abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    Společnost Proton AG stojící za Proton Mailem a dalšími službami přidala do svého portfolia AI asistenta Lumo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 12:22 | IT novinky

    Amazon koupil společnost Bee zaměřenou na nositelnou osobní AI aktuálně nabízející náramek Pioneer (YouTube) s mikrofony zaznamenávající vše kolem [𝕏, LinkedIn].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Teufel nedávno představila svůj první open source Bluetooth reproduktor MYND.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 20:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.2 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:33 | IT novinky

    Anton Carniaux, právní zástupce Microsoft France, pod přísahou: Microsoft nemůže garantovat, že data z EU nepředá do USA bez EU souhlasu, musí dodržovat americké zákony.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 15:33 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 141.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Lokální AI umí uspořádat podobné panely do skupin. Firefox na Linuxu využívá méně paměti. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 141 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.7. 22:44 | Bezpečnostní upozornění

    NÚKIB upozorňuje na kritickou zranitelnost v SharePointu. Jedná se o kritickou zranitelnost typu RCE (remote code execution) – CVE-2025-53770, která umožňuje neautentizovaný vzdálený přístup a spuštění kódu, což může vést k úplnému převzetí kontroly nad serverem. Zranitelné verze jsou pouze on-premise verze a to konkrétně SharePoint Server 2016, 2019 a Subscription Edition. SharePoint Online (Microsoft 365) není touto zranitelností ohrožen.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.7. 21:00 | IT novinky

    Společnost Valve zpřísnila pravidla pro obsah, který je možné distribuovat ve službě Steam. Současně řadu her ze Steamu odstranila. V zásadách a pravidlech přibylo omezení 15: Obsah, který by mohl porušovat pravidla a normy stanovené zpracovateli plateb a souvisejícími sítěmi platebních karet a bankami nebo poskytovateli připojení k internetu. Sem spadají zejména určité druhy obsahu pouze pro dospělé.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (27%)
     (24%)
     (3%)
     (6%)
     (5%)
     (2%)
     (3%)
     (28%)
    Celkem 95 hlasů
     Komentářů: 13, poslední dnes 17:42
    Rozcestník

    Používá vaše organizace produkty IBM?

    servery
    31% (207)
    stanice
    22% (145)
    úložná zařízení
    12% (78)
    software
    17% (112)
    ne, ale plánujeme nákup
    3% (20)
    ne, nechceme/nepotřebujeme
    52% (343)

    Celkem 661 hlasů
    Vytvořeno: 18.12.2008 13:33

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.12.2008 13:37 troll
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    počítaj se Lenova?
    21.12.2008 01:59 12345
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    x86 / x86_64 je desktopova architektura a to navzdy. Pro server nedoporucuji, neni to ani vhodny entry-level, IBM serie P je to, co by mely organizace zvazovat. Vyssi porizovaci cena, nizsi naklady na provoz a udrbu a podstatne vyssi upgradovatelnost. Z perspektivniho hlediska se vyplati x86 / x86_64 uzivat max. jako mene spolehlivy workstation a mainframy mit spolehlive serie P.
    21.12.2008 12:51 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    ...a nějaké zdůvodnění toho tvrzení by nebylo? ;-)
    ^D
    21.12.2008 21:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Vzpomínám si na jednu recenzi, kde AMD vyčítali, že při vývoji K10 (Phenom) markeťáci techniky dostatečně nehlídali a těm se tak nepozorovaně podařilo dostat na trh skvělý serverový procesor, který má jen jednu drobnou vadu: prodává se jako desktopový. :-)
    18.12.2008 13:51 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Ne, ale v mladi sme rozebrali par jejich starych terminalu :-D 

    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    18.12.2008 13:58 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Mame skladacky a DELL. Firma IBM nebola schopna dodat ani cenovu ponuku.
    18.12.2008 14:12 ..... Izak ..... | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    jj to je u IBM bezne, kdyz chce obchodak nabidku, musi jim 2x denne volat ;-))

    ale jinak jsou to kluci sikovni ;-))

    Kazdopadne nejemene reklamujeme servery HP, nejvice x86_SUN a IBM ... s tim ze x86_SUN dela ofrky jas svina, kdo kdy vydel server, do ktereho nemuze lozit, zvlaste kdyz server prijde rozlozeny ;-))

    Pritom HP Itania2, IBM Power, ci SUN Sparc servery jsou v pohode a reklamaci je minimum.

    18.12.2008 17:37 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Do HP sme potrebovali len raz disk. NBD zaruka, takze to trvalo len 2 tyzdne...najprv nemali, potom mali, poslali nieco uplne ine, tak sme to museli vratit, potom konecne poslali spravny.
    18.12.2008 17:51 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Inak sme kupili >600 desktopov a nejakych ~20 serverov, vsetko DELL (pre IBM to asi neboli zaujimave cisla a HP zase malo zaujimave cisla v cenovej ponuke). Vsetko bezi na Linuxe, asi okrem jedneho servera.

    Servery sa zatial nekazia, desktopy boli niektore nefunkcne, resp. odisli velmi rychlo - bud pamat, zakladna doska alebo disk. NBD funguje - pride technik a na mieste vymeni, co treba. Teraz sa uz nekazi nic.
    Drom avatar 18.12.2008 14:02 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Servery, nejaky.
    18.12.2008 14:10 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    chipsety grafickej karty? 

    18.12.2008 14:13 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    IBM používá naše :-)
    ^D
    Josef Kufner avatar 18.12.2008 14:43 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Tak jsem si říkal, že tu chybí notebooky, hlasoval jsem tedy pro "stanice" a pak mi došlo, že už to IBM neni :-D
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Fluttershy, yay! avatar 18.12.2008 15:18 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    T4x je IBM a nevím, proč by to pořád nemohl někdo používat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Josef Kufner avatar 18.12.2008 17:50 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    To jo, ale kvůli tomu mi to nechybělo ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    19.12.2008 07:49 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    IBM x30 je podle mě dobrá stanice (stanička spíš :-)).

    Jeden server mi hučí doma,... No a když bych se pojmenoval organizací tak proč ne, že? :-)
    18.12.2008 15:26 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    no, jiste.  neni nad kvalitni HW(ThinkPad-y) a relativne velmi dobry SW(Eclipse). to ibm skutecne umi. i kdyz od IBM je vice dobrych a zajimavejsich reseni.

    perla: a dokonce za IBM reportujeme a testujeme bugy v ovladacich. 

    Pavel Kysilka

    18.12.2008 15:33 vratidlo007 | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Pouzivame od IBM co se da. Servery, desktopy, stanice, notebooky (ted uz Lenovo) a po Vanocich i DS:-) Bral bych DB2 a TS, ale to neklapne. Zaslepenost centraly je velka. Skoda, ze nam tlaci DELL. Ze pry je levny a overeny. Zatim uspesne odolavam uz 8 roku, tak to snad jeste nejaky ten patek vydrzim ;-) S nabidkou od IBM jsem nemel nikdy zavazny problem. Zalezi na business partnerovi. Pravda, Dell je vyrazne agresivnejsi, ale cena neni vsechno.

    18.12.2008 15:59 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    DS nebrat. Za prve to nema s IBM nic spolecneho, jsou jen OEM partner LSI a zadruhe, takove sracky bych nejradeji vyhazel z oken. Za posledni mesic s tim byly nejmene dva prusery a divil bych se, kdyby to byl konec.

    • Storage Manager neustale rval a prehazovaly se disky z jednoho SP na druhy. Fajn, technik poradil upgrade firmwaru. Jenze to ve finale vedlo k tomu, ze to pole poskozovalo data (kdo nekdy delal par dni na skriptech a konfiguracich a pak zjistil ze z toho ma nahodna data (/dev/urandom hadr), tak vi). Asi nejaky problem s jejich uzasnym zpusobem zajisteni HA se dvema SP bez hlasovaciho disku. Asi. Aspon jeste pred par lety tim pry byli povestni a ted to taky vypadalo na tohle.
    • Obcas se to zacne chovat naprosto nevyzpytatelne, nejdou mazat RAID grupy. Kolegum se stavalo ze to pole odmitalo prijmout jednou vyndany disk. Ja ho tam jednou strkal asi natrikrat.

    Jestli pole, tak EMC (ve vsech smerech solidni, stabilni a hlavne mate Analyzer, ne CSV tabulku zateze). A pak jsem slysel dobre o Netappu.

    Nutno dodat, ze treba BladeCenter od IBM jsou naprosto uzasna vec a nebyt toho, ze na Management Modulech jsou applety zavisle na totalne zastarale verzi javy a donedavna to pod x86_64 neslo ani omylem (ale SAN Surfer thebas ano), tak jim nemam co vytknout.

    Nu, hlavne se pripravte, ze u IBM plati: "Cim pomaleji to startuje, tim vic enterprise!"

    18.12.2008 16:31 vratidlo007 | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Huh no necham se prekvapit. DS porizujeme, abychom meli klid, tak snad se neprihodi pravy opak ;-) Jdeme do entry-level reseni DS3200. Proti tomu stalo/stoji (zalezi na celtrale co "doporuci") MD3000 od EMC. Vesmes se jedna o stejny stroj. Jeste pred rokem jsem od nich chtel schvalit DS3400. Krize dolehla a s pozadavky se musi jit mirne dolu.

    S "Cim pomaleji to startuje, tim vic enterprise!" muzu jen souhlasit. OpenPower 20min konkuruje startujici TU154 a pak zacne bootovat :-)

    19.12.2008 22:20 Mordae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Ach, opomel jsem dodat ze tohle delalo/dela DS4700. A zrovna dneska jsem se dovedel, ze nam jedno pole havarovalo uuuuplne a v pondeli k nemu budu poustet technika aby dodelal opravu co dneska nestihl. Nastesti to nebyla produkce...

    18.12.2008 17:41 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Mame EMC od DELLu, ale dost ma desi skutocnost, ze vnutri je Windows XP embedded...

    Rychlost startu plati aj u DELLu - cim vyssi rad serverov, tym dlhsie trva POST. 680 bootuje skoro hned, 1950 trochu dlhsie, 2950 este viac a 6850, to moze ist clovek robit medzitym nieco ine.
    19.12.2008 07:58 Krakonoš | skóre: 17 | Nová Ves v Horách
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Dokud dělá něco užitečného, tak proč ne. Myslím, že u mašiny co běží pořád v kuse a občas nějakej restart se nic nestane, když pořádně prověří HW...

    Teda věřim tomu, že prověřuje HW a nemá něco jako for( i = 0 i < 10000; i++) sleep(1000);

    (a radši to ani nechci zjišťovat :-))
    cezz avatar 18.12.2008 16:16 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Ja osobne pouzivam momentalne od IBM len CPU ;-)

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    20.12.2008 20:44 kapo | skóre: 16 | blog: runtime
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    PS3? :D 

    Why make things difficult, when it is possible to make them cryptic... - Aksel Peter Jorgensen
    cezz avatar 20.12.2008 23:25 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Samozrejme, ine IBM CPU by som asi doma nemal :-)

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    21.12.2008 22:32 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Ja nekdm mam 486 od IBM :-)
    cezz avatar 22.12.2008 10:33 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Tak to ano, to mam aj ja (tusim nejake pentium) ale uz nemozem napisat, ze by som ho pouzival.. :-)

    Computers are not intelligent. They only think they are.
    18.12.2008 18:42 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Používáme databázi....

    18.12.2008 19:17 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    psací stroje ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 18.12.2008 19:22 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Taky jeden doma máme je to fakt bomba (jo, má to skoro metrák ^_^).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    18.12.2008 19:17 Drew | skóre: 15 | blog: Supi_hnizdo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Co takhle odpověď nevím - jestli mám mluvit za nějakou svou organizaci, tak asi za školu, a opravdu nevím, co vše se zde používá.
    18.12.2008 20:45 AlphaDog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Kedze za IBM stoji fura patentov pride mi tato anketa ako keby sa na Zive pytali: "Pouzivate alebo planujete kupit nieco (HW, SW)  od Microsoftu?" To ze nieco vymysleli a teraz to nosi nalepku Toshiba alebo DELL ci Fujitsu-Siemens je proste fakt... A ze toho Velka modra vymyslela neurekom ani nebudem rozvadzat. Chyba mi akurat odpoved: "Neviem ze pouzivam vela veci od IBM" 

    18.12.2008 21:22 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Tak IBM PC asi používáme takřka všichni :-)
    ^D
    18.12.2008 23:03 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    To sice jo, ale označit to za "produkt IBM" by asi nešlo...
    18.12.2008 23:21 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Ono je vůbec těžké přijít na to, co je produkt IBM. My třeba máme nějaké jejich mainframy, ale pochybuju, že jsme je nedostali jen proto, aby IBM mohlo používat náš produkt :-)

    Je to produkt, když z toho mají užitek spíš oni než my? :-) Teď si od nás aspoň můžou nechat opravovat bugy v kódu, který sami napsali :-)
    ^D
    jose17 avatar 18.12.2008 21:51 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    P550, 570, HMC, AIX 4--6, Hitachi disky, ...

    Ja vim, on vi, ty nano!
    m1c4a1 avatar 18.12.2008 23:34 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Žádnou organizaci nemám.

    19.12.2008 04:56 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    "A Prasátko je také oragnizováno?" zeptal se Pú.

    "Všichni - jsme organizování," odpověděl Králíček.

    Jakub Lucký avatar 19.12.2008 13:27 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    +1
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    18.12.2008 23:40 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    servery, ale jen repas. ted jsme vzalo nejaky levny X335 a X346. rok nam uz bezi neco X3xx s CPU PIII.

    A segre jsem vybral repas T41.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    Salamek avatar 18.12.2008 23:42 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Takovej jeden servřík ;-) //běhá good
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    19.12.2008 08:17 peppa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    servery IBM už nekupujeme, ale mám jich tu několik

    a DS3400 je good

    pushkin avatar 19.12.2008 08:27 pushkin | skóre: 43 | blog: FluxBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Ne, protože výběrové řízení vyhrál DELL s naprosto předraženými stroji, které nám dodává AXES, který do nich občas "zapomene" dát nějaké komponenty. Není nad kvalitní výběr :-/
    otula avatar 19.12.2008 13:11 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Sice v naší organizaci žádné produkty IBM nepoužíváme, ale když chtějí kolegové vybrat notebook, vždy jim doporučuji právě IBM. Zatím mi to ještě nikdo o hlavu neomlátil :-)

    Pokud jde o PC od IBM, nechal jsem se kdysi inspirovat, že používají MB GigaByte a koupil jsem si také GB. Líbila se mi spolehlivost, výkon a to, že větrák nad CPU skoro pořád stojí a roztočí se jen v okamžiku, kdy je to potřeba. Použitá deska se ale koupit normálně nedala, tak jsem vybral jinou s dobrým hodnocením. Jaké bylo mé překvapení, když se větrák točil, div se mu neurvaly lopatky, jeden IDE kanál (ze 4 přítomných) mršil data (i na nové desce poté, co jsem to reklamoval)… Je na tom vidět, že IBM je opravdu značka, která dělá mnohem víc, než jen seskládá komponenty.

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    19.12.2008 22:41 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Desktopy od IBM nestoja za nic, su tam pouzite vselijake zakladne dosky. Od mierne upravenych standardnych (to bolo prave tie GigaByte) az po specialne vyrobene napr. od MSI alebo Acer. Na kvalitu sa nehladi, kondenzatory sa nafukuju... Najlepsie su nestandardne skrinky, aby si to v pripade odchodu tej dosky mohol cele vyhodit. Alebo mas velku bednu a v nej MicroATX dosku a jeden disk (nic viac tam nedas, lebo tam na to nie su uchyty, ak ked je tam miesta ako nasraneho).
    otula avatar 19.12.2008 23:23 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    S tím, co jsem potkal, mám ohledně kvality zkušenosti dobré. Spolehlivé, harddisky v odpružených kolejničkách, zbytečně nepředimenzovaný velmi tichý a spolehlivý zdroj, a jak jsem zmiňoval, dobře upravená základní deska. S těmi nestandardními skříněmi souhlasím. Stejně tak si nemohu vynachválit PC od DELLu. Ale netvrdím, že to musí být pravidlo, a jestli jsi měl problém s komponentami, tak samozřejmě nebudu tvrdit, že si vymýšlíš.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    19.12.2008 18:16 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Tak ja robim v tak velkej firme, ze asi aj ano -  aj ked je to vraj nas najvacsi konkurent ;) Kazdopadne nas projekt od IBM nema nic - AFAIK.

    20.12.2008 14:06 hanoj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    Hlavne  si neporizujte reseni IT (tj. vcetne sluzeb) od IBM (stanice, ntb. lenovo, servery, software, tiskarny, sitove prvky, pripojeni k Internetu a fullservis k tomu), my jsme to dostali narizeno z vrchu. Zastaraly hardware, nespolehlive sluzby, mizerna podpora (vola se do Taiwanu nebo JAR), hloupi a neschopni zamestnani IBM (jak v CR tak zahranicni), 3x vyssi cena za rocni budged pred a po zavedeni pri stejnych sluzbach v nizsi kvalite (neco nefunguje? zadajte ticket na helpdesk a po mesici se vam nekdo ozve s tim ze jim to funguje). Rocni martyrium s dojednavani tech. reseni, nedodrzeni terminu v mesicich, neustale telefonaty o podporu z nasi strany pro IBM (udelejte to, zapnete tamto, pripojte todle, prijde vam postou, neustaly opruz). Vyhody: zjistite, jak je snadne vyresit spoustu problemu doma.

    20.12.2008 14:35 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Sun
    Ne, máme Sun :-)
    Věroš avatar 21.12.2008 09:10 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Někde v šuplíku mám trofejní myš IBM s rokem výroby okolo 1990, možná i dřív. Ale používám ji jen o velkých svátcích. Poočítá se to?

    S IBM se mi vždycky vybaví "Nobody was ever fired for buying IBM"...
    Školím Ansible
    Věroš avatar 21.12.2008 16:56 Věroš | skóre: 24 | blog: Co není v hlavě | 49.29 s.š., 16.54. v.d.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Tak jsem myš prohlédl a ejhle, je z roku 1987.
    Školím Ansible
    Salamek avatar 21.12.2008 17:09 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    vypadá celkem OK :-)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    21.12.2008 18:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Líbí se mi na ní, že má dlouhej kabel. To co neska obvykle - no já teda mám myš, že když chci šoupnout kompem někam dál, tak už ji kabel táhne k zadní hraně stolu, hrozný...
    Salamek avatar 22.12.2008 04:46 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    proto mám kvalitní bezdrátovku ;-)
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    21.12.2008 11:32 schrapnel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?

    jedine SUNy :)

    otula avatar 21.12.2008 12:15 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Používá vaše organizace produkty IBM?
    Příloha:
    Já nejraději sunny ;-) Nám už dnes dopoledne konečně po dlouhé době v Brně sluníčko zasvítilo :-D ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.