abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Zajímavý software

    BreezyBox je open-source shell a virtuální terminál pro populární jednočip ESP32. Nabízí základní unixové příkazy, sledování aktuálního pracovního adresáře (CWD), jednoduchý instalátor a spouštěč aplikací v podobě ELF binárních souborů, zabudovaný HTTP server nebo třeba ovládání WiFi - ukázka použití coby 'malého osobního počítače'. Ačkoliv je BreezyBox inspirovaný BusyBoxem, oproti němu má tento projekt několik externích závislostí, zejména na ESP-IDF SDK. BreezyBox je dostupný pod licencí MIT.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    dnes 16:00 | Humor

    Byl představen cross-assembler xa.sh, napsaný čistě v Bourne shell skriptu. Tento nástroj umožňuje zpracovávat assemblerový kód pro Intel 8080, přičemž je možné snadno přidat podporu i pro další architektury, například 6502 a 6809. Skript využívá pouze různé běžné unixové příkazy jako jsou awk, sed nebo printf. Skript si lze stáhnout z GitHubového repozitáře projektu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    včera 17:22 | IT novinky

    Byla představena nová verze modelu Claude Opus 4.6 od společnosti Anthropic. Jako demonstraci možností Anthropic využil 16 agentů Claude Opus 4.6 k vytvoření kompilátoru jazyka C, napsaného v programovacím jazyce Rust. Claude pracoval téměř autonomně, projekt trval zhruba dva týdny a náklady činily přibližně 20 000 dolarů. Výsledkem je fungující kompilátor o 100 000 řádcích kódu, jehož zdrojový kód je volně dostupný na GitHubu pod licencí Creative Commons.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 16
    včera 16:44 | Komunita

    Kultovní britský seriál The IT Crowd (Ajťáci) oslavil dvacáté výročí svého prvního vysílání. Sitcom o dvou sociálně nemotorných pracovnících a jejich nadřízené zaujal diváky svým humorem a ikonickými hláškami. Seriál, který debutoval v roce 2006, si i po dvou dekádách udržuje silnou fanouškovskou základnu a pravidelně se objevuje v seznamech nejlepších komedií své doby. Nedávné zatčení autora seriálu Grahama Linehana za hatecrime však vyvolává otázku, jestli by tento sitcom v současné Velké Británii vůbec vznikl.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    včera 13:33 | IT novinky

    Společnost JetBrains oznámila, že počínaje verzí 2026.1 budou IDE založená na IntelliJ ve výchozím nastavení používat Wayland.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 11:22 | IT novinky

    Společnost SpaceX amerického miliardáře Elona Muska podala žádost o vypuštění jednoho milionu satelitů na oběžnou dráhu kolem Země, odkud by pomohly zajistit provoz umělé inteligence (AI) a zároveň šetřily pozemské zdroje. Zatím se ale neví, kdy by se tak mělo stát. V žádosti Federální komisi pro spoje (FCC) se píše, že orbitální datová centra jsou nejúspornějším a energeticky nejúčinnějším způsobem, jak uspokojit rostoucí poptávku po

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 23
    včera 11:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.53.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 70 vývojářů, z toho 21 nových. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Komunita

    Spolek OpenAlt zve příznivce otevřených řešení a přístupu na 216. sraz, který proběhne v pátek 20. února od 18:00 v Red Hat Labu (místnost Q304) na Fakultě informačních technologií VUT v Brně na ulici Božetěchova 1/2. Tématem srazu bude komunitní komunikační síť MeshCore. Jindřich Skácel představí, co je to MeshCore, předvede nejrůznější klientské zařízení a ukáže, jak v praxi vypadá nasazení vlastního repeateru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 9.0 multiplatformní digitální pracovní stanice pro práci s audiem (DAW) Ardour. Přehled novinek, vylepšení a oprav v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    5.2. 13:55 | IT novinky

    Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny klesla pod 70 000 dolarů (1,44 milionu korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (19%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (26%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (29%)
    Celkem 792 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Jan Drábek avatar 20.8.2007 23:18 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    malý důraz na fráze (nejsou-li zadány "natvrdo") - i na prvních místech jsou odkazy se slovy rozptýlenými po dokumentu
    Tohle mě taky děsně štve, já pokud něco hledám jako třeba do školy, zásadně zkouším nejdřív wikipedii (anglickou, pak českou a pokud nikde nic tak pak google) :(
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    elviin avatar 21.8.2007 09:32 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ja jsem spokojenej. Jednak vyuzivam google historii, takze to vyhledava docela dobre, adaptuje se. To jen v pripade, ze jsem prihlasenej. Jinak co pouziti neceho jako tohle: "linux je * operacni *" ?
    20.8.2007 23:24 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    nelze nez souhlasit.... sice z nej vetsinou dostanu co potrebuju, ale da to mnohem vice prace, nez drive... po jinem vyhledavaci jsem se take poohlizel, ale zatim jsem u jineho nevydrzel :)
    Bluebear avatar 20.8.2007 23:26 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Také jsem si všiml mírného (opravdu jen mírného) zhoršení výsledků, které mi Google dává, ale z mého pohledu stále zůstává nejpoužitelnějším nástrojem pro obecné použití. Pokud potřebuji vysloveně encyklopedické informace, používám Wikipedii; na specializovaná témata používám specializované portály.

    Je pravda, že preference českých stránek mi v Googlu vadí, protože většinou hledám informace, které na českých stránkách nejsou a tudíž první stránka odkazů bývá smetí. Ale zatím to není tak drastické.

    Další problém, který dost často pociťuju, je hledání specifických informací o nějakém výrobku (když chci třeba datasheety, popis zapojení a podobná zvěrstva) - pokud zadám přesný typ, vybleje to na mě padesát obchodů, kde to prodávají, ale bližší data se nedozvím. Často je nejjednodušší prohledávat stránky výrobce (které ovšem bývají chaotické a plné flashe).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.8.2007 08:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    No já teda dokumentaci k různým součástkám hledám docela často a zvykl jsem si k tomu používat site: :-)
    Bluebear avatar 20.8.2007 23:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Na druhé straně musíme vzít v úvahu, že úkol Googlu je stále těžší, protože množství informací na netu stále velmi prudce roste a smetí přibývá mnohem rychleji než relevantní data.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Luk avatar 21.8.2007 00:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To sice ano, ale popisované změny nastávaly prakticky skokově. Právě vzhledem k rostoucímu množství informací nechápu to šťourání se vevnitř, které dává větší prostor irelevantním dokumentům.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 20.8.2007 23:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    www.live.com :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 21.8.2007 00:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ten není špatný. Třeba tohle (pro hledání MSIE 7) ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Rezza avatar 20.8.2007 23:53 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ja mam zase Konqueror ve Spanelstine, tak dostavam jeste silenejsi vysledky ;)
    21.8.2007 08:02 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To ale není tím, že máte Konqueror ve španělštině, ale protože jste v nastavení ponechal španělštinu jako preferovaný jazyk.
    21.8.2007 00:10 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    ja som si nic nevimol.

    nemoze to byt tym, ze ste prihlaseni a google "optimalizuje" podla historie vyhladavania?
    Luk avatar 21.8.2007 00:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ne. Nepřihlašuji se, mažu cookies a na různých počítačích (i tam, kde jsem poprvé) dostávám výsledky stejného charakteru.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    atan avatar 21.8.2007 00:25 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Jak je to mozny? 130%?
    Google (100 %)
    Seznam (4 %)
    Morfeo (4 %)
    Jyxo (22 %)
    Yahoo (0 %)
    Altavista (0 %)
    Alltheweb (0 %)
    nějaký jiný (0 %)
    
    Luk avatar 21.8.2007 00:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Checkboxy. Dal jsem je tam, kdyby někdo váhal mezi několika vyhledávači ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    atan avatar 21.8.2007 00:28 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    No jo, jsem trdlo.
    atan avatar 21.8.2007 00:29 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    V kazdem pripade by se to melo rozpocitavat na 100%.
    21.8.2007 00:43 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Toto tema tu bylo jiz dost probirane, zkuste si to dohledat a bude vam jasne proc se to nemuze rozpocitavat na 100%.
    21.8.2007 01:46 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    "probirane?" to niekto musel o takejto zrejmej veci diskuovat? proste je to n ankiet s otazkou ano-nie, takze kazda proste musi mat svojich vlastnych 100%
    21.8.2007 19:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    "probirane?" to niekto musel o takejto zrejmej veci diskuovat?
    A kolikrát :-) Dříve na tu "chybu" někdo upozorňoval skoro pod každou checkboxovou anketou. Až byl napsán záznam do FAQ.
    21.8.2007 01:24 jk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ja pouzivam pouze google v anglictine a nepripada mi ze by se zhorsoval.
    21.8.2007 09:42 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Presne tak. US Google. A kdyz uz je opravdu treba prohledavat jen ceskou domenu, tak site:cz

    Uz parkrat jsem zkusil se od Google odpoutat, ale jeho konkurence je hodne slaba. Ve schopnostech i prehlednosti rozhrani...
    21.8.2007 07:59 Marian Krucina | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Nejlepší výsledky, nepočítám-li google, mi dává mamma.
    Luk avatar 21.8.2007 11:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Neumí čééésky (tím nemyslím UI) :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 21.8.2007 18:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To je pravda, akorát mě namíchlo, že nejsem na první místech :-D Pitomej vyhledávač ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.8.2007 22:12 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    a ja sem , no to je prekvapko , a to same v googlu ....
    USE="-gnome -kde";turris
    21.8.2007 08:22 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše fstab
    Pro opravu chyby ve fstabu je třeba live CD? Mně vždycky fungoval boot do runlevelu 1 - aspoň od té doby co mám grub a můžu modifikovat parametry kernelu...
    Luk avatar 21.8.2007 11:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fstab
    Šel jsem cestou nejmenšího odporu - než bych pátral po tom, jak to nabootovat ve stávajícím stavu, bylo jednodušší vložit DVD do mechaniky, nechat to najet a soubor opravit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.8.2007 09:04 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů

    Nejlepší vyhledávač to asi nebude, ale jeden z nejhezčích podle mě ano :-) (upozornění: je potřeba flash)

    Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
    Dalibor Smolík avatar 21.8.2007 09:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Jo, to je pěkný vyhledávač :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.8.2007 09:47 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů

    Akorát mám občas problém, že místo vyhledávání se bavím tím jejím "IDLE chováním" :-)

    Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
    21.8.2007 13:45 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To je dokonalé :-) Ta slečna je vážně pěkná, teď sem strávil tak 10 minut pozorováním jejího chování ;-) Ale svlíkat se nezačala, chjo :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Dalibor Smolík avatar 22.8.2007 08:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Asi jí byla zima :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vencour avatar 22.8.2007 10:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů

    Pozdějš jsem si všiml, že to je zřejmě součást MS engine, reklamy a tak, MS vyhledávače, konkurence Googlu - to linuxákům nevadí?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.8.2007 11:27 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Proč by mělo? Microsoft nemám rád, nicméně tady v tom nespatřuji (až na tu reklamu pro něj) žádné nebezpečí - ke skutečnému vyhledávání to nikdy nepoužiji, jen abych se pobavil :-) Když ona ta slečna je vážně roztomilá ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Dalibor Smolík avatar 22.8.2007 14:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Obávám se, že ta slečna nebude GPL, že se za ni bude muset zaplatit licence :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 22.8.2007 11:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    ROFLMAO, zkuste tam zadat "eat me" :-D Ono se teda pokaždý zobrazí něco jinýho, ale jak vytáhla tu mísu s pop-cornem a začla se cpát, to jsem šel do kolen.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.8.2007 09:27 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Jakakoli novinka a zlepseni uz bude jen krokem zpet:-)
    V podstatě nic nevím
    21.8.2007 10:07 drz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Google se snažím příliš nepoužívat. Pokud hledám nějakou všeobecnou inforrmaci používam vyhledávač Exalead. Je původně z Francie a nabízí podle mého názoru dobré výsledky vyhledávání. Občas sice nestačí, to pak jsem nucen použít Google. Mimochodem, zkusil někdo z Vás používat internet bez Googlu. V dnešní době je to dost těžké.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.8.2007 13:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Zkusil jsem ho na pár věci, co jsem dnes hledal, a výsledky Exalead byly velmi slabé :-(
    21.8.2007 17:06 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Google "optimalizuje" výsledky podle hlavičky Accept-language. Pokud vadí preference českých výsledků, vyplatí se nastavit pro Google Accept-language: en.
    21.8.2007 22:59 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    kezby. smazal jsem cestinu z firefoxu uplne - zustala tam jen en-us a en. hledani na google.com me presmerovalo na google.cz a ve vysledcich byly linux.cz, linuxsoft.cz a linux na ceske wikipedii. zmenil jsem v url cz za com, dal entr a dostal to same ;(. co delam spatne?
    Luk avatar 21.8.2007 23:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.8.2007 14:20 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    smazane cookies od googlu, zakazane vsechny nove. google.com me porad presmerovava na google.cz. vidim to na my-vime-co-uzivatel-chce-a-dame-mu-to-i-proti-jeho-vuli feature.
    22.8.2007 15:04 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    mna iceweasel tiez hadze na .sk, netusim podla coho to moze zistovat (jedine z timezone moze tusit, ze mam nieco s .sk spolocne, ale tym to nebude)
    22.8.2007 15:15 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    22.8.2007 15:29 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    ale on nevie verejnu IP, jedine, ze by si ju tajne cez nejaky server zistoval
    22.8.2007 21:03 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Samozřejmě že gůgl zná veřejnou IP a podle ní si pomocí GeoURL nebo GeoIP tipne, odkud se připojuješ. ;-)
    22.8.2007 21:32 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    tak preco ma nepresmerovava ked browsujem operou? robi to len firefox
    22.8.2007 21:34 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    okrem toho naozaj pochybujem, ze by google zaviedol takuto braindead ficuru, asi viem lepsie, ze chcem ist na .com
    22.8.2007 15:49 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    to je nejaka databaze url -> souradnice, ne? jak by podle toho google poznal ze jsem v cz? to spis podle ip (chudaci turisti).
    22.8.2007 16:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    A je to taky knihovna, kterou používá třeba KTorrent ke zjišťování polohy jednotlivých protějšků. (Aby tam mohl zobrazit ty vlaječky :-) )
    22.8.2007 16:56 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    teraz na to pozeram, ze co je to to geourl, to nebude mat zrejme nic spolocne s geoip (ktore ma nejaky novsi ktorrent v zavislostiach)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.