abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    dnes 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 695 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    24.1.2007 13:16 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Nezdá se mi, že by zde začátečníků bylo víc než bývalo v minulých letech...
    24.1.2007 13:20 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Ono zalezi kdo je "zacatecnik". Ja se treba povazuji za zacatecnika a pracuji s linuxem uz nejaky ten rok (na desktopu i na serveru) vyhradne. Nebo ten kdo prijde z windows, bez snahy ucit se neco noveho? Nebo nekdo mezi?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.1.2007 18:02 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Podle toho, kolik (cizích) lidí mi píše na Jabber/ICQ, i celkem jo :-)
    stulda avatar 24.1.2007 13:19 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    "Myslím že jeho zlatá éra končí...." tak to ani nahodou. Linux ma na desktopech stale jen mizive procento. A myslim, ze to se to jen tak nezmeni. Proc by meli lidi menit neco, co funguje dobre a bezi jim na tom vse, co najdou na netu?
    24.1.2007 13:29 Blackened
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Asi tak, zvláště když „na netu sou ty windousy zadara“.
    24.1.2007 13:31 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Vývojáři her se shodujou na tom, že Vista ovládne trh až cca za 4 roky (v tu dobu prej začne bejt výhodný psát hry, který pod staršíma verzema nechoděj). Kde tak asi bude za dva roky? Na polovině desktopů? A vážně si myslíte, že Linuxu nějak pomůže, když těch pár chytřejších uteče od XPček, kterejm tou dobou skončí podpora? Můžu se smát nahlas? :-)
    24.1.2007 13:38 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Ano, XPčka tu zůstanou, jelikož od vydání SP2 je to stabilní systém a lidé nebudou mít důvod je měnit. Opravdu funguje a spustí se na něm skoro vše. V příspěvku jsem spíše myslel že Vista se moc neujme a i když se budou prodávat s novými počítači, nebude to ono.

    Jinak neříkám že Linux je jediná možnost. Je tu plno jiných OS které se derou do popředí a postupně ukusují procenta z nadvlády MS. Nebude to vše hned, ale jednou to přijde. Pokud MS výrazně nesleví...
    Don´t worry, be happy.
    stulda avatar 24.1.2007 13:40 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Pokud MS výrazně nesleví...
    A to myslis jak? neslevi cenou?
    24.1.2007 13:50 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Ano, cenou.
    Don´t worry, be happy.
    stulda avatar 24.1.2007 13:55 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    A tobe pripadaji windows drahe? Myslim ze investice nejaky 3000 kc na nekolik let neni moc. Vem si treba placeny ditribuce linuxu, nevim presne ceny ale 1000Kc stoji minimalne, a skoro kazdy rok mas novou verzi, za kterou musis znovu platit. Me to prijde cenove dost podobny.
    24.1.2007 14:02 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Pokud to beru z pohledu toho, co mi za ty 3000,- systém nabízí, tak mi to přijde opradvu hodně. Pokud se podíváš co za těch 1000,- (ano, spíše více) nabízí placená distribuce linuxu tak je znát ten rozdíl. 3000,- za holý systém do kterého musím (ber jako je potřeba) dále investovat. A za 1000,- systém ve kterém mám již vše a pokud tam něco nemám tak zadarmo si to stáhnu... Tohle je ten rozdíl v ceně.
    Don´t worry, be happy.
    stulda avatar 24.1.2007 14:05 stulda | skóre: 18 | Sokolov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    a pokud tam něco nemám tak zadarmo si to stáhnu...
    A stejna situace je i u windows. Vetsina linuxovych aplikaci je i pro windows, obracene to bohuzel neplati.
    1.1.2008 19:57 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Jasně, takže je i antivir zadáčo, nebo kde chete například stáhnout K3b, nebo Amarok???
    Zafod avatar 24.1.2007 14:04 Zafod | skóre: 17 | blog: Zafodovo | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Ale k čemu placenou distribuci, když stejnou parádu udělám s neplacenou? Mně osobně těch 3000 v kombinaci licenčníma podmínkama MS přijde dost.
    24.1.2007 14:28 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Zajimave, ja vidim u alzasoftu WXP Pro za 10200,- (s DPH). A Home za 6800,-.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    24.1.2007 14:33 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    až tak? nevím, na ceny jsem koukal naposledy před pár lety.... Ale 10000 se mi zdá nějak moc
    Don´t worry, be happy.
    24.1.2007 14:35 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    krabice vs. OEM
    24.1.2007 14:43 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    3000 teď, pak něco odejde tak další a třeba se za 2 roky dostaneš na nějakých 6-9k... to radši oželim tu hrstku HW co nefunguje. Aspoň se člověk nemusí klepat co se stane až se k tomu PC zase vrátím...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    herne the hunter avatar 24.1.2007 23:38 herne the hunter | skóre: 10 | tor lara
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    haha, pro lidi v mým okolí měla při výběru OS cena windows nulovou váhu. znám jen tři lidi (včetně sebe ;)) co maj wokna legální, ostatní používaj warez…
    i am herne the hunter and you are a leaf driven by the wind.
    24.1.2007 13:48 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Je tu plno jiných OS které se derou do popředí a postupně ukusují procenta z nadvlády MS.
    nojo, přímo jim ty procenta padaj z huby, jak mocně ukusujou :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

    nezlob se, ale nemohl jsem si pomoct
    24.1.2007 13:53 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    chápu, před pár měsíci jsem měl stejný názor. Ale když se setkávám poslední dobou s rozdílnými názory mnoha lidí tak jsem musel přehodnotit i svůj názor.
    Don´t worry, be happy.
    24.1.2007 14:06 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    ano, kamarád co učí výpočetku taky přehodnotil svůj názor na linux, další co se stará o počítače v právní firmě svých rodičů taky, další zase dokonce má v ICQ profilu nějakou posměšnou hlášku na microsoft, další se mě zase ptal na čem jsem mu sestříhal video a dokonce používá openofice, ale všichni dohromady používají dál windows a pravděpodobně ho dál používat budou.

    Ostatní ani neví, že linux existuje a když jo, tak jenom proto, že ho jeden exot z jejich okolí používá a občas si u něj doma místo acdc pouští nějaký digikam aby se podívali na fotky z dovolené.
    24.1.2007 14:30 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Před rokem se mi spolužáci smáli co si to čtu za kraviny a jakej jsem magor. V té době jsem si četl příručku k mandrivě a další knihu o linuxu. Dnes ty samí lidé za mnou chodí jestli bych jim nepujčil tu knížku a případně dvd nějaký distribuce že by to chtěli zkusit....
    Don´t worry, be happy.
    David Watzke avatar 24.1.2007 14:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No, já jsem zblbnul půlku třídy a to jsem je ani nenutil :-D Jen jsem se na IT pořád smál těm omezením a problémům s Windows XP.

    Dorazila mě třídní, když koukala na putty, ze které jsem byl připojený domů. Prej: zavři ten chat :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.1.2007 15:43 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Nechci být jízlivý, ale jinak řečeno, až narazí na první dvě tři omezení Linuxu tak jsou zase zpátky u Windows XP. S tím, že budou jízlivě odpovídat na argumenty ohledně omezení Windows. Ať to vezmete jak chcete, tak pro Windowsáka má Linux omezené už to, že to není Windows.

    Zrovna tady bych byl zvědavý na křivku návratnosti k Windows v delším čase.
    David Watzke avatar 24.1.2007 15:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Ani ne. Někteří kluci už Linux znali dříve, ale v podstatě nevěděli co je zač. Jednomu z nich už se pomalu chystám instalovat Gentoo :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Ku8aZ avatar 24.1.2007 15:57 Ku8aZ | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No ten bude vážně rád. Doufám, že nemá počítač ve stejné místnosti, kde spí... aby taky třeba mohl usnout :-D

    No flame, Gentoo je fakt dobrá distribuce a v Debianu mi spousta věcí z něj chybí, ale na notebook to fakt není zrovna košer, pokud ho nechcete měnit každý rok...
    Čeho se vlastně člověk bojí, když se bojí tmy...? jabber: ku8az AT jabbim.cz
    Marián Kyral avatar 25.1.2007 07:51 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No nevím, kde se ty podivné názory berou. Mám Athlon XP 2600+, 1 GB RAM a málokdy se stává, že by mi počítač běžel přes noc. Pokud se aktualizuje denně nebo obden, tak kompilace netrvá tak dlouho.

    Vyjímkou je firefox, thunderbird (cca 1 hodina každý), nové KDE (pár hodin) a OpenOffice.org (cca 9-10 hodin). Přes víkend mi počítač přes den skoro pořád běží, takže stačí pustit kompilaci OOo ráno a večer je hotovo a můžu klidně počítač vypnout. Pokud se dá kompilaci menší priorita, tak si skoro ani nevšimnu, že se něco kompiluje.

    Největší záhul je změna gcc. To se pak kompiluje úplně všechno a trvá to asi tři dny. Naštěstí to není moc často a můžu to udělat až budu mít čas.
    ale na notebook to fakt není zrovna košer, pokud ho nechcete měnit každý rok...
    Proč bych ho měl každý rok měnit? (NB doma zatím nemám, ale je v plánu, tak ať vím co mě čeká)
    24.1.2007 14:44 pic | skóre: 30 | blog: Perdido_Street_Station
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    a s jakými slovy Ti je vrací? v rozhovoru s nějakým člověkem z microsoftu ten rozděloval lidi s linuxem na tři typy:

    1-zkusí a hned uteče zpět k win

    2-zkusí, rok se snaží a uteče až pak

    3-zkusí a zůstane
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2007 13:42 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Mluvíte mi přímo z duše. Za tu dobu, co s Linuxem pracuji, je vidět ohromný kvalitativní posun v aplikacích zejména pro desktop. Ještě není všechno ideální a dlouho nebude, ale řada věcí v Linuxu již dobře funguje a v pracovní sféře je tento systém již velmi užitečný. Dlouho jsem nemohl nasadit Linux na více strojích např. z důvodu absence slovníku, dnes již třeba PC Translator jede pod wine úplně perfektně a tato bariéra padla. Také různé dokumenty na ministerstvu financí jsou již dostupné v odpovídajících formátech a co je hlavní - tento trend pomalu, ale jistě pokračuje. Zjišťuji, že až na pár výjimek vlastně Windows nepotřebuji. Může se stát, že někdy koupím jednu novou sestavu v hypermarketu, kde budou Windows předinstalovány, takže je budu mít "pro strýčka příhodu", ale stejně dual boot ..
    Někteří známí se Linuxu bojí a nechtějí mít s ním nic společného. Stačí jim Windows, které znají. Je to jejich volba a říkat jim, že je to k jejich škodě nemá cenu, protože snesou na moji hlavu spoustu argumentů. Ale já jsem přesvědčen, že Linux dobrá volba i do budoucna je a má nadále svůj vývoj.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.1.2007 13:47 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No, me ke spokojenosti schazi jedine. Rozchodit na ntebooku se suse 10.2 pripojeni na net pres BT+Nokia 6021. O vikendu se uvidi.
    24.1.2007 14:30 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Sohlasím, ale dokud nebudou linuxové programy opravdu plnohodnotnýmy bratry windows programů tak nikomu cpát linux nebudu...
    24.1.2007 14:47 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    U většiny programů co jsem kdy sháněl nebo používám platí "Buď jsou lepší nebo nejsou.". Ale je to o tom co chceš na PC dělat.
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    24.1.2007 13:58 kanada
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    jako konstruktera me urazi, ze pro cad potrebuju widle. vsechny kvalitni cad, cae programy vychazeji z unixu, dokonce i v tak srandovni automobilce jako je skoda nepouzivaji windovsovy klony konstrukcnich programu. je jedno, jestli je to catia, proe, unigraphics a kupa dalsich. mylny obraz cadu pro widle je vytvoren nejakym bordelem jako je autocad a v kterym by normalni clovek nekreslil ani vejrobak hrebiku.
    24.1.2007 14:06 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    ... nevraviac o kombinácii Photoshop a Mac OS :-D
    24.1.2007 14:09 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No vidis a zhuverilost sveta jde tak daleko, MicroStation v posledni verzi vyzaduje Microsoft .NET Framework 1.1, DirectX 9c, MSXML 4 (plus Service Pack 2), VBA 6.4, Microsoft .NET hotfix 890950, Microsoft .NET hotfix 891792.

    Doba vymknuta z kloubu sili...
    24.1.2007 14:26 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    no já jsem už někomu dneska řikal že dokud budou programátoři kecat pouze o tom jak je Kubuntu a Firefox super program a že tím pádem nepotřebujeme Widle tak se to daleko nehne. Prostě pořádněj CAD systém na Linuxu pokud možno svobodnej je prostě potřeba tečka.
    24.1.2007 14:32 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    bricscad ? (v cad problematike sa nevyznám, google našiel)
    24.1.2007 14:55 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    bohužel je to težká .... na linuxu jde celkem bezproblemově používat komeční CAD systémy Pro/E a Varicad. Bohužel jsou komeční a pouze na 32bit. A poslední zpávy jsou že Pro/E pro nezájem linuxovou verzi už vyrábět vubec nebude a Varicad je sice docela srovnatelný s Autocadem ale prostě parametrické Pro/E to není... Takže kdyby byla svobodná alternativa tak by bylo prostě dobře. A Q CAD jestli někdo používá tak je blázen kterej má času tři prdele.... :-)
    24.1.2007 14:51 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Prostě pořádněj CAD systém na Linuxu pokud možno svobodnej je prostě potřeba tečka.

    Kdo ho jako potřebuje? Já ne, moje máma ne, táta ne, brácha ne, přítelkyně ne, všichni 3 spolubydlící ne, tety ne, strejdové ne, babičky ne, děda taky ne a to jsem vyjmenoval jen lidi se kterýma se stýkám každou chvíli. Co ty miliardy dalších co ho nepotřebují taky?

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    24.1.2007 15:01 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Bohužel všehno ostatní na co šaháš denodeně je vytvořeno pomocí CAD systémů. jezdíš autem? bydlíš v baráku? pracuješ na počítači? máte super kuchyň? sedíš občas na záchodu? co elektrika? voda plyn? víš ty vubec že třebas i takový velký most je projektovanej v CAD systému? prostě je hezké že ty ani tvuj otec, matka, či babička či dědeček nepotřebují CAD systém. Ale produktivní svět ANO! takže pokud nepotřebuješ takový to Svobodný program, tak potom mužeš rovnou říci: Linux a svobodné programy je pro tatinky, maminky, děděčky, babičky kteří se koukají na internet pustí si muziku a to je tak všechno. Prostě hračka na hraní ale nefunkční v normálním výrobním procesu. Tečka.
    24.1.2007 16:13 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Bohužel všehno ostatní na co šaháš denodeně je vytvořeno pomocí CAD systémů. jezdíš autem?

    Jsem si myslel, že něco takovýho vytasíš a reakce je jednoduchá. Proč bych měl kupovat Windows a CAD program jenom proto, že člověk/firma kterou jsem si zaplatil navrhla auto/kuchyň/most/.., který(kterou) já používám, v CAD programu ? Nikdo koho znám nenavrhuje nic k čemu by se používal nějakej ten CAD. Na CAD programech nestojí práce všech! btw: sedím občas na záchodě a dost nerad, ale zase těch her co tam člověk dohraje :)

    Linux a svobodné programy je pro tatinky, maminky, děděčky, babičky...

    Linux je od lidí pro lidi. Není to kupa binárního hnoje, kterej se snaží být cool i když po tom lidi netouží. Linux má obrovské možnosti a neexistují v něm takové hranice jako ve Windows. Linux je pro všechny a je jedno co dělají. To co se snažím říct je, že když chci Linux tak si na něj 20 minut počkám než se stáhne a mám vlastně to nejlepší co můžu mít (využití zdrojů). Když chci Windows musím někam zajít, zaplatit, podepsat smlouvu(?) kde pravděpodobně upíšu i duši, přečtu si letáček, kde mi MS sděluje co se svým PC od teď můžu a co ne a o několik hodin později se třeba dostanu k instalaci. Když za mnou soused příjde, že chce na svých Windows MS Office, že potřebuje něco do práce jak mu mám říct, že za to dá nehoráznej balík a ještě bude muset jak kokot čekat než se všechno vyřídí? Proč když si koupím hru na Windows mi to vykilluje všechny mechaniky? Windows a vůbec celej close source (až na výjmky) je honba za prachama a za tím jak lidem co nejvíce znepříjemnit život. Rozhodně to není o používání.

    Prostě hračka na hraní ale nefunkční v normálním výrobním procesu. Tečka.

    Nevím co si představuješ pod hračkou na hraní, ale já na tom pracuju a snažím se na tom přivydělat si nějaký peníze. Víš kolik jsem strávil nastavováním svého Kubuntu? Asi hodinku, víš kolik mi zabralo nainstalovat aktuálního software? Další hodinku. Víš kdy jsem tyhle dvě hodinky obětoval? Asi před půl rokem. Víš co jsem od té doby dělal? Jenom pracoval a užíval si svého počítače tak jak jsem uznal za vhodné já a ne operační systém.

    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    24.1.2007 16:37 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No rozdíl v tom co oba děláme že já na počítači musím vydělávat kdežto ty si tam na něm hraješ... :-(
    24.1.2007 16:57 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Tak já nevím, si to nečetl? pomlčka
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    24.1.2007 16:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Bohužel všehno ostatní na co šaháš denodeně je vytvořeno pomocí CAD systémů.
    To ale nic neříká o tom, kolik lidí potřebuje provozovat na počítači CAD.
    Prostě hračka na hraní ale nefunkční v normálním výrobním procesu.
    "Normální výrobní proces" je výrobní proces, který potřebuje CAD, možná podle tvojí definice, ale už ne podle definice firmy, která "vyrábí" software, potraviny, zemědělské produkty apod.
    Quando omni flunkus moritati
    24.1.2007 16:33 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Chtěl jsem pouze naznačit jednu dosti duležitou věc. A tou je fakt že tu existruje jakýsi začarovaný kruh který pkud nenabýdneš komplexní řešení na jiné platformě tak nemá cenu pokládat Linux s GNU programy za řešení ale hraní si na písečku s babovičkou a lopatičkou. A to řikám i přez to že linux používám už cca 3-4rokem a fandím mu jako svina. :-) Ale kde není kritika, není opozice a kde není opozice není kvalitní produkt. Proto tu seru ze sebe tyhlety kecy, protožře pokud nenabídne svobodný software dostatečnou alternativu k windows programům tak nemá cenu žvástat o přechodu milionu lidí z windowsu na linux. Prostě to je fakt a tečka. Jednoduše nestačí plácat o tom že se tedka vytvořila nová distrubuce BLBUNTU A ŽE TÍM PÁDEM PŘEJDE NA LINUX milióny lidí... :-) Zrovna tedka jsme si zkusi nainstalovat to zkusrvené blbuntu a ani zvuk nefunguje. tak co si o tom mám myslet. Zpátky na debian a just FUCK OFF! :-))))
    24.1.2007 17:02 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    A tou je fakt že tu existruje jakýsi začarovaný kruh který pkud nenabýdneš komplexní řešení na jiné platformě tak nemá cenu pokládat Linux s GNU programy za řešení ale hraní si na písečku s babovičkou a lopatičkou.
    Řešení existují, ale prozatím ne pro všechny úlohy ;-)
    Jednoduše nestačí plácat o tom že se tedka vytvořila nová distrubuce BLBUNTU A ŽE TÍM PÁDEM PŘEJDE NA LINUX milióny lidí...
    To asi ne... na druhou stranu jsem nikoho neviděl to tvrdit (taky jsem tuhle diskuzi ale nečetl celou)

    Ty tvrdíš, že alternativy nejsou, podle mě je pravda spíš to, že alternativy nejsou pro některá odvětví. A i tam, kde by alternativy byly, je přechod na linux velmi pozvolný (i přesto že vyšlo nové bumbumtu). Zkrátka software pro Linux je pro přechod podmínka nutná, ale zdá se, že nikoliv postačující ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    24.1.2007 17:30 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Bohužel máte pravdu. tečka.
    David Watzke avatar 24.1.2007 14:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Ne každej je strojař :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    24.1.2007 15:01 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    CAD neni jenom strojarina, ale treba i mapy, stavarina... Pravdepodobne prvni pohledy do sveta delal z CADU treba case tveho pocitace nebo i ta mys, kterou mas v ruce (i ta klavesnice - to kdybys chtel tvrdit, ze mys nepotrebujes :-D)
    24.1.2007 16:19 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Pravdepodobne prvni pohledy do sveta delal z CADU treba case tveho pocitace nebo i ta mys, kterou mas v ruce (i ta klavesnice - to kdybys chtel tvrdit, ze mys nepotrebujes :-D)
    On tu klávesnici sice potřebuje, ale nepotřebuje si ji vyrábět, prostě jde do obchodu a tam si ji koupí. To je podstatný rozdíl.
    Quando omni flunkus moritati
    24.1.2007 14:57 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Vždyť na unixech včetně Linuxu je hromada kvalitních CАDů, jak výše píše kanada.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 15:07 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Mno, jelikož jsme to vystudoval a techto vodách se docela pohybuji tak ti mužu říci s naprostou jistotou že na linuxu je použitelný leda tak Varicad a Pro/E(sakra už se opakuju). jsou to super programy, bohužel májí několik var na kráse: Nejsou svobodné, jsou pouze pro 32bit, a Pro/E na linux pro nezájem kašle a o varicadu budu držet pusu protože ...
    24.1.2007 15:11 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    plus akademicka verze me oblibene MicroStationy (verze 95 - dvanact let tomu nazad :-D)

    R.I.P Microstation (jak se dela brecici smajlik?)
    24.1.2007 15:40 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    baba... já jsem sice microstation nezažil, ale sdílím smutek...
    24.1.2007 15:20 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Protože já to nevystudoval, nechci se hádat, ale čím to že třeba Audi používá Linux pro vývoj aut? Že by používali 3-D, kdežto ty mluvíš o 2-D?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 15:34 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    LOOOOOOOOOOL!!!!!! tak tedka jsi mě dostal vole! :-.)ú))))))) masaker. Znova i když s velkým smíchem ti odpovídám: Pro/E je CAD systém na nejvyžsí urovni tedy 3D plně parametrický! Bohužel Pro/E se milánku nepoužívá na návrh karoserií. Na kastel se používá CATIA a ta v současnosti ve verzi 5 je pouze a jedině na widle. Takže jestli chceš používta 32bit Pro/E tak jedině na bloky motorů, převodovky a vubec hranaté a mechanické věci. Křivky v Pro/E uděláš taky ale prostě neumí to co CATIA... Takže jesli nadeš někde zmínku že používají v AUDI nějaký CAD systém tka to bude jenom PRO/E i s těma vadam na kráse které jsem už vyjmenovat a s tím že na linuxu to běží o kapánek hůře než na widlích... LOL .to jsi me zase dostal...:-)
    24.1.2007 15:45 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Vole! Nepochopils mě. Obrátils to naruby. Vůbec jsem se nevyjádřil o počtu dimenzí u žádného softu. Jenom jsem chtěl naznačit, že možná 3D soft je na Linuxu relativně dostatečný, zatímco 2D soft zaostává (každýmu chybí AutoCAD). Toť vše. Tvůj rozesmátý příspěvek mě nesdělil nic nového.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 15:51 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    tak to zase těžce plácáš.... Protože právě VARICAD je docela dosti plnohodnotnou náhradou Autocadu, alespon pro strojaře.... Ale tvrdit že 3D softu, tedy mylíš doufám CAD systémů, je na linuxu dostatek je totální blábol a doporučuji ti navštívit na Ivexu či Strojařském veletrhu stánky s CAD systému a schválně se jich zeptej jestli jim to běhá na linuxu... :-)))))) Asi se podivíš ale pošlou tě někam a ještě se ti vysmějou... Jiank obecně to se svobodnýmy CAD systémy na linuxu stojí za velkou vyliž prdel a žádný ITák na tom nezmění vubec nic pokud se o to nebude zajímat a něco plnohodnotnýho nepřinese....
    24.1.2007 16:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Jestli je Varicad důstojnou náhradou Autocadu, jedině dobře. Pak teda nechápu, proč lidi řvou že jim v Linuxu chybí 2D CAD. Asi to teda nejsou strojaři. Totální blábol je podle mě tvrdit, že na Linuxu není dostatek 3D CADů, když firma jako Audi Linux používá. Jasně, situace asi není optimální, ale není ani ztracená. O svobodných CADech vůbec nemluvím. Myslím, že na něco tak specializovaného jako CAD, za co jsou firmy připravené platit vysoké sumy, by se komunita soustředit neměla. Měla by akorát udělat všechno pro to, aby s Linuxem počítaly firmy, ale na to aby CAD pod GPL soutěžil s proprietárními produkty asi nejsou možnosti a jsou důležitější úkoly.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 16:40 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    To je zase blábol... kde jsi slyšel že v Audi mají CAD systém na linuxu? del link jinak kecáš... Jo a nejej strojaři používají CAD systémy.... jo a já si myslím že dělat svobodný CAD systém není o nic složitejší jako dělat operační systém, takže proč by něco takového měla komunita dělat? neměla by se na linux vykašlat? byl stallman blázen když začal dělat svobodné programy? A jaké duležiteší věci jsou na linuxu potřeba udělat? jo už vím Firefox a BLBUNTU. :-) tak jen dal stádo. :-))))
    24.1.2007 16:58 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Tady, tady a víc si najdi sám. Takže mě z blábolů neobviňuj. Nerozumíš mým větám, zdá se, když cítíš potřebu mi připomínat, že CAD používají nejenom strojaři. Jak moc složité je dělat svobodný CAD systém přesně nevím, ale jsem toho názoru, že CAD systém většina uživatelů nepotřebuje. Samozřejmě, jestli ho někdo vyvíjí a ví proč, tak ať pokračuje. Stěžovat si na absenci svobodného CAD systému, který by byl světovou špičkou je hloupost. Takový věcy bych nechal komerčním firmám, ať je prodávají jiným komerčním firmám. Co většina uživatelů potřebuje a na co by se, IMHO, komunita měla zaměřovat (a zaměřuje se, naštěstí) je jádro a utility, BIOS, servery a databáze, vývojářský aplikace, grafický prostředí, desktopový aplikace, nějaký ty hry (ale ne zbytečně moc) a další záležitosti pro široký okruh uživatelů, včetně Firefoxu (nebo ještě raději IceWeaselu). "Blbuntu" raději nekomentuju. O tom se můžem chytnout jindy.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 17:01 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Hej, co to je? Proč se mi to zase vložilo víckrát?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 17:28 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Duplicitní komentáře jsem odstranil.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.1.2007 17:31 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Díky. Můžu udělat něco pro to, aby se mi to nestávalo (bylo to už podruhý)?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 18:07 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    V ideálním případě opravit ten bug :-D. Jinak napsat správcům žádost o odstranění duplicitních příspěvků.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.1.2007 17:42 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Jo tak znova: v článku popisují to co jsme ti už řekl, s tím že dle mých informací CATIA o linux verzi moc neuvažuje protože je v linuxu bordel! :-) A za dalí? kde bereš jistotu co má být a co nemá být svobodný program? Někdo ti něco nakukal? Stýček sam něbo někdo z abíčka? víš napiš stallmanovi a zeptej se ho vole co on považuje za smysl tvoření svobodných programů. :-)))) Třebas ti to posvětí a ještě když mu pošleš distribuci BLUBUNTU na originálním CDčku s návodem na instalaci tak se dočkáš děkovného dopisu a práním aby jsi se stal jeho OSOBNÍM PORADCEM! :-))))))) lol
    24.1.2007 17:50 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Já ten článek samozřejmě četl. Že Catia nechce podporovat Linux je škoda, ale třeba na ně Audi nějak tlačí. No co, to není moje věc, protože CAD nepotřebuju. Co píšeš dál mi přijde jako následek požití nějaký omamný látky. Každopádně, Stallman by Ubuntu asi nepřivítal a gNewSense už určitě stejně má. Chlape, tobě sedíš ještě na židli?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 20:41 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    no tak to potom stačí jenom říci že ty vlastně ropu nepotřebuješ. ty máš auto a tankuješ si jenom benzín... tak asi takhle chápu tvé vidění světa... A proto ropu nepotřebuješ a potřebovat nebudeš, protože si zajedeš k benzince tam ji májí, tak pro si lámat s tím hlavu... :-)))
    25.1.2007 06:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Čoveče, už ses z toho vyspal?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 17:00 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Klidně můžou mít v Audi něco o čem nemáš ani šajnu, ale tak jako tak se zvládneš navézt do Ubuntu. lomítko
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    24.1.2007 17:36 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    hehe. tak jsme si to se svojí chabou angličtinou přelouskal a řikají tam v podstatě to samé co já primitiv z abíčka nadávající na KUBUNTU UBUNTU. Prostě Pro/E odmítá startovat a hlášky typu:

    root@ZIMA-Construction:/media/cdrom0# sh ./setup ./setup: 121: /media/cdrom0/getpmt.csh: Permission denied Starting PTC.Setup, please wait ... ERROR: /media/cdrom0/dsrc//obj/ptcsetup - file is missing. Check the name of the CD mount directory.

    nebo

    ./setup ./setup: 121: /home/vladimir/Zalohy/Programs/PTC-WF3-x86-Linux/CD1/getpmt.csh: not found Starting PTC.Setup, please wait ... ERROR: /home/vladimir/Zalohy/Programs/PTC-WF3-x86-Linux/CD1/dsrc//obj/ptcsetup - file is missing. Check the name of the CD mount directory.

    mě utvrzují že KUbuntu alias ubuntu je sračka největší a udělal jsem jenom hloupost že jsem si to zkusil nainstalovat. je to prostě jeden velkej Mediální SHIT a lidi co to používaj jsou mediální OVCE! :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 24.1.2007 18:07 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Není to připojené s noexec?
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2007 18:03 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No, nevím, ale myslím si, že v Audi CAD na linuxu mají.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.1.2007 18:14 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    ja vim. :-) Pro/E. :-) nic noveho pod sluncem. :-)
    24.1.2007 17:57 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Moc bych si přál aby byl VARICAD plnohodnotnou náhradou a určitě bychom do toho šli, ale podle mne to tak není - alespoň co se stavařství týče. Zkoušeli to různí lidé od nás a s nejlepšími úmysly. Ale nakonec nezbylo než zůstat u AutoCadu. Alespoň zatím. Mně osobně to obrovsky vadí. Doufal jsem, že se něco vylíhne třeba z BricsCadu, ovšem linuxová verze.. škoda mluvit...
    24.1.2007 16:20 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    U Linuxu je vada na kráse že program není svobodný a na Windows to nevadí? Dvojí metr koukám... dvojtečka
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Dalibor Smolík avatar 24.1.2007 15:21 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Nejde jenom o CAD, ale třeba chybí i spolehlivý, udržovaný český program pro účetnictví, samozřejmě i za peníze.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.1.2007 15:33 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 15:35 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Co, zkoušel jsi to? a nebeo jenom sis něco našel na netu a žvástáš? :-))))
    24.1.2007 15:47 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Položil jsem otázku. To je žvástání?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 15:56 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Pouze nasírám lidi, kteří si myslejí že si najdou něco na netu a hnedka mají plnou hubu toho jak na linuxu všechno funguje a že není problém... :-)
    24.1.2007 16:16 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Lituju ty, který to nasere. Já pouze vkládám odkaz na účetnictví pro Linux, který v určitých případech plně vyhovuje.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 16:41 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    komu vyhovuje? dej příklad jinak plácáš. :-)
    24.1.2007 17:23 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Tady píše nějakej zubr: "Mám menší firmu na výrobu obalů a Penzion s restaurací. Již tři roky používám na vedení účetnictví program Honey Calc... Jedná se o kompletní ekonomický software pro menší a střední firmy. Podle mích zkušeností je to velmi kvalitní, přehledný a dobře ovladatelný software." A už dej pokoj. Co momentálně chlastáš o samotě u kompu, že jsi tak protivnej?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    24.1.2007 17:49 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    jÓOOO TAK TO JÁ TAKY NĚKAM NAPÍŠU ŽE program rm -rf / je super věc na čištění OBSAHU STŘEV A jestli se chce někdo posrat at to vyzkouší protože mám menší firmičku na uvolnění sraček z těla a zaručuji ti po spuštění s právy roota sh ./střevočitič pročištění tvých trubek dle velikosti tvého disku tak +- za 10minut.:-))))

    Jo a pokoj nedám protože co ty tu píšeš jsou všechno bludy typu "jedna bába povídala" a né profesionální pojednání o výhodnosti, účinnosti atd. A tím se rozhodně nechci dotknout tohoto účetnictví nýbrž tvých neprofesionálních keců a blábolů!

    24.1.2007 17:57 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Já přece nepředstírám profesionalitu v oblasti účetnictví.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.1.2007 20:44 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    jÓOOO TAK TO JÁ TAKY NĚKAM NAPÍŠU ŽE program rm -rf / je super věc na čištění OBSAHU STŘEV A jestli se chce někdo posrat at to vyzkouší protože mám menší firmičku na uvolnění sraček z těla a zaručuji ti po spuštění s právy roota sh ./střevočitič pročištění tvých trubek dle velikosti tvého disku tak +- za 10minut.:-))))
    :-D :-D :-D :-D :-D :-D Tak ted jsi me znicil!
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.1.2007 16:49 happy barney | skóre: 34 | blog: dont_worry_be_happy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    české účtovníctvo pod linux? hmm, čo tak Abro ? (ok, viem že existuje, neviem, kto ho robí, ani čo dokáže).
    stativ avatar 24.1.2007 16:47 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Tahle otázká žádá speciální odpověď: Na windows nejsou pořádný CADy a nikdy nebyly, vždycky to byli jen taková šidítka jako je AutoCAD. PRO/Engineer rulezzz
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    24.1.2007 16:53 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No konečně se tu objevil jedinec co má v kalhotech pořádnýho čůráka a ne pipinu! :-)))))
    24.1.2007 17:02 kanada
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    proe je pro teploušky z gipmlu. velky kluci pouzivaj katii.
    24.1.2007 21:28 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Co, hladíš si doma plíšky? :-)))
    24.1.2007 21:19 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Tyyy vado, Astorlights ma brachu! :D
    24.1.2007 21:27 kreten | skóre: 10 | blog: SUXLINUX
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Ty jo, nad jeho profilem jsem se dobře pobavil. To tu tý senkrovně chybělo! :-) díky za link! :-)
    24.1.2007 17:51 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Dovoluji si oponovat... ve stavebnictví - minimálně v určitých odvětvích je AutoCad poměrně hodně používaná aplikace a zároveň "nepsaný" standard.
    A situace je podobná jako u MS Office.. konstruktéři potřebují být "kompatibilní" s okolním světem.
    Přesto - pokud víte o nějaké použitelné "kompatibilní" linuxové aplikaci, budu vděčný za odkaz.
    24.1.2007 19:25 kanada
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    autocad je jen pouhe kreslitko a tema se ja nezabejvam. i kdyz pro stavarsky cmaraniny samozrejme bohate dostacuje.
    24.1.2007 20:18 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Budu radikalni: AutoCAD je ztelesnene zlo a frustrace jeho uzivatelu z traumat vzniklych jeho pouzivanim si tito kompenzuji potesenim z problemu, ktere cini zbytku sveta. Nad zhuverilostmi, ktere se mi ve formatech DWG (ano formatech, protoze neni DWG jako DWG, dokonce ani samotny ACAD uz neumi vsechny precist) dostanou do ruky jsem stravil nejednu zoufalou hodinu.

    Ale to uz jsme hodne mimo tema ;-)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.1.2007 14:49 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Tak rok nebo dva to urcite nebudou :-) Jinak celkem souhlas, akorat s tim Photoshopem pres Wine -- rekl bych, ze tak jedou jen dost stare verze. I kdyz otazka zas je, zda clovek potrebuje opravdu CS2 nebo tak...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    24.1.2007 15:57 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Jedná se o verzi 7. Novější nemám důvod provozovat
    Don´t worry, be happy.
    24.1.2007 15:10 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Dříve platilo že Windows se nainstalovaly, a fungovalo to. To už neplatí. Dnes mám vyzkoušeno: Linux nainstaluju a funguje to.
    Slušelo by se před to dodat "Dle mého názoru", protože generálně to zcela jistě není pravda.
    24.1.2007 15:12 H4RV | blog: X_Server
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    hmm, všechno je to jako s tou Vistou... když mám koupené programy na WinXP SP2, což je samo o sobě velmi kvalitní systém, proč bych měl přecházet jinam a vše měnit, zahodit software?? Tj důvod proč lide jen tak nepůjdou na VIstu ani na Linux. Další problém Linuxu je neuvěřitelná roztříštěnost, dezorganizace, bordel ve všem. Kdyby se Linux standartizoval, měl by těch procent na trhu mnohem víc. A btw jestli jsou 3litry za systém moc, tak kde jste kua sebrali prachy na celej comp?:) Jinak Linuxové distribuce jsou také pekelně drahé, ale samozřejmě v trochu jiné sféře, než je domácí desktop;)
    24.1.2007 15:38 USAMA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No s tou roztříštěností je problém hlavně pro dodavatele komerčních softů. Takže pokud by měli otevřenej kód tak by takovej problém asi nebyl. ALe přeci nám jde v každém případě o svobodné programy že? Nebo nám jde o rozdrcení Microsoftu? či za to mohou daneverští kofbojové? :-)))
    24.1.2007 16:03 Tanis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    To už neplatí. Dnes mám vyzkoušeno: Linux nainstaluju a funguje to

    Tak tohle je dobrej joke :) Nechci Ti kazit náladu, ale ikdyž je Linux výborný systém, resp. jádro tak do použitelnosti na desktopu má ještě hodně daleko. Příklad - rozběhat hybridní Hauppauge TV analog/digital kartu s FM radiem je v Linuxu pořádný oříšek, což pro normálního uživatele je prakticky neřešitelný problém. To samé zvuk a mixování zvuku je na Linuxu docela problem. Takže si sundej ty růžové brejle a trošku objektivnosti by neškodilo.) Jinak také si myslím, že Vista bude docela průser, ale kdo ví :) A poslední otázka? Proč se Linux snaží tak vehementně přitáhnout uživatele Windows? Od Windows jsem neodcházel proto, abych si nainstaloval GNU/Linux Windows .)
    masožravá palma avatar 24.1.2007 16:06 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Dávám bolševikovi rok, maximálně dva.

    To se říkalo i v roce 48. A ti co tvrdili, že vydrží pět let byli pokládáni za podivíny a pesimisty. A když po nějakém čase svůj odhad zvýšili na 20 let, říkalo se na jaře 68, že přeci jen měli pravdu…

    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    kozzi avatar 24.1.2007 16:43 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    No to že se objevilo víc lidí co přechází od windows k linuxu je víc. Bohužel velká část z nich přechází k Mandrivě. A to je škoda jelikož je to podle mě jedna z nejhorších distribucí. Jsou sní potíže. Například za poslední půl rok mi psalo asi 12 lidí ohledně rozchození modemu anydata CDMA, a snad ani jednomu se to nepodařilo. A ohledně toho zda že dáváš windows 2 roky, tak to je blbost. Já jím dávám minimálně 10 let.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    eXces avatar 24.1.2007 17:36 eXces | skóre: 15 | blog: i hate mondays;) | Jihlava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Cha cha, ten citát z toho filmu byl fakt vtipnej. Pěkný přirovnání, jen doufám, že to tak nebude.
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. --Albert Einstein
    24.1.2007 17:47 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Uznávám že Adobe Photoshop jde krásně rozjet pod wine
    Nebyl by nějaký odkaz? Když jsem to před časem zkoušel, tak to ještě moc nešlo. Ale možná, že se stiuace mezitím změnila (což by byla pro někoho dost dobrá zpráva)...(?)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 24.1.2007 20:47 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    25.1.2007 11:16 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Děkuju.
    24.1.2007 20:49 filo | skóre: 22 | blog: FiloBlog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Nevím, jakou máš distribuci, pro Ubuntu je odkaz tady (pro Photoshop 7) a tady je něco obecně k verzi CS2, ale ve španělštině.
    25.1.2007 11:17 LuděkS | skóre: 31 | blog: publish | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Děkuju.
    24.1.2007 21:26 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    no, návod, já jsem prostě dal instalačku do mechaniky, spustil instalaci přes wine(nejnovější) aprostě to jelo. Sice když si hraju s postraníma lištama tak to občas vytuhne ale když je nechám být tak to funguje opravdu dobře...
    Don´t worry, be happy.
    2.3.2007 11:32 borek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Win XT bylo to poslední za co jsem Nicrosoftu zaplatil, už ode mně neuviděj ani korunu./Jsem asi divnej ale kradenej software používám jen vyjmečně /.Nepopírám že je to stabilní OS, ale to je taky všechno.Hrabe se ve Vašem soukromí,většina uživatelů netuší co všechno Win "někam" posílají.I přo opatrném chování na internetu počítač dřív nebo později zavirujete.Chová se jako jediný OS na světě, oddíly či soubory jiného OS pod Win nilkdy neuvidíte.Při instalaci zásadně zcela bezohledně přepíše MBR.A dalo by se pokračovat. T.č. používám SUSE 10.0, nedávno se mi na tom podařilo rozchodit progam kterej používám k živnosti, a to byla poslední kapka.Dělám na počítači všechno co si u "normálního" člověka lze představit / fotky,video,hudba,grafika,dokonce i "rekreačně" programuju. A zatím jsem nenarazil na nic co by byl po Linuxem problém.M.j., myslím si že GIMP se Photoshopu vyrovná, ale fakt je že grafiku nedělám profesionálně.Takže závěr je jedinej. Velký Bille,good bye. Borek
    1.1.2008 12:56 Robin Ševčík
    Rozbalit Rozbalit vše Madrivu si strčte do prdele
    MAdrivu je největší píčovina co sem kdy viděl... měl to kámoš a absolutně mu to posralo comp říkám vám lidi nepořizujte si to to jestli nechcete přijít o compíka!!!!!
    1.1.2008 13:26 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Madrivu si strčte do prdele
    Až na to, že si nikdy neviděl linux a víš o tom uplný hovno.
    1.1.2008 19:53 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...
    Přesně tak až na to, že mám Ubuntu.
    14.1.2009 18:13 Terror
    Rozbalit Rozbalit vše Re: At si Microsoft ty Visty strčí do prdele.Ja mám Mandrivu...

    Tak by mě zajímalo ze který popelnice jste ten disk vytáhli , protože jsem nikdy větší blbost neslyšel . Jestli si chceš podělat počítač tak si tam dej Vistu

    to už o tobě nikdy nikdo neuslyší protože z tý Visty dostaneš jednosměrný lístek do blázince .

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.