abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI uzavřela dohodu s americkým ministerstvem obrany o poskytování technologií umělé inteligence (AI) pro utajované sítě americké armády. Firma to oznámila několik hodin poté, co prezident Donald Trump nařídil vládě, aby přestala využívat služby společnosti Anthropic.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:33 | IT novinky

    Technologická společnost Anthropic v noci na dnešek oznámila, že se obrátí na soud kvůli rozhodnutí ministerstva obrany označit ji za bezpečnostní riziko dodavatelského řetězce poté, co nevyhověla jeho požadavkům týkajícím se používání umělé inteligence (AI). Prezident Donald Trump krátce před tím uvedl, že nařídil federálním úřadům postupně ukončit využívání jejích AI technologií. Spor mezi firmou vyvíjející chatbot Claude a

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 15:44 | Upozornění

    Zemřel Rob Grant, spolutvůrce kultovního sci-fi seriálu Červený trpaslík.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    27.2. 17:33 | IT novinky

    Apple oznámil, že iPhone a iPad jako první a jediná zařízení pro koncové uživatele splňují požadavky členských států NATO na zabezpečení informací. Díky tomu je možné je používat pro práci s utajovanými informacemi až do stupně „NATO Restricted“, a to bez nutnosti instalovat speciální software nebo měnit nastavení. Žádné jiné běžně dostupné mobilní zařízení tak vysokou úroveň státní certifikace dosud nezískalo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    27.2. 13:00 | IT novinky

    Americký provozovatel streamovací platformy Netflix odmítl zvýšit nabídku na převzetí filmových studií a streamovací divize konglomerátu Warner Bros. Discovery (WBD). Netflix to ve čtvrtek oznámil v tiskové zprávě. Jeho krok po několikaměsíčním boji o převzetí otevírá dveře k akvizici WBD mediální skupině Paramount Skydance, a to zhruba za 111 miliard dolarů (2,28 bilionu Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    27.2. 12:44 | IT novinky

    Americká společnosti Apple přesune část výroby svého malého stolního počítače Mac mini z Asie do Spojených států. Výroba v závodě v Houstonu by měla začít ještě v letošním roce, uvedla firma na svém webu. Apple také plánuje rozšířit svůj závod v Houstonu o nové školicí centrum pro pokročilou výrobu. V Houstonu by měly vzniknout tisíce nových pracovních míst.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    27.2. 12:11 | Zajímavý článek

    Vědci Biotechnologické společnosti Cortical Labs vytvořili biopočítač nazvaný CL1, který využívá živé lidské mozkové buňky vypěstované z kmenových buněk na čipu. Po úspěchu se hrou PONG se ho nyní snaží naučit hrát DOOM. Neurony přijímají signály podle toho, co se ve hře děje, a jejich reakce jsou převáděny na akce jako pohyb nebo střelba. V tuto chvíli systém hraje velmi špatně, ale dokáže reagovat, trochu se učit a v reálném čase se hrou

    … více »
    karkar | Komentářů: 10
    27.2. 01:55 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.2. 21:33 | Nová verze

    Ben Sturmfels oznámil vydání MediaGoblinu 0.15.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání. MediaGoblin (Wikipedie) je svobodná multimediální publikační platforma a decentralizovaná alternativa ke službám jako Flickr, YouTube, SoundCloud atd. Ukázka například na LibrePlanet.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    26.2. 15:44 | Zajímavý software

    TerminalPhone (png) je skript v Bashi pro push-to-talk hlasovou a textovou komunikaci přes Tor využívající .onion adresy.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (17%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (26%)
    Celkem 978 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    |🇵🇸 avatar 4.6.2008 23:28 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    ...osobní útok jsem tu snad ještě ani nezažil...

    Nepouštíš se do debat s PT.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    =^..^= AmigaPower® avatar 4.6.2008 23:43 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    :-D :-D :-D PT je náhodou božskej! :-D :-D :-D
    A co je na tom tvrzení neplatné, tlustej ksichte?
    Za to ty máš xicht jako prase.
    ...ty jeho hlášky jsou prostě úžasný, o to se přece nemůžu připravit blokovánim...

    PS: všim sis, že vyřadil ze slovníku svě oblíbené slovo "debile"?
    5.6.2008 07:11 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    S tím souhlasím, hlášky žeru. Plus jak dokáže ze všeho vybruslit s naprostou elegancí!
    5.6.2008 09:08 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Nevim co je na těch hláškách super, jenom vim že od chvíle co jsem si ho zablokoval je v diskuzích mnohem víc čisto. Zmizí všechny ty dementní hádky o ničem, kterejma tak nemusim ztrácet čas.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2008 09:34 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Zásadně neblokuji, každý má právo na svůj názor. Párkrát se stalo, že názor, který se mi třeba nelíbí, se nakonec ukáže jako jen špatně prezentovaný nebo si jej špatně vykládám. Na druhé straně je třeba "prudiči" jasně říci, co je na jeho způsobu vyjadřování nepatřičné a pak jej třeba ignorovat, pokud "domluva" nepomůže. Určitě sem nepatří osobní invektivy, které ničemu a nikomu nepomohou.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    5.6.2008 10:45 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Zásadně neblokuji, každý má právo na svůj názor.

    To jo. Ale nikdo nemá povinnost ho poslouchat nebo číst, naopak - každý má právo trávit svůj volný čas rozumně.

    Já mám ten seznam docela dlouhý (asi třicet lidí, včetně mnoha místních celebrit) a funguje to nádherně. Vlezu do stopříspěvkové diskuse pod zprávičku smrdící flejmem a vypadne mi dvacet pěkných, rozumných příspěvků. Ideální, blokování IMHO na abíčku funguje úplně dokonale.

    O většině těch lidí už si vůbec nepamatuju, za co se na ten blocklist dostali (typicky za nějaký mimořádně hloupý a útočný komentář nebo blog, s kterými nemá smysl ztrácet čas), ale používám ho jako černou díru a je mi to jedno... sice je tu riziko, že blokuju i rozumné lidi s rozumnými příspěvky, ale radši budu dělat chyby na tuhle, než na druhou stranu, času je málo :-)
    ^D
    Dalibor Smolík avatar 5.6.2008 11:27 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    nikdo nemá povinnost ho poslouchat nebo číst, naopak - každý má právo trávit svůj volný čas rozumně.

    Určitě, já ve vteřině zkouknu, jestli mi téma blogu něco říká, pokud ne, již se k němu nevracím, pokud ano, projdu si ho bez ohledu na autora příspěvku..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    8.6.2008 10:01 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Jojo přesně tak, akorát že tam mám zatím jen jednoho člověka, ale diskuze to vyčistilo kvalitně ;-)
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    4.6.2008 23:37 thl | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Blokuji grafomany, kteří zahltili blogy balastem mimo zaměření tohoto serveru.
    AltOS avatar 4.6.2008 23:59 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Tak jak si nasel tohle? :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 5.6.2008 00:04 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    David Ježek avatar 5.6.2008 00:15 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    něco mi říká, že spíš naráží na ... mě :-D
    Cubic avatar 5.6.2008 00:41 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Dlouho jsem nikoho neblokoval, odzkousel jsem si to poprve asi pred mesicem u PT - nezajimalo me PR Mozilla Foundation. Rozmyslel jsme si to, protoze to kazi diskuzi, ktera ma potencial byt prinejmesim "zabavna".
    V poslednim tydnu jsem si zalozil jenomistny block list s uzivatelem, jehoz vyblitky jsou snad vsude, kde je to mozne a jeho styl a mi nedela dobre na nervy, prestoze jsem si myslel, ze jsem uz trochu zodolneny a vydrzim dost. Vzdycky, kdyz ze zvedavosti rozbalim nejaky ten jeho prispevek civilizaci musim si vynadat, ze jsem se obtezoval pohnout kvuli tomu o tech par pixelu mysi a jeste na to klinout - takove promrhane energie. Kdybych se misto toho podrbal na zadku tak by to byly mnohem prijemnejsi a uzitecnejsi 2sec.
    AltOS avatar 5.6.2008 00:56 AltOS | Jizak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    So who is the lucky winner?
    |🇵🇸 avatar 5.6.2008 03:09 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Is it me?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Cubic avatar 5.6.2008 10:50 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    ne
    |🇵🇸 avatar 5.6.2008 14:57 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Ahhh, warum nicht?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.6.2008 15:46 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Musíte se víc snažit… :-)
    Luk avatar 5.6.2008 00:58 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Blokoval jsem jednoho uživatele, po nějaké době jsem ho odblokoval, ale již po pár dnech jsem toho litoval (takže je od té doby zase zablokovaný). Hloupé je - a jeden z takových problémů už jsem hlásil (bohužel ten nejméně závažný) - že blokace způsobuje poněkud nestandardní chování blogů.

    Především dělá problémy skok na první nepřečtený příspěvek v diskusi. Pokud je první příspěvek ve stromě pod blokovaným uživatelem, neskočím ani k němu, ani nikam dál (takže musím scrollovat nebo porozbalovat všechny potřebné blokované příspěvky). Možná by pomohlo nějaké tlačítko na rozbalení všeho. Dále jsou problémy také například se zobrazováním zápisů (viz bug výše), ale to už je detail.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.6.2008 01:42 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Především dělá problémy skok na první nepřečtený příspěvek v diskusi. Pokud je první příspěvek ve stromě pod blokovaným uživatelem, neskočím ani k němu, ani nikam dál
    A stejně nefunguje i tlačítko další, pokud je odkazovaný další nový příspěvek v zablokovaném vláknu.
    Quando omni flunkus moritati
    Milan Vít avatar 5.6.2008 05:16 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Blokování používám jen jako upozornění pro sebe, něco jako „hele, dej si bacha, tenhle komentář bude vážně stát za prd”. V seznamu blokovaných uživatelů jich mám pět (překvapení i pro mě) a jejich příspěvky si nechávám zobrazovat šedou barvou a menším písmem.

    Ještě jsem přemýšlel, že bych si to blokování „opepřil” a nechal si u každého komentáře blokovaného uživatele zobrazit, proč se na seznam dostal, něco jako „PR” nebo „Vulgarity” a tak… :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Jan Drábek avatar 5.6.2008 07:48 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Ano, blokuji, šetřím místem v dlouhých diskuzích :D
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    otula avatar 5.6.2008 08:48 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Tak jsem teď schválně kouknul, koho že to vůbec mám na seznamu blokovaných uživatelů. Jsou tam už hodně dlouho 3 lidé, a když jsem na ně mrknul, zkonstatoval jsem, že jsem o nic zajímavého nepřišel. Jinak raději používám barevné odlišení některých uživatelů pomocí CSS.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    5.6.2008 09:30 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Berevné odlišení ? Jo, ale někdy stačí sledovat avatary.
    otula avatar 5.6.2008 09:34 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Barvičky jsou mnohem přehlednější :-). A úplně bezvadné je podbarvit si reakce, které jsou ve vlákně, které jsem sám napsal - mám to podbarveno světle žlutou.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    5.6.2008 10:33 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    někdy stačí sledovat avatary.
    Vypnul jsem hned, jak jsem prvně uviděl, a kdykoliv se náhodou dostanu na Ábíčko nepřihlášený, jsem z těch obrázků na prášky :-)
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    5.6.2008 10:46 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Naprostý souhlas :-)
    ^D
    5.6.2008 09:59 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Schvalne jsem se podival koho ze tam vsechno mam (cekal jsem tak max. 4 lidi) a vidim seznam 15ti jmen. Blokovani mi setri nervy.
    tsLnox avatar 5.6.2008 13:52 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Dřív jsem blokoval, vlastně spíš proto že jsem nedokázal uznat svoji chybu. Už neblokuju :)
    multi avatar 5.6.2008 17:49 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Blokuju jen uzivatele co pridavaj hl bezpredmentne prispevky viz Tomes.
    =^..^= AmigaPower® avatar 6.6.2008 00:03 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    Jestliže si za účelem testu zablokujete sami sebe, tak se potom nedivte, že svůj zápisek mezi blogy nemůžete najít. :-D
    6.6.2008 17:32 Andrej | skóre: 51 | blog: Republic of Mordor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů

    No, osobních útoků jsem tu už pár zažil, nějakých pár buranů jsem už potkal, ale nikdy jsem neměl potřebu někoho blokovat. Vlastně nevím, jaký by to mělo smysl. Že bych jako sám sobě cenzuroval diskusi, aby mě moc nenervovala? To mi nepřipadá moc logické. Když se pustím do diskuse, musím se předem smířit s tím, že se může nějak vyhrotit a že ostatní účastníci se nemusí chovat korektně.

    Když člověk usedá za volant, taktéž musí předem počítat s chybami druhých i s možností vlastního selhání. Ostatní účastníky silničního provozu nemůže kliknutím myši odstranit, když se mu nepozdávají. Necenzurovaná diskuse může být pro takové situace dobrý trénink. :-D

    =^..^= AmigaPower® avatar 10.6.2008 02:38 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blokování uživatelů
    +1,175 ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.