abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:44 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) na přelomu roku dokončila rozsáhlou modernizaci hardwarové infrastruktury základních registrů. Projekt za 236 milionů korun by měl zabránit výpadkům digitálních služeb státu, tak jako při loňských parlamentních volbách. Základní registry, tedy Registr práv a povinností (RPP), Informační systém základních registrů (ISZR) a Registr obyvatel (ROB), jsou jedním z pilířů veřejné správy. Denně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 17:33 | IT novinky

    Evropská komise (EK) zahájila nové vyšetřování americké internetové platformy 𝕏 miliardáře Elona Muska, a to podle unijního nařízení o digitálních službách (DSA). Vyšetřování souvisí se skandálem, kdy chatbot s umělou inteligencí (AI) Grok na žádost uživatelů na síti 𝕏 generoval sexualizované fotografie žen a dětí. Komise o tom dnes informovala ve svém sdělení. Americký podnik je podezřelý, že řádně neposoudil a nezmírnil rizika spojená se zavedením své umělé inteligence na on-line platformě.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 15:11 | Komunita

    Bratislava OpenCamp pokračuje vo svojej tradícii a fanúšikovia otvorených technológií sa môžu tešiť na 4. ročník, ktorý sa uskutoční 25. 4. 2026 na FIIT STU v Bratislave. V súčasnosti prebieha prihlasovanie prednášok a workshopov – ak máte nápad, projekt, myšlienku, o ktoré sa chcete podeliť s komunitou, OpenCamp je správne miesto pre vás.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | IT novinky

    Krádež není inovace (Stealing Isn't Innovation). Koalice umělců, spisovatelů a tvůrců protestuje proti používání autorsky chráněných děl velkými technologickými společnostmi pro trénování AI systémů bez povolení či kompenzace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    dnes 12:22 | IT novinky

    Stát, potažmo ministerstvo vnitra plánuje zřízení nového, neveřejného virtuálního operátora, který by byl primárně určený na zajištěni kritické infrastruktury státu. Cílem je zajistit udržitelné, bezpečné, mobilní, vysokorychlostní datové a hlasové služby umožňující přístup ke kritickým aplikacím IZS a krizového řízení.

    karkar | Komentářů: 5
    dnes 01:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.0 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze nové balíčky ownCloud Infinite Scale a Uptime-Kuma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:22 | Nová verze

    Enkodér a dekodér SVT-AV1 (Scalable Video Technology for AV1) byl vydán v nové major verzi 4.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.0.8 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.1. 11:55 | Humor

    Microsoft poskytl FBI uživatelské šifrovací klíče svého nástroje BitLocker, nutné pro odemčení dat uložených na discích třech počítačů zabavených v rámci federálního vyšetřování. Tento krok je prvním známým případem, kdy Microsoft poskytl klíče BitLockeru orgánům činným v trestním řízení. BitLocker je nástroj pro šifrování celého disku, který je ve Windows defaultně zapnutý. Tato technologie by správně měla bránit komukoli kromě

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 34
    24.1. 01:44 | Komunita

    Spotify prostřednictvím svého FOSS fondu rozdělilo 70 000 eur mezi tři open source projekty: FFmpeg obdržel 30 000 eur, Mock Service Worker (MSW) obdržel 15 000 eur a Xiph.Org Foundation obdržela 25 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (22%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (11%)
     (33%)
    Celkem 630 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 22.1. 15:24
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    9.10.2008 13:20 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Zajimave. A neco complexnejsiho? Crysis Warhead nebo Stalker: Clear Sky? :-)
    9.10.2008 13:26 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Na vyzkoušení větší aplikace bohužel nemám čas. Dnes odpoledne budu aktualizovat server, tak bych to - když už bude odstavený - rád vzal všechno jedním vrzem, tak si to musím připravit.

    Jinak pokud jde o záležitost výkonu. Nevím. Prozatím to jedu na notebooku a kromě vmware, kecálků a opery s cca 30 taby mi běží ještě na pozadí nějaké servery. A dá se to.
    Algi avatar 9.10.2008 13:21 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Pokud to dobře chápu tak je nyní možné ve VMWare používat 3D aplikace (WoW) bez výrazné ztráty výkonu? To by znělo docela zajímavě :-)
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    progdan avatar 9.10.2008 14:57 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    No jit by to melo, vykon je otazkou...ale urcite dobra zprava pro uzivatele 3D aplikaci nefungujicich pod wine.
    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2008 13:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Můžeš použít hledání přes Google, které je pod Rozšířeným hledáním také nabízené. Ale každopádně jestli se o tom už nepsalo musí zkontrolovat především admini :-)
    9.10.2008 13:31 srigi | skóre: 10 | blog: sricont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Vie sa na akej urovni to asi je. Keby to zvladalo napr. Need for Speed 5:Porsche (DX7), uplne by to stacilo.
    9.10.2008 13:41 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Ve GUI je u checkboxu pro povolení akcelerace uvedeno, že by to mělo být jako DirectX 9.0c
    11.10.2008 00:05 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Teď jsem je zkoušel na Radeon 9550 s fglrx. Hraje je svižnější, než menu, ale nehratelná. Tipuju to okolo 5 FPS (ale pokud hodně rychle a stále mrkáš, tak je to celkem dobrý :))... Teda doufám, že mi to funguje správně, dxdiag (nebo jak to je) ukazuje, ze je akcelerace povolena...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    9.10.2008 13:44 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    A to ti běží na tomto novém jádře? Pokud vím, tak tam experimentální podpora 3D byla i ve starších VMware, ale nějak omezená. Jenže jsem to netestoval, protože se mi nepodařilo zkompilovat ty moduly proti novému jádru. Takže jsem zkončil u VirtualBoxu, kde mi 3D šlo od té doby, co jsem na něj narazil. ;-)
    Milhouse avatar 9.10.2008 13:56 Milhouse | skóre: 15 | blog: MilhouseLand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Pokud vím, tak VB 3D akceleraci neumí. Až právě VMware to měl udělat...
    "...naše práce není vidět, ale je důležitá!"
    9.10.2008 13:59 mseed | skóre: 21 | blog: FastLinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    +1
    9.10.2008 14:02 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    http://www.cs.toronto.edu/~andreslc/xen-gl/

    tohle jste někdo zkoušel?
    10.10.2008 20:06 Jan Včelák | skóre: 28 | blog: Fcelda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Aha. Tak mlžím, myslel jsem, že mi to tam funguje. S něčím jsem tam experimentoval a zdálo se, že to 3D akceleruje, protože ten vykreslovanej prostor předtím tak divně zablikal, jakoby se to přepínalo do jinýho režimu nebo tak. ;-) No a teď jsem to zkoušel znovu, ale dxdiag tam píše, že 3D akcelerace není dostupná. Nechal jsem se nachytat.
    9.10.2008 14:02 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Jo. Běží mi to na tom novém jádře. Linux version 2.6.26.6-reiser4.20081009 (root@woodstock) (gcc version 4.3.2 (Debian 4.3.2-1) ) #1 SMP Thu Oct 9 10:18:38 CEST 2008

    Momentálně se mi teď jednom z virtuálů kompiluje i386 verze tohoto jádra. Jinak Workstation používám i na serveru právě kvůli tomu, že si mohu vše připravit a odzkoušet už na tom notesu. VMware server v posledním podání mě nenadchnul.
    9.10.2008 15:22 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    VMware server v posledním podání mě nenadchnul.
    Myslis Server 2.0? No, tech 500MB oproti stavajicim 100MB me taky trosku dostaly - zatim budu cekat, nez prejdu. To uz snad Vmware distribuuje kompletni bezici system na tech 500MB, ne?:-)
    9.10.2008 17:45 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Velikost toho instalačního balíčku mne zase až tak netrápí. Spíš to vychvalované "webové" rozhraní…
    9.10.2008 17:25 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Pokud má někdo o moje balíky a binárky zájem tak zde
    9.10.2008 14:19 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Moc se tesim na testy, tohle je presne to na co jsem uz dlouho cekal.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    AsciiWolf avatar 9.10.2008 14:24 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    +1,

    Pokud pod tim pujdou dobre aplikace,jako jsou nove hry a CAD programy,odpadne tim imho dalsi velky problem,ktery brani nasazeni Linuxu... :-)

    9.10.2008 15:07 heetly | skóre: 9 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Takže si nějaký CAD specialista nainstaluje GNU/Linux, aby ho používal ke spouštění virtuálního stroje s Windows?

    Výborné.
    9.10.2008 15:11 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Pokud ten pocitac bude pouzivat pouze na ten CAD tak to logicky nema smysl, nicmene kdyz na nem bude delat jeste neco jineho je Linux idealnim hostem pro virtualni stroje.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    default avatar 9.10.2008 16:12 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    kdyz na nem bude delat jeste neco jineho
    Třeba aktualizovat dokumentaci v Wordu? :-D
    9.10.2008 15:14 marekb | skóre: 16 | blog: Co se nevešlo do /dev/null | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Příloha:
    Dalsi pekna nova vlastnost je tzv. Unity mode, ktery umoznuje okna aplikaci transparentne zpristupnit hostitelskemu OS, takze se pak okna aplikaci z virtualizovaneho OS chovaji jako nativni okna pod hostitelskym OS.. v prilozenem screenshotu je toto ukazano, na pozadi na jine plose mi bezi VMware workstation s WinXP v Unity mode a v nich MS Outlook, ktery je zpristupnen v host OS..

    Marek
    9.10.2008 15:56 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    To VMWare neuměl? Je to věc, která je ve VirtualBoxu už pěkně dlouhou dobu, VMWare docela zaspal...
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Heron avatar 9.10.2008 15:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Hezké.
    9.10.2008 17:46 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Vím, že to používali uživatelé VirtualBoxu jako argument, v čem je VirtualBox lepší, takže VMware asi nezbylo než to implementovat také. Ale jiný smysl v tom bohužel nevidím…
    Max avatar 9.10.2008 18:22 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Co jsem zkoušel VirtualBox, tak to bylo tak dobrý akorát na machrování, k ničemu jinému ne, protože to stále muselo být v rámci okna virtualboxu, jenž byl vlastně maximalizován přes celou plochu.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.10.2008 18:58 xavier | skóre: 10 | blog: borkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Přesně tak, navíc pokud mám fokus na program běžící ve virtuálním stroji, tak nefungují některé klávesové zkratky v gnome(např. přepínání mezi plochami).
    9.10.2008 17:58 kubishta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Tohle umí jenom Workstation nebo i Server?
    9.10.2008 19:16 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    IMHO jen Workstation. Sever teď přechází na "webového" klienta, který vypadá, jako by byl psán s cílem uživatelům interaktivní práci co nejvíce znepříjemnit, aby je dohnal k nákupu Workstation. :-(
    OndraZX avatar 9.10.2008 23:19 OndraZX | skóre: 27 | blog: OndraZX | Frydek-Mistek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    IMHO jen Workstation. Sever teď přechází na "webového" klienta, který vypadá, jako by byl psán s cílem uživatelům interaktivní práci co nejvíce znepříjemnit, aby je dohnal k nákupu Workstation. :-(
    Jmenuje se to VMware SERVER - tzn. slouzi k virtualizovani serveru a ne k interaktivni praci uzivatelum. Produkt VMware Server se nekdy trochu nesmyslne pouziva prave pro tyto ucely z duvodu jeho volne dostupnosti. Potom se tady v poradne resi dotazy typu proc nemuzu menit plynule rozliseni okna s Windows, atd. Pro tyto ucely je nejvhodnejsi VMware Player ( i kdyz mate koupenou variantu Workstation)- je taky free - ma jedinou nevyhodu - neumi vytvaret nove stroje - coz lze s trochou namahy obejit.
    9.10.2008 23:39 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Ale vždyť právě o to jde. VMware se podle všeho zalekl, že Server 1.0, který dal k dispozoici zdarma, se dá velmi dobře využít i pro desktopovou práci, protože oproti Workstation zase tak moc nevýhod nemá, zato má několik podstatných výhod. Proto se to rozhodli napravit - bohužel ale ne tím správným způsobem, tedy že by výrazně vylepšili Workstation, ale tím jednodušším, tedy že výrazně znehodnotili Server pro desktopové použití.
    stativ avatar 9.10.2008 19:48 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Pokud je mi známo, unity umí určitě Workstation a Player. Na stránkách Vmware není o unity u Serveru ani zmínka. Proto také používám Player a ne Server – kromě možnosti vytvářet nové stroje (a to člověk stejně nepoužívá každý den) má podporu prakticky všeho, co má Workstation (a co Server nemá).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    xkucf03 avatar 9.10.2008 22:12 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Unity vypadá fakt dobře*. Je možné do linuxového menu nebo na plochu umístit odkaz na windowsovskou aplikaci?

    *) VirtualBox umí taky bezešvý režim, ale není tak propracovaný.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.10.2008 08:53 marekb | skóre: 16 | blog: Co se nevešlo do /dev/null | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Příloha:
    Ano, je to mozne, primo soucasti tehle funkcionality je "menu", ktere se zobrazi pri presunu kurzoru mysi do leveho horniho rohu a vyckani, pak se zobrazi menu s polozkami, ktere jsou v hlavnim menu virtualizovaneho OS.. viz. screenshot
    xkucf03 avatar 10.10.2008 11:59 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    njn, ale nemůžou tam být zástupci unixových a windowsovských programů vedle sebe?

    Ideální by bylo, kdych si v KDE/GNOME udělal normální spouštěč aplikace třeba něco jako unity.sh notepad.exe předalo se tohle volání do virtualizovaného OS a v něm se tenhle příkaz spustil.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.10.2008 12:23 marekb | skóre: 16 | blog: Co se nevešlo do /dev/null | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    No zni to jednoduse, ale predstava, ze mam vice instanci virtualizovanych OS uz to trosku komplikuje - tam by musel byt nejak jednoznacne definovan kontext VM, ve ktere se ma dana aplikace spustit.. V takto oddelenem menu je pro pripad vice bezicich VM vice korenovych menu..

    Marek
    xkucf03 avatar 10.10.2008 12:28 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    jj, to chápu, muselo by se někde nastavit, který virtuální OS je hlavní, nebo název virtuálního stroje uvádět jako parametr toho skriptu. Pak to nějak protlačit přes VMWare tools do hostovaného systému. Pokud neběží nebo není přihlášený uživatel, tak požadavek zahodit a dát třeba nějakou chybovou hlášku.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    11.10.2008 10:52 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Na macu už to takhle funguje s VMware Fusion (do docku se dá dát spouštěč aplikace z guesta, v guestovi se zase dá asociovat aplikace a hosta), dokud to VMware Workstation nějak neimplementuje user-friendly cestou i pro Workstation pro Windows a Linux, tak doporučuju nastudovat help aplikace vmrun, tam jde dělat toto (akce runProgramInGuest) i spousta jiných věcí.
    vim ~/.emacs
    xkucf03 avatar 11.10.2008 11:11 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    aplikace vmrun, tam jde dělat toto (akce runProgramInGuest) i spousta jiných věcí.
    Díky, tohle je asi přesně to, co hledám. Jestli je to intuitivní, je mi jedno - tohle si člověk prostě nastaví jednou a pak to jen používá.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    lmanik avatar 9.10.2008 19:16 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Cau, jak se Vam podarilo sehnat seriove cislo? Ja jsem si nechal poslat klic pro linux a ne a ne dojit.
    A komu to cpes?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 9.10.2008 19:26 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Nespadlo to do spamu? Mně od nich zprávy normálně chodí.
    lmanik avatar 9.10.2008 19:37 lmanik | skóre: 11 | Vracov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    nn prave ne, nejhorsi natom je ze kdyz jsem nechal pak poslat jen na test cislo pro windows verzi tak ta prisla hned. Nebyl by problem si to i koupit, ale nejdriv chci vedet jestli to funguje :).
    A komu to cpes?
    Václav 10.10.2008 06:58 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    V takovém případě není imho nijak příliš nemorální si to číslo na tu chvilku testování upirátit… Taky jsem si takhle workstation asi na týden vyzkoušel.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    10.10.2008 08:57 marekb | skóre: 16 | blog: Co se nevešlo do /dev/null | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: VMware už umí 3D
    Seriova cisla jsou rozdilna pro Windows a Linux verzi. Pro 6.5 lze pouzit seriove cislo z 6.0. Vsechny produkty VMware jsou na 60 dnu k dispozici bez omezeni funkci a seriove cislo by standardne melo prijit, pokud s tim budete mit i nadale problemy, napiste mi mailem na:

    mbrazina [at] vmware.com

    Tim nechci rict, ze budu rozesilat seriova cisla, ale muzu zkusit vyzjistit, jestli je opravdu nejaky problem s rozesilanim z webu..

    Marek

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.