abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    včera 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    14.3. 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 12
    14.3. 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    14.3. 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    13.3. 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1088 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Líbí se vám nové Gnome Control Center?

    3.2.2007 17:10 | Přečteno: 1954× | Linux | poslední úprava: 3.2.2007 17:13

    Zkusil jsem si aktuální alpha verzi nového Ubuntu 7.04 a v něm jsem narazil na nové Control Center, musím říct že mě se celkem líbí, vždycky mě strašně zaráželo jak bylo původní nastavení gnome řešeno, zajímalo by mě jestli se líbí i vám?

           

    Hodnocení: 67 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Líbí se vám?
     (39 %)
     (10 %)
     (10 %)
     (40 %)
    Celkem 105 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 3.2.2007 17:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Podobná věc je i v GNOME 2.16, jen méně propracovaná...
    kozzi avatar 3.2.2007 17:19 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Však otom píše, zda se nám líbí to nový gnome control center 2.17 oproti tomu starýmu 2.16
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    freshmouse avatar 3.2.2007 17:23 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Ať tak, či tak, celá tahle věc a la prohlížeč souborů je divná. KDE to má řešeno lépe.
    alblaho avatar 3.2.2007 20:16 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    KDE control center, to je naprosto chorá záležitost. Ano, jde tam nastavit spoustu věcí, geek se v tom nakonec zorientuje. Ale pro uživatele s masa a kostí je to nepřehledný bloatware.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.2.2007 20:22 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Naprosty souhlas. KControl je prevtelena preplacanost v te nejdokonalejsi podobe...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    3.2.2007 22:02 Pietro | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    ...ktora mi velmi vyhovuje. Tie zjednodusene verzie su nanic, ked potom polovicu veci musim menit v konfigurakoch.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.2.2007 22:39 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Kdyz tu polovinu veci potrebujes, tak prosim. Pro me ta polovina v KDE byla navic a to tak, ze prekazela.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    3.2.2007 20:29 xy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Nemoze by vsetok software pre debilov.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.2.2007 22:41 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Asi delam chybu, ze se nechavam vyprovokovat, ale fascinujou me debilove, kteri maji pocit, ze kdo si nelibuje v nastavovani vseho do detailu a kdo nechce mit maximalisticky desktop environment, je debil.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.2.2007 00:26 xy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Reagoval som na: KDE control center, to je naprosto chorá záležitost. Ano, jde tam nastavit spoustu věcí, geek se v tom nakonec zorientuje. Ale pro uživatele s masa a kostí je to nepřehledný bloatware.
    4.2.2007 08:29 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Já si nelibuji v nastavování do detailu. Ani nechci "maximalistický DE". Ale přesto mi KControl vyhovuje :-). Žádná záplava podrobných nastavení tam není. Možná bývala dříve, ale teď je vše podstatné na očích a nastavování detailů hezky skryto před zraky obyčejných uživatelů.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 4.2.2007 20:45 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Ja ti verim a uprimne ti to preju :-) ...to ale prece neznamena, ze kdyz nekomu vyhovuje mene nastaveni, je debil. A ta vyse uvedena narazka odpovidajici na post o preplacanosti KControl tak celkem jasne vyzniva...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.2.2007 22:14 xy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Som sa nechal vyprovokovat vyrazmi: chorá záležitost, nepřehledný bloatware Pokial niekto nechce nastavovat, tak nemusi.
    freshmouse avatar 3.2.2007 21:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Tak momentíček. Já jsem spopkojeným uživatelem GNOME a ve všech uživatelských ohledech mi vyhovuje víc než KDE. KDE Control Center se mi líbí v tom ohledu, že někde se vše otevírá v tom jednom okně -- není to jen 1 okno, ze kterého se otevírají nová. To, že je tam všechno nepřehledné, je druhá věc.
    alblaho avatar 3.2.2007 23:04 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Souhlasím. Samotná koncepce KCC špatná není. Co je k zblití je struktura. Ať jde klidně nastavit _vše_, proti tomu nic nemám, ale ať jsou ty volby nějak strukturované - od děch důležitých a potřebných po marginální detaily pro fajnšmekry. Realita je taková, že jsou tam všechny čekboxy nacpány hlava nehlava.
    4.2.2007 00:30 xy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    V KCC, ktore pouzivam, su tie volby struktorovane a da sa pouzit aj vyhladavanie.
    3.3.2007 20:50 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Když víš co hledat, tak je to super. Ale já do KControl vlezu jednou za uherský rok a většinou se trefím. Ale jsou věci, které chci nastavit a vůbec nemám tušení kde by to mohlo být, tak projíždím všechny přípustné volby ručně. Možná by to chtělo trochu přeorganizovat.
    kotyz avatar 3.2.2007 17:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    hezky, hezky, ale porad je to "to gnome :-( "
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    3.2.2007 22:51 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Co ti konkretne vadi na gnome? Me jen absence konqueroru a "idiotsky" open/save dialog. Ostatni veci jsou nahraditelne.
    kotyz avatar 4.2.2007 10:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    to me vadi taky + se mi nelibi (mozna by to zachranilo naky pekny theme)

    a na tech dialozich mi vadi ze je mam i v kde, napr. u gimpu, to to nemuze pouzivat vychozi systemovy dialogy?

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    unknown_ avatar 3.2.2007 17:25 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Je to pěkný. Jelikož na Ubuntu není nějaký "hlavní" control center, tak si myslím, že to ani nebude působit rušivě. Třeba s Mandrivou nebo se SuSE by bylo divný kdyby byly 2 control centra. Také si myslím, že Ubuntu by asi neuškodilo, kdyby do Gnome Control Centra přidělali i nějaké "svoje" věci - na Gnome Control Centru by postavili administraci systému. Berte to prosím trochu s rezervou ale já si myslím, že Ubuntu by mělo mít nějaké Control Centrum kde bude vše pohromadě - něco jako v Mandrivě, ale aby se to moc nesralo do konfiguráků a aby to mělo více funkcí.
    3.2.2007 17:29 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Ale to se IMHO přesně děje - podívejte se na ten screenshot, sekce Systém.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    unknown_ avatar 3.2.2007 17:38 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Aha, toho sem si nevšim dík za upozornění. Avšak - vyhodí to tlačítko nový okno, nebo je to integrovaný v tomto okně? Pokud to není v tom stejném okně, tak pak je to jen rozšířená (okenní) nabídka. A tudíž by mě zajímalo jestli jsou ty nabídky programů i v menu - pokud jsou, pak je toto (v případě neintegrace aplikací s oknem) zbytečné. Taky doufám, že to bude pokračovat - třeba nastavování firewallu, síťových služeb atd. uživatel má rád pocit, že vše má na jednom místě a pěkně uspořádané. Toto IMHO zatím *buntu chybí.
    3.2.2007 17:27 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Hezký to možná je, ale o dost pomalejší něco najít, doufam, že to půjde odstranit, ale asi ne moc jednoduše.
    hmm
    freshmouse avatar 3.2.2007 17:29 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Pořád to budeš mít v menu (jednotlivé položky)...
    3.2.2007 17:35 Mirek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    V menu uz ty polozky nejsou, je tam jen ikona Control Center.
    freshmouse avatar 3.2.2007 17:39 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Ty jo, to je docela šok. Každopádně tam půjdou doplnit, když už nic jiného (stejně, já jsem si to 1x nastavil a hotovo)...
    prometeus avatar 3.2.2007 18:48 prometeus | skóre: 9 | blog: Nielen historický blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    jj, tiez mi tie polozky v menu trochu chybaju, bolo to najmenej o jeden klik :D rychlejsie...
    Kto vraví pravdu, ten neumrie na chorobu. -- Džingischán
    3.2.2007 18:59 .li | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Je pravda, že poslední dobou už se mi stejně menu Volby skoro nevejde na výšku obrazovky, takže to docela chápu. Ale to samostatné okno mně přijde trochu nekonzistentní a nikdy jsem to nepoužíval, když už má gnome tak pěkné menu, tak bych to radši viděl přímo v menu Systém ve stejném stylu, jako je menu Aplikace, tedy podsložky Hardware, Vzhled, Systém, Software, Soubory, ostatní...
    3.2.2007 17:47 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    V Kubuntu už něco podobnýho je dýl, Kcontrol v menu "sprostě" nahradili vlastním nástrojem, kterej sdružuje nastavení systému a nastavení KDE. Připadá mi to jako dobrej nápad a konkrétně tohle řešení v Ubuntu vypadá docela použitelně (musim říct, že v Kubuntu je to místama nepřehledný, pár věcí by se vylepšit dalo). Otázka je, co se za touhle bohatou nabídkou skrejvá. Skoro to vypadá, že tam má každý zaškrtávátko v celym Gnome vlastní ikonu :-)
    3.2.2007 21:32 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Toto Control Center se mi rozhodně líbí. Teď už jenom vytvořit na něj pořádnou studii použitelnosti (usability study) a využít z ní informace v Kubuntu i v Ubuntu. Ostatně nevím, proč se to už teď nejmenuje jako jedna věc (dnes je to System Settings a Control Center).

    Ideálně k tomuto návrhu ještě vytvořit kvalitní framework pro rychlou portaci pyqt->pygtk aplikací a učinit všechna udělátka v Pythonu (nejen pro Ubuntu) nezávislá na pracovním prostředí. Ach, ty sny :o)

    <klepyzdruhéruky>Mimochodem, pokud máte rádi (jako já) shutdown dialog z Ubuntu a rádi byste nějaký podobný dialog "na úrovni a bez spícího Konqiho" i v Kubuntu, těšte se na Feistyho!</klepyzdruhéruky>
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    3.2.2007 22:48 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Spící drak je mi ukradenej, hlavně aby tam bylo to, co tam bejt má, tj. tlačítka :-)
    3.3.2007 20:56 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Tak tahle blbost mi vadí ještě víc než originální KControl. Už když jsem kdysi zkoušel ranou verzi 3 (pak jsem dlouho používal Gnome) tak jsem nemohl vystát ten infantilní "zaneprázdněný kurzor". A když jsem ho potřeboval v KUbuntu vypnout, tak jsem to tam nemohl nikde najít. Naštěstí jsem to našel v klasickém KControl. Chtělo by to spíš rozumněji rozdělit kategorie jednotlivých nastavení a opravdu oddělit pokročilé nastavování od nastavení vzhledu. Proč třeba není nastavení toho zaneprázdněného kurzoru u nastavení kurzorů myši?
    3.2.2007 18:17 venezuela
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Líbí se vám nové Gnome Control Center? Ne.
    Zelená potvora avatar 3.2.2007 18:53 Zelená potvora | skóre: 10 | blog: Stenata69 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Me se nove Gnome Control Center libi. Je prehlednejsi a verte, neverte prace v nem je i rychlejsi :)

    Neverite? ........... Verte! :)
    http://www.kennel-apbt.com
    Daniel Kvasnička ml. avatar 3.2.2007 19:57 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Libi, libi, ale v te nove alfe (kterou jsem taky zkousel zrovna dneska) se mi jeste vice libi moznost menit barvy u GTK+ tematu. Ta tu byla uz dlouho diky Gnome Configuratoru, ale ted je konecne v systemu.

    Prijemnych veci je vic, hezky splash, moznost prepinat sitove profily s nevidanou pohodlnosti apod... silne uvazuju, ze az bude nove zelezo, najedu rovnou na vyvojoveho Fawna.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    3.2.2007 20:15 Botanicus
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Nemuzu si pomoct, diky bohu za Openbox :)
    Jiří Němec avatar 3.2.2007 20:43 Jiří Němec | skóre: 22 | blog: BluPix | Horní Smrčné
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Na screenshoty prosím používejte formát png. Gnome nepoužívám, tak nevím jak to předtím vypadalo, ale tohle nevypadá klasicky, nic převratného na tom nevidím.
    Spock: "Logic, logic, logic. Logic is the beginning of wisdom, not the end.
    3.2.2007 22:59 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    |
    4.2.2007 13:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    A ještě bych doplnil, že je lepší na screenshoty použít možnost uploadu obrázku přímo na server abclinuxu.cz. Mám totiž dojem, že adresa http://62.240.181.87/Mirek/Ostatni/gcc.jpg moc dlouho k dispozici nezůstane.
    kozzi avatar 4.2.2007 13:13 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    A jak se to dělá?
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jardík avatar 4.2.2007 13:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Tam vpravo, jak je přidat anketu, tak tam je i přidat obrázek, nebo tak něco.
    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 4.2.2007 13:20 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    dík
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    4.2.2007 13:48 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Díky moc, myslel jsem si že to ještě nejde. V dalším zápisku to určitě využiju.
    4.2.2007 17:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Můžeš klidně už teď - vlož obrázek a samotný zápis edituj, aby tam pak nebyl dvakrát.
    3.2.2007 21:42 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Já snad budu aktualizovat, vypadá to pěkně...
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    3.2.2007 22:16 Thunder.m | skóre: 35 | blog: e17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    No zatím ta verze moc stabilní není, hned při startu nějaký program spadne :)
    prometeus avatar 4.2.2007 16:47 prometeus | skóre: 9 | blog: Nielen historický blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    Ako alternativne Gnome Centrum nevyzera zle tiez Gimmie. Mimochodom, podarilo sa ho uz niekomu na Feistym rozbehnut?
    Kto vraví pravdu, ten neumrie na chorobu. -- Džingischán
    4.2.2007 21:23 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    ted jsem to zkompiloval, udělal .deb balíček a funguje :) Ale je to jen náhrada za menu, položky z control centra jsem tam nenašel.
    hmm
    4.2.2007 21:37 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Líbí se vám nové Gnome Control Center?
    hmmm, ale funguje to tak, že to vlastně nefunguje....(padá, nespustí se...) Takže nepodařilo.
    hmm

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.