abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 595 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce

    OpenOffice.cz, český portál o balíku kancelářských aplikací OpenOffice.org, se dočkal nového vzhledu, funkcí i reorganizace obsahu. Nově nabízí například wiki sekci.

    29.9.2008 14:31 | Robert Krátký | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Pavel Půlpán avatar 29.9.2008 14:34 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Hmm... vzdali se Drupalu.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Milan Vít avatar 29.9.2008 15:41 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Jejich škoda :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Pavel Půlpán avatar 29.9.2008 16:59 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Tak asi nějaký důvod měli.

    Jenom celkem nechápu, proč portál s opensource tématikou používá proprietární (a v běžných podmínkách placený) redakční systém.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    29.9.2008 17:07 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Třeba proto, že ten proprietární systém je jedním z produktů firmy co ten portál živí ;-)
    Pavel Půlpán avatar 29.9.2008 17:26 Pavel Půlpán | skóre: 22 | Trutnov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    V tom případě beru z5... nevšiml jsem si dole banneru Stránky provozuje společnost QCM.
    An infinite number of monkeys typing into GNU Emacs would never make a good program.
    Baf avatar 29.9.2008 17:29 Baf | skóre: 3 | blog: baf | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Redakční systém si vybral šéfredaktor Vlasta Ott. Systém si vybral tak, aby mu umožnil realizovat jeho představy. Z pohledu běžného návštěvníka je úplně jedno na jakém systému web jede, návštěvník hodnotí jiné věci. Proto argument jestli se jedná o opensource považuji za nepodstatný.
    29.9.2008 17:42 NaiL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    heh, asi aj skoda reagovat, uzky pohlad, osobne si nazor na autorov webu robim aj cez ctrl+u
    Baf avatar 29.9.2008 17:49 Baf | skóre: 3 | blog: baf | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    no proč ne, ale i blbě napsaný obsah může mít dokonalý kód.
    29.9.2008 15:16 jelen
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    je to takove cele moc hranate, tabulkove... nevim jestli by me to prilakalo na stahnuti a vyzkouseni openoffice... :|
    vackar avatar 29.9.2008 15:59 vackar | skóre: 6 | blog: Obludnosti | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Taky me to zarazilo, cekal jsem nejaky novy pekny vzhled a ono nakonec nic... Skoro mi to stare prislo lepsi.. Ale treba to jeste vylepsi.
    Prosím nevykat!
    Luk avatar 29.9.2008 21:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    A když se sbíraly náměty na nový vzhled, přispěls? Pokud ne (a věděls o tom, že taková akce probíhá - byly toho plné všechny linuxové weby), tak kritika není na místě.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vackar avatar 29.9.2008 22:01 vackar | skóre: 6 | blog: Obludnosti | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Uprimne receno nevim o tom ze se sbiraly navrhy, ale i kdybych o tom vedel...nejsem asi ten spravny clovek na to abych to delal. Openoffice moc nepouzivam a o jejich webu nemam zadnou ucelenou predstavu jak by mel spravne vypadat. Pokud by nekde bylo hlasovani o nejlepsi vzhled a vedel bych o tom tak bych se rad ucastnil.

    Stejne mi ale prijde ze i tak muzu vyjadrit svuj nazor. Jen jsem psal ze jsem podle toho jak se psalo ze ooo chysta novy web usuzoval na to ze bude lepsi nez ten stary, ale ze mi to tak neprijde. Na tom snad neni nic spatneho.
    Prosím nevykat!
    Luk avatar 29.9.2008 23:02 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Uprimne receno nevim o tom ze se sbiraly navrhy
    Například zprávička atd.
    Stejne mi ale prijde ze i tak muzu vyjadrit svuj nazor. Jen jsem psal ze jsem podle toho jak se psalo ze ooo chysta novy web usuzoval na to ze bude lepsi nez ten stary, ale ze mi to tak neprijde. Na tom snad neni nic spatneho.
    V podstatě na tom nic špatného není, ale prostě mi to nedá, abych nepřipomněl, že mnohdy (jako v tomto případě) je možnost do toho procesu snadno zasáhnout.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    vackar avatar 29.9.2008 23:41 vackar | skóre: 6 | blog: Obludnosti | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Jasne, to mas pravdu. Vim jak dulezita je pro tvurce softwaru zpetna vazba od "normalnich uzivatelu", ta prave casto chybi a pak lidi nadavaj ze jim neco nevyhovuje. Jenze to by clovek mohl delat jen to a na nic jineho by nezbyl cas. A proto jsem se o tuto anketu (ktera se navic netyka vzhledu, ktery jsem ja kritizoval) nezajimal tolik jako treba o anketu na abicku aj.
    Prosím nevykat!
    30.9.2008 02:53 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Mě taky nějaký takový průzkum (kterého prý byly plné weby) úplně minul, i když ábíčko sleduji denně. A taky musím říct, že ten vzhled je dost hrozný. Klaustrofobní (dis)proporce, tvary, barvy... To spíš odpudí než zaujme. A nevidím nic špatného na tom ten názor říct. :-)
    29.9.2008 16:18 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Tak. A když už tam nutně museli dát holku (není nic profláklejšího), mohla by bejt aspoň hezká :-D
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    freshmouse avatar 29.9.2008 21:45 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    ... a především obnažená. :-)
    Jakub Lucký avatar 29.9.2008 21:53 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Navrhuju kompromis: Hezky obnažená
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    29.9.2008 21:59 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Otazka pak ale je, jestli uz by to nebylo kontraproduktivni... navic ten web mohou navstevovat potencialne i deti ... zatim.

    A malo hezka mi neprijde ... pokud Vam ano, kupte si casopis s danou tematikou. (akorat mi pripadne, ze na te strance zabira misto, pokud se tedy shodneme, ze ta upoutavka ma byt spis na OOo nez na tu holku... vzhledem k tomu ze nejblizsi link "stahuj" nabizi jen download :-D )
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    Jakub Lucký avatar 29.9.2008 22:38 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    No, mně je to upřímně jedno co tam je... Jen jsem navázal na započatou diskuzi, která je podle mého názoru podobně žertovně míněná ;)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    30.9.2008 09:14 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Ad zabira misto: rika se tomu zamer, a tohle byl pravdepodobne grafikuv zamer, pokus o kompozici, jeden z nejlepsich pocinu v aktualni verzi :-). Zkuste akceptovat i "to hezke", obzvlast kdyz je toho tak malo jako ted na openoffice.cz.
    30.9.2008 12:24 JardaK | skóre: 12 | blog: Linuxovy_obcasnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    No - ona je hlavně rozpažená - a to je zřejmě (ta rozpaženost) jakýmsi oblíbeným motivem grafiků firmy QCM
    30.9.2008 17:09 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Rozpaženost má podle mne symbolizovat dynamický rozvoj. S obnažeností nesouhlasím, právě to, co je zahaleno, daleko více provokuje fantazii.
    thingie avatar 30.9.2008 22:02 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Až na to, že ve skutečnosti je to gesto které lidi sotva kdy jindy dělají, než když příšerně hulili.
    Růžové lži.
    Luk avatar 30.9.2008 22:54 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Také mě tohle napadlo jako první (I ... am ... freeeeeeeeeeeeeeee...) :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Tarmaq avatar 29.9.2008 22:31 Tarmaq | skóre: 39
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    jee ajo holka, ja si ji ani nevsiml, jak mi ji blokuje AdBlock Plus ;]
    Don't panic!
    29.9.2008 15:33 yedpodtrzitko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Cetl jsem 'Nově nabízí například vivisekci' ...na chvilku mi zatrnulo .)
    29.9.2008 15:54 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    :D
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    29.9.2008 20:38 ikarlos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    :D
    29.9.2008 16:29 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Chtělo by to nějak vylepšit (oživit). První, čeho jsem se lekl byl font v navigaci. Takové rozložení webu se mi celkem zamlová, ale zaujala mě až spodní část, kde si s tím autoři (autor) více pohráli.
    29.9.2008 17:29 alfonz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    no nepřijde mi, že je to moc pěkné, ty fonty nahoře jsou děsné, je to takové neucelené. I abíčko už oproti tomu vypadá dobře...
    29.9.2008 19:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    I abíčko už oproti tomu vypadá dobře...
    No, fajn. A co abíčku chybí/přebývá?
    29.9.2008 19:23 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Baba. :-)
    29.9.2008 21:41 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Jen to ne. :-)
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    29.9.2008 22:13 tired joe | skóre: 17 | blog: rootlet | Trenčín/Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Heron by ti asi oponoval :)
    Človek sa riadi zdravým rozumom, až keď už nezostáva žiadne iné riešenie.
    Heron avatar 30.9.2008 10:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Ne, ja bych mu ukázal, že si muži umí poradit sami a že netřeba žen. :-D
    30.9.2008 14:16 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    jak bys mu to ukázal? ... brrrr, nechci to vědět :)
    Shadow avatar 1.10.2008 09:36 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Když to nechceš vědět, tak proč se ptáš? :-)
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    29.9.2008 23:19 alfonz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    abíčko jako takové je v pohodě, ale chybí mu nějaký grafický lift-up..prostě něco, kde oko zůstane, já vím, že takovéto stránky k tomu nejsou určené, ale hezký vzhled může mít i stránka starající se o počítače, ne?:)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 29.9.2008 23:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Vzhled můžete do určité míry olvivnit vlastním CSS stylem. Pokud uděláte nějaký pěkný a budete ho udržovat, může se dostat do těch nabízených v horním modrém pruhu.
    30.9.2008 01:58 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Nahodou mi abicko prijde velice vyvedene. Naprosto intuitivni layout, v klasickych stylech pekne obarveni a dobre pouzite fonty... Opravdu bych na tom nic nemenil. Graficke strasaky, na kterych by mi zustavali oci, by mne akorat rusily od cteni clanku ci blogu. (alles imho)
    1.10.2008 00:31 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    presne tak, uz mam pokrk vseho toho eye candy a blikajicich banneru, tady bych taky nic nemenil je to logicky a hezky a takovy zabydleny a kamaradsky, narozdil od jinejch stranek linuxovejch...
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    30.9.2008 08:42 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    abíčko jako takové je v pohodě, ale chybí mu nějaký grafický lift-up..prostě něco, kde oko zůstane
    No naštěstí je ábíčko dělané tak, aby oko zůstalo na obsahu ;-). Grafický liftup by se v tomto případě dal přirovnat k New Coke.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    29.9.2008 18:25 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Mě se blbě zobrazují české znaky. Mám konqueror 3.5.9/gentoo stable. Dělá to někomu jako mě?
    Prcek avatar 30.9.2008 12:40 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Taky se mi nezobrazují písmena s háčky - jsou místo nich obdélníčky. Je to jediná stránka, která mi to dělá, takže pochybení svaluji na tvůrce stránek :-). Taky mám Gentoo a Konqueror 3.5.9.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    1.10.2008 00:40 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Taky blbě český a slovenský znaky a taky Konqueror 3.5.9/Gentoo problem bude ale někde uvnitř, protože znaková stránka je správně a v písmu ty znaky mám.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    29.9.2008 19:13 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Obsah dobry, rozmisteni na strance v pohode (prehlednejsi nez predtim) ale ten design je desivy. Pokud to delal nejaky klempir/zednik/reznik.......... tak je to ale slusne :-). Doufam ze po strance designove je to pre-alfa.
    30.9.2008 03:03 J. M. | skóre: 23 | blog: JMblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    No, klempíř, zedník... Možná i webdesignér, ale tak v roce 1997. :-) Já jsem si říkal, co mi to připomíná, a ono mě to úplně vrátilo do minulé dekády. Tenkrát takto nějak vypadala uživatelská rozhraní, webových stránek, programů i desktopových prostředí... Takový zvláštní retrozávan z toho jde, jenom s tím, že v tomto případě starý nerovná se starožitný (a tudíž vzácný), ale zastaralý a laciný.
    30.9.2008 09:15 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Vice mi to pripomina "levne" frontpage-like weby jeste starsiho data :-). V kazdem pripade, grafiku by mel delat clovek povolany a ne programator.
    30.9.2008 09:44 bob.bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Já myslím, že vzhled Webu přesně koresponduje se samotným produktem, který prezentuje. Rok 1997 se vším všudy.
    30.9.2008 10:02 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Zajimave, MSO 2003 ktere ma vzhled jako OOo, je z roku 97?
    30.9.2008 11:55 bob.bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Nijak zásadní rozdíl ve vzhledu mezi MSO 97 a MSO 2003 a OOo 2.4 a nokonec i OOo 3.0 nevidím. Naopak mám pocit, že pokud se podívám třeba na práci s tabulkami atd. tak jsem MSO asi uškodil; "novátorský" přístup třeba ve tvorbě formulářových polí (Ctrl+F2) je zpracován někde na úrovni roku 1993, tak proč by jejich web nemohl být tak trochu retro?
    30.9.2008 12:34 Peter Lehotsky | skóre: 26 | Prague
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Navstivte ocniho lekare, predepise Vam potrebny hardware :-)
    30.9.2008 14:57 bob.bob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Ano, a řeknu mu, že chci takové růžové brýle jako máte Vy! :-D
    30.9.2008 16:24 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Pri oneskorovani releasov (nielen) Microsoftu mozno aj ano. ;-)
    30.9.2008 10:04 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Tak zlý to zase není. Jenom ty patkový fonty se moc nepovedly. Asi chtěli napodobit klasický psací stroj, ale výsledek není to pravý dubový.
    Kingskid avatar 29.9.2008 20:15 Kingskid | skóre: 4 | blog: GBY
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Osobně se mi to líbí víc než původní stránky. Snad není povinnost mít všude Drupal?
    Kolikrát vám má vysvětlovat, že poloviny jsou stejné? Jak se tak na vás dívám, větší půlka z vás to stejně nechápe.
    freshmouse avatar 29.9.2008 21:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Levá horní část hlavičky pěkná, jinak je to neuvěřitelný zmatek a bordel. Podstatné věci jsou úplně utopené, prostě velmi špatný a nepraktický návrh (vidím to tak, že to někdo v GIMPu navrhl jako obrázek s nějakými 900 pixely na šířku s 800 na výšku).
    Baf avatar 30.9.2008 09:50 Baf | skóre: 3 | blog: baf | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    pak tvé prorocké oko vidí trochu zkresleně ;)

    Nebylo to to v gimpu. Ten návrh má svoji logiku, nad kterou jsme proseděli dost času. A počkám čtvrt roku než si troufnu hodnotit, zda funguje podle předpokladů nebo nefunguje. Já doufám, že fungovat bude.

    30.9.2008 21:35 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.cz - nový vzhled a funkce
    Mě nové stránky přijdou v klidu, fonty v navigaci jsou možná nezvyklé, ale... nevadí mi, přijdou mi pěkně originální ;)...
    Baník pyčo!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.