abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 06:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.15 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Zajímavý software

    Společnost CORSAIR podporuje svůj systém iCUE LINK pouze ve Windows a macOS. Jak jej ovládat v Linuxu? OpenLinkHub (GitHub) je open source linuxové rozhraní k iCUE LINK. Z webového rozhraní na adrese http://localhost:27003 lze ovládat RGB osvětlení, rychlost ventilátorů, nastavovat klávesnice, myši, headsety…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:11 | Zajímavý článek

    Ve funkci koordinátora k bitcoinové kauze skončil bývalý ústavní soudce David Uhlíř. Informaci, kterou zveřejnil Deník N, potvrdila Radiožurnálu ministryně spravedlnosti Eva Decriox (ODS). Uvedla, že odchod byl po vzájemné dohodě. „Jeho mise je ukončená, auditní procesy se už povedlo nastavit,“ řekla. Teď má podle ministryně další kroky podniknout policie a státní zastupitelství. Koordinátorem jmenovala ministryně Uhlíře 19. června.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 13:00 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.07.26 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:11 | Nová verze

    Po 9 týdnech vývoje od vydání Linuxu 6.15 oznámil Linus Torvalds vydání Linuxu 6.16. Přehled novinek a vylepšení na LWN.net: první a druhá polovina začleňovacího okna a Linux Kernel Newbies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    25.7. 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 35
    25.7. 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    25.7. 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (27%)
     (29%)
     (6%)
     (6%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 161 hlasů
     Komentářů: 18, poslední dnes 09:24
    Rozcestník

    KDE 3.5.6

    Vydání KDE 3.5.6 bylo oznámeno a zdrojové kódy jsou nyní k dispozici ke stažení. Drobná vylepšení a opravy se týkají velké části KDE, podívejte se na seznam změn od verze 3.5.5.

    25.1.2007 17:10 | Luboš Doležel (Doli) | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 25.1.2007 17:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Jojo, emerge už valí :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 25.1.2007 17:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Zív ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    David Watzke avatar 25.1.2007 17:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Radši si budu myslet svoje a na tvůj příspěvek neodpovím... :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.1.2007 17:54 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Nekazme si radosť nad novou verziou KDE :-)
    25.1.2007 21:13 Miloš Kozák | skóre: 18 | blog: jentak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Gentoo je holt pomalý slimejš :) KDE 3.5.6 už někteří borci mají několik dní :)
    25.1.2007 21:28 Luboš Luňák | skóre: 19 | blog: Seli
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    To asi tezko, vzhledem k tomu, ze finalni verze kdelibs-3.5.6 je ze vcerejska :).
    David Watzke avatar 25.1.2007 21:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Spíš Archisti jsou lamy a doplatili na to (proč měly kdelibs 3.5.6 v Archu už třetí revizi ještě před tím, než se objevily zdrojáky na mirrorech) ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 25.1.2007 21:33 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Doplatili? Na co? Já si žásných problémů nevšiml :-) A o tom rolling updates jsou, mi to tak vyhovuje ;-) Btw. žádnou třetí revizi, ale teprv druhou :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 25.1.2007 21:43 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    V té pre-release verzi je bug, že se neukazují bubliny.
    Vojta Drbohlav avatar 25.1.2007 21:45 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Byl si rychlejší, achjo :-)
    Vojta Drbohlav avatar 25.1.2007 21:44 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Byl bug v Kopete, viz bugzilla :-D
    Mikos avatar 25.1.2007 22:53 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    No tak vzhledem k tomu že používám jen Psi, tak jsem na něj nenarazil ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    David Watzke avatar 26.1.2007 14:13 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Že by tady někomu došlo, jakej je SIM piece of crap? :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Mikos avatar 26.1.2007 14:49 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Ne, Sim je z multiprotokolových klientů jednoznačně bezkonkurenčně nejlepší ;-) Jenže od té doby co používám pouze Jabber už multiprotokolového klienta nepotřebuji (a navíc Psi si s Jabberem rozumí mnohem lépe než libovolný multiprotokolový klient).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.1.2007 18:08 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Hmm a žádný archista nepíše, že ho má dřív, kam ten svět spěje. :-)
    David Watzke avatar 25.1.2007 18:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    A Mikos je vosk?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.1.2007 18:56 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Zív neberu. :-)
    25.1.2007 18:15 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Som zvedavy na Kmail templates. Toto mi v Kmaile velmi chybalo.
    kozzi avatar 25.1.2007 18:18 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Sakra jsem archista a jeste jsem ho nestihl nainstalovat. No zase me trumfnou nejaky sraci s emerge. Nebo vlastne ne ono jim to zabere tak tyden ;-)
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    David Watzke avatar 25.1.2007 18:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    No zase me trumfnou nejaky sraci s emerge. Nebo vlastne ne ono jim to zabere tak tyden ;-)
    To by ses divil, kdelibs 33 minut a zbytek většinou po minutě :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Vykook avatar 25.1.2007 18:35 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Jedes na BlueGene? :D
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    David Watzke avatar 25.1.2007 18:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Ne :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Vykook avatar 25.1.2007 19:51 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    No dobre dome BlueGene nemas, ale to neznamena ze na nem nekompilujes! :D
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    25.1.2007 20:14 Standa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Mam AMD64 ale za 33minut a zbytek minutky? Rad si takovy CPU prohlidnu, aneb tekuty dusik jsem nesehnal.

    Ale dobra, rybari se taky jen vytahuji :)
    David Watzke avatar 25.1.2007 20:21 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Hmmm...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    atan avatar 25.1.2007 21:45 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    divny, mam 2x vic pameti a dvoujadrovy cpu na 2.5Ghz, a trvalo to 42min. jake mas USE pro kdelibs?
    David Watzke avatar 29.1.2007 04:15 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    USE="cups kdeenablefinal kdehiddenvisibility ssl -acl -alsa -arts -avahi -debug -doc -fam -jpeg2k -kerberos -legacyssl -lua -openexr -spell -tiff -utempter -xinerama -zeroconf"
    Btw, teď při noční synchronizaci to trvalo jen 29:41 minut :-) CPU @ 2661 MHz...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    25.1.2007 18:48 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    With these changes, KHTML becomes the first rendering engine to thoroughly pass the 578 tests of the excellent Automated CSS3 Selectors Testsuite (http://www.css3.info/selectors-test).
    hm, počítám, že Operisti se vzteknou :-)

    ... Firefoxisti ovšem prohlásí, že nějaké syntetické testy je nezajímají, že jejich browser je nejlepší, a že Gecko je jediné co jede plně podle norem, veškeré zdánlivé bugy jsou ve skutečnosti featury značně vylepšující jejich interpretaci

    let the flame begin ;-)
    25.1.2007 18:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Hmm CSS možná zvládá tenhle syntetický test, ale co jeho podpora javascriptu? (Používám Operu)
    25.1.2007 18:57 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    CSS=khtml :-)
    26.1.2007 09:13 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    No, v Konqueroru mi od verze 3.5 jede webové rozhraní gmailu. Ovšem, musím mít identifikaci prohlížeče na Mozilla*, jinak mě to hází na základní html rozhraní. To se bere jako dobrá podpora?

    *je zajímavé, že pokud přepnu identifikaci na Safari, gmail skončí na nějaké chybě v Javasriptu ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    25.1.2007 19:10 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Aj ked roky operujem a pocitam sa medzi skalnych fanusikov v poslednom case uz ma to pomaly prechadza. Hladal som nwjake webove rozhranie pre subersion a narazil som na Insurrection Web Tools. Toto rozhranie v maximalnej miere vyuziva xml schopnotu browserov, aby nezatazovalo server. A maju tam browser functionality tests, kde pekne vidno, co vsetko Opera este nevie. Nastastie programator toho je dost schopny na to, aby v pripade, ze browser je neschopny, tak to za neho spravil server. Ale pekne tam vidno kde je Opera proti Mozille. Data su zo 6/2006. Khtml tam nie je.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    25.1.2007 21:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    A maju tam browser functionality tests, kde pekne vidno, co vsetko Opera este nevie. ... Khtml tam nie je.
    eh? já tam tedy KHTML vidím (Safari) ...
    Marcho avatar 25.1.2007 22:02 Marcho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Safari a khtml není totéž. khtml na rozdíl od webkitu v Safari neumí v rozumné míře pracovat s XSLT.
    No Linux, Just GNU!
    26.1.2007 09:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Safari a khtml není totéž.
    jistě, stejně jako Konqueror a KHTML není totéž ... jest ovšem nesmyslem tvrdit, že ve výše uvedeném testu KHTML není
    Marcho avatar 26.1.2007 12:42 Marcho
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Fajn... ale co tím tedy chceš dokázat?

    Ta stránka se zabývá podporou XSLT v jednotlivých prohlížečích. Semo si stěžoval, že tam netestují khtml, ale zřejmě tím myslel khtml v Konqueroru. Pokud je toto jediná myšlenka tvého příspěvku, pak se omlouvám, přecenil jsem její hloubku. :-)
    No Linux, Just GNU!
    26.1.2007 17:16 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    No nevím. Konqueror (3.5.5) mi neprošel na stejných místech, jako tam testovaná verze Safari.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 25.1.2007 22:17 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Safari používá WebCore...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    26.1.2007 09:23 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Safari používá WebCore...
    a WebCore používá ... "WebCore is a framework for Mac OS X that takes the cross-platform KHTML library (part of the KDE project) and combines it with an adapter library specific to WebCore called KWQ that makes it work with Mac OS X technologies." (Apple Developer Connection)
    Mikos avatar 25.1.2007 19:12 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Super! Další názorný příklad toho jak je KHTML kvalitní engine ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.1.2007 19:52 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Už je pomalu na čase, aby Firefox přešel na KHTML, co?
    Mikos avatar 25.1.2007 20:14 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    To né, Firefox mě stejně nezajímá ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    25.1.2007 23:46 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    A pak zase všichni budou nadávat na KHTML, co všechno že ještě neumí… ;) Holt je vždycky v módě nadávat na něco, co je populární.
    Mikos avatar 26.1.2007 00:29 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Já nadávám na Firefox, Gecko engine a další Mozilla produkty né z toho důvodu že by toho uměly méně (což je tedy fakt, KHTML a tedy i Konqueror má nesrovnatelně kompletnější implementaci CSS) nebo dokonce jen proto že by byly oblíbené (to bych musel být idiot), ale protože jsou to nesmírně pomalá a paměť žeroucí monstra. Holt jsou proklety XULem.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    26.1.2007 01:10 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    "Gecko engine a další Mozilla produkty né z toho důvodu že by toho uměly méně (což je tedy fakt, KHTML a tedy i Konqueror má nesrovnatelně kompletnější implementaci CSS)" Tak to byste si měl doplnit informace.
    26.1.2007 08:57 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Aha... takže když to ten člověk neotestuje, místo stavu podpory napíše otazníky, tak ty to bereš jako důkaz, že to Konqueror neumí? To je dobrá metoda ;-).
    26.1.2007 09:10 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Ona ta tabulka je více než podivná. Třeba u položky ECMAScript má Konqueror 99%, ovšem, pokud se podívám na detaily, nevidím žádnou testovanou věc, kterou by Konqueror nesplňoval. Ale v konečném součtu je dán na roven IE.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    26.1.2007 10:20 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    1. Mám 256 MB RAM.
    2. Proces Firefoxu 2.0 zabírá 170/55 MB RAM (bylo to cca 65 těsně po načtení stejných stránek jako v Konqueroru), proces Konqueroru zabírá 130/70 MB
    3. Žádné zrychlení v KHTML/Konqueroru se nekoná, scrollování na některých stránkách je naopak citelně pomalejší a méně plynulé. Nutno podotknout, že X11 Firefox je oproti Win32 Firefoxu šnek (což se možná změnilo přechodem Win32 verze na Cairo, ale to už jsem neověřoval).
    4. Díky XUL mi mozillí aplikace nabízí možnosti, které mi v Konqueroru citelně chybí, Konqueror je v tomto ohledu spíše chudý příbuzný. Ve Firefoxu jsem byl zvyklý na jiný komfort.
    Mikos avatar 26.1.2007 10:59 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Já snad natočím video abys viděl jak je na mém pracovním počítači Firefox pomalejší oproti Konqueroru ;-) Věř nebo ne, je to jako nebe a dudy, když zapnu Firefox tak si připadám jako bych procesor downgradoval z nějakých 1,4 GHz na 0,4 GHz. Tohle není nic subjektivního, to je holý fakt. A stejnou zkušenost mám i na jiných počítačích.

    Jinak jak už jsem psal jinde, pracuju jako webdesigner a přesto mi Konqueror plně postačuje. Bez věcí jako Web Developer Toolbar, FireBug, atp. se dá krásně obejít. Firefox pouštím jen velmi vyjímečně (když kontroluji web jestli i v něm vypadá správně a pak taky když vyvíjím něco složitějšího v JavaScriptu, což skoro nikdy nedělám ;-)).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    26.1.2007 13:10 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Jinak řečeno: YMMV. Taky bych mohl natočit video, které ukazuje opak. :) Ale mám pocit, že můj počítač už by to nerozdýchl. :D

    Konqueror mi taky tak nějak postačuje, ale je mi líto některých chybějích fíčur a rozšíření. Je to o luxusu. :)

    Bez WDT nebo FB se ty možná obejdeš, ale jiným zase krásně doplňují jejich styl práce.
    Mikos avatar 26.1.2007 13:22 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Ano, moje sazba za míli se může lišit :-D
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    vogo avatar 25.1.2007 19:55 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    za těch pět dní co ho mám v Archu jsem moc změn nepoznal, až když teď procházím changelogem :)
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.
    25.1.2007 20:10 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    Najlepšia zmena je že tam pribudla hra knetwalk :-D
    vogo avatar 25.1.2007 20:19 vogo | skóre: 34 | blog: "Skládat papír"
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 3.5.6
    já už na ní naštěstí nejsem závislej :) a myslel jsem že tam je dýl
    Nejsem paranoidní, ale to ještě neznamená, že po mě nejdou.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.