abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Upozornění

    V neděli 30. června skončí (EOL) podpora CentOS Linux 7.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    dnes 10:44 | Zajímavý článek

    David Tschumperlé a Garry Osgood v obšírném článku se spoustou náhledů shrnují vývoj multiplatformního svobodného frameworku pro zpracování obrazu G'MIC (GREYC's Magic for Image Computing, Wikipedie) za poslední rok.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:22 | IT novinky

    Andrew S. Tanenbaum byl oceněn 2023 ACM Software System Award (Wikipedie) za operační systém MINIX.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 10:22 | Komunita

    Celkový počet stažení aplikací z Flathubu překročil 2 miliardy. Aktuální Statistiky Flathubu: Celkový počet stažení 2 002 793 783. Celkem desktopových aplikací 2 636.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    21.6. 23:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 4.8.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 23:11 | Zajímavý článek

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 142 (pdf) a HackSpace 79 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 18:22 | Nová verze

    Qtractor (Wikipedie) dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Audio/MIDI vícestopý sekvencer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.6. 14:33 | Nová verze

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 50
    21.6. 12:33 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg, autor nástroje curl, z databáze SteamDB zjistil, že aktuálně 22 734 her na Steamu používá curl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    20.6. 19:55 | IT novinky

    Společnost Anthropic vydala Claude 3.5 Sonnet, tj. novou verzi své umělé inteligence Claude (Wikipedie). Videoukázky na YouTube. S Claude 3, stejně jak s GPT-3.5, Llama 3 a Mixtral, si lze pokecat bez přihlašování na DuckDuckGo AI Chat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Rozcestník

    Kdo nehraje s námi, hraje proti nám

    15.4.2006 22:19 | Přečteno: 1216× | Linux | poslední úprava: 15.4.2006 22:20

    Teď mě blog o hrátkách s win dovedl k jedné starší myšlence.

    Nadpisem jsem se snažil vystihnout postoj mého bratra k čemukoli co nezná. Vystudoval 2 vejšky a teď dělá nějakej doktorát. Matka mě chce mít stenýho jako je on, abych jak vocas studoval do třiceti. To je ovšem trochu offtopic.

    Když jsem před těmi třemi měsící nahodil svůj Slackware, tak jen co jsem se zmínil u sobotního oběda, sjela se na mě vlna kritiky z bráchovy strany. Že prej to není uspořádaný, že s tim budu mít problémy a že vůbec neví proč takovou blbost dělám. Moje rakce byla něco jako "Je to moje volba tak ji respektuj, taky ti nenadávám, že tam máš ty svoje okna a nejseš schopnej si odstranit to kilo chybovejch hlášek a reklam co ti naběhne po bootu.". V podobnym duchu se diskuse táhla dál, dozvěděl jsem se o sobě, že jsem idiot, magor, cvok a několik výrazů co si nepamatuji.

    Pak chtěl něco vypálit, vrazil mi poškrábaný CD tak jsem to vzal přes dd a smahnul to. Moje mechanika to v klidu vzala a jeho ne(z roku snad 1999). To ovšem stačilo k tomu, aby mě obdaroval svými ironickými narážkami jak, že je ten linux sqelej. O pár dní později chtěl nakopírovat Offici. Výslovně si přál maximálně 2000, že prý jsou ty vyšší na nic. Tak jsem se vrhnul do šuplíku, který obsahuje CD důležité pro oživení PC. Našel, zkopíroval na disk, ale něco se zvrtlo a všechno mělo délku 0. Nevšim jsem si toho a poslal mu to. O chvilku později jsem se dozvěděl jak je Linux na ho*no, že ani nedokáže zkopírovat archiv z CD. Zatnul jsem zuby a zkusil to ještě jednou. Povedlo se. Kvůli němu jsem musel rozchodit FTP, protože mu nejede win sdílení, zdržoval mě, nadával mi, a když už jsem mu to udělal, ani neřek "dík". Těší mě myšlenka, že už mám uptime 21 dní bez jediného problému a on musi resetovat každejch pár hodin. Též mě těší, když mu ty jeho winy hapnout při psaní něčeho do školy.

    No, ale dál. Ve škole mají ke mě všichni podobný přístup. I když většina mých spolužáků nemá ani páru o tom co to vlastně Linux je, tak se dozvídám věci, že tam nejede to a to, že linux nemá okýnka a je proto naho*no, že si nikdo nechce pamatovat příkazy atd. No, aspoň se můžu zase zasmát, když slyším "tak jsem včera zase formátoval".

    Jak se pak má rozšířit systém, o kterém putují různé fámy a i lidi co dělají do výpočetní techniky ho odmítají? Jak si "tučňák" zasloužil to čím musí procházet? Proč ho lidi odmítají díky předsudkům? Jsem výjímečný, protože věřím v open source? Je "dav" tak netolerantní k odlišnostem i malým? Proč jsem idiot jen, protože mám jiný systém?

    Jen doufám, že se Novellu podaří prorazit a tučňák bude něco pro všechny a ne jen pro "idioty".

           

    Hodnocení: 96 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Heron avatar 15.4.2006 22:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Pěkně napsaný, dávám za tři ;-)
    16.4.2006 00:01 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Děkuji... :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    15.4.2006 23:11 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Lidi jsou drbny, nějakýmu BFU se nezdaří instalace SuSE a roznáší se to dál, jak je ten "Linux" k how*u. Takový lidi mě štvou co se mě snaží poučovat a očividně nic o tom neví, špatný je taky to že maj větší sebevědomí než já (njn namyšlený widláci, ať si dál čistěj ty okna, třeba i Cifem - na wokna, framy a jiné:))...
    stativ avatar 16.4.2006 14:25 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Ale na instalaci windows si radsi pozvou nekoho zkusenejsiho.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    15.4.2006 23:19 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    a je proto naho*no, že si nikdo nechce pamatovat příkazy
    No pokud mají stejné informace o unixech, které jsem měl kolem 18-19 let já - je to strašně složité, příkazy mají i 20 parametrů - pak se jim ani nemůžu divit :-D. Mimochodem já si taky spousty příkazů nepamatuji, od čeho tu máme man, respektive apropos, že?
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 15.4.2006 23:34 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Mimochodem já si taky spousty příkazů nepamatuji, od čeho tu máme man, respektive apropos, že?
    A online manuál k MPlayeru, lol
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    16.4.2006 00:12 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Já si třeba ani většinou nepamatuju celej příkaz. Když jen kousek tak tab doplní nebo si můžu vybrat. man či --help zajistí správné použití, no a když už to je hodně špatný tak google ví :) Terminál tu mám otevřenej skoro pořád, občas je potřeba něco zkompilovat nebo tak. Na většinu věcí mám ovšem nějaké to klikátko :)
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    16.4.2006 10:37 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Já si často pamatuju jenom první písmeno příkazu.. ;)
    15.4.2006 23:32 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    To znam, je to u mne skoro stejne. Tezko se vysvetluje lidem co je to svoboda, kdyz ji nikdy nezazily a jsou presvedceni ze jsou svobodni. Ja studuji stroji fakultu a tam Linux taky skoro nikdo nevidel a mysli si ze je to jen prikazovy radek, kdyz jsem donesl do skoly notebook nebo spustil liveCD Kororaa tak hledely z otevrenou hubou. Neznalost je strasna a nejhorsi na tom je, ze je dost velka i u lidi z vysokych skol, tam by alespon zakladi znalost v oblasti informatiky nela byt ve vsech oborech. Zvlaste kdyz uz nekdo studuje druhou vysku. Za vsecho muze tento spatny system vyuky. Ja treba jsem na technicke univerzite, studuji technicky obor a mely jsme jen jeden predmet zakady vypocetni techniky, tam nas naucily klikat na ikony na plose windowsu a neco malo splacat ve wordu s mizerou typografickou urovni. Proste takove male skoleni na mizerny komerci produkt jedne soukrome firmy za statni penize a penize studentu. Zadne vysvetleni jak PC funguje. Pritom jsme mely spoustu jinych zbytecnych predmetu a nekte i vicekrat (2x psychologii a ekonomiku, dejiny, politologii a spoustu dalsich pro technika nepotrebych predmetu). Obcas si rikam aby uz bylo zavedene skole snad se potom zvysi uroven skolstvi a doufam ze nektere predmety pujdou reklamovat a pozadovat penize zpet.
    16.4.2006 10:15 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Obcas si rikam aby uz bylo zavedene skole snad se potom zvysi uroven skolstvi a doufam ze nektere predmety pujdou reklamovat a pozadovat penize zpet.
    No, nevím, jestli je dobré předpokládat, že samotné zavedení školného by automaticky přineslo možnost reklamovat kvalitu výuky, ať už by ta "reklamace" probíhala jakkoli. Navíc existuje akademický senát, který má dost silné slovo a který by měl kvalitní výuku požadovat.

    IMHO školné a kvalita výuky (co se principů týče) nemá žádnou souvislost. Když bude víc peněz, třeba i ze školného, bude se nejspíš učit na modernější výbavě a v modernějších prostorách, ale celé to bude stát na pořád stejných zažitých "pravdách". A jestli taková zažitá pravda je, že Windows je da best a všechno ostatní je sto let za opicema, tak zvýšení příjmů s tím nic neudělá (leda by šlo o větší příjmy pro někoho z vedení).
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    David Watzke avatar 15.4.2006 23:37 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Hrůza. To u nás ve škole pár z mojí třídy tuší, protože už byli u mě :-) Vědí jenom to, že je to lepší než Windows, protože to používám já :-D (Nevím kdo na to přišel, prej jsem počítačovej mág. To je pkěná hovadina, lol.), a že to není nic pro ně... na kompu totiž hrají jen a jen hry.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 15.4.2006 23:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    s/pkěná/pěkná/g
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    15.4.2006 23:47 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    kde vsici porad berete tu informaci ze win porad padaj?Od dob Win 2000 me prijdou celkem stabilni.
    V podstatě nic nevím
    15.4.2006 23:53 Creckx | skóre: 23 | blog: cxblog | Lanškroun
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Mě držely tak 5 dní víc nedaly, tedy XPa. Brácha tam má plno bordelu(w2k) tak to lehne za chvilku. Táta má booka s XPama, nevypíná ho, jen to dává do úspornýho režimu (?). Jsou to homy a má je legální, nic moc soft se tam nedával, spadnout jsem je neviděl. Jde fakt o to jak se k tomu kdo chová. I když to je na winech trochu citlivější kvůli spywaru atd...
    Můj blog Pokud máte taky blog, můžeme vyměnit odkazy :)
    Jiří Němec avatar 16.4.2006 01:09 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Pokud budou offline, tak možná. Taky jsem se divil jak jsou windows nepoužitelné na 100MBit lince v veřejnou IP. Spolubydla se dostal do stavu, kdy má licenci windows 2000 i xp a ani jedno nemůže použít. Nakonec rozchodil nějakou warezáckou verzi, která jakžakž jede. Pokud zrovna je ve win, tak odpojuje síťový kabel, protože ho snad žádný firewall neochrání. Už ho totiž 2x odpojili od sítě, protože prý jeho počítač ohrožoval ostatní počítače nějakým virem, přitom měl firewall, antivir a serfoval ve firefoxu.

    Nainstaloval jsem mu prvně kubuntu časem Gentoo. Docela mě překvapilo jak rychle se naučil používat linux. Už druhý den četl man a studoval jak si nastavit nahrávání vlc.

    Pravda je, že je v prvním semestru na FIT.VUTBR, takže se jistá dávka inteligence při používání počítače u něj asi očekává.

    Vlastně poslední dobou dost lidem ze střední instaluji linux. Už dávno to pro ně není cosi co se ovládá příkazy. Na notebook jsem si pro jistotu dal KDE, abych neděsil lidi na přednáškách nějakým cli prostředím. Docela se těším na pořádně použitelné XGL, to bude jak ze supermana - je to Mac OS X? je to betaverze Windows Vista? Ne, je to Linux!
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    16.4.2006 10:45 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Pravda je, že je v prvním semestru na FIT.VUTBR, takže se jistá dávka inteligence při používání počítače u něj asi očekává.
    To jsem si taky myslel, ale potkávám tam čím dál víc lidí, kteří mě z toho omylu vyvádějí :-)

    Každopádně je fakt, že proti Linuxu je na FIT zaujatý málokdo (a když už někdo náhodou jo, tak se nesnaží mě přesvědčit, jakou dělám chybu).

    Já osobně se srážím spíš s tím, že na mě někdo civí jak na hloupýho, když každý protokol z fyziky v OpenOffice styluju a když pronáším uštěpačné poznámky na adresu těch, kteří místo konce stránky v dokumentech používají odřádkování a místo zarážek normální mezery.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Heron avatar 16.4.2006 10:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    civí jak na hloupýho, když každý protokol z fyziky v OpenOffice styluju

    To si zvykneš. Až začneš používat TeX, tak pro okolí budeš dement.

    16.4.2006 11:18 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Však já jsem zvyklý, vždycky jim jenom řeknu, že já vím, co dělám a proč to dělám, a že oni na to jednou možná taky přijdou :-)

    Třeba s tím stylováním - dělal jsem protokol do fyziky s kámošem, se kterým jsem to i měřil. On mi poslal to, co už měl hotové a já to začal stylovat, protože v tom nebylo možné se vyznat. Divil se, nechápal, proč prostě jenom nesmažu odřádkování, které je navíc, případně proč "nenaentruju" chybějící řádky, proč mi tak záleží na tom, aby všechny nadpisy určité úrovně vypadaly stejně atp.

    U druhého protokolu to bylo podobné, zase se divil a když jsem mu řekl, že by měl taky stylovat, protože to ušetří čas i jemu, mírně ofenzivně odpověděl, že to ještě nikdy nepotřeboval, a že až bude, tak bude i stylovat.

    Co už, jeho boj. Mně jeho dokumenty, co vypadají jak od čuníka, žíly netrhají, vlastně je moje výhoda, že moje dokumenty budou úpravné a jeho ne. A svědomí jsem měl čisté - výhody stylování jsem mu vysvětlil.

    Zhruba za týden nebo čtrnáct dní se mi ozval a říká: "pls, spolubydla píše diplomku a potřebuje automaticky vygenerovat obsah, nevíš jak na to?"

    Povídám: "A má to spolubydla nastylovaný? Aspoň nadpisy, aby se o nich vědělo, že to jsou napdisy."

    Přišlo malé zaváhání a pak: "jo, jasněže." Tak mu říkám, kde ta funkce je v OpenOffice a že ve spolubydlově Wordu to bude podobné.

    A o chvíli později mi kámoš říká: "člověče... na tom stylování asi vážně něco bude..."

    :-D

    A takhle nějak to dělám se vším. Používám si svoje a po svém, nestydím se za to a mluvím o tom, že mi to tak vyhovuje, nahlas. Lidi kolem se sice ze začátku divně dívají, ale kdo chce pochopit, ten nakonec pochopí.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    Jiří Němec avatar 16.4.2006 11:42 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Tak spolubydlovi řekli první hodinu, že protokoly mají dělat buď ručně, nebo v LaTeXu, takže jsem si s ním zopakoval LaTeX. Další měření mu řekli, že jim je jedno v jakém programu to stvoří, tak už používá OpenOffice.

    Jako ten jeden protokol vypadal fakt pěkně, ale chtělo to moc času. Nebylo to typické stáhnout 20 verzí protokolu z kolejnetu, vybrat nejhezčí, dosadit tam své hodnoty, přepočítat -> tisk.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    Heron avatar 16.4.2006 11:48 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Jako ten jeden protokol vypadal fakt pěkně, ale chtělo to moc času

    Výstup z TeXu je pěkný. Ano, na začátku je to trochu zdlouhavější, ale pokud si vytvoříš kostru souboru (která je pro každý další protokol stejná), tak efektivita prudce vzroste.

    Nebylo to typické stáhnout 20 verzí protokolu z kolejnetu

    Typické? Ach jo. :-(

    16.4.2006 12:24 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Ono je ostatně dost netypické, že všechno se v té fyzice musí odevzdat na papíře.

    Ale taky nutno podotknout, že za to už nemůže FIT, ale jiná, všemi milovaná fakulta, která fyziku pro FIT zajišťuje.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    16.4.2006 12:48 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám

    FEKT ?

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    16.4.2006 12:56 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Trefa do černého :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    16.4.2006 13:10 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám

    Hehe, vy (FIT) máte fyziku u nás (FEKT) ? Tak to vám nezávidím :o) Hlavně takové osvědčené kusy, jako Doc.Liederman, nebo vždy přijemný laboratorní dohlížitel Veverka ... na ty člověk vzpomíná dlouho.

    Ale aspon si po takové výživné přednášce můžete užít něco ještě výživnějšího U Marušky---> "Mávněte si !"

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    16.4.2006 13:23 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Tolik nostalgie naráz ... asi příště půjdu místo na Purkyňovu ještě jednou k Marušce :-D Ale Liedermana jsem neměl, zato jsem dvakrát narazil na doc. Baštince, ale po druhé mám na něj skvělé vzpomínky ... zrovna totiž přebíral Operační výzkum po doc. Zapletalovi, který pravděpodobně ten rok už přestal učit, protože měl být garantem toho kurzu. A musím říct, že Baštinec byl super. Za to Lineární Algebra v prvním semestru, to bylo tvrdé setkání s vysokou školou ;-).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.4.2006 13:32 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Já v Marušce byl tenhle týden na smažených žampionech s hranolkama a byly dobré - řekl bych, že jsem trefil nanejvýš třetí den po výměně oleje ve friťáku :-P
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    16.4.2006 13:30 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Jj, máme :-( A nezávidíme si to :-) Na FITu se elektro fakultě neřekne jinak, než deFEKT.

    Sice neznám her Veverku, ale mám pocit, že ono tam není moc ke komu utéct. Já osobně jsem narazil na ing. Koktavého, kterej všechno hoooodně moc prožívá a není mu blbý vrátit jeden protokol třikrát, i když jeho kolegové cvičící hodnotí napoprvé nejhůř 1- i protokol, který právě celý začmárali červeně...

    Ale on to s náma přece myslí dobře :-D

    Jinak tam máme ještě matiku a jazyky, ale to je ve srovnání s fyzikou opravdu klídeček :-)
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    16.4.2006 14:15 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Koktavého jsme měli na přednášky a byl super ... pravdou je, že je do té fyziky dost zažraný, ale povedlo se mu vysvětlit gradient, rotaci a spol tak, že jsem to i já pochopil (do dneška pochopitelně zapomněl). Na cvika jsme ho neměli.

    deFEKT, to jsem neslyšel :-D. Možná proto, že náš vymírající druh, co začínal ještě na staré FEI bere FEKT částečně i za svojí fakultu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.4.2006 14:22 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Souhlasím, že vysvětlit umí - i na těch cvičeních je každému jasné, co má dělat a když vrací protokol, tak každý ví přesně, co se mu nelíbilo. Ale nároky má fakt vysoké, ve srovnání s jeho kolegy je to přehnané.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    16.4.2006 10:36 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Nejdříve se vám smějí, pák vás ignorují, poté s vámi bojují a nakonec vyhrajete.
    16.4.2006 10:52 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    A smát se vám nepřestanou, pokud v souvislosti s něčím tak nicotným jako je linux, budete používat taková hesla.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    DjAARA avatar 16.4.2006 11:17 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Je to motto cervenokloboucniku, tam si stezuj.
    DjAARA avatar 16.4.2006 11:19 DjAARA | skóre: 32 | Praha|Náklo|Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    I kdyz trochu v jinem poradi :o)
    16.4.2006 11:31 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    tak to jsou pěkný hovada
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    16.4.2006 11:36 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Souhlas. Ne ze bych povazoval Linux za zcela nicotny, ale... rekl bych ze Gandhi (ktery to pokud se nemylim rekl prvni) ten vyrok myslel na neco prece jen dulezitejsiho nez Linux.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    16.4.2006 12:32 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    Sloboda ako sloboda :-D
    kozzi avatar 16.4.2006 11:26 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kdo nehraje s námi, hraje proti nám
    mám doma něco podobnýho taktez mam brach kterej neumi ani ve windows a furt mi nadava jakej jsem posuk a ze ten linux je na pi... a tak ale co ja vim svoje a nic me neodradi jen se tesim jak se bude tvarit az mu tam hodim freebsd :D

    no ale ve skole jsem na tom lip servery jedou na linuxu myslim ze tam je debian a gentoo a obe dve pocitacove ucebny asi tak 50 pc jedou na gentoo a vetsina lidi ani nevi ze toje linux a je jim to jedno hlavne ze jim tam najede firefox a ani mohou na svoje pripitomeli starnky a kouknout se na e-mail :D

    samozrejme tam mame i windows ale je to nastaveny tak ze automaticky po restartu nabiha linux. jeste jsem si vsim ze linux pouzivaji hlavne startsi studenti no asi to bude tim ze s vekem roste i IQ :D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.