me too! (keď nie inak, tak aspoň v zátvorkách)

    4.11.2005 11:41 JirkaS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Ano, kdyz jsem zjistil, ze to popisuje praci jen s pocestenym Gimpem, tak jsem to prestal cist...
    5.11.2005 10:28 JP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    No já jsem sice číst nepřestal, ale nutnost překládat si všechno zpátky do angličtiny je nepříjemná. A češtinu v programech nechci; pokud si mohu vybrat, sáhnu vždycky po anglickém UI.

    Ale stejně, díky za seriál, dobrý nápad.
    1.11.2005 16:44 lukas.ramlich | skóre: 3 | blog: linux_a_ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    tak jsem si dovolil napsat krátký úvod: http://www.abclinuxu.cz/blog/linux_a_ja/2005/11/1/107528
    Luboš Doležel (Doli) avatar 1.11.2005 17:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Jen tak dál, ať Abc předežene Root i v článcích... ;-)
    1.11.2005 18:15 Joskaa | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Opravdu jeden z nejlepsich clanku ktere jsem na abclinuxu cetl. Moc diky
    1.11.2005 20:33 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    No, nevím. Ten obrázek je prostě příšernej.
    1.11.2005 20:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Podnětný komentář. Bravo.
    2.11.2005 10:35 kolemjdoucí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Proč ta ironie? Soudruhy autory je zakázáno kritizovat? Nebo, jak říkal Škutina (volně interpretováno), správná kritika je taková, která je vznesena až následně po tom, co byla chyba objevena samotným soudruhem autorem?
    2.11.2005 10:58 Jiří Jakeš | skóre: 22 | blog: Linuxovna_JJ | Taipei
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Proč? Protože tohle žádná kritika není. To je jen ubohý výkřik do tmy. Nápověda: kritika a F. X. Šalda...
    2.11.2005 14:45 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    co byla chyba objevena
    Ty však nepoukazuješ na chybu. Neříkáš, co je špatně, nenavrhuješ lepší řešení. Tvůj komentář tedy není kritika, ale prudění.
    2.11.2005 16:25 lukas.ramlich | skóre: 3 | blog: linux_a_ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Jen se po něm ještě vyválej.

    Právo na názor má každý a nemusí ho hned každý uzemňovat.

    Co si budeme povídat, ten obrázek je opravdu příšerný, autor vůbec nedocílil pěkného výsledku, tohle bych si nedal na plochu ani na pět minut.
    2.11.2005 16:35 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Právo na názor nikomu neupírám. Když však někdo vynese takový soud, měl by jej i vysvětlit. Pokud nevysvětlíš, co se ti nelíbí, a co by mělo být jinak nebo lépe, je tvůj názor bezcenný.
    2.11.2005 20:38 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Četl jsi článek? Tohle je přece polotovar.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Heron avatar 2.11.2005 21:47 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Z GIMPem začínám. Držel jsem se postupu, který je ve článku. Naučil jsem se některé věci, pomocí kterých jsem si vytvořil vlastní obrázek i s hvězdkupou a několika novami, který se mi líbí. Není o tom náhodou ten článek? Naučit se pracovat v GIMPu a ne naučit se vytvářet perfektní umělecká díla?
    brozkeff avatar 3.11.2005 16:08 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Naučit se pracovat
    Tak tak, člověk díky tomuto třeba objeví postupy, které neznal. Já na tu hvězdnou plochu nějakou extra kritiku nemám, i když zase nic extra, pod ikonky asi vážně nee.
    5.11.2005 11:17 JP
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Jak se říká v angličtině, názory jsou jako řitní otvory, každý má jeden.

    Ale aby si něčí názor zasloužil respekt ostatních, měl by být něčím podložený a pokud možno vyargumentovaný. Tohle byl jenom výkřik do tmy a nikomu a ničemu nepomohl - i kdyby ten obrázek byl opravdu jednoznačně ošklivý, tak to na hodnotě článku nic nemění a jediné, k čemu ten výkřik pomohl, bylo uvolnění vnitřního tlaku pana "kritika". Teď se nad sebou třeba zamyslí a příště napíše něco smysluplnějšího.
    2.11.2005 18:28 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    s/viz kapitolka/viz kapitolku
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    2.11.2005 18:44 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Díky, opraveno.
    3.11.2005 17:42 pol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)

    Nádhera jen tak dál...

    ...i když pro generování podobných hvězdiček existuje tucet různých způsobů v obou programech

                                                                                                                                                     ;-)

    7.11.2005 19:22 Greenhorn | skóre: 8 | blog: Linux is good way to freedom. | Proseč pod Ještědem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Moc pěkné. Mapu oblohy jsem si vytvořil, byl to můj první výtvor v GIMPu vůbec, většinou ho používám jen na editaci fotek. Toto je, dle mého názoru, nejlepší způsob, jak se s GIMPem naučit pracovat. Jsem sice začátečník, ale ty základy ovládání jsou snadné a člověk do toho rychle "vleze". Takže takové pokročilosti jen a jen vítám a těším se na další.
    20.11.2005 13:27 David Sedláček | skóre: 20 | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Pekny clanek. Chtel bych dodat, ze v GIMPu 2.2.6 mi zmineny "Sum" funguje bezproblemu i v českém prostredi.
    8.3.2007 13:39 Ender Wigin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Tak jsem zkousel, ale bohuzel na vrstve nemuzu najit rezim obraz. Asi neumim hledat nebo tam neni:(
    29.3.2008 22:28 Phaal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Mám pocit že alternativně se to jmenuje v některých českých lokalizacích Závoj.. teda myslím..a mám pocit že docházím stejného efektu
    2.6.2008 13:54 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    Další hezké návody pro gimp jsou třeba zde: focení proti slunci, a opravení světlé oblohy. Popřípadě obecné informace o Gimpu 2.
    12.1.2022 11:19 먹튀검증사이트추천
    Rozbalit Rozbalit vše Re: GIMP v příkladech - 1 (hvězdná obloha)
    If you are going for best contents like I do, simply go to see this website all the time as it provides feature contents, thanks 먹튀검증사이트추천

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.