abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 503 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Svatá válka Microsoftu proti Linuxu

    Groklaw popisuje, jak chtěl Microsoft přesvědčit Intel, aby nepoužíval Linux (pro EDA, Electronic Design Automation). V roce 1999 pojmenoval Bill Gates tuto snahu "Jihad". Informace pochází z e-mailů zveřejněných v rámci antimonopolního případu Comes v. Microsoft.

    26.1.2010 10:54 | Robert Krátký | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    26.1.2010 10:56 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Dodává hezkou perspektivu těm prohlášením, že jsou linuxoví příznivci fanatici a modliči ;-) Někteří asi jo, ale nemají si s MS co vyčítat...
    Amarok avatar 26.1.2010 11:15 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    +1
    Pěkná hláška z korespondence: "it is a crime that these guys are running Linux", čili svobodná volba je zločin.
    GNUniverse - May the source be with you...
    thingie avatar 26.1.2010 11:34 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    No, zase to takhle z kontextu nevytrhávejte. Myšlení těch pánů to ukazuje hezky („To musím furt volat šéfovi Intelu, aby se zbavil Linuxu, to to neumíte zařídit sami?!“), ale tohle je prostě terminologie, nic víc. Já třeba taky interně řeknu, že musíme někoho vyhladit, a přitom tim ve skutečnosti akorát myslím, že prostě zítra na přespolním běhu to chceme zaběhnout líp.
    Růžové lži.
    26.1.2010 15:48 linear | skóre: 9 | blog: pozor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    tojo, ale stejne jako K. Jaques zustane naveky "Biomasa", Hulan a spol. zustanou Jihadiste. :-D
    Valerius avatar 1.2.2010 09:08 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    26.1.2010 21:06 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    MS jde o prachy, tak těžko může být fanatik/zaslepenec/psoudeověřící nebo cokoliv takového. Pouze lakomec, hrabivec, subjekt bez skrupulí etc.
    26.1.2010 21:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Nenapadá mě, proč by se to mělo vylučovat.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    27.1.2010 00:27 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Fakt ne? Peníze jsou světská, prachsprostě materiální, racionální, *utilitární* záležitost. Chcu prachy protože prachy se hodí, nažeru se za ně, etc.

    Náboženství se v tomto smyslu (fanatismus) naopak projevuje tak, že člověk nevykazuje racionální, materiálně-motivované chování, zkrátka proti očekávání, že mu půjde o vlastní prospěch, třeba páchá nějaké nepochopitelné pytloviny ve jménu víry.
    27.1.2010 00:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Fakt. Jak do toho třeba scientologové?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    27.1.2010 00:37 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Mimochodem, myslím, že chování Microsoftu někdy dost připomíná chování právě scientologů...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    27.1.2010 03:55 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Scientologové jsou podfuk. Polovina sekt mimochodem vytahává z lidí peníze, není to nic neobvyklého. V těchhle případech je to směs šáhlosti a vypočítavosti (přijde asi na toho kterého gurua), ale zotročení a vyždímání chudáků co skočí na lep je takovou obvyklou sektářskou konstantou.

    V Německu tuším odmítly úřady scientology uznávat jako náboženství. Považovat je za podvodníky s předně finanční motivací (tedy jejich elitu, platící ovce jsou pochopitelně oblbnutí věřící) myslím není zrovna okrajový názor.
    27.1.2010 10:49 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Všechno vím, a právě mi to silně připomíná v některých věcech Microsoft. Zvlášť v tom, jak agresivně útočí na svoje oponenty a jak "evangelizují" kde můžou.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    27.1.2010 14:24 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Ale kde je ta *víra* a chování nemotivované materiálně?
    27.1.2010 14:26 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Proč by musela být?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    26.1.2010 12:14 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Uzivatelia si zvolia, co im viacej vyhovuje podla kvality. Za linux sa totiz platia sluzby.
    26.1.2010 12:20 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Na inych platformach su sluzby zadarmo? :)
    26.1.2010 12:29 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Platí, ale potřeba služeb je v poměru k počtu instalací řádově menší. Aneb každej debil ví, jak si ve Windows třeba přidat tiskárnu. Na Linuxu se to začíná pomalu blížit třeba zásluhou Ubuntu, ale v nedávné minulosti byl ten rozdíl propastnější.
    26.1.2010 12:35 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    V SUSE (nyní OpenSUSE) to je triviální už asi 8 let. Stačí pár kliknutí a tiskárna je nainstalovaná. Zato ve Windows je třeba CD s ovladači, restartovat počítač, zjistit, že ovladač nejede, stáhnout nějaký z netu, no prostě děs. Takže ten debil sice ví, jak tiskárnu nainstalovat, ale to neznamená, že mu to bude fungovat.
    26.1.2010 12:45 Ganimoth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    A to je zajimavy. Ja proste v oknech tiskarnu (Canon PIXMA MP190) pripojil do PC a za par okamziku byla pripravena k tisku :)).
    26.1.2010 13:14 mck182
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Já to samý ve Fedoře 10..připojil jsem hp deskjet 5150 a do 5 vteřin připravena k tisku..žádné klikání, instalování, vybírání ovládačů..nic. Sám jsem byl mile překvapen :)
    26.1.2010 15:35 VM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Je to jak kdy. Většinou to jede hned na obou systémech, někdy má člověk na některém smůlu. Naposledy se mi to stalo se síťovou tiskárnou, ke které jsem pro Windows prostě nenašel ovladače, ale s Linuxem a CUPS si rozuměla hned.
    mikirc avatar 26.1.2010 15:42 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    ja mam HP photosmart 7760 a na windows s origo CD trva instalace minimalne 5minut, protoze je krok kde tiskarna prej komunikuje s PC a mozna se neco deje, kdyz jsem ji poprve pripojil k Ubuntu tak behem 5s se hlasila ze pripravena k tisku. Bylo to velice mile prekvapeni, a ikdyz jsem ji instaloval na gentoo tak to zabralo max 1 minutu nez jsem stahl nejaky soubor a pridal, ale rozhodne kratsi jak na woknech.
    Byl jednou jeden...
    28.1.2010 09:09 antifa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Tak to jste asi neinstaloval ovladače na něco novějšího od HP. Teď sem to instaloval na nějaký starší počítač a instalace trvala celých 35 minut. hezké.
    26.1.2010 12:51 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Ktoru verziu Windows mas na mysli? 98 prve alebo druhe vydanie? Vies ze je rok 2010?

    Ja mam Vistu(2006) a moja HPDJ 5440 bola zdetekovana a automaticky naistalovana bez mojeho zasahu. V XP (2001) som vlozil HP CD s ovladacmi a sprievodca sa o zvysok postaral sam.

    V openSUSE 11.1 mi ju sice nainstalovalo ak som ju dal vyhladat(ziadna autodetekcia) ale po naistalovani tlacila cierno-bielo a nevedel som ju prinutit tlacit farebne.

    V openSUSE 11.2 som vcera som robil z DVD uplne default Novu GNOME instalaciu bez zmien a hned po instalacii, ked som chcel upravit repozitare, spustenie YaSTu nereaguje. Vobec nic sa nedeje a ked davam cez terminal prikaz 'sudo yast2' tak vypise ze taky prikaz nepozna... Samozrejme mozem skusit 'sudo zypper up' a pockat ci po update systemu mi to bude fungovat ale na podobne p--oviny nemam cas.

    Chces mi povedat ze je chyba medzi klavesnicou a stolickou? Mam 4 roky skusenosti so spravou linuxu SUSE a Ubuntu tak ma tvojich dristov usetri. Ten debil si tu asi budes ty a tebe podobne fanaticke linuxove hovada.

    Kazdy jeden normalny clovek da smiesnych cca 95 € za Windows 7 a ma naveky pokoj, lebo dostane spickovy operacny system, ktoremu sa ziadny alfa/beta open source odpad nikdy nevyrovna.
    26.1.2010 13:18 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Ty budeš šťastný kluk. Škoda že jsem ještě nikoho s fungujícími Windows neměl štěstí potkat osobně. Zřejmě takové selebrity člověk nepotká každý den, že?
    26.1.2010 13:42 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Zkus se seznamit se 7kama, ja na to taky cumel jako na drat, ale ty widle vazne dobre fungujou. A nemyslim tim, ze fungujou dobre na widle, proste fungujou dobre obecne. Navic vydrzej o skoro 30 minut dyl na baterkach nez XPcka nebo linux.
    26.1.2010 13:47 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    A kde se s nimi mám seznámit? Až za ně zaplatím? Nebo warez? Microsoft má tak odpornou distribuční politiku, že nemám vlastně ani šanci si produkt řádně a nezávazně vyzkoušet. A 7 nefungujou zas tak skvěle. Pořád jsou to jen Widle a pokud mi něco nevyhovuje, můžu si jít trhnout nohou, protože náhrada komponenty není možná.
    26.1.2010 13:55 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    7ky i vista by mely jit nainstalovat bez licence na 30 dnu zadarmo, ale priznam se, ze jsem to nikdy nezkousel. O tom, ze jsou widle zavrenej system neni pochyb a distribucni politka je ... pro MS vyhodna, ale to je tak vsechno co o ni jde rict slusnyho.
    26.1.2010 14:19 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Myslím, že je to 30 dní bez aktivace. Ale bez licenčního klíče se ani nenainstalují.
    Dent avatar 26.1.2010 14:48 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Nevím, jak u Seven, ale u Visty šlo licenční klíč nezadat a pouze zvolit edici, která se měla instalovat. Pak jste měl 30 dní na vložení klíče (té edice, kterou jste zvolil při instalaci). Po 30 dnech to zobrazovalo při startu okno, kde byl uživatel informován o tom, že jeho kopie je nelegální apod.
    Jendа avatar 26.1.2010 15:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    A ta instalační media má sehnat kde? Když jsem se o Windows naposledy zajímal, tak to asi legální cestou nešlo.
    Max avatar 26.1.2010 15:24 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Nevím, co tu řešíte. Instalační media se dají normálně stáhnout ze stránek MS. Klíč se při instalaci zadávat nemusí a máte pak 30 dní na aktivaci. do té doby fungují jako full.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.1.2010 22:27 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Opravdu to tam je? Když jsem to hledal naposledy, tak jsem to nikde nenašel. Mám v krabici jedny anglické OEM Windows XP HE SP1, které nebyly ještě nikdy nainstalované (byly součást upgradu, ale ten se nakonec nekonal a mně zbyly), ale médium je prasklé a nejde přečíst. Kdysi jsem se ptal na možnost stažení médií a bylo mi doporučeno sehnat si ho na vlasní pěst.
    Max avatar 26.1.2010 23:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    XPéčka asi ne, ale W7 určitě (viz níže) a serverové edice taktéž (osobně jsem stahoval od MS).
    Problém vidím akorát v tom jejich pikatchuoidním sosátku, které je udělané jak jinak, nežli pro IE. Ale když má člověk štěstí, chytí se i FF.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Dent avatar 27.1.2010 00:12 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Případně mne napadlo ftp://ftp.sh.cvut.cz/MSDNAA/Rapid_Setup/, s legálností snad potíž nebude.
    gtz avatar 26.1.2010 15:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Kde ? Nikde nejde legálně sehnat. Vždy se musí přece koupit krabicová verze. To co se psalo je u nějakých pre-installed NTb a počítačů kde je na výběr mezi home a pro W7 a tuším ještě update na Visty.

    Těch 30 dnů je po instalaci NTB a i těch 30 dnů je pro MSOffice. Snad jen ,která se dala sehnat byla Microsoft Windows Storage Server R2 ,které běžěla 120 dní bez koupení. Ale zase WSS není běžným systémem. Ale tam bylo nutné SN během instalace a po 90 dnech přestaly fungovat externí ( iSCSI server,NFS server) služby.

    Ne - legálně nejde sehnat jen pokud jste v MSDN , select, partner kit apod.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Max avatar 26.1.2010 17:47 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    A tohle je co? : Windows 7 Enterprise 90-day Trial ?
    By mně zajímalo, jestli někdo z vás, co tady vykřikují takový blbosti zkoušel zadat do googlu "windows 7 trial" ? ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    26.1.2010 18:30 dracul
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    ale my jsme preci cesti uzivatele takze jsem se z microsoft.cz doklikal sem http://windows.microsoft.com/cs-CZ/windows7/products/home?os=winxp

    kam dal kliknout?
    Dent avatar 26.1.2010 18:34 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde, že?
    Max avatar 26.1.2010 18:38 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Kdo chce, vždy se z toho nějak vymluví. Nicméně možná by šel z nainstalovaných sedmiček nainstalovat mui pack, ale nezkoušel jsem.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    gtz avatar 26.1.2010 20:14 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Jasné, to jsem třeba nezkoušel, ale tuším, že u nás nebyly oficiální verze k dispozici. Byla jen verze co byla určená pro testování a byla funkční myslím do konce Března 2010. O této trial verzi jsem vůbec netušil, že existuje.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Conscript89 avatar 27.1.2010 10:47 Conscript89 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Porad ale clovek musi souhlasit s licenci :/ Cetl si ji nekdo u toho trialu?
    I can only show you the door. You're the one that has to walk through it.
    Dent avatar 26.1.2010 17:48 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Napadá mne Windows 7 trial verze, je funkční do 31.3.2010. Je to RTM verze, takže identická s tím, co si koupíte v krabici.
    Jendа avatar 26.1.2010 15:16 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    A nemyslim tim, ze fungujou dobre na widle, proste fungujou dobre obecne.
    Bohužel stále mají několik bugů (respektive neimplementovaných vlastností) s prioritou blocker, kvůli kterým jsou pro mě nepoužitelné. Proto Lacovo tvrzení
    ktoremu sa ziadny alfa/beta open source odpad nikdy nevyrovna.
    platí jen pouze pro něj. Stejně tak moje tvrzení platí pouze pro mě. Nelze objektivně rozhodnout, který OS je lepší/horší. Tak už to sakra pochopte a nehádejte se pořád o tom! :-)
    Navic vydrzej o skoro 30 minut dyl na baterkach nez XPcka nebo linux.
    A tohle tvrzení platí také jenom pro tebe a tvůj notebook a ne obecně ;-).
    gtz avatar 26.1.2010 15:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Navic vydrzej o skoro 30 minut dyl na baterkach nez XPcka nebo linux.

    Sakra proč nechce pochopit, že každý systém má svou správu napájení, když byly Xp pro AMD pak NTB vydržel jen 70 min. s alternativním free ovladačem cca 2hod. Visty jsou již na tom lépe skoro stejně jako Suse.

    Prostě se nemá smysl s někým takovým ani hádat...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 13:48 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Nesnazim se hajit Laca, ten podle me mistama nepise uplny kraviny, ale styl jakym to napsal .... darmo mluvit.
    Valerius avatar 1.2.2010 09:17 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Tak třeba XPčka funkční udržet jdou (Visty a 7 jsem už neměl :-D) ale je s tím moc práce, Linux se udrží sám =)
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    vain avatar 26.1.2010 13:28 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Hele, Windowsák v diskusi na stránkách o Linuxu, a vykládá nám tady něco o fanatických hovadech. Jak se takovým lidem říká u Vás?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    26.1.2010 15:51 linear | skóre: 9 | blog: pozor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Inu, Jihadista XD
    Valerius avatar 1.2.2010 09:23 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    gtz avatar 26.1.2010 13:39 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    U počáteční instalace 11.2 se toto děje také díky tomu, že 11.2 najíždí do loginu bez rebootu systému. Po instalaci je idální se nepřihlašovat,udělat reboot. Díky tomu Yast jede jak má, při loginu po instalaci si Yast totiž zachovává nastavení co má na DVD a nějakou dobu mu trvá než se probere. Stalo se mi to taky, že Yast nějak nereagoval, no čekal jsem skoro minutu a pak se probral.

    Je také pravdou, že aktualiazace po startu systémů W7/SUSE jsou zhruba rovnocené :) oba systémy chtějí aktualizace spousty ptákowin, ale zase na Suse je můžu vypnout, na W7 to sice taky jde, ale systém stále řve.

    Proč tak silná slova, ať si každý používá co je mu bližší ...
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 13:48 bpbp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    A já mám Vista Basic na HP 550 a můžu se klidně třeba postavit na hlavu a s tiskem na naší firmení HP Laser Jet 3050 PLC 6 mám pořád problémy.

    I po několikeré reinstalaci driverů každý tisk trpím 20 sekundové zatvrdnutí aplikace. Bez driverů jsem nebyl schopný tisknout vůbec. Detekce proběhla, dokončila se a nic. Po instalaci driverů z CD výrobce, které přišlo s tiskárnou jsem se dostal k těm 20s.

    V Ubuntu není problém.

    Válka neválka, svatá nesvatá - mě je to jedno. Já chci tisknout a když už za ten OS zaplatím nějakej ten tisíc, tak to má fungovat pořádně.
    gtz avatar 26.1.2010 13:57 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Vista Basic neobsahuje plnohodnotné připojení k firemním sítím jako verze Pro nebo Business. u VBasic je vyhledávání tiskáren celkem otřesnou věcí ( potřeboval jsem z kamarádova NTB kde byly VB vytisknou cosi na naší firemní tiskárně Minolta. No jako drbal jsem se s tím skoro půl-hodiny, nakonec to dopadlo tak, že jsem to uložil na USB na svém komplu reformátoval a vytisknul. Firemní PC byl nějaký HP s VBusiness). Vbasic je něco jako WXP-Home, kdy je přístup do síí celkem problém ohledně domény ani nemluvím.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 14:11 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Vidis prehlidnul jsem, ze Basic/Home ... to ani nepovazuju za widle, to je vykostenej chudak.
    MaSo avatar 26.1.2010 14:25 MaSo | skóre: 15 | blog: MaSo | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    +1
    to rovnou mohli nazvat Windows Light :-D
    Webové síťové nástroje: http://nettools.mzettik.cz (pracuje se na tom - pomalu :-) )
    gtz avatar 26.1.2010 14:44 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Předražený Windows Ultra-Light :) Výhodná koupě :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 14:08 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Jo drivery pro radu HP 30xx stojej za to. Vetsi hnus a slendrian jsem este nepotkal. Na vine neni tak uplne MS, ale spis HP, ktery vytvorilo 250MB drivery plny s***ek, co rohazej system a este pak nescanujou nebo netisknou.

    HP umi delat vybornej HW, ale ten SW .... zabit je, zardousit.
    gtz avatar 26.1.2010 14:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    :) tak nějak u HP se vyplatí číst Readme a příručky :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 17:22 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    HP dela tiskarny .... za uz od nich par let zadnou nevidel ;-)) ... tiskarny HP se delaji u Canonu ... maji komp. nahradni dily i tonery ... Ha Ha ;-))

    ... a rosim jak laser, tak inkoust ... i plottery ;-))
    gtz avatar 26.1.2010 17:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Dělá se to v nějaké čínské nebo kdovíjaké továrně jako OEM, pak si na to jen HP nalepí svoji značku. HP to dělá u hodně spotřebního zboží, třeba i u páskových systémů :)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 13:48 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Ve Windows XP SP2 se mi mojí starou HPDJ 710c pořádně rozchodit nepovedlo. Systém sice tiskárnu nainstaloval a tisknout z ní šlo, ale za boha se nedal přesvědčit, aby při barevném tisku byla černá opravdu černá a ne vyblitě šedo-zelená. V Linuxu funguje perfektně.
    26.1.2010 13:52 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Ve Windows XP se síťová tiskárna musí instalovat tak, že v průvodci nevyberete síťová, ale lokální. Geniální...
    gtz avatar 26.1.2010 14:07 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    No sítová tiskárna je připojená k doméně a pokud jste v doméně lze vybrat pomocí "vyhledat tiskárnu" no pokud ale tiskárna doménu nepodporuje popř. je zapojena jinak, pak se musí dát připojení přes lokální IP adresu. Samozřejmně musí být správně od místního správce nastavena . No když to nic nenajde pak se nedá nic dělat a musí se použít tu lokální. Normálně bych řekl lokálně tzn. že mám tiskárnu u sebe, ale kdepak lookální oni totiž myslí i to, že je to lokálně připojené jinam třeba k jinému komplu nebo někam přes printer-switch. ( prostě mají v tom zmatek a chaos )
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    26.1.2010 17:24 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    hovadina, sitova tiskarna je taky s jet directem a pod. tech. ktere s domenou nemaji nic spolecneho ;-)))

    ... a fakt to nejde primo nadefinovat jako sitovou, ale da se jako lokalni a zmeni se port ;-)))

    ...... ZLATY CUPS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    gtz avatar 26.1.2010 17:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Nejde smůla, pokud správce integruje tiskárnu do domény, tak s tím nejsou problémy. Lze ji správně vyhledat a ona se připojí. Pokud správce správně vše nastaví pak se z domény natáhnou ovladače a jede to.

    V Ms větě pokud je doména tak ta má přednost před vším, a pokud jsou tiskárny mimo ni, pak se musí přes IP.

    Někdy prostě opruz takto tisknout
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    otula avatar 26.1.2010 14:16 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    V XP (2001) som vlozil HP CD s ovladacmi a sprievodca sa o zvysok postaral sam.
    Bezva, Laco. Já jsem připojil k síti tiskárnu OKI C5100n, nainstaloval ovladače a obslužný software do počítačů, nasáčkoval dovnitř oprávněné uživatele, v počítačích naimportoval CSV soubor s jejich seznamem, nastavil jim oprávnění, limity a další ptákoviny. Všechno hezké, až na jeden problém: Nikomu ta tiskárna nic nevytiskla, jelikož z počítače se ven nedostala žádná data. Několikrát jsem volal na hotline, hádal se tam s těmi ignoranty, kteří mi tvrdili, že to prostě není možné a nechápali, že se moji uživatelé nepřihlašují k místnímu počítači, ale do domény. Ono to totiž tisklo výhradně místně přihlášeným lidem. 3 měsíce jsme se dohadovali, oni odmítali přijet a vidět to na vlastní oči. Po 3 měsících se na stránkách OKI objevily ovladače verze 2, s nimiž to funguje. Ale pokud by se neobjevily, mohl bych tu tiskárnu akorát tak hodit do popelnice… A ta léta života, která jsem ztratil rozčilováním, mi už žádný ignorant z podpory OKI nevrátí.

    Už jsem zde někdy psal o Minoltě PP1100, která úplně na všech počítačích s Windows, se všemi různými verzemi ovladačů, chrlí co chvíli papíry s chybovými hláškami. Uživatelé si už zvykli a nestěžují si. Kolegyně, která k nám před pár lety přišla, se mne ptala, jestli nevím, čím to je, že jí doma tiskárna pořád tiskne papíry s chybami - když z ní vylezlo, že Minoltu PP1100, uklidnil jsem ji, že je to "normální". Ale víš co? Když jsem jeden kousek připojil k počítači s Linuxem, tak z něj ještě žádný papír s chybovou hláškou nevylezl…

    Já sice chápu, že to není přímo vina Windows - ani první, ani druhý případ. Ale pokud mi někdo začne tvrdit, jak ve Windows vše perfektně funguje, tak mám chuť ho poslat někam.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Amarok avatar 26.1.2010 14:42 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Uživatelé si už zvykli a nestěžují si.
    Takove historky z prace bych mohl taky vypravet, uzivatele Win jednoduse nekdy nemaji na vybranou, tam kdyz neco opravdu nefunguje, tak casto ani firemni IT nevi, jak to resit, a vyresi to preinstalovanim OS. Jako priklad uvedu: 2-3x denne vyskakujici hlaseni antiviru, i kdyz vir neexistuje, 10x za den vyskakovani neznameho chyboveho hlaseni v prohlizeci Opera (nepomuze ani kompletni odinstalovani a nova instalace), nejaka pomocna lista NeroBurningRom v taskbaru, ktera se neda odstranit, kratke zamrzani systemu pri prepinani oken, okamzity restart systemu bez varovani atd. Lidi si pak proste zvyknou takove problemy ve Win ignorovat a snazi se uz nerozcilovat. Kez by existoval bezproblemovy OS, ale takovy asi nikdy nebude, kazdopadne v Linuxu se da vyresit vic veci nez ve Win, protoze je cely OS prehlednejsi a dokonale zdokumentovany.
    GNUniverse - May the source be with you...
    gtz avatar 26.1.2010 15:00 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Bohužel spousta PC i NTB chodí s předinstalovanýma howadinami, které totálně brzdí systém. Pak spousta lidí někde zahlídnou nějaký program, který i když je free někdy totálně rozhodí systém ( cpou tam věci z CHIPu a z ostatních časopisů) a pak se člověk naděje a slyší "je to polámané .. co jste s tím dělali ... nic".
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    Valerius avatar 1.2.2010 09:29 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    První věc, kterou dělám, když se mi pod ruce dostane pc s win je, že stahuju ccleaner a zakazuju hromadu blbostí spouštěných automaticky po spuštění systému... občas opravdu hrůza =)
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    vain avatar 26.1.2010 14:57 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Přidám vlastní skvělou zkušenost Windows a tiskárna, tentokrát HP 1320 a 2015 (pouze tyto dva typy, úplně stejné chování). Nainstalovaly se, vše fungovalo, pohoda, pak ale nějaký update Windows a tiskárna začala blbnout. Poslal se na ní papír, začala blikat kontrolka vykřičníku, stačilo zmáčknout na tiskárně zelené tlačítko (jsou tam dvě, červené a zelené) a papír se normálně vytiskl. Dělají to teď všechny 1320 a 2015, je jedno jestli lokální, sdílená na jiném PC nebo síťová (tcp/ip), prostě se takto chovají, reinstal nic nepomáhá. Zjistili jsme, že když se nastaví automatický výběr podavače papíru, tak to funguje, tedy tiskne hned jak se pošle, ale asi den, poté to i s touto volbou blbne stejně, tedy netiskne, bliká kontrolka, dokud se tisk "nepopožene" oním zázračným zeleným tlačítkem, já jediný mám Linux a tisknu v pohodě.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    lukve avatar 26.1.2010 15:16 lukve | skóre: 29 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    ja tiez mam laserku Koniku Minoltu PegrPro 1350EN mam drivre k NT/XP teda na CD ale pod Win 7 som nerozchodil ani pod 32bit win7.. takze tu si clovek vzdychne ako dobre ze Linux je open source kym na tuto koniku neviem ci zozeniem novsie drivre
    linux user more than 20y
    otula avatar 26.1.2010 15:20 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Mlátím teď (tedy ťukám) do dřevotřískového stolu, abych to nezakřiknul - kolegyně má 1320 na stole a funguje jí :)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Max avatar 26.1.2010 15:29 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Typ, Formát a podavač. To jsou tři základní věci. Když to do tiskárny pošlel ve špatném formátu papíru, tak ti bliká, když na jiný podavačk, tak taktéž atd. Potom se to může chovat tak, že z jednoho programu tisk třeba jede, z druhého to bliká atd.
    Laserový tiskárny od HP většinou fungují úplně v pohodě na ovladač, jenž je součástí windows a jmenuje se myslím "HP LaserJet III"
    Chybu bych tedy viděl ve špatně nastavené tiskárně, nebo programu, jenž tam ten tisk posílá ;-)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vain avatar 26.1.2010 15:50 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Problém je v tom, že to všem fungovalo úplně v pohodě, a postupně to u všech přestalo fungovat aniž by se v něčem vrtali (desítky a desítky tiskáren - ne pár jedinců) a dokonce to začala dělat i ta naše, a do té prostě nikdo nevrtal - jedno z jaké aplikace a jak říkám, jako Linuxák jsem jediný zůstal ušetřen.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Max avatar 26.1.2010 17:54 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Ano, to se nám také stalo, jelikož jsme volili nevhodné aktualizace. Stačila jedna aktualizace a dost tiskáren pak chtělo tisknout na první podavač. Aktualizace ovladačů v rámci "MS Update" je bohužel hloupost. Jednou je to tiskárna, podruhý touchpad na notebooku, pak rozhozená intel grafika atd. Žádné takové aktualizace nepovolovat, držet se toho, co k tomu dodá výrobce (maximálně aktuální ovl. z jeho stránek) a je vše bez problémů.
    Ale toto jsou zkušenosti s 9 let starým OS windows xp, visty a w7 to mají asi vychytanější, tam už je i hafo ovladačů standardně v systému.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    vain avatar 26.1.2010 18:14 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Bohužel to asi nebude zrovna tento problém, jelikož přeinstalování tiskárny opět s oficiálními ovladači HP nepomáhá a dělají to jak XP tak i Vista (Windows 7 máme pár, tuším, že na žádných zatím tato tiskárna není, tak nevím).

    Samozřejmě to nechci házet na hlavu Windows, jestli je chyba v nějaké aktualizaci nebo v "prasáckém" ovladači tiskárny od HP, ale totéž se dá říct o Linuxu, ne vždy je chyba na straně Linuxu (viz například oficiální ovladače od ATI). Chci jen poukázat na to, že problémy jsou všude, je jedno jestli jde o opensource, nebo super truper zaplacené Windows.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    27.1.2010 09:21 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Mám podobnou a dost čerstvou zkušenost. Tiskárna od HP na Windows tiskne. Uživatel pak dá tisknout další úlohu a tiskárna z ničeho nic přestane tisknout. Změní se nastavení portu ve vlastnostech tiskárny z toho virtuálního DOTxxx na USB. Změna zpět nepomáhá. Tiskárna se tváří, že je offline a pomůže až odinstalace z device manageru a její nová instalace. Ovšem jen dočasně a za posledních 14 dní jsem tuhle proceduru už dělal několikrát (zatím jen vzdáleně, až se k tomu dostanu fyzicky, tak to asi rozmlátím).

    Jediné co mě napadá: k počítači byla připojena HP multifunkce, koupila se nová HP multifunkce ze stejné řady. Nová se připojila k počítači a stará se přesunula jinam. Ale nehlásí se jako 5610, nebo 5601, ale jako Series 5600. Takže pokud mezi těmi sériemi byly velké změny v HW a v ovladačích a tiskárna se pro windows tváří stále stejně, tak by z toho Windows mohly být teoreticky zmatené. Ale kdo ví, jak to v tom blackboxu pracuje.

    Každopádně jsem z toho zoufalý. Identifikovat soubory HP driveru ručně je pro mě nadlidský úkol. Našel jsem sice nějaký tool na odstranění driverů ze systému, ale ten HP dodává jen pro některé modely.
    Jezekus avatar 26.1.2010 18:19 Jezekus | skóre: 19 | blog: jezkova_nora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Úplně stejně se mi chová jedna OKI 3400n. Dam tisk ona se rozbliká a když jí nenakopnu tlačítkem online tak netiskne. Z linuxu mi zatím tiskla jen B&W a k barvě jsem ji nedonutil :-(
    Drom avatar 26.1.2010 19:57 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Co ma uprava repozitaru spolecneho s timhle vlaknem?

    No je mi smutnou, ze se Vam pokazila instalace nebo neco :'(, to se mi taky stava.

    Jinak, naklikani Ubuntu nebo SuSE zvladnu i ja, to nejsou zadny "skusenosti so spravou linuxu" ve smyslu, v jakem tim argumentujete operujete zde :P
    26.1.2010 21:38 JeChW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Tak třeba mě Windows 7 neustále nutily 32bitvý ovladač tiskárny, který samozřejmě na 64b systém nešel nainstalovat. Tiskárna nefunguje a nebude. V 64b Linuxu jsou s ní sice taky problémy, ale na rozdíl od Windows je to řešitelný.
    Ruža Becelin avatar 26.1.2010 22:49 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    V praci mam 64-bit Windows 7 (protoze 8GB RAM) a je to utrpeni - oproti 32b verzi ve VirtualBoxu nefunguji tiskarny, 80% programu je 32b, bordel v registrech (kterej k***t prisel na Wow6432Node) a filesystemu (za 'Program Files (x86) bych strilel, zlaty lib/lib64)...
    27.1.2010 09:46 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    >> Chces mi povedat ze je chyba medzi klavesnicou a stolickou?

    'sudo yast2' nefunguje a ani nemoze - spravne je to 'sudo /sbin/yast2' a to plati pre vsetky /sbin/* programy
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    26.1.2010 12:44 True54
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Omyl. Teméř žádnej debil to neví. A existuje hrstka polodebilů, kteří to "nějak" umí, a těm ostatním tvrdí, že to v Linuxu nejde, aby se nestali taky plnohodnotnými debily :-D
    26.1.2010 12:48 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Jo, ale do zivotopisu si nenapise nikdo, ze pracoval 5 let jako polodebil na plny uvazek. :-D
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    26.1.2010 12:51 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Mám nový notebook a bohužel se mi ho nepodařilo koupit bez Win7. Občas na nich pařím jednu gamesku a trvá velmi dlouho, než se připojí USB myš (pokaždé se mi zatím hledaly ovladače a takové blbosti...), kdybych ten systém používal, tak bych se asi zbláznil :-D.
    Jendа avatar 26.1.2010 15:22 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    a trvá velmi dlouho, než se připojí USB myš (pokaždé se mi zatím hledaly ovladače a takové blbosti...)
    „To se nedivte, že vám to nefunguje. Musíte tu myš přece připojovat pořád do stejného portu.“ :-)
    otula avatar 26.1.2010 15:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Podpora USB ve Windows je vůbec kapitola sama pro sebe :-D

    Nedokážu si představit, že bych měl doma Windows a musel po každém vytáhnutí CF karty ze čtečky čtečku odpojit a zase připojit, aby fungovala :) Nebo si zapisovat, které zařízení patří do které USB zdířky, abych ho nemusel při každém přepojení znovu "instalovat" - já se těm windowsákům ani nedivím, že pracují pod adminem, protože jinak je to děsný opruz :))
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    belisarivs avatar 26.1.2010 15:32 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Aha. Tohle muze byt duvod proc mi Widle nepripojily extreni disk v USB ackoliv to pred tim slo (hledalo to ovladac a nenaslo, a pak ze prej _Universal_ Serial Bus). Ten MS je ale vylizany.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Ruža Becelin avatar 26.1.2010 15:48 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    To rozhodne, s timhle jsem si na XP uzil spoustu zabavy. Vlastne uzivam. GPS mi funguje v jedinem USB portu z deseti (pripojuju kvuli aktualizacim). USB harddisk ve dvou. Fakt narez...
    mikirc avatar 26.1.2010 15:54 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Staci ke kazdemu portu dat listecek nebo nalepku a na nej napsat co tam patri :D segra to tak dela
    Byl jednou jeden...
    otula avatar 26.1.2010 16:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    ROFL :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    26.1.2010 16:10 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    musel po každém vytáhnutí CF karty ze čtečky čtečku odpojit a zase připojit, aby fungovala :) Nebo si zapisovat, které zařízení patří do které USB zdířky, abych ho nemusel při každém přepojení znovu "instalovat"
    Počkat. To jako fakt? Jestli jo, tak to je vážně síla.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    otula avatar 26.1.2010 16:26 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    To není síla. To jsou Windows :-D

    A to jsem ještě nevzpomněl další drobnost, která ale patří spíš do toho vlákna o tiskárnách: relativně často si někdo stěžuje, že mu netiskne tiskárna. Přijdu k němu, ve frontě 20 dokumentů (nebo spíše 20× jeden dokument) a tiskárna přepnuta na offline - to se ve Windows stává, když během tisku nastane nějaký problém. Jenže ještě větší sranda/problém je, že se ten uživatel sám přepnout zpět nemůže. Takže se musím přihlásit jako administrátor a přepnout tiskárnu zpět na online. Není nad to, když mám dovolenou :-D (takže většina lidí už zná lokální administrátorské heslo)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    26.1.2010 16:34 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Aha, koukám, že jsem o hodně přišel, tím že jsem widle (98) opustil ještě dřív než jsem si pořídil první USB zařízení a že jsou obě tiskárny v nás pracovně nasdílený pomocí CUPSu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    otula avatar 26.1.2010 16:57 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    To jo, měl by sis rychle nějaká nainstalovat, než to MS stačí okoukat a opravit. Pak už to bude nuda ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    26.1.2010 17:15 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Mám XPčka na EEEčku, ale pustil jsem je asi dvakrát, abych srovnal spotřebu a v nejbližší době je chtěl smazat. Teď jsi mě ale možná zviklal.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    otula avatar 26.1.2010 18:04 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Tak přeji spoustu zábavy :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    26.1.2010 23:52 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Jo, je to fakt. Když jsem ještě kdysi dávno používal XP SP2 a ISDN, tak při zapojení ISDN modemu do jiného USB portu ho Wokna prohlásila za nové zařízení a chtěla ho znovu nainstalovat. Když se ta instalace zrušila a kabel se hodil do správného portu, tak Wokna přestala chtít instalovat a začala se s modemem zase bavit.
    Valerius avatar 1.2.2010 09:32 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Jo to je pravda pravdoucí... :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    Amarok avatar 26.1.2010 15:56 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    "Your mouse has moved. Windows has to restart for changes to take effect." :D Jasne je to parodie, ale me to pobavilo, kdyz jsem ten screenshot videl.
    GNUniverse - May the source be with you...
    thingie avatar 26.1.2010 12:58 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    To má nějakou souvislost se zprávičkou?
    Růžové lži.
    hankey avatar 26.1.2010 14:17 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše kvalita?
    Uživatel se rozhoduje podle reklamy, ceny a většiny. Kvalitu naprostá většina lidí vůbec nerozezná.
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    28.1.2010 16:31 the human Yeoman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: kvalita?
    souhlas ;)
    26.1.2010 18:33 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Bez linuxu a Mac OS X by totiz Microsoft zaspal na vavrinoch.
    tomboytom-deviant avatar 26.1.2010 15:03 tomboytom-deviant | skóre: 7 | blog: lojdovo | .com
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Myslím, že je to pro linuxovou komunitu povzbuzující fakt a dobrá motivace do budoucna ;)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 26.1.2010 15:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Co si má člověk myslet o OS, který už po prvním spuštění na uživatele křičí, že je jeho počítač ohrožen...
    mikirc avatar 26.1.2010 15:55 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Vypnout jej a uz ho pro jistotu nikdy nezapinat :D a koupit si dalsi PC, treba to psat nebude :D
    Byl jednou jeden...
    26.1.2010 16:07 piro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    zdar

    jednoznacne linux je super cim dalej tim lepsi a ziadni virus windovs je hlavne o kapitalu furt bude vimislat dake pisti nove aj tak je to na pr co som sa snima nasral 17 rokov pracujem s pocitacmi a vindovs nigdi viac linux je pohodicka perfektni soft vela ludi ani nevedia co je linux a ti co ho skusili a nieco nevedeli spravit sa ho radsej vzdali a dali spiatocku tak sa majte a hlavne klud
    26.1.2010 16:39 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Co za jazyk mám vybrat v Google Translate abych si tohle mohl přeložit do češtiny?

    Nebo jsem jen nepochopil umělecký záměr a jedná se o nějaký avantgardní surrealistický volný tok myšlenek, proud vědomí či tak něco? Joyce hadr...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    LennyCZ avatar 26.1.2010 17:14 LennyCZ | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Podle "nigdi" soud9m 6e to bude to druh0 a nebo rustina >/]
    Given a choice between dancing pigs and security, users pick dancing pigs every time. (Dancing pigs problem)
    Jendа avatar 26.1.2010 17:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Detected language: Slovak
    jednoznacne linux je super cim dalej tim lepsi a ziadni virus windovs je hlavne o kapitalu furt bude vimislel dake pisti nove i tak je to na pr co jsem se snima nasral 17 let práce s počítačem a vindovs nigdi více linux je pohodicka perfektni soft vela ludi ani nevedia co je linux a ti co ho skusili a nieco nevedeli spravit se ho raději vzdali a dali zpátečku tak se mějte a hlavne klud
    No, moc to nepřeložil…
    Amarok avatar 26.1.2010 18:05 Amarok | skóre: 33 | blog: blogoblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    Vy jste blbouni :) Jednou nekdo neco natuka v silene rychlosti a je z toho spam... :D
    GNUniverse - May the source be with you...
    mikirc avatar 26.1.2010 20:00 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    ale spam se da vetsinou cist :D
    Byl jednou jeden...
    27.1.2010 02:43 moo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Svatá válka Microsoftu proti Linuxu
    ty mas tak okolo 14 a nie 17 rokov pracujes s pocitacmi

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.