abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.7 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 124. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu. Vypíchnout lze Spořič paměti (Memory Saver) automaticky hibernující karty, které nebyly nějakou dobu používány nebo vylepšené Odběry (Feed Reader).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 744 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    23.8.2006 17:38 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Spartak Moskva - Slovan Liberec 1:0

    málo fandíte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    David Ježek avatar 23.8.2006 17:41 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    no, bez ohledu na stupiditu lidi co naladujou jakekoliv citlive udaje do jakehokoliv formulare, banka by imho mela mit zavedena takova opatreni, ktera znemozni i phising. a do toho zahrnuji i to, ze asi ty falesne formulare nemely patricny stvrzeni od certifikacni autority atd.
    23.8.2006 19:14 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    To samozrejme nemely.
    Jakpak chces zamezit tomu, ze nekdo nekde udela web, ktery vypada podobne tomu tvemu?
    certifikaty? jak vidis tak to je k nicemu, protoze to lidi neresi
    David Ježek avatar 23.8.2006 19:17 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    mozna to neresi, protoze jim to banka (nebo nekdo jinej, at ji nevinim) nedostala do povedomi, ze maj koukat na certifikaty atp
    23.8.2006 19:33 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Ale to neni problem banky. Lidi nesmi byt blbci a verit kazdemu, tim spise pokud si mohou totoznost overit pres certifikat. Chyba banky by byla pouze v pripade, ze by si nechala ukradnout certifikat od CA...
    23.8.2006 19:50 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Nápodobně. Je to potenciálně rizikové komunikační médium a mimo HTTPS těžko můžou za cokoli ručit. Asi to chce osvětu, pokud někteří lidé nemají nakonec splakat nad výdělkem... Ale finanční zodpovědnost bych jako banka nenesl. Pokud někdo je dost chytrej, aby používal internetbanking, určitě dokáže i ověřit certifikát. :-)
    David Ježek avatar 23.8.2006 20:25 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    samozrejme, s timto souhlas, pod to se podepisu. je problemem kazdeho, jak stupidne se svymi penezmi naklada.
    Nikola Ciprich avatar 23.8.2006 23:01 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    to je sporne, spousta lidi proste zadne povedomi o techto vecech nema a ani se nic moc sloziteho ucit nechce. chcou si proste jen vlozit/vybrat penize a pres net treba jen zaplatit slozenku. jedine rozumne reseni tohoto problemu je IMHO reseni a'la ebanka. kdyby ti parchanti nebyli tak drazi, tak se povazuju za naprosto spokojeneho uzivatele...
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    24.8.2006 07:59 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    No ale ci je tohle problem? Pokud neco pouzivaji, meli by o tom mit povedomi pokud potom chteji v pripade problemu nejakou kompenzaci. To je jako si koupoit auto a nemit povedomi o tom, ze se musi radit...
    24.8.2006 10:25 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Staci si uvedomit. Kdyz ibanking, tak pres https (musim mit ten prouzek nahore zlutej ;)), rucne zadat url webu, a kdyz na me zarve browser ze neco nesedi, tak aspon pri ibankingu to nebudu ignorovat.
    Fakt na roky uceni se toto naucit.
    Nikola Ciprich avatar 25.8.2006 12:28 Nikola Ciprich | skóre: 23 | blog: NiX_blog | Palkovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    (odpoved a obe reakce na muj prispevek)

    ja nerikam ze je to neco extra tezkeho, ale jednou se jedna o financni instituci, tak to maji mit zabezpecene tak, aby nejaky phishing neohrozil ani moji matku, ktera jinak o pocitacich nevi lautr nic.

    kdyz to jde u eBanky, proc by to nemohlo jit u jinych?

    hlavne ze KB mela argument ze nemuzou podporovat linux, protoze by to neslo tak zabezpecit. banda kretenu, nic vic.
    Did you ever touch the starlight ? Dream for a thousand years? Have you ever seen the beauty Of a newborn century?
    Luk avatar 25.8.2006 20:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    hlavne ze KB mela argument ze nemuzou podporovat linux, protoze by to neslo tak zabezpecit. banda kretenu, nic vic.
    Zde je vyjádření Komerční banky (Jan Kotelenský a Kateřina Peterová) z 1.11.2005:

    Analýzou tohoto požadavku se již zabýváme ve vazbě k obchodním a technickým aspektům takového řešení. Jejím cílem je nalézt nejvhodnější variantu umožňující provozovat internetové bankovnictví mojebanka i mimo prostředí Windows a Internet Explorer, avšak při zachování současného uživatelského komfortu. Během letošního roku chceme učinit v této otázce zásadní strategické rozhodnutí o dalším postupu pro budoucí období.

    Tak nevím, jaké "strategické rozhodnutí" učinili. Podle výsledků asi moc pozitivní nebude. Asi by nebylo od věci to znovu prověřit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    24.8.2006 14:15 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Z vetsi casti souhlas. Ale divim se, ze nenuti lidi pouzivat nejaky rozumny zpusob potvrzeni platby - dejme tomu jako u CSOB (kde mam uz asi tyden novy ucet:-)) kodem poslanym na mobil.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    Daniel Kvasnička ml. avatar 25.8.2006 10:16 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    CSOB rulez ;-) Utek jsem k ni od KB, jejiz online bankovnictvi je prekombinovany a navic jen pro IE :-/ To potvrzovani pres SMS je jednoduchy a elegantni.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    vencour avatar 30.8.2006 12:12 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    Hm, ve včerejších snad Černých ovcích bylo o "přehmatu jednoho pracovníka ČSOB", jeden klient ztratil kartičku s ... přístupem? PINem? jednorázovými hesly? a při postupu zablokování konta mu zablokovali ten nový přístupový kód a starý, ten, co už byl "někde v luftě", nechali dostupný. Navíc prý bylo možno změnit číslo pro posílání autorizačních smsek, když už byl volný přístup (s tím prozrazeným heslem) ... tak se mi ta jejich (ČSOB) implementace nezdá.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    24.8.2006 12:12 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Uz princip ze to lze provozovat jen v IE je spatny. Mam ucet i v CS do ktere se prihlasuji z live cd a mam tak jistou ze system je cisty.Uz si jen davat pozor na certifikaty.
    V podstatě nic nevím
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2006 12:22 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Česká spořitelna měla podle zpráv mít také problémy s tunelováním účtů. Ale podrobnosti o tom nemám žádné.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.8.2006 12:47 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Ano slysle sem o nejakych pripadech kdy se pomoci trojskeho kone podarilo zjistit heslo a cislo
    V podstatě nic nevím
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2006 12:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Takže opět Windows ...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.8.2006 14:56 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    presne tak.Proto si myslim ze z live cd je to opet o dost bezpecnejsi.
    V podstatě nic nevím
    23.8.2006 17:42 r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    že banka bude hradit ztráty ze svých prostředků (tj. i z prostředků daňových poplatníků)?

    co maji spolecneho dan. poplatnici s KB?
    vencour avatar 23.8.2006 17:46 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    ČKA, odprodování nekvalitních pohledávek? Jinak nevim.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    23.8.2006 17:47 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    nic. ostřelujeme jak to jde, ale nepadá to tam, stále to tam nepadá

    stále to ještě NEpadá, tohle je Hirošima Hrubíne, teď chybaly iba milimetry!!! konec poločasu
    vencour avatar 23.8.2006 17:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    :-D:-D:-D ach ti fanoušci!!! Držíme palce :-D

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Dalibor Smolík avatar 23.8.2006 17:50 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Pokud jsem informován, nemá KB dosud vyřešenu otázku sporných pohledávek a probíhá dosud jednání s ČKA. V případě skončení jednání se to již samozřejmě prostředků daňových poplatníků netýká.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Dalibor Smolík avatar 23.8.2006 17:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    P.S. ve druhém poločase se to doufám otočí :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.8.2006 17:53 Dworkin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    cha cha neotoci...tricetnik na kriz, padesatnik na vitezstvi!
    23.8.2006 18:33 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    právě vyrovnali na 1:1 z (pokutového kopu), btw hrajou v deseti - nespravedlivé (jak jinak :-)) vyloučení Zápotočného

    teď už to jenom udržet
    Dalibor Smolík avatar 23.8.2006 18:36 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Vždyť jsem to říkal, otočí se to ! :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.8.2006 18:37 Orrorin | blog: orr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    tak nic 2:1 a to je konec...
    Dalibor Smolík avatar 23.8.2006 18:52 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    :-(
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.8.2006 18:58 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Takže banka prohrála a musí někde schrastit prachy? :-D
    23.8.2006 17:52 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Já elektronickému bankovnictví nevěřím z principu. Nákup přes internet jedině na dobírku. Peníze v hrsti pro mě znamenají více než nějaké elektromagnetické impulsy proudící počítači a síťovou kabeláží.
    vencour avatar 23.8.2006 17:53 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    Během poslední doby se to stalo i Citibance. No, snad bych sám prokouk něco nekalého ... nejradši platim přímo z mobilum tedy i když někdo něco chce, přesměruje, že to skrze eBanku zaplatí, tak si to tak pak opíšu ... A jak že to KB má? Certifikát v pc? Bez autorizační smsky? Jo, jen tak dál ... :-(

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Dalibor Smolík avatar 23.8.2006 17:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Je pravda, že Citibank má daleko výraznější upozornění na falešné e-maily než KB. Upozornění je dostatečné u obou bank, ale v Citi to víc bije do očí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 23.8.2006 18:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    V posledních cca 2-3 týdnech se s phishingovými maily nějak roztrhl pytel. Možná s tím ten případ v KB nemá nic společného, ale stejně je to zajímavé.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    23.8.2006 20:11 MarzocchiDH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    Jj, já taky dneska "vyhrál" milion euro :-)

    Heron avatar 23.8.2006 19:03 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Mno, možná by stálo za to klienty poučit, aby nedávali své údaje jen tak někomu. Nevím, jak vypadal ten phising, možná ta stránka vypadala hodně důvěryhodně (ale zcela jistě neměla stejný certifikát jako pravý web banky). Btw jak si utočník převedl peníze? Snad každá banka má ještě nějaké potvrzení transakce (TAN by SMS, chip, ...).

    Banka peníze klientům vrátila. Hmm, na jednu stranu bych byl jako klient rád, že o své peníze (i když částečně vlastní vinou) nakonec nepřijdu. Na druhou stranu by to mohl být návod: někomu dám údaje, on převede peníze na další účet (a vybere jako hotovost), a já to bance ohlásím jako phising.
    23.8.2006 19:36 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    To je sporne. Banka by (mozna, nevim) chtela videt zaznam tve komuniakce s MiM a pokud ho nemas, odmitne ti penize vratit. Cele by to resily klientske certifikaty, ale to je utopie...
    24.8.2006 10:12 Jan Marek | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Zdravim,
    Cele by to resily klientske certifikaty, ale to je utopie...
    Myslim, ze utopii je i tato veta. Myslite si, ze si klienti nejak ty certifikaty zabezpeci? Uz jsem byl nekolikrat v jedne firme, kde pouzivaji bankovnictvi CSOB a meli tu karticku ve ctecce, byt zrovna s bankou nepracovali. Asi by stacilo pozorne prohlidnout ramecek monitoru, pripadne prohrabnout papiry na stole...

    Domnivam se, ze jedine rozumne zabezpeceni je potvrzovani transakce jinym kanalem (SMS), takze se oddeli to, co ma clovek v browseru od moznosti udelat transakci.

    Zdravi Honza Marek
    24.8.2006 10:41 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Internetové bankovnictví KB taky funguje s certifikátem na disketě a zadáváním hesla. Do teď jsem nepochopil, proč někdo dobrovolně sdílí svůj bankovní účet se všemi, kteří mají přístup k jeho počítači – alespoň aby tam mohli dát keylogger a přečíst disketu. To je určitě admin, ale může to být i spousta virů a trojských koní, pokud ten počítač není opravdu dobře zabezpečený.

    Proto používám eBanku, která má internetové bankovnictví od začátku opravdu zabezpečené. To ostatní byly vždy jen parodie na zabezpečení, i když se to už zlepšuje (a doufejme, že po tomhle případu se to zlepšování urychlí…)
    Luk avatar 23.8.2006 20:35 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Snad každá banka má ještě nějaké potvrzení transakce (TAN by SMS, chip, ...).
    Tady o tom píšu. Od 25. srpna (resp. 26.) zavádí právě TAN přes SMS. Tak si docela říkám, že ty případy s tím souvisejí, možná chtěli na poslední chvíli využít toho, že to ještě jde.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Heron avatar 23.8.2006 20:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Vím, že jsi psal blog o možnostech zabezpečení transakce, ale nějak jsem přehlédl, že v KB nejsou (resp. že se budou zavádět). A to jsem KB považoval za solidní banku...
    23.8.2006 19:22 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Mozna by stalo za to banky poucit, aby kdyz jim zatelefonujes a zeptas se na fingerprint certifikatu, tak ti ho sdeli a ne ze ti po patnacti minutach reknou ze ti poslou certifikat mailem.
    Dalibor Smolík avatar 23.8.2006 20:04 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Podle televizních večerních zpráv nemuselo jít ve všech případech jen o pfishing, ale o problém systému zabezpečení, zejména v případě plzeňské pekárny. Takže je dobré problematiku sledovat dále.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.8.2006 20:17 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Dle pravidla "neznalost (zakona) neomlouva" povazuji za hrubou chybu, ze banka uzivatelum penize vydala. Je to jen jejich blbost, ze berou bezpecnost v siti na lehkou vahu a pred pouzitim tak zasadni veci jako je internetove bankovnictvi se nenauci elementarni zaklady bezpecneho zachazeni s ucty na internetu. Kdyz podepisu nevyhodnou smlouvu jen proto, ze jsem si ji neprecetl, taky mi nikdo skodu neuhradi, tak proc v tomto pripade? Protoze je potreba mit soucit s pocitacove negramotnymi lidmi, kteri se za svoji negramotnost ani nestydi? Jejich blbost, jejich chyba...
    θηριον ειμι
    23.8.2006 21:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Protoze je potreba mit soucit s pocitacove negramotnymi lidmi, kteri se za svoji negramotnost ani nestydi? Jejich blbost, jejich chyba...
    Protože si banka spočítá, že ji vyjde levněji, když vyplatí ukradené peníze těmto pitomcům, než aby přišla o zákazníky z řad podobných pitomců, kteří by si řekli: "Banka blbě zabezpečila 'ten internet' a teď se k chudákům ještě postaví zády". Je to marketing...
    24.8.2006 08:16 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Trochu z druhé strany. Nemohu se zabavit dojmu, že ty tisíce stran právnických textů jsou jen proto tak složité, aby si člověk nakonec na vyplnění daňového přiznání, podpis smlouvy, odkázání majetku... musel zaplatit právníka, protože sám nemá šanci.

    Internet si možná také vytvoří skupinu lidí, co budou "majiteli klíčů" -- schopnosti se v tom vyznat.

    Další: Počítačová gramotnost stoupá. Ale někdy mám pocit, že na úkor gramotnosti obecné. Písemný projev mnohých vysokoškoláků budí silné rozpaky.
    24.8.2006 08:51 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Písemný projev mnohých vysokoškoláků budí silné rozpaky.
    Problém je v systému, VŠ mylně předpokládají, že se tohle všechno člověk naučí předtím. No a předtím se člověk spíše učí bitvu na Bíle Hoře a zánik Velkomoravské říše, nebo podobné zbytečnosti (ve srování se zvládnutím rodného jazyka).
    Internet si možná také vytvoří skupinu lidí, co budou "majiteli klíčů" -- schopnosti se v tom vyznat.
    Nejde ani tak o nějaké zázračné schopnosti, ale o čas a úsilí, které tomu člověk musí věnovat. Těch věcí je tolik, že to pro normálního člověka není možné obsáhnout.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.8.2006 09:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    VŠ mylně předpokládají, že se tohle všechno člověk naučí předtím. To je pravda. On je vůbec odklon od formy. Můj tatínek měl ještě na "základce" krasopis. Dopis, žádost, to muselo být napsáno plnícím perem, krásným písmem. Forma slohová samozřejmostí. Nevím jak teď (našeho syna nevyhodili?? :)), ale na MFF v době, kdy tam studovala moje žena (sedmdesátá léta), byla vyžadována nejen matematicky ale i jazykově správná písemná forma.

    Nejde ani tak o nějaké zázračné schopnosti,. Ano, jde jen o ten čas, který by tomu ten vytížený člověk musel věnovat. Pokud má rodinu, intenzivně pracuje, nechce jen sedět na židli... Já tomu konkrétnímu zde nerozumím vůbec, ale myslím si, že obecně by tyhle věci měli být blbovzdorné. I když tady je asi takový názor nepopulární, tak třeba ty otravný dotazy "chcete to smazat?", "fakt jseš si jistej že to chceš smazat???" :) v pc, jsou v zásadě v pořádku. Pokud dělám něco pro tu masu lidstva, tak bych to měl ohnout jejich schopnostem a ne čekat, že se ohnou oni.
    24.8.2006 11:09 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Bílá hora, ani Velkomoravská říše není zbytečnost. Chyba ve opravdu ve středním a základním školství, ale především v tom, že jsou špatně/nebo spíš nejsou udělané osnovy a učitelé nejsou ke své práci motivováni ani kontrolováni.

    Tvrdit, že počítačová gramotnost stoupá na úkor běžné gramotnosti je značně vrtkavý argument. Běžná gramotnost klesá opravdu vinou IT, ale jde spíš o vinu SMS (kde se lidi odnaučili interpunkci a správnou diakritiku (jí vs. ji) a také mně vs. mě) a neredigovaných textů na netu ale i v tisku. Samy SMS/internet/tisk za to ale nemohou. Opět je to chyba lidí, že se nevzdělávají a čtou nekvalitní brak, kde si vštěpují do hlavy jednu hrubku za druhou.

    A pokud by vznikla sorta informatiků, kteří by byli najímání na složitější IT úkony, bylo by to jenom dobře. Microsoft rozšiřuje tvrzení, že s počítači je schopna pracovat i cvičená opička a to je velice škodlivý názor. Ne proto, že informatici jsou pak bez práce, protože si firmy najímají středoškoláky, ale proto, že se celé IT przní neznalostí a vina se pak svádí na "ty počítače"...

    Je to jen a jen problém lidské lenosti, protože naučit se těch pár bezpečnostních pravidel a nechat si zabezpečit počítač při instalaci systému firmou (firewall apod.), JE trivialní záležitost. Kdo se naučil jak uvařit polívku, musí zvládnout se stejným úsilím i běžná bezpečnostní pravidla. Jenže lidi si holt myslí, že když jim nikdo nekouká přes rameno na heslo, tak je vše OK...
    θηριον ειμι
    24.8.2006 11:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Mi za to SMS nemůžou :). Píšu otřesně odedávna, ač už je to výrazně lepší díky velikému soustředění a trénování (chybí mi v mozku nějaký ten spoj na viděné). On to začal už e-mail, už tam se začalo rezignovat na formu.

    Já teď z hlavy nevím, jak jsou udělané osnovy zrovna ČJ na základních a středních školách. Jestli tohle všechno máte v hlavě, no moje úcta! S motivací a možnostmi učitelů v rámci právě těch osnov bych to viděl poněkud složitější. Ovšem pokud chcete přidat na školách hodiny IT, musíte jinde hodiny ubrat. Tedy ubrat buď Bílou horu a nebo slohová cvičení, nebo matematiku...

    Na složitější úkony patří odborník, to jistě. Ale ať koukám, jak koukám, vidí kolem sebe mnoho lidí, kteří mají s orientací na internetu potíže. Vzhledem k tomu, že se jedná i o lidi mladé, o lidi ze středních a vysokých škol... a nechtějí nic speciálního... Tak mi z toho vychází...
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2006 11:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Ovšem pokud chcete přidat na školách hodiny IT, musíte jinde hodiny ubrat. Tedy ubrat buď Bílou horu a nebo slohová cvičení, nebo matematiku...
    Anebo jít jinou cestou, jakou se vydalo školství na Taiwanu, kde se zavázali, že připraví novou generaci plně na 21. století: Škola od rána do večera, o prázdninách zvláštní nepovinné doučovací kurzy, bez nichž je však šance se dostat na vysokou školu nulová ..Měl jsem na tohle téma dlouhé povídání s jedním tamním ředitelem základky ..
    Brr, to není příjemné pomyšlení. Ale tyhle děti nás jedou převálcují...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.8.2006 11:55 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Také brr. Tahle cesta, Frodo... To snad ať raději píšou jak negramoti.

    Lidské mašinky pro 21 století.
    vencour avatar 24.8.2006 13:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    Můžete napsat něco víc? To jsou ty děti bez rodičů od rána do večera? Tělocvik je v tom taky započítán? Uvidíme, co z nich, těch dětí, vyroste.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2006 13:29 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Děti mají poměrně dlouhou vyučovací dobu, i úkoly jsou dost náročné. Dost se klade důraz i na tělocvik a hudební výchovu. Styl výuky je spíš dril, ale to se v poslední době dost mění. Školy jsou dobře vybavené, některé mají i kryté bazény. Je zvládnutá i výuka cizích jazyků (starší generace moc neumí) a výpočetní technika. Systém povinného školství je doplňován nepovinným, ale ti, co se nezúčastňují nepovinné výuky brzy nestačí těm druhým. Jejich povaha je však jiná než naše, mají velký smysl pro kolektiv (naše děti i dospělí jsou spíš individualisti), vše se řeší společně, spousta problémů se touto vlastností odstraňuje, děti jsou samy od sebe dost ctižádostivé. Nezdá se, že by to způsobovalo hromadnou frustraci dětí, myslím si ale, že zavádět podobný systém u nás by asi neprošel. Základní školství je tam do 11 let, pak je tzv. "Junior high school", "Senior high school" a vysoká škola. Povinná docházka je do 15 let jako u nás. Střední školy obou typů bývají dívčí a chlapecké - oddělené, ale neplatí to vždy. Školy mezi sebou dost soutěží.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vencour avatar 24.8.2006 16:03 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    No, pěkný ... mně tam nesedí to, že jsou dlouho ve škole ... to dojíždí denně? Nějak mi to s mou vzpomínkou na asi 30ti hodinový rozvrh na základce nesedí, těžko si představuji, co bych tam dělal ... připouštím, že by se mi to možná líbilo.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2006 17:20 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Děti (stále mluvím o základní škole) nejezdí do školy příliš daleko. Škol je hodně a hustota obyvatelstva asi 4x větší než u nás. Doprava není problém.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.8.2006 12:31 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Bílá hora, ani Velkomoravská říše není zbytečnost.
    Ve srovnání s pořádným zvládnutím rodného jazyka ano. Tohle jsou jenom informace bez dalšího významu (pokud nejsi historik, nebo nejsi v nějaké soutěži), které se dají kdykoliv dohledat (stačí vědět kde). Co já bych dal třeba za to, kdyby mě ve škole cepovali třeba za rukopis ;-). Nebo mít pár let rychločtení, stylistiku a já ani nevím co všechno by bylo užitečnější, než dějepis.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.8.2006 12:39 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Trocha dějepisu nezaškodí. Národ, který se nepoučil ze své minulosti, si ji bude muset prožít znovu.
    24.8.2006 13:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Národ, který neumí vlastní jazyk si nezaslouží přežít ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.8.2006 13:38 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    To je pravda. Někdy mám pocit, že by dnes bylo potřeba nějaké nové, jazykové obrození, a to nejenom u nás, ale v celé Evropě. Hodně mladých lidí se neumí písemně projevit jinde než v SMS, diskusních fórech a e-mailech, podle toho to potom vypadá.

    Před delší dobou (1996-7?) volali a psali rodiče Vladimíru Železnému do pořadu Volejte řediteli, že TV Nova učí děti špatný pravopis, protože ukazuje televizní program napsaný celý malými písmeny včetně všech vlastních jmen. Co k tomu dodat?
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2006 12:55 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    U Velkomoravské říše je to skutečně jen historie, ale Bílá hora je záležitost, která má stále velkou souvislost s přítomností a vědomím národa. Celková tehdejší atmosféra, pozdější emigrace, zabavování majetků ... to se opakovalo i v nedávné minulosti a souvisí s charakterem národa. Je dobré znát alespoň základy této historie (i ostatní období od doby min. Karla IV). Člověk si dá řadu aktuálních věcí do souvislostí.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.8.2006 13:24 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    No nevím přeci jenom to bude za chvilku 400 let. Podle mě to dělá potíže jenom genealogům (většina záznamů z té doby je zničená) ;-). Ale stejně trvám na tom, že ve srovnání se zvládnutím jazyka (a s tím souvisejícím uměním práce i informacemi) je znalost letopočtu 1620 zbytečná. Ten letopočet i znalost zbylých 28 let třicetileté války je mi v drtivé většině případů k ničemu, ovšem s informacemi (a jazykem) pracuji dnes a denně.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    24.8.2006 14:43 Bubak | skóre: 16 | blog: Čtvrtá cenová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Ucit se o bitve na Bile hore ci jinych vecech by melo prispet ke zvladnuti rodneho jazyka stejne jako otravne hodiny cestiny. Pokud ovsem rodny jazyk zvlada i vyucujici dotycnych predmetu ...

    Jazyku se navic clovek uci hodne ctenim - a pokud sedi vetsi cast dne u prohlizece a cte diskuse, nema sanci se ho naucit:-). Nehlede na to, ze i ostatni media davaji cestine na frak. Tesi me, ze knihy uz pomalu zacinaji byt zase citelne. To, co vychazelo po roce 1989, to bylo na bliti ...

    Nejde ani tak o nějaké zázračné schopnosti, ale o čas a úsilí, které tomu člověk musí věnovat. Těch věcí je tolik, že to pro normálního člověka není možné obsáhnout. Nemusi obsahnout vsechno. Musi zvladnout kriticke veci. Sprava vlastnich penez je jedna z nich. Samozrejme, ze je nutne, aby ten, u koho ma penize ulozene, dal cloveku jasne instrukce, jak s nimi muze zachazet, aby to bylo bezpecne. Kdyz nekdo vleze poprve do auta jenom s tim, ze mu nekdo rekne: "... takhle se to startuje, takhle se rozjedes a takhle mozna zastavis ..." a vyjede s nim do mesta (povede-li se mu to:-)), nemuze ocekavat, ze se vrati bez sramu.
    ... máš jen mrtvou kočku a poškrábanýho jezevčíka ...
    24.8.2006 18:54 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Pokud ovsem rodny jazyk zvlada i vyucujici dotycnych predmetu ...
    Myslím, že toto je podstata problému. Já nikde nehlásal zvýšení hodinových dotací na Inf./ČJ tím spíš na úkor dějepisu, který je na českých školách nepředstavitelně degenerován. Z gymplu jsem vylezl před 2 roky a jako budoucí učitel informatiky a matematiky (snad) se o situaci ve školství stále aktivně zajímám. A situace je taková, že většina učitelů si odučí to nejnutnější, k látce se nevrací, zásadně nepoukazuje na souvislosti s jinými předměty a ignoruje, když studenti opisují (nebo trestá jen špatnou známkou). To je principiálně špatně. Látka se musí opakovat. Ideální je připomenout třeba za dva měsíce v rámci neznámkované desetiminutovky s předvedením řešení na začátku hodiny (třeba v matice). Jedna opakovací pololetní písemka je k ničemu. Také snížím v informatice studentovi známku, pokud mi do písemky napíše třeba "počítače se vypli", protože čeština je prostě prerekvizitou -- kdo neumí česky, s tím se nebavím ani v češtině ani v jiném předmětu. A dějepis? O celkové špatné koncepci výuky tohoto předmětu se básní už nevím jak dlouho a pořád nic. Mimochodem o nadměrně kladeném důrazu na faktografii v literatuře místo na češtinu jako jazyk v hodinách "českého jazyka" jsme se tu už také párkrát bavili.

    Až bude na MŠMT nějaký kompetentní člověk, až si vláda uvědomí význam školství, až budou učitelé motivováni ke své práci nejen delší dovolenou a osobním přesvědčením, až se na učitelských oborech bude učit pedagogika a psychologie žáka v prakticky použitelné podobě, pak se třeba dočkáme i nějakých výsledků. -- Jo, je to bohužel utopie...
    θηριον ειμι
    Dalibor Smolík avatar 24.8.2006 10:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Je pravda, že dnešní svět v oblasti elektroniky je stále složitější. Zejména starší lidé nemusejí "stíhat" a dojde k jejich úmyslnému, či neúmyslnému okradení. A zejména v oblasti peněz (bankovní účty), je to velmi citelné. Dříve měl spořitelní knížku, tam si přečetl, kolik vložil/vybral/ a jaký je zůstatek, dnes je v tom obtížné se vyznat i pro člověka mladšího, než je penzista ....Ale to je určitá daň civilizaci.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.8.2006 20:24 Dušan Hokův | skóre: 43 | blog: Fedora a další...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    za blbost se plati a neznalost neomlouva
    karoliner avatar 23.8.2006 21:12 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Kdo si neumí zabezpečit comp,tak by internetové bankovnictví neměl vůbec používat.
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    24.8.2006 09:30 Tomáš | skóre: 31 | blog: Tomik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky

    Mám otázku k tomu Phishingu: viděl jsem podvodné stránky napodobující citibank. Podle všeho ta stránka sebrala id/heslo a zrovna člověka nalogovala, takže nic nepoznal.

    Může bankovní server poznat podle HTTP hlaviček, že k něčemu takovému došlo? Jinými slovy, dá se spolehnout na to, že když je v Referer napsaná nějaká adresa, tak je pravdivá?

    24.8.2006 10:29 lefti | skóre: 18 | blog: OneAndOnlyTrueBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    ne
    24.8.2006 10:34 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Jinými slovy, dá se spolehnout na to, že když je v Referer napsaná nějaká adresa, tak je pravdivá?
    Nedá, je to jedna z mnoha hlaviček, které posílá prohlížeč, a "může" si tam vymyslet, co chce. Ovšem na druhou stranu prohlížeče, se kterými lze provozovat internetové bankovnictví, si referrer zpravidla nevymýšlejí. Na druhou stranu různé firewally, antiviry či proxy mají tendenci referrer ukrývat, možná, že ho i falšují…
    24.8.2006 18:20 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Tak jsem si dnes přečel v MF, že poškozeným se někdo "naboural" do počítačů, zkopíroval si certifikáty a pak je zneužil. A celé je to v článku, který v podstatě odsuzuje internetové bankovnictví a KB, která však ukradené peníze poškozeným nahradila. Absurdní. Je to úplně stejné, jako kdybych po výrobci svého auta chtěl, aby mi dal nové, protože se mi do bytu vloupal zloděj, který mi ukradl klíčky a s autem pak odjel.
    25.8.2006 00:33 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Tvuj prispevek me pripomel knizku P.Palety Co programatory ve skole nenauci. Autor v ni napsal, ze casto lide v programech toleruji chyby, ktere by jinde netolerovali a toto je krasny ukazkovy priklad.
    24.8.2006 22:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Pro mne z toho vyplývá to, že se internetovému bankovnictví vyhnu. Stačí mi hlídat barák. Na to už jsem vcelku vycvičen. I pes.

    Bohudíky. Bohudíky! Stav mých financí mi dává naději, že dokonce problém ukládání a přesouvání milionů dokonce vůbec nebudu muset řešit. :)
    25.8.2006 10:34 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Krádež z účtů Komerční banky
    Proč internetovému bankovnictví obecně? Tohle je příklad jedné hloupé implementace. Ale internetové bankovnictví jde udělat bezpečné.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.