abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:33 | Zajímavý software

    Lennart Poettering na Mastodonu představil utilitu run0. Jedná se o alternativu k příkazu sudo založenou na systemd. Bude součástí systemd verze 256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    29.4. 23:22 | Nová verze

    Hudební přehrávač Amarok byl vydán v nové major verzi 3.0 postavené na Qt5/KDE Frameworks 5. Předchozí verze 2.9.0 vyšla před 6 lety a byla postavená na Qt4. Portace Amaroku na Qt6/KDE Frameworks 6 by měla začít v následujících měsících.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    29.4. 21:44 | Komunita

    Ubuntu 24.10 bude Oracular Oriole (věštecká žluva).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    29.4. 20:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.45.0 distribuovaného systému správy verzí Git. Přispělo 96 vývojářů, z toho 38 nových. Přehled novinek v příspěvku na blogu GitHubu a v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze počáteční podporu repozitářů, ve kterých lze používat SHA-1 i SHA-256.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (75%)
     (8%)
     (2%)
     (16%)
    Celkem 893 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Občas není od věci vyslovit něco, za co se upaluje nebo ukamenovává. Nic není totiž tak jednoduché, aby byla pravda vždy jediná a na první pohled zřejmá.


    NAVRCHOLU.cz
    Aktuální zápisy

    Google šel dolů

    20.8.2007 23:13 | Přečteno: 2040× | Rouhání největší | poslední úprava: 20.8.2007 23:19

    Google mě v poslední době dost nepříjemně překvapil. Ve výsledcích vyhledávání se stále méně často objevuje to, co hledám. Současně se zhoršily možnosti optimalizace webů pro tento vyhledávač.

    Je logické, že téměř každý provozovatel nějaké služby se ji snaží vylepšovat - byla by chyba usínat na vavřínech (při dosavadním úspěchu) nebo se nepokoušet stíhat dosud úspěšnější konkurenty. Jenže ne vždy jde o skutečné vylepšování - přinejmenším v určitém významu.

    Dlouhá léta jsem považoval Google za jednoznačně nejkvalitnější vyhledávač. Loni na jaře jsem dokonce psal o tom, proč mi vyhovuje víc než Seznam. Jenže časy se mění a ne vždy jsou ty změny k lepšímu. To se bohužel týká i Googlu. V nedávné době byl v několika krocích změněn algoritmus tak, že se Google přiblížil Seznamu. V těch horších stránkách.

    Na jednu stranu lze ocenit, že český Google preferuje české stránky. Dá se překousnout i to, že bere v úvahu skloňování, i když to často není to pravé ořechové. Nicméně je pár věcí, které mi vadí mnohem víc:

    Nyní se tedy již pozvolna poohlížím po novém vyhledávači pro běžné použití. Zatím je mi jen jasné, že Yahoo to nebude, protože je ještě horší. Nebude to ani Morfeo/Centrum (proč), a pochopitelně ani Seznam (o tom se někdy rozepíšu pořádně - to, co provedl letos zjara s vyhledáváním firem, si zaslouží samostatný blogpost). Zatím tedy vše zůstává otevřené...


    Jedna rada na závěr: Když to funguje, nevrtej se v tom! Neposlechl jsem a povrtal jsem se v souboru /etc/fstab (což dělám běžně, ale problémy s tím nejsou). Linux nenabootoval. Tedy právě bootuji OpenSUSE 10.2 Live a budu hledat chybu. Takový je holt osud těch, kteří na rady nedbají.

           

    Hodnocení: 93 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jaký vyhledávač je dnes nejlepší?
     (92 %)
     (2 %)
     (2 %)
     (21 %)
     (1 %)
     (0 %)
     (0 %)
     (3 %)
    Celkem 142 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Jan Drábek avatar 20.8.2007 23:18 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    malý důraz na fráze (nejsou-li zadány "natvrdo") - i na prvních místech jsou odkazy se slovy rozptýlenými po dokumentu
    Tohle mě taky děsně štve, já pokud něco hledám jako třeba do školy, zásadně zkouším nejdřív wikipedii (anglickou, pak českou a pokud nikde nic tak pak google) :(
    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    elviin avatar 21.8.2007 09:32 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ja jsem spokojenej. Jednak vyuzivam google historii, takze to vyhledava docela dobre, adaptuje se. To jen v pripade, ze jsem prihlasenej. Jinak co pouziti neceho jako tohle: "linux je * operacni *" ?
    20.8.2007 23:24 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    nelze nez souhlasit.... sice z nej vetsinou dostanu co potrebuju, ale da to mnohem vice prace, nez drive... po jinem vyhledavaci jsem se take poohlizel, ale zatim jsem u jineho nevydrzel :)
    Bluebear avatar 20.8.2007 23:26 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Také jsem si všiml mírného (opravdu jen mírného) zhoršení výsledků, které mi Google dává, ale z mého pohledu stále zůstává nejpoužitelnějším nástrojem pro obecné použití. Pokud potřebuji vysloveně encyklopedické informace, používám Wikipedii; na specializovaná témata používám specializované portály.

    Je pravda, že preference českých stránek mi v Googlu vadí, protože většinou hledám informace, které na českých stránkách nejsou a tudíž první stránka odkazů bývá smetí. Ale zatím to není tak drastické.

    Další problém, který dost často pociťuju, je hledání specifických informací o nějakém výrobku (když chci třeba datasheety, popis zapojení a podobná zvěrstva) - pokud zadám přesný typ, vybleje to na mě padesát obchodů, kde to prodávají, ale bližší data se nedozvím. Často je nejjednodušší prohledávat stránky výrobce (které ovšem bývají chaotické a plné flashe).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.8.2007 08:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    No já teda dokumentaci k různým součástkám hledám docela často a zvykl jsem si k tomu používat site: :-)
    Bluebear avatar 20.8.2007 23:30 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Na druhé straně musíme vzít v úvahu, že úkol Googlu je stále těžší, protože množství informací na netu stále velmi prudce roste a smetí přibývá mnohem rychleji než relevantní data.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Luk avatar 21.8.2007 00:29 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To sice ano, ale popisované změny nastávaly prakticky skokově. Právě vzhledem k rostoucímu množství informací nechápu to šťourání se vevnitř, které dává větší prostor irelevantním dokumentům.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Dalibor Smolík avatar 20.8.2007 23:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    www.live.com :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Luk avatar 21.8.2007 00:46 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ten není špatný. Třeba tohle (pro hledání MSIE 7) ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Rezza avatar 20.8.2007 23:53 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ja mam zase Konqueror ve Spanelstine, tak dostavam jeste silenejsi vysledky ;)
    21.8.2007 08:02 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To ale není tím, že máte Konqueror ve španělštině, ale protože jste v nastavení ponechal španělštinu jako preferovaný jazyk.
    21.8.2007 00:10 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    ja som si nic nevimol.

    nemoze to byt tym, ze ste prihlaseni a google "optimalizuje" podla historie vyhladavania?
    Luk avatar 21.8.2007 00:25 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ne. Nepřihlašuji se, mažu cookies a na různých počítačích (i tam, kde jsem poprvé) dostávám výsledky stejného charakteru.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    atan avatar 21.8.2007 00:25 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Jak je to mozny? 130%?
    Google (100 %)
    Seznam (4 %)
    Morfeo (4 %)
    Jyxo (22 %)
    Yahoo (0 %)
    Altavista (0 %)
    Alltheweb (0 %)
    nějaký jiný (0 %)
    
    Luk avatar 21.8.2007 00:26 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Checkboxy. Dal jsem je tam, kdyby někdo váhal mezi několika vyhledávači ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    atan avatar 21.8.2007 00:28 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    No jo, jsem trdlo.
    atan avatar 21.8.2007 00:29 atan | skóre: 21 | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    V kazdem pripade by se to melo rozpocitavat na 100%.
    21.8.2007 00:43 Haaja | skóre: 25 | blog: haaja | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Toto tema tu bylo jiz dost probirane, zkuste si to dohledat a bude vam jasne proc se to nemuze rozpocitavat na 100%.
    21.8.2007 01:46 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    "probirane?" to niekto musel o takejto zrejmej veci diskuovat? proste je to n ankiet s otazkou ano-nie, takze kazda proste musi mat svojich vlastnych 100%
    21.8.2007 19:40 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    "probirane?" to niekto musel o takejto zrejmej veci diskuovat?
    A kolikrát :-) Dříve na tu "chybu" někdo upozorňoval skoro pod každou checkboxovou anketou. Až byl napsán záznam do FAQ.
    21.8.2007 01:24 jk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Ja pouzivam pouze google v anglictine a nepripada mi ze by se zhorsoval.
    21.8.2007 09:42 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Presne tak. US Google. A kdyz uz je opravdu treba prohledavat jen ceskou domenu, tak site:cz

    Uz parkrat jsem zkusil se od Google odpoutat, ale jeho konkurence je hodne slaba. Ve schopnostech i prehlednosti rozhrani...
    21.8.2007 07:59 Marian Krucina | skóre: 13
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Nejlepší výsledky, nepočítám-li google, mi dává mamma.
    Luk avatar 21.8.2007 11:51 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Neumí čééésky (tím nemyslím UI) :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    David Watzke avatar 21.8.2007 18:27 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To je pravda, akorát mě namíchlo, že nejsem na první místech :-D Pitomej vyhledávač ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.8.2007 22:12 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    a ja sem , no to je prekvapko , a to same v googlu ....
    USE="-gnome -kde";turris
    21.8.2007 08:22 Tom.š Ze.le.in | skóre: 21 | blog: tz
    Rozbalit Rozbalit vše fstab
    Pro opravu chyby ve fstabu je třeba live CD? Mně vždycky fungoval boot do runlevelu 1 - aspoň od té doby co mám grub a můžu modifikovat parametry kernelu...
    Luk avatar 21.8.2007 11:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: fstab
    Šel jsem cestou nejmenšího odporu - než bych pátral po tom, jak to nabootovat ve stávajícím stavu, bylo jednodušší vložit DVD do mechaniky, nechat to najet a soubor opravit.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    21.8.2007 09:04 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů

    Nejlepší vyhledávač to asi nebude, ale jeden z nejhezčích podle mě ano :-) (upozornění: je potřeba flash)

    Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
    Dalibor Smolík avatar 21.8.2007 09:28 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Jo, to je pěkný vyhledávač :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.8.2007 09:47 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů

    Akorát mám občas problém, že místo vyhledávání se bavím tím jejím "IDLE chováním" :-)

    Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
    21.8.2007 13:45 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    To je dokonalé :-) Ta slečna je vážně pěkná, teď sem strávil tak 10 minut pozorováním jejího chování ;-) Ale svlíkat se nezačala, chjo :-(
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Dalibor Smolík avatar 22.8.2007 08:59 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Asi jí byla zima :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    vencour avatar 22.8.2007 10:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů

    Pozdějš jsem si všiml, že to je zřejmě součást MS engine, reklamy a tak, MS vyhledávače, konkurence Googlu - to linuxákům nevadí?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    22.8.2007 11:27 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Proč by mělo? Microsoft nemám rád, nicméně tady v tom nespatřuji (až na tu reklamu pro něj) žádné nebezpečí - ke skutečnému vyhledávání to nikdy nepoužiji, jen abych se pobavil :-) Když ona ta slečna je vážně roztomilá ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Dalibor Smolík avatar 22.8.2007 14:45 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Obávám se, že ta slečna nebude GPL, že se za ni bude muset zaplatit licence :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    David Watzke avatar 22.8.2007 11:02 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    ROFLMAO, zkuste tam zadat "eat me" :-D Ono se teda pokaždý zobrazí něco jinýho, ale jak vytáhla tu mísu s pop-cornem a začla se cpát, to jsem šel do kolen.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    21.8.2007 09:27 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Jakakoli novinka a zlepseni uz bude jen krokem zpet:-)
    V podstatě nic nevím
    21.8.2007 10:07 drz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Google se snažím příliš nepoužívat. Pokud hledám nějakou všeobecnou inforrmaci používam vyhledávač Exalead. Je původně z Francie a nabízí podle mého názoru dobré výsledky vyhledávání. Občas sice nestačí, to pak jsem nucen použít Google. Mimochodem, zkusil někdo z Vás používat internet bez Googlu. V dnešní době je to dost těžké.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 21.8.2007 13:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Zkusil jsem ho na pár věci, co jsem dnes hledal, a výsledky Exalead byly velmi slabé :-(
    21.8.2007 17:06 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Google "optimalizuje" výsledky podle hlavičky Accept-language. Pokud vadí preference českých výsledků, vyplatí se nastavit pro Google Accept-language: en.
    21.8.2007 22:59 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    kezby. smazal jsem cestinu z firefoxu uplne - zustala tam jen en-us a en. hledani na google.com me presmerovalo na google.cz a ve vysledcich byly linux.cz, linuxsoft.cz a linux na ceske wikipedii. zmenil jsem v url cz za com, dal entr a dostal to same ;(. co delam spatne?
    Luk avatar 21.8.2007 23:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    22.8.2007 14:20 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    smazane cookies od googlu, zakazane vsechny nove. google.com me porad presmerovava na google.cz. vidim to na my-vime-co-uzivatel-chce-a-dame-mu-to-i-proti-jeho-vuli feature.
    22.8.2007 15:04 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    mna iceweasel tiez hadze na .sk, netusim podla coho to moze zistovat (jedine z timezone moze tusit, ze mam nieco s .sk spolocne, ale tym to nebude)
    22.8.2007 15:15 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    22.8.2007 15:29 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    ale on nevie verejnu IP, jedine, ze by si ju tajne cez nejaky server zistoval
    22.8.2007 21:03 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    Samozřejmě že gůgl zná veřejnou IP a podle ní si pomocí GeoURL nebo GeoIP tipne, odkud se připojuješ. ;-)
    22.8.2007 21:32 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    tak preco ma nepresmerovava ked browsujem operou? robi to len firefox
    22.8.2007 21:34 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    okrem toho naozaj pochybujem, ze by google zaviedol takuto braindead ficuru, asi viem lepsie, ze chcem ist na .com
    22.8.2007 15:49 zelial | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    to je nejaka databaze url -> souradnice, ne? jak by podle toho google poznal ze jsem v cz? to spis podle ip (chudaci turisti).
    22.8.2007 16:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    A je to taky knihovna, kterou používá třeba KTorrent ke zjišťování polohy jednotlivých protějšků. (Aby tam mohl zobrazit ty vlaječky :-) )
    22.8.2007 16:56 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google šel dolů
    teraz na to pozeram, ze co je to to geourl, to nebude mat zrejme nic spolocne s geoip (ktore ma nejaky novsi ktorrent v zavislostiach)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.