abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Branch Privilege Injection (CVE-2024-45332, Paper) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel. Intel jej řeší ve včerejším opravném vydání 20250512 mikrokódů pro své procesory. Neprivilegovaný uživatel si například může přečíst /etc/shadow (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | Komunita

    Dle plánu byl vývoj Firefoxu přesunut z Mercurialu na Git. Oficiální repozitář se zdrojovými kódy je na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    V terminálovém multiplexoru GNU Screen byly nalezeny a v upstreamu ve verzi 5.0.1 už opraveny bezpečnostních chyby CVE-2025-23395, CVE-2025-46802, CVE-2025-46803, CVE-2025-46804 a CVE-2025-46805. Podrobnosti na blogu SUSE Security Teamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 34
    12.5. 19:33 | Bezpečnostní upozornění

    Training Solo (Paper, GitHub) je nejnovější bezpečnostní problém procesorů Intel s eIBRS a některých procesorů ARM. Intel vydal opravnou verzi 20250512 mikrokódů pro své procesory.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 25.05.11 svobodného multiplatformního video editoru Shotcut (Wikipedie) postaveného nad multimediálním frameworkem MLT. Nejnovější Shotcut je již vedle zdrojových kódů k dispozici také ve formátech AppImage, Flatpak a Snap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 11:11 | Nová verze

    Svobodný elektronický platební systém GNU Taler (Wikipedie, cgit) byl vydán ve verzi 1.0. GNU Taler chrání soukromí plátců a zároveň zajišťuje, aby byl příjem viditelný pro úřady. S vydáním verze 1.0 byl systém spuštěn ve Švýcarsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    12.5. 00:55 | Pozvánky

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 209. brněnský sraz, který proběhne tento pátek 16. května od 18:00 ve studentském klubu U Kachničky na Fakultě informačních technologií Vysokého učení technického na adrese Božetěchova 2/1. Jelikož se Brno stalo jedním z hlavních míst, kde se vyvíjí open source knihovna OpenSSL, tentokrát se OpenAlt komunita potká s komunitou OpenSSL. V rámci srazu Anton Arapov z OpenSSL

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.5. 00:22 | Komunita

    GNOME Foundation má nového výkonného ředitele. Po deseti měsících skončil dočasný výkonný ředitel Richard Littauer. Vedení nadace převzal Steven Deobald.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    10.5. 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 602 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Přímé bankovnictví používám...

    telefon (hlas)
    3% (42)
    mobil (GSM, WAP, ...)
    7% (89)
    internetové
    84% (1091)
    žádné
    14% (177)

    Celkem 1296 hlasů
    Vytvořeno: 30.6.2008 21:52

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 30.6.2008 21:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Žádný, chtěl jsem si založit účet, ale pak jsem se na to vykašlal, nemá to pro mě valnej význam.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    andree avatar 30.6.2008 22:36 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    az budu tvoje prijmy porovnatelne s vydajmi, tak to pride samo :) (sorry ak uz su...)
    David Watzke avatar 30.6.2008 22:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Časem určitě, i když nevím, jestli zrovna tohle bude příčina. Nevím teda na kolik jsou moje příjmy srovnatelný s výdajema, prostě vždycky něco vydělám (to je ta část, která zatím trvá poněkud dýl, než by se mi líbilo) a utratím to za hardware a pořád dokola, takže asi docela jsou :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    andree avatar 30.6.2008 23:16 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    hmm, ok, tak to je asi blba definicia dovodu :-D teraz si uvedomujem ze napriek vyssim prijmom ako beznym vydajom som tiez stale skoro na nule - a je to prave kvoli hardware (aj zvacsa nie PC-related).. tak teda.. skratka budes chciet ucet, ked ta prestane bavit chodit po obchodoch s bankovkami.. moze byt? :-P
    David Watzke avatar 30.6.2008 23:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Může být, ale pochybuju, že to mě někdy přestane bavit :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    andree avatar 1.7.2008 11:02 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    :-D
    Nicky726 avatar 1.7.2008 11:43 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    :-D
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    2.7.2008 08:57 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    skratka budes chciet ucet, ked ta prestane bavit chodit po obchodoch s bankovkami.. moze byt? :-P
    ... anebo začne obchodovat s nemovitostmi apod. - u vás nemáte tak debilní zákony, že operace nad, hm, z hlavy nevím, asi půl milionu?, musí proběhnout přes banku?
    4.7.2008 11:45 ondra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Myslím že nad 100 tisíc. :-)
    1.7.2008 12:17 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    vždycky něco vydělám (to je ta část, která zatím trvá poněkud dýl, než by se mi líbilo)
    Tak to bývá téměř vždy a bez ohledu na to, kolik právě vyděláváš...
    1.7.2008 08:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    To jsou vzdycky. Pokazde, kdyz se zvednou prijmy, tak se objevi nutne vydaje, ktere zvyseni prijmu vynuluji. Je to jeden ze zakladnich prirodnich zakonu.
    cezz avatar 1.7.2008 12:18 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Tak to veru poznam.. A ono to neplati len pre fyzicke osoby, ale aj pre firmy..
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    1.7.2008 09:51 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    ja by som skor povedal, za ak sa zvysi celkovy obrat nad urcitu medzu ;)
    Pravák Bob avatar 30.6.2008 22:45 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Jak můžeš mít občanku a nemít alespoň dvě platební karty? :-)
    knowledge brings fear
    David Watzke avatar 30.6.2008 22:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Takhle :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    30.6.2008 23:38 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Tak tak :-)
    1.7.2008 01:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    To mi pripomina jednoho znamyho: "Jak muzes nemit alespon dve obcanky?" :-D
    1.7.2008 13:38 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Dopravák: Pane řidiči, ukažte mi svou občanku!
    Řidič: Co chcete s mou ženou ?!
    m1c4a1 avatar 1.7.2008 10:01 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Já neměl platební kartu do 22 let. :-) Pak jsem začal víc brigádničit tam, kde peníze nedávali na ruku, a musel jsem si je pořídit taky.
    1.7.2008 10:45 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Žádný, chtěl jsem si založit účet, ale pak jsem se na to vykašlal, nemá to pro mě valnej význam.
    To jsi bud student, nebo nezamestnanej. Pokud vim, tak zamestnavatele obvykle vyzadujou ucet, kam posilaji penize. A pochybuju, ze by ti nejaky firmy jako zivnostnikovi platili v hotovosti.
    1.7.2008 10:51 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Je to student. :-)
    1.7.2008 14:29 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Je legalni, kdyz zamestnavatel vyzaduje, abys mel bankovni ucet?

    Znam nekolik lidi, kteri zadny ucet nemaji, jsou mezi nimi i zivnostnici. Dokonce jedna ucetni. :-)
    Pravák Bob avatar 1.7.2008 16:20 Pravák Bob | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Ne, účet nemůže vyžadovat. Ale může tě osolit tím, že ti bude posílat výplatu poštou. Manipulace s hotovostí je totiž pro každou větší firmu opruz.
    knowledge brings fear
    2.7.2008 19:04 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Podle zákona je výplatní místo pracoviště, pokud není sjednáno jinak. Takže můžete trvat na tom, že chcete vyplácet plat či mzdu v hotovosti na pracovišti. Že si vás pak vedení jistě oblíbí je jiná věc…
    andrej.hrubsa avatar 3.7.2008 11:18 andrej.hrubsa | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Čo si ja pamätám, tak mi tiež vreckové (kapesní) nebolo posielané na účet :-)
    Linux je pre tých čo sa chcú na počítači hrať. Pre tých čo musia žiaľ aj pracovať je tu len Windows :-(
    1.7.2008 00:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    No to internetove bankovnictvi se celkem hodi obcas. Ale ne zas ze bych u toho sedel denne, to zas ne...
    Co se tyce nakupovani po netu, resim to casteji spise dobirkou.
    V podstate to internetovy bankovnictvi pouzivan nejvic na zjistovani kolik tam mam penez :-D
    1.7.2008 08:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Ja u toho taky nesedim denne. Ony by to byly dost depresivni sedanky :-)
    default avatar 1.7.2008 09:54 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Já u toho také nerad vysedávám, ale je to rychlejší a levnější, než vyplňovat formuláře a stát frontu v bance. Ikdyž pořád lepší fronta pěti lidí, než objednávání se u "osobního bankéře". To je pak už jak u zubaře, kde se musím objednávat měsíc dopředu :-o

    Co se nakupování na internetu týče, preferuji on-line platby. Buď kartou, nebo na fakturu. Na dobírku budu nakupovat až tehdy, až budou na poště přijímat i jiné karty než ty z tý Poštovní Spořitelny. To je snad jediná věc, která mi na České poště vadí. Ten samý problém je i u Českých drah. Tam se dá platit kartou jen na Hlavním nádraží v Praze.

    Teď se mi vybavila taková příhoda, když jsem byl na Moravě. Coural jsem vnoci po venku a náhodou jsem šel kolem pošty a vidím ceduli Nejbližší otevřená (noční) pošta. A hádejte, jaká byla adresa. No přeci Jindřišská, Praha 1. Jako — jezdit v třetím tisíciletí 300km na poštu? WTF?
    1.7.2008 10:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Ten samý problém je i u Českých drah. Tam se dá platit kartou jen na Hlavním nádraží v Praze.
    Heh? Praha Holešovice? Ostrava Hlavní nádraží? Po více nádražích nejezdím, tak nemůžu říct. :-) Ale na těchto karty berou.
    1.7.2008 12:05 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Kupovat si (u nás v ČR) kartou běžné jízdenky je opruz. A to především pro lidi stojící ve frontě za dotyčným. Tento opruz se pak mění v čirou nenávist ve chvíli, kdy do odjezdu vlaku zbývají 2 minuty a já furt čekám za maníkem co si zrovna spletl PIN. :-)
    1.7.2008 14:31 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Co na to rict? Chodit na vlak vcas nebo obetovat 10Kc a koupit si listek ve vlaku.
    1.7.2008 16:34 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Ano, jsem nedokonalý a šetřivý typ. Hanba a věčné zatracení na mě.
    1.7.2008 16:43 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Já jsem taky šetřivý typ a proto platím kartou. :-)
    1.7.2008 16:58 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Já nejsem proti platebním kartám. Jsem jen naštvaný, když to trvá dlouho (ať už kvůli pomalým terminálům, nebo lidem co si nepamatují PIN) a pak si musím kupovat jízdenku ve vlaku.
    2.7.2008 09:20 Kirk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    No nejsem si jistý, nakolik je ve výsledku placení každou kartou levnější. Už jsem i potkal pár internetových obchodů, kde je příplatek za placení kartou.
    Nicky726 avatar 1.7.2008 22:42 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Prý 10... ono je to dnes už 30, což zvedne cenu některých jízdenek o pěkných pár desítek procent... ad chodit včas... obzvlášt ve stanici Praha Hlavní nádraží mívají ve zvyku mít ve špičce otevřená dvě až tři okénka, a to by pak to včas taky bylo púl hodiny předem...
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    2.7.2008 19:08 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    No to internetove bankovnictvi se celkem hodi obcas. Ale ne zas ze bych u toho sedel denne, to zas ne...
    Že jo? Že to čísílko na monitoru není ten správnej pocit, jako přehazovat každej večer ty prachy ve sklepě vidlema? To by se ale vlastně mělo zcela regulérně vyzkoumat. Asi se do toho pustím. Vidle a sklep mám…
    3.7.2008 08:51 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Vidle a sklep mám…
    Teď ještě ty prahy, aby jich byl sklep plný, co? :-)
    3.7.2008 12:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Když se využije nějaká vhodná měna... :D
    2.7.2008 10:33 lada
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví nepoužívám
    Příloha:
    na karty jsem alergický jak na ty hrací tak na ty platební.U tech druhých mně štve že se vám je všude kam se hnete někdo snaží vnutit pod příslibem mnoha výhod.Proč bych mněl platit zato že někomu svěřím své peníze,to nedává smysl.pak ty převody na ůčty,vždzt je to směšné jak dlouho a někdy pozdě to trvá.Sáhněte si do paměti kolik z vás se díky pozdnímu převodu dostalo do problému.V našem státě nejsme na tyto služby připraveni jak technicky tak lidsky,tím myslím že lidé kterým svěříte své peníze nedělají co by mněli a je jim šum a fuk jestli vás dostanou do finančních problému.Takže jak platební karty tak až to u nás bude promakané do nejmenšího detailu.Vy co semnou nesouhlasíte tak si vzpomente na zato slova až vás něco takového potká.
    2.7.2008 12:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví nepoužívám
    Myslim, ze tvoje nespokojenost bude z nemale casti zpusobena tim, ze u nas po tobe chteji banky poplatky uplne za vsecko. Prides do banky, reknes 'dobrej den' a uz ti to nauctujou. Pracuju ted v zahranici a musim rict ze to tu je mnohem lepsi (co se tyce bankovnich poplatku).
    2.7.2008 14:43 fork
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví nepoužívám
    kazdy mate trocha pravdy ale najvacsi problem pre mna je to ze peniaze ktore das do banky prestavaju byt tvojim vlastnictvom a stavaju sa z nich iba cisla aj ked ti kazdy clovek bude tvrdit opak...
    2.7.2008 15:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví nepoužívám
    No a před tím to snad nejsou jen čísla na papírcích?
    Milan Vít avatar 2.7.2008 14:12 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Internetové používám, ale až ČSOB nahodí ty omalovánky, co nahodit plánuje, nevím nevím :-/
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    default avatar 2.7.2008 15:43 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Počkej! Jaký omalovánky? :-o
    Milan Vít avatar 2.7.2008 16:55 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Tuhle zrůdnost. Dívám se na to už deset minut a pořád mi to přijde daleko, daleko horší než to, co používám teď. 19. července plánují nahodit odkazovanou verzi.
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    default avatar 2.7.2008 17:02 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Ty vole! Snad to pojede i pod něčím jiným, než pod IE :-( Ach jo :-'( A mimochodem — koukám, že to bude zase pěknej záhul na GPRS/EDGE. To mám ještě větší radost :-/
    Milan Vít avatar 2.7.2008 23:39 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Tak toho bych se nebál, já to (ač vím, že soudit jen podle jednoho obrázku může být zrádné) vidím spíš na downgrade, tzn. žádné šikovné JavaScriptové serepetičky, na které jsem si v současném bankovnictví tak zvykl… To nové vypadá jen jako HTML, CSS a halda obrázků. A zrovna ten formulář na uskutečnění platby je tak neskutečně dementně uspořádán, v porovnání s tím stávajícím. Takže souhlasím, ach jo :-/
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    3.7.2008 08:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    no tak já naopak z toho obrázku soudím, že toho javascriptu tam bude tuna :-p
    default avatar 3.7.2008 13:48 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Také mám ten pocit. :-/ A tohle udělaj zrovna v době, kdy to budu mít do nejbližší pobočky banky cca 1000 km :-/
    Heron avatar 3.7.2008 19:11 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Toho bych se nebál. ČSOB fungovala na konqueroru v době, kdy pro některé banky byl nepřekonatelný problém i FF.
    2.7.2008 17:15 Tomáš Crhonek | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Vyuzivam a naprosto mi to vyhovuje, uzasny rychly pristup do banky :)
    4.7.2008 10:07 HonzaRez | skóre: 19 | blog: Jsou_mezi_nami
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Došel jsem (po několika setkáních se širokou veřejností) k takové paranoidně-dementní myšlence, že dokud bude možné bankovnictví a podobné důležité věci používat ve Uindousech, tak to používat nebudu... A ještě k tomu když jsem u bráchy, kterému jsem nainstaloval 64-bit linux, zjistil, že bez flashe nefunguje Ojebbanka, tak jsem to definitivně zavrhl... Ale třeba už to teď funguje, už jsem to nezkoumal.
    http://bandzone.cz/_90972
    4.7.2008 10:52 needlinux | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše ... ale musim mat koli tomu WIN+IE
    Internetove bankovnictvo je fajn vec, ibaze musim koli tomu zivit na jednom pc WIN+IE. Banka VUB totiz nema vyriesenu certifikaciu a elektronicky podpis pre iny prehliadac a ie4lin to tiez nezvlada. Ked som zavolal do banky IT pracovnikovi, tak mi bolo hned jasne, ze tohoto biedneho prehliadaca sa tak lahko nezbavim. Odpoved bola asi taka, ze vacsina klientov pouziva IE, takze taketo nieco riesit nebudu.
    Marián Kyral avatar 4.7.2008 14:00 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... ale musim mat koli tomu WIN+IE
    Změň banku. Je s tím práce, ale vyplatí se to.
    4.7.2008 23:22 needlinux | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... ale musim mat koli tomu WIN+IE
    to je dost zlozite. Obsielka zakaznikom mozno nie je az taky problem ako ziskanie napr. kontokorentu. Vacsinou sa o takomto niecom zacnu bavit po roku aktivneho fungovania uctu. Navyse ked mi teraz schvaluju hypoteku... tiez by z toho asi nic nebolo, kebyze tam nemam ucet viac ako 10 rokov. Problem je ale hlavne v tom, ze banky povazuju M$ za standart a ine prostredie neriesia. Aj tato banka to mala pred tym nezavisle na prehliadaci, len potom prisla "modernizacia"... a razom si bez M$ na vedlajsej kolaji. Presne to iste sa ti moze stat aj v inej banke
    Marián Kyral avatar 7.7.2008 23:57 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ... ale musim mat koli tomu WIN+IE
    Jo jo, je to složité. Ale co pozoruji vývoj v ČR, tak tady je to naopak. Nejdříve to šlo jen ve Win a banky nechtěly o ničem jiném slyšet, jenže teď už skoro všechny oficiálně podporují Firefox a některé i ostatní alternativní prohlížeče.
    4.7.2008 14:19 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    Rad bych pouzival internetove, ale dneska uz to snad ani neni mozne - velka cast bank nabizi misto nej kombinovane interneto-telefonove, kde overovaci kod prijde pomoci SMS.
    5.7.2008 18:24 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Přímé bankovnictví používám...
    žádné. většinou jakékoliv peníze ihned utratím nebo rozdám na dobročinné účely.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.