abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    18.4. 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    18.4. 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    18.4. 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    18.4. 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    3.9.2006 00:37 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Sranda musí bejt. ;-) :-D

    Ale radši bych viděl jiné specializované distribuce, třeba takový latinský Linux by nemusel být vůbec špatný. :-)
    3.9.2006 22:12 trancelius | skóre: 22
    Rozbalit Rozbalit vše .Re: Ubuntu Christian Edition
    "latinux" bych taky bral (i když ... stačila by hromada gettext PO souborů) :)
    3.9.2006 00:38 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Začal bych tím, že bych opravil příšernou lokalizaci gdmsetupu (v 6.06). Snažil jsem se to nějak nahlásit nebo opravit sám, ale nebyl jsem úspěšný.
    Copak toho není dost?
    kyknos avatar 3.9.2006 00:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Zajímalo by mě, zda tam nechali ddate nebo ne :DDDD
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.9.2006 01:16 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Navíc jsou jako vždy pozadu. O Satanixu jsem mluvil už před takovou dobou, že už si ani nepamatuju kdy to bylo.
    Copak toho není dost?
    Václav 3.9.2006 01:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Tak do toho! Klidně si uvolním partišnu na testování :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    3.9.2006 01:44 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Vám něco na existenci Ubuntu Christian Edition hodně vadí, když se tomu tak posmíváte, viďte. Ale proč? Vnucuje Vám to snad někdo? Žijte a nechte žít. Jinak se obávám, že asi nebudete příliš tolerantní člověk.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    Mikos avatar 3.9.2006 02:05 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ne, na existenci Ubuntu Christian Edition mi nic nevadí, jen mi to prostěš přijde vtipné, nemůžu si pomoct ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    3.9.2006 02:11 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Na existenci Ubuntu Christian Edition Vám tedy nic nevadí, ale přijde Vám to vtipné. V čem je ukryta ta vtipnost?
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    3.9.2006 09:33 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    treba, ze je to uplne nanic, kdyz existuji totozne distribuce (akorat s jinym nazvem)? :-)
    3.9.2006 09:34 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    tahle je jenom okerenena bibli a dalsimi krestanskymi <->
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 09:47 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    A význam Kubuntu?
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    3.9.2006 09:55 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    ubuntu ma proste prednastavene kompletne prostredie a instalator je len pre to jedno. takze nainstalovat ubuntu a potom to vsetko odinstalovat a stahovat dalsi desktop nie je zrovna rychly sposob okrem toho je oficialne podporovane Canonical.
    3.9.2006 10:21 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    ...a když chce člověk používat blackbox, musí si vytvořit Bubuntu. Tomu říkám user-friendly přístup! :–)
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    freshmouse avatar 3.9.2006 12:28 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Takové lidi mám nejradši. Mohl bych stejně tak říkat: "Vadí vám něco na existenci tohoto zápisku? Vnucuje vám ho snad někdo? Žijte a nechte žít. Jinak se obávám, že asi nebudete příliš tolerantní člověk."

    A máte to.
    3.9.2006 19:28 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Nemám to. Ale Vy máte problém s následností. Na začátku byl zápisek bloggera vysmívající se dané distribuci. A pak přišla moje reakce na bloggerův podivný humor, která by přirozeně, nebýt těch posměšků, vůbec nevznikla.

    Nereagovat na něco, co nepovažuji za správné (ani vtipné), není věcí tolerantního přístupu.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    3.9.2006 15:13 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Vám něco na existenci Ubuntu Christian Edition hodně vadí, když se tomu tak posmíváte, viďte. Ale proč? Vnucuje Vám to snad někdo? Žijte a nechte žít. Jinak se obávám, že asi nebudete příliš tolerantní člověk.
    IMO fakt, ze nekomu neco pripada smesne, je proste projevem jeho odlisneho nazoru, a publikovani tohoto nazoru je vyrazem svobody projevu. Tolerance pak spociva v tom, ze takovyto nazor snesu a i kdyz se mi nelibi, budu jej tolerovat a pripadne mu budu oponovat s plnym respektem k tomu, ze autor ma uplne stejny narok na "svou pravdu" jako ja; misto abych tady pokrikoval o tom, jak je jeho autor netolerantni.

    Cili, IMO jste tim netolerantnim vy, a jen nam tady pekne predvadite, jak zlodej krici chytte zlodeje.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    3.9.2006 19:37 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Vy jste si poněkud pozměnil realitu: původní zápisek nebyl jen odlišným názorem, byl to útočný, nenávistný výsměch nějaké nové distribuci, či myšlence vytvořit distribuci s křesťanským softwarem.

    Existuje svoboda slova a existuje také svoboda vyznání. Ke svobodě vyznání patří také právo nebýt nebýt vystavován nenávistným útokům na svou víru, přesvědčení... A dále, jak jistě víte, svoboda jednoho končí tam, kde začína svoboda druhého. Pokud někdo na někoho takto útočí, nemůže se ohánět svobodou slova.

    Kdyby byl blogger opravdu tolerantní, napsal by příspěvek odmítající novou distribuci, ale -bez- urážek a posměšků.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    7.5.2007 14:33 Lot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Až tak? Neberte to zle, ale mám pocit, že jste trochu přecitlivělý. Jste-li křesťan, divím se že jste si na ony "nenávistné útoky" (a další výroky které vám jako nenávistné útoky zní) ještě nezvykl - a nejste-li, zdá se mi vaše rozhořčení neúměrné příspěvku na nějž reagujete. Mikos má zřejmě s křesťanstvím nějaké problémy (zmiňuje se o něm častěji než je v našich končinách zvykem), ale v názoru, že tato ditribuce nenabízí nic zajímavého s ním souhlasím. Bibli a další křesťanské problémy si lze nainstalovat a každý normální člověk je schopen na stánky na něž chodit nechce nechodit (a když tam chodit chce, omezení prohlížeče si jednoduše vypne) - smysl té cenzury mi nějak uniká.
    3.9.2006 02:07 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Mne sa to celkom pozdava. Pozeral som si screenshoty Ichthuxu a je na nich vidiet, ze to distro obsahuje rozny softver na studium biblie. Takze clovek, ktoreho to zaujima, si jednoducho nainstaluje taketo distro, kde ma vsetky tieto nastroje a nemusi ich zhanat po internete pripadne kompilovat. Na to su tieto specializovane distribucie, nie?
    3.9.2006 02:13 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Přesně tak, ale přesto se najdou lidé, kteří se tomu posmívají...
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    3.9.2006 10:26 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    U normálních distribucí tohle řeší cosi, čemu se říká balíčkovací systém. Všimni si, že neexistuje Kentoo (varianta Gentoo s KDE), nebo Bebian (Debian s blackboxem)…nebo třeba Chandriva (Mandriva Christian Edition).
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    3.9.2006 19:40 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Možná je to špatný postup, to je ale irelevantní. Šlo zde o ten výsměch, ne o techniku.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    kotyz avatar 3.9.2006 10:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    sou ty programy aspon lokalizovany do cestiny? jinak to imho pro vetsinu nasincu nema smysl ...
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.9.2006 14:20 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition

    Takže místo univerzálních distribucí budeme mít speciální distribuce pro křesťany, pro budhisty, pro filosofy, pro fyziky, pro sportovce, pro zahrádkáře, pro filatelisty, pro pejskaře, …? Každá se bude lišit tím, že bude mít trochu jíné výchozí téma a budou v ní tři programy navíc. Opravdu si myslíte, že tohle je správná cesta? Opravdu nemáte ani trochu pocit, že je lepší mít menší počet distribucí, kde bude všechno a z níž si každý vybere, které aplikace ho zajímají?

    3.9.2006 16:03 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Neviem, ci je to spravna cesta a ani ma to netrapi. Evolucia rozhodne, kto prezije. Uz davno existuju specialne distribucie napr. pre molekularnych biologov alebo biochemikov, len sa okolo toho nerobi taky rozruch. Ale uznavam, ze by bolo mozno jednoduchsie vytvorit balicky specializovaneho softveru pre vsetky univerzalne distribucie.
    Heron avatar 3.9.2006 17:01 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Otázkou je, jestli by se to mělo nazývat další distribucí. Je to prostě klon nějakého obecného distra, který má defaultně nainstalované nějaké specifické balíčky, které jdou nainstalovat i v té původní distr.

    *buntu sice neznám, ale předpokládám, že je snad možné v Ubuntu používat KDE, stejně jako v Kubuntu GNOME. Tak kde je ten rozdíl? V default instalaci?
    3.9.2006 17:08 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Myslím že by se to další distribucí nazývat nemělo. Jedná se jen o to že je na CD buď jedno nebo druhé grafické prostředí, protože obě se tam nevejdou. Že se pro Ubuntu s KDE používá název Kubuntu se mi nelíbí.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 07:57 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Stále tu proklamuješ slobodu, ale pritom sa správaš ako malé decko. Tiež kresťanstvo nepotrebujem k životu, ale nedokážem si vysvetliť, čo vedie inteligentného človeka k vydaniu takéhoto stupidného blogpostu.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    kyknos avatar 3.9.2006 11:28 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Možná to, že křesťanství svobodu tisíce let potlačovalo? Až vyjde Ubuntu Marxist Edition nebo Ubuntu White Power Edition, taky se asi shovívavě usměji.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 11:35 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    V tomto celkom nesúhlasím. Slobodu potlačovala cirkev. Ale je to komplikované, príliš komplikované. A ja som už z týchto kilometrových debát o náboženstve unavený, lebo to vždy končí rovnako.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    kyknos avatar 3.9.2006 11:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ja vím. A taky ji potlačovala komunistická strana/vláda. A co jako?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 11:46 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    To, že ten produkt má zrejme obsahovať kresťanské veci (ako bibliu) a nie cirkevné (ako aktuálny zoznam kardinálov). Samozrejmne, mne takáto distribúcia pripadá zbytočná, ale nie som BFU. Lenže presne z toho dôvodu to neposudzujem a neodsudzujem a pre BFU to môže byť v pohode, ak tam chce mať napríklad default tú bibliu. Proste nejaké tisícročné obmedzovanie slobody by som sem nemiešal, s tým nemajú dnešní kresťania a ich distribúcie nič spoločné.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    5.9.2006 15:20 fastsnail
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Svobodu potlačovali lidé, kteří k tomu používali křesťanství a kteří podle mě ani nevěřili v Boha.
    3.9.2006 11:37 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    O Leninuxu už delší dobu přemýšlím :-)
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    kyknos avatar 3.9.2006 11:40 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    lol
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.9.2006 11:41 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    A taky by mohli vydat Masturbuntu, pro kluky kteří ve škole používají Edubuntu.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    3.9.2006 11:44 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    A čím by se takovej Leninux odlišoval od běžných distribucí? :-D
    3.9.2006 11:48 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Třeba tím že by monitoroval podvratnou činnost disidentů.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    3.9.2006 11:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    To by šlo, nějakej distribuovanej vyhledávač podvratných nelevicových myšlenek. :-D
    Heron avatar 3.9.2006 11:42 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Komunix?
    3.9.2006 11:44 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Prostě Ubuntu, to stačí. Třeba se někdy KSČM přejmenuje na ČMSU, Českomoravská Strana Ubuntu. :-)
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    Heron avatar 3.9.2006 08:37 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Taky jsem se pobavil, kliknu na ten odkaz a první reklama nalevo je na dětskou mikinu. Přijde mi typický, že se zajímají zrovna o děti. Mno nic, někdo má rád holky, druhej zase ... :-D

    Nevím no, asi potřebujou spec distro, kde jim všechno závadné odfiltroval někdo jiný (ten kdo rozhodl, že je to závadné).

    Btw ten tux s křížem... Nemá někdo na Tuxe práva, aby tomuhle zabránil?
    3.9.2006 17:59 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Btw ten tux s křížem... Nemá někdo na Tuxe práva, aby tomuhle zabránil?

    Otázka je, čemu všemu by pak chtěl bránit. Třeba takový Tux s jointem je docela v pohodě, ne? ;)

    3.9.2006 08:47 wo | skóre: 2 | blog: wo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Jak může křesťan používat linux? Vždyť je plnej démonů ;-)
    3.9.2006 17:57 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Však FreeBSD i kvůli tomu změnilo logo, že ho odmítaly používat křesťanský organizace. (Ale nevim, jestli to není kec.)
    3.9.2006 19:13 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    A nezapomeň na zombie… :-D
    jnc avatar 3.9.2006 19:17 jnc | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    # Set to "yes" if start-stop-daemon should attempt to kill
    # any children left in the system.
    # Be careful with this as it really does what it was on the tin.
    # fex, if you're in an ssh process and you restart a service on which ssh
    # depends then your terminal will be killed also.
    
    RC_KILL_CHILDREN="no"
    
    (/etc/conf.d/rc na gentoo)
    3.9.2006 09:18 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    jestlipak v tom maji Evolution?
    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    unknown_ avatar 3.9.2006 10:51 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    :-D
    3.9.2006 12:48 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    :-D
    Kill the poor!
    3.9.2006 20:00 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Přečtěte si, kdo to byl Pierre Teilhard de Chardin, a zjistíte, že vůbec nejste vtipný. ;-)
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    3.9.2006 20:13 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ale houby, bereš to všechno nějak moc vážně, sranda musí bejt i kdyby fotra věšeli…
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    3.9.2006 20:27 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Já jsem si jen všimnul, že pointa vtipu byla založena na neznalosti, takže jsem nabídnul jeden odkaz. Nic víc, nic míň.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    3.9.2006 09:43 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    nejaki radoby-zastancovia slobody sa tu ozyvaju proti tomu, ze si z toho robi niekto srandu? a co je na tom?

    podla mna je to tiez blbost, pretoze je to len [k]ubuntu s dalsimi nainstalovanymi programami. za takyto nazor idete pomaly kamenovat.
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 09:53 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ide skôr o to, že Kubuntu (whateverbuntu) je to isté, čo Ubuntu a z toho si nikto srandu nerobí, alebo áno? Ak som to správne pochopil, tak pointa tohoto vtipu je v tom, že je to kresťanské.

    Inak, zbytočné je to aj podľa mňa, ale nikto si nerobí srandu zo zbytočnosti, ale len preto, že je to kresťanské. To mi pripadá byť stupidné. That's all.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    3.9.2006 09:58 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    uz som sa vyssie k tomu vyjadril. ubuntu proste nema pre vsetky prostredia 1 instalator, pretoze by to ani nedokazal vmestit na 1 CD.

    pointa nie je, ze je to krestanske, ale ze je to zbytocne a posmech pada na krestanov. uvidime, mozno sa zasmejeme aj na zidoch alebo nejakom inom nabozenstve.
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 10:16 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    V podstate súhlasím, ale ten infantilný humor okolo mi proste vadí, nemôžem si pomôcť. Navyše mám pocit, že keby išlo napríklad o budhizmus, tak by si nikto srandu nerobil. Ale to je fuk, nechcem to už riešiť, aj tak o nič nejde, ostatne ako vždy :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    kozzi avatar 3.9.2006 10:04 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    No tvrdit že, kubuntu je to stejná, jako ubuntu. Je podle mě docela pitomost. Tyto systémy mají sice stejný základ. No to bych mohl rovnou tvrdit, že Gnome je stehný jako KDE. Jinak ohledně té křesťanské distribuce, tak to se mi líbí. Protože už delší dobu se snažím přesvědčit kamráda, k používání GNU/LINUXU (přeněji *Ubuntu). No a už se to skoro povedle a myslím si, že díky křesťanské distribuci se to podaří. Protože on je katolík.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 10:13 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Gnome je stehný jako KDE

    Myslím, že neverím svojím očiam. Naposledy, čo som skúšal Ubuntu, tak mi trvalo pár minút spraviť z toho Kubuntu. Ak tomu správne rozumiem tak Kubuntu = Ubuntu - Gnome + KDE. Ale súhlasím s disorderom, že je ľahšie nainštalovať priamo Kubuntu.

    Ale aby som sa dostal k pointe: Kubuntu vzniklo, lebo je to tak ľahšie pre ľudí, ktorí chcú KDE. No a tamto kresťanské vzniklo, lebo to zrejme bude ľahšie pre ľudí, ktorí tam chcú náboženské veci. Ešte raz, mne osobne to tiež pripadá zbytočné, ale vtipné na tom nevidím nič.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    3.9.2006 10:37 bubo. | skóre: 20 | blog: Buboo | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    No niekomu vadi - ci je smiesne krestanske distro, Vam vadi, ze mu je to smiesne. Nezda sa Vam, ze je to iste? Nemyslite, ze ten clovek ma na to tiez pravo aby sa mu zdalo nieco smiesne, tak ako Vy mate pravo to kritizovat? Len vidim v tom predsa len jeden rozdiel, ten bloger sa bavil, z Vasho prispevku je citit agresivitu.
    ICQ 217-602-332
    Marek Bernát avatar 3.9.2006 10:51 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ak mi niekto bude nadávať a ja sa tomu budem brániť (tým, že mu poviem, že by mi nemal nadávať), tak je to to isté? Samozrejme, že hranica medzi urážkou a humorom je tenká, ale tento humor mi pripadá vskutku detinský a stupidný.

    ten bloger sa bavil

    Aha, takže ak sa niekto bude baviť, tým, že znásilňuje deti, tak je to v poriadku. Taká je logika za touto vetou?

    z Vasho prispevku je citit agresivitu

    Ja píšem len svoj osobný názor na infantilný humor, žiadne emócie v tom nie sú. To, že vám to pripadá agresívne je vaša vec.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    freshmouse avatar 3.9.2006 12:26 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Co já vím, tak Kubuntu je stejný základ jako Ubuntu, jen s K balíčky.
    3.9.2006 10:04 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    příště bude UniversePeopleBuntu. S kytičkou v logu a Aštarem :P
    kotyz avatar 3.9.2006 10:18 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    je i derivat debianu jmenem lesbian. akorat uz nevim homepage a sem linej, tekze si to vygooglete sami ;)
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 3.9.2006 10:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.9.2006 11:15 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    A kdy bude křížová výprava proti všem kacířům používající Windows, nebo jinou distribuci? :-) Popřípadě, kdy budou vyhlazeni BSDčkaři, posluhovači ďábla? :-)
    3.9.2006 11:17 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Kacíři lpějící na Windows se sami řítí do záhuby jménem Vista, zničí se sami, pokud je nezachráníme. ;-):-D
    3.9.2006 18:55 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    uhoří v plamenech pekelných od přetíženého procesoru :-)
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    freshmouse avatar 3.9.2006 12:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Velmi jsem se pobavil. Díky.
    Salutis avatar 3.9.2006 12:39 Salutis | skóre: 7 | blog: Salutis
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Myslím si, že vytvoriť Christian Ubuntu Edition je fakt dobrý nápad. Uvidíme časom čo z neho vyrastie.. :) Každopádne, vďaka autorovi zápisku za tip!
    Najväčší dar je vedieť posúdiť hodnotu vecí.
    3.9.2006 20:31 AloneInTheDark | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    třebas se můžem těšit a vyroste z toho Ubuntu Inkvizitor Edition :-)
    Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.
    3.9.2006 12:39 Jiří Vičík | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Docela by mě zajímalo, jak budete hýřit humorem, až jednou budete stát před Stvořitelem...
    (Toto berte jen jako akademickou otázku, neodpovídejte na ni.)
    3.9.2006 13:06 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Před Linusem?
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    3.9.2006 14:25 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ne, prece pred Velkym Tuxem :-)
    ^D
    3.9.2006 15:04 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Docela by mě zajímalo, jak budete hýřit humorem, až jednou budete stát před Stvořitelem...
    Tu svou akademickou otazku myslite vazne?

    Osobne zatim nemam duvod v existenci nejakeho stvoritele verit, ale pokud existuje, jsem si jisty ze to neni takovy suchoprd a ze mu vadi uplne jine veci nez kdyz si nekdo dela z neceho - byt treba z viry - srandu. A i me osobne by kazdy, kdo misto vlastniho posuzovani obsahu pouziva nastroje jako Dansguardian, pripadal smesny.

    Btw, je li "delani si srandy z neceho" povazovano za utok na ono neco a je okamzite odsuzovano jako intolerance, je to IMO znamka toho, ze nam tady nekdo vyrabi zase nejake nedotknutelne svate kravy. A to muze byt dost nebezpecne, protoze svate kravy funguji jako nahrazka kritickeho mysleni a zabranuji nam otevrene diskutovat a prozkoumavat realitu jaka je

    Nemam nic proti lidem vericim v boha, ale myslim ze valna vetsina toho, co se dnes oznacuje jako "nabozenstvi" ma mnohem vice spolecneho s ubohou zavislosti na nejake svate krave nez z bohem - a to je IMO pricinou vice nestesti nez cokoli jineho.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    3.9.2006 15:11 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    amen, bratře ;)
    3.9.2006 20:21 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Tak Vy v Boha nevěříte, ale přitom víte, co by mu vadilo a co ne... Hm.

    Hovoříte-li o nedotknutelných hranicích, tak ty mezi námi už dávno existují, nevěřím, že jste si nevšiml. Napovím Vám: jsou to platné zákony postihující "násilí proti skupině obyvatel a proti jednotlivci", "hanobení národa, rasy a přesvědčení", "podněcování k národnostní a rasové nenávisti" ad.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    3.9.2006 21:30 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Tady začíná být sranda jak na pohřbu. :-/
    3.9.2006 22:49 Honza Jaroš | skóre: 6 | blog: moje_strana_plotu | Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Jéééžišmarjá, pod článkem o KDE4 disorder, pod tímhle pro změnu prudí Laoc, ten Mikos tyhle trolly snad přitahuje...:-(
    4.9.2006 18:27 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Opravdu jste si jist, že znáte význam slova troll?
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    4.9.2006 14:35 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ach tak, takže pobavení je hanobení… :-D :-D Tak to se budu snažit tvářit vážně. ;-)
    4.9.2006 18:23 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Zkuste se veřejně pobavit na úkor nějaké menšiny a uvidíme, jak dlouho se ještě budete smát. ;-)
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    4.9.2006 21:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Co máte proti vtipům o menšinách?
    5.9.2006 04:51 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Tady nejde o to, co mám proti nim já, ale o to, co proti nim mají některé české zákony... (A bavím se o velmi nevybíravém pobavení se, takovém, ze kterého je cítit snaha ublížit, urazit, zesměšnit, a to za každou cenu.)
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    5.9.2006 09:50 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Já jsem vůči všemožným vtipům dosti tolerantní, nejhorší, co se může u nějakého "závadného" vtipu stát, je to, že mě jen nepobaví, ale neumím si představit, že by mě pohoršoval.

    P.S.: Třeba vtipy ze zmiňovaného Stürmeru, které jsou uvedené na wikipedii, mě nijak nepohoršily. Jen mě nepobavili, protože mám zřejmě jiný vkus.
    freshmouse avatar 3.9.2006 13:02 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Když o tom tak přemýšlím, nemusela by to být špatná distribuce. Představte si třeba takovou položku Odpustky někde v Synapticu a: "Nikdy nebylo stahování odpustků tak snadné." :-D
    3.9.2006 13:06 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    To je dobrý, dík za pobavení :o) Teď si to ještě musím pořádně prohlídnout, protože se mi nechce věřit, že by to někdo mohl myslet vážně :o)

    A k případnému projektu Satanix se milerád připojím :o)
    3.9.2006 13:28 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition

    Vida. Budu muset přichystat taky nějaké distribuce. Takže se připravte na:

    • Widescreenbuntu
    • Karmackbuntu (s KDE, proprietárními drivery ATI & nVidia, instalátory her na Carmackových enginech, mody, map editorem, YaKuake a kvalitním artworkem)
    • PUHAK (Professional Ubuntu H4xx0r Assault Kit) - možná to ještě přejmenuji na Intruderbuntu, s dvěma podverzemi - Intruderbuntu Human Edition a Intruderbuntu Alien Edition.
    • Ubuntu Move2buntu - Speciální instalátor, který přenese nastavení aplikací a z Windows a zvolená data z Windows oddílů.
    • Ohh-bunt-Ohh. - No comment. V zájmu o duševní vývoj mladých jedinců půjde nabootovat až po desáté hodině, v USA pak raději vůbec.

    No a když bude někdo mít Widescreen, chtít hrát hry na enginech od id Softwaru a zároveň přenést nastavení aplikací z Windows, tak bude muset instalovat v tomto pořadí:

    1. Pomocí Move2buntu nainstaluje systém.
    2. Nainstaluje balík widescreenbuntu-desktop.
    3. Nakonfiguruje monitor.
    4. Nainstaluje balík karmackbuntu-desktop.

    Drobnost na závěr: Já sice chápu, co na tom Mikosovi přišlo vtipné, ale je to prostě jen trochu zvláštní způsob speciálního nasazení. :-) Ještě existuje například Ebuntu a nUbuntu. Pak se divte, že nováček nadává, jak si má z tolika distribucí vybrat.

    3.9.2006 17:51 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Osobně nevidím důvod, proč by nějaká křesťanská distribuce měla být v rozporu s myšlenkou free software, takže podle mého názoru to není problém. Ačkoliv software na cenzuru Internetu, pokud jsem to správně pochopil, z principu vůbec neschvaluji.
    4.9.2006 00:31 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    <vtip>No už třeba z morálních důvodů. Podívejte se kupříkladu na licenci. Oni uctívají Boha, který nás sem vrhnul jako několikátou generaci svých proprietárních pokusů. Licenční podmínky mají sice jen deset bodů a délkou OSS licencím zdatně konkurují, ale jsou veskrze restriktivní. Jen si vemte, jak omezují volný přístup k prostředkům nebo třeba zabíjení ostatních (procesů). Vy nevidíte etický problém s užíváním open-source děl k (byť i nepřímému) uctívání proprietárního producenta?

    Chudáci genetici a ostatní vědci se zatím snaží provést reverse engineering, ale čím víc vědí, tím je jasnější, že o komplexním přepsání (nedejbože jádra) si můžeme nechat jen zdát.</vtip>
    Only Sith deals in absolutes.
    4.9.2006 02:21 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Abych pravdu řek, osobně z podobnejch projektů nemám moc radost, připadá mi to jako plejtvání silama a prostředkama na něco, co podle mě vůbec neni potřeba. Instalace podobnejch (tj. jednostranně zaměřenejch) programů je v běžícím systému triviální operace trvající pár minut a pokud bylo cílem její další zjednodušení, mělo to bejt podle mýho názoru řešený podrobnějším roztříděním aplikací do jejich kategorií, aby bylo možný je v grafický nadstavbě balíčkovacího systému všechny snadno najít.

    Spousta kvalitních i nekvalitních projektů (např. VideoLan Client) si stěžuje na nedostatek vývojářů a právě teď jsou potřeba nejvíc, protože rychle roste počet uživatelů, rychle rostou jejich potřeby a je potřeba je nějak realizovat. Podobný tříštění sil na nepotřebný projekty podle mě nikomu nepomůže.

    Navíc nazývat podobně kosmetickou modifikaci novou distribucí mi připadá krajně nevhodný. Za samostatnou distribuci bych osobně nepovažoval ani Kubuntu a další verze odlišný jen grafickym prostředím a zpracovaním vizuálních doplňků.
    4.9.2006 03:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Jako vždy je problém v tom, že:

    1) na vyrobení tohohle nemusí být potřeba nějaký extra vývojář, stačí někdo, kdo umí nainstalovat software a udelat z nej instalátor.

    2) dotyčný nemá snahu vyvíjet VLC, má snahu vydat distribuci "pro křesťany". Takže buď udělá další zbytečnou distribuci, nebo pravděpodobně nic - nejde o tříštění sil, protože tuto konkrétní sílu nelze pravděpodobně pro jiný projekt získat.
    Quando omni flunkus moritati
    Mikos avatar 4.9.2006 13:58 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ale tys to nepochopil ;-) Kdyby si pravověrný křesťan nainstaloval normální Ubuntu a až později tam doinstaloval "christianedition-desktop", tak by byl než ho nainstaluje ohrožen! Co kdyby nedej bože mezitím na netu narazil na nějaký závadný obsah, na nějaké dílo ďáblovo? Třeba, ó hrůzo, nahé lidské tělo! Nebo nedejbože informace o evoluci! :-D
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    freshmouse avatar 4.9.2006 14:08 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Kvůli tomu není třeba speciální distribuce, to stačí zrušit připojení k internetu. :-D
    Mikos avatar 4.9.2006 14:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Btw. ještě bych doplnil (aby tady zas nějaký fanatik jako Laoc nezačal zbytečně prudit ;-)), že všichni křesťané takoví prudérní puritáni a fundamentalisti samozřejmě nejsou (znám pár křesťanů, kterým např. nahota vůbec nevadí a kteří neodmítají evoluci). Ale vypovídá to hodně o tvůrcích té distribuce a jejich cílové skupině :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    4.9.2006 18:16 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Takže když Vás někdo upozorní na Vaše nenávistné vysmívání vůči nějaké skupině lidí, tak ho nazýváte fanatikem?

    A co je na tom, když je někdo prudérní, vadí mu nahota nebo třeba odmítá evoluci? Není to jeho soukromá věc? A nebo to nezapadá do Vašeho omezeného vnímání světa? Zakázal byste to?

    Nevím, co má fanatismus nebo fundamentalismus společného s tou distribucí, ale vidím, že jste to Vy, kdo tady vystupuje jako netolerantní christianofob.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    Mikos avatar 4.9.2006 18:25 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Muhehe, teď se opravdu musím smát :-)

    Btw. mnoho lidí vám už tady na vaše názory odpovědělo za mě... pokud má být podle vás to že je někomu něco přijde směšné "hanobení" či "podněcování k nenávisti", tak vás upřímně lituju ;-) A takové lidi opravdu nazývám fanatiky...

    Jo a jen tak mimochodem - to že mi něco přijde směšné neznamená, že bych to zakazoval. Jen se tomu prostě a jednoduše směju ;-) Vy jste ten kdo tu předvádí netolerantní chování...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 4.9.2006 18:26 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Jinak až do teď sem se snažil na vás nereagovat, protože nestojím o žádný flejm (který by se z toho zcela jistě vyvinul, takových flejmů sem na ABCLinuxu zažil už mnoho). A hodlám v tom pokračovat (dál už nereagovat), můj názor znáte, to vám musí stačit :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    4.9.2006 18:41 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Já bych se Vám na oplátku taky rád vysmál, ale Vaše názory jsou spíše k pláči. Vám zde bylo, nejenom mnou, také nastaveno zrcadlo. Příznačně jste nereagoval, ale místo toho opět pokračoval v hloupoučkých útocích. Co si myslíte, že to o Vás vypovídá? Zamyslete se, pokud jste schopen alespoň nějaké sebereflexe.

    Jinak, když v německém Der Stürmer tisknuli "směšné" karikatury židů, bylo to podle Vás také jistě v pořádku. Vždyť se jen chtěli pobavit. A někteří Němci stavějící se na odpor byli jistě fanatiky (dobře, že pak skončili, i s těmi židy, v plynových komorách, viďte).

    Vy asi vůbec nemáte zdání, kam taková Vaše netolerantnost projevovaná "pouhým výsměchem" může vést...
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    4.9.2006 21:50 CyberDragon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Ve vtipu/srande NEEXISTUJE objektivni tabu. Je to proverena praxe lidske civilizace/poznani a s psychikou zastance/skupiny absolutnich omezeni neni vse v poradku a nestabilitu vnitrni se snazi nahradit radoby-stabilitou vnejsi. Muzeme se bavit o subjektu vs. objektu vtipu a hranicich bolesti, kterou umensuje/zvetsuje - protoze KAZDY vtip UBLIZUJE NEKOMU/NECEMU. NEJSOU nevinne vtipy. Ale dulezite je, zda-li ve vysledku dojde ke katarzi zucastnenych osob/osoby. Divili by jste se jake vtipy vznikaji v tech nejkritictejsich situacich - viz. podle predchoziho prispevku napr. v koncentracich. Sranda se hodnoti jen TADY a ZDE na tomto miste s TEMITO zucastnenymi - vse ostatni je jen duchapusta onanie tech jez chteji byt staveni na moralni piedestal. Doporuci nejakou knihu ktera se timto seriozne zabyva. Pokud ani tim nechcete "ztracet" cas, pak jen pripomenuti: "Nesudte, abyste nebyli souzeni." Howg.
    5.9.2006 04:42 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Nemluvil jsem o nějaké absolutní hranici, ale na druhou stranu vše má své meze. Existují dobré, příhodné, a nepovedené, nepřiměřené vtipy. A já si o agresivních urážkách milého Mikose myslím, že patří do té druhé kategorie.

    A opravdu, můžeme se bavit o tom, co ho k vysmívání se křesťanům vede. Možná by nám sám mohl pomoci: Ublížil mu někdo v dětství? Učili ho rodiče nenávisti ke křesťanům, že mohou za všechno neštěstí lidstva, že vzdorují pokroku, že si nedokáží užívat života jako ostatní, že jsou prostě jiní? Byli Mikosovi rodiče komunisté? Podívejte se, takové vysmívání bývá motivováno nějakým vlastním skrytým problémem, i když to není příčina, tak to třeba můžeme nazvat nedostatek sebedůvěry, který se ventiluje projekcí (na křesťany, na židy, na Romy).

    Vyrovnaný zdravě sebevědomý jedinec nemá potřebu se vysmívat, to si myslím já. Zdůrazňuji, že tomu zápisku říkám vysmívání, ne vtip, to je eufemismus.

    Takže nemluvím a nechci mluvit o absolutní nedotknutelnosti nějaké skupiny, mluvím o slušnosti, o dobré míře, o respektu k lidským právům (právu na svobodu vyznání) a především o toleranci.
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    Mikos avatar 5.9.2006 16:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Dostává mě co všechno jsi schopný vyvodit z toho když má někdo jiný názor než ty ;-) A kam až si schopný zajít, holt ti tu nikdo na tvé "moralizování" nepřitakává (naopak se staví proti tobě), tak se chceš posunout do jiné roviny a začít "analyzovat" autorovi pohnutky (přesněji zpochybňovat jeho integritu, vždyť přeci nikdo rozumný by nemohl mít takový názor, jedině ten tvůj názor je správný, tak to asi vidíš, viď? :-))

    Co se týče mého dětství, tak i když ti do toho nic není, odpovím ti. V dětství mi nikdo neubližoval, dětství sem měl naopak krásné ;-) Rodiče mě k žádné nenávisti neučili, naopak táta je křesťan (katolík... tedy alespoň to o sobě tvrdí, ale nijak aktivní není, do kostela nechodí, nemodlí se, ani nic takového). Dokonce jsem pokřtěný (to by mě zajímalo... dá se to nějak zrušit, můžu se nechat nějak "odkřtít"? ;-)) a když jsem byl ještě malý, tak mě naši přihlásili i do kroužku náboženství (kam sem ale po vcelku krátké době přestal chodit, protože mě to nebavilo a už jako malému mi to přišlo nesmyslné, navíc jsem snad prý na ně i měl moc zvídavé otázky či co ;-)). A co se týče komunismu, tak moji rodiče byli naopak antikomunisté, táta byl dokonce disident (podepsal různé petice a snad i Chartu jestli se nepletu... díky tomu taky pak mohl dělat jen v kotelně a vím že nám pak i odposlouchávali telefon). A jsem za to na něj nesmírně hrdý.

    Uvědom si konečně, že tvůj názor není žádnou "absolutní pravdou". Já (a spousta dalších) to prostě vidím úplně jinak a mám na svobodu slova a to co je a není "za hranicí" úplně jiný pohled. Podle mě by měla být svoboda slova téměř absolutní. Mým hrdinou je i třeba Larry Flynt :-)

    Btw. proč nemám rád církve (to se týká církví, né samotné víry, na té mi nic nevadí, ať si každý věří čemu chce) jsem už jednou popsal ve svém blogpostu Věřící a neznabozi. I v té rozsáhlé diskuzi pod ním je toho shrnuto dost. Já osobně si myslím (ale je to jen můj názor, který nikomu nevnucuje), že křesťanství (a obecně jakékoliv církve a náboženství, pokud se hodně rozšíří a získají určitou moc) světu velmi škodí (stačí se podívat na Polsko nebo USA... nebo do rovníkové Afriky, kde díky Vatikánu a jeho odporu k antikoncepci umírají tisíce lidí na AIDS... o minulosti křesťanství radši nemluvím, to bych ho musel srovnat s nacismem a komunismem ;-)). Podobně třeba škodí světu i Islám (viz terorismus).

    A jak tak na to koukám, už sem zase nedodržel své předsevzetí, že na tebe nebudu reagovat. Ale tohle už opravdu nešlo, když sem viděl kam až si ochotný zajít. To ty by ses měl zamyslet nad sebou. No jo, křesťani vždycky nesnášeli nás "volnomyšlenkáře" :-P
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    4.9.2006 22:44 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Tak jsem slysel, ze zidi se konecne dohodli s Palestinci na rozdeleni Zdi Narku. Zidi si nechaji zed a Palestinci narky.

    Mimochodem, jsem zid. Zidi si vzdycky umeli ze sebe delat srandu. Ze sebe a taky z lidi, co se berou tak vazne jako vy.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    5.9.2006 04:48 Laoc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    To je pěkné. Ale jistě uznáte, že je nějaký dobrý vkus. Něco, co ještě lze a co už je "problém". A propos, co Der Stürmer, co ty karikatury? Neříkejte mi, že Vám jako židovi nevadí. Že Vám nevadí antisemitismus. Tedy i ten, který se projevuje jen "nevinně", jen za pomocí "vtipu". Berou se aktivisté proti antisemitismu moc vážně? Opravdu si to myslíte?
    „Proč musíme všichni do nekonečna trpět, copak nesmíme znát pravdu?“ „Jakou pravdu?
    5.9.2006 15:55 fastsnail
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Pane Laoc, čtete Bibli? Pokud ano, všiml jste si, že Ježíš křesťanům posměch slíbil? Takové diskuze mě vždy přesvědčují o tom, že Ježíš má pravdu a potvrzuje se tím moje víra. Myslím si, že tvůrci této Christian Edition opravdu mohli svoje úsilí věnovat důležitějším věcem, zvláště pokud to jsou opravdu křesťané. Jestli je jejich záměrem přivést křesťany k linuxu, myslím si, že je "křesťanská distribuce" dobrý nápad, ovšem pokud jsou křesťané, správnější by na jejich místě bylo dělat opak (pomoci přivést linuxáky k Bohu).
    6.9.2006 12:31 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Co je dobry vkus je otazkou vkusu. Kdyz mi nejaky projev pripada nevkusny tak to znamena, ze me se to nelibi, ne ze ten clovek ktery se tak projevuje je spatny - ma stejne pravo na svuj uhel pohledu jako ja, neexistuji zadne objektivni normy na vkus.

    Co se antisemitismu tyce - spatne jsou ciny, ne slova. Kdyz nejaky debil hodi zapalnou lahev do synagogy, tak to pochopitelne uz za akceptovatelne nepovazuju a dotycnemu bych nejradeji urazil pazoury. Ale vtip neskodi - snad jen slabochum, ale to je pak jejich problem. Naopak, dobry vtip muze pomoci snizit napeti.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    freshmouse avatar 4.9.2006 14:16 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Když na to tak koukám, tak mi to přijde spíše jako parodie křesťanství. Třeba tohle: speciální křesťanský set smajlíků do Kopete. :-D
    Daniel Kvasnička ml. avatar 5.9.2006 23:20 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    No presto ze mam ke krestanske filosofii blize nez vetsina pritomnych, tak tuhle vec povazuju fakt za plytvani energii. Nainstalovat Ubuntu a pak pres Synaptic GnomeSWORD snad neni takova namaha.

    Uzivejte zdejsi flame :-P ;-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    6.9.2006 09:08 Jan Březina
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    No, MNĚ osobně to teda nevadí. Dokážu si přestavit malou americkou církev, kde se z tohodle "bundlu" pastor radostí rozbrečí.. má tam všechno co potřebuje a nemusí se s tim dělat - oni pastoři/kněží s těma počítačema zas tak moc neumí... Jsem sice křesťan (nutno říci že dost "jinej" křesťan) ale tohle mi tak nějak nevadí.. Když to někoho baví a někdo to využije, tak co...
    Belik avatar 24.9.2006 07:48 Belik | skóre: 14 | blog: belik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Podle me stoji cely Linux na krestanskych hodnotach --podelit se o to co sem vyrobil a co je zaroven pro dost lidi nepristupne, pokud nechteji krast
    --Linux pouzivam, proto ze sem verici a nechci krast.
    Pokud si chci cist v bibli, vezmu si ji radeji do ruky, ale ubuntu christian edition mi nepride jako spatny napad
    --asi by vas nepotesilo, kdyby si vase petilete dite prohlizelo pornostranky...
    Slackware->Mandriva->*buntu->Fedora->Slackware + Debian
    kyknos avatar 2.1.2008 20:11 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    Podle me stoji cely Linux na krestanskych hodnotach
    uf, přecházím na Vistu
    Linux pouzivam, proto ze sem verici a nechci krast
    jakpak souvisí víra s kradením?
    asi by vas nepotesilo, kdyby si vase petilete dite prohlizelo pornostranky
    určitě by mě to nepotěšilo (proč), ale že bych z toho byl špatnej? v pěti letech mu to sotva něco řekne a maximálně se bude vyptávat na biologické skutečnosti. na čemž není nic špatného.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    14.5.2008 20:21 WoNdRiS666 | blog: wonris666_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Ubuntu Christian Edition
    A proč ne??? Jak už tu jednou zaznělo, určité skupiny lidí (biologové, vědci atd.) si prostě a jednoduše upravili Linuxové distry (v tomto případě Ubuntu) a vytvořili tak různé odnože. Nikdy se kolem takoýchto distribucí nikdy nedělal rozruch. Ale najednou si křesťani udělali taky takovou odnož a hned si z toho všici dělaj jenom blbou srandu a rejpou do toho ostošest. To mi přijde jako fakt ubohý.

    Proč porušovat autorská práva a používat nelegální (přepálené) Windows, když si můžu ZADARMO stáhnout Linux a ještě když jsem křesťan, tak kor přesně linux šitý na mírů pro mě?

    Tady je přesně vidět, jaký má český národ přístup k věřícím a specielně katolíkům, a to mi věřte. Chodím do 8. třídy ZŠ, a jakmile se moji spolužácí dozvěděli, že jsem katolík, přestali se se mnou bavit a opovrhovat mnou.A jsem si celkem jistý, že asi určo nebudu sám. Koneckonců jsme taky nejateističtější národ EU a Evropy vůbec.

    Takže můj závěr? tenhle článek byl prostě jen blbá sranda, a kdo je věřící,nechce krást,chce mít OS zadarmo a nechce doinstalovávat programy ručně, ať si Ubuntu Christian Edition stáhne. já ho používám už3. měsícem a jsem jen spokojený.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.