abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    včera 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 18:33 | IT novinky

    Apple představil (keynote) iPad Pro s čipem Apple M4, předělaný iPad Air ve dvou velikostech a nový Apple Pencil Pro.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:11 | Nová verze

    Richard Biener oznámil vydání verze 14.1 (14.1.0) kolekce kompilátorů pro různé programovací jazyky GCC (GNU Compiler Collection). Jedná se o první stabilní verzi řady 14. Přehled změn, nových vlastností a oprav a aktualizovaná dokumentace na stránkách projektu. Některé zdrojové kódy, které bylo možné přeložit s předchozími verzemi GCC, bude nutné upravit.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Free Software Foundation zveřejnila ocenění Free Software Awards za rok 2023. Vybráni byli Bruno Haible za dlouhodobé příspěvky a správu knihovny Gnulib, nováček Nick Logozzo za front-end Parabolic pro yt-dlp a tým Mission logiciels libres francouzského státu za nasazování svobodného softwaru do praxe.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    včera 13:11 | IT novinky

    Před 10 lety Microsoft dokončil akvizici divize mobilních telefonů společnosti Nokia a pod značkou Microsoft Mobile ji zanedlouho pohřbil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 21:33 | Komunita

    Fedora 40 release party v Praze proběhne v pátek 17. května od 18:30 v prostorách společnosti Etnetera Core na adrese Jankovcova 1037/49, Praha 7. Součástí bude program kratších přednášek o novinkách ve Fedoře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    6.5. 21:11 | IT novinky

    Stack Overflow se dohodl s OpenAI o zpřístupnění obsahu Stack Overflow pro vylepšení OpenAI AI modelů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    6.5. 17:55 | Nová verze

    AlmaLinux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4 (Mastodon, 𝕏). S kódovým názvem Seafoam Ocelot. Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 17:11 | IT novinky

    Před 50 lety, 5. května 1974 v žurnálu IEEE Transactions on Communications, Vint Cerf a Bob Kahn popsali protokol TCP (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (63%)
     (7%)
     (14%)
     (16%)
    Celkem 139 hlasů
     Komentářů: 10, poslední dnes 17:35
    Rozcestník

    Občas není od věci vyslovit něco, za co se upaluje nebo ukamenovává. Nic není totiž tak jednoduché, aby byla pravda vždy jediná a na první pohled zřejmá.


    NAVRCHOLU.cz
    Aktuální zápisy

    Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích

    8.11.2012 22:17 | Přečteno: 2443× | Software

    Kdo si pořídil systém Windows 8 od Microsoftu (ať už samostatně nebo s novým strojem), dostal v ceně nejen systém, ale i bonus. Bonus v podobě reklamy v microsoftích aplikacích.

    Zejména u mobilních aplikací „zdarma“ je poměrně běžné, že se v aplikaci zobrazuje reklama. Kdo ji nechce, může si obvykle za pár korun pořídit verzi bez reklamy. Zatím ale nebylo zvykem, že by se reklama zobrazovala v integrálních součástech operačního systému.

    Microsoft je ale opět vpředu a nadělil uživatelům, kteří zaplatili za licenci k Windows, bonus v podobě reklamy přímo v aplikacích, které jsou součástí Windows. Jedná se o aplikace s „moderním UI“ (Metro), například Finance, Weather, Travel nebo News. Reklama údajně nejde žádným běžným způsobem vypnout.

    Někomu to možná nebude vadit, zejména ne nadšeným fanouškům všeho redmondského, kteří křičí „Wow!!!“ ještě dřív, než je k tomu Steve Ballmer vyzve. Nicméně pro ostatní je to věc k zamyšlení - zda zaplatit za licenci k systému a pak ještě dál platit za jeho používání skrze reklamy, anebo třeba přejít na systém, za který se nejen nemusí nic platit, ale hlavně ho má člověk pod kontrolou.        

    Hodnocení: 90 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Migi avatar 8.11.2012 22:42 Migi | skóre: 59 | blog: Mig_Alley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    prvni komentar u odkazovaneho clanku je epicky
    Just type "sudo apt-get remove unity-lens-shopping", or uncheck the option in system settings.

    Oh wait, on Windows.... just live with it.
    Dreit avatar 9.11.2012 11:41 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích

    K tomu není co dodat :-)

    Nope
    9.11.2012 12:06 David Indra | skóre: 15 | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    +1
    10.11.2012 19:50 Ovocníček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Stačí vyhodit ty aplikace, co to dělají. Na rozdíl od ubuntu, které vám to cpe když vyhledáváte (což je systémová funkce), je to ve windows 8 podle všeho jen na úrovni add-on aplikací, kde to v podstatě může být každýmu jedno.

    Podle mě to správně shrnul tenhle komentář na osnews: http://www.osnews.com/permalink?541834
    11.11.2012 19:15 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Myslím že situaci na Ubuntu moc dramatizuješ. Stačí pouhé
    sudo apt-get remove unity-lens-shopping
    a je vymalováno. Myslíš že ve Windows 8 to bude jednodušší?
    gtz avatar 11.11.2012 20:29 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Ubuntu s tím přišel ještě před MS. Třeba se u něj inspiroval. No ještě, že Suse netrpí ničím takovým.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    AsciiWolf avatar 11.11.2012 21:56 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    No ještě, že Suse netrpí ničím takovým.
    Co není, může být! :-D
    gtz avatar 11.11.2012 22:33 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    snad ne :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    gtz avatar 8.11.2012 22:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Reklama tam je už hodně dávno, dříve to bylo pouze v tom co běží na jádře exploreru, tato reklama se dala vypnout použitím FF nebo Chrome. No asi se MS inspiroval reklamou u BUNTU. No naštěstí nepoužívám ani jeden ani druhý systém. Pokud jde o reklamu v mobilních widlích tak si myslím, že je to úplně stejné jako Android.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    8.11.2012 23:02 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Win 8 je totalne hovno. Nepouzitelna picovina.
    8.11.2012 23:06 Jano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    A v Ubuntu 12.10 je tiez reklama :-)
    Luk avatar 9.11.2012 00:08 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Ale ta jde aspoň snadno vypnout. Jinak je zajímavé, že mi teď jeden uživatel Windows 8 říkal, že tam tu reklamu nemá. Tak nevím. Možná je to jen v některých státech, těžko říct...
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    9.11.2012 00:21 Jano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    V Ubuntu 12.10 ide vypnut aj vo Win8 ide vypnut, ale fakt ze tam je v oboch je dost nah*vno...
    14.11.2012 09:44 V
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Ten odkaz pro Windows pojednává o tom, jak zabránit uživateli v blokování reklam, tedy přesný opak. Asi jste chtěl vložit jiný odkaz....
    9.11.2012 00:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Tak jestli tohle není na pokutu od EU, tak už nevím...
    vain avatar 9.11.2012 06:10 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Na pokutu od EU je úplně všechno, co není v jejich směrnicích.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    danaketh avatar 9.11.2012 02:24 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Jak dál platíš za reklamy? To jako musíš posílat peníze aby se ti nějaká zobrazila? A proč to děláš? Je vcelku normální že někdo chce vydělat. Dohodne se s MS, do systému dá pár aplikací "by default" a bude doufat, že je někdo bude používat a třeba i klikne. Ostatní to ignorujou nebo vypnou.

    Ubuntu má taky reklamu bez dotazu a zbavit se jí vyžaduje buď znalost konzole nebo chuť se hrabat tím otřesným prostředím. V případě Windows 8 je navíc vypnutí těch reklam celkem triviální. Ale nic to nemění na tom, že se budu od W8 držet prozatím v dostatečné vzdálenosti. Klasická nabídka mi úplně vyhovuje a nepotřebuju mít zase rok PC funkční jen tak napůl.
    9.11.2012 03:03 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Pokud si koupíš nebo způsobíš ovlivněním reklamou (i nevědomou) zisk firmě, co reklamu zadala, tak jsi firmě vrátil její investici z reklamu do Windows a tedy Microsoft dostal peníze navíc.

    Pokud budeš reklamu vypínat, tak se na webech jako třeba na YT vyvine o to víc otravných reklam a metod jak je zobrazit (koho taky štve ten hajzl zelenej pištící?).

    Pokud jako já vybočuješ z průměru a ty reklamy opravdu v mozku filtruješ, nebo tě nemaj jak ovlivnit (heh fakt si koupím auto, když nemám ani řidičák), tak se ti to asi vyplatí. Ovšem průměr (na který je reklama cílená), má smůlu :-(.

    P.S. Je zajímavý si představit svět (jeho ekonomický vývoj), kde naráz přestal fungovat obchod s reklamou.

    P.P.S. Za reklamu nemusíš platit jen penězi. Úplně stačí fakt, žes ji musel třeba 10 sekund poslouchat/sledovat. Protože to zpracování dat mozek něco stojí (není perpetuum mobile), tak bys mohl jednu reklamu přepočítat na živiny nebo opotřebení neuronů. Naučení ignorování reklam (přispívá každá reklama) ti pak snižuje vnímavost k okolním dějům a roste riziko, že třeba přehlédneš při řízení značku.
    9.11.2012 17:16 2012
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    no nevim, to je jeko rict, ze sledovanim porna ubyde porna...
    9.11.2012 19:34 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    To bys musel trochu víc rozvést...
    vain avatar 9.11.2012 06:13 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Podle mě je to taky placení za reklamu. Platím za to svou blbostí, že jsem jim dal prachy a ještě budu čumět na reklamu! U Ubuntu člověk platí jen tou svou blbostí, že na to musí čumět, aspoň má prachy za OS v kapse (ale ano, Canonical taky přestřelil, i když ne tak drsně jako Microsoft).
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    9.11.2012 06:49 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Byl jste někdy poslední dobou v kině? Koupil jste si DVD/BD? Koupil jste si nějaký časopis nebo noviny? Obávám se, že princip "zaplaťte a ještě koukejte na reklamu" je častější, než si myslíte.
    vain avatar 9.11.2012 08:26 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Ne, přesně proto do kina nechodím. Ne, ne a ne. Ještě nějaký dotaz?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    9.11.2012 08:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Žádný. Ale díky za odpovědi, vysvětluje se tím vaše překvapení nad střetnutím s realitou dnešního světa.
    vain avatar 9.11.2012 09:41 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Sotva se tím něco vysvětluje, leda to, že si nechají lidé, takoví jako ty, dnes všechno líbit.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    9.11.2012 09:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Já jsem ale vůbec neřekl, že se mi to líbí, ani že si to nechám líbit.
    vain avatar 9.11.2012 10:06 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Pravda, motá se v tom vlákně víc lidí, přesto mi připadá, že reaguješ jako by ti to normální přišlo.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    9.11.2012 10:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Normální… to slovo nemám rád. Normální to bohužel je, zkuste se rozhodnout kolem sebe. Chyba je jen myslet si, že normální automaticky znamená správné.
    AsciiWolf avatar 9.11.2012 11:51 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Chyba je jen myslet si, že normální automaticky znamená správné.
    +1
    Dreit avatar 9.11.2012 11:54 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích

    Normalita je relativní.

    Nope
    kotyz avatar 9.11.2012 15:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Bejt normální už dneska neni normální...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    10.11.2012 23:05 nyan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Zkuste pouzivat bezne misto normalni. Mnohem vic to sedi na veci "ktere vidite kolem sebe".
    11.11.2012 00:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Nepovídejte… a teď se schválně zkuste podívat, jaké slovo jsem použil ve svém příspěvku z 9.11. 9:25. :-)
    9.11.2012 09:03 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    DVD som si kupil x-krat a reklamu som ziadnu nevidel. Ani ziadne warningy o tom, ze to nemam kopirovat. Prehravam to totiz mplayerom.
    9.11.2012 09:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Už jste (vy i ostatní, kdo cítí potřebu mi odpovídat) slyšel termín "rečnická otázka"? Možná vás to překvapí, ale mne opravdu nezajímá, jestli si kupujete DVD nebo jak obcházíte otravné reklamy na nich. Koneckonců i to Ubuntu si můžete nenainstalovat nebo v něm reklamy vypnout. Jen jsem chtěl poukázat na to, že otravování reklamami i v placeném produktu je dnes bohužel běžné a Ubuntu i Windows 8 jen tento koncept přenesly do nové oblasti.
    Marián Kyral avatar 9.11.2012 10:17 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Pardon. Nicméně to nic nemění na tom, že reklama v novinách je běžná, někdy dokonce vítaná. Ale nejrůznější varování a výhrůžky v kině a na DVD dokáží znechutit tak, že si to příště člověk rozmyslí a do kina nejde/DVD si nekoupí.

    Reklama na webu je nutné zlo (hlavně nesmí blikat jako šílená), reklama v android aplikacích mi nevadí - většinou nijak nepřekáží. Ale nechat si zaplatit za OS a pak ještě nutit reklamu ve vlastních aplikacích? U aplikací třetích stran neřeknu, ale systémové aplikace? Aby to nedopadlo tak, že si pustím kalkulačku a pro samou reklamu nenajdu display :-D
    lucorp avatar 9.11.2012 15:18 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    nieco taketo? :D

    https://montevallotimetravel.files.wordpress.com/2012/05/idiocracy-tv-dvd.jpg
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    Marián Kyral avatar 9.11.2012 09:14 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    U novin a časopisů to je standard už od počátku. Jsou časopisy, kde to s reklamou přehánějí a jsou časopisy, kde ne. Třeba super skvělý XB-1 ;-)

    Do kina jsem právě kvůli těm nesmyslným reklamám a rozčilujícím varováním přestal chodit. S dětmi raději zajdeme do divadla. DVD moc nekupuji, maximálně pohádky pro děti a v tom případě je první krok stažení do počítače a nahrání do NAS.
    9.11.2012 19:36 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    S dětmi raději zajdeme do divadla
    Už se "těším" až bude prodaná nevěsta nabízet pračky.
    Marián Kyral avatar 9.11.2012 06:54 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Mezi Ubuntu a Windows je jeden dost podstatný rozdíl. Ubuntu si stáhneš zdarma, takže reklamy jsou jedna z mála možností, jak vydělat. Kdežto za windows jsi zaplatil a reklamou platíš podruhé. I když jsem viděl nějakou možnost mít plnou verzi windows za 800 Kč - Možná právě proto ty reklamy. MS nám jinak vykrvácí :-D
    vain avatar 9.11.2012 08:27 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Canonical přestřelil tím, že se to všechno odesílá ještě někam do světa.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marián Kyral avatar 9.11.2012 09:08 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    A na androidu to Google nedělá?
    vain avatar 9.11.2012 09:42 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Nevím, u čeho přesně?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marián Kyral avatar 9.11.2012 10:06 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    No taky se v aplikacích zobrazuje reklama. A je otázka, co vše Google sleduje. Ví jaké aplikace mám nainstalovány, ví co hledám na internetu. Možná i sleduje, jak často kterou aplikaci pouštím. Jen google ví.
    9.11.2012 15:09 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Zejména sleduje, kde jaké aplikace používáš. Sleduje se, jaké máš kolem sebe wifi sítě a jaký máš signál mobilní sítě aby bylo možné pak provádět geolokaci i bez GPS. Dále hodně aplikací obsahuje měřící kód i uvnitř, tedy je sledováno jakým způsobem se aplikace používají, co se do nich zadává a podobně.

    Reklamy v aplikacích se zobrazují na základě toho, co prohlížíš na mobilu i na webu, kde jsi, jaké máš zařízení a podobně. Sleduje se v podstatě úplně všechno a to na všech majoritních mobilních systémech.
    Jendа avatar 9.11.2012 17:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    A vy zase bijete černochy!
    11.11.2012 08:51 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Originál zněl: "U vás zase lynčujete černochy!"
    9.11.2012 09:38 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Za 800,-Kc je samozrejme jenom upgrade. Plne ne-OEM stoji nekolik tisic.
    Marián Kyral avatar 9.11.2012 10:09 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    No jo, ale v tomto případě to jde z OEM na plnou. To myslím nikdy před tím nešlo. Nakupujeme plnou verzi Windows 8 Pro za necelých 800 Kč
    9.11.2012 13:42 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Na to jsi prisel jak?
    Typek v diskuzi pise jasne:
    Musíte to instalovat na počítač s platnou licencí, vznikne vám OEM licence Windows 8.
    
    Nakupovat, stahovat a vypalovat můžete na úplně jiném počítači.
    
    9.11.2012 13:46 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Tak jeste trosku jinak:
    Tento Upgrade za 8 stovek je přenositelný. Podmínkou je, aby před tím na tom počítači, kam to přenesete, zase běhaly Windows (XP/Vista/7). Prostě aby to bylo licenčně v pořádku. Jednou je to upgrade, tak se to musí používat jako upgrade.
    gtz avatar 9.11.2012 15:32 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Jde o normální ostrou verzi W8 PRO. (Něco jako minulá verze Ultimate), lze upgradovat tam kde je systém os MS (XP/VISTA/W7). Šíří se to pouze po internetu (média se platí zvlášť).
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    9.11.2012 16:41 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Takze se shodneme, ze to z OEM zase dela OEM a z plne plnou?
    gtz avatar 9.11.2012 16:52 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Obě verze by měly být po upgrade plné W8 Pro. Funkčně stejné, ale jak se bude tvářit OEM/krabicová nevím. Ale osobně si myslím, že dle COA to bude tak jak říkáte.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    19.11.2012 15:21 j AM | skóre: 2 | blog: skeptik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Je to OEM do té doby dokud to nesmažu a nepoužiju na jiný počítač.

    příklad:

    - mám komp s oem xp - koupím upgrade, provedu upgrade mám win8 - komp chci prodat, smažu systém, vrátím xp a prodám - upgrade win 8 nainstaluju na úplně jiný komp na kterém už nějaký starší systém je (xp,7, vista...)

    U dřívěhších oeam upgradů se licence navázala na komp kam instaluji a už se nedala použít jinde.
    Dreit avatar 9.11.2012 11:52 Dreit | skóre: 15 | blog: Dreit a jeho dračí postřehy | Královehradecký kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích

    Přítelkyně říkala, že až ji někdo začne nutit Win8, tak přejde na tučňáka, že prý radši menší zlo :-D

     

    Jinak reklamy na Androidu jsou fajn, neruší ani na opravdu malých rozlišeních (první Galaxy Ace) a až na vyjímky nepřekáží - je vidět, že Google opravdu ví, jak dostat do produktu reklamy a nenas*at tím uživatele :-)  Ale když jsem na PC s Flashem a vyskočí na mě zelená vytlemená potvora, tak radši všechno zavřu s tím, že to vydrží a podívám se doma :-D

    Nope
    9.11.2012 16:31 arch_way
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Asi dělám něco špatně, ale ani v jedné z tebou vyjmenovaných aplikací nemám reklamu. Zdá se mi, že zase zafungovala klasická linuxová anti-windows propaganda, protože "hatovat windous je přeci kůl".
    9.11.2012 17:09 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Stačí sa pozrieť na stránky, ktoré sa zaoberajú Windows (a tam nebude problém nájsť presnejšie informácie o tých reklamách).
    Jendа avatar 9.11.2012 17:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Zkoušel jsem ten systém na nějakém demo stánku a musím říct, že jsem naprosto nepochopil, jak se to ovládá. Jako třeba jak se pozná, které aplikace mám spuštěné, a jak se mezi nimi přepíná. Podařilo se mi vyvolat Windows-7-like lištu, ale byl na ní jenom IE, ačkoli jsem předtím v tom rozhraní barevných obdélníků klikal i na několik jiných aplikací.
    9.11.2012 19:39 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Daly se ty obdélníky propojovat pajpama (stdout | stdin) ? :-D
    10.11.2012 12:39 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Jakože takovej The Incredible Machine? :-)
    11.11.2012 01:08 Nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Spousteni aplikaci bylo ve Windows 8 zruseno, lidi to matlo, napriklad kdyz jim nesel fejsbuk, protoze nebyl spusteny prohlizec. Ted jsou zkratka kostky na plose, ktere jsou porad.
    Navic, vypnuta aplikace te nemuze nutit, aby sis neco koupil.
    Grunt avatar 11.11.2012 18:43 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Reklamní biznis už mě osobně začíná pěkně štvát. Reklama se cpe do více a více různých věcí (dovedete si představit, že by jste se teleportovali do minulosti a hackerům ze starých dob by jste řekli, že aplikace obsahuje proužek s vloženou cizí reklamou? By se asi potrhali smíchy…) a přitom je blbější a blbější. Kdy já naposled viděl nějakou kreativní reklamu? Windows 8 mě až tak neštve jednoduše protože s ním asi nepřijdu nikdy moc do kontaktu, ale reklama na YouTube kdy člověku dokonce vyběhne menu a může si vybrat jestli chce vidět celý spot nebo chce tři přerušení reklamou které je možné po pěti sekundách zabít (přitom alternativní klienty odstřihávají jeden po druhém) je fakt o pořádný „core meltdown“. Asi zase opráším HTML5.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    11.11.2012 19:20 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    A ta reklama v YouTube se objevuje kde? Já jsem ji neviděl ani v prohlížeči na PC, ani ve standardním klientovi na Androidu.
    Grunt avatar 11.11.2012 19:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    No zrovna v Androidu už mi taky cosi jednou vyskočilo. Ale jinak pokud máš nainstalovaný Flash…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    11.11.2012 19:37 tomvec | skóre: 24 | Kojetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Flash mám všude.
    11.11.2012 19:42 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Reklama se objevuje před videem, často nejde přeskočit, ale objevuje se jen někdy a obvykle jen u videí s velmi sledovaným obsahem (komerční klipy například), takže pokud si na youtube pouštíš jen nějaké "nerdská" videa ala jak vyrobit elektronku, fakt reklamu neuvidíš ;-).
    Baník pyčo!
    Grunt avatar 11.11.2012 19:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    ale objevuje se jen někdy a obvykle jen u videí s velmi sledovaným obsahem (komerční klipy například),
    To se mi nezdá. Nemá to spíš nějaký counter?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    12.11.2012 13:27 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    No já takovou zkušenost mám, ale dokázat to nemůžu.
    Baník pyčo!
    11.11.2012 21:20 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Na youtubu to zrovna adblock docela dobře blokuje, takže jestli ho v prohlížeči má, tak možná proto to nevidí :)
    26.12.2012 02:55 Henrich
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bonus Windows 8 – reklama v aplikacích
    Mne stále na všetku prácu stačí Windows XP so Service packom 3 a nemám potrebu kupovať škaredé a reklamou prešpikované Windows 8.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.