abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Jak jste na tom se vzděláním?

    20.11.2007 09:05 | Přečteno: 2318× | Za vším hledej Linux

    Mihnul se tady blogpost k němuž připojená diskuze řešila mimo jiné téma nároky budoucího zaměstnavatele kontra odpovídající ohodnocení. Při té příležitosti mě napadlo, jaké asi je procentuální zastoupení na tomto serveru z hlediska vzdělání. Nepochybně již někdy v minulosti tady podobná anketa proběhla, pokud o ní víte, můžete dole v diskuzi na ni přihodit link.

           

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jak jste na tom se vzděláním?
     (14 %)
     (13 %)
     (27 %)
     (10 %)
     (0 %)
     (21 %)
     (2 %)
     (9 %)
     (1 %)
     (2 %)
    Celkem 359 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 20.11.2007 09:18 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    a opět. Máš zcela chybně navrženou anketu. Správné členění, které vzešlo ze stížností nespokojenců u poslední ankety, nalezneš v mém blogu. Bohužel v současné anketě nelze implementovat tolik položek ;-).
    20.11.2007 09:26 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Bohužel v současné anketě nelze implementovat tolik položek ;-).
    Asi tak nějak..
    20.11.2007 09:40 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Docela zajímavé by to bylo také kdyby se dal promítnout vztah vzdělání/věk. Takhle se lze pouze domýšlet. Stejně tak už se nenašlo místo pro volbu mám maturitu a absolvoval jsem několik nedokončených VŠ. Na rozdíl od jiných si nemyslím, že podmínkou rozšíření vzdělání je úspěšné dosažení titulu.

    Chápu že pro ctižádostivé jedince je poněkud nepochopitelný člověk, který půl roku před promocí se jednou takhle válí doma, poslouchá gramec, když tu ho napadne: "Proč já tu školu vlastně dělám? Vždyť mě to vůbec nebaví?!" A zapíchne to. Každé studium je především otázka priorit a ty má každý někde jinde. Osobně jsem hodil právě letos k ledu kombinované studium na FEL VŠB. Důvodů hned několik. Ale závěr byl takový že výsledný efekt by pro mne neznamenal nějaký podstatný přínos, v porovnání s utraceným časem, duševním zdravím a financemi.
    Black.Bandit avatar 20.11.2007 11:29 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Průser a velmi smutné je, že v praktickém životě to funguje jinak. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že chce-li se člověk dobrat nějakého výsledku při jednání s úřadem nebo státní institucí, pokud "zachrastí" titulem z VŠ, výsledek je mnohem rychlejší a pozitivnější. Přitom úředník je tady snad pro všechny bez rozdílu!
    Nemo propheta in patria sua
    20.11.2007 11:45 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?

    Ze své zkušenosti zas mohu říci, že na úřadech jsem nikdy takové chování nepozoroval. Asi to bude tím, že k úředníkům přistupuji jako k lidem co prostě dělají svou práci.


    Na druhou stranu, jsem však jako silně diskriminační chování vnímal, když jsem dělal pro MAKRO. Ač zástupce oddělení, prakticky jsem celé oddělení vedl, jelikož vedoucí oddělení byl přijat asi dva měsíce poté co se jelo na plné obrátky. Vedoucím oddělení jsem nebyl jmenován prostě proto že jsem byl "jenom" maturant.


    Totéž se pak opakovalo v Brně, kam jsem přešel kvůli studiu. Brněnské MAKRO začínalo se zpožděním, takže se situace do písmene opakovala. Ovšem na rozdíl od storu v OV přijali v Brně za vedoucího takového trotla, který nejenže nebyl schopen oddělení řídit, ale navíc házel klacky pod nohy. Takže když se mě pak snažili vyštípat jsem jim vyšel vstříc, jenže místo jimi navrhovaného odchodu někdy cca za půl roku jsem skončil ihned. Opravdu už jsem neměl chuť od čtvrtka do neděle, od 6 rána do 11 do večera řešit boty našeho "pana" vedoucího a od pondělí do středy dřepět ve škole, bez jediného volného dne.

    22.11.2007 17:20 Balvan42 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    na úřadech jsem taky nezaznamenal takové chování. jiná kapitola jsou ale doktoři. to je hned úsměv a:"Pane magistře sem, pane magistře tam."

    Pro jistotu u doktora, u kterého jsem poprvý diktuju i titul :)
    Nefekám nif vod vefovem
    20.11.2007 09:34 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    tak jak na tu ankletu koukám tak na abíčko chodí ponejvíce uhro borci! :-)
    20.11.2007 09:42 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    A podle čeho tak soudíš? Zatimní poměr spíš vypovídá o opaku..
    David Ježek avatar 20.11.2007 09:50 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    a i kdyby, tak používání linuxu přece nijak nesouvisí s dosaženým vzděláním nebo inteligencí. Podívej se třeba ne Leošovu (sakra, teď z hlavy nevím Leoši) dcerku, ta nemá ani základku a linux jistě vidí častěji než třeba někteří zasloužilí prof.dr.ing.csc z té či oné fakulty ;-)
    multi avatar 20.11.2007 09:59 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    sem myslel ze to "prof.dr.ing.csc" je odkaz :-)
    xxxs avatar 20.11.2007 20:10 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    nefunguje. Neznámy hostiteľ prof.dr.ing.csc
    20.11.2007 10:23 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    ja to myslel trak že nejvíce je tu studentů. :-)
    Dalibor Smolík avatar 20.11.2007 10:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Ale kdepak. Občas se tu objeví i letití starci, u kterých puberta pozvolna přechází v senilitu, podporovanou nezřízeným způsobem života. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Black.Bandit avatar 20.11.2007 10:29 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Co mám zakliknout, když "mám titul z VŠ" a dělám doktorát z něčeho jiného :-D
    Nemo propheta in patria sua
    otula avatar 20.11.2007 10:33 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Já mám maturitu, z vysoké jsem znechuceně utekl, a teď (no není mi zrovna pětadvacet) se připravuji a chci zkusit příští rok příjimačky buď na FAI UTB do Zlína, nebo na FIT VUT v Brně (nevím, jestli lze dělat FIT dálkově, nepodařilo se mi tam dovolat, takže uvidím, až tam zajdu)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    20.11.2007 11:08 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Jo, taky mám akorát maturitu. V půlce diplomky jsem se na celou školu vyprd. Důvodů bylo víc, jednak mě to trochu přestalo bavit, jednak jsem měl školitele, kterého bych nikomu nepřál a jednak, když jsem viděl co leze ze škol za "inženýri", bylo mi zle. Teď toho trochu lituju a taky přemýšlím, že zkusím znovu něco dálkově. Při práci a při prckovi to bude záhul, ale alespoň pořádná výzva...
    otula avatar 20.11.2007 11:16 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    No tak v půlce diplomky, to už je mazec :-) Já ji ukončil ve druhém semestru, přestože jsem měl výtečný prospěch, ale na rozdíl od gymplu nesnesitelné spolužáky, silný pocit bezúčelnosti té školy, velké zklamání z toho, co nám slibovali versus realita… Dnes toho také lituji, ale mám obrovskou chuť a vnitřní potřebu to zkusit, tak jdu do toho a uvidím, jak to dopadne.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Black.Bandit avatar 20.11.2007 11:26 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    No já už jsem na vysoké poměrně dlouho, nějakých nějakých 7 let, a můžu potvrdit, že čím víc titulů člověk má, zpravidla tím větší je to debil. Nejvíc si rozumím se středoškoláky, i když samozřejmě kategorizace podle papírového vzdělání je nesmysl. Ale ze statistického hlediska to sedí. :-D
    Nemo propheta in patria sua
    frEon avatar 20.11.2007 15:43 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    to mi pripomina JUDr.PhDr.Mgr. et Mgr.Henryka Laholu.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    Black.Bandit avatar 20.11.2007 18:24 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Lahola je Ignorant. Ani 4 tituly mu nestačí k tomu, aby se naučil je používat, což je naprosto jenoduchý problém. Mám li z něčeho JUDr. nebo PhDr. automaticky přijdu o Mgr. Respektivě o něj nepřijdu, ale je nahrazen. Pokud to tenhle kašpar nechápe, je to myslím vypovídající samo osobě :-D
    Nemo propheta in patria sua
    20.11.2007 22:20 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Ale tak, nepodceňujme pana dvojdoktora, přece mohl klidně vystudovat čtyři různé vysoké školy, někoho prostě baví do sebe nasávat poznání všeho druhu :-D
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    21.11.2007 02:54 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Podle toho, co je k vidění na jeho webu, nevěřím, že by se zapomněl pochlubit, kdyby tomu tak bylo. Pak by si ty Mgr. nejspíš psal poctivě čtyři…
    Heron avatar 20.11.2007 18:39 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Tak to si měl asi smůlu na otitulovené. Netvrdím, že všichni jsou svatí, ale ty co jsem zažil jsou neskutečně společenstí a zábavní. Jako např. součastný rektor UPOLu, neměl bych vynechat ani šéfa (bývalého i součastného) katedry fyziky. Prostě skvělý lidé.
    Black.Bandit avatar 20.11.2007 20:20 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    já jich taky par znám. Řekněme něco mezi 50-60. Minimálně 45 z nich jsou ichtylové!
    Nemo propheta in patria sua
    20.11.2007 20:28 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    IMHO nejde ani tak o počet titulů, které dotyčný , ale o to, kolik jich používá. Jak někdo sám od sebe (kromě zdeúředních formulářů) používá víc než jeden titul (případně dva na různých stranách jména), je to varovné znamení. Představuje-li se slovy "jmenuji se inženýr Novák", pak stačí i jeden.
    Black.Bandit avatar 21.11.2007 07:03 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    To je přesně typ člověka, který vysokou školu prolezl s odřenýma ušima s hlavou v nečím zadku jen tak tak, a teď si dokazuje, jak je úžasný. aby všichni věděli, že on je pan někdo. Nesnáším tyhle lidi.
    Nemo propheta in patria sua
    20.11.2007 11:35 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?

    Je to paradox, já se taky prospěchově držel na špici ročníku a ukončeno jsem měl o půl roku dřív. Jenže jak člověk ztratí k něčemu motivaci, nejde přes to vlak :-| Nechápu lidi, kteří jednoduše řeknou, dyť už je to kousek, to přece není nic! Jenže v dané situaci je opak pravdou...

    Taky bych to chtěl zkusit znovu, jenže je tu spousta ale... Bojím se, že nebude dostatek času a že znovu ztratím motivaci to dokončit. Taky to nebude levné, tolik nevydělávám a na cestě je prcek. Takže nevím nevím. Chci to zkusit. Na druhou stranu, mám zaměstnání, kde celkem rostu, na to, jestli mám titul se tu nedá tolik jako jinde, a denně se učím nové a nové věci. Proč bych vlastně chtěl znovu studovat, když už jednu školu za sebou v podstatě mám? Jenom kvůli tomu kusu papíru? To se mi příčí už z principu.

    Black.Bandit avatar 20.11.2007 11:40 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Motivaci jsem ztratil někdy ve 3 ročníku, a přesto jsem na VŠ ještě teď, další 4 roky. Leze mi to krkem, ale zatnul jsem zuby, protože vím, že jakmile se na to vyseru, nikdy se k tomu nevrátím. A doba, kdy papír - diplom bude jen papírem a rozhodovat budou jenom schopnosti je v ČR stále v nedohlednu... Bohužel.
    Nemo propheta in patria sua
    20.11.2007 12:01 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    To nechápu. Motivace je základním hnacím motorem, potom mi neříkej, že něco dokážeš dělat další 4 roky bez motivace. Možná to jde, ale odvedený výkon tomu bude odpovídat. A v tom případě to ztrací smysl tak jako tak. Můj osobní názor. Co se týče poslední věty, z velké části souhlasím, přesto, dají se najít zaměstnavatelé, kteří dokáží ohodnotit skutečné schopnosti. Je jich po čertu málo (to je to bohužel), ale dá se. Snad se bude situace zlepšovat, tak trochu na to spoléhám...
    20.11.2007 12:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Motivace je základním hnacím motorem, potom mi neříkej, že něco dokážeš dělat další 4 roky bez motivace.
    Spíš měl říct, že se motivace změnila z "chci se ve škole vzdělávat" na "potřebuju zbytečnej papír"
    Quando omni flunkus moritati
    Heron avatar 20.11.2007 18:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Ano, tohle je bohužel pravda. Dříve i maturita něco znamenala, dnes je to v podstatě papír na rozdávání. Totéž se děje i s akademickými tituly. Devalvace vzdělání jde rychle kupředu - což se pak odráží i v požadavkcích zaměstnavatele, kdy na práci pro středoškoláky nebo šikovné učně vyžadují VŠ.
    Jiří P. avatar 20.11.2007 13:13 Jiří P. | skóre: 24 | blog: programování
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    no nevím - málokdo má to štěstí, že může dělat přesně to, co ho baví. Pokud se někdo vykašle na studium, tak je to většinou kvůli lenosti a nedostatku sebedisciplíny dokončit co začal. To může být pro zaměstnavatele taky nemalý ukazatel kvality člověka...
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?
    20.11.2007 13:48 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    S tím se nedá než souhlasit.
    Heron avatar 20.11.2007 18:45 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    No to je ale kravina :-) Copak neexistuje jiný důvod opuštění školy než "vykašlat se na to"?
    Black.Bandit avatar 20.11.2007 14:21 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Nikdy jsem nebyl ten typ, co uprostřed něco vzdá. Kdybych měl pocti, že to nebude pro mě výhodné, nikdy bych nic nedostudoval. Nicméně, zaťal jsem zuby a zůstal. S tím, že na doktorském vymáčknu ze školy něco bokem. Například se více vzdělám v IT. Ve strojírenské problematice a podobně. Prostě poberu co se dá. Škola sama o sobě je na hovno, ale samostudium je dost těžké, v mnoha oblastech nemožné.
    Nemo propheta in patria sua
    20.11.2007 14:31 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Jo, samostudium může být těžké. Kupodivu mně ale vyhovuje v mnoha oblastech víc. Člověk není vázaný na to co musí, a znalostí, které získá si cení mnohem víc, protože na ně musel přijít sám. Ale v tomhle jsem asi zvláštní tvor.
    Black.Bandit avatar 20.11.2007 18:29 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    No. Ono nezáleží ani tak na VŠ jako na jednotlivých učitelích. Osobnost peagoga to ovlivňuje v podstatě nejvíce. Třeba můj vedoucí diplomové práce mi v rámci nějakých experimentů ve vodním prostředí byl ochoten zaplatit potápěčský kurz. Teď chci zneužít Softwarových kurzů zdarma pro interní zaměstnance v ceně mnoha set tisíc. Když je profesor pan někdo je vysoká škola skvělá dojná kráva co se výuky praktických dovedností týče. Proč bych se například měl sám učit Java, C++, SQL, CNC, obrábění... když to do mě natlučou odborníci. No neber to.
    Nemo propheta in patria sua
    20.11.2007 19:23 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Mně nezáleží na tom, jestli mi v rámci diplomky někdo něco dá, o tom diplomka není (což možná ne úplně každý chápe), pořád ještě jde o proces "základní výuky", i když na jejím konci. Právě proto mi šlo spíš o přístup ke studentovi a pomoc v případech, kdy si student neví sám rady. A při psaní diplomky je tohle případ většiny. Na tom jsem ztroskotal já.
    20.11.2007 20:04 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    kdyz jsem psal bakalarku a diplomku, tak jsem s vedoucima radsi komunikoval minimalne... u bakalarky to dopadlo to nadruhe konzultaci dopadlo, ze mi vedouci rekl: "delejte, jak myslite, uvidime, co z vas vypadne" a pak jsme to resili az na obhajobe. co se tyce diplomky, meli jsme s vedoucim docela stejnou predstavu, co jak delat, takze komunikace nebylo opravdu moc potreba a vetsinou se to omezovalo na takove to -- zapiste me do indexu zapocet, atp. ;-]

    co me ale na bakalarce a diplomce bavilo, ze se to neuveritelne lisi od bezneho programovani -- ze do toho nekafra zadny "zakaznik", ktery nevi, co chce a ze do vas nekope nadrizeny, ze tato funkce mela byt dopsana uz pred tydnem a proc, to vlastne cele prepisujete, ze to neni potreba, ze to nikdo nakonec nezaplati, atp.
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    20.11.2007 13:19 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    ja som motivaciu stratil po stvrtom rocniku, spravit tie zvysne skusky a ucit sa na statnice bolo neskutocne utrpenie, ale vydrzal som a som rad, ze som to nezabalil - doteraz by som si to vycital
    20.11.2007 16:04 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    >Je to paradox, já se taky prospěchově držel na špici ročníku a ukončeno jsem měl o půl roku dřív. Jenže jak člověk ztratí k něčemu motivaci, nejde přes to vlak :-| Nechápu lidi, kteří jednoduše řeknou, dyť už je to kousek, to přece není nic! Jenže v dané situaci je opak pravdou...
    To je nápad! Zajtra zájdem za šéfom a poviem mu: vieš čo, ja viem, že tomu projektu chýba už len pol roka. Ale mňa to nejak nebaví. Teraz to bude treba niekde nasadiť a oživiť a to je strašná otrava. Radšej budem teraz pár mesiacov ležať niekde na pláži a počúvať muziku ...
    20.11.2007 16:19 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Takhle se to může zdát (a zdá) většině, na to už jsem si zvykl, ale kdyby člověk znal detaily, takhle jednoduše by se na to nekoukal. Ale když si člověk rok připadá (ne vlastní vinou) jako Sisyfos, pak ho nadšení rychle přejde.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 20.11.2007 19:00 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Zajtra zájdem za šéfom a poviem mu: vieš čo, ja viem, že tomu projektu chýba už len pol roka. Ale mňa to nejak nebaví. Teraz to bude treba niekde nasadiť a oživiť a to je strašná otrava. Radšej budem teraz pár mesiacov ležať niekde na pláži a počúvať muziku ...
    Jenze to je presne ten rozdil: v praci vidis vysledky, aplikujes znalosti v praxi a navic za to obcas jses i nejak ohodnocen. Na VS (alespon te nasi) slouzis vetsinou jako objekt uspokojovani akademickych choutek vyucujicich. Uci te to, co je samotne fascinuje, ne to, co je potreba.

    Tim nerikam, ze IT VS k nicemu neni. Minimalne nekolik prvnich rocniku se naucis plno dobrych zakladu (jazyky a automaty, prekladace), ale cim dele, tim mene uzitecnych znalosti.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    20.11.2007 20:47 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Tim nerikam, ze IT VS k nicemu neni. Minimalne nekolik prvnich rocniku se naucis plno dobrych zakladu (jazyky a automaty, prekladace), ale cim dele, tim mene uzitecnych znalosti.
    Mě to přišlo obráceně. Jak nás přestali otravovat s fyzikou a technickým kreslením, tak zajímavost výuky prudce vzrostla ...
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    20.11.2007 11:27 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Tak nějak podobně. První studium na pajdáku pro mě ztratilo smysl zhroucením socialismu (tudíž záměr rozvracet od kořenů přestal být aktuální). Při druhém studium jsem poněkud nevhodně zvolil kombinaci oborů. Došlo k rozdělení fakult. Kdybych přešel na jednooborovou politologii, tak bych pravděpodobně úspěšně studium zakončil, jenže mě bylo líto opustit religio. Pak do toho přišly existenční starosti - díky změně vysokoškolského zákona, který diskriminuje starší studenty denního studia. A k tomu ještě smutný fakt, že neumím dělat naplno víc věcí najednou. Takže mě nakonec živí IT, ke kterému jsem se dostal naprostým obloukem.
    Václav 20.11.2007 13:06 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    U mě vedly k přerušení VŠ z velké části finanční problémy rodiny a snaha postavit se na vlastní nohy... Plus ztráta motivace :) Teď toho taky trochu lituju, ale zaměstnání mám slušné, peníze jsou a časem se na to dálkové studium určitě vrhnu :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 20.11.2007 16:06 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Jo, to ja bych mel v cervnu delat Mgr statnice a jsem podobne demotivovan jako ty.... U me to je zpusobeno v prvni rade tim, ze uz jsem hodne zapadl do praxe a z pohledu praxe jsou nektere veci, co skoly lidi uci (resp. bohuzel neuci) dost zalostne...

    Snazim se zuby nehty si vsugerovat, ze Bc nestaci, ze uz je to chvilka a ze bych byl blb, kdybych to nedodelal, ale je to tezky :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    20.11.2007 16:20 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Tak tenhle pocit znám bohužel sakra dobře.
    20.11.2007 13:20 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    FIT lze dělat dálkově zcela normálně při denním studiu. Teda, aspoň to tak spousta prezenčních studentů FIT dělá :-D

    Není to teda ta pravá nefalšovaná kombinovaná forma, ale je fakt, že jít do školy je vyloženě nutné zhruba jednou až dvakrát za týden - někdy třikrát, někdy vůbec. Zbytek (přednášky, demonstrační cvičení , online dostupné materiály atp.) beru jako takový švédský stůl, který je studentům prostřen a můžou si z něj brát dle vlastní chuti, co hrdlo ráčí, nebo nebrat, cítí-li se student syt.

    Prostě je tam jasně řečeno "chceme po tobě tohle a tohle, splň to jak chceš - jestli to nedokážeš sám, máš od nás k dispozici to a to"

    A vzhledem k tomu, že hromada materiálů (včetně videozáznamů většiny přednášek) je k dispozici online, není pro člověka v IT zběhlého problém si rozvrh upravit opravdu maximálně.

    Jinak - jak je to s "pravou" kombinovanou formou na FITu, to fakt nevím, nejsem si jistý, jestli jsem to na školním webu vůbec někdy zahlídl.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    20.11.2007 14:46 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Pro mě bylo prvním kamínkem na misce vah proč to, že mi nebyli schopni doručit e-mailem rozvrh v němž by bylo dostavit se tam a tam v tolik a tolik. Mail server během pokusů přečíst poštu nejmíň čtyřikrát žuchnul a popáté se už pro jistotu nedalo přihlásit vůbec. Trochu slabý výkon od vysoké školy která se snaží vzdělávat pracovníky pro IT.
    Rezza avatar 20.11.2007 15:33 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    FIT neni zakladni skola, aby detem rikali, kam se maji dostavit. Rozvrh byva minimalne pet mesicu dopredu na webu :) To je VS.
    21.11.2007 08:08 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Nepsal jsem o FIT ale o FIE z VŠB a sorry, pokud je 5 seminářů za semestr, chodíš normálně makat a navíc máš těsně před zahajovacím seminářem zaplacené školení v Praze, tak to se dost těžko běhá a zjišťuje kam se máš vlastně dostavit.

    Pro představu - ty semináře jsou pátek sobota, položku sobota ten jejich rozvrh ani neobsahoval..
    21.11.2007 08:10 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Ta zkratka je blbě.. Prostě Fakulta elektrotechniky a informatiky..
    20.11.2007 17:36 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Tak to máme docela odlišné zkušenosti, protože se síťovými službami FITu si pamatuju možná jeden větší výpadek (konkrétně mailu), a to ty služby používám denně přes dva roky. Blbá náhoda nebo to od té doby spravili - nevím.

    Pokud jde o ten rozvrh, tak ten je veřejně dostupný na webu... Někde se musela stát chyba, řekl bych.
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    otula avatar 20.11.2007 14:56 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Jinak - jak je to s "pravou" kombinovanou formou na FITu, to fakt nevím, nejsem si jistý, jestli jsem to na školním webu vůbec někdy zahlídl.
    Na tom webu toho člověk moc nenajde - o dálkovém studiu tam mlčí úplně. O dálkovém studiu mi řekl jeden skorokolega, který dělá na VUT dálkově elektrotechniku. Telefon zvedá záznamník… takže uvidím po té osobní návštěvě (plánuji ji na zítra)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Rezza avatar 20.11.2007 15:49 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Na FITu se kombinovane neotvira, i kdyz ted se pro kazdy predmet pisou studijni opory prave na chystane kombinovane. Ale jak uz tu nekdo psal, FIT se da delat tak, ze clovek zajde na pulsemestralky, zkousky a obcas neco prijde obhajit. Kdo vydelava, tak si proste projekty plati. Z UTB jsem utekl, nema smysl, ale je to uplne zadara.
    otula avatar 20.11.2007 16:28 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    :-o To je blbé, pokud nekecáš ;-) Na UTB se jezdí na pátky a soboty, což je dost nepraktické pro pracujícího člověka, a také to mám z Brna daleko. A ten kluk, co mi říkal o dálkovém na VUT, tak říkal, že tam se chodí jen na soboty, a navíc bych to měl kousek pěšky. FI MUNI píše rovnou na webu, že dálkové nemá - Brno je v tomto teda pěkně o ničem :-(
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Rezza avatar 20.11.2007 16:51 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Aspon na webu teda pisou ve FAQ
    Kombinované a distanční studium. Kdy, jak, za kolik
    Příští akademický rok nebude kombinovaná, ani distanční forma studia bakalářského a magisterského otevřena.

    Ale opravdu se planuje (uz nekolik let :)
    otula avatar 20.11.2007 17:46 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Asi jsem totální trotl, možná debil na n-tou, jak chci s tímto studovat, to fakt nevím - nejsem schopný ten zmiňovaný FAQ vůbec najít :-o
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    Rezza avatar 21.11.2007 19:50 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    FAQ
    Stane se, ze :D
    otula avatar 21.11.2007 20:10 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Vždyť to říkám, že jsem trotl :-D Díky :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    20.11.2007 10:36 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    20.11.2007 11:02 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Ty si delas legraci, ale ja na pri maturite vibroval v predtuse zaludnych otazek z odbornych predmetu a nakonec na mne vysly "Zemni prace" :-D
    Martin Stiborský avatar 20.11.2007 12:48 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Taky stavař ? Tuhle otázku jsem taky chytil, ale celkem to šlo :)
    Kvík ..
    20.11.2007 13:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Ne. Hornictví a hornická geologie - hlubinné dobývání ložisek 2141M001 ;-)
    20.11.2007 10:44 laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Není to sice můj případ, ale kam zařadit absolventy UTV ? To je taková škola-neškola, i když nějaký závěrečný papír asi dostanou.
    20.11.2007 14:48 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Mimochodem, zcela na okraj. Vrtá mi hlavou co vůbec kdo hodnotí na blogpostu, který nemá být ničím víc než hrubým ukazatelem zastoupení uživatelů z hlediska vzdělání. Diskuzi?
    20.11.2007 14:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Svoji vlastni aktualni naladu?
    20.11.2007 14:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Hm.. To by vysvětlovalo mnohé. Úterý odpoledne, do víkendu daleko a od neděle taky..
    Heron avatar 20.11.2007 18:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Nemusí to být jen nálada. Někteří tak "hodnotí" autora. Alespoň tohle jsem zpozoroval u mých blogpostů od jisté chvíle. ;-)
    21.11.2007 08:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Taky mám někdy ten pocit, jako by pro některé bylo záporné hlasování takovým píchnutím do voskového panáčka..
    Heron avatar 21.11.2007 16:06 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Tak ono hodnocení jako takové je naprosto k ničemu. Jak záporné tak kladné. K čemu je dobrý záporný bod u blogu, kde není jedinný komentář? Jak má autor vědět, co se hlasujícímu nelíbí?
    Black.Bandit avatar 21.11.2007 09:29 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Třeba to, že se v hrubém ukazateli nemají kam zařadit ;-) Když si uděláš anketu a chceš, aby ti v ní někdo hlasoval, buď pokryješ všechny možnosti, nebo necháš kolonku jiné. Jelikož nepředpokládám, že chceš, aby ti psali lidi výmysly, někdy je problém se někam zařadit, když správná možnost není. Takže já jsem hodnotil sestavení ankety, kam jsem se nevešel a nevěděl jsem, co mám tedy zakliknout, ab to odpovídalo představě autora.
    Nemo propheta in patria sua
    21.11.2007 10:29 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Aha, prima. Takže fakt že anketa může mít pouze 10 variant ti asi uniknul, viď? Kolonku jiné jsem nenechal z jednoho prostého důvodu kupř. VOŠ je obvykle jakási nadstavba nad maturitou a z mého pohledu je to totéž jako když někdo dělá 3 roky VŠ a pak z ní odejde. Pokud tedy nejde o VOŠ zaměřenou na IT tak je to z hlediska papírového vzdělání zhruba totéž jako kdyby měl jenom tu maturitu. Obvykle se v takových anketách (i dotaznících) postupuje stylem vybrat nejnižší vyhovující, není-li možné zvolit jinak.
    Black.Bandit avatar 21.11.2007 12:05 Black.Bandit | skóre: 5 | blog: Bandita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Ten mi uniknul. Nicméně ja přece nic nikomu nevyčítám. Pouze odpovídám na otázku, proč jsem kliknul záporně. Protože chceš po mě odpověď a já nevím jak mám odpovědět. Vždyť o nic nejde. :-D Jinak dík za vysvětlení. Nevím která je ta nejbližší nižší kolonka. Potřeboval bych něco jako:

    Mám titul z VŠ ale z jiného oboru (a dělám doktorát z oboru "příbuzného" k IT)

    takže si to zařaď kam potřebuješ. Nevím jestli pro tvou anketu důležitější "non-IT" VŠ, nebo příbuzné studium IT postgraduál. Proto nevím, co bych měl zvolit.
    Nemo propheta in patria sua
    21.11.2007 12:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Jak už jsem zmínil výše, bohužel zdejší ankety jsou opravdu jen hrubým ukazatelem a nelze vytvořit sofistikovanější přehled. Kupř. výsledek ankety ve formě grafu.. Zajímal by mě totiž vztah stupně dosaženého vzdělání + let praxe. Mám takovou osobní teorii, že se linuxoví průkopníci rekrutovali z řad vysokoškoláků a počítačových nadšenců. Ti zpravidla krokem nástupu do praxe již dále nestudovali (myslím na nějakých ústavech), protože jim na to nezbývá čas, příp. by jim to nepřineslo žádné další zvýhodnění. Naopak v současnosti lidé s podobným potenciálem nekončí u matury, ale vesměs studují dále na VŠ.
    20.11.2007 17:16 ondrab | skóre: 12 | Milevsko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    V anketě mi chybí Mám titul z VOŠ v oboru
    Keep on keepin' on.
    21.11.2007 10:56 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Vzdělání je jen jedním aspektem charakteristiky návštěvníků tohoto serveru a potažmo uživatelů Linuxu. Zajímalo by mě, jestli se někdy někdo zabýval studií celkového sociopsychologického profilu "linuxářů". Nepochybně tu musí být nějaké společné vlastnosti. Nevěděl by někdo o něčem takovém?
    21.11.2007 11:37 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    http://www.catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html
    Dalibor Smolík avatar 21.11.2007 12:40 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Zajímalo by mě, jestli se někdy někdo zabýval studií celkového sociopsychologického profilu "linuxářů".
    Jeden "provokatér" se mě zeptal, kolik je mezi linuxáři homosexuálů. Tak jsem s klidem odpověděl, že 4 % :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    21.11.2007 12:57 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Statisticky zcela správná odpověď. Výrazně vyšší číslo bych očekával kdyby se někdo zajímal o to kolik procent IT pracovníků má problém v komunikaci s osobami opačného pohlaví.
    21.11.2007 13:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Obávám se, že v oboru IT bude zvýšený podíl i těch, kteří mají problém v komunikaci s osobami jakéhokoli pohlaví… :-)
    21.11.2007 14:03 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Dodal bych že v přímé komunikaci - IRC, nebo e-maily se nepočítají ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    21.11.2007 13:05 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    To je možné, ale chtělo by to právě podložit nějakou statistikou.
    21.11.2007 16:00 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    co keby si podlozil tvoje pochybovanie o tomto cisle?
    Heron avatar 21.11.2007 16:33 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Dříve tu někdo měl anketu v blogu s otázkou na sex. or. Já jenom podotknu, že výsledek výzkumu na sex or má výrazně jiné výsledky, než test s otázkou: "Měli jste někdy sex. praktiku s osobou stejného pohlaví?". Jinými slovy, nakonec nic nezjistíš. ;-)
    Dalibor Smolík avatar 21.11.2007 21:47 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Jak je to s tou anketou?
    Name?" - "Abu Dallah Salli"
    "Sex?" - "Fourtimes a week"
    "No, I mean male or female?" - "Male, female, sometimes camel"
    
    :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Heron avatar 21.11.2007 21:51 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    otula avatar 21.11.2007 22:41 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    "Oh dear!" - "Deer? No deer, they run too fast." ;-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    21.11.2007 15:08 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Zajímalo by mě, jestli se někdy někdo zabýval studií celkového sociopsychologického profilu "linuxářů".
    Ano, JXD pár takových "studií" vyplodil.
    22.11.2007 09:44 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak jste na tom se vzděláním?
    Když tady tak sleduji tu diskuzi, dá-li se to tak nazvat, tak bych řekl, že jedinou společnou vlastností linuxářů je neschopnost udržet téma. Což ovšem bohužel není zrovna vlastnost charakteristická jen pro tuto část populace.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.