abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem

    Společnost Linspire (dříve Lindows) dnes oznámila partnerství s Microsoftem. Smlouva je zaměřena především na podporu proprietárních formátů, uživatelé by z ní měli těžit již v Linspire 6.0, které má vyjít začátkem července. Uživatelům Freespire by měla přinést lepší integraci OpenOffice.org a MS Office.

    14.6.2007 09:29 | kavol | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    14.6.2007 09:39 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    třikrát hurá za debian
    14.6.2007 09:42 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    HURÁ! HURÁ! HURÁ! ;-)
    14.6.2007 10:17 outtony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    pridavam sa
    matla avatar 14.6.2007 15:38 matla | skóre: 16 | Sticany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    aj ja
    freshmouse avatar 14.6.2007 16:59 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Hele, takhle nějak si představuju ty "Ubuntu uřvance". Nebo jak vlastně mají vypadat, co myslíš, JK?
    m1c4a1 avatar 14.6.2007 09:47 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    "Tak a teď si vás kupím všecky."
    14.6.2007 10:14 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Že by se náhle spousta firem okolo Linuxu zbláznila a podepisovaly s MS smlouvy, které jsou pro ně tak nevýhodné? Není to čirou náhodou spíš naopak – MS konečně musel začít brát Linux vážně, a když zjistil, že jej neporazí, rozhodl se začít spolupracovat?
    14.6.2007 10:18 outtony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    http://www.youtube.com/watch?v=Yo2mb0ztcRM
    regnarg avatar 14.6.2007 09:49 regnarg | skóre: 20 | blog: rm -rf /this/blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Další ?! Tenhle svět jde vážně do ****** . . .
    S láskou se nerodíme, ale s láskou se stáváme lidmi. --Simone De Beauvoirová
    Pavel Dobeš avatar 14.6.2007 10:10 Pavel Dobeš | skóre: 21 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Co se nelibi? O tyto dohody byl zajem ze strany linuxovych firem uz predtim, ale MS je 'jaksi' ignoroval. A to si ted uz nemuze dovolit. A pokud to jen trosicku pomuze Linuxu jako celku, tak proc ne. Omezuje to snad svobody, ktere mame v distribucich, ktere pouzivame? Me ne.
    Windows? A kdo to ještě používá?
    14.6.2007 10:20 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    OT: k patičce - tvoje JID je vážně "//regnarg@jabber.cz"?
    14.6.2007 10:08 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Uz cakam len na Slackware, Gentoo a Debian...
    14.6.2007 14:11 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    To si pockas... :-D
    14.6.2007 15:04 balino
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Ti ziadne zmluvy nepodpisu, lebo nejde o komercne distribucie. Microsoft podla mna nebude nikdy nikoho zalovat. Nekomercne distribucie nechaju na pokoji, lebo z nich ziadne peniaze nevysudia. A niektore komercne distribucie zaniknu, kvoli predpokakanosti zakaznikov.

    Ak by sa aj zacalo s nejakym "sudenim", aspon sa linux precisti.
    Dalibor Smolík avatar 14.6.2007 15:33 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Nekomercne distribucie nechaju na pokoji, lebo z nich ziadne peniaze nevysudia.
    A to je právě to, co dělá Debian silným. Tady není koho soudit a přitom se jedná o velmi aktivní a výkonnou pracovní skupinu, která není firmou ...
    Ale MS si ve skutečnosti neuváže ani ty ostatní. Vždycky se najde cesta, jak z toho vyklouznout, když by bylo zle ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    14.6.2007 17:22 diwoczaak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    +1 Debian vzdycky zustane Debianem... :)
    15.6.2007 15:32 standa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    +1
    14.6.2007 10:09 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    A to akože užívateľom (keď to slovo je použité toľko krát v oznámení) asi nebude vadiť zlatá klietka čo?

    No ale mne vadí takže freespire u mňa dostava ďalšiu čiernu bodku(prvú dostala za svoje cnr (či ako sa to volá)).

    A vlastne čo je to freespire? :-)
    14.6.2007 13:28 outtony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    freespire bude podstate kubuntu
    14.6.2007 10:16 jarks
    Rozbalit Rozbalit vše Proč to sakra Microsoft dělá?
    Že by Linoxoví uživatele konečně chtěli mít pokoj od stálého dohledávání a doinstalovávání kodeků a takových věcí jen kvůli tomu, že si nemůžou přehrát nějaké video, to se dá pochopit. Ale proč to dělá ten Microsoft, to mi není jasný.
    14.6.2007 10:37 outtony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    bude v tom finta, MS nic nikdy nerobi len tak pre modre oci. je to sachova hra a on si zaistil isto dostatok kralov v rukave
    14.6.2007 10:49 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Uživatelům to vadí, ale MS za to nemůže a ani to nevyřeší (snad kromě VC*).

    Mnoho patentů vyžaduje konstantní platbu za každou „prodanou“ distribuci, což v případě volně šířitelných distribucí je neevidovatelné a pro nekomerční distribuce finančně sebevražedné.

    I když napadá mě řešení: ke každému repozitáři přidat informace o právním prostředí (SW patenty platí/neplatí) a tam, kde to lze, nabízet i patenty zatížené balíčky. (Krásně to napsal jeden z vývojářů Linuxu: USA by se měly vrátit [v patentovém právu] mezi ostatní země.)
    14.6.2007 11:44 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Že by Linoxoví uživatele konečně chtěli mít pokoj od stálého dohledávání a doinstalovávání kodeků a takových věcí jen kvůli tomu, že si nemůžou přehrát nějaké video
    V rozumných distribucích nikdy nic takového nebylo potřeba.
    14.6.2007 13:26 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    V libovolné, protože ve Windows před nástupem Codec Packů byla situace naprosto úděsná, kdežto já do Linuxu začal bootovat především proto, že jsem pod ním přehrál (po instalaci win32 kodeků, kterou jsem udělal jen jednou) cokoli, kdežto na Win2k se to co chvíli sralo ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    14.6.2007 16:15 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Zřejmě máte šťastnou ruku na výběr distribuce, ale věřte tomu, že existují i takové, kde ve výchozí insalaci nejde přehrát ani mp3.
    Václav 14.6.2007 16:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    ... ale neznám žádnou u které by se nedal najít snadný návod jenom prostým zadáním "[distro] mp3" do googlu.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    14.6.2007 18:02 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Jenže pointa je v tom, že v USA jsou podobné postupy přinejmenším na hraně zákona a mimo USA zase zhola zbytečné a obtěžující uživatele. A kromě toho tenhle problém je mnohem širší než jenom mp3, které jsem vybral jako nejkřiklavější příklad.
    kyknos avatar 15.6.2007 08:22 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Na hraně jakého zákona? IMHO naprostý nesmysl. Problém je pouze v patentech.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.6.2007 10:16 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Jistě, že je problém v patentech. Ale když používám patentovanou technologii a neplatím příslušné poplatky, tak to asi není úplně legální, že? Kdyby bylo, tak na ně kažý kašle a nikdo se nesoudí.
    kyknos avatar 15.6.2007 10:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Legální to je. Ovšem je také legální, aby se majitel patentu hlásil o poplatky. S porušením zákona to ovšem imho nemá nic společného.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    15.6.2007 11:27 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Takže tvrdíš, že patentový zákon v USA nestanovuje žádné povinnosti ani sankce za jejich nedodržení?
    14.6.2007 17:30 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Které k takovému počínání mají relevantní a racionální důvod, a některé z nich uživatelům umožní jen odklinutí požadovaných kodeků při pokusu otevřít soubor v daném formátu.
    14.6.2007 17:39 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Popravdě řečeno v dávných verzích té distribuce byly kodeky pro mp3 součástí základní instalace, ale pak byly staženy a to udělátko, co popisuješ, je dostupné teprve dva měsíce. :-P
    14.6.2007 13:35 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Tak neviem, ale MPlayer prehrava skoro vsetko a nepotrebuje ziadne kodeky...
    14.6.2007 14:02 doron | skóre: 21 | blog: Sensors a Ksysguard | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Opravdu?
    You can't fuck everyone, but you can try to.
    14.6.2007 14:25 knizmi | skóre: 27 | blog: Blog | Kosmonosy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Opravdu =)
    14.6.2007 15:04 outtony
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    mne sa paci to slovo "skoro".
    Václav 14.6.2007 15:38 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Njn, Gramodesku mi nepřehraje... Co se dá dělat.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    grubber avatar 14.6.2007 16:50 grubber | skóre: 6 | blog: grubber | Břeclav / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Jeste jsem nenarazil na video, ktere bych v nem neprehral.
    14.6.2007 17:40 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    Pusť si v něm VHS. ;-)
    15.6.2007 08:10 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    To že do systému žádné kodeky ručně neinstaluješ neznamená, že by je mplayer nepotřeboval...
    [tsunami@vodik]$ ls /usr/lib/win32/ | wc -l
    138
    
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    15.6.2007 15:30 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proč to sakra Microsoft dělá?
    MPlayer má většinu potřebných kodeků vestavěných v sobě. Ty win32 kodeky jsou v dnešní době už převážně jen přežitek, potřeba jsou snad jen na nějaké extrémně exotické věci a na RealVideo. Jinak si MPlayer vystačí sám se sebou.
    freshmouse avatar 14.6.2007 10:36 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Tak zrovna Linspire mi je úplně jedno. Pokud vím, tak vyrábějí "Windows s Linux jádrem", a to mě opravdu, ale opravdu nezajímá -- i kdyby je MS koupil. Zajímavé je, že v USA mají slušný podíl, ale tady v ČR to nepoužívá skoro nikdo.
    pit0 avatar 14.6.2007 13:18 pit0 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Mylite SA! Linspire nikdy nerobili Windows s Linux jadrom! Ich ciel je urobit Linux co najviac ovladatelnostou konurovatelny windowsu, kompatibilitou dokumentov a s jednoduchou instalaciou programov z netu. Kedysi sa volali Lindows lebo mali zaclenovat wine, neskor sami napisali ze im nejde o to aby robili, ako ste uz spomenul, windows s linux jadrom, ale im ide o kompatibilitu formatov.

    Free alternativa windowsu, postavena na wine je ReactOS.
    freshmouse avatar 14.6.2007 13:24 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Jasně, technologicky to není Windows, je to prostě GNU/Linux, ale celé to prostředí, to je prostě dělané tak, aby to co nejvíce připomínalo Windows -- a to mi vadí.
    Zdenek.Z avatar 15.6.2007 18:28 Zdenek.Z | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Ať si připomíná co chce, pokud to bude použitelné. Nevidím nic špatného, když se převezmou nějaké prvky z konkurenčního systému, pokud to budou ty "dobré". A to dělení "dobré" a "špatné" není pro každého stejné. Vadí vám snad to, že u Firefoxu je nahoře adresní řádek a vlevo tlačítka Back a Forward?
    freshmouse avatar 17.6.2007 13:50 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Ne. Vadí mi to, že oni nenapodobují to dobré, ale skoro všechno -- aby uživatelé měli pocit, že používají Windows.
    20.6.2007 12:28 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    + ... a to špatné značně převažuje :-(
    14.6.2007 11:21 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    zajimave je, ze to zatim podepisuji jen takovy ti komercaci, co zacli s prodavanim linuxu za $$ (prelozte ryzovani prachu) a opensource svoji distribuci dali (pokud vubec) az kdyz se jim to vyplatilo
    David Heidelberg avatar 14.6.2007 13:58 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Přijde mě nějak podezřelé, že jedna firma za druhou uzavírá smlouvy s Microsoftem... Připadá mě, že buď:

    1) Microsoft doopravdy může na nich vysoudit nějaké peníze...

    2) Jsou ty firmy totálně pokakané, že by se mu to mohlo podařit.

    3) (nejméně pravděpodobnější verze) z toho budou mít doopravdy nějaké výhody...

    0K!AS
    14.6.2007 14:49 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Moje představa je taková: Novell, Freespire a Xandros (zatím) chtějí větší podíl na trhu tím že získají firemní zákazníky předpokakané z toho že je může napadnout MS (v USA). Je to, IMHO, podobná zrada jako když Sadat podepsal samostatnou mírovou smlouvu s Israelem, a podrazil tím zbytek arabkého světa. Získají tím jakýsi mír pro sebe, zatímco nechají agresora útočit na ostatní.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    14.6.2007 19:15 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Sadat neměl na vybranou. Tady je na vybranou. Ale já si raději počkám co z toho vzejde. Nevěřím, že Linux porušuje nějaké patenty a pokud porušuje tak určitě ne vědomě. Chce to čas.
    pit0 avatar 14.6.2007 14:20 pit0 | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Hm, zda sa ze Novell nieco podnika: http://suseportal.cz/kategorie/tiskova-zprava/novell-electronic-frontier-foundation-se-spojuji-k-reforme-softwarovych-patentu
    14.6.2007 14:31 wb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    nnnn
    14.6.2007 18:37 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    Jsem si vzpomnel na ten stary clip, kdyz Lindows zacinali. A google ho jeste nasel. Lindows Rock!
    14.6.2007 20:16 diwoczaak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Linspire uzavřelo smlouvu s Microsoftem
    :D :D: D

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.