abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    17.4. 17:55 | IT novinky

    Společnost Volla Systeme stojící za telefony Volla spustila na Kickstarteru kampaň na podporu tabletu Volla Tablet s Volla OS nebo Ubuntu Touch.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.4. 17:44 | IT novinky

    Společnost Boston Dynamics oznámila, že humanoidní hydraulický robot HD Atlas šel do důchodu (YouTube). Nastupuje nová vylepšená elektrická varianta (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (10%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 557 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Mozilla Firefox 3.0

    Dnes v 19 hodin SELČ byla uvolněna nová verze webového prohlížeče Mozilla Firefox: 3.0. Tímto okažikem zároveň začíná pokus o zápis do Guinessovy knihy rekordů s největsím počtem stažení softwaru za den. Stahovat bude možné na www.getfirefox.com (zatím je web beznadějně zahlcen).

    17.6.2008 19:10 | houska | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    thingie avatar 17.6.2008 19:17 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Aneb s Mozillou směle vstříc modernímu způsobu distribuce software, třikrát hurá :-)

    (To jsou trotli, tam.)
    Růžové lži.
    17.6.2008 19:21 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jsou. Chtělo to spíš torrenty.
    17.6.2008 19:22 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    A jak vysvětlíte normálním lidem torrenty, když je na stažení většiny jiných programů nepotřebují? To nedává smysl. Ta zátěž relativně brzy opadne. Dělat kolotoče kolem torrentů pro 5MB soubor je nesmysl.
    thingie avatar 17.6.2008 19:24 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    lol.
    Růžové lži.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.6.2008 19:35 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Já si myslím, že díky warezu zná BitTorrent kde kdo. A torrenty jsem viděl už i pro menší soubory.
    hankey avatar 17.6.2008 20:01 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To si myslíš celkem špatně, protože to neznají ani mladí piráti a stahovači (učím na středních školách).
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    onion avatar 17.6.2008 21:38 onion | skóre: 8 | blog: onion | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak nevim, ale pred mesicem jsem maturoval a neco jako torrent znal i ten nejvetsi zoufalec (=notoricky paran ;-) ). Fakt je, ze obor Informacni technologie asi nebude reprezentativni vzorek stredoskolske populace :-D
    17.6.2008 21:45 Mige_Amour | skóre: 12 | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Koho tím pařanem myslíš? :D
    17.6.2008 20:05 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    <noflame> V nejhorším není problém použít Operu :-D </noflame>
    hankey avatar 17.6.2008 22:19 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    chtěl jsem tu původně napsat: a nechcete si raděj nainstalovat safari? ;-)
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    18.6.2008 00:30 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Aby nevznikla mýlka, tak jsem mým komentářem reagovat na údajnou neznalost bittorentu tím, že v Opeře (jak je na tom Safari to netuším) je klient integrovaný :-D.
    17.6.2008 19:44 Rootan | skóre: 5 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    ROFL
    17.6.2008 19:47 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Většina lidí program na stahování torrentů nemá, což asi ulítlí lidé mimo realitu jako vy nechápou.
    17.6.2008 20:01 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Pravda, všichni bohužel stahujou z Rapidu :-D.
    17.6.2008 20:03 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    +13 nebo the pirate bay :)
    18.6.2008 14:32 Drom (z debilnich Vist)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    A co s tim? Ti, co torrent pouzivaji a klienta maji by ted, v situaci, kdy je standardni stahovani nemozne, mohli hbite sahnout po torrentu.
    18.6.2008 14:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Já nevím, zda jsi postiženej bo co, ale z toho japonského serveru mozilla.jp to šlo hned, z FTP prakticky skoro taky. Mozilla Europe najel po pár desítek minutách a Mozilla.com asi po 2-3 hodinách - podle toho, jak komu. Vůbec nechápu, proč kvůli takovému zanedbatelnému úseku do toho zamotávat torrenty. Nehledě na to, jak by se to asi tak mohlo počítat do rekordu?
    Limoto avatar 18.6.2008 20:11 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nehledě na to, jak by se to asi tak mohlo počítat do rekordu?
    Jednoduše. V torrentu by se zakázalo DHT a braly by se informace z trackeru.
    Milan Vít avatar 18.6.2008 20:47 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    V torrentu by se zakázalo DHT…
    Což všichni BT klienti bez výjimky respektují ;-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Luboš Doležel (Doli) avatar 19.6.2008 00:59 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    A který ne? Navíc pokud by byl tracker dostupný, klient by měl dokončení stažení oznámit. DHT v tom nevadí.
    Milan Vít avatar 19.6.2008 09:25 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Slyšel jsem, a dokonce se domnívám, že ve zdejších diskuzích, že někteří (převážně Windowsoví) BT klienti na toto nastavení torrentu směle kašlou, což je dokonce důvodem k jejich banování na privátních trackerech :-) Ale jména takovýchto hříšníků si, žel, nepamatuji.
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    belisarivs avatar 17.6.2008 19:44 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Je problem stahnout .torrent, otevrit v nejakem stahovaci a pockat par sekund/minut?

    Je lepsi marne cekat na stazeni na zahlcenem serveru nez tahat torrent?

    Ten odkaz na stazeni mi navic nabizi jenom verzi 2.0.0.14.

    Skoda, ze Linux je pro FF platforma "aby se nereklo".
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.6.2008 19:53 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    zvlast pro ff3, ktery se vyborne integruje do gnome
    17.6.2008 20:01 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Protože lidi jako vy nechápou, že primárním dodavatelem Firefoxu pro Linux jsou linuxoví distributoři. To je běžný způsob distribuce sw na linuxu a Mozilla ho podporuje.
    17.6.2008 20:04 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    tož asi tak, srovnejte s flashem či ovladači ati :)
    17.6.2008 20:40 akomano | skóre: 16 | blog: Došiel čaj v kávomate | Malacky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Pretože:

    1.) distribúcie prídu s novou verziou až o pár dní

    2.) hrá sa o rekord v počte stiahnutí FF3, nie o celkový počet používaných FF3

    Ja vim, on vi, a ty sed, nano!
    17.6.2008 21:33 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Správně, a kdo chce, může již Firefox 3 několik hodn stahovat.
    mkoubik avatar 17.6.2008 21:40 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak to je přesný, já už ho stahuju tak 20 minut.
    6.78 MB of 8.45 MB (at 0.0 KB/s)
    17.6.2008 22:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    My ho měli za pár desítek vteřin.
    18.6.2008 14:35 Drom (z debilnich Vist)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nemuzu si pomoct, ale "No to musela bejt pane vyhra :P"
    17.6.2008 21:40 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    podporuje? No podival bych se na getfirefox.com (kdyby fungoval :-D) a videl bych ze me tam nabizeji ke stahnuti nejaky tarball nebo co ...

    PS: ja jsem to nemyslel ironicky, a ten kod pro integraci do gnome opravdu napsali mozillaci
    belisarivs avatar 17.6.2008 20:09 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Na vzhled ja z vysoka vis co. Mne jde o fakt, ze FF v Linuxu renderuje stranky pomaleji a i pomaleji se chova nez ve Windows.

    Zatimco u Opery je to nastejno.

    Snazil jsem se najit odkazy s benchmarky toto potvrzujcimi, bohuzel, nezadarilo se. Tak treba to najdes nebo je nekdo postne.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Dent avatar 17.6.2008 20:56 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    S FF pod Linuxem mám ty samé zkušenosti. Chová se tak FF i Thunderbird. Vykreslování v Linuxu je zoufale pomalé - přešel jsem na Operu a nelituju :))
    17.6.2008 21:00 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Čo treba urobiť, aby bol ten rozdiel tak výrazný? (nikdy som si nevšimol, že by ten rozdiel bol až tak veľký; teda aspoň na počítačoch, na ktorých FF používam ja)
    Dent avatar 17.6.2008 21:09 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nainstalovat Debiana nebo Slackware + Firefox... práce s tím je dost na pytel - popisoval jsem to v poradně. Bohužel bez řešení...
    17.6.2008 21:09 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Pouzit slabsi procesor. GTK kniznica je proste shit...podobne zabrzdene su vsetky programy, ktore ju pouzivaju.
    17.6.2008 23:05 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Kdyby Firefox skutečně používal GTK+ (a ne jen se tak tvářil, Firefox ten GTK+ vzhled jen emuluje), byl by daleko rychlejší. Problém je v tom, že GTK+ (prakticky, až na pár součástí, ale to GUI Firefoxu není v GTK+) nepoužívá. Proto je tak pomalý. Stačí se podívat například na Epiphany - ten používá (na rozdíl od Firefoxu) GTK+ a je mnohem rychlejší.
    17.6.2008 23:18 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nezlobte se, ale toto mě fakt pobavilo. Kdyby FF dal ruce pryč od GTK a udělal by si nějakou svoji vrstvu, byl by mnohem rychlejší. Stejně chcou lidi používat různé témata (každý 2. v okolí), tak na co pořád ta integrace?

    Já vím, že mě zastánci GTK asi ukamenujou, ale nechápu, proč by jsme si tu měli pořád něco nalhávat. Ti co mi chcou oponovat, ať se nejprve podívají do zdrojáků GTK.
    18.6.2008 12:04 Radek Miček | skóre: 23 | blog: radekm_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nezlobte se, ale toto mě fakt pobavilo. Kdyby FF dal ruce pryč od GTK a udělal by si nějakou svoji vrstvu, byl by mnohem rychlejší.
    Nevím, proč by si měli vývojáří FF dělat vlastní vrstvu, když různých toolkitů existuje spousta, je to IMO jen plýtvání času. Mnohem jednodušší by bylo použít buďto něco jiného než GTK, nebo pomoci vývojářům GTK s optimalizacemi.

    Mj. rychlost GTK závisí také na zvoleném enginu.
    Ti co mi chcou oponovat, ať se nejprve podívají do zdrojáků GTK.
    Ano, zdrojový kód GTK je pěkně upravený, ale to jste asi neměl na mysli, že? ;-)
    18.6.2008 19:56 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ono je otázka, jestli ty optimalizace jsou tak triviální, když se do nich za ty roky stížností na rychlost nikdo nepustil :-)
    ale to jste asi neměl na mysli, že?
    nene :-)
    Marián Kyral avatar 18.6.2008 22:12 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nevím od kdy přesně, ale gtk file dialog teď zobrazí /usr/bin opravdu hodně rychle. A pokud v dialogu kliknu na nějaký obrázek, tak se automaticky zobrazí jeho náhled (alespoň ve FF3). Nemám tady jinou gaplikaci na vyzkoušení.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 18.6.2008 12:23 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Mel by sis ten Epiphany opravdu zkusit. Rychlostni narust oproti Firefoxu 3 je naprosto evidentni a nezanedbatelny (o FF2 nema ani smysl mluvit), Epiphany doslova fici... Pomalost GUI Firefoxu opravdu neni moc vinou GTK+.

    Mam ted nastavene tema na bazi Murrina enginu a Firefox se kazdou chvilku na par vterin uplne zasekne, co jsem tak pozoroval, tak vetsinou kdyz chce vykreslit nejaky formularovy prvek tim GTK+ enginem.

    Z meho pohledu se tedy na rychlosti Firefoxu v Linuxu zmenilo jen malo, je to porad liny prohlizec. Ve Windows je ta rychlostni zmena o mnoho vyraznejsi. Nevi nekdo, jestli se ta emulace prvku z GTK+ da uplne vypnout tak, aby se to GUI chovalo priblizne jako FF2?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    18.6.2008 20:06 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    A nepoužívá Epiphany náhodou webkit ? Já jen jestli to není změna na více místech;-)

    Ale já stejně budu používat zatím FF, potřebuju věci jako FireBug.
    Mam ted nastavene tema na bazi Murrina enginu a Firefox se kazdou chvilku na par vterin uplne zasekne
    Toto se mi stává taky (klidně i 5s), pod Windows, v Linuxu, všude. Zajímalo by mě, čím je to způsobené, velmi často se mi to stává u stránek, které využívají hodně javascriptu (možná GC ??). Ale je to opruz;)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 18.6.2008 20:21 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    A nepoužívá Epiphany náhodou webkit ?
    Zatim ne, tedy ne ve stabilni verzi. Je vyrazne rychlejsi i s Geckem.
    Ale já stejně budu používat zatím FF, potřebuju věci jako FireBug.
    Vsak to neni problem. Ja Firefox pouzivam jen na vyvoj webu. Alespon v tom mam poradek i v taskbaru a kdyz zrovna nedelam na nejakem projektu, tak i pameti se trosku ulehci.
    Zajímalo by mě, čím je to způsobené, velmi často se mi to stává u stránek, které využívají hodně javascriptu
    Otazka je co je hodne. Me se to stavalo i na strankach, ktere pouzivaly jQuery + par vlastnich skriptu... tomu bych nerikal "hodne".
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    17.6.2008 23:23 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Fakt?
    $ ldd firefox-bin | grep gtk
            libgtk-x11-2.0.so.0 => /usr/X11R6/lib/libgtk-x11-2.0.so.0 (0xb7b8b000)
    
    17.6.2008 23:29 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Přečtěte si prosí můj komentář, tam je odpověď na vaši otázku.

    Ale dobře, polopatě: to, že program Firefox používá mimo jiné knohovnu GTK+, nezmamená, že GUI Firefoxu je v GTK+. Není. Z GTK+ používá souborový dialog a pár dalších věcí, ale jinak si z něj jenom zjistí aktuální motiv vzhledu, na základ ěnejžsi pak svoje GUI vykresluje tak, aby to vypadalo jako GTK+. Firefox používá svů vlastní GUI toolkit - XUL, což je kombinace JavaScriptu, XML, je to interpretované a hrozně pomalé.
    18.6.2008 08:26 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To nepopieram, ze javascriptove GUI je pomale. Ale to nevysvetluje, preco je v Linuxe pomalsie ako vo Windows.
    18.6.2008 08:38 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Protože je pomalejší GTK ;-)
    18.6.2008 11:16 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jenom tím to rozhodně není. GTK+ 1.x bylo bleskurychlé (srovnatelně rychlé s microsoftím GUI) a Firefox dříve používal právě GTK+ 1.x (bez Panga atd.). Přesto to tenkrát nebylo o mnoho rychlejší než to s tím dnešním GTK+ 2.x (s Cairem, Pangem atd.), i s lehoučkým GTK+ 1.x to bylo moc líné. Problém je prostě v tom, že to není skutečné GTK+ (ano, GTK+ je strašně pomalé, ale zdaleka ne až TAKHLE pomalé), plus pod X Window Systemem jsou ta multiplatformní GUI prostě vždycky pomalejší, ať už používají GTK+ nebo něco jiného.
    18.6.2008 20:14 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    No jasně, logicky jestli firefox používá javascript pro vytváření GUI, je problém i tam. Souhlasím, že GTK1 bylo o hodně rychlejší než GTK2, ale otázkou je proč ? To jsou ty věci jako pango tak strašně nenažrané ? Když se podívám, jak šlape třeba Qt, a to je toolkit který toho nabízí mnohem víc než GTK.

    S tím X Window System tvrzením nesouhlasím. Já se zabývám vytvoření toolkitu pro X Window System a pro Windows a celkově moje zkušenost je taková, že X Window může působit za určitých okolností rychleji. Má to ovšem jednu podmíku, o které se tady už flejmovalo, jsou to window-less podokna - vetřelci :)
    19.6.2008 08:10 erqwerewqrw
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    XULRUNNER je v jave?
    Frt avatar 19.6.2008 08:16 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Není, ale výkon je podobný :D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 19.6.2008 09:55 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    19.6.2008 16:29 Deleted [8409] | skóre: 14 | blog: darkblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Zajímalo by mě, jak jste k té otázce dospěl :-D java není javascript
    18.6.2008 14:37 Drom (z debilnich Vist)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    +1!!!!!!
    17.6.2008 22:59 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Na vzhled ja z vysoka vis co. Mne jde o fakt, ze FF v Linuxu renderuje stranky pomaleji a i pomaleji se chova nez ve Windows.

    Zatimco u Opery je to nastejno.
    Ani u Opery (stejně jako prakticky u čehokoli jiného) to není nastejno, Opera je pod Linuxem MNOHEM línější než ve Windows, stejně jako Firefox a prakticky cokoli jiného (s GUI). Tady nebude primární problém v těch samotných programech, to budou hlubší, bolestnější příčiny.
    thingie avatar 17.6.2008 23:01 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ano, doporučil bych ti nějakou terapii, asi už :-P
    Růžové lži.
    17.6.2008 23:07 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To je opravdu přesvědčivý argument.
    thingie avatar 17.6.2008 23:14 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To je rada. A pokud nejsou žádná objektivní měřítka co by skutečně šla porovnat, tak je to i ta nejlepší možná. Protože tam bude nejspíš ten problém.
    Růžové lži.
    17.6.2008 23:20 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Já používám Linux 10 let a kdybych s tím neměl víc než mimořádně bohaté zkušenosti, nepsal bych to. Jinak pokud se ti zdá, že můj názor je nějak avantgardní, tak mimo realitu žiješ ty – tohle je mezi vnímavějšími uživateli mainstream, to, že ty GUI programy prostě jsou v Linuxu línější, vesměs nepopírají ani linuxoví přívrženci a vývojáři. To popírá jen ultrafanatická hrstka zaslepených linuxářů, která s tím má velmi omezené zkušenosti, tak si je vynahrazuje tím, že aspoň těm zkušenějším dává dobré rady ohledně léčby atd., když už k tomu nemá co užitečnějšího říct.
    thingie avatar 17.6.2008 23:26 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Brekeke. Člověk co do jedný věty vecpe slova „ultrafanatická hrstka zaslepených linuxářů“ a to hned vedle sebe, léčení potřebuje nezávisle na čemkoliv jiném, tedy, prvně.

    Pokud nemáš žádné objektivní srovnání, ale jenom nějaké vnímavé uživatele a podobně, tak je myslím zcela v pořádku bavit se o tom jak se to dá léčit, protože nevím jak chceš vůbec najít nějaké porovnání, které by ukázalo které konkrétní parametry vůbec zlepšit. Budeme stavět k obrazovce ty „vnímavější uživatele“ a řešit to podle toho. Uá. Marnost nad marnost. Ukaž čísla nebo zalez.
    Růžové lži.
    17.6.2008 23:33 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To je velmi scestný, pomýlený (byť mezi laiky rozšířený) pohled na věc. GUI je tak rychlé, jak rychle působí. GUI, které působí líně (pomalu se překresluje, pomalu reaguje atd.), prostě uživatel právem označuje za líné. K tomu nejsou potřeba žádná čísla. I vývojáři GUI toolkitů to vědí - proto např. vývojáři Trolltechu léta upravují Qt na Linuxu tak, aby působilo rychleji. A to na základě svých vlastních subjektivních pozorování. Bez čísel.
    thingie avatar 17.6.2008 23:41 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak jako bylo by pěkný udržet názor aspoň konzistentní, když už je teda špatnej, ale couž, no.

    Nedá se to upravovat jen tak subjektivně, člověk musí vědět co chce upravit. A musí být schopen posoudit jak to změnil.
    Růžové lži.
    17.6.2008 23:29 Petr Ročkai
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ty taky houby víš co mluvíš.
    thingie avatar 17.6.2008 23:32 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    No, a ty zalez někam strašně moc daleko úplně :-)
    Růžové lži.
    17.6.2008 23:29 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Velky problem linuxoveho desktopu je X11.
    17.6.2008 20:32 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    a co kde4?
    freshmouse avatar 17.6.2008 19:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Dělat kolotoče kolem torrentů pro 5MB soubor je nesmysl.
    Asi jo:
    „www.getfirefox.com“ přerušil spojení.

    Server přerušil spojení, než bylo možné přečíst data. Server je možná zaneprázdněn, nebo můžete mít problém s připojením k síti. Zkuste to znovu později.
    17.6.2008 20:04 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ach jo, tak znovu: Firefox vychází po cca roce, roce a půl. Doba, kdy jsou servery přetížené, tvoří pár (desítek) minut. A to je méně než jedno promile času. Nechápu, proč kvůli tomu vytvářet návody na stažení, nastavení a následné stažení Firefoxu stamilionům normálních lidí, to je prostě praštěné.
    17.6.2008 20:11 mnn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    ty si teda trapny kokot. spreadfirefox ani mozilla.com este stale nejdu (uz je to cez 1 hodinu). tak sa nestrapnuj buzna
    17.6.2008 20:17 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Aj za dnešné zdražovanie benzínu a nafty na Slovensku je zodpovedný Petr Tomeš?
    17.6.2008 20:56 mnn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    bodaj by bol, lebo tak to sa dal zvalit len na amikov :-)
    17.6.2008 20:19 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Hele a co ty jsi zač, že mi nadáváš do buzny? hovádko http://www.mozilla-europe.org/cs/
    17.6.2008 20:44 akomano | skóre: 16 | blog: Došiel čaj v kávomate | Malacky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nakoniec po pár minútach odpovedal :), takže si mal pravdu s tým, že je to "záležitosť pár minút"
    Ja vim, on vi, a ty sed, nano!
    17.6.2008 21:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Mně odpověděl hned. Zřejmě je to proměnlivé. Myslím, že tady už moc o sekundy nejde.
    17.6.2008 22:03 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Když už je tady odkaz na ten počeštěný web Firefoxu – mně se ta česká verze webu vnucuje automaticky i když jdu na ten originální, mezinárodní web Firefoxu a zajímalo by mě, jestli jde neco dělat s tou naprosto úděsnou kvalitou českého překladu těch stránek. To je otřesná čeština plná školáckých gramatických i jiných chyb, typických otrockých neobratností a czengličtiny a vůbec působící, jako by to překládal outsider mateřské školky. Přijde mi zvláštní, že u tak velkého, významného světového projektu se taková amatérská fušeřina vnucuje jako oficiální, výchozí podoba stránek, myslím, že to dělá Mozille ostudu.
    18.6.2008 00:05 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Áno, určite sa s tým dá niečo robiť. Najlepší spôsob asi je pomoc pri preklade. ;)
    18.6.2008 00:18 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jenomže to je potřeba vědět jak. Například podobně otřesný překlad byl (a snad pořád je) k vidění u Google. Tak jsem se snažil podle jejich instrukcí k nim připojit a poslat skrze jejich oficiální mechanismy opravené verze těch překladů - nic, absolutně žádná reakce (kdyby mě aspoň do prdele poslali...), ta hotentotská rádobyčeština tam straší dva roky a bude asi strašit navěky. Když jsem se před časem snažil z těch firefoxích stránek vyčíst kudy (nebo jestli) se dá kontaktovat ten překladatelský tým fitrefoxích stránek... No nakonec jem to vzdal. Prostě to vypadá, že těmto organizacím vyhovuje mít mezi překladateli negramoty a zablokovat jakoukoli možnost zpětné vazby, aby se to nedejbože nemohlo zlepšit (jestli se to už změnilo, nevím, teď si ty nové firefoxí stránky prohlížím a pořád tam žádný dobře viditelný kontakt na pachatele českého překladu nevidím - třeba tam je, nevím, ale musí být velmi dobře ukrytý).
    18.6.2008 00:49 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Práve som si chcel nainštalovať nejaké rozšírenia a zobrazila sa mi stránka http://www.mozilla-europe.org/sk/firefox/customize/ V tom slovenskom preklade sú tiež rôzne zvláštnosti, takže možno to je zámer a nie chyba. :)
    19.6.2008 15:15 camlost | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    kdyz uz mate chut se tu chlubit svou skvelou znalosti ceskeho jazyka, zkuste to bez zakladnich chyb. ;-)

    (ps: reakce ve smyslu, ze taky neumim cesky, si usetrete. to vsichni vime. navic - ja jsem o sobe neprohlasoval, ze umim cesky.)
    A slow biker.
    19.6.2008 15:52 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    On se někde chlubil skvělou znalostí češtiny? Pouze podobně jako já kritizoval to, že CZilla asi nestíhala a namísto, aby tu včas někoho poprosila třeba ve zprávičce pár týdnů před vydáním o pomoc, tak tam vyrobila takovou hrůzu. A minule tomu bylo taky tak.
    19.6.2008 19:25 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Pokud těmi zásadními chybami myslíte ten jeden překlep, pak nemá cenu se s vámi dál bavit. Jinak viz reakce PT.
    19.6.2008 19:34 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jde o to, že se tomu smějou i lidi v diskusích na živě i jinde. Je to škoda, stačilo, aby to přečetl aspoň jeden člověk a vychytali se mušky, než to přišlo na oči desetitisícům. Toho textu na těch pár stránkách moc není. Zabralo by to 10 minut na připomínky.
    19.6.2008 19:48 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak určitě je chyba, že to nedali zkontrolovat někomu, kdo umí česky, s tím souhlasím. Když už ale udělají chybu a někdo ji uvidí, standardní postup je ji nahlásit skrze jasně viditelný kontakt. Proto mi snad nejvíc vadí, že to mají zabetonované, aby odezva nebyla možná. Když už tu českou verzi oficiálně vnucují jako výchozí, pak by tam měl být jasný odkaz na to, kam zaslat odezvu nebo opravu, případně jak se k tomu překladatelskému týmu připojit. Dokonce ani v rubrice „O nás“ nemají v té české verzi napsané, kdo je autorem české verze. To mi přijde hodně arogantní a nerealisticky sebejisté. Jako by říkali: my jsme dokonalí, vy nám můžete...
    19.6.2008 20:22 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ano, taky mi to přijde arogantní, když jsem jim to psal třeba tady a nezmohli se na nic lepšího, než mi zcenzurovat a překrourit příspěvek. Nechápu, že je něco takového na Rootu vůbec možné. Zlaté Abc v tomto ohledu. Každopádně oni neradi slyší, že jsem na ty texty náhodou narazil před pár týdny a to, co jsem viděl, bylo otřesné, tak jsem tam našel v kontaktu Pavla Cvrčka a psal jsem mu. Nebyl mi schopnej ani sdělit, kdo ten překlad má na starosti. Tak jsem mu psal, že tam jsou chyby a co s tím. Prý ať mu pošlu opravené verze. Já nevím, takhle si reakci na pomoc nepředstavuju. Jsou krytí v doupěti jak v nějaké válce. Jsem zklamaný. Hlavně, že si s Hasmanem udělují open source ceny, dělají velikonoční vajíčka a píšou blogísky. Ale textu na oficiálních stránkách se pár desítek minut věnovat nechtějí. Je to jako kdyby mluvil stroj. Nevím, co bych jim tam ještě posílal. U mně skončili. Ať se s nima obtěžuje zase někdo jinej.
    18.6.2008 00:11 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To mi taky nesmírně vadilo a na CZille jsem si na to stěžoval asi dva týdny dopředu, když jsem si našel stav překladů. Nechápu, že když už to dělají, tak proč ne pořádně? Už delší dobu vypadala lokalizace MOzille Europe pod obraz.
    17.6.2008 20:55 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Trapny kokot si akurat ty, ked musis nadavat ludom do trapnych kokotov a buzien. Tie weby fungujum, akurat su pretazene, takze bud treba chvilu pockat, alebo parkrat refreshnut (ak to hodi chybu), aby si sa dostal na rad.
    17.6.2008 19:57 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Presne tak. Ja tiez nemam nic na torrent a ani mi to nechyba. Kedze pouzivam Linux, tak warez nepotrebujem. A vsetky normalne veci sa daju stiahnut cez HTTP alebo FTP (pripadne GIT, CVS, SVN...)
    thingie avatar 17.6.2008 20:00 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak lidem to ani chybět nemusí, jenom teď třeba někomu chybí kapacita zvládnout ten nával teď :-) Ono je třeba vidět i dál než jen na špičku nosu vlastního připojení, žeano.
    Růžové lži.
    17.6.2008 20:01 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    asi tak, skoro bych řekl že na takovéto případy(tržení rekordu ve stahování programu) je torrent přímo dělaný :)
    thingie avatar 17.6.2008 20:03 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    No, tam se to nedá tak dobře počítat a pak si nad tim honit ego :-)
    Růžové lži.
    17.6.2008 20:08 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    :) lol to mě vůbec nenapadlo
    17.6.2008 20:08 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nestačilo by jen počítat IP adresy odkud se to stahuje?
    17.6.2008 20:14 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    no to není otázka na nás ale spíš na notáře od guinese :)
    thingie avatar 17.6.2008 20:16 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ti jestli mají špetku rozumu se musí něčemu takovému leda vysmát, no. Ale asi nemají, když se na to člověk podívá, co všechno jsou ochotní řešit.
    Růžové lži.
    17.6.2008 20:50 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ten Firefox 3.0 som si prave stiahol. Sice web parkrat hodil chybu, ale ked som sa dostal na download, tak sa to stiahlo bez problemov a rychlo. Takze torrent je na dve veci, pomaly je aplikacny (webovy) server - mali to prehodit na nejaky staticky web.
    17.6.2008 20:28 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Když se vydá nejnovější verze distribuce, je při zátěži serverů dobré používat torrenty.
    17.6.2008 20:32 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak si někdy zkus tipnout, kolik procent uživatelů Linuxu je technicky zdatnějších/pokročilejších a kolik procent z uživatelů Windows/Firefoxu. A Linuxová distriuce není velká 6 MB.
    17.6.2008 20:46 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    za to se zátěž v podobě statisíců požadavků rozloží mezi běžné desktopy. i když i bez tohoto zvládnou v pohodě, spíš je problém s těma stránkama.
    17.6.2008 21:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jak jste si právě zdůvodnili, torrenty by nic neřešily. Lidi by k nim měli/chtěli dojít přes oficiální web.
    17.6.2008 21:58 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    takže trackery by se do toho jako nezapojovaly?
    17.6.2008 21:05 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Stahujem priebezne -current, ebuildy alebo updaty do unstable. Takze nepocitujem potrebu v momente vydania novej verzie hned stahovat ISO. To si stiahnem pekne v klude az vtedy, ked ho potrebujem - a spravidla to ide z vhodneho mirroru rychlostou linky.
    17.6.2008 21:36 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Přesně tak.
    17.6.2008 19:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    On jde miliardě normálních potenciálních uživatelů Windows distribuovat jinak?
    17.6.2008 19:53 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    s mozilou na věčné časy :)
    Rezza avatar 17.6.2008 19:22 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Rekordy se blbe delaji kdyz na rekord neni linka/hw :) Nejak se nedari se vubec dostat na ten jejich web :D
    17.6.2008 19:44 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Achjo, tak já se na getfirefox.com už podruhé probojuju, a najdu tam jen link na 2.0.0.14!
    vim ~/.emacs
    belisarivs avatar 17.6.2008 19:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Asi jeste neni ceska verze.
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.6.2008 19:50 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    hledej šmudlo. :)
    belisarivs avatar 17.6.2008 20:12 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nechtelo se mi. Diky.
    IRC is just multiplayer notepad.
    17.6.2008 19:49 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    A jak bylo slíbeno, tak byl rekord také splněn. Myšleno světový rekord ve výpadku serverů Mozilla.com 8-)

    Jako nouzovku lze použít i ftp://ftp.czilla.cz/mozilla.org/firefox/3.0/ nebo http://jasnapaka.bloguje.cz/stahnout/ (jo ale to se do žádného rekordu nikomu počítat nebude).
    17.6.2008 20:06 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Kdyby byla CZilla co k čemu, tak se postará třeba o to, aby Živě.cz nepsalo o Firefoxu 10x více než ona. A když už nic jiného, tak by upgradovala firefox.czilla.cz pro informace o nové řadě včetně dynamického odkazu na stažení tak, aby se to započítávalo do rekordu. Minimálně ta poslední věc je otázkou dvou minut. Ostuda.
    17.6.2008 20:16 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ooop, nevíte někdo, jak se sem vkládá stydící se smajlík?
    17.6.2008 21:38 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Díky. Jsem moc rád, že mě tam ještě posloucháte. :)
    17.6.2008 21:44 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ba že, mnozí už na nikoho jinýho ani neslyší. Jak se praví hlásná trouba, sedm let neštěstí.
    17.6.2008 22:22 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Když jsem vám dělal třeba novinky nebo zpravodaj, tak jste je neměli jen jednou za dva měsíce jako teď. Dobře vám tak.
    17.6.2008 22:43 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Taky se říkáválo, pokud někdo denně napíše víc komentářů, než sám váží, že je to docela dobrý způsob hubnutí. Asi bych to měl jednou taky vyzkoušet.
    17.6.2008 22:46 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Funguje dokonale. Tak sebou hejbni. :)
    17.6.2008 22:55 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ještě si vzpomínám, že tam hrála svou roli i jejich kvalita a to zásadní. Tak to musím vzdát. Ne, na tom fakt nemám 8-)
    17.6.2008 23:42 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jo. Vidím, že už nějak motáš i dvoupísmenná slovíčka.
    17.6.2008 23:55 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Kdyby jen dvoupísmenná!
    18.6.2008 09:41 stepanek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Pryč se stydlínkem :) Pokud čtu cíle czilly: Cílem projektu CZilla je pravidelně přinášet lokalizace produktů Mozilla.org, propagovat je a poskytovat k nim podporu stávajícím uživatelům. Tak bod 1 a 3 provádí velice aktivně. a bod 2 tzn propagace je vlastně už splněn. Kdyby tomu tak nebylo tak by o produktech MoCo jiné české servery tak vehementně nepsali. ;)
    18.6.2008 10:29 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Je veliká hanba, když se lidi dovídali o novinkách a vydání nové verze Firefoxu ze všech hlavních IT serverů v zemi a CZilla se za poslední měsíc a půl nezmohla ani na jednu zprávičku.
    17.6.2008 20:29 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Rekord bude, i když si firefox stáhne jeden jediný uživatel (hádejte který :-)).
    hankey avatar 17.6.2008 20:06 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak jsem šel zkusit, jestli jde ten web nahrát, když si tu pár lidí stěžovalo, ale našel jsem ke stažení pouze Firefox 3 Release Candidate 3 a na první stránce na mě civí firefox 2. Apríl už přece byl... ?
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    houska avatar 17.6.2008 20:16 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    ted jsem se tam dostal ... :)
    17.6.2008 20:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Web Mozilla Europe již funkční
    17.6.2008 20:27 movitý šmoula
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web Mozilla Europe již funkční
    tak přesně přes tuhle adresu se k tomu ff nemůžu dostat už 45 minut :)
    17.6.2008 20:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web Mozilla Europe již funkční
    Já jo. Spolubydlící taky. Reloaduj. ;)
    17.6.2008 20:36 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web Mozilla Europe již funkční
    no já sem si to stáhnul už 19:14 CET přes přímý odkaz na download během 3 minut:)
    houska avatar 17.6.2008 20:34 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Web Mozilla Europe již funkční
    Příloha:
    aby ti to nebylo lito tak alespon printscreen
    17.6.2008 20:27 coccyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    preco je uvedeny datum 18. juna ... ? ja som myslel ze to ma byt dnes ...
    Please download Firefox 3 by 17:00 UTC on June 18, 2008. That's 10:00 a.m. in Mountain View, 1:00 p.m. in Toronto, 2:00 p.m. in Rio de Janeiro, 7:00 p.m. in Paris, Madrid, Berlin, Rome and Warsaw, 9:00 p.m. in Moscow, and June 19, 2008 at 1:00 a.m. in Beijing and 2:00 a.m. in Tokyo.
    17.6.2008 20:31 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    A kde to čteš?
    17.6.2008 20:33 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    http://www.spreadfirefox.com/en-US/worldrecord

    Nie je to dokedy sa má sťahovať?
    17.6.2008 20:38 coccyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    Příloha:
    Asi mas pravdu, to bude skor datum dokedy sa da stahovat.

    Ale aj tak je tam este odkaz na staru verziu FF.
    17.6.2008 20:40 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    Cez http://www.mozilla-europe.org/cs/ prípadne http://www.mozilla-europe.org/sk/ sa dá stiahnuť 3.0
    17.6.2008 20:42 coccyx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    Diky. Uz to ide aj cez oficialnu stranku.

    Co vsetko clovek musi spravit aby sa mohol zapojit do svetoveho rekordu :o)
    17.6.2008 20:44 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    Please download Firefox 3 by 17:00 UTC on June 18, 2008
    Je to tak. Divím se, že to Petr nepoznal hned.
    17.6.2008 21:40 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0 - DATUM
    Přehlédl jsem. Musel jsem se ještě navečeřet. Spíš se divím, že lidi moc šílí a nečtou nejprve sami dobře, než se začnou ptát v diskusích.
    17.6.2008 20:32 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Easteregg
    Už jste všichni našli nové velikonoční vajíčko? http://kecy.roumen.cz/roumingShow.php?file=fx3-about-cvrcek.png
    17.6.2008 21:24 Mige_Amour | skóre: 12 | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Easteregg
    To je tvůj joke, nebo to tam opravdu je? :D
    17.6.2008 21:30 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Easteregg
    To je naprosto normálně odměna Pavlu Cvrčkovi, který se z Čechů zasloužil snad úplně nejvíc. Ale že se jim ten cvrček povedl, co? 8-)
    18.6.2008 00:44 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Easteregg
    Jak v tom případě vypadá about:tomes? Firefox při zadání tohoto URL raději ihned spadne? :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    18.6.2008 08:34 Rampa Mac Kuak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Easteregg
    nevím jak about:tomes, ale já sem nevydržel a stáhnul si v práci už ve dvanáct rc3 a teď když hledám to vajco, tak tam není. nebylo tam náhodou propašováno na poslední chvíli za velkého shonu? :)
    18.6.2008 08:48 Rampa Mac Kuak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Easteregg
    no tak to je nějaká bouda, teď sem teda stáhnul a nainstaloval a žádné véco tam néni. kecale.
    18.6.2008 09:23 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Easteregg
    :-D
    progdan avatar 17.6.2008 21:05 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Mozilla se prece snazi o rekord v poctu stazeni v den vydani, nebo ne? Museli s takovym navalem na vsechny servery pocitat, museli pocitat s tim, ze jestli to nechaji na jednom serveru, kterej normalne denne obslouzi nejvys par tisic lidi, asi nezvladne napor nekolika stovek tisic / milionu (?). To jsou lidi tak nepoucitelni? Pokazde, kdyz se spousti nova online sluzba, tak je prislusny web nedostupny (ted mluvim obecne) protoze miliony lidi to musej za kazdou cenu videt jako prvni a server vetsinou spadne. Ale tak prosim, to je blbost tech lidi, ze si ho schodej navalem v prvni den, vzdyt tam o nic nejde, ten web bude stejny i za tyden. Ale pokud jde nekomu opravdu o pocet stazeni, jeste k tomu pres HTTP, tak snad mohli trochu kalkulovat a nejakym zpusobem rozkladat naval mezi vicero serveru...
    Btw po deseti reloadech jsem se dostal az k vytouzenemu tlacitku DOWNLOAD, kde jsem vzapeti opet skoncil na hlasce "Service unavailable" :-)
    Asi se jim na ten rekord vybodnu, stejne bych to ted stahnul a ani neinstaloval protoze mam rad poradek a pockam si radsi par dni na balicek...sem Operak, takze to bez toho uzasneho FF3 jeste chvili zvladnu (stejne ho potrebuju akorat na titulky.com)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    17.6.2008 21:14 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Preco by mal server padat? Rozumne nakonfigurovany server jednoducho odmietne dalsie spojenie, ak ich ma uz prilis vela otvorenych. Ze to tebe ukaze nejaku chybu neznamena, ze server spadol. Nevosiel si sa do limitu, tak si mal smolu. Skus refresh a mozno sa to podari.
    progdan avatar 17.6.2008 21:22 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Samozrejme, mas pravdu, nejak mi to nedoslo s tou kapacitou. Nic to ale nemeni na tom, ze ji mohli navysit :-)
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    17.6.2008 21:24 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jo a teď by to asi ještě chtělo nějakého zeleného mamlasa, aby nám tu vypočítal zátěž na životní prostředí způsobenou vytížením mnoha serverů najednou.
    belisarivs avatar 17.6.2008 21:39 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Grunt avatar 17.6.2008 23:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Mozilla se prece snazi o rekord v poctu stazeni v den vydani, nebo ne? Museli s takovym navalem na vsechny servery pocitat, museli pocitat s tim, ze jestli to nechaji na jednom serveru, kterej normalne denne obslouzi nejvys par tisic lidi, asi nezvladne napor nekolika stovek tisic / milionu (?). To jsou lidi tak nepoucitelni?
    Já si spíše myslím, že to je záměr. Už se nemůžu dočkat až zase budu číst něco jako, že FireFox3 láme všechny rekordy. Ihned po té co vyšel byl o něj takový zájem, že servery nevydržely nápor dychtivých stahovačů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.6.2008 22:03 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    tak jsem se na spreadfirefox zaregistroval, a prisel pred devatou mail, ze mam od peti stahovat :-D a link odkud to musim tahat aby se to pocitalo do rekordu. Bohuzel link ukazuje na verzi 2. Tak jsem se na to vyprdnul a stahnul to pres czillu ktera mi vyprdla na nekolikatej reload link kterej se chytil.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Rezza avatar 17.6.2008 22:27 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak jsem se dostal ke stahovani, ale rychlost 3 KB/s a pridal se duvod, proc jsem FF 3 chtel zkusit - FF2 mi totiz pada. Tak jsem se dostal na nejakych 20% a konec.
    vlk avatar 17.6.2008 23:04 vlk | skóre: 23 | blog: u_vlka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    a just si ju dnes nestiahnem :) ... a ani ju ne spustim preistotu aby sa upgradovala. firefox sa mi nepaci :S (ale nechcem tym povedat ze je zly, no flame)
    You don't exist, Go away !
    hankey avatar 17.6.2008 23:09 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Mám potřebu tu ještě jeden komentář vložit:
    Vždy jsem stahoval vše (firefox, thunderbird, sunbird, add-ons) v angličtině z mozilla.com. Na první stránce je stále Firefox 2, vpravo malá zmínka o jakémsi světovém rekordu a z něj odkaz na Firefox3 RC3, který nechci, protože rc už jsem zkoušel. Tak pardon, ale nikde se nic jiného ani na oficiálním webu nepíše. Trochu divné, nemyslíte?
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    Grunt avatar 17.6.2008 23:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak, tak. Na to že chtějí rekord v tom mají nějaký bordel.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.6.2008 23:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Už nemaj. Kdo taky čekal, že bude stahovat 14000 lidí za minutu?
    Grunt avatar 17.6.2008 23:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    No přislíbeno měli 1,5miliónu stahovačů, takže něco takového čekat museli určitě.

    BTW:14,111 stahnutí pro Čechy? A i nějaké blbé Rakousko bude mít za chvíli víc než my? No nic, vypadá to, že se do toho budu muset vložit.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 17.6.2008 23:32 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Neví někdo jestli stačí pro jeden hlas jen
    GET /mozilla//firefox/releases/3.0/linux-i686/cs/firefox-3.0.tar.bz2
    Host:ftp.df.lth.se
    nebo se počítá až celé stažení souboru. A nebo nejlépe jestli mají počítadlo i na FTP.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.6.2008 23:36 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    V pravidlech se rika dokoncene stazeni, jak presne se to meri nevim.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Grunt avatar 17.6.2008 23:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Sakra, tak to mi asi RSTčka nebo FINy neprojdou. A počítají aspoň i FTP protokol?(Já bych se jich i na tom chatu zeptal, ale zase bůh ví kdo to čte a nechci to nějak kazit).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.6.2008 23:35 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    No jo jenze kolem 22:00 to bylo uz lehce pres 3 miliony stazeni ted se blizi 5 milionu.

    Prece jen pri nejakych 14000 req/s se trochu tezko poznava rozdil mezi provozem a dos utokem (ano je to 14.000 pristupu za minutu, ale protoze stanka obsahuje presne 60 objektu, tak to znamena soucasne 14.000 req/s).
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Grunt avatar 17.6.2008 23:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    IMHO pokud jim nestíhá server(a to se dalo docela předpokládat, že stíhat nebude), tak měli vytvořit frontu, tak aby jel server na 100% a stíhal obsloužit všechny požadavky.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.6.2008 23:46 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Kde berete čísla? Jedno počítadlo zatím ukazuje necelý milion a půl.
    17.6.2008 23:55 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak to se omlouvam, ale ted na to nemuzu prijit. Klikal jsem si ruzne po zpravickach a ted uz nevim kde jsem to videl. Ted koukam na ten jejich air a tam na hlavnim pocitadle je kousek pod 1,5 milionu. Kazdopadne, az se zitra probudime, budou jiste pravdiva ;-)
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Grunt avatar 18.6.2008 01:01 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jsem zvědav jestli překonají tu metu 4,7milionů stažení. Stejně mi to nějak nesedí. 14000r/s a zatím jen 1,5mil. stažení?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.6.2008 01:21 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Kde jste sebral tu metu? Meta byla 1,6 milionu stažení Firefoxu 2 za první den. Jinak ta rychlost je proměnlivá a střídá se v čase.
    Grunt avatar 18.6.2008 10:56 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Jo, omlouvám se. Mě praštilo do očí na živě.cz to s tou Operou a 4,7mil. stažení, ale až teď jsem si všiml, že to bylo za 5.dnů. I tak už ji překonali. I s těmi 14000r/s…až teď jsem si přečetl celý zápisek. Asi bych měl mít zakázáno psát po půlnoci.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.6.2008 23:44 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Pokud bystě neměl problém s nulami nebo desetinnými místy, pak si jistě přišel na to, že toto se řádově vymyká přislíbeným stažením.
    Grunt avatar 17.6.2008 23:49 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To je mi samozřejmě jasné, že to se prostě nedá odhadnout, ale alespoň nějaké zálohy přichystané být mohly.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.6.2008 00:02 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tak nejake asi i byly. Jenze ono se klidne muze vysypat neco s cim nikdo nepocita. Tohle se totiz fakt hodne tezko predem zkousi.
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Grunt avatar 18.6.2008 00:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ale jak už jsem říkal. Dle mého názoru s 503 budou ještě spokojenější než s 2 milióny stáhnutí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.6.2008 23:16 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    17.6.2008 23:18 bendo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    cudne je ze mi to slo stiahnut aj po siedmej, a aj pred hodkou na bratovom kompe, slo to sice trochu pomalsie ako som zvyknuty, ale 2 minutky si snad pockam... len mi nedalo, ze vsade citam, ze je http://www.mozilla-europe.org/sk/firefox/ zahlteny
    17.6.2008 23:29 mamlas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    tak takovýhle leháro bych v práci taky chtěl :)
    Grunt avatar 18.6.2008 00:50 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    To je jako nějaký IT silvestr.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 17.6.2008 23:46 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Erm, závody o počet stahování? :D

    To jistě pár firefoxových nadšenců s kompem na 100mbit lince stahuje jak o život jeden fajfox za druhým, ne? :D

    A kdyby ten rekord počítali mezi více servery, tak by se dalo stahovat i mezi sebou a využít tak všecky směry linky :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    houska avatar 18.6.2008 09:28 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    nasel nekdo uz x86_64 binarku?
    herne the hunter avatar 18.6.2008 10:42 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    to jsem tady jedinej, komu tenhle celej humbuk s pokusem o rekord přijde neuvěřitelně směšnej?
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    Frt avatar 18.6.2008 10:48 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Přidám se :) taky jsem to večer po osmé zkusil, abych si aktualizoval FF na "ostrou" verzi. Ale jen dvakrát. Svět se nezboří, když ho budu mít o den o dva později než "rekordmani". A než reloadovat stránku a čučet na hlášku o nedostupné službě, tak jsme si raději s přítelkyní vyrazili ven. Určitě lépe strávený čas, než dřepět u kompu a pokoušet se o nějaký nesmyslný rekord, který stejně nikomu nic užitečného nepřinese. Život umí být hezčí a veselejší (naštěstí) i jinde než u klávesnice ;)
    18.6.2008 11:13 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Většině lidí to po pár hodinách šlo. :) A na rekord je čas celej den.
    18.6.2008 10:50 washeck | skóre: 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Nejsi. Mně připadá směšný celý Firefox, resp. to, že už to není projekt řízený techniky, ale marketingem, a podle toho vypadá.
    18.6.2008 11:12 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Co je tohle za blbost? Nebyl to snad právě Firefox, který přidával alfaverze, betaverze a RC a nepřidával po betaverzích nové funkce jako ochranu před malwarem či nový vzhled jako Opera pár dní před jejím vydáním, které blo oznámeno ihned po oznámení data vydání Firefoxu 3? V kódu je obrovský kus práce a měřitelné výsledky pokud jde o nároky na HW, rychlosti i podporu nových technologií. Takže dojmy jako vy mohou mít jen lidé, co tomu moc neorzumí stejně jako vy.
    18.6.2008 11:47 Peto_MiG
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Smiešny síce je, ale predstavuje neopakovateľnú príležitosť pre publicitu a marketing. Takže som sa pridal :-)
    18.6.2008 13:43 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tiez som to stiahol len preto, ze je tato akcia. Inak Firefox nepouzivam, pokym nemusim. Tento som len vyskusal a pockam, az sa dostane do distribucie.
    18.6.2008 14:50 Drom (z debilnich Vist)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ne
    18.6.2008 11:34 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ja teda nevi o co porad jde.

    Stahnul jsem si dnes kolem 10 hodiny instalacku pro wokna z oficialniho odkazu a nejenze jsem se tam dostal naprosto bez problemu ale taky to sosalo asi 200Kbyte, coz je na nasi linku uplne normalni cislo.

    http://download.mozilla.org/?product=firefox-3.0&os=win&lang=cs

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    18.6.2008 13:20 Petr Tomeš | skóre: 23 | blog: ptomes | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ja teda nevi o co porad jde.
    Pár desítek minut po uvedení je něco jiného než půl dne po uvedení.
    18.6.2008 15:11 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Je to červené, chlupaté s ocasem a běhá to po ulicích s transparentem http://www.getfirefox.com/. Kdo je to? :-)
    18.6.2008 15:29 Rampa Mac Kuak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    pomoc, zavojete 112 a oznamte jim že na adrese *CENSORED* se dusí člověk rohlíkem po přečtení komentáře na abclinuxu. :) :) :)
    19.6.2008 01:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Tohle už neplatí, teďka je nový čislo, nové ambulance a rychlejší odezva :).
    19.6.2008 07:35 Xerces
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mozilla Firefox 3.0
    Ano správně. Nové číslo je 0118999881999119725 3

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.